Satti2006-08-05 18:45:47 // 16292
Nagyon profi vagy!:-)
Ronnie2006-08-05 18:44:16 // 16291
Én mondtam, hogy készülök 20.ára ;o)
Satti2006-08-05 18:40:52 // 16290
Húúha,ebbe most jól belemélyedtél:-))
Ronnie2006-08-05 18:40:23 // 16289
Tehát csak 269Eur és repölsz, mint a szél! :o)
Ronnie2006-08-05 18:38:52 // 16288
Model Price in Euro TAX free price.
156 1.6 16v TS Euro 2 and 2 320.-- 269.--
156 1.8 16v TS Euro 2 and 3 320.-- 269.--
156 2.0 16v TS Euro 2 and 3 320.-- 269.--
156 Selespeed Euro 2 and 3 320.-- 269.--
156 2.5 2.5 V6 24v (ME2.1)** 550.-- 463.--
156 GTA 375.-- 316.--
156 1.9 JTD Medio 400.-- 337.--
156 1.9 JTD Massimo 600.-- 505.--
156 2.4 JTD Medio 400.-- 337.--
156 2.4 JTD Massimo 600.-- 505.--
csocsi2006-08-05 18:28:25 // 16287
Vaze megyek tuningoltatni :)))
Ronnie2006-08-05 18:23:02 // 16286
csocsi2006-08-05 18:19:14 // 16285
Lehet, hogy ez már nem véletlen? :)))
Satti2006-08-05 18:17:34 // 16284
Ez egy kicsit mást mutat:-)
Ronnie2006-08-05 18:15:55 // 16283
csocsi2006-08-05 18:15:26 // 16282
Azért kicsit hoztak rajta :)))
csocsi2006-08-05 18:14:32 // 16281
Vaze, ezt én nem vettem számításba :DDDDDDDDDDDDDD
csocsi2006-08-05 18:13:58 // 16280
Igen és mivel ismeri a terepet meg furakodik nem igazán van ellenfele :))))
Ronnie2006-08-05 18:13:26 // 16279
A fekete az 1.6 gyári értéke, a piros 1.6 chippel
Ronnie2006-08-05 18:12:08 // 16278
Satti2006-08-05 18:12:07 // 16277
Ebéd előtt,vagy után?:-))
Ronnie2006-08-05 18:08:43 // 16276
..megaztán a gyorsulás miröl szól? Súly-lóérő arány! Ha egyforma autóval is mennénk, Blacky hány kiló??? mert én 128
Satti2006-08-05 18:07:07 // 16275
Csak szerényen az 1.6 TS-re gondoltam:-))
Ronnie2006-08-05 18:06:34 // 16274
Blacky lába + 30LE
csocsi2006-08-05 18:05:31 // 16273
Vazze, és már összegyűlt valamennyi? :))))))
Ronnie2006-08-05 18:05:15 // 16272
5-6 ezer közé??? Hát az éde kevés! Az enyém asszem 6500-nál adja le a 192LE-t! 5ezernél kb 150-160lovacska
Satti2006-08-05 18:05:12 // 16271
Van krómozott vasvillád is,hogy bírjad forgatni?:-))
csocsi2006-08-05 18:04:14 // 16270
Igen, a végén be lehet fogni, de addig kapaszkodni kell :)))
csocsi2006-08-05 18:03:09 // 16269
Elmondanám még a 2.0-al is szedni kell a pacskert ha megindul. Én követtem már Pesten :))))
Ronnie2006-08-05 18:02:38 // 16268
Szerintem is rengeteg múlik a soffőrön, mármint nem a személyén, hanem a technikáján
Blacky2006-08-05 18:02:26 // 16267
Az arra van hogy talicskázza a pénzt:)
Satti2006-08-05 18:02:21 // 16266
Mondjuk a benzinest nyugodtan lehet húzatni 5-6 ezer közé,az még nem baj.
csocsi2006-08-05 18:00:31 // 16265
Miért nem a munkásgéppel jössz? :)))
VersionX2006-08-05 17:59:19 // 16264
Ez attól is függ ki mennyire meri gyilkoli a gépet aki jobban meri annak van esélye. De szerintem engem egy 1.9 disel ott hagyna. :-(
Satti2006-08-05 17:56:58 // 16263
Ezt mondom Én is,ha kicsivel is de sztem a jtd el bír menni.A TS-el legfeljebb jobban lehet húzatni.
Ronnie2006-08-05 17:55:58 // 16262
Mentem tuning diesel ellen, a rajt után elment 1-1,5 autót, aztán elmentem neki, a pálya hoszzúságtól függetlenül (2x akkora távon megkétszereztem a különbséget.
A tesztnepon mentem a 2.4jtdm ellen. Egymás mögött indultunk (én hátul), az elején elment nekem, 80 felett keztem jönni, aztán sokáig együtt, 140-160 felett elmentem neki.
VersionX2006-08-05 17:55:30 // 16261
Lehet, hogy lesz és szerintem az 1.6 alul marad. :-(
Poló2006-08-05 17:46:37 // 16260
Amúgy 100-ig kell többet váltania. 100 fölött már te váltasz többet.
Poló2006-08-05 17:45:58 // 16259
Majd ott megnézzük. Biztos lesz 1.9 JTD vs. 1.6 TS.
Ronnie2006-08-05 17:44:57 // 16258
Pontosan! Amíg én kihúzom 7000-ig, addig a diesel 3x vált
Poló2006-08-05 17:43:07 // 16257
Mikor vége van, mint a botnak, akkor feljebb kapcsol, és kezdődik előről :-)
Ronnie2006-08-05 17:42:52 // 16256
Kinyomom a szeméééét! ;o)
Ronnie2006-08-05 17:42:02 // 16255
jelenleg széria kipufom van! :o)
Ronnie2006-08-05 17:41:00 // 16254
Szerintem fordítva van, a diesel jobban indul, nyagyot tol az elején (nyomaték), aztán mikor húzni kell, vége van, mint a botnak..
Poló2006-08-05 17:40:05 // 16253
Én téged egyből a tuning kategóriába tennélek :-P
Sportkipuff meg légszűrő :-D
Satti2006-08-05 17:38:12 // 16252
Csak úgy,mint itt Szegeden a rakparton,nem kell xarozni,csak nyomni mint állat!!:-)))
Satti2006-08-05 17:37:11 // 16251
Ahogyan a pályán nyomja neki,ahhoz képest egy ilyen gyorsulási az sétagalopp:-)))
Ronnie2006-08-05 17:36:37 // 16250
Én azért készülök, bár az esélytelenek nyugalmálmával, már ha néztétek a kategóriámat.. 2.8, 3.0, Q4, stb. De nem adom könnyen a bőrömet!!!
Poló2006-08-05 17:35:24 // 16249
Na ja. Ez meg a másik. Szerintem annyi az egész, hogy a dieselt kímélni akarja. Versenyezn inkább benzinessel.
Satti2006-08-05 17:33:03 // 16248
Blackynek ráadásul benne van a tuningbox,úgyhogy lényegesen jobban megy mint az 1.6 TS,ezt tapasztaltam is sajna,mikor mentünk egymás után a pályán a siófoki talira,tapostam neki rendesen,hogy egyáltalán menni bírjak utána.
Poló2006-08-05 17:23:35 // 16247
Más a váltóáttételezés is.
Volt szerencsém Turbo diesel autót vezetni. Igaz még a régebbi, örvénykamrást. Hidd el, jobban megy 100 fölött, mint egy akkori 1,6-os benzines. És szerintem ez a mostaniaknál is így van (JTD vs. TS). Lóerőben kb. ugyanott vannak, viszont nyomatékban nem.
ribipeti2006-08-05 17:22:57 // 16246
No de ha a családban van egy 1.8 TS, akkor az inkább való a reptérpályára, nemde?
tipoatti2006-08-05 17:20:44 // 16245
Azért érdekes, mert az óriási nyomatékkülönbözet pont alul lehet nyerő a JTD-nek... 100-tól inkább a TS lenne a nyerő elméletileg.
tipoatti2006-08-05 17:16:23 // 16244
Na aszt' mér? Az valami vezérTS? :))
Poló2006-08-05 17:16:11 // 16243
100-ra asszem mindkettő 10,5-őt megy. Viszont fölötte szerintem a diesel jobban húz.