Mike.2005-12-16 18:56:26 // 2392
Köszi, majd nézem. :-)
És a neve az "intake"?
Alfista2005-12-16 18:54:40 // 2391
Sok volt a kigyorsítás, előzgetés. Most, hogy érezhetően jobban gyorsul, (gyertyacsere miatt is) nem bírom ki, hogy bőőőven 4 ezer főlé pörgessem a gépet.
Alfista2005-12-16 18:47:39 // 2390
Autópálya nem volt benne. Egy forgatási körút alatt mértem: Bodajk-Szfvár-Sárbogárd-D.újváros-Velence és vissza.
Poló2005-12-16 18:45:16 // 2389
Volt 9 (bocs ez lemaradt).
Poló2005-12-16 18:43:37 // 2388
Nekem kevés városival, sok autópályával volt.
Alfista2005-12-16 18:42:35 // 2387
Márkaszervízben rendeltem. De sokkal többet megtudhatsz a "Direkt légszűrőkről" topicban, én is ott okosodtam ki erről, tom12 és kru kollégáktól.(1 és 3. oldal) Ott, a pontos cikkszámot is megtalálod.
A fogyim 10 körül volt intake elött, most kb. 9 - 9,5. Ezt az adatot kevés városi közlekedéssel (10%) mértem.
csocsi2005-12-16 18:38:08 // 2386
A fogyi csökkentés az jó dolog :-))))
Poló2005-12-16 18:36:36 // 2385
Hát ja, az sem mellékes, hogy mennyiből :)))
Mike.2005-12-16 18:18:54 // 2384
Alfista!
Szeretném kérdezni, hogy az általad említett "intake" hol lett véve és mi a pontos neve? Esetleg cikkszám is segítene.
Azt is említetted, hogy -1 l lett a fogyasztás. Mennyiből? :-)
veteranviking2005-12-16 13:27:29 // 2383
2001-es a vas, nálamcsak másfél éve van.
Szerintem ezt még az előző tulaj érdeme, én nem szoktam "kapartatni" a géppel!
admirális2005-12-16 12:16:47 // 2382
Hú, hát én meg azt remélem, hogy az enyém jóval tovább bírja, mert már 130E van az enyémben. brrrr 8-l
admirális2005-12-16 12:14:54 // 2381
Nem tudom, de próbáld ki, hogy amikor hallod a hangot, elkezded tekergetni különböző állásokba a jobb szélső tekerőt, amivel a befúvás irányát változtatod. Lehet, hogy valamelyik terelőlapűt nem tud a helyéreállni a műszerfalban. De ez csak tipp, érdemes megpróbálni.
Tomy1562005-12-16 11:08:53 // 2380
Hi,
régebben nekem is szólt ott vmi, a válasz ugyan az volt, a kis ventillátor adja. Azután izzót kellet cserélni a fűtéskapcsolóban és sztem valami tisztító spray-val befújhatták, v egyszerűen csak levegővel kitakarították, azóta semmi hang.
Gabi1592005-12-16 08:54:15 // 2379
járó motornál már korábban is lehetett hallani,de a hideg miatt még erősebb,és még ha halkan szól a rádió akkor is áthallatszik.Kb indulást követő 2-3 perc után megszűnik.Arra is gondoltam hogy valami kis ventillátor csapágy lehet benne ?
Azért köszi a választ :(
Zsolesz2005-12-16 08:52:02 // 2378
Talán valami van de 1 másodperc és nem hallatszik. Nem zavar engem...
veteranviking2005-12-16 08:50:23 // 2377
140 K van az órában, remélem valós adat:))))
admirális2005-12-16 08:39:21 // 2376
Nem tudom a választ, de nekem pl. nem olyan hangos, hogy járó motornál lehessen hallani. Mondjuk álló motornál gyújtással lehet hallani, ha nagyon odafigyelek.
admirális2005-12-16 08:37:56 // 2375
Nem semmi. MEnnyit ment a kocsid?
Gabi1592005-12-16 08:37:38 // 2374
Estetleg ha valaki más tudja a választ ne tartsa magában............izgat a dolog
Köszi mindenkinek
Gabi1592005-12-16 08:32:01 // 2373
Zsolti ! Neked reggel amikor hideg az autó,indítás után nem hallasz a műszerfalból hangot?
Nekem az van hogy indítás után zúgó-búgó hang van egy darabig.Amikor megvettem az autót itt a topicban kaptam rá választ:a hőmérsékletet szabályozó autómatika kis ventillátrorja adja.Mostanában hogy hidegebb van elég éles lett ez a hang .Természetes -e,vagy kellene javítani,és hogy ?
veteranviking2005-12-16 08:01:57 // 2372
Meg tudom erősíteni, nekem ugyanezt produkálta a verda:))
veteranviking2005-12-16 08:00:20 // 2371
Sziasztok!
A jelenség a következő:
Reggel, mikor még hideg a kocsi és kanyarodok vele remekül klattyog valami elöl, 400 méter megtétele után csendessé válik.Ja, meg tolatásnál naon gáz a zakatolás:-(
Menet a szerelőhöz, diagnózis:-külső féltengelycsukló, de még kezdeti stádiumban.Nyugodtan menjek vele -mondja- még sokáig bírja innen kezdve.
Én inkább rendeltem bele gyárit, asszem 25 K körül tudják hozni.
Mike.2005-12-16 07:55:30 // 2370
Nem-nem. Az enyémbe nincs zenekar.:-))) De tényleg, nekem semmi kopogás nyikorgás nem volt!
Zsolesz2005-12-16 07:49:28 // 2369
Persze ha nyomod a zenét a kocsiban mint állat azt sem fogod meghallani ha kiesik a kerék :)))))
Mike.2005-12-16 07:11:29 // 2368
Nekem az első, alsó volt problémás és én nem vettem észre semmit ebből.:-) Ennek is van valami hiba jele?
lausz2005-12-16 06:53:39 // 2367
a hátsók kopognak,az első felső nyikorog.
Poló2005-12-15 19:31:00 // 2366
Úgy emlékszem, hogy egyszer számoltam valami oldalon egy Superpsrint rendszert, de az azt hiszem 2,5 V6-ra lett volna. Ha jól emlékszem, akkor 200-250 ezerre jött ki, de lehet, hogy hülyeséget mondok.
Alfista2005-12-15 19:19:59 // 2365
Bocs, most esett le, hogy mit akarsz tudni. Szóval annyival nem lett mélyebb, hogy egy jó kipuffot pótoljon.
csocsi2005-12-15 19:17:39 // 2364
Megmondom őszintén úgy vagyok vele hogy fűtsön mint állat. Szerintem a kiegyenlítőnél is hasonlónak kelle lenni, de ez csak az én véleményem :-))
Alfista2005-12-15 19:16:52 // 2363
De, mélyebb lett és 4000 fölött erősebb is.
BF1562005-12-15 19:15:14 // 2362
Nekem is az teccik, de konkrét árt sajna nem tudok, tippelni meg nem szeretnék. Ronnie-nak van Proex kipuffja és annak is jó hangja van. Szvsz az olcsóbb.
Mike.2005-12-15 19:13:56 // 2361
A légszűrö féle változtatásnál nem lett mélyebb a hang?
Poló2005-12-15 19:11:06 // 2360
Az mennyibe lenne? A teljes rendszer. Nekem a SuperSprint kipuffok tetszenek.
Alfista2005-12-15 19:10:28 // 2359
Én is így gondoltam. Na meg a hangon kell egy csöppet mélyíteni.
Poló2005-12-15 19:09:26 // 2358
Hát azt nem kell :))) Kb. 2-3 km után, amit elég kímélve teszek meg már van fűtésem. Az az érdekes, hogy a kiegyenlítő tartálynál megmértük, és ott is kb. ugyananyyit mutatott, mint a műszer. Vagy ott hidegebbenk kell lennie?
BF1562005-12-15 19:08:18 // 2357
akkor a hőgombád a rossz. vagy a óra.
BF1562005-12-15 19:06:14 // 2356
Ja nem hiszem hogy azt ott csináltatom mert kurva lassúak. Nincs nekem arra egy napom:) Meg már azóta hiányzik mióta megvan nálam az ótó. Asszem majd ha kilyukad a dobom veszek egy teljes rozsdamentes rendszert.
csocsi2005-12-15 19:05:46 // 2355
Akkor nem kell fagyoskodni :-)))
Mike.2005-12-15 19:05:02 // 2354
Ha jó a fűtés akkor szerintem nincs baj. :-)
Alfista2005-12-15 19:04:59 // 2353
Ez a lényeg. Akkor tényleg jó.
Poló2005-12-15 19:03:33 // 2352
De a fölső csövem meleg, az alsó meg hideg. Fűtésem is van. Úgyhogy nem lehet az rossz. Most cseréltem. A régin se nagyon tudjuk átfújni a levegőt. Zár az is.
Alfista2005-12-15 19:03:29 // 2351
Hát a kedvezményes áru szervice a Fiatnál.
Poló2005-12-15 19:02:22 // 2350
Én se nagyon foglalkozok már vele. Annyi amennyi. Fűtés van ezerrel, tehát nem lehet az olyan rossz.
Alfista2005-12-15 19:02:02 // 2349
Az enyém már annyira szar volt, hogy a multkor Szhelyre mentünk, max +3 fok és oda vissza nem ment 70 fölé. Most, hogy kicserélték, okés.
BF1562005-12-15 19:01:38 // 2348
Hát az biza rossz! Nekem gyári termosztát van benn. hidegben is 90-85 között ingázik.
Mike.2005-12-15 19:01:07 // 2347
Engem most már nem érdekel. Nyáron és ősszel jó volt az előző is, és most már ez is marad benne.
Poló2005-12-15 18:58:47 // 2345
Nekem a 70-et se nagyon éri el, még városban sem.
Mike.2005-12-15 18:56:43 // 2344
A fócvágen megrettent az Alfától. Ez jó! Most már nem csak a tulajok rettegnek a márkától. :-))))