Mike.2005-12-15 18:54:35 // 2342
A termosztát nekem is felesleges volt. Pontosaban most nem 70 hanem 75-80 fokt mutat az óra.
A szilenteket nekem a műszaki vizsga előtt nézték a vizsgáztató helyen. Így kellett cseréli egy darabot.
BF1562005-12-15 18:54:23 // 2341
az a tartó nekem is levan törve:(
Ha koppanik akkor szilent KO
Alfista2005-12-15 18:53:26 // 2340
Valamilyen szolidabb kipufft én is nagyon szeretnék! Majd tavasszal. Erről jut eszembe: Teddy gépén elég mélyhangú a lökös. Tegnap egy fócvágen polo riasztója nem bírta a kiképzést és beriasztott, mikor elmentek mellette!:))
Poló2005-12-15 18:50:16 // 2339
Nekem most volt műszaki vizsga + zöldkártya. Előtte a termosztátcsere fölöslegesen. 80ezernél meg akarom csináltatni a szíjak, feszítők, görgők cseréjét, lehet, hogy a gyertyákat is. Az olajcsere elengedhetetlen. A futómű állapotáról nem sokat tudok. Rázópadon oké volt. Fékeim nagyon jók, azokat néztük. A kipufogómnál egy tartó volt letörve, azt hiszem a hátsó dob előtt található, nem a dobot tarja, csak a csövet, ezt visszahegesztettük.
Szilentekről honnan tudni, hogy nem jók?
BF1562005-12-15 18:48:54 // 2338
:)) Én már beindítottam a projektet;)
Mike.2005-12-15 18:44:38 // 2337
Nekem szép lassan gurul bele a pénz. Augusztustól: Vezérműszíj + az apróságok, szilentek, fékbetétek, műszaki vizsga, téli gumi, termosztát, olaj és a szűrő, tegnap a kipufogón a flexibilis cső. Na erre azt mondta elég volt, nincs pénz. Utána elvittem a városba vásárolni és olyan volt a hangja a gépnek, hogy húúú .... Így kaptam engedélyt a javításra. :-)))
Poló2005-12-15 18:42:50 // 2336
Majd nyitok egy topicot a termosztátról meg a vízhőfokról :DDDD
Alfista2005-12-15 18:40:25 // 2335
BF, jössz Palotára? Má nagyon megnézném a gépedet!
Alfista2005-12-15 18:37:03 // 2334
Na nézd, megjött az elveszett ember! Sok a meló?
Alfista2005-12-15 18:35:22 // 2333
90 foknál nyit ki, aztán lemegy majd 70-ig és a kettő között ingadozik.
BF1562005-12-15 18:34:24 // 2332
ideje lenne már topic nevet váltani;)
Poló2005-12-15 18:32:35 // 2331
Termosztátcsere után mennyi a vízhőfokod?
Alfista2005-12-15 18:31:15 // 2330
Na igen. Most adtunk ki mi is, vagy 200 ropit az első lengőkarok, meg gyertyacsere, meg termosztátcsere ügyben. Hát, nem volt boldog! De ha másmilyen járgányunk lenne, már bedöntötte volna az árokba!
Poló2005-12-15 18:27:35 // 2329
Nemhiába mondta itt valaki, hogy az isten király 156 :))))
Mike.2005-12-15 18:27:26 // 2328
Egy darabig igen, de a sokadik apró gixer után nálunk már nem díjazza. :-)
Alfista2005-12-15 18:24:23 // 2327
A nejemet is nagyon megbabonázta:))) Neki is csak a 156 kellett! Így könnyebb a javítási számlákat is kifizetni.:)
Mike.2005-12-15 18:22:14 // 2326
És a miénktől szerintem pofásabb a javított változat. Az eleje pl. sokkal jobb lett. :-)
csocsi2005-12-15 18:20:17 // 2325
Szerintem is nagyon jól sikerült, gondolom azért birtoklom egy példányt belőle :-)))
Alfista2005-12-15 18:18:35 // 2324
Szvsz a 156 az újkori Alfák legsikerültebbike! Na ezt jól megmondtam. Nekem főleg a Giulia rokonság jön be formailag. A da Silva is csak ebből a tradícióból merítve tudott ekkorát dobni!
csocsi2005-12-15 18:12:38 // 2323
Akkor úgy látszik elég sok hódolója van a gépnek :-)))))
Alfista2005-12-15 18:10:46 // 2322
Épp a 159-es topicban folyik a 156 dicsőítése! Hurrá!!!
csocsi2005-12-15 18:07:22 // 2321
Nálam is tökéletes munkát végez, párának nyoma sincs a gépben :-)))
Alfista2005-12-15 18:03:30 // 2320
Teddy fiam a 146-osának már nem ennyire jó a légfuvatása, de a kondival ő is lenyomja a párát, igaz hosszabb ideig. A 156-os egy király!!!:))
csocsi2005-12-15 18:00:09 // 2319
Tény és való hogy dolgozik mint állat :)
Mike.2005-12-15 17:33:29 // 2318
Én is úgy szoktam járni, de még akkor sem késő. :-)
Poló2005-12-15 17:32:01 // 2317
Az a baj, hogy általában akkor jut eszembe, hogy bekapcsoljam, mikor már érzem a szagát.
Mike.2005-12-15 17:29:36 // 2316
És öreg disel merci után haladva. :-)
Poló2005-12-15 17:28:30 // 2315
A belső levegőkeringtetést én is akkor használom. Főleg trabantok meg wartburgok esetén.
Mike.2005-12-15 17:25:08 // 2314
Az enyém is hasonlókat produkál mint a tied. Ha az ablak fűtést bekapcsolom pillanatok alatt leviszi. Majd most kipróbálom az előbbi tanácsokat is. :-)
Alfista2005-12-15 17:24:22 // 2313
Még annyit, hogy a belső keringetést én csak akkor használom, ha valami füstös olajkályha mögött megyek, vagy gyorsan akarom bemelegíteni a belső teret. A légkondi, plussz 4-es befuvatás a Niagarát is lenyomja egy perc alatt. A kondi száraz levegőt fúj.
Poló2005-12-15 17:22:26 // 2312
Nekem légkondi nélkül is tök jó.
Poló2005-12-15 17:20:14 // 2311
Az enyém nem párásodik olyan vészesen. Ha mégis, akkor hamar lenyomja róla, pillanatok alatt.
Alfista2005-12-15 17:19:53 // 2310
Használd a légkondit és jó lesz. Szvsz a 156 légkeringetése nagyon jó!!!:)))
Sasi2005-12-15 17:17:33 // 2309
Sziasztok!
Ez az első telem a 156-ossal és az a tapasztalatom, hogy rettenetesen párásodik! Másnak is van ilyen tapasztalata? Négy személlyel igazi horror, de akár egymagam is úgy be tudom lehelni, hogy csorog a víz belül az oldalsó ablakokon. Arra is gondoltam, hogy a belső levegőkeringetés van fixre beállva; bár a kapcsolóján a fényt tudom ki-be kapcsolni.
Van valakinek valami ötlete?
Sasi
Alfista2005-12-15 17:16:30 // 2308
A hangja csak kicsit lett erősebb, főleg 4000 fölött és mélyebb fekvésű.
A kiszerelésnél mi a légszűrőházról vettük le a dobozt, de tényleg k..rva nagy és még tetejébe kacskaringós is.
Mike.2005-12-15 17:09:22 // 2307
Az egész légszűrőház kijön és annak ahejére kell berakni vagy a légszűrőházba kell belerakni? :-)
Poló2005-12-15 17:08:12 // 2306
Hangja változott a gyárihoz képest?
Mike.2005-12-15 17:07:42 // 2305
Azt tudom, hogy Moltibnek nem vált be a direktszűrő. :-)
Poló2005-12-15 17:05:41 // 2304
Én lehet, hogy föntről fogom megpróbálni, aztán ha nem megy akkor lentről. A lemezt úgyis le kell majd venni, mert olajcsere is lesz.
Alfista2005-12-15 17:03:34 // 2303
Most neki is intake van. Azt mondta, hogy a direkttől brutál hang, de nem ment jobban és picit többet evett.
Alfista2005-12-15 17:02:13 // 2302
Jaj, azt elfelejtettem írni, hogy persze, biztos otthon is megcsinálhatod, ha van aknád, vagy fel tudod emlni legalább egy méter magasra. Hely kell kivenni alulról a cuccost!
Poló2005-12-15 17:00:43 // 2301
Most neki is intake van vagy visszatette a gyárit?
Alfista2005-12-15 16:59:50 // 2300
A Moltib kollégának volt fent direktszűrő is, őt kérdezd.
Alfista2005-12-15 16:58:13 // 2299
Hát kicsit macerás, mert nehezen lehet kivenni az eredeti bazi nagy dobozt.
Poló2005-12-15 16:54:32 // 2298
Én biztos nekiállok itthon, ha direktszűrő, akkor annak, ha intake, akkor annak.
Mike.2005-12-15 16:52:02 // 2297
Nagy macera a beszerelés? Esetleg otthon is elvégezhető? :-)
Poló2005-12-15 16:51:20 // 2296
Majd tavasszal akarok egy direktszűrőt. Az igaz, hogy az jóval többe kerül. Majd még meglátom. Megkérdezek olyat, akinek van vele tapasztalata.
Mike.2005-12-15 16:50:24 // 2295
Én ugyan így jártam, de nekem a jobb oldalát végig is húzta a trabival. A két ajtó és a hátsó sárvédő sérült. A trabinak az első lámpa keret. A csávó nem ismerte el a balasetet. Rendőrt kihívtuk. 1-1,5 órát vártam mire kiértek, és ezt egy tanúm is végigvárta. A rendőr azt mondta, hogy ő a hibás, de a trabis ekkor sem ismerte el. Kis vita következett, és utána helyszini szemle. A rendőr azt monda ez még kb. 2 óra. Erre én, viszlát ezt nem várom meg majd a szakértő eldönti. Na ez volt a hiba amit elkövettem, ugyanis a szakértő mind a kettőnket, hozott ki hibásnak. Jött a levelezés a biztosítóval, de nem jutottam eredményre.
És ahogy írod. Hiába fizeti ki a kárt a biztosító, a te autód ezek után már törv volt. Sajnálom az autódat és téged is.
Poló2005-12-15 16:48:39 // 2294
Megtörtént, most olvasd te is a tied :)))
Alfista2005-12-15 16:48:16 // 2293
Nagyon sajnálom, ami történt Veled és a szépséggel! Azon ne bánkódj, hogy most már nem sérülésmentes. Ilyen autó nagyon kevés van, csak sokan nem vallják be. És különben is szép lesz majd, ha elkészül. Szerencse, hogy komolyabb baj nem lett!