Gordon2005-10-07 09:31:34 // 1092
Persze lehet hogy ez már szereléssel együtt!
Gordon2005-10-07 09:24:05 // 1091
Hát én úgy tudom, hogy egy jobb turbó olyan 3-400k!
Trombozis2005-10-07 08:52:20 // 1090
Na igen. Ez hasonló a turbó beszereléséhez. Találtam 25eFt-ért, de mondták, hogy még mi kell hozzá. Kb. 300eFt-ra jött volna ki. lehet hülyeséget írtam, de nekem is csak modta egy okos.
Gordon2005-10-07 08:40:15 // 1089
Az ePER DVD szerint egy 2.5 V6 újonnan (SEMICOMPLETE) 400k kérdés mit jelent a félkész??? Felujított 150k! Szintén ePER ár! Kérdés még miket kell cserélni, mivel a 2.5 V6-ban 6 sebességes váltó van + kérdéses a kuplung is! + lengés csillapítók, fékek?
Valaki tud ebben segíteni???
Trombozis2005-10-07 07:15:50 // 1088
Ezt nekem is javasolta az autószerelőm. Azt mondja: "250-350eFT-ból már megvan!" Ja és a munkadíj? Meg mennyi iső alatt?
Gordon2005-10-07 06:49:37 // 1087
Még a végén csinálok egy motorcserét!?
Gordon2005-10-07 06:49:07 // 1086
Eesetleg 2.5 V6 de az se nagyon van, legalább is olyan amiért pénzt is adnék!
Gordon2005-10-07 06:44:50 // 1085
De csak GTA nem nagyon van eladó!
lausz2005-10-07 06:31:45 // 1084
üdv.ha jól emlékszem,magnumtuning.hu.
lausz2005-10-07 06:29:05 // 1083
igen jól emlékszel.
Jól chipe-elni mindig nehéz. Nagyobb motorban még nem gondolkodtál? :)
Gordon2005-10-06 17:51:42 // 1081
Tud valaki 1.6 TS-hez valami jó kis chip tuning helyet? Bár ahogy én tudom a 2000 utáni szériákat vagy nem érdemes, vagy elég nehéz jól chip-elni!?
Kalex2005-10-06 15:03:29 // 1080
Szerintem melegitsd fel, és kitágul...aztán lecsúszik(Vagy ültesd rá Maya Gold-ot Ő lejátsza róla...:)) )
Peti16V2005-10-06 14:59:00 // 1079
Pont az előbb néztem meg :))
De a kormányról nem tettél fel képet, persze úgysem látszana a jó fogása ;)
Poló2005-10-06 14:51:51 // 1078
Tettem fel pár képet az oldalamra egy Tempráról. Abban egy Abarth sportkormány van. Annak jó fogása van.
Peti16V2005-10-06 14:48:33 // 1077
Enyém is olyan tapintású mintha gumi lenne.
Poló2005-10-06 14:41:29 // 1076
Nem kell oda olyan nagy erő. Bár akitől én vettem ő se tudta levenni, hanem egy szerelő vette le neki.
Tomy1562005-10-06 14:38:56 // 1075
Ok!! Kössz a bíztatást, a hétvégén majd nekiesek, addig szerzek valmi erős embert :)!
Peti16V2005-10-06 14:34:54 // 1074
Húzd jó erősen! Szurkolunk Neked! :))
Azért a tetőre vigyázz, ki ne horpaszd! :)
Poló2005-10-06 14:34:43 // 1073
A kormányt nekem is át kellene. Nincs valami jó fogása, melegben könnyen ráizzad a kezem.
Peti16V2005-10-06 14:32:54 // 1072
Sejtettem, hogy ilyen drága a gyári :(
Lehet, hogy majd a kormánnyal együtt átbőröztetem.
Poló2005-10-06 14:25:01 // 1071
Igen, annak is. Jó erősen próbáld meg.
Tomy1562005-10-06 14:18:08 // 1070
Ok. Majd még próbálom. Ahogy lecsatolom a bőr porvédő harangot, van 1 fekete kb 2 cm hosszú műanyag rész, és csak onnan kezdődik a "fa" váltó gomb. Annak a fekete résznek is le kellene jönnie?
Poló2005-10-06 14:11:34 // 1069
Mozgasd csak jó erősen mindkét irányba el-vissza. Egyszer meg kell mozdulnia.
Poló2005-10-06 14:07:01 // 1068
Én 3.000 Ft-ért vettem egy ismerősömtől, akinek ugyanilyen 156-osa volt. Azt mondja, hogy ő 18.000 Ft-ért vette. Nem egészen olyan, mint ami volt, ezen van valami minta, de állítólag gyári.
Tomy1562005-10-06 14:06:41 // 1067
Megpróbáltam megmozgatni, de nem nagyon mozog (szinte semmit), lehet h gyenge vagyok ;). Asszem azért maradok a 156-nál!
Tom122005-10-06 12:19:39 // 1066
Vagy rendelj egy 159-et, annak meg valahogy túl rövid a váltója.:-)) Szerintem.:-) Ja, és vigyázz, hogy csak a gomb jöjjön le, ne az egész kar, nekem offosnál egyszer olyan is volt, de "visszaszúrtam és ment...:-))
Tomy1562005-10-06 12:10:15 // 1065
Kössz mindenkinek a segítsét, mindjárt le is megyek és megpróbálom :) !
Azután csak símán vágjal le a kiálló vasból és ragasszam vissza vmi jó erős ragasztóval?
Tom122005-10-06 12:02:28 // 1064
Nekem a "grafika" lekopott 1.5 év alatt... Talán sokat váltogatok?:-)) Azért arra gondolhattak volna, hogy ne a lakkra nyomják az ezüst feliratokat, hanem fordítva, úgy "örökös" lenne...
Peti16V2005-10-06 11:55:49 // 1063
Megnézetem a képeidet, és ha jól látom ugyanolyan gyári váltógombot tettél fel. Mennyibe került? Enyém is már elég kopottas.
Poló2005-10-06 11:24:30 // 1062
Hali! Az enyémen bőr volt, de szerintem a fa is ugyanolyan. Fogd meg jó erősen és próbáld meg elforgatni jobbra-balra. Ha megmozdult egy picit, akkor húzd felfelé és úgy tekergesd jobbra-balra. Nekem egész könnyen lejött.
Peti16V2005-10-06 11:04:02 // 1061
Szia! Üdv itt!
Egyszer mintha valaki azt írta volna, hogy rendesen neki kell feszülni és le kell cibálni. Ha nem jól emlékszem, majd kijavítanak :))
Az enyémről magától leesett. :) Igaz, az Selespeed, volt. :)
Üdv itt. :)
Tomy1562005-10-06 10:53:53 // 1059
Sziasztok!
Új vagyok a clubban :)(ill. már néhány napos), nagyon örülök, h itt lehetek. Lenne 1 kérdésem: van egy 156-os 2.0 TS-em, fejembe vettem, hogy rövidebbre vágatom a sebváltó kart. A gép "fabetétes", így a sebváltó gomb is. Le lehet-e szedni roncsolás mentesen? Vagy nem érdemes hozzányúlni?
A segítséget előre is köszönöm!!
Pietro2005-10-06 08:21:46 // 1058
egy kicsit olvass vissza. 40.000-nél már cserélve volt minden, csak akkor még Kalexé volt a gép. ;-)
Gordon2005-10-05 20:28:24 // 1057
Tudja valaki, hogy valóban létezik e BMC F1 légszűrő 156 1.6 TS-hez, persze nem direkt szűrő, hanem olyan amit be lehet tenni a gyári szűrő házba, csak épp nem papír, hanem szövetes "sport" légszűrő! Tud valaki erről? Illetve hol lehet ilyet venni, mert eddig mindenhol elhajtottak.
Trombozis2005-10-05 20:20:53 // 1056
Hmmmm... Miért most kell fizetnem a cascot és kötelezőt?
Gordon2005-10-05 20:18:02 // 1055
Ja pedig nekem csak most lesz benne 50k! Kockáztatni meg nem merek, mert ahogy halottam nem is olyan rég az esztergomi cartársnak Zsámbék közelében volt vezérműszíj szakadása...
Gordon2005-10-05 20:12:04 // 1054
60k nem volt sok???? Mennyi volt? A hivatalos karbantartási utasítás szerint (illetve szakikszerint is) 50-60k körül vezérmű szíj + feszítő görgők (állítólag van valami új fém/alu görgő, ami nem eszi szét az 1.6TS szíjat) + ha már ott vagy akkor ékszíj + feszítő + görgő + vezérlés módosító ha eddig nem volt cserélve! Ez nekem 1-2 héten belül benne lesz szereléssel mindennel 140k-ba! Ez nem sok??? Vagy te mit csináltattál 60k-nál?
Pietro2005-10-05 19:03:02 // 1053
Igyexek vigyázni... köszi az infókat, megnéztem ezeket a dolgokat, mielőtt megvettük a gépet. ;-) A 60.000-es szervíz tényleg nem volt sok, de hol van az már... Majd a 100.000-es lesz húzós (gyertyacsere, vezérlés, stb.)
Egyébként elég jól ismerik ott a gépet, minden szerelő kérdezte, hogy: "ez volt a Kalex-es autó?"
Kalex2005-10-05 15:18:55 // 1052
Arra vigyázz hogy húzós kanyarban ne csipj el éles gödröt, mert az azonnali halál a stabilizátorokra. Én mindegyik 156-osomon 20000 nél garanciális cserét értem el.... Egyébkén a Te gépedben kb 40000-nél a vezérlést is kicserélték gariban, ugy hogy a 60000-es szerviz neked olcsó lesz, hivatkozz rám a Fábián Petinél(Fiat Riegler)
Kalex2005-10-05 15:14:27 // 1051
Nemesis2005-10-05 13:16:00 // 1049
Tom12:
gondolom márkaszervíz volt. Nekem anno Boldinál cca.30ropit mondtak a rúdra + csere az nagyjából annyi. A BER-DO-s ember meg mondta, hogy tök fölösleges cserélni, majd Ő jól megupgrade-eli. És lőn sikeredett neki... Ezért utálom a szaros márkaszervízeket, azok ott nem szerelők, hanem cserélőemberek. :(((
Tom122005-10-05 13:05:48 // 1048
Akkor engem rendesen át akartak vágni. A múltkor voltam szervizben, visszarakták a jobb első kerék mögötti műanyag borítást, amit nyáron "elfelejtett" a szerelő és mondták, hogy kb. tavasszal esedékes lesz a stabilizátor cseréje. Az "érdekesség kedvéért" megkérdeztem, nagyjából mennyibe fog kerülni. Rövid fejszámolás után azt mondták, hogy 53600 Ft /!!!/.
Pietro2005-10-05 12:57:48 // 1047
Voltam vele szervízben. Megnézték, megrángatták, állítólag semmi... Egy kicsit kotyog a kormányműben valami fogasléc. Ennyi. Azt mondták, valószínűleg az kopoghat. Megnyugodtam. A stabilizátor volt cserélve 30e km-rel ezelőtt, úgyhogy reméltem, hogy nem az kopog.
Trombozis2005-10-05 11:05:49 // 1046
Én sem akarok dolgozni. Azon vagyok, hogy ne kelljen nekem se.
Csak még a kocsi mellett van egy lakásom is és azt is nem gyengén kell fizetni. Most a szekrény tetején vár 70eFt csekk. Érdekes. Casco nekem is k_rva sok, de legalább a szélvédőmet kicserélték 8eFt-ért.
Szerintem az a baj, hogy szeretem az autót és feszt azzal megyek még a 30 méterre lakó anyámhoz is. :-)))))))))))))))
Nemesis2005-10-05 10:58:42 // 1045
Trombozis: de tesó momentán nem dolgozik és kb. nem is tervezi, tudod Ő még pályakezdő és pár rövidebb munkahely után úgy érzi valahogy meg kell oldani a helyzetet, hogy soha többé ne kelljen dolgoznia!!! :) várom az eredményt...
A költségeket én is nyögöm. Főleg mikor beszopja a drága a tizenhatot mert nem bírok magammal! :))) de olyan jóóóóó!!! a cascoról meg ne is beszéljünk, az nekem hatvan ropi lenne havonta!!! így marad a gyomorfekély.
Atek2005-10-05 10:54:44 // 1044
A stabilizátor érdekes hangokat tud adni nekem az volt. Az a baj hogy elég gáz megtalálni mi kopog. Egy jó modszert mondok a stbilizátor kiküszöbölésére. Kösd le a kutyacsontokat, drótod oda valamihez és úgy menj egy kört ott ahol hallottad előtte a kopogást. Ha nem csinálja akkor stabilizátor szilentek ha csinálja akkor lehet nyomozni tovább.
Nemesis2005-10-05 10:53:27 // 1043
Mike-35:
akkor sejtem ki vagy!!! :))) örülök, hogy itt látjuk viszont egymást!!!