Fórum >> Típusok >> 156

joe1562011-09-25 17:49:15 // 123242
Sziasztok ! Nem tud valaki valahol eladó gyári navis cd táras egységet ?
dfg (Tanárúr)2011-09-25 13:47:07 // 123241
az én hondám 140 ló volt, kibaszottul szerettem, őrülten ment, de a kényelme vetekedett a legkomfortosabb vadnyugati gőzmozdony vezérálláséval, a nyomatéka pedig egy szénnétuningolt tricikliével.

de forgott mint az ökör, és 0-100-on, vagy 200 méteren iszonyatosan nagyot ment. csak kellett bele egy jóképességű zsoké, mert az én 100 kilómat már érezte :D
dfg (Tanárúr)2011-09-25 13:42:20 // 123240
az 1,6 156 még az ESI ellen is kevés. a VTI ellen meg még a 2.0TS is. gyorsulásban. viszont szlalomon a 146-al csúnyán elpicsáztam mindet. hát ez a különbség.
Szabeee2011-09-25 12:46:11 // 123239
nekem azelőtt volt egy ilyen "csatám" 146 1.4 TS vs Honda Civic sedan 1.4 LSi.... meglepett, hogy milyen jól ment az a 90 LE-s kis motor.... sógoromé volt :)
Alfa_156_lapi2011-09-25 12:06:01 // 123238
Nekem a lambda cseréje megoldotta a dadogást, az ingadozást nem. Ezt követte a LMM csere (használt került rá) pedig az enyémben sem volt 13000 km.-nél több. A blogomban leírtam, remélem segít.
Üdv
MYSKHA2011-09-25 10:13:34 // 123237
Hát ha a 156nak is olyan hulladék kasztnija lenne mint a civicecnek akkor az 1,6 is picit fürgébb lenne.. :-) dehát a civic az 1,6 nál ér véget a 156 meg ott kezdődik... :D
Szabeee2011-09-25 09:46:57 // 123236
1.6 LSi vagy 1.6 vti? :)
ystuc2011-09-25 08:45:38 // 123235
Nem csak a V6 jó ellene! Legalábbis ez a tapasztalatom... ;-)
Zselé2011-09-24 21:57:19 // 123234
Lehet hogy le tudod... csak olyan 60-ról induljatok, vagy egy kis emelkedőn :D Állóból elmennek, mert leforgatják őket 26000ig, de nyomatékuk annyi van mint a macskámnak :DD
Piritu - 1.000.0002011-09-24 21:48:00 // 123233
Pontosan. Egy autó nem attól jobb, hogy gyorsabb.
A gyorsulásin pl. nagyon ment egy két Hayabusa motoros mutyuki, mégse jutna eszembe azt mondani, hogy jobb, mint eddig bármelyik Alfám.
Rizsrakétába sose ülnék be...
Imyx2011-09-24 21:44:43 // 123232
:DD.
GTPeti2011-09-24 21:42:44 // 123231
Egy 95-ös 160LE-s Honda ellen a 156-tal inkább csak szépségversenyen vegyen részt az ember. :)
Imyx2011-09-24 21:41:34 // 123230
Ahhoz egy V6 kellene, hogy le tudd tolni :). Valóban bosszantó. Könnyű a kasztni.
Zotyy1562011-09-24 21:41:13 // 123229
mind1 a hangja a külseje a belseje és az egész sem annyira szép és jó mint egy Romeoé :)
Piritu - 1.000.0002011-09-24 21:30:35 // 123228
Szedánból is volt 160 lovas, és a szedán kaszni is könnyebb :-(
Zotyy1562011-09-24 21:29:48 // 123227
Sry, csak bosszantó :) Persze az Alfa az Alfa :)
GTPeti2011-09-24 21:26:31 // 123226
Bár ez nem egy Honda fórum, de nagyon könnyen lehet, hogy az is volt 160LE-s motorral...
Zotyy1562011-09-24 21:23:29 // 123225
Igen,de nem a cspotthátú hanem a szedán,de az eleje ez a fajta olyan mint a F&F 1 ben!
Piritu - 1.000.0002011-09-24 21:14:34 // 123224
Mert a OFF-nak könnyebb a kasznija és erősebb (pl. 160LE) a motorja :-((
Zotyy1562011-09-24 21:06:02 // 123222
Hali mindenki egy eygszerű kérdés tennék fel :) Szerintetek miért nem tudom letolni az 1.6 os civikeket az 1.6 ts emmel? :) (régi civic 95 környéki)
Gomez2011-09-24 17:59:02 // 123221
Üdv.Vedd fel a kapcsolatot a csörivel várpalotárol.
Lacci2011-09-23 18:06:04 // 123220
Üdv Cartársak!
Van egy problémám, nem tudom, hogy kicsi vagy nagy, remélem meg tudjátok mondani...

Mint sokan írták, hideg indításnál dadogott a kocsi, lehetetlen volt elindulni vele 2-3 percig.
Szétszedtem a szívó oldalt, megpucoltam a pillangószelepet, illetve alkohollal az LMM-et.
Most megszűnt a dadogás, ez eddig jó, de az alapjáratom, nagyon magas lett!
1800-200 között mozog, benyomott kuplungnál, illetve ha bemelegedett a kocsi, 4es alapjáraton, 50 el megy simán...
Ilyenkor mi a teendő? alapjárati motor?
Hol találom, illetve hogy tudom szétszedni??

Ötleteket várok, vagy Tatabánya közelében segítséget!

Köszi mindenkinek!
Lacci
mreni2011-09-23 14:15:42 // 123219
Hali!

Bont valaki mostanság facelift előtti 56ot?
Imyx2011-09-23 12:15:09 // 123218
Tegnap megnéztem, nekem azt írta ki, hogy 163000 km-en belül esedékes a szerviz :)). Lenulláztam, ahogy írtad, most 20000 km-t ír :). Kösz az infót.
Gomez2011-09-22 22:41:42 // 123217
Köszi bejött.
Piritu - 1.000.0002011-09-22 21:46:28 // 123216
Akkor jelzi ezt, ha az olajcsere esedékes. Ha visszaállítottad és nem esedékes elhallgat :-)
Gomez2011-09-22 21:42:02 // 123215
Köszönöm a hasznos infót. és mit lehet ezzel az inspektionnal kezdeni?Tudom szervíz de volt már.
zalan2011-09-22 21:27:22 // 123214
jee köszönöm ezt is elolvasom, bár az isten tudja milyen kell az én félfaceliftes csodámhoz :)
Imyx2011-09-22 20:35:20 // 123212
Ezt találtam ECU reseteléssel kapcsolatban:

the ecu reset was as follows;;
disconnect battery
left disconnected for 45 minutes
reconnected battery
turned on ign, (but not started) no throttle applied
left ignition on for 2 minutes
switched off engine
turned back on and engine started, no throttle
left idling for 15 minutes
turned off
restarted and went for a "good" drive
GTPeti2011-09-22 20:28:29 // 123211
Az én 1.9-em meg 24 szelepes. Ebből 8 a motorban van és 16 a forgalmiban. :))
GTPeti2011-09-22 20:26:23 // 123210
Az elsőhöz: SZVSZ ilyen módon nem lehet resetelni az ECU-t. Tudomásom szerint akkulevétellel sem. Van egy olyan mendemonda, hogy alapjáraton kell pöfögtetni az autót egy csomót, meg adott gázpedálállásnál leállitani, vagy ilyesmi.
Imyx2011-09-22 20:18:24 // 123209
Végignézzük.
Imyx2011-09-22 20:17:02 // 123208
Valahol olvastam, hogy lehet resetelni az ECU-t oly módon, hogy az EOBD csatlakozónál lévő áram kábelt kihúzni, és resetelődik az ECU. Lehet, hogy ez megoldás lenne? Vagy akksi levétellel is resetelődik az ECU?
Piritu - 1.000.0002011-09-22 20:13:39 // 123207
A fórumban többen arra tippeltek, hogy valami állít elrágta a vezetéket. de lehet, hogy csak kontakthibás. Minden esetre én végignézném a vezetékét, hátha...
Imyx2011-09-22 20:11:19 // 123206
Köszönöm, ez még jobb.. :). Tipp a cserén kívül? :). Állítólag legutóbb tisztították a lambda csatlakozóját. Vagy ne foglalkozzak ezzel a hibával? (nem állandó hiba). Kíváncsi vagyok, mikor fog újra visszaíródni.
Piritu - 1.000.0002011-09-22 19:55:42 // 123205
ittezt írják:
-P2240 Lambdaszonda pozitív áram vezérlő áramkör/szakadás (2.hengersor 1.szonda)
-P2254 Lambdaszonda negatív áram vezérlő áramkör/szakadás (2.hengersor 1.szonda)
Piritu - 1.000.0002011-09-22 19:53:57 // 123204
ittlambdát emlegetnek.
zalan2011-09-22 19:43:12 // 123203
köszönöm
Imyx2011-09-22 18:25:05 // 123202
Üdv mindenki,
Most legújabban ezeket a kódokat tartalmazza a hibatároló (nem állandó) :
P2240 O2 Sensor Positive Current Circuit/Open (Bank 2 Sensor 1)
P2254 O2 Sensor Negative Current Control Circuit/Open (Bank 2 Sensor 1)
Ez légtömegmérő lenne?
Abarai2011-09-22 10:37:20 // 123201
Klikk. Csak a faceliftes van fent. Remélem, azért jó lesz valamire.
Zselé2011-09-22 10:26:51 // 123200
Azt én is megköszönném! :P
Abarai2011-09-22 09:27:07 // 123199
Angol van. Ha az is jó, előtúrom.
zalan2011-09-22 08:59:46 // 123198
Nem tudjátok, hogy a neten létezik 165os kézi útmutató? Mert nekem csak olasz van hozzá :S
Piritu - 1.000.0002011-09-22 07:08:55 // 123197
Pontosabban alaphelyzetbe állítani, nem nullázni.
Piritu - 1.000.0002011-09-22 07:08:11 // 123196
Fészliftesben a középkonzolon tallható + és a - gomb kb. fél percig tartó együttes megnyomásával lehet nullázni a szervizszámlálót.
Abarai2011-09-22 06:59:17 // 123195
A villanyász szakinál fordítva működött. Mondom neki, 2 litere JTS, erre behúzza a gépben az 1.9 JTD-t. Elmondtam lassabban is, erre megtalálta a 2.4-et. Vettem egy nagy levegőt, és elindultam a benzin felől, de ez se hatotta meg, visszavágott azzal, hogy márpedig nála csak 1.9-es meg 2.4-es dízel van.

Már itt is sejtettem, hogy nem sok keresnivalóm van nála. Később aztán teljesen beigazolódott a gyanúm. :)
Gomez2011-09-21 22:50:14 // 123194
Köszi az infót ,le lett szervizelve de nem márkaszervízbe.Most mit tudok kezdeni ezzel és a szervíz visszaszámlálót is hogy lehet kinullázni?
Sityu2011-09-21 22:28:18 // 123193
Próbáld ki : ha fölkapcsolod a reflektort, és ugyanígy zuhan egyet a mutató, pucold meg az akksi és a kasztni közti testkábel csatlakozását. Drótkede és féktisztító :). A váltóhoz van csavarozva és könnyen korrodálódik.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak