joe1562011-09-25 17:49:15 // 123242
dfg (Tanárúr)2011-09-25 13:47:07 // 123241
az én hondám 140 ló volt, kibaszottul szerettem, őrülten ment, de a kényelme vetekedett a legkomfortosabb vadnyugati gőzmozdony vezérálláséval, a nyomatéka pedig egy szénnétuningolt tricikliével.
de forgott mint az ökör, és 0-100-on, vagy 200 méteren iszonyatosan nagyot ment. csak kellett bele egy jóképességű zsoké, mert az én 100 kilómat már érezte :D
de forgott mint az ökör, és 0-100-on, vagy 200 méteren iszonyatosan nagyot ment. csak kellett bele egy jóképességű zsoké, mert az én 100 kilómat már érezte :D
dfg (Tanárúr)2011-09-25 13:42:20 // 123240
az 1,6 156 még az ESI ellen is kevés. a VTI ellen meg még a 2.0TS is. gyorsulásban. viszont szlalomon a 146-al csúnyán elpicsáztam mindet. hát ez a különbség.
Szabeee2011-09-25 12:46:11 // 123239
nekem azelőtt volt egy ilyen "csatám" 146 1.4 TS vs Honda Civic sedan 1.4 LSi.... meglepett, hogy milyen jól ment az a 90 LE-s kis motor.... sógoromé volt :)
Alfa_156_lapi2011-09-25 12:06:01 // 123238
Nekem a lambda cseréje megoldotta a dadogást, az ingadozást nem. Ezt követte a LMM csere (használt került rá) pedig az enyémben sem volt 13000 km.-nél több. A blogomban leírtam, remélem segít.
Üdv
Üdv
MYSKHA2011-09-25 10:13:34 // 123237
Hát ha a 156nak is olyan hulladék kasztnija lenne mint a civicecnek akkor az 1,6 is picit fürgébb lenne.. :-) dehát a civic az 1,6 nál ér véget a 156 meg ott kezdődik... :D
Szabeee2011-09-25 09:46:57 // 123236
1.6 LSi vagy 1.6 vti? :)
ystuc2011-09-25 08:45:38 // 123235
Nem csak a V6 jó ellene! Legalábbis ez a tapasztalatom... ;-)
Zselé2011-09-24 21:57:19 // 123234
Lehet hogy le tudod... csak olyan 60-ról induljatok, vagy egy kis emelkedőn :D Állóból elmennek, mert leforgatják őket 26000ig, de nyomatékuk annyi van mint a macskámnak :DD
Piritu - 1.000.0002011-09-24 21:48:00 // 123233
Pontosan. Egy autó nem attól jobb, hogy gyorsabb.
A gyorsulásin pl. nagyon ment egy két Hayabusa motoros mutyuki, mégse jutna eszembe azt mondani, hogy jobb, mint eddig bármelyik Alfám.
Rizsrakétába sose ülnék be...
A gyorsulásin pl. nagyon ment egy két Hayabusa motoros mutyuki, mégse jutna eszembe azt mondani, hogy jobb, mint eddig bármelyik Alfám.
Rizsrakétába sose ülnék be...
GTPeti2011-09-24 21:42:44 // 123231
Egy 95-ös 160LE-s Honda ellen a 156-tal inkább csak szépségversenyen vegyen részt az ember. :)
Imyx2011-09-24 21:41:34 // 123230
Ahhoz egy V6 kellene, hogy le tudd tolni :). Valóban bosszantó. Könnyű a kasztni.
Zotyy1562011-09-24 21:41:13 // 123229
mind1 a hangja a külseje a belseje és az egész sem annyira szép és jó mint egy Romeoé :)
Piritu - 1.000.0002011-09-24 21:30:35 // 123228
Szedánból is volt 160 lovas, és a szedán kaszni is könnyebb :-(
Zotyy1562011-09-24 21:29:48 // 123227
Sry, csak bosszantó :) Persze az Alfa az Alfa :)
GTPeti2011-09-24 21:26:31 // 123226
Bár ez nem egy Honda fórum, de nagyon könnyen lehet, hogy az is volt 160LE-s motorral...
Zotyy1562011-09-24 21:23:29 // 123225
Igen,de nem a cspotthátú hanem a szedán,de az eleje ez a fajta olyan mint a F&F 1 ben!
Piritu - 1.000.0002011-09-24 21:14:34 // 123224
Mert a OFF-nak könnyebb a kasznija és erősebb (pl. 160LE) a motorja :-((
GTPeti2011-09-24 21:11:09 // 123223
95-ben létezett 160LE-s 1.6 Civic.
Zotyy1562011-09-24 21:06:02 // 123222
Hali mindenki egy eygszerű kérdés tennék fel :) Szerintetek miért nem tudom letolni az 1.6 os civikeket az 1.6 ts emmel? :) (régi civic 95 környéki)
Gomez2011-09-24 17:59:02 // 123221
Üdv.Vedd fel a kapcsolatot a csörivel várpalotárol.
Lacci2011-09-23 18:06:04 // 123220
Üdv Cartársak!
Van egy problémám, nem tudom, hogy kicsi vagy nagy, remélem meg tudjátok mondani...
Mint sokan írták, hideg indításnál dadogott a kocsi, lehetetlen volt elindulni vele 2-3 percig.
Szétszedtem a szívó oldalt, megpucoltam a pillangószelepet, illetve alkohollal az LMM-et.
Most megszűnt a dadogás, ez eddig jó, de az alapjáratom, nagyon magas lett!
1800-200 között mozog, benyomott kuplungnál, illetve ha bemelegedett a kocsi, 4es alapjáraton, 50 el megy simán...
Ilyenkor mi a teendő? alapjárati motor?
Hol találom, illetve hogy tudom szétszedni??
Ötleteket várok, vagy Tatabánya közelében segítséget!
Köszi mindenkinek!
Lacci
Van egy problémám, nem tudom, hogy kicsi vagy nagy, remélem meg tudjátok mondani...
Mint sokan írták, hideg indításnál dadogott a kocsi, lehetetlen volt elindulni vele 2-3 percig.
Szétszedtem a szívó oldalt, megpucoltam a pillangószelepet, illetve alkohollal az LMM-et.
Most megszűnt a dadogás, ez eddig jó, de az alapjáratom, nagyon magas lett!
1800-200 között mozog, benyomott kuplungnál, illetve ha bemelegedett a kocsi, 4es alapjáraton, 50 el megy simán...
Ilyenkor mi a teendő? alapjárati motor?
Hol találom, illetve hogy tudom szétszedni??
Ötleteket várok, vagy Tatabánya közelében segítséget!
Köszi mindenkinek!
Lacci
mreni2011-09-23 14:15:42 // 123219
Hali!
Bont valaki mostanság facelift előtti 56ot?
Bont valaki mostanság facelift előtti 56ot?
Imyx2011-09-23 12:15:09 // 123218
Tegnap megnéztem, nekem azt írta ki, hogy 163000 km-en belül esedékes a szerviz :)). Lenulláztam, ahogy írtad, most 20000 km-t ír :). Kösz az infót.
Gomez2011-09-22 22:41:42 // 123217
Köszi bejött.
Piritu - 1.000.0002011-09-22 21:46:28 // 123216
Akkor jelzi ezt, ha az olajcsere esedékes. Ha visszaállítottad és nem esedékes elhallgat :-)
Gomez2011-09-22 21:42:02 // 123215
Köszönöm a hasznos infót. és mit lehet ezzel az inspektionnal kezdeni?Tudom szervíz de volt már.
zalan2011-09-22 21:27:22 // 123214
jee köszönöm ezt is elolvasom, bár az isten tudja milyen kell az én félfaceliftes csodámhoz :)
Liquid2011-09-22 20:47:49 // 123213
Imyx2011-09-22 20:35:20 // 123212
Ezt találtam ECU reseteléssel kapcsolatban:
the ecu reset was as follows;;
disconnect battery
left disconnected for 45 minutes
reconnected battery
turned on ign, (but not started) no throttle applied
left ignition on for 2 minutes
switched off engine
turned back on and engine started, no throttle
left idling for 15 minutes
turned off
restarted and went for a "good" drive
the ecu reset was as follows;;
disconnect battery
left disconnected for 45 minutes
reconnected battery
turned on ign, (but not started) no throttle applied
left ignition on for 2 minutes
switched off engine
turned back on and engine started, no throttle
left idling for 15 minutes
turned off
restarted and went for a "good" drive
GTPeti2011-09-22 20:28:29 // 123211
Az én 1.9-em meg 24 szelepes. Ebből 8 a motorban van és 16 a forgalmiban. :))
GTPeti2011-09-22 20:26:23 // 123210
Az elsőhöz: SZVSZ ilyen módon nem lehet resetelni az ECU-t. Tudomásom szerint akkulevétellel sem. Van egy olyan mendemonda, hogy alapjáraton kell pöfögtetni az autót egy csomót, meg adott gázpedálállásnál leállitani, vagy ilyesmi.
Imyx2011-09-22 20:18:24 // 123209
Végignézzük.
Imyx2011-09-22 20:17:02 // 123208
Valahol olvastam, hogy lehet resetelni az ECU-t oly módon, hogy az EOBD csatlakozónál lévő áram kábelt kihúzni, és resetelődik az ECU. Lehet, hogy ez megoldás lenne? Vagy akksi levétellel is resetelődik az ECU?
Piritu - 1.000.0002011-09-22 20:13:39 // 123207
A fórumban többen arra tippeltek, hogy valami állít elrágta a vezetéket. de lehet, hogy csak kontakthibás. Minden esetre én végignézném a vezetékét, hátha...
Imyx2011-09-22 20:11:19 // 123206
Köszönöm, ez még jobb.. :). Tipp a cserén kívül? :). Állítólag legutóbb tisztították a lambda csatlakozóját. Vagy ne foglalkozzak ezzel a hibával? (nem állandó hiba). Kíváncsi vagyok, mikor fog újra visszaíródni.
Piritu - 1.000.0002011-09-22 19:55:42 // 123205
ittezt írják:
-P2240 Lambdaszonda pozitív áram vezérlő áramkör/szakadás (2.hengersor 1.szonda)
-P2254 Lambdaszonda negatív áram vezérlő áramkör/szakadás (2.hengersor 1.szonda)
-P2240 Lambdaszonda pozitív áram vezérlő áramkör/szakadás (2.hengersor 1.szonda)
-P2254 Lambdaszonda negatív áram vezérlő áramkör/szakadás (2.hengersor 1.szonda)
Piritu - 1.000.0002011-09-22 19:53:57 // 123204
ittlambdát emlegetnek.
Imyx2011-09-22 18:25:05 // 123202
Üdv mindenki,
Most legújabban ezeket a kódokat tartalmazza a hibatároló (nem állandó) :
P2240 O2 Sensor Positive Current Circuit/Open (Bank 2 Sensor 1)
P2254 O2 Sensor Negative Current Control Circuit/Open (Bank 2 Sensor 1)
Ez légtömegmérő lenne?
Most legújabban ezeket a kódokat tartalmazza a hibatároló (nem állandó) :
P2240 O2 Sensor Positive Current Circuit/Open (Bank 2 Sensor 1)
P2254 O2 Sensor Negative Current Control Circuit/Open (Bank 2 Sensor 1)
Ez légtömegmérő lenne?
Abarai2011-09-22 10:37:20 // 123201
Klikk. Csak a faceliftes van fent. Remélem, azért jó lesz valamire.
Zselé2011-09-22 10:26:51 // 123200
Azt én is megköszönném! :P
Abarai2011-09-22 09:27:07 // 123199
Angol van. Ha az is jó, előtúrom.
zalan2011-09-22 08:59:46 // 123198
Nem tudjátok, hogy a neten létezik 165os kézi útmutató? Mert nekem csak olasz van hozzá :S
Piritu - 1.000.0002011-09-22 07:08:55 // 123197
Pontosabban alaphelyzetbe állítani, nem nullázni.
Piritu - 1.000.0002011-09-22 07:08:11 // 123196
Fészliftesben a középkonzolon tallható + és a - gomb kb. fél percig tartó együttes megnyomásával lehet nullázni a szervizszámlálót.
Abarai2011-09-22 06:59:17 // 123195
A villanyász szakinál fordítva működött. Mondom neki, 2 litere JTS, erre behúzza a gépben az 1.9 JTD-t. Elmondtam lassabban is, erre megtalálta a 2.4-et. Vettem egy nagy levegőt, és elindultam a benzin felől, de ez se hatotta meg, visszavágott azzal, hogy márpedig nála csak 1.9-es meg 2.4-es dízel van.
Már itt is sejtettem, hogy nem sok keresnivalóm van nála. Később aztán teljesen beigazolódott a gyanúm. :)
Már itt is sejtettem, hogy nem sok keresnivalóm van nála. Később aztán teljesen beigazolódott a gyanúm. :)
Gomez2011-09-21 22:50:14 // 123194
Köszi az infót ,le lett szervizelve de nem márkaszervízbe.Most mit tudok kezdeni ezzel és a szervíz visszaszámlálót is hogy lehet kinullázni?
Sityu2011-09-21 22:28:18 // 123193
Próbáld ki : ha fölkapcsolod a reflektort, és ugyanígy zuhan egyet a mutató, pucold meg az akksi és a kasztni közti testkábel csatlakozását. Drótkede és féktisztító :). A váltóhoz van csavarozva és könnyen korrodálódik.