Igen. Egy kormánycserével. :-)
Vegyél bontóban multikormányt, az a legegyszerűbb megoldás.
ystuc2010-06-25 08:22:31 // 110292
zee2010-06-25 08:18:31 // 110291
Sziasztok
Mint újdonsült 156 tulaj szeretném ha vki megmondaná vagy segítene abban,hogy a kulcsomon (fekete bicska,de abban sem vagyok biztos,hogy ezzel jött ki a gyárból...) lévő gombok miért nem teszik a dolgukat? Visszajelző LED működik rajta,elem OK... mégsem megy.
SPAL risztó van beépítve,ha ez segít vmit.
köszi
Mint újdonsült 156 tulaj szeretném ha vki megmondaná vagy segítene abban,hogy a kulcsomon (fekete bicska,de abban sem vagyok biztos,hogy ezzel jött ki a gyárból...) lévő gombok miért nem teszik a dolgukat? Visszajelző LED működik rajta,elem OK... mégsem megy.
SPAL risztó van beépítve,ha ez segít vmit.
köszi
GTPeti2010-06-25 00:14:35 // 110290
Na. Most akkor már nyugodtan fogunk aludni. :)
Liquid2010-06-24 22:07:38 // 110289
az szép :) grat!
Rolcho2010-06-24 21:40:27 // 110288
Ma fordulópont volt az életünkben. Százezernyi. :-)
Liquid2010-06-24 15:30:01 // 110287
igazán nincsmit :)
zee2010-06-24 15:23:12 // 110286
1000x hála köszi! :))
Diny2010-06-24 14:36:44 // 110285
hello!
utólag lehet a kormányba szerelni rádióvezérlő gombokat?
utólag lehet a kormányba szerelni rádióvezérlő gombokat?
Piritu - 1.000.0002010-06-24 14:17:16 // 110284
A megnyugtatásotokra kiegészítettem a blogot: klatty
Liquid2010-06-24 13:30:46 // 110283
igen, eméxem
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:16:59 // 110282
az utóbbi volt/van fenn az ftp-n
Liquid2010-06-24 12:42:25 // 110281
Piritu - 1.000.0002010-06-24 12:27:35 // 110280
Hmmm, azt is letörölték, teszem vissza a 156 könyvtárba!
Piritu - 1.000.0002010-06-24 12:25:26 // 110279
ftp szerveren van fenn, ha minden igaz. Elérés Alfa Amore Cartárs oldalán
zee2010-06-24 12:03:32 // 110278
Sziasztok
Letölthető lehetőleg magyar nyelvű 156-os kezelési útmutatót keresek.
köszi
Letölthető lehetőleg magyar nyelvű 156-os kezelési útmutatót keresek.
köszi
Sityu2010-06-24 11:25:36 // 110277
Urak!
Még bontódik az 1.8 156, most jutok hozzá hétvégén, ha valakinek valami kell szóljon és jövő hétre tudom prezentálni
http://alfaamore.hu/adokveszek/21918?back=3%3Forder%3Ddate
;)
Még bontódik az 1.8 156, most jutok hozzá hétvégén, ha valakinek valami kell szóljon és jövő hétre tudom prezentálni
http://alfaamore.hu/adokveszek/21918?back=3%3Forder%3Ddate
;)
Zsolesz2010-06-24 08:34:48 // 110276
Lehet, és ugye ott van még az is, hogy: 1 sör nem sör......
GTPeti2010-06-23 20:05:21 // 110275
Szerintem van neki tartalék, ezért vágott bele ebbe a kockázatos mérésbe. :)
GEORGE2010-06-23 15:42:07 // 110273
Hagyjuk koma, továbbra is azt mondom, hogy a 140 lovas GT jobban "szalad" mint egy 120 lovas 156-os.Én 9,5-öt találtam az 1.8 GT-nek, de tényleg mind1.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-23 15:33:04 // 110272
ez jó csak a méhbe nem adnak érte 500ft-ot sem.....
Blondy2010-06-23 14:56:05 // 110271
Piritu - 1.000.0002010-06-23 14:22:31 // 110270
"Szóval egy 120 lovas 156 jobban megy mint egy 1.8-as GT??
De mitől?????????? 20 lóerő és pár Nm több van a GT-ben."
Utánanéztem, bár adatokat találni az 1,8GT-ről hivatalos helyen nem nagyon lehet:
GT 0-100 10,6 sec forrás
156 1,6 TS 10,5
:-P
De mitől?????????? 20 lóerő és pár Nm több van a GT-ben."
Utánanéztem, bár adatokat találni az 1,8GT-ről hivatalos helyen nem nagyon lehet:
GT 0-100 10,6 sec forrás
156 1,6 TS 10,5
:-P
Piritu - 1.000.0002010-06-23 13:55:50 // 110269
Örömmel közlöm, hogy az új túró remelkül muzsikál. Kb 400 km bejáratás után kénytelen voltam odalépni, mert egy OFF rendetlenkedett :-)
Piritu - 1.000.0002010-06-23 13:53:32 // 110268
Akkor elő az olajemelővel :-))
Zsolesz2010-06-23 11:03:31 // 110267
Nagy bátorság teli sörösdobozzal. Mi van ha beszorul??? :)))
GEORGE2010-06-23 07:42:24 // 110266
Tök jogos, sörös doboz mindenhol van :-)
Piritu - 1.000.0002010-06-23 07:18:59 // 110265
Igyekszem mindenki által használatos dolgokat szemléltetési célra használni :-D
mizooo2010-06-23 05:48:35 // 110264
Sziasztok, leszedtem a szelepfedelet kitakarítottam + lefestettem FBS el összeraktam, és most olyan bajom van, hogy ha hosszú jobbos íven megyek pl M0 lehajtó, akkor utána egyenesbe jövetkor ezerrel kék füst jön fél percig a kipuffból :S... utána előtte semmi, indításkor semmi. Először arra gyanakodtam túltölthettem az olajat és max szintről lejjebb eresztettem, de NOK. Arra gondoltam a szelepfedél sarkánál lévő csőből vhogy olaj tud folyni a szívócsőbe vagy mi? Kicsit kellemetlen nekem is meg az ilyenkor mögöttem jövőknek is :D.... Valaki látott már ilyet? milehet?
üdv
üdv
Liquid2010-06-23 00:34:32 // 110263
nekem 1-2 kivételtől eltekintve (pl. konvoj Esztegomba) sose evett 9.5-10 alatt
Liquid2010-06-23 00:33:24 // 110262
nekem sikerülne :))
persze hogy simán kijöhet dupla is, ezért írtam hogy nem mindegy mennyit és hogyan... évi 7-10e km-nél nemszámít olyan sokat
persze hogy simán kijöhet dupla is, ezért írtam hogy nem mindegy mennyit és hogyan... évi 7-10e km-nél nemszámít olyan sokat
Dévid2010-06-22 23:49:07 // 110261
Mostanában 10 liter alatt nem evett a kocsim, a drágábbikból...
Néha csak azért veszem elő a garázsból, hogy ALFÁZZAK. Amúgy bringával járok. :)
Néha csak azért veszem elő a garázsból, hogy ALFÁZZAK. Amúgy bringával járok. :)
GTPeti2010-06-22 23:26:04 // 110260
Nézd, egyrészt "litert" tekintve többet eszik, másrészről - legalábbis mifelénk - többe kerül a benzin, mint a dízel. Szóval a kétszeres végösszeg ugyanakkora távolságra nézve tényleg nem irreális.... Sőt... Hajtva még vészesebb a helyzet. Ha nem számítana ez a pénz, akkor kipróbálnék egy TBi-t.
(Az, hogy hány "V"-s a JTD, az szerintem tökmindegy. A fogyit 7 fölé tornászni nem könnyű.)
(Az, hogy hány "V"-s a JTD, az szerintem tökmindegy. A fogyit 7 fölé tornászni nem könnyű.)
Liquid2010-06-22 23:20:40 // 110259
engem se izgatna fel az adó, bár nem kellemes dolog adott esetben 70-100e-t bedobni a kútba évente...
egyébként a V6 nem olyan iszákos, ha nem városban araszolsz vele, pályán kevesebbet kér mint a 2.0TS, igen tudom a 8V JTD-hez képest nagyon sok :)
de ez is csak a használat módjától függ, pl. nekem csak nagyon minimális mértékben kerülne többe a fenntartása...bár valszeg nálam az is átlag felett kajálna :))
egyébként a V6 nem olyan iszákos, ha nem városban araszolsz vele, pályán kevesebbet kér mint a 2.0TS, igen tudom a 8V JTD-hez képest nagyon sok :)
de ez is csak a használat módjától függ, pl. nekem csak nagyon minimális mértékben kerülne többe a fenntartása...bár valszeg nálam az is átlag felett kajálna :))
Dévid2010-06-22 23:16:03 // 110258
De a 2.0 TS hez mérten csak pár liter 100-on. :D
GTPeti2010-06-22 23:09:26 // 110257
Nem vagyok érintve, de engem amúgysem a luxusadó tartana vissza egy V6-tól, hanem az üa. költség. Valljuk be: alaphangon is kétszerese a dízelnek.
Liquid2010-06-22 23:06:43 // 110256
amit luxusadó vagy mi címen szednek 125KW felett
Dévid2010-06-22 23:01:30 // 110255
Pedig számolgattam a múltkoriban, ca. 1,5 millióval jobban állnék, ha akkor azt az öreg Swiftet veszem meg anyámnak 500.000-ért. :)
Persze ez az anyagi oldala a dolognak. Jelenlegi személygépjárművem nélkül jó pár baráttal kevesebbet tarthatnék számon, és feltehetőleg most Veled sem vitázhatnék. :D
Nem beszélve arról, hogy hátsó tetőablakról egy 156-on sokan még nem is hallottak volna. :DDDDD
Persze ez az anyagi oldala a dolognak. Jelenlegi személygépjárművem nélkül jó pár baráttal kevesebbet tarthatnék számon, és feltehetőleg most Veled sem vitázhatnék. :D
Nem beszélve arról, hogy hátsó tetőablakról egy 156-on sokan még nem is hallottak volna. :DDDDD
GTPeti2010-06-22 22:47:34 // 110254
Pedig mekkora tévedésben vagy, hogy egy Alfát fenntartani luxus...
Dévid2010-06-22 22:44:55 // 110253
Számomra már az is luxusnak számít, hogy fenn próbálok tartani egy Alfa Romeot is.
Egy 2.4 20v diesel elég lenne, csak sajna abba a karosszériába ami nekem tetszene, nem szerelték, így marad a V6. :)
Évi 7-8000 km-re szerintem oly mindegy. Hétköznapokra most van egy kis francia (azaz kettő), a 156 elég ritkán jön elő, akkor is csak rövid utakra, 99%-ban aszfalton, néha kis földút vagy letaposott szántás...
Egy 2.4 20v diesel elég lenne, csak sajna abba a karosszériába ami nekem tetszene, nem szerelték, így marad a V6. :)
Évi 7-8000 km-re szerintem oly mindegy. Hétköznapokra most van egy kis francia (azaz kettő), a 156 elég ritkán jön elő, akkor is csak rövid utakra, 99%-ban aszfalton, néha kis földút vagy letaposott szántás...
GTPeti2010-06-22 22:38:11 // 110252
Milyen sarcot törölnek el? A benzin adóját?
GTPeti2010-06-22 22:37:18 // 110251
Piritu, remek mérőeszközöd van. :))
GEORGE2010-06-22 22:19:13 // 110250
A 2.4 20V bármilyen táv élvezetes.
Javasolom, egyszer próbáld ki mindkét verdám és utána talán "elfogadod" vagy "megérted" miért irok itt bármelyikről bármit is.
Javasolom, egyszer próbáld ki mindkét verdám és utána talán "elfogadod" vagy "megérted" miért irok itt bármelyikről bármit is.
Liquid2010-06-22 22:12:02 // 110249
oszt mé? ha tréleren van akkor nem fogyaszt sokat :D
Olcsó és ha eltörlik a sarcot, akkor nem is kerül sokba a fenntartása
Olcsó és ha eltörlik a sarcot, akkor nem is kerül sokba a fenntartása
Piritu - 1.000.0002010-06-22 22:08:35 // 110248
"De ettől még nem nevezném jobbnak a benzin motort." - Én sem, mindössze arra próbáltam utalni, hogy mindkettőnek vannak árnyoldalai és előnyei :-)
Érdekes, hogy rövid távon jobbat tudok kocsikázni a TS-el, 1.000 km-t viszont inkább az olajkályhával nyomom le. A nyugodt erő :-)
Érdekes, hogy rövid távon jobbat tudok kocsikázni a TS-el, 1.000 km-t viszont inkább az olajkályhával nyomom le. A nyugodt erő :-)
GEORGE2010-06-22 22:04:50 // 110247
kb 25-30 ezer forintból beépítik a 220V -os előfűtést. ( Én be is rakatom az enyémbe )
És megszűnik a "télen hideg autó" probléma.
Amikor nem elég a dieselnek a 7km a bemelegedésre akkor a benzines is tovább fog felmelegedni. De kétségtelen és vitathatatlan tény, hogy hamarább felmelegszik a benzines.
De ettől még nem nevezném jobbnak a benzin motort.
Te a 2,0TS-el hasonlítod az 1,9 jtd 16V-t ( mert neked ezek vannak), ott bizony nincs akkora különbség, mint amikor én a Marea 2.0 20V-hez hasonlítom a 2,4 20v. Sokkal jobb autózni a 2,4 20V-vel minden tartományban, pedig a 155 lovas maris se megy ám rosszul.
És megszűnik a "télen hideg autó" probléma.
Amikor nem elég a dieselnek a 7km a bemelegedésre akkor a benzines is tovább fog felmelegedni. De kétségtelen és vitathatatlan tény, hogy hamarább felmelegszik a benzines.
De ettől még nem nevezném jobbnak a benzin motort.
Te a 2,0TS-el hasonlítod az 1,9 jtd 16V-t ( mert neked ezek vannak), ott bizony nincs akkora különbség, mint amikor én a Marea 2.0 20V-hez hasonlítom a 2,4 20v. Sokkal jobb autózni a 2,4 20V-vel minden tartományban, pedig a 155 lovas maris se megy ám rosszul.
GTPeti2010-06-22 22:01:54 // 110246
Ha nekem egy Öthengerest kínálnának, vagy egy 170+ LE-s 1.9-et tokkal vonóval (beépítéssel v. anélkül), akkor lehet lecsapnék rá...
Szép dolog a véhat, de manapság luxus.
Szép dolog a véhat, de manapság luxus.
GEORGE2010-06-22 21:58:57 // 110245
Látom te imádod szervizeltetni az autód :-)
Ha tényleg így van akkor vedd is meg azt a v6-ot amit többet közlekedik tréleren mint a saját kerekein :-)))
Ha tényleg így van akkor vedd is meg azt a v6-ot amit többet közlekedik tréleren mint a saját kerekein :-)))
Piritu - 1.000.0002010-06-22 21:54:11 // 110244
nálam nem volt elég a télen 7 km-se, volt hogy el se mozdult a hőmérő, pedig a termosztát jó. Komolyan gondolkodtam a kőkorszaki kartonlapos hűtőtakaráson. Jövőre lesz benne. Az ülésfűtés adott némi enyhülést.
"Amúgy kabát + kesztyű a megoldás" - nem szeretek vastagon öltözve vezetni, nem szeretem, ha akadályoz a mozgásban...bár a Spiderhez van nyárra kesztyűm, igaz szarvasbőrből :-)
A szakszervizben csak a turbó 600e :-SS
"Amúgy kabát + kesztyű a megoldás" - nem szeretek vastagon öltözve vezetni, nem szeretem, ha akadályoz a mozgásban...bár a Spiderhez van nyárra kesztyűm, igaz szarvasbőrből :-)
A szakszervizben csak a turbó 600e :-SS
Attie2010-06-22 21:26:18 // 110243
Az igazi előnyét városon kívül adja az olajkályha
Ezzel nem feltétlenül értek egyet. Városban pont előnyös az alacsonyan megjelenő nyomatékával. Autópályán meg pont a 2000-es nyomatékcsúcs felett autózol :)
Városban cserébe nem melegszik fel (télen), nincs fűtés
Tény, hogy nagyon lassú a melegedése, viszont kb 2-3 km-en belül már langyos jön télen is. Ez már elég, hogy ne dideregj.
Amúgy kabát + kesztyű a megoldás. :) Én a benzinest is kesztyűben vezettem télen.
400e-s turbó? Jesszus. Gari meddig volt rá? nem 3 év? Akkor éppen hogy kicsúsztál belőle.
Az EGR-em ki lett tisztítva a februári mélygarázsos történetem után, de lehet hogy nem volt rá szükség :)
Ezzel nem feltétlenül értek egyet. Városban pont előnyös az alacsonyan megjelenő nyomatékával. Autópályán meg pont a 2000-es nyomatékcsúcs felett autózol :)
Városban cserébe nem melegszik fel (télen), nincs fűtés
Tény, hogy nagyon lassú a melegedése, viszont kb 2-3 km-en belül már langyos jön télen is. Ez már elég, hogy ne dideregj.
Amúgy kabát + kesztyű a megoldás. :) Én a benzinest is kesztyűben vezettem télen.
400e-s turbó? Jesszus. Gari meddig volt rá? nem 3 év? Akkor éppen hogy kicsúsztál belőle.
Az EGR-em ki lett tisztítva a februári mélygarázsos történetem után, de lehet hogy nem volt rá szükség :)