Fórum >> Típusok >> 156

GTPeti2010-05-23 16:27:51 // 109392
A Paraflu-t nem kell higítani??
nothin2010-05-23 16:25:47 // 109391
Tehát akkor a helyes hűtőfolyadék csere a következő?

- szembe állva a kocsival hűtő jobb alsó cső levesz
- jobb felső cső levesz belefúj
- csövek vissza
- légtelenítő csavar balra fent kiteker
- kiegyenlítőtartályba víz max-ig
- légtelenítőcsavar visszazár
- motor beindít

Így a tuti? Valaki tudja pontosan mennyi hűtőfolyadék megy bele, 4 liter Paraflu up elég?
Köszönöm
ystuc2010-05-23 12:25:38 // 109390
Húzd le az LMM-et. Ha nélküle jó, akkor egyértelmű a hiba oka. :-)
Surcy2010-05-23 12:20:30 // 109389
Ciao urak!Kérdésem van 2.0 ts el kapcs:-}Biztos találkoztatok már a jelenséggel.Szeretnék tutira menni nem szeretnék alkatrész csereberéket csinálni potyára de a jelenség elég idegesítő.-{Na szóval motorikus eredetű a téma szépen műkszik minden de ahogy el éri a 3000 ret a fordulat röktön meg torpan a motor:-}Ez elég kellemetlen elözésnél.Ha egy picit vissza engedem a gázt már úgy jó nak tünik de intenzívebb gyorsitást nem tudok csinálni 3000 után!Olyan mind ha sokat kapna vagy nem tudom vagy a LMM kezd szarakodni?Ki olvastuk minden tuti a lambda is gyönyörűen dolgozik csak a LMM re irt egy hibát de azt mondta a srác lehet,hogy réri a hiba kitöröltük és már kéthete és holnap után megyek újra meg nézni vissza irta e:-}Szerintetek ez meg mi ez:-}Pont 3000 nél meg áll a tudomány és a ménes lustálkodik:-}Elöre is köszi az ötleteket!
Ferke2010-05-23 08:45:53 // 109388
Légtelenítés nélkül pont a levegő szorul meg ott, ahol a venti hőgombája van, és sosem kapcsol be a venti:))
156 nem szereti, ha nem légtelenítik:)
Trombozis2010-05-23 08:14:44 // 109387
Halló

Szembe állsz vele és a bal felső sarkánál.
csocsi2010-05-23 05:06:12 // 109386
Pontosan hol?
Poló2010-05-22 23:28:41 // 109385
Van légtelenítő csavar a hűtőben.
Dévid2010-05-22 22:57:23 // 109384
A lábtérben levő zajcsillapítók nekem már szét vannak mállva. A fenéklemezt meg összetartja az alvázvédő meg a gitt.
GTPeti2010-05-22 22:30:59 // 109383
Srácok, ha esetleg vki éppen az ülések körül tesz-vesz, ajánlom, hogy vessetek egy pillantást a lábtérben lévő zajcsíllapítókra, illetve a fenéklemez belső oldalára. Nálam is vizes az egyik ilyen betét... A fenéklemez állapotát még nem mértem fel (mert ahhoz ki kell venni az első üléseket). De ami késik...
admirális2010-05-22 19:29:31 // 109382
Az aksi előtti relétáblában. Fan és Fan2 feliratú.
cseri2010-05-22 17:57:53 // 109381
Üdv! Megköszöném ha valaki elmondaná hol és melyik a hütőventilátor relé. Köszi
admirális2010-05-22 17:09:40 // 109380
Nem, feltölteni úgy kell, hogy minden csövet visszateszel és a kiegyenlítőbe betöltöd a vizet MAX-ig. Aztán melegíteni kell míg be nem kapcsol a ventillátor. Ez után megállni, hagyni kihűlni és szintig feltölteni a tartályt. Eddigre lelégteleníti magát.
nothin2010-05-22 16:53:01 // 109379
Kösz a választ, még annyi kérdésem lenne hogy mikor kifolyt utána vissza a csövek és egyszerűen feltöltöm vagy a felső csövet nem rakom vissza és addig töltöm míg ott ki nem folyik? Esetleg valahogy légteleníteni is kell?
admirális2010-05-22 12:18:41 // 109378
Szembe állva a motortérrel, a hűtő jobb oldalán lévő alsó csövet először (a motor felőli végét), aztán a felsőt (ami a termosztátból jön) és utána a felsőbe bele kell fújni, akkor valamennyi még kijön a hűtőből az alsó csövön.
nothin2010-05-22 12:07:51 // 109377
Helló, valaki meg tudná mondani hogy a teljes hűtőfolyadék cseréhez melyik csövet kell levenni a leengedéshez? (ha van képe valakinek amin látszik az még jobb lenne)
Köszönöm.
GEORGE2010-05-21 23:50:52 // 109376
LOL :-D
Dévid2010-05-21 23:49:52 // 109375
Tudod, levertem az alját, és azt hiszem "flex" lesz a megfelelő eszköz a javításhoz. :S
GTPeti2010-05-21 23:37:23 // 109374
Ez egy jó mondás. LOL. :)))
GEORGE2010-05-21 23:37:17 // 109373
Jó is :-)
meg már ideje is volt. Tavaly óta nem nem volt lefényezve a lökös.....
GEORGE2010-05-21 23:36:17 // 109372
:-)


Neked megint mi lett a géppel?
Liquid2010-05-21 23:35:00 // 109371
asszem erre szokás azt mondani, hogy ha az ember mar qurvára unatkozik, és nincs mit tennie, akkor kicsit átépíti a házát :) te meg szétbontod, hogy összerakhasd :D
Attie2010-05-21 23:27:29 // 109370
Jó dolog amikor megszépül az autó :)
Dévid2010-05-21 23:25:52 // 109369
Én is összerakom, csak először szét kell szednem hozzá. :D
GEORGE2010-05-21 23:24:41 // 109368
Vagy én olvastam rosszul??? :-D
GEORGE2010-05-21 23:24:10 // 109367
Rosszul olvastál valamit :-)
Én nem szedek szét semmit se, már rakják össze a gépet :-)
GEORGE2010-05-21 23:23:11 // 109366
Semmi különös, csak elkaptam egy mutyukit, aki azt hitte nem jár rajta kívül más az M0-on ezért lazán berakat a sávomba a mutyukitját.
Kb 4-5 tenyérnyi részen megsérült a lökös a sárvédő a csatlakozási vonal mentén és leszakadt a jobb első lámpának mindkét füle.
A korábbi nyuszis balhé is csak hegesztve lett, így valóban időszerűvé vált már a lökös fényezése.
Plusz eltüntettem velük jópár kavicsnyomot a sárvédőkről. Aztán nekem lekopott a fényezés az első sárvédők aljáról, amit szintén javitattam velük.
Ennek hozadékaként a jobb első ajtón található kb 2cm átmérőjű horpadás is eltűnt :-)

meg kapott két gyári új xenon lámpácskát is, meg új lámpamosókat, új hűtőpajzsot, rácsot...szóval pár dolgot kicseréltem, hamár szép új lámpák lesznek meg szép új fényezés :-)
Mike.2010-05-21 22:12:02 // 109365
Még a télen egy szuzukis az M0 -n kicsit leharcolta neki a lököst meg az egyik lámpát. Na meg még a nyúl által okozott eset nyomai is megvoltak a lökhárító alján.
Attie2010-05-21 22:07:06 // 109364
Mi történt? Miért kellett fújni?
GTPeti2010-05-21 21:33:50 // 109363
Pedig tényleg ideje lenne már, hogy jöjjön egy új pixelfestmény a művészúrtól. Különben kiesel a prakszisból. :)
Dévid2010-05-21 21:30:31 // 109362
Csak a szokásosak...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-21 20:51:59 // 109361
mit? ma semmilyen kisebbségi komplexusa sem volt :P
Kócosw2010-05-21 20:50:28 // 109360
inkabb rajzolj vmit Devid -nek :DDD
täccspadon :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-21 20:43:29 // 109359
sok mindenben hiszek még többen meg nem és egy kevés dolgot tudok :P
Dévid2010-05-21 20:36:04 // 109358
Ennek örülök, én holnap állok neki szétbontani. Remélem nem komoly a baj.
GEORGE2010-05-21 17:43:52 // 109357
Ma voltam bent megnézni a 156-om. Szépen lefújták és már benne voltak a új lámpák is.
Kedden kapom meg, gyorsan rendbevágjuk még az első futóművet és mehet műszakira.
Lassan, de biztosan összeállt.
GEORGE2010-05-21 17:38:05 // 109356
Hagyjuk Koma, Egy-egy szilentet be lehet tenni kíválló minőségben házilag, akkor is ha te elhiszed és akkor ha nem.
Nagyüzemben meg gépesítés szükségeltetik.
Trombozis2010-05-21 15:25:27 // 109355
Naaaaah! :-)
Mára voltam bejelentkezve pados mérésre. De másik helyre viszem a kocsit, mert ott több mindent tudnak csinálni...remélem. Csak egy személyes a gép. Ha a J1re beül valaki, akkor már beleér keményen a kerék. Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit kell alóla kidobni... :-) Lehet kap egy állítható futót, de még nagyon gondolkodom rajta. Sok mindent szeretnék... :-) Addig is szépen mutat a gép. Megyek pözsóval. :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-21 14:11:17 // 109354
igen ugyan azt az utat kell megtenni csak nem mind1 hogy 1mp alatt teszi meg vagy 1 perc alatt...vagy sablonból nyomják vagy faléc a sablon :P
GEORGE2010-05-21 14:03:27 // 109353
Ha valaki gyártja a lengőkart akkor bizony nem mind1 mennyi idő alatt szerelik össze a szilentet. Otthon egy -egy szilent kicserélésre tökéletes megoldás ha satuval rakod össze. Bármilyen kopás keletkezik összerakáskor az akkor is meglesz ha préssel rakják be.
Ugyan azt az utat kell megtennie a szilentnek.
Egyedül a gyártás gyorsítása szempontjából van jelentősége a "gépesítésnek"
GEORGE2010-05-21 14:00:13 // 109352
Most már mind1, megvannak a szilentek. Műszakira tuti jó lesz, ha utána meg hamar megadja magát, akkor veszek egy új lengőkart és kap bele versenyszilentet.
dfg (Tanárúr)2010-05-21 13:43:37 // 109351
tudod mi tetszik benne? a motor :D
mesa2010-05-21 08:31:56 // 109350
Hát, izé, az elég csúnya, szegény! :o Nem áll jól nekia földig húzott hátsó lökös.Meg a Peugeot első fényszórók sem, meg a csálé kipufogók
Ráadásul most, hogy láttam és tudom, magával cipel negyedezer kilo gittet ... :o

Viszont ha már 146 átépítés, akkor inkább ez, tetszene, kicsit szolidabb első lökössel :) De ez is itt OFF
Liquid2010-05-21 08:25:25 // 109349
az tiszta, csak én úgy gondoltam satuval nemigen kivitelezhető a mutatvány
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-21 08:17:34 // 109348
ha így lenne akkor senki nem ruházna be több milláért gépekbe ha nem felvenne 10 ukrán munkást meg venne 10 satut és préselne :)
Liquid2010-05-21 08:05:43 // 109347
valószínűleg nemmindegy, de ez nem úgyvan hogy ha beugrik a helyére akkor ottmarad, függetlenül attól hogy milyen módszerrel ügyeskedted be? feltéve persze, hogy sérülésmentesen sikerült
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-21 07:36:35 // 109346
Ercsiben van egy lengőkar gyár ott mesélték hogy rohadtul nem mind1 hogy présgéppel préselik a szilentet adott tonnával, adott mp-ig vagy otthon a satuval bűvészkedik az ember ....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-21 07:23:17 // 109345
birth meg a frap a legalja ne csodálkozz hogy nem bírta a bármi tovább ....
lausz2010-05-21 05:59:25 // 109344
a végeredmény ugyan az lesz,sőt még addíg sem bírja,
kétszer eljátszottam,bár a szilent minőségétől sok függ.
birth-el csináltam.
GEORGE2010-05-20 22:19:21 // 109343
Nem tudom milyent árul a társ. Ami nekem bekerül az egy német gyártmány...ha a 4xxx az ára annak amit árul, akkor én megsúgom, hogy olcsóbban vettem amik hozzám bekerülnek.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak