GTPeti2010-05-23 16:27:51 // 109392
A Paraflu-t nem kell higítani??
nothin2010-05-23 16:25:47 // 109391
Tehát akkor a helyes hűtőfolyadék csere a következő?
- szembe állva a kocsival hűtő jobb alsó cső levesz
- jobb felső cső levesz belefúj
- csövek vissza
- légtelenítő csavar balra fent kiteker
- kiegyenlítőtartályba víz max-ig
- légtelenítőcsavar visszazár
- motor beindít
Így a tuti? Valaki tudja pontosan mennyi hűtőfolyadék megy bele, 4 liter Paraflu up elég?
Köszönöm
- szembe állva a kocsival hűtő jobb alsó cső levesz
- jobb felső cső levesz belefúj
- csövek vissza
- légtelenítő csavar balra fent kiteker
- kiegyenlítőtartályba víz max-ig
- légtelenítőcsavar visszazár
- motor beindít
Így a tuti? Valaki tudja pontosan mennyi hűtőfolyadék megy bele, 4 liter Paraflu up elég?
Köszönöm
ystuc2010-05-23 12:25:38 // 109390
Húzd le az LMM-et. Ha nélküle jó, akkor egyértelmű a hiba oka. :-)
Surcy2010-05-23 12:20:30 // 109389
Ciao urak!Kérdésem van 2.0 ts el kapcs:-}Biztos találkoztatok már a jelenséggel.Szeretnék tutira menni nem szeretnék alkatrész csereberéket csinálni potyára de a jelenség elég idegesítő.-{Na szóval motorikus eredetű a téma szépen műkszik minden de ahogy el éri a 3000 ret a fordulat röktön meg torpan a motor:-}Ez elég kellemetlen elözésnél.Ha egy picit vissza engedem a gázt már úgy jó nak tünik de intenzívebb gyorsitást nem tudok csinálni 3000 után!Olyan mind ha sokat kapna vagy nem tudom vagy a LMM kezd szarakodni?Ki olvastuk minden tuti a lambda is gyönyörűen dolgozik csak a LMM re irt egy hibát de azt mondta a srác lehet,hogy réri a hiba kitöröltük és már kéthete és holnap után megyek újra meg nézni vissza irta e:-}Szerintetek ez meg mi ez:-}Pont 3000 nél meg áll a tudomány és a ménes lustálkodik:-}Elöre is köszi az ötleteket!
Ferke2010-05-23 08:45:53 // 109388
Légtelenítés nélkül pont a levegő szorul meg ott, ahol a venti hőgombája van, és sosem kapcsol be a venti:))
156 nem szereti, ha nem légtelenítik:)
156 nem szereti, ha nem légtelenítik:)
Trombozis2010-05-23 08:14:44 // 109387
Halló
Szembe állsz vele és a bal felső sarkánál.
Szembe állsz vele és a bal felső sarkánál.
Poló2010-05-22 23:28:41 // 109385
Van légtelenítő csavar a hűtőben.
Dévid2010-05-22 22:57:23 // 109384
A lábtérben levő zajcsillapítók nekem már szét vannak mállva. A fenéklemezt meg összetartja az alvázvédő meg a gitt.
GTPeti2010-05-22 22:30:59 // 109383
Srácok, ha esetleg vki éppen az ülések körül tesz-vesz, ajánlom, hogy vessetek egy pillantást a lábtérben lévő zajcsíllapítókra, illetve a fenéklemez belső oldalára. Nálam is vizes az egyik ilyen betét... A fenéklemez állapotát még nem mértem fel (mert ahhoz ki kell venni az első üléseket). De ami késik...
admirális2010-05-22 19:29:31 // 109382
Az aksi előtti relétáblában. Fan és Fan2 feliratú.
cseri2010-05-22 17:57:53 // 109381
Üdv! Megköszöném ha valaki elmondaná hol és melyik a hütőventilátor relé. Köszi
admirális2010-05-22 17:09:40 // 109380
Nem, feltölteni úgy kell, hogy minden csövet visszateszel és a kiegyenlítőbe betöltöd a vizet MAX-ig. Aztán melegíteni kell míg be nem kapcsol a ventillátor. Ez után megállni, hagyni kihűlni és szintig feltölteni a tartályt. Eddigre lelégteleníti magát.
nothin2010-05-22 16:53:01 // 109379
Kösz a választ, még annyi kérdésem lenne hogy mikor kifolyt utána vissza a csövek és egyszerűen feltöltöm vagy a felső csövet nem rakom vissza és addig töltöm míg ott ki nem folyik? Esetleg valahogy légteleníteni is kell?
admirális2010-05-22 12:18:41 // 109378
Szembe állva a motortérrel, a hűtő jobb oldalán lévő alsó csövet először (a motor felőli végét), aztán a felsőt (ami a termosztátból jön) és utána a felsőbe bele kell fújni, akkor valamennyi még kijön a hűtőből az alsó csövön.
nothin2010-05-22 12:07:51 // 109377
Helló, valaki meg tudná mondani hogy a teljes hűtőfolyadék cseréhez melyik csövet kell levenni a leengedéshez? (ha van képe valakinek amin látszik az még jobb lenne)
Köszönöm.
Köszönöm.
Dévid2010-05-21 23:49:52 // 109375
Tudod, levertem az alját, és azt hiszem "flex" lesz a megfelelő eszköz a javításhoz. :S
GTPeti2010-05-21 23:37:23 // 109374
Ez egy jó mondás. LOL. :)))
GEORGE2010-05-21 23:37:17 // 109373
Jó is :-)
meg már ideje is volt. Tavaly óta nem nem volt lefényezve a lökös.....
meg már ideje is volt. Tavaly óta nem nem volt lefényezve a lökös.....
GEORGE2010-05-21 23:36:17 // 109372
:-)
Neked megint mi lett a géppel?
Neked megint mi lett a géppel?
Liquid2010-05-21 23:35:00 // 109371
asszem erre szokás azt mondani, hogy ha az ember mar qurvára unatkozik, és nincs mit tennie, akkor kicsit átépíti a házát :) te meg szétbontod, hogy összerakhasd :D
Attie2010-05-21 23:27:29 // 109370
Jó dolog amikor megszépül az autó :)
Dévid2010-05-21 23:25:52 // 109369
Én is összerakom, csak először szét kell szednem hozzá. :D
GEORGE2010-05-21 23:24:41 // 109368
Vagy én olvastam rosszul??? :-D
GEORGE2010-05-21 23:24:10 // 109367
Rosszul olvastál valamit :-)
Én nem szedek szét semmit se, már rakják össze a gépet :-)
Én nem szedek szét semmit se, már rakják össze a gépet :-)
GEORGE2010-05-21 23:23:11 // 109366
Semmi különös, csak elkaptam egy mutyukit, aki azt hitte nem jár rajta kívül más az M0-on ezért lazán berakat a sávomba a mutyukitját.
Kb 4-5 tenyérnyi részen megsérült a lökös a sárvédő a csatlakozási vonal mentén és leszakadt a jobb első lámpának mindkét füle.
A korábbi nyuszis balhé is csak hegesztve lett, így valóban időszerűvé vált már a lökös fényezése.
Plusz eltüntettem velük jópár kavicsnyomot a sárvédőkről. Aztán nekem lekopott a fényezés az első sárvédők aljáról, amit szintén javitattam velük.
Ennek hozadékaként a jobb első ajtón található kb 2cm átmérőjű horpadás is eltűnt :-)
meg kapott két gyári új xenon lámpácskát is, meg új lámpamosókat, új hűtőpajzsot, rácsot...szóval pár dolgot kicseréltem, hamár szép új lámpák lesznek meg szép új fényezés :-)
Kb 4-5 tenyérnyi részen megsérült a lökös a sárvédő a csatlakozási vonal mentén és leszakadt a jobb első lámpának mindkét füle.
A korábbi nyuszis balhé is csak hegesztve lett, így valóban időszerűvé vált már a lökös fényezése.
Plusz eltüntettem velük jópár kavicsnyomot a sárvédőkről. Aztán nekem lekopott a fényezés az első sárvédők aljáról, amit szintén javitattam velük.
Ennek hozadékaként a jobb első ajtón található kb 2cm átmérőjű horpadás is eltűnt :-)
meg kapott két gyári új xenon lámpácskát is, meg új lámpamosókat, új hűtőpajzsot, rácsot...szóval pár dolgot kicseréltem, hamár szép új lámpák lesznek meg szép új fényezés :-)
Mike.2010-05-21 22:12:02 // 109365
Még a télen egy szuzukis az M0 -n kicsit leharcolta neki a lököst meg az egyik lámpát. Na meg még a nyúl által okozott eset nyomai is megvoltak a lökhárító alján.
Attie2010-05-21 22:07:06 // 109364
Mi történt? Miért kellett fújni?
GTPeti2010-05-21 21:33:50 // 109363
Pedig tényleg ideje lenne már, hogy jöjjön egy új pixelfestmény a művészúrtól. Különben kiesel a prakszisból. :)
Dévid2010-05-21 21:30:31 // 109362
Csak a szokásosak...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-21 20:51:59 // 109361
mit? ma semmilyen kisebbségi komplexusa sem volt :P
Kócosw2010-05-21 20:50:28 // 109360
inkabb rajzolj vmit Devid -nek :DDD
täccspadon :)
täccspadon :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-21 20:43:29 // 109359
sok mindenben hiszek még többen meg nem és egy kevés dolgot tudok :P
Dévid2010-05-21 20:36:04 // 109358
Ennek örülök, én holnap állok neki szétbontani. Remélem nem komoly a baj.
GEORGE2010-05-21 17:43:52 // 109357
Ma voltam bent megnézni a 156-om. Szépen lefújták és már benne voltak a új lámpák is.
Kedden kapom meg, gyorsan rendbevágjuk még az első futóművet és mehet műszakira.
Lassan, de biztosan összeállt.
Kedden kapom meg, gyorsan rendbevágjuk még az első futóművet és mehet műszakira.
Lassan, de biztosan összeállt.
GEORGE2010-05-21 17:38:05 // 109356
Hagyjuk Koma, Egy-egy szilentet be lehet tenni kíválló minőségben házilag, akkor is ha te elhiszed és akkor ha nem.
Nagyüzemben meg gépesítés szükségeltetik.
Nagyüzemben meg gépesítés szükségeltetik.
Trombozis2010-05-21 15:25:27 // 109355
Naaaaah! :-)
Mára voltam bejelentkezve pados mérésre. De másik helyre viszem a kocsit, mert ott több mindent tudnak csinálni...remélem. Csak egy személyes a gép. Ha a J1re beül valaki, akkor már beleér keményen a kerék. Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit kell alóla kidobni... :-) Lehet kap egy állítható futót, de még nagyon gondolkodom rajta. Sok mindent szeretnék... :-) Addig is szépen mutat a gép. Megyek pözsóval. :-D
Mára voltam bejelentkezve pados mérésre. De másik helyre viszem a kocsit, mert ott több mindent tudnak csinálni...remélem. Csak egy személyes a gép. Ha a J1re beül valaki, akkor már beleér keményen a kerék. Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit kell alóla kidobni... :-) Lehet kap egy állítható futót, de még nagyon gondolkodom rajta. Sok mindent szeretnék... :-) Addig is szépen mutat a gép. Megyek pözsóval. :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-21 14:11:17 // 109354
igen ugyan azt az utat kell megtenni csak nem mind1 hogy 1mp alatt teszi meg vagy 1 perc alatt...vagy sablonból nyomják vagy faléc a sablon :P
GEORGE2010-05-21 14:03:27 // 109353
Ha valaki gyártja a lengőkart akkor bizony nem mind1 mennyi idő alatt szerelik össze a szilentet. Otthon egy -egy szilent kicserélésre tökéletes megoldás ha satuval rakod össze. Bármilyen kopás keletkezik összerakáskor az akkor is meglesz ha préssel rakják be.
Ugyan azt az utat kell megtennie a szilentnek.
Egyedül a gyártás gyorsítása szempontjából van jelentősége a "gépesítésnek"
Ugyan azt az utat kell megtennie a szilentnek.
Egyedül a gyártás gyorsítása szempontjából van jelentősége a "gépesítésnek"
GEORGE2010-05-21 14:00:13 // 109352
Most már mind1, megvannak a szilentek. Műszakira tuti jó lesz, ha utána meg hamar megadja magát, akkor veszek egy új lengőkart és kap bele versenyszilentet.
dfg (Tanárúr)2010-05-21 13:43:37 // 109351
tudod mi tetszik benne? a motor :D
mesa2010-05-21 08:31:56 // 109350
Hát, izé, az elég csúnya, szegény! :o Nem áll jól nekia földig húzott hátsó lökös.Meg a Peugeot első fényszórók sem, meg a csálé kipufogók
Ráadásul most, hogy láttam és tudom, magával cipel negyedezer kilo gittet ... :o
Viszont ha már 146 átépítés, akkor inkább ez, tetszene, kicsit szolidabb első lökössel :) De ez is itt OFF
Ráadásul most, hogy láttam és tudom, magával cipel negyedezer kilo gittet ... :o
Viszont ha már 146 átépítés, akkor inkább ez, tetszene, kicsit szolidabb első lökössel :) De ez is itt OFF
Liquid2010-05-21 08:25:25 // 109349
az tiszta, csak én úgy gondoltam satuval nemigen kivitelezhető a mutatvány
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-21 08:17:34 // 109348
ha így lenne akkor senki nem ruházna be több milláért gépekbe ha nem felvenne 10 ukrán munkást meg venne 10 satut és préselne :)
Liquid2010-05-21 08:05:43 // 109347
valószínűleg nemmindegy, de ez nem úgyvan hogy ha beugrik a helyére akkor ottmarad, függetlenül attól hogy milyen módszerrel ügyeskedted be? feltéve persze, hogy sérülésmentesen sikerült
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-21 07:36:35 // 109346
Ercsiben van egy lengőkar gyár ott mesélték hogy rohadtul nem mind1 hogy présgéppel préselik a szilentet adott tonnával, adott mp-ig vagy otthon a satuval bűvészkedik az ember ....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-21 07:23:17 // 109345
birth meg a frap a legalja ne csodálkozz hogy nem bírta a bármi tovább ....
lausz2010-05-21 05:59:25 // 109344
a végeredmény ugyan az lesz,sőt még addíg sem bírja,
kétszer eljátszottam,bár a szilent minőségétől sok függ.
birth-el csináltam.
kétszer eljátszottam,bár a szilent minőségétől sok függ.
birth-el csináltam.
GEORGE2010-05-20 22:19:21 // 109343
Nem tudom milyent árul a társ. Ami nekem bekerül az egy német gyártmány...ha a 4xxx az ára annak amit árul, akkor én megsúgom, hogy olcsóbban vettem amik hozzám bekerülnek.