☻SKULL☻2007-09-21 23:01:12 // 46353
TRW-és cucokat kell belerakni a Alfa gyártója ezeket használja.
Robert-jtd2007-09-21 23:00:56 // 46352
A kopogás az megint más fejezet:)-az lehet a stabrúd szilentjei is,vagy a a lengőkart a stabrúddal összekötő kutyacsontok is az is betyárosan tud koppanni ha kivan!
A koppanás lehet még a toronycsapágy is stb. A felsőkar szilent az valóban abbahadja eggy kis idő után a nyikorgást sőt ha vizet kap pl.eső után az úton szinte azonnal megszünik a nyöszörgés!:)Mondjuk sz.tem a ha csak nyikorog a felsőkar szilent de a csap jó azt nemigen érzékelheti a műszer.
A koppanás lehet még a toronycsapágy is stb. A felsőkar szilent az valóban abbahadja eggy kis idő után a nyikorgást sőt ha vizet kap pl.eső után az úton szinte azonnal megszünik a nyöszörgés!:)Mondjuk sz.tem a ha csak nyikorog a felsőkar szilent de a csap jó azt nemigen érzékelheti a műszer.
Ferke2007-09-21 23:00:15 // 46351
Azért ne add fel. Nekem fent nem a szilent nyikorgott, hanem a gömbfej!! Totál ki volt száradva. Tele lett tolva zsírral, és elhallgatott.
Poló2007-09-21 23:00:13 // 46350
December elején lejár a műszakim :(
Ferke2007-09-21 22:58:49 // 46349
Ha márkaszervízben voltál, akkor ebben semmi meglepő nincs..Ki tudja, mit raktak bele.:(
GEORGE2007-09-21 22:56:27 // 46348
Nagyon "boldog" vagyok....
Ferke2007-09-21 22:56:20 // 46347
A rázópad még a stabot is kimutatja. De ne vegyetek ennyire mérget a lengőkarokra. Nálam minden cserélve, és ugyanúgy nyüszögés+már kopogás is. Tehát a stabrúd belső szilentjei is ugyanígy tudnak szórakozni.
☻SKULL☻2007-09-21 22:55:27 // 46346
Ferke2007-09-21 22:54:55 // 46345
Erhard is ezt fogja mondani: gyári beszállítói, most ~29k. Mást nem szabad.
Ferke2007-09-21 22:53:33 // 46344
Jéézusom, Te kire bízod az autódat? Van Neked szíved??:))
mesa2007-09-21 22:50:14 // 46343
Én azt halottam, hogy a gyári inkább 40k-t bír az utángyártott meg 2-3 max 10k... Kérdezzük meg erhard cartárst erről. Szerintem jobban átlátja a fogyást
Poló2007-09-21 22:46:32 // 46342
Az én verdámban 90K van és nem rég kezdett kopogni. Ez a nyekergés is van,d e csak míg hideg, utánna abbahagyja. Majd ha lesz pénzem, akkor kicseréltetem. Műszakin a rázópad kimutatja ezeket?
admirális2007-09-21 22:41:50 // 46341
Tudtok olyan utángyártott lengőkar márkát, ami felveszi a versenyt tartósságban a gyárival? Én csak kb 30E km-es utángyártottakkal találkoztam, és kb 50-60E km-es gyárival.
Robert-jtd2007-09-21 22:41:18 // 46340
Arra azért ne fogadjál!:-))
esetleg akkor ha a 60ezret csak autopályán használod sz.tem!:)
esetleg akkor ha a 60ezret csak autopályán használod sz.tem!:)
csocsi2007-09-21 22:37:03 // 46339
Az azért kicsit korai, nem?
Poló2007-09-21 22:35:38 // 46338
Úgy tudom, a gyári kibír 60ezret.
mesa2007-09-21 22:34:34 // 46337
Ez nagyon jó kérdés! Márkaszervízben cserélték ugyanis :) De halottaM, Hogy QH-ban ha jól tudom pár ezret bír csak
Robert-jtd2007-09-21 22:33:56 // 46336
Az csak ideig óráig segít(szünteti meg)-aztán pár nap múlva ismét előjön a jelenség!:(
nékem már vagy 3pár elhazsnált felső lengőkar porosodik a kicserélt alkatrészek között a polcon:)))
nékem már vagy 3pár elhazsnált felső lengőkar porosodik a kicserélt alkatrészek között a polcon:)))
GEORGE2007-09-21 22:32:38 // 46335
???? ezt most nem értem...
mesa2007-09-21 22:31:19 // 46333
persze, csak úgy mint a féktárcsáid :))))
mesa2007-09-21 22:30:28 // 46332
nem kell neki annyi. az enyémben februárban lett cserélve. azóta megtettem 3e Km-t ...
GEORGE2007-09-21 22:29:40 // 46331
És befújom valahogy valamilyen kenő sprayvel?
Robert-jtd2007-09-21 22:15:41 // 46330
én tudom,hogy meg mert nékem is aktuális ismét ez a jelenség!-sőt minden ősszel ahogy hidegebbek a reggelek mindig ez van!:(
próbáld meg azt a felét(jobb-vagy a ball)-ahonnét a nyekergés jön(természetesen a felső lengőkarra) reggel indulás előtt slágból magasnyomással befecskendezni és elindulsz utánna és lám semmi nyekergés!!!!-na akkor biztos,hogy a azon a felén vannak oda a felső lengőkar szilentjeid!!-én midig igy állapitom meg.és minden évben eddig cseréltem őket kb.40e/km megyek évente és többet nem is igen bir ki:(((
próbáld meg azt a felét(jobb-vagy a ball)-ahonnét a nyekergés jön(természetesen a felső lengőkarra) reggel indulás előtt slágból magasnyomással befecskendezni és elindulsz utánna és lám semmi nyekergés!!!!-na akkor biztos,hogy a azon a felén vannak oda a felső lengőkar szilentjeid!!-én midig igy állapitom meg.és minden évben eddig cseréltem őket kb.40e/km megyek évente és többet nem is igen bir ki:(((
mesa2007-09-21 22:15:18 // 46329
detto. marháta kellemetlen. Nagyon halk, de a combom érzi és ez is idegesít :(
GEORGE2007-09-21 22:05:48 // 46328
Megszünik nekem hidegben is kb 5-7 perc után, de adig tök égő hangja van.....
Robert-jtd2007-09-21 22:04:32 // 46327
ha valamelyik felső lengőkar szilentje nyekereg akkor azt nem tudod emelőn vagy gödör fölött megállapitani mert az nem lóg,csak reggel ahogy hüvösebbek a reggelek elkezd nyiszorogni de napközben ahogy melegeb van mez a jelenség megszünik!:)
☻SKULL☻2007-09-21 22:02:37 // 46326
És még a csere után lesz jó, tudom mert én is nemrég generáloztam a futóműveket.
Attie2007-09-21 22:01:47 // 46325
Szóval az alsó lengőkar nem tud nyiszorogni? Csak kopogni?
Attie2007-09-21 22:00:08 // 46324
Nekem is. Egyedül a bal alsó nem volt még cserélve. Az lesz az.
Hacsak nem valamelyik felújított szilent adta be a kulcsot megint. Egyszer már gariban cserélték a felsők szilentjeit.
Hacsak nem valamelyik felújított szilent adta be a kulcsot megint. Egyszer már gariban cserélték a felsők szilentjeit.
Ferke2007-09-21 21:58:55 // 46323
GEORGE2007-09-21 21:56:57 // 46321
és neked is megszünik a hang 5-7 perc után?
Ferke2007-09-21 21:54:14 // 46320
Ugyanaz, mint Attinak, sztem sanszosabb, hogy a stabrúd belső szilentjei!. Én 1 éve hallgatom, de már csak holnapig!:))
Ferke2007-09-21 21:52:45 // 46319
Én most estem át végleg ezen a krízisen (na jó, holnap még stabszilenetekt cserélünk). A nyikorgás 2 dolog lehet: felső lengőkar (szilent vagy gömbfej) vagy alul a stabszilent.
GEORGE2007-09-21 21:51:04 // 46318
Skacok!
HA reggel elindulok az első 5-7 perceben éktelen nyiszorgásba kezd az autóban valami, utána megszünik a jelenség.
A futómű felöl hallom.
Ferkóval alámentünk mindent átnéztünk, nem lóg semmi nem kotyog semmi.....
Találkozott már valaki ilyennel?
HA reggel elindulok az első 5-7 perceben éktelen nyiszorgásba kezd az autóban valami, utána megszünik a jelenség.
A futómű felöl hallom.
Ferkóval alámentünk mindent átnéztünk, nem lóg semmi nem kotyog semmi.....
Találkozott már valaki ilyennel?
tipoatti2007-09-21 21:49:10 // 46317
Nem, még árulnom kell...
Ma, hogy bejött itt Pesten az első hidegebb éjszaka, az első futómű bal oldala megszólalt... :( Ugyanolyan gusztustalan hangot ad, mint a Tipo-im anno. Valszeg gömbfej. Melyik szokott befoschni előbb? Alsó,felső? Lengőkarral együtt cserélhető ez is? Mennyibe kerül a csere projekt kb.?
Ma, hogy bejött itt Pesten az első hidegebb éjszaka, az első futómű bal oldala megszólalt... :( Ugyanolyan gusztustalan hangot ad, mint a Tipo-im anno. Valszeg gömbfej. Melyik szokott befoschni előbb? Alsó,felső? Lengőkarral együtt cserélhető ez is? Mennyibe kerül a csere projekt kb.?
GEORGE2007-09-21 21:43:34 // 46316
Feltünt nekem is már az első este .-))) Tök jó :-)
Mike.2007-09-21 21:41:29 // 46315
Jó az hétfőn is még, na meg akár a hónap végéig, csak ne felejtsd el! :-)
ZOI2007-09-21 20:20:41 // 46314
Nem biztos ,hogy cserélned kell! Nekem csak meg kellett igazítani párat és már világítottak is!
someday2007-09-21 19:53:54 // 46313
VAn egy "icipici" gondom!
A munkahelyem csináltam meg a mintát és ott van a kép, így legkorábban hétfőn tudom elküldeni a képet (a pénzt már utaltam) mert áramszünet (lesz szombaton és a-) miatt lelőttem a masinát így most mikor be akartam remote-olni akkor látom, hogy offline. *csatt*
sajnálom :(
A munkahelyem csináltam meg a mintát és ott van a kép, így legkorábban hétfőn tudom elküldeni a képet (a pénzt már utaltam) mert áramszünet (lesz szombaton és a-) miatt lelőttem a masinát így most mikor be akartam remote-olni akkor látom, hogy offline. *csatt*
sajnálom :(
Mike.2007-09-21 16:46:29 // 46312
Még, vagy már csak 24 en.
Liquid2007-09-21 16:38:52 // 46311
hányan adósak még?
Mike.2007-09-21 16:36:04 // 46310
Lehet küldeni a fotókat a naptárhoz!!
Ez persze csak annak a pár emberkének szól aki nem küldte még.
Ez persze csak annak a pár emberkének szól aki nem küldte még.
Attie2007-09-21 13:43:23 // 46309
A száloptikáról jut eszembe, hogy én azt hogy imádom a 156-ban, hogy a km óra a és a ford szám mérő mutatójának a vége "kivilágít" az óra szélére egy piros pontot, és ahogy mozog a mutató úgy mozog a kis pont is. Istenien néz ki :)
Ferke2007-09-21 12:34:44 // 46308
Ezzel kapcsolatban még mindíg nincs senkinek semmi ötlete??:))
Ferke2007-09-21 12:33:58 // 46307
NEkem az uno turbo-ban volt ugyanilyen száloptikás a cucc.
Liquid2007-09-21 11:48:20 // 46306
Így van. Hátulról és elülről is meg van világítva
mesa2007-09-21 11:16:55 // 46305
OFF A Lancia Deltamban száloptikás volt. Középkonzolban volt egy nagyobb lámpa, onnan eredtek az üvegszálak és vitték szerte a fényt. Így nagyon apró helyre is eljutottak és mindenütt egységes volt a fény intenzitása.
GTPeti2007-09-21 11:04:34 // 46304
Tegyük hozzá az Uno-t nem ismerők kedvéért, hogy az Uno műszerfala nem hátulról van megvilágítva, hanem a számlapokon a számok és vonalak fényvisszaverő fehér festékkel vannak felfestve. A fény szemből jön . (Egyszerű megoldás, de működik.)
Online tag
0
Vendég0
517
Fórum
Friss topicok
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8