Fórum >> Típusok >> 156

GEORGE2007-12-13 05:53:38 // 53443
A dieselnél sem tanácsos kiüriteni a tankot!
Általában még a sárga jelzés megjelenése elött szoktam teletankolni.
.:Medve:.2007-12-12 22:22:57 // 53442
hi

Nem tud valaki egy lerobbant lakókocsit telekre? ócsóó pénzé....irjon lécci az oldalamra...
Piritu - 1.000.0002007-12-12 21:35:34 // 53441
Másik gond is van, ha kevés a nafta. A szivattyúzás hatására a nafta felmelegedik és a visszavezető csövön nem tud eléggé visszahűlni, mert rögtön jön vissza. Lestem mint a moziba, amikor mutatta a srác hogy a kocsi alatt 3x megy végig a visszavezető ág hogy hűljön.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-12 21:14:00 // 53440
egyszer én a rönyóban fogyasztottam ki kopra a naftát...ott sem volt gond elindult, fater pezsójában meg van egy manuális pumpa :)))
szerintem azért írja a kézikönyv, hogy nem fogyasszuk ki koppra, mert a gázolaj keni a pumpát stb...és üresjáratban nincs kenés...
Piritu - 1.000.0002007-12-12 21:09:11 // 53439
A szivattyúról nincs infóm, de az OFF asztmáé percenkét másfélszer forgatta át a tankot ellenállás nélkül.
Piritu - 1.000.0002007-12-12 21:07:33 // 53438
Amúgy szép estét mindenkinek!
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-12 21:07:27 // 53437
hm, biztos feltölt a rendszer 2mp alatt 4-5 decit....
Piritu - 1.000.0002007-12-12 21:04:32 // 53436
Én is azt tettem volna, ezért kérdeztem rá. Azt mondta a srác hogy fölösleges.
Piritu - 1.000.0002007-12-12 21:03:46 // 53435
A TFT kitakarással az a gondom, hogy elrontja a műszerfal összképét.
Már az is gáz hogy nem pontosan illeszkedik egy utólagos cucc a műszerfalba. Valljuk be, hogy egy beépítő keret sem igazi megoldás esztétikai szempontból.
Pl egy német oldalon egy fórumban olvastam, hogy az Alfás csávó az adott rádió legnagyobb bajának azt nevezte, hogy le van gömbölyítve a sarka és nem passzol a szögletes helyhez. Megnéztem milyen cuccról beszél és tényleg hülyén nézett ki.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-12 21:01:37 // 53434
én mindig átöntöm a nyálat az új gázolajszűrőbe...biztos ami biztos...
Piritu - 1.000.0002007-12-12 20:58:31 // 53433
Nekem a szaxervíz azt mondta hogy önlégtelenítő a rendszer. Gázolajszűrő csere esetén is magától áll helyre a rendszer. Mindössze indítás előtt ráadott gyújtással várni kell egy keveset. (Már megint a régi benzines beidegződés, az olajkályhában nincs gyújtás nem lehet ráadni, de azért értitek.)
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-12 19:51:18 // 53432
így van, dieselknél érdekes a hőfok :)
ilyenkor 80, nyáron meg száz :)))
azért nem leht kifogyasztani koppra, mert ha nem légteleníted le soha nem fogsz elindulni vele....
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-12 19:49:47 // 53431
én már megjártam ezzel ezért nincs is ebben az autóban erölködő..
cseri2007-12-12 18:27:24 // 53430
Ha már itt tartotok ez a vízhőfok tőbb mint érdekes az alfáknál.És még valami mi van egy JTD-nél ha luftra ürül a tank? Mert egy hagyományost ismerek,nap mint nap ilyenekkel járok.Ez onan jutott észbe,hogy az injektorosokra írja ne fogyasszuk ki üresre a tankot!
GEORGE2007-12-12 18:12:06 // 53429
Ez így igaz ha sípolt volna jóval kisebb lett volna a kár!
Azért jó ha figyelmeztet a gép a határértékek elérésekor.
GEORGE2007-12-12 18:11:12 // 53428
Miért??? Ha nem hallod meg időben pl egy kopogó hangot és nem állitod le a mocit, az ugyan az amikor nem látod hogy a vízhőfokmérőd melegedést mutat.
Mi e két dolog között a különbség??? egyiknél egy TFT takar a másiknál meg a hang nyomja el a hangot...ja és mindkettőnek ugyan annyi az esélye :-)

Szóval csak emiatt "nemkéne" TFT fejegység" szerintem nem jó kifogás, nekem sincs mindig kint a kijelző sokszor rádiózom és zenélek...
Poló2007-12-12 18:09:42 // 53427
Tudom. De ha sípolt volna neki, akkor lehet megússza egy vízpumpa cserével.
Poló2007-12-12 18:07:27 // 53426
Van benne igazság, de azért egy kicsit durva hasonlat :)))
GEORGE2007-12-12 18:06:36 // 53425
Csocsinak nem volt TFT-vel eltakarva a vízhőfokmérője és mégis megfött neki :-(
GEORGE2007-12-12 18:05:34 // 53424
Hát akkor nézegesd :-)
ilyen alapon nem lenne szabad zenét sem hallgatni mert esetleg elnyom egy hangot ami a motorból jön ki és a végén komoly javítani való lesz belöle :-)
Poló2007-12-12 17:19:38 // 53423
Igen, de miután bemelegedett, utánna nekem szokta tartani az üzemi hőmérsékletet. De bármikor jöhet valami gond, ami miatt túlmelegszik a víz. Szegény Csocsi is lehet olcsóbban megúszta volna, ha akkor sípol neki. Én ettől jobban félek, mint attól, hogy leesik a hőfok.
admirális2007-12-12 17:15:47 // 53422
Jó, de nem a túlmelegedés miatt fontos, hanem az üzemi hőmérséklet miatt is. Azt még a faceliftesek is csak a csőműszerben tudják megjeleníteni.
Poló2007-12-12 16:07:08 // 53421
Szóval mi inkább szeretnénk látni azt a hőfokmérőt :)
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-12 15:36:55 // 53420
kissé le van halva a topic...
GEORGE2007-12-12 08:30:46 // 53419
Szerintem csak a faceliftesekben, akkor is csipog ha kevés az üzemanyag, és egyébb határértékek átlépese esetén.....
Mint pl elinduláskor félig nyitnya hagyott ajtó vagy behúzott kézifék és még sorolhatnám............
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-12 08:26:17 // 53418
a töltője a boltban :)
Mike.2007-12-12 06:58:38 // 53417
Én szeretem látni ahogy nem mozdul az üzemanyag szintjelzője sok-sok km en keresztül. :-))
Tényleg csipog ha melegszik? Ez mindegyik 156 nál így van?
GEORGE2007-12-12 06:06:14 // 53416
A Svájciak "barmok" azért belelehetne ebbe kötni: "képesek bemérni a trafipaxokat."

Mert a navik nem bemérik hanem egy előre bejegyzett poi pont alapján jelez, szóval ha onna elveszik a mérőt a navi akkor is jelezni fogja....
GEORGE2007-12-12 06:00:53 // 53415
És mi van ha elzakarja a üzemanyag meg időmérőórát? a hőfokmérő ami fontos lenne de ugy is csipog ha melegedne......
Piritu - 1.000.0002007-12-11 22:15:18 // 53414
Jó éjszakát mindenkinek!
Piritu - 1.000.0002007-12-11 22:12:47 // 53413
Műxik a kijelző.
Az első ciklus alatt két kockát fogyott a maxtól, a másodiknál egyet, a harmadiknál - az eddig 8e alatt - semmit.
Sőt, ha extrém helyzetben áll a kocsi (nagyon ferdén) akkor is mutatott már kevesebbet.
Attie2007-12-11 21:27:38 // 53412
Na de legalább most már hallottam valakitől azt, hogy nem maximumot jelez :)
Én azért ezt a szintjelzőt kicsit szkeptikusan kezelem. De ezekszerint működik azért (tőbbé-kevésbé) :)
Attie2007-12-11 21:26:07 // 53411
Be kell dugni a 220-ba ;-))
Liquid2007-12-11 21:21:48 // 53410
joccakát, az enyémben még van másfél óra :))
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-11 21:20:23 // 53409
nah jóccakát, lemerül a notesz :(
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-11 21:09:08 // 53408
de hát ettől kész vagyok....
Poló2007-12-11 21:07:20 // 53407
Ilyen már volt másnak is a dieselen, asszem Ferkének.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-11 21:04:53 // 53406
a belső komunikációs kijelzőn az olajszint egy kockát mutat a nívópálca meg több, mint félig van....
Liquid2007-12-11 21:02:41 // 53405
túl sok a bankár, akik napközben szürkék mint állat, aztán megőrülnek :)
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-11 21:01:26 // 53404
hát elég belterjesek, náluk a legtöbb a pederaszta, pedofil...
Liquid2007-12-11 20:59:29 // 53403
én meg szt hittem a svájciak alapvetően normálisak.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-11 20:55:47 // 53402
de ez is baromság :))
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-11 20:55:12 // 53401
azóta módosították, már a radarjelző sem jó nekik...
Mike.2007-12-11 20:54:49 // 53400
Okés, én is olvastam a hírt. :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-11 20:54:27 // 53399
azt hittem viccel a bratyóm én is :)))
szóval én is mondtam neki, hogy hüle vagy...nem lepődöm meg, ha engem is lebarmoznak néha nap :)
Mike.2007-12-11 20:53:33 // 53398
Attól mert törvény attól az is egy baromság.
Liquid2007-12-11 20:53:32 // 53397
nem a navit tiltották be, hanem az olyan navit, amiben radardetektor van
Liquid2007-12-11 20:52:50 // 53396
pont erre a hszre mondtam hogy kacsa
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-11 20:52:42 // 53395
cigizni sem lehet kinnt vezetés közben...
Mike.2007-12-11 20:51:55 // 53394
Nem azt mondtam, hogy te mondasz baromságot, hanem ez az egész egy baromság. Attól mert ez így van attól a véleményem marad.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak