Trombozis2008-01-12 22:40:41 // 56603
Na, bújom ezeket. :-))) Olvasok a betűk között.
Trombozis2008-01-12 22:39:48 // 56602
Óvatosan, nekem egyhatosom van. :-D
Trombozis2008-01-12 22:39:28 // 56601
Hehehehe. Persze persze. :-DDDDDDD
GEORGE2008-01-12 22:33:13 // 56600
Klafa lett nagyon! .-)
selespeed2008-01-12 22:30:37 // 56599
Ha már itt vagyok,akkor én is köszönöm a naptár "szervezőinek"a munkát:-)))
Nagyon jók!Most már "élőben" gyönyörködhetek bennük:-)))
Nagyon jók!Most már "élőben" gyönyörködhetek bennük:-)))
GEORGE2008-01-12 22:26:38 // 56598
Máskor sem kell távol maradni :-)
selespeed2008-01-12 22:24:41 // 56597
Nem birtam ellenállni:-))))
Azért mert nem írok ide,olvasni,olvasom a dolgokat;-)))
Azért mert nem írok ide,olvasni,olvasom a dolgokat;-)))
GEORGE2008-01-12 22:22:15 // 56596
Szeva te itt?? :-)
nem arra gondoltam! De hamár felhoztad a füstjét sem egyszerű követni, ugyan is nem igazán van nekik :-)))))
nem arra gondoltam! De hamár felhoztad a füstjét sem egyszerű követni, ugyan is nem igazán van nekik :-)))))
selespeed2008-01-12 22:21:18 // 56595
A követésnél a füstre gondoltál??:-DDDDDDDDDD
GEORGE2008-01-12 22:13:56 // 56594
Na egyre gondoltunk :-D
GEORGE2008-01-12 22:13:37 // 56593
Hát szó mi szó elég szépen szedik a lábukat, elég nehéz is követni Őket :-D
Ferke2008-01-12 22:12:39 // 56592
NEm tudod követni? Azért, mert olyan gyorsak??:)))
GEORGE2008-01-12 22:12:25 // 56591
1,9 JTD 8V 105LE
1,9 JTD 8V 116 LE
1,9 Mjet 16V 126 LE
1,9 Mjet 16V 140 LE
1,9 Mjet 16V 150 LE
1,9 JTDM 16V 150 LE
és nemsokára: 1,9 JTDM 16V BiTurbo 180 LE
2,4 JTD 10V 136 LE
2,4 JTD 10V 141 LE
2,4 JTD 10V 150 LE
2,4 Mjet 20V 163 LE
2,4 Mjet 20V 175 LE
2,4 JTDM 20V 200 LE
2,4 JTDM 20V 210 LE
Nics olyan sok belölük :-)
1,9 JTD 8V 116 LE
1,9 Mjet 16V 126 LE
1,9 Mjet 16V 140 LE
1,9 Mjet 16V 150 LE
1,9 JTDM 16V 150 LE
és nemsokára: 1,9 JTDM 16V BiTurbo 180 LE
2,4 JTD 10V 136 LE
2,4 JTD 10V 141 LE
2,4 JTD 10V 150 LE
2,4 Mjet 20V 163 LE
2,4 Mjet 20V 175 LE
2,4 JTDM 20V 200 LE
2,4 JTDM 20V 210 LE
Nics olyan sok belölük :-)
Trombozis2008-01-12 22:10:17 // 56590
Nem tudom mit kéne. 2.4es jó hogy jó lenne.
már régebben volt róla szó, hogy csere egy dízelre. Meg is volt a típus. olyan volt, mint az enyém csak 2 évvel fiatalabb és több exrával, de színe és belseje azonos volt. de nem mentem bele.
Após sofőr és csak jobb lenne egy ici-picivel. :-)
már régebben volt róla szó, hogy csere egy dízelre. Meg is volt a típus. olyan volt, mint az enyém csak 2 évvel fiatalabb és több exrával, de színe és belseje azonos volt. de nem mentem bele.
Após sofőr és csak jobb lenne egy ici-picivel. :-)
Trombozis2008-01-12 22:08:14 // 56589
Értem. Hót hülye vagyok ezekhez. Nem bírom követni a JTDket. Köszi
Trombozis2008-01-12 22:07:11 // 56588
Általában is kéne, mert nem szoktam. :-))) A cserén is.
GEORGE2008-01-12 21:07:27 // 56587
Csak nem te is JTD-t???
Ha tudsz 2,4-est vegyél, az 5 hengeres hanja nagyon jó!! .-)
Ha tudsz 2,4-est vegyél, az 5 hengeres hanja nagyon jó!! .-)
GEORGE2008-01-12 21:06:41 // 56586
Az 1,9 JTD 8v-t 116-ról olyan max 135-140-re lehet komolyabb beavatkozás nélkül, a 2,4-es 136 lovast meg 150 -160 lóerőre.
Megjegyzem ,hogy a 2,4 JTD-ből létezik 136, 141 és 150 lovas verzió gyáriban is!
Nagyságrendileg 50-60ezer a chiptuning hozzá.
Megjegyzem ,hogy a 2,4 JTD-ből létezik 136, 141 és 150 lovas verzió gyáriban is!
Nagyságrendileg 50-60ezer a chiptuning hozzá.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-12 20:37:46 // 56585
márnint? csak úgy általában vagy cserén? :)))))
cseri2008-01-12 20:23:12 // 56584
Jók a dumák de néha ezt a netes szlenget sajna nem értem. De más az írtad valahol egr szelep minden oil csere-kor . MIt is csinál ez a bizonyos?????
Trombozis2008-01-12 19:57:29 // 56583
Hmmmm az nem is olyan rossz. gondolkozom nagyon erősen. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-12 19:57:04 // 56582
áh...50-60 között már van jó
Trombozis2008-01-12 19:56:16 // 56581
Akkor a 2.4est is kb ilyen sikerrel lehet? Mennyi azt piszkálni? 80ezer?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-12 19:37:50 // 56580
fűthető garázsfeljárót kell csinálni és nem kell söprögetni :))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-12 19:33:08 // 56579
a 116 lovast olyan 140-150re simán fel lehet piszkálni:))
Trombozis2008-01-12 17:47:32 // 56578
Az 1.9es 116 lovas JTD-ket mennyire lehet felpiszkálni? Van valakinek ilyen hozzányúlt darab? Vagy a 2.4est. Ezek nem a multijettek. Remélem nem írtam birkaságot. Tőlem kitellik.....inkább tanulnék hétfőre a három viszgámra.
Trombozis2008-01-12 17:28:07 // 56577
A hőmérő nem a jobbosba van? (vagy egyáltalán a tükörbe van???) Ennél nincs felcseélve?
dg10172008-01-12 17:18:40 // 56576
köszönöm igy megnyugodtam nekem jobbos kell igy akkor megfelel
Alfás 156 "hupikék"2008-01-12 17:08:57 // 56575
bocs! igazad van ahogy most a bölcsöt nézem
Ferke2008-01-12 17:05:07 // 56574
EGy képet nézünk:???:)) Mert ez anyával felfelé áll, szilenekkel lefelé. Tehát jobbos. Nézd a 56572. hszt, azon látszik.:)
GEORGE2008-01-12 17:01:35 // 56573
Igen van!!
A másik oldali kormányos bal tükréből csak a jobb1ből fogod látni az utat!
A másik oldali kormányos bal tükréből csak a jobb1ből fogod látni az utat!
Alfás 156 "hupikék"2008-01-12 17:00:04 // 56572
ez balos mivel anyával lefelé áll
-----------2008-01-12 16:51:41 // 56571
Nekem meg most lesz, ha összejön a zsé....
Mike.2008-01-12 16:39:37 // 56570
Okés, csak hülyültem! :-))
Nekem is most lett cserélve. Na nem az egész, csak a szilentek.
Nekem is most lett cserélve. Na nem az egész, csak a szilentek.
Ferke2008-01-12 16:36:52 // 56569
Ferke2008-01-12 16:35:32 // 56568
Vazz, ez a híres alsó lengőkarotok (na jó, meg az enyém is), ami majd' 30k/db. A két fényes rész rajta a szilent, ami külön is cserélhető, 3-4k és 5k körüli db áron.:)
-----------2008-01-12 16:32:36 // 56567
én se nagyon vágom:)) a gép alján láttam ilyesmit a múltkor az emelőn....vagy nem?
Mike.2008-01-12 16:31:23 // 56566
Mivel azt sem tudom mi ez, nemhogy milyen oldali!? :-))))
Ferke2008-01-12 16:21:01 // 56565
Milyen gyorsan reagált mindenki.:))) Mire kiderül, már be is építetted.:)))
dg10172008-01-12 14:24:07 // 56563
Zsolesz2008-01-12 14:15:03 // 56562
Szuper a mosó. Én múltkor igaz este voltam a sötétben de 300ból elfogadható szintre le tudtam mosni a gépet. Nem volt több apróm. A szűrt vizes öblítés meg király. A sötét fényezés sem lett foltos reggelre a garázsban mire megszáradt a kocsi.
Karakot2008-01-12 14:12:32 // 56561
Na végre, hogy Pécsen is van, nagyon utáltam, hogy Szekszárdra kellett mennem mosni. :)
Mike.2008-01-12 13:01:30 // 56560
Pécsen az Ábel autóháznál is van. ... vagy hoznak.
Petya 1562008-01-12 12:59:53 // 56559
Köszi a tanácsot majd keresek akkor egy boltot ahol lehet kapni!!
Mike.2008-01-12 12:43:39 // 56558
Márkakereskedőknél lehet venni, rendelni, 6000 Ft körül van az ára.
Vagy bontóknál próbálkozni, de ott nagy mázli kell, hogy egy jó állapotút kifogj. Ott 1000-2000 Ft körül van / db.
Vagy bontóknál próbálkozni, de ott nagy mázli kell, hogy egy jó állapotút kifogj. Ott 1000-2000 Ft körül van / db.
Petya 1562008-01-12 11:01:37 // 56557
üdv nektek kartársak érdeklödnék,hogy nincs-e 156 ra előre embléma mert az enyém sajnos megkopott elöre is kösz .Ha valaki tud az írjon!
Zsolesz2008-01-12 10:51:22 // 56556
Most nyílt egy ilyen a pláza mellett. Kipróbáltam nagyon király.
Mike.2008-01-12 08:07:05 // 56555
Na eez igaz! :-))
Bár az itteni postjaid után azt vélem abból is te kerülnél ki jól. :-)))
Bár az itteni postjaid után azt vélem abból is te kerülnél ki jól. :-)))
Hardy2008-01-12 07:13:45 // 56554
NavNGo Limousine a termék ami Igo alapon fut, és a cég neve NavNGo igazad van!