Fórum >> Típusok >> 156

.:Medve:.2008-03-27 21:19:39 // 64893
Ezt megnézted valahol?
Hardy2008-03-27 21:17:24 // 64892
Csak a regadó különbözet 670000 Ft.
Hardy2008-03-27 21:15:19 // 64891
Szerintem ha Csörit megkérdezed, meg tudja mondani pontosan mi a különbség, vagy Erhard is képben van.
.:Medve:.2008-03-27 21:10:40 // 64890
igazából nézegettem enyémnél kicsivel drágább 2.0ásokat, nem tetszenek....plüss belső, zöld világitás, fabetét...nagyon nem tetszenek...igy gondoltam azt a 2-3százezret talán motorcserére is lehetne forditani...
Milyen alkatrészeket kellene még cserélni?
Hardy2008-03-27 21:03:40 // 64889
Mondjuk regadó különbözet. Ez több 100000 Ft. Nem éri meg szerintem.
.:Medve:.2008-03-27 20:58:03 // 64888
hali!

Ha rávetemednék egy motorcserére...1,6ról 2,0ra... milyen alkatrészeket kéne még kicserélnem?
Valamint hatóságok fele milyen költségekkel lehetne, kellene számolni?
Vagy hülyeségeken gondolkodom? Csak mert már megbántam picit, hogy nem nagyobb motorral vettem gépet...
Piritu - 1.000.0002008-03-27 20:14:31 // 64887
Szép estét mindenkinek!
Mike.2008-03-27 19:52:08 // 64886
Én úgy tudom, hogy nem. Egy ködlámpa 5000 Ft körül kapható már.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-27 19:51:55 // 64885
nem, csak komplett ködös van ...
Alfás 156 "hupikék"2008-03-27 19:44:59 // 64884
Szevasz!
Érdeklődnék, hogy 156 ködlámpába külön üveget nem-e lehet venni vagy rendelni?
Szotyi2008-03-27 19:41:58 // 64883
Amúgy enyém 105 lovas. És ahogy elnézem Ferke képeit, nekem kicsit másabb a dolog. És én hátul nem láttam semmit.
Szotyi2008-03-27 19:37:13 // 64882
Nem elöl van? Mert akkor megint nem jóra gondolok.
Szotyi2008-03-27 19:36:09 // 64881
Köszi az infót. Közben megnéztm ferkénél és rájöttem hogy mi az. De már nem volt időm leszedni, mert besötétedett. Majd hétvégén.
András bácsi2008-03-27 19:20:37 // 64880
Nem, a hengerfej hátsó felén egy elekromosan vezérelt hengeres bigyó. Fém csövek mennek rá. (110-115 lovas motornál)
Szotyi2008-03-27 18:04:59 // 64879
Hali. Most szedem szét a kocsit. Az EGR szelep az a fekete doboz amibe megy 3 cső? És mit kell azon kipucolni? Hogy kell szétszedni?
GEORGE2008-03-27 15:39:33 // 64877
Az én 156-om nem jelzi ha nyitva marad a motorháztető ( az az nincs rendesen lecsukva)
András bácsi2008-03-27 14:46:07 // 64876
Te akkut is árulsz? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-27 14:32:11 // 64875
persze az indító áram a lényeg :) bár én örülnék, ha mindenki el kezedene vásárolni 100Ah-ás akkukat de ahogy nézem ez is lesz a trend :))
Attie2008-03-27 14:07:35 // 64874
Na akkor az :)
András bácsi2008-03-27 13:48:01 // 64873
Indítóáram.
Attie2008-03-27 13:47:30 // 64872
Mert van indítófeszültség is, nem?
Abból kell nagyobb a dízelekbe. Amúgy elég a kicsi 55 Ah-s is.
András bácsi2008-03-27 13:38:59 // 64871
Ha nem folyik nagyon és közelít a szíjcsere, akkor várd meg azt, vagy kösd össze.
Mike.2008-03-27 13:37:30 // 64870
Ááá nem én csinálom. Én nem értek ehhez! :-))
Csak kalkulálok, hogy merre hol csináltassam.
András bácsi2008-03-27 13:35:53 // 64869
jó kis 300Nm-rel meghúzott csavar. :)))
András bácsi2008-03-27 13:35:18 // 64868
Attól függ, hogy alkatrséztakarításra mennyit áldozol. Olyan 3 óra körül. Kicsit több, mit egy vez.szíjcsere.
Mike.2008-03-27 13:32:47 // 64867
Igen, a vezélés oldalára gondolok én is.
Az időben mennyi?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-27 13:31:45 // 64866
múltkor nézegettem a gépkönyvet...55Ah-at ír a gyár is...lehet hülyék?
András bácsi2008-03-27 13:27:46 // 64865
Szerencsés ember vagy.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-27 13:19:17 // 64864
az enyém már 5 éve bírja úgy, hogy mikor vettem az autót már fél éve állt kinnt, bikázni kellett...
András bácsi2008-03-27 13:17:08 // 64863
Az öregében is olyan volt, bírta is két évet. :))) Ahogy lejárt a gari, be is halt.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-27 13:16:42 // 64862
hogy hogy nem optima?? :)
András bácsi2008-03-27 13:16:18 // 64861
Homlokoldal = vezérlés oldala.

A jobb oldal honnan jobb oldal? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-27 13:15:32 // 64860
nekem is füstöl egy picit...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-27 13:12:58 // 64859
diesel? az enyémbe a gyári 55AH Exide...ez megint csak a számok harca a marketinges bziktól....
Mike.2008-03-27 12:42:21 // 64858
Homlok oldalon?
A jobb oldalon.
Cgo2008-03-27 12:19:36 // 64857
ez nalam is van mostanaban, ha lepadlozom egyesben, fel percig senki nem lat semmit mogottem :/
András bácsi2008-03-27 12:16:32 // 64856
Attól függ melyik oldal. Homlokoldalon nem olyan veszélyes, de a váltóoldalon macera.
Mike.2008-03-27 12:11:22 // 64855
Nagy meló egy főtengely szimering csere? Időben kb mennyi egy ilyen akció?
András bácsi2008-03-27 12:00:39 // 64854
Intelligens generátos? ;)
Poló2008-03-27 11:03:42 // 64853
Akkor királyság :)
Forex oldalán írják, hogy a generátor nem tudja, hogy mit tölt, szóval ugyanúgy feltölt egy teherautó akksit, mint egy 45 Ah-s akksit. A nagyobb akksinak csak előnye van.

Holnap megjön, szombaton beugrik a kocsiba, haverral megméretem a töltést és hasonló dolgokat, amit csak tud :))
András bácsi2008-03-27 11:01:20 // 64852
Igen, mindegyik túlméretezett egy kissé. TS-ben a legkisebbek is 100Ah-sak.
Poló2008-03-27 10:59:56 // 64851
Forex oldalán 35-ért van.
Generátorom bírni fogja a nagyobb akksit?
Poló2008-03-27 10:50:55 // 64850
32.000 Ft
Voltam másik helyen, ott 45-re mondták :-o
Neten is 30 körül van.
András bácsi2008-03-27 10:47:17 // 64849
77-es? Mi ez, dízelótó? :)
Mennyi volt?
Poló2008-03-27 10:45:34 // 64848
Megrendeltem az akksit, Exide X-Treme 77 Ah-s.
Keri2008-03-27 10:12:21 // 64847
Liquid2008-03-27 08:01:00 // 64846
köszi :)))
Liquid2008-03-27 08:00:03 // 64845
de lehet hogy a riasztóé, majd megnézem jobban
lausz2008-03-27 07:25:39 // 64844
Az A-oszlopra, mint a "nagy" tuning verdákban szokott lenni a turbónyomás mérő, fordulatszám mérő stb. ÍGY..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak