Fórum >> Típusok >> 156

"Száguldosrác"2008-08-13 16:29:38 // 74993
Skacok mi mindennel járna ha én kicserélném a mocimat egy 2.5 V6-ra?miket kel szerintetek cserélni?a motorvezérlő elektronikán kivül.
Whiteskull2008-08-13 14:37:47 // 74992
Rátettem a cimkét. :DD
Nyirkos2008-08-13 13:37:57 // 74991
A motorburkolatról írtuk. :)
csocsi2008-08-13 13:31:18 // 74990
Vaze az kell nekem.
Cgo2008-08-13 13:26:12 // 74989
az enyemen is szabadfutos van (JTD 16V)
Ferke2008-08-13 13:22:27 // 74988
Szerintem itt valami kavarodás van. Nekem a fent lévő generátor gyári szíjtárcsa fémből van. Amit Bandi adott kölcsön, azon is fém volt. A gyári (fém) kb 20-huszoniksz ezer ft.
A 2.0 TS-en is szabadonfutós a tárcsa? TEhát egyik irányban hajtja a generátort, másik irányban üresjárata van?
GTPeti2008-08-13 10:31:04 // 74987
Ha esetleg nem jelenne meg a kép, itt egy másik:

András bácsi2008-08-13 10:29:29 // 74986
Nézem mindjárt.
Nyirkos2008-08-13 10:28:41 // 74985
Közben elküldtem a DVD listát.
András bácsi2008-08-13 10:28:14 // 74984
Tegyük fel azt, amit levettünk.:)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-13 10:26:45 // 74983
gyári gondolom az meg dayco...a kőr bezárult...
Nyirkos2008-08-13 10:25:14 // 74982
Akkor nekem olyan kellene újban, ami már kopott. :)
András bácsi2008-08-13 10:24:44 // 74981
A kopott nem szokott nyüszögni. :)
Cgo2008-08-13 10:22:17 // 74980
ok, varom a fotot.
Nyirkos2008-08-13 10:20:50 // 74979
Mármint, nem a kerékcsapágyra gondolok, hanem a vezérlésnél, hogy milyen szíj van bent a Selespeedben, ami nem nyüsszög...
András bácsi2008-08-13 10:16:44 // 74978
Van de csak otthon. Olyan, mint Nyirkos b.nője autóján. Karcosak, padkanyomok, de semmi komoly. Én magamnak 5e-ből megcsinálnám tökéletesre. Majd küldök fotót.
Cgo2008-08-13 10:16:07 // 74977
55000 Ft
GTPeti2008-08-13 10:15:55 // 74976
'reggelt!

Hardy, a karosszériás topicban úgy emlékszem már írtam az ideális ragasztóról. OBI-ban és Praktikerben lehet kapni, kartusos kiszerelésben. Az ára kb. 1800Ft.
Soudal Fix All-nak hívják. Természetesen a felületet először zsírtalanítani kell!




Ami még jól ragaszt az szélvédőragasztó... De az egy brutális dolog semmi nem oldja és kegyetlenül tapad.
(Az Uno-m ajtajáról a díszléceket gyárilag ilyennel ragasztották fel. Nem kis móka volt fényezés előtt levenni azokat. A maradványokat pedig drótkoronggal lehetett csak eltávolítani...)

Hallottam ám olyasmit is, hogy spoilerek ragasztásakor előbb fémtiszta felületet csinálnak, mert a festés is "feltépődhet". Nem tudom, hogy ez túlzás-e vagy szükséges.

Amit a Novitec-ék mondanak, hogy bármilyen műa. ragasztó jó, az egész egyszerűen hülyeség...
Cgo2008-08-13 10:14:23 // 74975
van keped rola? milyen allapotban van?
roberto332008-08-13 09:55:02 // 74974
Sziasztok,

Sajna elől és hátul is ki van fakulva az Alfa jel az Autómon / '98 156 2.0 TS/ .

Olyan matricával szeretném leragasztani, ami időjárásálló, átmérőben egyezik az eredetivel és az alapszíne Cosmo Blue mint az autóé a motívumok pedig metálszürkével lennének benne.

Ki lenne az a Cartárs, aki le tudná nekem gyártani ezeket ?

Mennyi időt bír ki egy ilyen matrica az időjárásnak kitéve? Éjazaka garázsban áll az Autó.

Nem eltöntetni akarom a Jelet, csak az Gép meghatározó színeire változtatni.

Előre is köszi:

Roberto
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-13 09:18:52 // 74973
nagyon nincs árkülönbség a csapágyak között..pár 100ft max
Nyirkos2008-08-13 09:13:53 // 74972
Majd hozzászoktatom a fülem.
Lehet a legolcsóbb cucc a legtutibb, csak cserélni kell fele annyi idő után. Ha meg lesz bontva a rosso vezérlése azért megnézem mit kapott.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-13 09:07:36 // 74971
már nekem sincs kedvem a hatodik csapágyat és a nyolcadik szíjat kipróbálni...
András bácsi2008-08-13 09:03:18 // 74970
Valsz. A 159-en is idegesítőn szólt, és nem lehetett mit kezdeni vele.
Nyirkos2008-08-13 08:56:22 // 74969
:) Nem mondtam, hogy Erhard hibája.
Csak olyan idegesítő. Főleg, hogy garázsban áll éjszaka.
Asszonyé kint alszik, mégsincsen semmi hangja.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-13 08:50:43 // 74968
az...szerintem párát kap a szíj azért szól...
András bácsi2008-08-13 08:43:04 // 74967
Biztos valami elöregedett darab. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-13 08:40:23 // 74966
nekem gates van...:( aztán előtte volt fent skf csapágy, aztán ina lett majd ruville....
András bácsi2008-08-13 08:32:32 // 74965
Mert biztos kicserélte az Erhard. :))) Én a Gates-t szeretem.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-13 08:30:43 // 74964
pedig kicseréltem mindent a hosszbordásnál még is reggeli indításnál 5mp-ig nyüssz aztán abbahagyja...
Attie2008-08-13 08:24:12 // 74962
Hihetetlen, hogy nem tudnak egy normális felső lengőkart csinálni :(
Nyirkos2008-08-13 08:11:12 // 74961
Nekem is nyüsszög reggel a hosszbordás megint 1-2 percig. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-13 08:07:48 // 74960
reggelt...
na egy újabb gyári alkatrész ami cserben hagy... kedves barátom (pesti) sokat járt rossz utakon a 156sw-vel ezért úgy hálálta meg az autó hogy lengőkarcserés lett...persze először az utángyártott került bele majd következett további 45e km autókázás s megint cserés lett a felső lengőkar...nyüszögni kezdett... második próba a gyári azért a gyári elmélet szerint...és láss csodát megtett kemény 2600km-et és nyüszög :(((
Liquid2008-08-13 08:00:07 // 74959
hááát, ez elég durván eltér (32mm az átmérőben) sztem ez nagyon nagy, nem fog elférni.
Nekem a gyári 205/55R16 van fent, azzal is kb. 2cm marad elöl a doblemez és a gumi között ha teljesen ki van térítve a kormány
Nyirkos2008-08-13 07:39:43 // 74958
Mit kérnek érte?
Nem túl korrekt a bontó...
András bácsi2008-08-13 07:37:24 // 74957
Nekem ez nem tecc igazán. Max. télikeréknek, szükségből tenném fel.

(van eladó 16-os garnitúrám, ami a Selespeed gyárija...)
Nyirkos2008-08-13 07:32:55 // 74956
Oké-oké, de nem a kasznival van az ember baja, ha már GTA-t vesz, akkor nem problémázik azon, ha cserélni kell egy első lököst. Ott a motor, váltó a lényeg...
Zsolesz2008-08-13 07:16:58 // 74955
Én ehhez nem értek. Azt tudom hogy aki most árulja ő vette meg tőle és valami kotró audit nézeget helyette mert az erősebb meg gyorsabb. A V6-osok is kiutálták azért törölte magát az oldalról is. Annyi baja van hogy az első lökösbe beletolattak azt hiszem és az újra lett fújva. Ennél a fényezésnél az nem lesz tökéletes sosem. De részemről téma lezárva.
Nyirkos2008-08-13 06:22:34 // 74954
Ők már nincsenek?
Én velük, vagyis, vele beszéltem, egyeztettem, csak 3 hónapig húzódott a dolog, aztán nyűgös lettem... :)

KB AutoTeam

balaskoistvan"kukac"kbautoteam.hu
Nyirkos2008-08-13 06:19:57 // 74953
Én már nagyon közel jártam a GTA-hoz.
Még a pénzt is összespóroltam rá, de mikor nekiálltam kideríteni az előéletét, mindenki lebeszélt róla. :(
Szerintem szét van hajtva teljesen...
Nyirkos2008-08-13 06:18:34 // 74952
Reggelt'!
Szerintem az műanyag. Nekem nem olyan van, de annyi újonnan az utángyártott Aggostyánban.
Nekem üvegszálas van, de az 25.000 volt.
Tamás2008-08-13 00:07:32 // 74951
Üdv! Segítségeteket kérném! 156oson 225/55 16"-ban elfér még szerintetek? a gyári mérettől picit eltér... Valakinek van fent ilyen esetleg?
Cgo2008-08-12 22:39:54 // 74950
menne ez a felni az automhoz?

http://www.olaszautobonto.hu/alufelni_files/Photos/felni48%20(web).jpg
Trombozis2008-08-12 22:25:28 // 74949
Én is csatlakozom a banánevőkhöz...... pföj
Cgo2008-08-12 22:12:51 // 74948
valami okos kiszamolta, hogy ha osszevonjak a ket osztalyt, es minden manager minimum 10 embert kap, akkor minden szar lesz, de megsporol a ceg vagy 60 embert :) ki ugyan nem tesznek, de a vezetoi pozicio helyett kinalnak majd valami mast, amit nem nagyon akarodzik elfogadni, de mint minden, ez is penz kerdese.
Ferke2008-08-12 22:07:10 // 74947
Marad még karburátor bőven! Lesz helyük még!:))
Cgo2008-08-12 22:05:02 // 74946
mit nem talalt ki az itteni mobil szolgaltato

http://www.t-mobile.sk/sk/!pages.get?id=tzones&follow=%3F1778&partner=c1
Cgo2008-08-12 22:03:05 // 74945
tudom, ezert is nem lovaltam bele magam tulsagosan. 3 ajto nekem eleve nem eleg.
Whiteskull2008-08-12 22:02:12 // 74944
Te is áttérsz a sötét oldalra. :)))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak