Fórum >> Típusok >> 156

Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-09 20:47:48 // 88443
Peti a canbus hogyan érzékeli hogy egy izzó ki van égve?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-09 20:46:00 // 88442
volt esetleg, 25ért van német fos...
Mike.2009-02-09 20:39:59 // 88441
Ez a súly dolog csak a te vesszőparipád, nekem nincs ezzel bajom. :-))
Na még a féklámpákkal nem volt gondom, remélem az hiba még elkerül.
GTPeti2009-02-09 20:26:59 // 88440
"Gondold el, ott van a tompított izzó, asszem 55W, ha azokra a drótokra rákötöd a helyzetjelző izzót, akkor is ugyanúgy fog világítani, mint az eredeti rendeltetési helyén, csak éppen a tompítottnak a kapcsolójával fogod felkapcsolni. Ugyanúgy 12V-ot kap."

Ez igaz.

"És a tompított izzó is ugyanúgy fog világítani a helyzetjelző drótjaira kötve, mintha a helyén lenne"

Ez pedig nem.
Mivel szegény vékonyka vezetékek nem bírnák kiszolgálni a 10x-es teljesítményű izzót, a biztosíték megakadályozná a vezetékek felmelegedését.
GTPeti2009-02-09 20:23:31 // 88439
Az sima és a H6-os izzó között nem csak teljesítményben van különbség, hanem abban is, hogy a H6, mint a neve mutatja halogén, vagyis tartósabb. Erre pedig van is szükség, hiszen eléggé el van dugva az izzó.

A kisebb áramfelvételért (- ami az azonos feszültség miatt kisebb teljesítményt is jelent -) azért nem panaszkodik az elktronika, mert ennyi tűrés bőven bele van kalkulálva. Érthető, hogy nem úgy van belőve, hogy 5,8Watt alatt már jelezzen, hanem kb. 3-nál. (Nem mértem ki, csak megérzés.)

Tehát: 5W-os izzót nyugodtan lehet használni (- bár a szimmetrikus "pöcökelrendezés" nem teljesen foglalatkompatibilis -), max gyakrabban kell cserélni.
GTPeti2009-02-09 20:16:52 // 88438
Van utángyártott is 15ért.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-09 20:13:57 // 88437
azt hittem súly problémáid vannak :DDD
nálam szerencsére jók az izzók max a jobb hátsó féklámpa szokott néha visszajelzni hogy kiégett aztán persze semmi baja
Mike.2009-02-09 20:11:25 // 88436
Én is állandóan izzó problémákkal küszködöm. Bár a xenon óta éppen azzal nincs baj, de szinte mindig van egy kiégett izzó a km óránál, középkonzolnál, rendszámtábla világításnál.
Zsolesz2009-02-09 19:35:41 // 88435
Kicseréltem a helyzetjelzőt ma. Megint a jobbos szállt el. Mikor bementem a boltba ismerőshöz és mondom izzó kellene már rutinból kérdezte H6? :))
Valahogy ismétlődnek a dolgok. Először a rendszámtábla világítás kezd el szarakszani, utána az izzitás visszajelzője, aztán kiég egy helyzetjelző. Vagy lehet sok filmet nézek és összeesküvés elméleteket gyártok....
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-08 22:04:52 // 88434
a kipuffnál nem lóg inkább a szélén pedig fel van rögzítve normálisan ...és nem látszik hogy el lenne deformálódva...
Adrián2009-02-08 21:59:27 // 88433
Gondolom az új azért nincs kilágyulva! A kipuff hője b@ssza szét aztán meglóg kicsit középen és szaggatja le az állampógár! A felfogatási pontoknál nincs gond nem értem miért!;)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-08 21:56:06 // 88432
minek legyen kettő? máshogy is el tudok verni 44 rugót :D
Adrián2009-02-08 21:54:23 // 88431
Mé nem veszöl újat?;)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-08 21:53:02 // 88430
jövő 7en megyek a műanyagoshoz megkérdezni mennyiért gyártana le egy kartelvédőt ma voltam lemosatni az autót gépi mosóban és ropogott a védő ahogy hozzáért a sínhez :(((
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-08 21:50:13 // 88429
na látod ...egy vagyon és nem bírtak belerakni egy közel 6000k-val világító bizbasz helyzetjelzőt? :DDD
Adrián2009-02-08 21:49:09 // 88428
Főleg hogy a szetthez még hozzá jár a szintszabályzó meg a magasnyomású mosó !;)ez némileg kövérítene a számlán:DD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-08 21:47:01 // 88427
a komplett lámpamosó rendszert is el lehetne lökni 30-ért :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-08 21:46:25 // 88426
a helyedben kiszedném a gyári xenont eladnám a Polónak 160e-ért a kettőt (ha neki is facelift lenne) vennék 2db tikket + xenont az 40 ropi és maradna 120 rugód :DDD
Adrián2009-02-08 21:44:08 // 88425
elég tréé de ez van majd teszünk róla hogy ez ne igy legyen!;)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-08 21:43:12 // 88423
a gyári xenonosnak is sárga a helyzetjelzője? de tréééé :DDD
Adrián2009-02-08 21:41:45 // 88421
Jól beszélsz :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-08 21:40:43 // 88418
várunk még pár hónapot ha nem ég le az autód akkor kipróbáljuk :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-08 21:39:59 // 88417
jó estét mindekinet :D
Adrián2009-02-08 21:39:51 // 88416
Én is igy vagyok vele;) főleg hogy most már te 1 éve használod!
Liquid2009-02-08 21:32:41 // 88415
ebben biztosan van valami, de kizárt dolog, hogy 1W-nyi változás bármire is komoly hatással legyen
Adrián2009-02-08 21:27:43 // 88414
Ez rendben van ;) de te csak az elektromos feszültséget ( V ) veszed figyelembe 1 fogyasztónál de ott van az áramerősség is!;)aminek a mértékegysége Amper ugye:)! Általában a nagyobb áramerősség szokta kinyírni az izzókat!;) Ha 1 villamos rendszer 1 parméterét vátoztatod akkor az kihatással van a többire is, Itt tudatosn meg van választva a vezeték keresztmetszet ,hossz ,tápfesz ,áramerrősség erre kalkuláták ki a 6w os fogysztót majd az áramkört levédték 1 biztosítékkal!:)) Szerintem!;)
A" korszerűbb" canbus os autóknál a fedcomp. emeli is az áram erősséget és csökkenti is ha kell 1 kicsit ! Legalább is az okosoktól ezt hallottam!
Poló2009-02-08 21:00:17 // 88413
Szerintem a W-nak nincs köze a dologhoz, egy picit halványabban világít és kész. A V-nak van köze a dologhoz. Ezek ugye 12V-on (14,4V) üzemelnek. Akkor lenne gáz, ha egy olyan izzót tennél a helyére, ami 12V-nál alacsonyabb feszültségre van tervezve, na az hamar kipurcanna. Ami meg nagyobbra, mint 12V, az meg alig pislákolna. Gondold el, ott van a tompított izzó, asszem 55W, ha azokra a drótokra rákötöd a helyzetjelző izzót, akkor is ugyanúgy fog világítani, mint az eredeti rendeltetési helyén, csak éppen a tompítottnak a kapcsolójával fogod felkapcsolni. Ugyanúgy 12V-ot kap. És a tompított izzó is ugyanúgy fog világítani a helyzetjelző drótjaira kötve, mintha a helyén lenne. A lényeg, hogy ott is 12V-ot kap. A xenontól tekintsünk el, az nem 12V-ot kap, erre van a trafója. Nem vagyok villanyszerelő, de szerintem ez így van.
Liquid2009-02-08 20:58:40 // 88412
nálam kb. 1 éve megvan, ezalatt 10e km-t mentem vele, olyan kicsi az eltérés, hogy sztem nem számít. Persze nem vagyok szaki :)
Adrián2009-02-08 20:53:15 // 88411
Én nem a fényerejét kérdőjelezem meg hanem a tarósságát mert ugye nem ebbe rendszerbe illeszkedik!;) Ne érts félre én is ezen küzdök hogy találjak 1 et! Valószínű meg fogom próbálni az általad javasoltat! Talán majd GTPeti megmondja ő vágja ezt a témát hogy bírná -e ill.hogy meddig!;)
Liquid2009-02-08 20:40:29 // 88410
maximálisan nemérdekel :) jó esetben amúgy sem látszik a helyzetjelző fénye, és nagyon sólyomszemnek kellene lenni ahhoz hogy valaki megmondja, ez csak 5W nem 6W :)
Adrián2009-02-08 20:37:39 // 88409
Na ez jó hír de valmiért mégsem 5w os került bele gyárilag!;)
Liquid2009-02-08 20:33:17 // 88408
nem jelez vissza, ennyire nem érzékeny a comp.
Adrián2009-02-08 20:00:16 // 88407
Nem 6W os kell a tiédbe?ez csak 5W os nem jelez vissza mintha ki lenne égve?
Trombozis2009-02-08 18:26:17 // 88406
Én is most rendeltem ezt. :-)
Liquid2009-02-08 16:35:29 // 88405
igazán nincs mit :)
Gábor802009-02-08 16:07:53 // 88404
Hú, ez aztán nagyon gyors volt! :)))
Köszönöm szépen!! Erre gondoltam! :-)
Liquid2009-02-08 15:58:18 // 88403
Hi!
nekem "xenon-töltésű" van, azzal egész pofásan néz ki.
kb. az oldal közepén...
egyébként asszimetrikus bajonettzáras kell, de mikor én vetem akkor még csak szimmetrikus bajonettes volt, de azt is bele lehet tenni a foglalatba.
Gábor802009-02-08 15:54:28 // 88402
Ciao! :)))
Lenne valakinek tippje, milyen típusú helyzetjelző izzót kellene keressek? A tompított fény fehér (6000K -s) xenon. Olyan izzót keresek aminek a fénye hasonló a xenonhoz. Eddig led -es izót találtam ilyet, de azt kerülném.
Trombozis2009-02-07 21:31:30 // 88401
Mikor megálltam ma megnéztem a fékeimet, mert már elég gyengén fog. hát igen hullámos az első tárcsa. :-O
Jövő héten vennem kell a cókmokokat hozzá. :-/ :-)
Piritu - 1.000.0002009-02-07 20:02:00 // 88400
További jó mulatást mindenkinek!
Holnap indulunk Alfival ide:
- (háttérben a gyár)
remélem fel tudok majd valahol lépni a netre.
Alfás 156 "hupikék"2009-02-07 18:34:17 // 88399
Szevasztok ! tudna valaki segiteni a bal elsö ajto ablak emelö bovden végén van 1 müanyag bizgenytyü ebbe van be akasztva a bovdenek vége, hát ez eltört. lehet ilyet rendelni valahol?
Trombozis2009-02-07 13:11:07 // 88398
Nekem a ventilátort vagy mit kellett onnan kiszedni. Nem is tudom már. Ez volt az első gondom. De már ez se biztos. :-)
Zsolesz2009-02-07 13:06:12 // 88397
Ja akkor lehet azt rontottam el. Néztem alul de ott nem volt gyanús melyik csavart tekerjem ki. Mindegy az megoldódott aminek nekiálltam
Trombozis2009-02-07 12:58:11 // 88396
Én már szedtem ki kesztyűtartót. Alulról is hozzá kell feküdni. Nem nehéz csak ügyesség. Sajna nem dokumentáltam akkor még. :-S De ott emlékszem eltörtem valamit, de nem befolyásolt semmit a használatban. (szerencsére)
Zsolesz2009-02-07 12:40:04 // 88395
Ma sikerült eljutnom odáig, hogy megcsináltam a kesztyűtartó világítást. Viszont 3 év után vettem észre, hogy van bent egy kis fedél ami mögött biztik vannak. Az kinek a milye?
Ja és sikerült eltörnöm azt a kis fém valaminek a tartóját amire rácsukódik a kesztyűtartó. Gondoltam beljebb hajlítom kicsit mert nagyon eláll a fedél a műszerfaltól. Aztán egy kis reccs. Nem tört le de ha megmozgatom érezni, hogy nem úgy áll mint előtte :(((
Viszont a kesztyűtartó kiszedésének trükkjére nem sikerült rájönnöm.
András bácsi2009-02-06 21:21:54 // 88394
Amennyit az alsó gömbfejek lógtak, simán elképzelhető. Aztán meg ha korábban sem lett a csere után állítva, akkor ki tudja milyen összetartással mentél. Széttartásnál szinte nincs is egyenesfutás.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak