az Ultimax BlackDash pont ezt tudja csak azt utcára nem ajánlják csak versenyre :D
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-02 11:37:35 // 95792
bagoly2009-06-02 11:28:33 // 95791
Nézd meg a kesztyűtartóban a biztosítékok felett lévő reléket! 3 van a felső sorban a középső a hibás asszem!
Jani552009-06-02 10:59:06 // 95790
Hali Mindenkinek!
Megint szivat a szeretett és gyönyörű kocsikám (156)!
Nem világít a két első tompított.
(számítógép nem jelez semmit, biztosítékok mind jók, égők természetesen jók)
Volt már ilyen tapasztalat másnak is?
Ötlet?
Megint szivat a szeretett és gyönyörű kocsikám (156)!
Nem világít a két első tompított.
(számítógép nem jelez semmit, biztosítékok mind jók, égők természetesen jók)
Volt már ilyen tapasztalat másnak is?
Ötlet?
Poseidon2009-06-01 23:43:43 // 95789
Sziasztok!
Van a kocsimban az utas ülésben egy súly-érzékelő vacak. Új ülésgarnitúrát kapott a kicsike (erről később bővebben és képekkel, mert ) és az újba momoék nem raktak ilyet. Természetesen ahogy nem dugtuk be a drót végét az ülésbe (mert nem volt hová) azonnal légzsák hibát ír, pedig összetekertük a vezetéket, hogy higyje azt mindig ül ott valaki... nos nem nyert.
Próbáltuk multiméterrel kideríteni mekkora ellenállást fejt ki alapban és arra a következtetésre jutottunk (lehet persze, hogy tévesen), hogy 40 kOhm az alapellenállás.
Tudja valaki, hogy ez hogy van pontosan és mekkora ellenállást kell betuszakolnom a csatiba, hogy békénhagyjon és inkább nyíljon ki akkor is ha nem ül ott senki???
Vagy hogy teszek utólag az ülésbe ilyen kapcsolót? A régiben úgy nézett ki mint egy nagy membránfólia ami az egész ülőfelületet borítja, de persze nem kihúzható azt hiszem...
Ki tud erről többet?
Köszi,
Gabriel
Van a kocsimban az utas ülésben egy súly-érzékelő vacak. Új ülésgarnitúrát kapott a kicsike (erről később bővebben és képekkel, mert ) és az újba momoék nem raktak ilyet. Természetesen ahogy nem dugtuk be a drót végét az ülésbe (mert nem volt hová) azonnal légzsák hibát ír, pedig összetekertük a vezetéket, hogy higyje azt mindig ül ott valaki... nos nem nyert.
Próbáltuk multiméterrel kideríteni mekkora ellenállást fejt ki alapban és arra a következtetésre jutottunk (lehet persze, hogy tévesen), hogy 40 kOhm az alapellenállás.
Tudja valaki, hogy ez hogy van pontosan és mekkora ellenállást kell betuszakolnom a csatiba, hogy békénhagyjon és inkább nyíljon ki akkor is ha nem ül ott senki???
Vagy hogy teszek utólag az ülésbe ilyen kapcsolót? A régiben úgy nézett ki mint egy nagy membránfólia ami az egész ülőfelületet borítja, de persze nem kihúzható azt hiszem...
Ki tud erről többet?
Köszi,
Gabriel
Adrián2009-06-01 23:02:24 // 95788
Kócosw2009-06-01 22:16:48 // 95787
jo 8!
Piritu - 1.000.0002009-06-01 22:11:54 // 95786
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-01 22:01:51 // 95785
mehet :)
Kócosw2009-06-01 22:01:20 // 95784
na jo akko ejjelre leveszem :)
eddig azthittem a folia miatt nem latok ki ejjel hatra...:DDD
eddig azthittem a folia miatt nem latok ki ejjel hatra...:DDD
EngineCoffeeTables2009-06-01 21:59:30 // 95783
Na még egy kérdés:)))))
Postázás külföldre?:))))
Postázás külföldre?:))))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-01 21:56:46 // 95782
holnap megnézem....van egy ventim....
Piritu - 1.000.0002009-06-01 21:56:25 // 95781
OFF
a múltkori adásban az amrikai oce-s motorépítőket azért büntették meg mert éjfélkor napszemüvegben vezették a motort :-))
ON
a múltkori adásban az amrikai oce-s motorépítőket azért büntették meg mert éjfélkor napszemüvegben vezették a motort :-))
ON
kru2009-06-01 21:55:37 // 95780
george, hol te vetted?
néztem, van nekik a 175 magas is, az 640A indítóáramos, jó lesz nekem az is...
néztem, van nekik a 175 magas is, az 640A indítóáramos, jó lesz nekem az is...
EngineCoffeeTables2009-06-01 21:53:54 // 95779
Nem, külön. Egy kb öklömnyi darab egyik fele hütőbordás alatta fekete burkolat alatt pár NYÁK lemez egy 2es és egy kisebb 4 es csatlakozó van rajta. Épp ma szedtem szét de ránézésre jó, csak bemérni nem tudom. Ventillátor müködik direktbe kötve 12Voltra és a kapcsolok is mind müködnek csak a ventillátor nem kapcsol be:(
Kócosw2009-06-01 21:53:33 // 95778
fekete òtò fekete napszemcsi..alap...
:DD
:DD
Vili2009-06-01 21:53:12 // 95777
Olyan mint a tv-shop-ban a talpreszelő:-)csak a felesleget szedi le:-O
Kócosw2009-06-01 21:53:02 // 95776
mar kivan parnazva belülröl ? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-01 21:52:05 // 95775
vagy szemüvegben kell vezetni mint pl én és az megfogja a golyókat ...fent :DDD
Piritu - 1.000.0002009-06-01 21:51:45 // 95774
A napszemcsiről visszapattannak a helyükre :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-01 21:50:52 // 95773
jó kérdés ...nem egyben van az a ventivel?
Kócosw2009-06-01 21:50:15 // 95772
csak vigyazz a szemeidre :)
vezeteshez kellenek :))
vezeteshez kellenek :))
Piritu - 1.000.0002009-06-01 21:47:00 // 95771
Mondjuk ebben is van valami, a fékbetét felületét folyamatosan reszeli a lyuk és marás széle, így az mindig "friss" felület.
Ha ez stimmel, akkor jobban is kell kopnia a betétnek...
Nem igazán értettem hogy nekem miért egyszerre fogyott el a tárcsa és a betét is 115e km alatt. Végül is mindegy, mert amit betettek helyette olyat fog lyuggalás nélkül hogy a szemgolyóm esik ki :-))
Ha ez stimmel, akkor jobban is kell kopnia a betétnek...
Nem igazán értettem hogy nekem miért egyszerre fogyott el a tárcsa és a betét is 115e km alatt. Végül is mindegy, mert amit betettek helyette olyat fog lyuggalás nélkül hogy a szemgolyóm esik ki :-))
EngineCoffeeTables2009-06-01 21:46:32 // 95770
Lenne egy kérdésem. A belső szellőző ventillátor motorjához ellenállást tudsz szerezni?
Ha esetleg vki másnak van, kérem ne tartsa magába:)))))
Ha esetleg vki másnak van, kérem ne tartsa magába:)))))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-01 21:41:12 // 95769
mert a Te tárcsádban csak belül van hűtés ennek meg így a felületén is...a fékpor mellet a keletkező gázokat is kivezetik a furatok vagy marások...mondjuk a csak verseny tárcsákon csak marások vannak....
Vili2009-06-01 21:40:51 // 95768
Há'ha nem ég oda addig:)))
Piritu - 1.000.0002009-06-01 21:39:26 // 95767
Na megyek iszom valamit, de még előtte még egy h...e kérdés. A sima felületről nem potyog le ha üt?
Poló2009-06-01 21:37:47 // 95765
Igen. Mindkét autóm beriasztva van, ha nem használom őket.
Kócosw2009-06-01 21:37:44 // 95764
nemtom..akkor majd kifurom :)
Piritu - 1.000.0002009-06-01 21:37:14 // 95763
Nekem a zsírúj is sikítozott és ráadásul lassú haladáskor. Az nem az anyagválasztáson múlik?
Erhard kolléga jelből mondja a sikítozós márkákat :-))
Erhard kolléga jelből mondja a sikítozós márkákat :-))
Vili2009-06-01 21:36:38 // 95762
Mert üt egy picit:-))
EngineCoffeeTables2009-06-01 21:35:46 // 95761
Nem tudom, fel van szerelve és még nem néztem meg. Betétek azok Green Staf:))))
Liquid2009-06-01 21:35:45 // 95760
végig be volt riasztva?
Poló2009-06-01 21:35:32 // 95759
Majd akkor is ezt mondod, ha elkezd nyikorogni? :-b
Piritu - 1.000.0002009-06-01 21:34:58 // 95758
Mitől hűt jobban? Ha jól láttam az enyémet a közepe ugy működik mint egy radiálventilátor -gyártunk napi párezret, mégse lyukasztjuk ki egyiket sem.
A fékporos ötlet már jobban tecc, a lekopott cucc megakad és belül a légáramlat kiviszi, de a fényképen nem átmenő a furat, itt mitől potyog ki? Miért nem tömi el a zsákfuratot?
A fékporos ötlet már jobban tecc, a lekopott cucc megakad és belül a légáramlat kiviszi, de a fényképen nem átmenő a furat, itt mitől potyog ki? Miért nem tömi el a zsákfuratot?
Poló2009-06-01 21:32:19 // 95756
Ez nem így van. A Duksim állt kb. 2 hónapot, elsőre indult, nem nehezen.
Az Alfánál nem ritka, hogy áll 2 hetet is, de a télen előfordult, hogy 3 hetet is állt, mert a rossz hátsó lengőkarok miatt nem akartam kinyírni a hátsó gumijaimat. Az is indult, ugyanúgy, mintha 2 napot állt volna. Annyi, hogy télen nehezebben indul, álljon 2 napot vagy 2 hetet, ugyanolyan nehezen. Ilyenkor viszont 2 hét után is vígan indul.
Az Alfánál nem ritka, hogy áll 2 hetet is, de a télen előfordult, hogy 3 hetet is állt, mert a rossz hátsó lengőkarok miatt nem akartam kinyírni a hátsó gumijaimat. Az is indult, ugyanúgy, mintha 2 napot állt volna. Annyi, hogy télen nehezebben indul, álljon 2 napot vagy 2 hetet, ugyanolyan nehezen. Ilyenkor viszont 2 hét után is vígan indul.
Kócosw2009-06-01 21:31:56 // 95755
melyik tuningceg gyartja? :D
Dévid2009-06-01 21:29:18 // 95753
Életlen fúróm az van.
Kócosw2009-06-01 21:29:18 // 95752
a kopo por beleül a furatba es nem szorul a betet es a tarcsa köze .majd kiürül ha tovabb fordul ha jolemlexem ezert van...
EngineCoffeeTables2009-06-01 21:28:55 // 95751
Nem ég meg--->nem kezd sikoltani:))))
EngineCoffeeTables2009-06-01 21:28:00 // 95750
Ilyenem van csak kevesebb furattal, több rovással kb 1 róvás 3 furat egy sorban és újra:)))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-01 21:27:58 // 95749
jobban hűt meg a fékpor is kimászik....
Piritu - 1.000.0002009-06-01 21:25:54 // 95748
Már régen akartam kérdezni hogy miért jobb ha ki van lyuggalva? Ahol lyuk van, ott nem tud fogni nem?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-01 21:24:50 // 95747
ott van a polcon 2 hete ...nem volt időm kicseréltetni :P de a pályán majdnem sikerült megtolnom egy sprintert 170-nél...még jó hogy volt leállósáv...valahogy ez a gyári fék felpuhul fékezés közben és nyúlik...a héten teszt ...azaz 1000km-ig nincs teszt addigra kopik le a felület úgy hogy jól fogjon...
Piritu - 1.000.0002009-06-01 21:24:16 // 95746
Életlen fúród vagy tárcsád?
Kócosw2009-06-01 21:23:52 // 95745
legalabb mar latod hogy nez ki...
:D
:D
Kócosw2009-06-01 21:23:24 // 95744
azt latod a kepen :)
nalam vannak,legalabbis 2 :)
nalam vannak,legalabbis 2 :)
Dévid2009-06-01 21:22:59 // 95743
Egyszer nekem is lesz ilyenem...