Fórum >> Típusok >> 156

Dévid2009-10-06 22:08:36 // 101292
Kiccsit igen, de ugye cseréltem gyertyát, LMM-et, hűtőt, klímahűtőt, termosztátot, lengőkarokat, szilenteket, motort, ajtót, lámpát 2x, lökhárítót 2x, tükröket, behegesztettem a tetőablakot, mert nem tetszett a helye...
Szóval költöttem rá, és még koránt sincs vége.
Ferko2009-10-06 22:06:13 // 101291
Nekem a 2-es jön be nagyon.:-)
Liquid2009-10-06 22:03:16 // 101290
azóta azé javult a helyzet :)
Dévid2009-10-06 21:59:20 // 101289
Jah, engem is ott alázott le minden 156, sőt még 1.4-es motorral szerelt más Alfák is. :D
Liquid2009-10-06 21:50:21 // 101288
egyfajta teszt lehet az is ha elmész KUL-ra és beülsz valaki mellé a gyorsuláson akinek biztosan jó a gépe és fordítva, legalábbis arra jó lehet hogy meglásd megy-e rendesen a géped :)
Grego2009-10-06 20:55:12 // 101287
Azt hittem, hogy ez valami egyedi probléma esetemben, de úgy látszik nem. Nem is gondoltam volna, hogy a tompítottat nem figyeli egészen a múlt hétig.
Piritu - 1.000.0002009-10-06 20:53:24 // 101286
A rendszer nem figyeli a tompítottat, ha kiég akkor se világít. A 6W-os helyzetjelzőt viszont igen. Ha a tompított kiég észre veszed,mert nem látsz :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-06 20:49:12 // 101285
az 55w nagyon jól világít az van a 156ban és 6000k....
Piritu - 1.000.0002009-10-06 20:48:53 // 101284
No látod ezért nem lett belőle naptárkép :-))
Krisztián1562009-10-06 20:46:08 // 101283
Próbáltam már mindenhogy a kormányzár működik! Próbáltam mozgatni a kormányt is de akkor se:( Fújtam bele egy kis wd40 et hátha az megoldja, de nem:P
Nem tudjátok honnan tudnék szerezni villamos (világítás) kapcsolási rajzot?
Grego2009-10-06 20:45:29 // 101282
Nem hiszem, mert nem ismerős a hibakódszám, de ha jól emlékszem akkor valami turbó általános hibakódot hozott, de nem emlékszem mit, mert év elején nézettem meg Olaszhonban és azóta nem csinálta. Csak most. Na mind1, megnézetem. Nem kizárt egyébként. Köszi
pe-Ti2009-10-06 20:39:33 // 101281
Üdv!
Nem ezt írta hibakódnak P0238 (turbó-töltőnyomás-jeladó-a jelszint túl magas)??? Ha igen leragadnak a geometrialapátok a turbóban tavaly sokáig küszködtem én is hasonló jelenséggel mondjuk én nem vettem észre hogy köze lenne az üzemanyaghoz! Azóta spurit löttyintek a tankba minden tankoláskor ja meg egy haverom kipucolta a turbó geometria részét azóta lekopogom nincs ilyen gondom!
Kócosw2009-10-06 20:35:31 // 101280
en olyan kepet tennek be amin az egesz gep rajta van...
Grego2009-10-06 20:28:58 // 101279
Kedves Cartársak! Miért van az, hogy ha V-power dízelt adok a vasnak, akkor egy idő után (5-10 km-en belül) bejelez a motor meghibásodás, mintha a légtömegmérő megadná magát (vagy turbó hiba), letilt a motor 2000 fordulat fölé nem megy , de ha leállítom és újraindítom, akkor megmarad a hibajel, de nincs gond, csak kicsit többet fogyaszt. Másnapra aztán minden helyre áll, míg nem megyek 170 fölé, csak akkor ok a rendszer, ha már nincs benne V-power dízel. A múltkor véletlenül szfvári kúton azt tettem bele -már megint. Nem értem a gondot. Szervizben valami turbó hibát ír ki, ami viszont nincs.
GTPeti2009-10-06 20:20:46 // 101278
"Ha kimegy egy gyertya akkor minden indítás után villogtatja amíg új nem kerül bele????"

Igen.

Lehet, hogy nálad csak kontakthiba van. Pipa le, tisztítóspray, pipa vissza.

De nagyon vigyázz a pipalevételkor!!! A résolajvezeték, ami az injektorok tetejét köti össze, nagyon törékeny. Pontosabban a műanyag csatlakozói. Kicsit megfeszíted a csövet és már le is tört egy elosztó. (Nálam is ez volt. :((
Tehát érdemes előbb az egész csövet óvatosan eltávolítani. Mindössze egy biztosítógyűrűt kell leszedni injektoronként.
Mike.2009-10-06 20:11:17 // 101277
Szuper ez a kép, ..... de nem nagyon jön le a képből, hogy ez egy 156 os.
pe-Ti2009-10-06 20:01:45 // 101276
Üdv!
Nekem tegnap kezdett el villogni indítás után kb fél percig no mondom dejó kiment egy gyertya aztán 2 indítás után abbahagyta és nem is jött elő aznap többet egészen ma délutánig: megint 3 indításig villogott aztán megint jó ez meg mi a f@szom????? Ha kimegy egy gyertya akkor minden indítás után villogtatja amíg új nem kerül bele????
pe-Ti2009-10-06 19:55:51 // 101275
Üdv!
Én most raktam be egy 6000K szettet a projektoros lámpáimba eredetileg 5000-et kerestem de az nem volt raktáron sehol így maradt igaz kissé kékes a fénye! Az 55W-osról lebeszéltek mert hosszabb távon károsodik a foncsor állítólag így ezt vettem ez 35W-os de az autó fele 55W-ot küld így nem ég a idegesítő sárga izzókiégés-figyelő lámpácska!
GTPeti2009-10-06 19:49:14 // 101274
Srácok egy megfigyelés, aki már tapasztalta annak egyértelmű, számomra nem volt az:

Izzítógyertya csere után nem alszik el azonnal a hibajelző (vagyis izzításjelző) lámpa. Szüksége van egy jó pár (sacc: 10) indításra, míg tényleg elhiszi, hogy újra jó gyertya van bent. Tehát nem pánikolni, hanem türelmesnek lenni.
Piritu - 1.000.0002009-10-06 19:48:24 // 101273
a felhőkre gondolsz? :-))
Tom852009-10-06 19:46:49 // 101272
Hali!1,5 évig dolgoztam autóvillamossági műhelyben, és odavittem először 1 volt kollégámhoz akivel rádugtuk a gépre és ott írta ezeket.Ő azt mondta, h tök szar az LMM cseréljem ki.De mivel benne nem nagyon bízom ezért elvittem 1 másik volt kollégámhoz, aki azóta máshol dolgozik, ő mérte ki és mondta, h lassú, azthiszem feszültséget nézett gázadáskor, de nem voltam ott úgyhogy nem tudom.Egyébként 2 hónapja van meg az autó és még sose mentem másikkal az enyémen kívül, így nem tudom, hogy mennyire kellene mennie ha "jó" az LMM, illetve a fogyi is soknak tűnt.Azért kérdeztelek titeket, mert a Bosch nem olyan olcsó, nem igazán vennék ha nem kell.Bocs, ha kicsit hosszú lett! :D
Ja, nekem tetszenek a Mike képei, sztem jó lenne naptárhoz!
GTPeti2009-10-06 19:40:18 // 101271
Szerintem ez szép kép, de túl erősen koncentrál egy más témára. Vagyis egyáltalán nem az autón van a hangsúly.
Piritu - 1.000.0002009-10-06 19:38:04 // 101270
mondjuk én még ilyenben is gondolkodtam:
Piritu - 1.000.0002009-10-06 19:36:18 // 101269
A második tengerpartira szavaznék.
Piritu - 1.000.0002009-10-06 19:33:44 // 101268
Próbáltad közben mozgatni a kormányt? Lehet hogy nem tud beugrani a pöcök a helyére.
bagoly2009-10-06 19:33:37 // 101267
Hát én is a kormányzárra tippelnék!
Mike.2009-10-06 19:17:01 // 101266
A naptárba keresek képet. Mindenféleképpen tengerparton készültet szeretnék.
Van ahol az egész autó látszik, kicsiben és nagyobban.


És ahol csak az autóból egy részlet látszik csak. Nekem tetszik, de bizonytalan vagyok, hogy 156-os naptárképnek ez jó e?


Vélemények?
Mike.2009-10-06 19:10:40 // 101265
Ilyent még nem hallottam.
Nem lehet, hogy a kormányzár miatt nem megy?
Krisztián1562009-10-06 19:09:41 // 101264
Üdv!

Találkoztatok már olyannal, hogy nem lehet a gyújtáskapcsolót elfordítani parkoló állásba? Hiába nyomom be a gombot nem fordul el a kapcsoló:P
Mike.2009-10-06 19:09:40 // 101263
El kellett volna olvasnom az írásod, akkor nem írtam volna le én is még egyszer. :-))
Mike.2009-10-06 19:08:03 // 101262
Én 35 W ost vettem, szerintem az még pont elég. A 4300, esetleg az 5000 est vedd meg, a 6000 est már nem annyira jó, legalábbis arra már volt panasz.
Gyártó?? ... ami olcsó az kínai. Mindenféleképpen kérdezz rá , hogy van e garancia. Nekem ment szét trafó, garanciába cserélték is.
GTPeti2009-10-06 17:36:46 // 101261
Szia(sztok)!
Én mindenképpen 4300 vagy 5000K-est ajánlanék. Kevésbé feltűnő, viszont a csökkenő színhőmérséklettel emelkedik a fényerő. (A természetes (nap)fény amúgy 4300K-es.) Én legalábbis azért váltottam xenon-ra, hogy jobban lássak éjjel. A kicsit szebb megjelenés már csak ráadás.

Gyártó? SZVSZ van max 3 gyártó, persze mind kínai. 55W-ost én inkább csak projektoros lámpába tennék, de ez "vérmérséklet" kérdése. És tapasztalatból írom: megpróbálnék olyan helyen vásárolni, ahol van valamiféle garancia. (Nekem már szállt el rövid idő alatt trafóm. Amit nem volt kedvem Kínába visszaküldeni.) (Ja... A Ledtechnik nem igazán tartozik a lelkes "garanciavállalók" közé.)
Skodra2009-10-06 16:36:31 // 101260
Sziasztok!
Véleményeket ,javaslatokat szeretnék xenon szettekel kapcsolatban(utólag beépíthető), színhőmérsélet ,6000k,4300k,....teljesítmény 35,vagy 55W-os,gyártó,árak.hol lehet beszerezni,stb.
Köszönöm!
Axl Trans2009-10-06 13:15:52 // 101259
Sziasztok 156-osok! Tud valaki esetleg erről az autóról? 2000-es évj., 1.6-os, a rsz: JXD-114. Sajnos csak ennyi info van, de talán a rendszám alapján. Egy barátom akarja megvenni, de mondtam neki, ne kapkodjon. Előre is köszi.
GEORGE2009-10-06 10:46:51 // 101258
Tény és való kb 15-20km tartós 200-220 között történt a letörés.
De mivel a legvége törött le ott semmilyen kenési hiba nem játszhat szerepet.
Az anyaghiba már inkább, meg az élettartamához közeli futásteljesítmény lehetett a hiba oka.
A turbós szerint cirka 200-250ezeret bírnak ezek a turbók.....
egy biztos lerakodástól mentes volt a turbó ezt azért tudom, mert megvártam míg szétszereli és megvizsgálja. Egészen egyszerűen a tengelyvég legvégén úgymond tőben levált a lapátsor....
András bácsi2009-10-06 10:45:08 // 101257
166-on rendesen járt, és alig volt érezhető teljesítményvesztés. Mondjuk csippes gép volt, és egr nélkül kicsit füstölt. Egr-rel meg nulla korom.
András bácsi2009-10-06 10:44:05 // 101256
Ez lehetséges.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-06 10:42:55 // 101255
többe kerül a hús mint a leves :) a részecskeszűrőt lehet tisztítani nem kell egyből újat venni...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-06 10:41:54 // 101254
akkor vagy anyaghiba vagy nem kapott kenést vagy széthajtottad :D
GEORGE2009-10-06 10:36:41 // 101253
Az enyém végül is nem állt meg, csak letört a tengelyvégről a kipufogó oldali lapátsor.
Utána is gyönyörűen pörgött a turbó tengelye, ha benyúltál és megpörgetted :-))))
Tehát nem a koromtól szorult meg.
GEORGE2009-10-06 10:30:17 // 101252
Kivi vagyok, hogy hogyan sikerül. Mármint jár-e utána rendesen a motor a hibakód-jel miatt. Légyszi írjál majd róla.
GEORGE2009-10-06 10:29:14 // 101251
Nálam tökéletesen tiszta az EGR. Szétszedtük és nincs benne semmi. Gábor szerint azért mert sokat jár az autó tartós 3-3500 közti fordulaton és a diesel pont olyan tartományban ég ki-tisztul ki.
GEORGE2009-10-06 10:27:27 // 101250
Okos, ügyes chippessel rákéne telepedni a rendszerre, menni vel közben mérni mondjuk pár száz km-et, abból megalkotni úgy hogy azokat a kamu jeleket adná egy dobozka a LMM csatikra amit a tesztuton kimért.........ha beletették, ki is lehet váltani .......kérdés mennyibe kerülne ez a mutatvány...lehet olcsóbb cserélgetni a részecskeszűrőt :-)
András bácsi2009-10-06 10:26:57 // 101249
Viszont azt hiszem, ha lesz időm, akkor a sajátomban is ledugózam az egr-t. Hibajel ide vagy oda, de ez tönkrevágja a motort.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-06 10:26:25 // 101248
azért tört el mert szétgyilkoltad Te turbógyilkos :DDD
András bácsi2009-10-06 10:26:01 // 101247
Nem tudom. A tied szerintem azért állt meg, amiért a múltkori, ami nálunk járt. EGR: nagyonsok korom megy mindenhová, ami miatt szépen megszorult a turbó. Hogy hogyan, azt ne kérdezd, de alig forgott. Szerencsére nem ment el a kenés, és nem törött el semmi, így takarítás után ment.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-06 10:24:45 // 101246
na jah és a 3 érzékelő meg lógjon a vakvilágba :DDD
GEORGE2009-10-06 10:21:25 // 101245
Ki kell venni a picsába :-)))))
GEORGE2009-10-06 10:20:52 // 101244
Hmm érdekes...
Amúgy mint hozzá értő, szerinted is járhat túlterhelve a turbó LMM hiányában?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-06 10:19:47 // 101243
a részecskeszűrő miatt :P
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak