Fórum >> Típusok >> 156

dg10172009-10-02 21:55:51 // 101142
sziasztok
mit ahhoz kicserélnem hogy reggel jol induljon a ts
leesik felére az alapjátom inditásnál
utána már jo
GEORGE2009-10-02 21:44:18 // 101141
Pont ez az, hogy nem akarom hogy könnyen fotózható legyen.
Szóval egy kis nehezítés a kameráknak :-)
no meg egyedibbé is válik a hátsó a többi 156-tól :-)

Pakson polgárőr voltam, Magyarországon a legeslegkomolyabb rendszámfelismerőt kezeltem, rendőrrel együtt. EU-s pénzen nyertük. Ezekkel a motorrendszámokkal nem bírt mit kezdeni :-)
GEORGE2009-10-02 21:41:20 // 101140
Én meg szerintem meg is alkotom tavaszra.....úgy is egy kicsit alakítanám a lököst a dupla kipufogó miatt is....akkor meg már ezen ne múljon :-)
Piritu - 1.000.0002009-10-02 21:40:56 // 101139
Miért akarod "fotóztatni", ha azt szeretnéd hogy nehezebben lássák? :-)))))
Piritu - 1.000.0002009-10-02 21:38:46 // 101138
Szerintem jobb az eredeti...
GEORGE2009-10-02 21:32:14 // 101137
Az embléma a facelifteseken már fix.
A küszöb mellöl lehet nyitni a karral mint neked, és a kulcsról gombbal.

Sejtem mit írsz megalkotom úgy is....
ystuc2009-10-02 21:28:56 // 101136
Hmm, hmm...
Ezen már én is gondolkoztam. :-)
GEORGE2009-10-02 21:24:42 // 101135
Az 'A'-tól lényegesen jobb fotozás szempontjából, vagyis nehezebben látják bizonyos kamerák :-)
No meg elég kevés 156-os lenne kis rendszámmal hátul :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-02 21:24:11 // 101134
jó így is úgy is...
GEORGE2009-10-02 21:22:21 // 101133
na jó ne a kidolgozás minőségét nézd, hisz csak pár perc alatt összedobott paintos cucc...:-)
Mike.2009-10-02 21:21:37 // 101132
Szerintem jó. Bár az eredeteivel sincs baj.
Poló2009-10-02 21:21:05 // 101131
Nem rossz, de a bemélyedést meg kellene változtatni. Eddig a teteje szélesebb a bemélyedésnek és az alja keskenyebb, ezt kellene megfordítani, a teteje legyen keskenyebb az alja szélesebb vagy pedig egyforma mindkettő. Érted mit akarok?


Neked az emblémád félrehúzható, mint nekem és van alatta egy kulcslyuk vagy fix? A facelifteseknél fix, mert a csomagtérajtó gombnyomásra nyílik?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-02 21:19:09 // 101130
jól bár eléggé látszik a szabadkezes rajzolás :) de jobb mint az én művészi képeim :PPP
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-02 21:17:40 // 101129
illik válaszolni a köszönömre :)
GEORGE2009-10-02 21:17:32 // 101128
Sziasztok :-)

Szerintetek hogy nézne ki a verda kis rendszámmal hátul?

.
Piritu - 1.000.0002009-10-02 21:14:27 // 101127
"az" volt a reklám helye :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-02 20:51:14 // 101125
mondjuk lehet benne valami ezek kavarják mindig, 164-ben láttam amcsi kiadásban twinturbósat :DDD
Trombozis2009-10-02 20:40:16 // 101124
Hazahoztam a a szerelőtől a gépet. Vagyis megvártam, amíg kicserélte a vízpumpát, vezműszíjat és csapágyait. Vízpumpa nyöszörgött. Szorult is. Most csendbe van. Örülök. (jobbn megy. Vagy 50 lóval több lett benne. :-DDDD)
Kösz Erhard az alkatrészeket. :-)
Mike.2009-10-02 20:35:33 // 101123
Amit megspórolsz a benzinen abból kell venni egyet. :-)))
Poló2009-10-02 20:32:38 // 101122
Nincs padlásunk :D
Mike.2009-10-02 20:27:02 // 101121
Tényleg padlásra vele. 20 év múlva sokat fog érni. :-)))

Mostanában én sem sokat használom mint 2 számú autót, de azért ettől többet megyek vele. :-)
Liquid2009-10-02 20:20:29 // 101120
mondjuk ez igaz, nekem se nyerített mikor szarakodott, pedig jó ha volt vagy 100le
Piritu - 1.000.0002009-10-02 20:19:16 // 101119
A lehúzott csati egyébként más téma, ilyenkor totál hiányzik "valami", nem csoda hogy kiabál a rendszer.
Liquid2009-10-02 20:16:09 // 101118
láttam én is és csodálkoztam rajta, a lambda hibát valóban nem jelzi, de az LM-et igencsak kéne jelezni
Piritu - 1.000.0002009-10-02 20:14:53 // 101117
Csak gondoltam, mert sokan kísérleteznek itt leházott csatival való hibakereséssel és kiderül hogy gond van, ebből következtettem hogy nem jelzi. Különben minek kéne lehúzogatni? lásd következő hsz
Liquid2009-10-02 20:12:42 // 101116
húbammeg :) ennyire félre van rakva? nemsemmi
Liquid2009-10-02 20:11:33 // 101115
nem jelzi az LMM-hibát? azt hogyan? Én amikor lehúztam egyből kigyulladt a befecsi lámpa
Poló2009-10-02 19:52:50 // 101114
Az lehet, idén nem ment bele 4000 km és már nem nagyon akarom használni, egyszer elmegyek vele Várpalotára Csörihez, aztán műszakira Veszprémbe, esetleg év végén 2x Budapestre a clubos találkozókra, meg 1-2 alkalommal Győrbe és ennyi. De ez nagyon a plafon :)
Azon gondolkodok, hogy lezsírozom és felteszem a padlásra :D :D :D

4 év alatt nekem ez jött le, hogy magyar benzinnel általában csinálja, nem mindig, külföldi benyával meg csak nagyon-nagyon ritkán. A nyarat átvészeltem kb. 100 liter V-Power Racinggel :))) Még az ÁFA emelés előtt teletankoltam, most fogyott ki :)))
Most meg Győrben tankoltam OMV-n.
Piritu - 1.000.0002009-10-02 19:50:04 // 101113
Anno még a 146-nál vitatkoztam is egy jót a szaxervízzel, hogy mi a francnak van az a lámpa, ha nem jelzi a lambda hibát. Nem igazán tudtak épkézláb indokot mondani :-(
Piritu - 1.000.0002009-10-02 19:46:47 // 101112
Nem lehet mégis valami más a gond? Mondjuk alapjárati motor, gyújtáskábel, trafó, a csillagok állása ?
Nekem sose volt gondom a benzinnel, kagylósat és hárombetűsmagyart szoktam tankolni.
...esetlen sűrűbben kéne használni :-))))
Krisztián1562009-10-02 19:46:39 // 101111
Azért szerintem nem hiszem,hogy a V-Pover Racing a megoldás:P Valami biztos nem OK!
Zsolesz2009-10-02 19:46:02 // 101110
LMM tuti nem. Azt nekem sem jelezte. Pár napig lehúzott csatival mentem de nem villogott semmi, viszont a komp. frankón tárolt miatta 3 hibát.
Piritu - 1.000.0002009-10-02 19:40:21 // 101109
Nem minden hibára gyullad ki a hibajelző lámpa, pl. a lambda szonda hibát se jelzi ki, LMM-et se biztos. A comp viszont tárolja.
Poló2009-10-02 19:20:17 // 101108
V-Power Racinget tankolj, nekem azzal nem csinálja.
Bár most 95-öst tankoltam, ezzel sem csinálta egyik nap. De a 4 év tapasztalata az, hogy a gagyi magyar benzinnel csinálja, a külföldivel nem. Ilyenek itt nyugaton az OMV kúti benzinek (most ilyen 95-ös van benne), ezek Ausztriából érkeznek és a Shell V-Power Racing, ez pedig Németországból jön. De nem csinálta a szlovák benzinnel sem, az Ausztriában illetve Olaszországban tankolttal sem, csak a magyar MOL benzinnel csinálja.
Krisztián1562009-10-02 19:15:00 // 101107
Most 98 ast tankoltam semmi változás:P
Poló2009-10-02 18:53:48 // 101106
Nem lesz hibakódod, legalábbis nem ettől. Jobb minőségű benzin tankolásával megszűnik a problémád.
Liquid2009-10-02 18:43:55 // 101105
a mentett dolgokat is ki lehet olvasni illetve, lehet menet közben is nézni a computert, ki lehet sakkozni
Krisztián1562009-10-02 18:37:45 // 101104
Mert nem szokott hibát kijelezni mikor így indul! Csak azért nem értem hogy mit akar kiolvasni:P Mert az más ha menet közben tud rajta nézni valamit (ha értitek mire gondolok) Vagy az úgy müxik mint pl egy "vinyó" csak a mentett dolgokat lehet kiolvasni?
Liquid2009-10-02 18:33:01 // 101103
a comp tárolja a hibákat, akkor is ha éppen nincs probléma, a tárolóban bentmarad
GEORGE2009-10-02 18:06:14 // 101102
Gondolom a hibatárolóban rögzített hibát akarja kiolvasni....
Krisztián1562009-10-02 18:04:46 // 101101
Hali!

Lenne egy olyan ("hülye") kérdésem, hogy adtak egy "tuti xerelőt" hogy hozzá vigyem a kocsit majd ő megmondja, hogy mi a baja (olykor ha sokat áll fulladozva indul). A fegyvertára egy hibakód kiolvasó:P De kérdem én, ha nem villan ki a hibavisszajelző akkor milyen hibát akar ő kiolvasni? Vagy úgy is ki tud nézni valamit ha "nincs" hiba?
GEORGE2009-10-02 12:18:24 // 101100
Ez a 147-es gyári.....ép úgy mint a kis szériás 3.0 V6 155........az olaszok tudnak kavarni :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-02 12:04:58 // 101099
nem mondtam hogy kamuzol vazz :) láttam már 3.0V6 145-öt is de az nem azt jelenti hogy a gyári...
GEORGE2009-10-02 11:11:11 // 101098
ha nem hallottál még 147 2,4 JTD 20V-ről akkor KLIKK IDE ÉS OLVASD

Annyit halványult az emlékem, hogy nem a Rábaringen nyomták, hanem a nürburgringi pályán...

GEORGE2009-10-02 10:57:53 // 101097
Mint írtam, én is csak 1szer olvastam 2,4 mjet 147-ről ami a diesel autók közti mittudoménhányórás versenyt nyerte meg itt magyarországon.....
most meg a haver hívott, hogy 2-öt látott kint.
Nincs okom kamuzással vádolni, olvasni tud, a 147-et is határozottan felismeri .-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-02 10:49:10 // 101096
ilyen 147ről még nem hallottam :) svájcba adtak el sok gázüzemű 146-ost ...
Ferke2009-10-02 10:30:02 // 101095
TS-ből lehet, hogy volt, boxerből tuti nem, még belpiacos sem.
GEORGE2009-10-02 10:26:18 // 101094
Nagyon is elképzelhető, hogy létezik 146-ban gyárilag benzin/gázüzemű verzió.
A Brava-k is kérhetőek voltak gyári gázbeépítéssel. Nálunk még is kb olyan ritkák mint az itt megemlített 2db 146-os.
Az egyik ismertetője, a gyárilag gázos autóknak, az üzemanyag-szintjelző, ami mindig az aktuálisan használt üzemanyagfajta szintjét jelzi.
Az olasz belpiacra több olyan verziót is gyártanak amit máshova nem szállítanak

Horvát Laci haverom nagyon nézegeti az Alfákat. Focusból akarna átülni...a minap hívott olaszból fel, hogy a második 147-et látja 2,4 mjet mocival!
Azt akarta tudni nálunk miért lát ilyent a használtautón?
Ez is elég érdekes. Eddig én 147 2,4 mjetről akkor olvastam, amikor a diesel autók versenyén a Écsi ringen megnyerte a versenyt egy 147 2,4 mjet.
Mike.2009-10-02 09:46:21 // 101093
Szinte biztos, hogy utólagos beszerelés. Bár ez nem zárja ki azt amit te is mondasz, hogy profin van megcsinálva. Viszont abban is megegyezhetünk, hogy az ilyen hely nagyon ritka.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak