szasza(SW)2010-07-10 18:00:39 // 110654
Nézd meg Ystucét neki oldalt van.
dfg (Tanárúr)2010-07-10 17:56:39 // 110653
köszi, de ez így nem jó. pont azt szeretném elkerülni, hogy a fél csomagtartóban egy sub legyen.
gekki2010-07-10 17:25:29 // 110652
dfg (Tanárúr)2010-07-10 16:54:10 // 110651
Van valakinek 156 sedanba beépítve úgy sub, hogy nem használta el az egész csomagtartót? mondjuk pl.: valamelyik oldali kerékdob mellé?
B@rney2010-07-10 16:37:56 // 110650
Üdv Cartátsak!
Cserélném ki a gyári cd rádiót a vasban, de nem igazán okés a másik berakni kívánt fejegységgel, hiába van euro csati rajta. Működik csak éppen hangot nem ad, mert van még a gyárin plusz két csati......mi a sz.rt csináljak?
Cserélném ki a gyári cd rádiót a vasban, de nem igazán okés a másik berakni kívánt fejegységgel, hiába van euro csati rajta. Működik csak éppen hangot nem ad, mert van még a gyárin plusz két csati......mi a sz.rt csináljak?
Ferko2010-07-10 16:09:27 // 110649
Hardy2010-07-10 15:05:13 // 110648
Én nem tudom, az enyémben lassan meg lesz a 200000 és nem éppen öregúrasan használom, amit fényképekkel is tudok bizonyítani :-) de az enyém 2 dl-t kajál meg egy olajcsere periódus alatt, ami nálam 10-12 ezer között van, ahogy van időm cserélni. Idáig nincs okom panaszra, remélem így is marad!
dfg (Tanárúr)2010-07-10 14:11:05 // 110647
ezt tudja a ponyvásom 90-nél... ja, és 17liter... :)
GEORGE2010-07-10 13:45:41 // 110646
Én is gondolkodom egy szerviz látogatáson .-) ( felső lengőkar csere)
A különbözet gondolom sok sok összetevőből jött ki, több csomag, nagyobb átlagsebesség stb stb, de azért írtó gáz a 7 liter alatti fogyi egy agyonpakolt verdától ami közben 150-160-al falja a kilométereket :-)))
A különbözet gondolom sok sok összetevőből jött ki, több csomag, nagyobb átlagsebesség stb stb, de azért írtó gáz a 7 liter alatti fogyi egy agyonpakolt verdától ami közben 150-160-al falja a kilométereket :-)))
ystuc2010-07-10 09:28:04 // 110645
Kizárt! Nem is hiszem el! :-D
Vidd vissza a navit, gariban javítják! :-D
:-P
Vidd vissza a navit, gariban javítják! :-D
:-P
Ferko2010-07-10 08:47:48 // 110644
227-et gond nélkül mentünk anno.:-))) Ejj, de jó kis túra volt az. CSka vissza kellett venni aztán, mert jött a radar control tábla.:-)))
dfg (Tanárúr)2010-07-10 06:52:40 // 110643
sokkal halkabb, az biztos, de van benne valami kis fickósság, amitől feláll az ember hátán a szőr gyorsításkor :D
dfg (Tanárúr)2010-07-10 06:51:30 // 110642
6,4 helyett 6,8? valami baj van a gépeddel!!!! gyorsan kiolvasni, szervizelni, stb :DDD
GEORGE2010-07-09 22:55:26 // 110641
neked, nekem meg SportDiesel :-)
GEORGE2010-07-09 22:53:29 // 110640
A kis lejtő segítségével nekem navi szerint 238-at ment már nem egyszer, úgy hogy többen ültünk benne.
GEORGE2010-07-09 22:52:19 // 110639
tehát teljesen kizárt, hogy megfutja a 230-at, mert 228 van gyárilag megadva.....
GEORGE2010-07-09 22:51:37 // 110638
Jó sokat, de nem tudom a pontos értéket.
GEORGE2010-07-09 22:49:00 // 110637
igazad van a 156-ot kell a 156-hoz hasonlítani.
A 156-ban a 2.0TS jóval halkabban "működik" mint a 146Ti-ben.
A 156-ban a 2.0TS jóval halkabban "működik" mint a 146Ti-ben.
GEORGE2010-07-09 22:46:34 // 110636
Most voltunk Horvátba...156 1,6 TS 16V 10L/100km 156 2,4 Mjet 20V 6,88L/100km.
Egymás mögött haladva 150-160km/h utazótempóval, mindkét autó földig ültetve a 10 napos nyaralási cucokkal.
Én "utálom" a dieselemet, mert alig iszik és baromira megy :-)
A teljes igazsághoz hozzá tartozik, hogy Mike barátom verdájának most valami baja van, tavaly és előtte való években 8,5L/100km teljesítette ugyan ezt, mig a 2,4-em 6,4L/100km.
De mondok jobb példát legalább is szemléletesebb.
147 1,9 jtd 8V kontra 156 1,6 TS16V.
Mindkét autó Trogirban feltankolva, majd 150-170közt hazajöttünk, M7 194km kövéhez ép hogy elgurult a 156 a 147-nek "félig" jelzést elhagyta lefele, egy mutató vastagsággal a üzemanyagszint jelzője....
Tempó ugyan az fogyasztásban meg durva különbség.
Egymás mögött haladva 150-160km/h utazótempóval, mindkét autó földig ültetve a 10 napos nyaralási cucokkal.
Én "utálom" a dieselemet, mert alig iszik és baromira megy :-)
A teljes igazsághoz hozzá tartozik, hogy Mike barátom verdájának most valami baja van, tavaly és előtte való években 8,5L/100km teljesítette ugyan ezt, mig a 2,4-em 6,4L/100km.
De mondok jobb példát legalább is szemléletesebb.
147 1,9 jtd 8V kontra 156 1,6 TS16V.
Mindkét autó Trogirban feltankolva, majd 150-170közt hazajöttünk, M7 194km kövéhez ép hogy elgurult a 156 a 147-nek "félig" jelzést elhagyta lefele, egy mutató vastagsággal a üzemanyagszint jelzője....
Tempó ugyan az fogyasztásban meg durva különbség.
Dévid2010-07-09 22:45:22 // 110635
Tied majdnem megfutja a hangsebességet? :O
dfg (Tanárúr)2010-07-09 22:24:31 // 110634
az alátétcsrét meglehet oldani minimális olajvesztéssel. egy kitekeri, a másik meg bfogja a lukat, aztán csavar vissza. :D
én visszaönteném, az tuti.
én visszaönteném, az tuti.
Sityu2010-07-09 22:22:17 // 110633
igen,ezt mindenkepp terveztem,ha mar lekerul..
Sityu2010-07-09 22:20:23 // 110632
nagyon koszi, igazabol sosem csereltem alatetet,de eddig nem csopogott. Ha leengedem a most beletoltott friss olajat az visszamehet meg?
dfg (Tanárúr)2010-07-09 22:06:04 // 110631
viszont ha leveszi bárki TS motorról a teknőt akkor amit nagyon muszáj megcsinálni, hogy a hátsó ülepítőt szétszedni és kitakarítani!!!
az egyik ismerősöm szerint ez okozza a sok ts motor meghibásodást.
az egyik ismerősöm szerint ez okozza a sok ts motor meghibásodást.
Liquid2010-07-09 21:57:39 // 110630
ez igaz, a legnagyobb hangja 100-1130 körül van, 150-nél már sokkal halkabb
Liquid2010-07-09 21:56:24 // 110629
amíg a gyári dob volt fent addig a szélzaj volt az erősebb, najó fullgáznál nem, de amint abbafejeztem a gyorsítást nem volt egyáltalán zavaró, most sem az, az hogy kit mi fáraszt sztem abszolut egyénfüggő
engem pl. nagyon fárasztott anno a céges dízelvektra, mert 130 felett gyakorlatilag nem gyorsult :) szal ez is csak nézőpont kérdése
de az vitathatatlan, hogy nagy távokon gyorsan közlekedve a dízel sokkal jobb anyagilag
engem pl. nagyon fárasztott anno a céges dízelvektra, mert 130 felett gyakorlatilag nem gyorsult :) szal ez is csak nézőpont kérdése
de az vitathatatlan, hogy nagy távokon gyorsan közlekedve a dízel sokkal jobb anyagilag
Liquid2010-07-09 21:52:30 // 110628
mitől voltál agyilag fáradt? attól hogy 5000-et forog a motor? miért nézted az órát? :)
nekem tökmindegy hogy 500-at vagy 6000-et forog utazóban, najó az tény hogy az 5000-et 180 körül forogja, de az se fárasztó, még az én relatíve hangos kipufogómmal sem
nekem tökmindegy hogy 500-at vagy 6000-et forog utazóban, najó az tény hogy az 5000-et 180 körül forogja, de az se fárasztó, még az én relatíve hangos kipufogómmal sem
dfg (Tanárúr)2010-07-09 21:45:22 // 110627
4 lehetőséged van:
1. nem cseréltél rézalátétet, és emiatt csöpög
2. helicol nevű menetjavító
3. kúpos csavar direkt olajteknőhöz, (én még nem láttam ilyet, de állítólag létezik)
4. teknő levesz, felfúr egy fél méretet, és ujramenetel.
emiatt ne cserélj semmiképp
1. nem cseréltél rézalátétet, és emiatt csöpög
2. helicol nevű menetjavító
3. kúpos csavar direkt olajteknőhöz, (én még nem láttam ilyet, de állítólag létezik)
4. teknő levesz, felfúr egy fél méretet, és ujramenetel.
emiatt ne cserélj semmiképp
dfg (Tanárúr)2010-07-09 21:25:32 // 110626
aszem nem egyformák.
Sityu2010-07-09 21:18:13 // 110625
Embereim! 156on az 1,6 es az 1,8 kartere csereszabatos? Nagyszeru modon valszeg elteptem a menetet,mert csopog... Van erre mas megoldas a cseren kivul?
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-07-09 20:06:57 // 110624
2 éve leszedtem... (a maradékát) azóta sincs bajom vele... azért sok kosztól megvédi a motorteret...
saanyii1562010-07-09 20:03:18 // 110623
Hello!
Nekem olyan kérdésem lenne hogy a kocsi alján lévő motor védő burkolatot leszedte már vki mert nekem leér mindig és leakarom venni mert idegesít hogy nem lehet olyan óvatosan közlekedni hogy az ne érjen le valahol. Illetve ha leveszem akkor lehet vmi komolyabb problémám belőle? válaszotok köszönöm üdv: saanyii
Nekem olyan kérdésem lenne hogy a kocsi alján lévő motor védő burkolatot leszedte már vki mert nekem leér mindig és leakarom venni mert idegesít hogy nem lehet olyan óvatosan közlekedni hogy az ne érjen le valahol. Illetve ha leveszem akkor lehet vmi komolyabb problémám belőle? válaszotok köszönöm üdv: saanyii
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-07-09 19:19:32 // 110622
ennyi erővel hasonlíthatnád a diesel 156-ot egy benzinek 159-hez... akkor a benzines lenne kevésbé fárasztó?
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-07-09 19:15:00 // 110621
az enyémen nincs sportauspuff :D és engem pl nem zavar és nem fáraszt a hangja... én 156-ot hasonlítottam 156-hoz... :D
Stef2010-07-09 18:07:27 // 110620
Egy picit hadd védjem meg a TS-t :)
Ha jellemeznem kellene, nem első helyen állna, hogy zabálja az olajat. Tény, hogy hosszú, nagy sebességű autópályázás után rá kell tölteni, de normál használat mellett (3000-es fordulatszám körül) egyáltalán nem, vagy alig eszi az olajat. A hangjáról pedig annyit, hogy 4000-es fordulatszám fölött (pont ahol el kezdi enni az olajat) a legszebb !
Illetve érdekes módon szinte teljesen eltűnik. Épp csak jelzi hogy ott van, de egyáltalán nem tolakodó. Még 160-180 fölött sem!
Ha jellemeznem kellene, nem első helyen állna, hogy zabálja az olajat. Tény, hogy hosszú, nagy sebességű autópályázás után rá kell tölteni, de normál használat mellett (3000-es fordulatszám körül) egyáltalán nem, vagy alig eszi az olajat. A hangjáról pedig annyit, hogy 4000-es fordulatszám fölött (pont ahol el kezdi enni az olajat) a legszebb !
Illetve érdekes módon szinte teljesen eltűnik. Épp csak jelzi hogy ott van, de egyáltalán nem tolakodó. Még 160-180 fölött sem!
Alfa156SW2010-07-09 18:06:21 // 110619
Kicseréltem a komplett ABS-rendszert és a hiba megmaradt probáltuk kiütni a hibát BOSCH Műszerrel de nem lehet kiütni rögzitette a hibát most csak gyanitani tudom hogy amit beleraktam az jo csak a rögzitett hibát kéne elfeledtetni vele van ötletetek ezzel kapcsolatban veletek elöfordult már hasonló?
Alfa156SW2010-07-09 18:02:21 // 110618
Egyébként Generátor csere után kezdte ezt a hibát kiirni lehet a feszültség ingadozás amit a rossz generátor produkált tönkre baszarintotta az ABS vezérlést?
Alfa156SW2010-07-09 18:01:24 // 110617
Sziasztok Cartársak!Lenne nekem egy olyan problémám hogy van nekem egy 2002-es 156 1.9 jtd 8v alfám Ez önmagában nem gond!De van benne ABS ASR Szoval a problémám a következö a kompjuter kiírja hogy ABS és ASR hiba van folyamatossan villágit ráraktuk a BOSH tesztert müszert Hiba olvasot és ABS Szivatyu hibát ír ki a hibát nem lehet kiütni benne marad kérdésem a következö lenne hogyan orvosolhatnám a hibát van valami ötletetek erre a jellenségre válaszotokat elöre is köszönöm!
dfg (Tanárúr)2010-07-09 17:34:23 // 110616
A TS-ek szeretik kajolni az olajat, az tuti, bár nálam az agyondicsért japán offos is ette. az octavia meg 0km-es kora óta zabálja. :(
és hosszútávon vitathatatlanul komfortosabb, és kifizetődőbb egy diesel, bár a befektetett nagyobb összeg nem térül meg egyhamar. én is szivesen beleültem vna egybe, ha tehettem vna, de de ugyanúgy szeretem ezt is :D sőt, imádom 1-2-3-ban megzavarni a kicsikét ;)
és hosszútávon vitathatatlanul komfortosabb, és kifizetődőbb egy diesel, bár a befektetett nagyobb összeg nem térül meg egyhamar. én is szivesen beleültem vna egybe, ha tehettem vna, de de ugyanúgy szeretem ezt is :D sőt, imádom 1-2-3-ban megzavarni a kicsikét ;)
Cgo2010-07-09 16:54:14 // 110615
nem hulyeseg. Amig a szelzaj nem nyomja el a motorhangot, a magas fordulaton nyerito TSpark sokkal jobban faraszt, mint a nyugodtan kerrego dizel. Konnyen csinalhatsz egy probat: menj sportkipufogos autoval 500 km-t es menj egy csendes autoval 500-at. Persze sok mas korulmeny is van, de azokat most nem akarom feszegetni (2.0 nem porog annyit, mint az 1.6 azonos sebessegnel, a 156 biztos jobban van szigetelve, mint a 146, ........)
Olaj: nehez megmondani, hogy a TS kezde zabalni az olajat vagy rossz olajat kapott, azert kezdte zabalni. De az eredmeny a lenyeg: zabalta. Ezert adtam el 69000 km-el, mikor a legtobbet buktam rajta, de mar nem birtam. 2003 ota van JTD-m, azota nem toltottem soha utana.
Olaj: nehez megmondani, hogy a TS kezde zabalni az olajat vagy rossz olajat kapott, azert kezdte zabalni. De az eredmeny a lenyeg: zabalta. Ezert adtam el 69000 km-el, mikor a legtobbet buktam rajta, de mar nem birtam. 2003 ota van JTD-m, azota nem toltottem soha utana.
dfg (Tanárúr)2010-07-09 16:51:09 // 110614
:D
nem lehet a termosztátokat cserélgetni, mert más a házuk. az alu szelepfedelesbe kell az alacsonyabb hőfokú, a műanyagba a magasabb. nem csereszabatosak.
nem lehet a termosztátokat cserélgetni, mert más a házuk. az alu szelepfedelesbe kell az alacsonyabb hőfokú, a műanyagba a magasabb. nem csereszabatosak.
ystuc2010-07-09 15:10:42 // 110613
Sorban haladtam. Ellenség nem leszel. :-)
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-07-09 14:10:58 // 110612
Olvassátok el a hosszabb hozzászólásomat is még mielőtt közelennség leszek a JTD-s brigádnál :P
Dévid2010-07-09 13:30:43 // 110611
Néztem én is traktort, igaz abba a kasztniba csak 1.9-et tesznek sajna. :D
Kóczos barátom is egész jól elvan a kormossal. :D
Kóczos barátom is egész jól elvan a kormossal. :D
bilon2010-07-09 13:05:12 // 110610
jaja...Bea is mióta az sw-t használja, elsőként emlegeti, hogy a legjobban azt szereti, hogy megy, és nem fogyaszt :)
ystuc2010-07-09 13:02:42 // 110609
Traktor, de ma tankoltam. 6,6 lett a fogyasztás. Ebben van város, autópálya, klíma, minden..
De csak egy traktor... :-)
De csak egy traktor... :-)
Dévid2010-07-09 12:03:29 // 110608
Idén lehet én is kimegyek olaszba, de én nem Alfával. :)
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-07-09 11:53:51 // 110607
a dieselnek valóban sok előnye van, de az, h te megszívtad a BMW olaj árával nem feltétlenül a TS hibája...
Egyébként az való igaz, hogy egy JTD "használhatóbb" mint egy TS. A közlekedési szituációkra gondolok( nem kell visszaváltani, fogyasztás, stb.)
Ami meg a hosszú távot illeti... én voltam olaszországban TS-el is meg Apukám féle 1.9MJET-tel is... a fogyasztás különbség 2L/100km volt ezt adom, nem véletlenül mentem azzal most... de hogy fárasztóbb a TS pályán sztem hülyeség :D
Egyébként az való igaz, hogy egy JTD "használhatóbb" mint egy TS. A közlekedési szituációkra gondolok( nem kell visszaváltani, fogyasztás, stb.)
Ami meg a hosszú távot illeti... én voltam olaszországban TS-el is meg Apukám féle 1.9MJET-tel is... a fogyasztás különbség 2L/100km volt ezt adom, nem véletlenül mentem azzal most... de hogy fárasztóbb a TS pályán sztem hülyeség :D
Dévid2010-07-09 11:35:03 // 110606
Az utolsó 3 olajcserém így alakult:
150 km után
2000 km után
most lesz majd 5000 km-után, ez ca egy év.
Mondjuk én nem ugrálok le MIlanoba, vannak időszakok, amikor 2 hetente 100 km-t fut a kocsi, és a statisztika azt mutatja évente 3-4 hónapot áll valahol. :D
150 km után
2000 km után
most lesz majd 5000 km-után, ez ca egy év.
Mondjuk én nem ugrálok le MIlanoba, vannak időszakok, amikor 2 hetente 100 km-t fut a kocsi, és a statisztika azt mutatja évente 3-4 hónapot áll valahol. :D
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-07-09 09:47:07 // 110605
én is kéket kaptam még a tavasszal...
Online tag
0
Vendég0
426
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 4C
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV