köszönöm megvan :)
Mindenhol néztem már ahol lehet de itt nem.
Köszi
Zozo852014-12-03 20:32:30 // 147342
Alfa GT-Csaba2014-12-03 20:14:33 // 147341
Egyik sem! A csomagtér ajtón keresd
Zozo852014-12-03 20:05:35 // 147340
3Szék-ej2014-12-03 17:40:23 // 147339
Ha valaki bont 156- ost JTS motorral szóljatok kérlek.
Nagyon sürgősen szükségem van a két vezérműtengelyre
Szívó és kipuf. oldalira is, persze ha nem kopottak.
Köszi
Nagyon sürgősen szükségem van a két vezérműtengelyre
Szívó és kipuf. oldalira is, persze ha nem kopottak.
Köszi
Kócosw2014-12-03 15:49:01 // 147338
Akku feletti dobozkaban egy föbizotsitekot erdemes megnezni...
Nekem az votl elfaradva....
Nekem az votl elfaradva....
redbull902014-12-03 15:43:21 // 147337
Azthiszem megvan a szervo problémám, leszedtem a feszítő görgőt mer az is cserés... és láttam épp h csöppent az olaj... benéztem a szervó tárcsa mögé és láttam h egy gumi darab lóg ki, megfogtam elkezdtem vissza fele forgatni és kijött lásd fotó.
Na most a kérdés hogy ez a szakadt szíjjam darabja vagy ott tömítés van???????- és az ette be a csapágy alá vagy nem is tudom. Ha tömítés ilyet hol lehet kapni? Vagy az egész szervószivattyút cseréljem ki??
Na most a kérdés hogy ez a szakadt szíjjam darabja vagy ott tömítés van???????- és az ette be a csapágy alá vagy nem is tudom. Ha tömítés ilyet hol lehet kapni? Vagy az egész szervószivattyút cseréljem ki??
kerekesim2014-12-03 12:07:43 // 147336
Folyamatosan világító ABS lámpa hibaüzenetnél merre érdemes keresgélni? A diagnosztika semmi hibát nem írt ki....
kerekesim2014-12-03 10:24:38 // 147335
Örülök ha tudtam segíteni :)
redbull902014-12-03 10:15:34 // 147334
Pfúú ez most nagy segítség volt nagyom szépen köszönöm!
Kb ugyan ez a problémám! Ha Győrben jársz vendégem vagy egy Sörre! :D
Kb ugyan ez a problémám! Ha Győrben jársz vendégem vagy egy Sörre! :D
kerekesim2014-12-03 05:30:46 // 147333
Szia.
Van egy ehhez kapcsolódó blog, érdemes végigolvasni, ki tudja....:
http://alfaamore.hu/tagok/1930/autok/7126/blog/15937
Van egy ehhez kapcsolódó blog, érdemes végigolvasni, ki tudja....:
http://alfaamore.hu/tagok/1930/autok/7126/blog/15937
kerekesim2014-12-03 05:27:25 // 147332
Bizony, a trafó csinálhatja ezt a hibát. A repedteket mindenképpen cseréld ki, mert ez csak rosszabb lesz.
redbull902014-12-03 01:00:32 // 147331
Halihó
Következő hibám alakult ki elindítom az autót és műszerfal mögül a motortérben sistergő hang a kormány tekerésre búgó hang szervó felől és a szervó olaj is habosodik nyomja ki az olajat. Volt már valakinek ilyen? Egyenlőre tétlen voltam így este a hiba keresésben..
Válaszokat előre is köszi!
Következő hibám alakult ki elindítom az autót és műszerfal mögül a motortérben sistergő hang a kormány tekerésre búgó hang szervó felől és a szervó olaj is habosodik nyomja ki az olajat. Volt már valakinek ilyen? Egyenlőre tétlen voltam így este a hiba keresésben..
Válaszokat előre is köszi!
Boss 2.42014-12-02 22:16:11 // 147330
Végul is én Aerrtwint vettem.Egyenlőre jól szuperál.
MEO2014-12-02 21:49:19 // 147328
Pillangó szelep és légtömegmérő tisztítása után én is csináltam ECU resetet és az enyémnél is hatásos volt....Talán még azt érdemes megnézned, hogy a levegő rendszer hibája -esetleg valahol lyukas- miatt nem nem szív-e valahol " hamisat" .
3Szék-ej2014-12-02 18:01:38 // 147327
Na ezt magyarázza meg nekem valaki..., mert a szerelőm félek csak lyulkat beszél a hasamba...
Az autó 156 JTS
Korábban írtam már ,hogy a vezérlés csere után kb. 400 km múlva terhelés alatt a motorból csúnya csattogó hang hallatszott.
Többetek segítsége után, amit köszi, az volt a tipp hogy el lett rakva a vezérlés mivel nem sablonnal volt csinálva.
Beszereztem a dolgokat meg lett bontva a motor és láss csodát... mind a két vezérműtengelyen el van kopva egy -egy bütyök, de nagyon. A szívó oldalon a 2. henger bal oldali, a kipuf. oldalon a 4. henger bal oldali bütyök.
A szerelő azt mondja hogy amikor rátette a sablont a vezérlés ponton volt. De akkor hogy koptak el a bütykök 500 km alatt. És csak egy-egy. Mert a vez. cserekor megnéztük a tengelyeket és minden bütyök rendben volt, a hidrotőkéknél sem látszott semmi.
Azt mondja hogy véletlen egybeesés, nem lehet a vez. elrakás az ok, főleg hogy nem is volt...szerinte
Érdekes hogy amíg nem volt magmatatva a rendszer addig minden ok, és utána jöttek a bajok
A vezérlésmódosítóba is lett cserélve a felújító szett, azlettvolna szarul osszerakva?
Az autó 156 JTS
Korábban írtam már ,hogy a vezérlés csere után kb. 400 km múlva terhelés alatt a motorból csúnya csattogó hang hallatszott.
Többetek segítsége után, amit köszi, az volt a tipp hogy el lett rakva a vezérlés mivel nem sablonnal volt csinálva.
Beszereztem a dolgokat meg lett bontva a motor és láss csodát... mind a két vezérműtengelyen el van kopva egy -egy bütyök, de nagyon. A szívó oldalon a 2. henger bal oldali, a kipuf. oldalon a 4. henger bal oldali bütyök.
A szerelő azt mondja hogy amikor rátette a sablont a vezérlés ponton volt. De akkor hogy koptak el a bütykök 500 km alatt. És csak egy-egy. Mert a vez. cserekor megnéztük a tengelyeket és minden bütyök rendben volt, a hidrotőkéknél sem látszott semmi.
Azt mondja hogy véletlen egybeesés, nem lehet a vez. elrakás az ok, főleg hogy nem is volt...szerinte
Érdekes hogy amíg nem volt magmatatva a rendszer addig minden ok, és utána jöttek a bajok
A vezérlésmódosítóba is lett cserélve a felújító szett, azlettvolna szarul osszerakva?
Bomi2014-12-02 16:34:03 // 147326
szakosmate2014-12-02 14:55:04 // 147325
szakosmate2014-12-02 14:49:23 // 147324
Már próbáltam azt a módszert de semmi változás, esetleg ez lehet a baj?
JulesTS2014-12-02 08:59:22 // 147323
Sziasztok!
Külső tükröt milyet ajánlotok? Alkar, Van Wezel, TYC, esetleg Klokkerholm, vagy gyári bontottat?
Köszi
Külső tükröt milyet ajánlotok? Alkar, Van Wezel, TYC, esetleg Klokkerholm, vagy gyári bontottat?
Köszi
Abarai2014-12-02 08:19:40 // 147322
Pedig ez ilyen. Az előző 156-om is így csinálta és a mostani is. :)
Jock2014-12-01 23:58:31 // 147321
Gondoltam rá én is de száraz időben semmi baja. ezért gondolom hogy valami, valahol beázhat
Trombozis2014-12-01 23:49:08 // 147320
Hiába a 2012es akksinak...tuti lehet az is.
Trombozis2014-12-01 23:46:37 // 147319
Nekem ezek nem csak esőben jelentkeztek, viszont esőben felerősödtek. Nekem trafó volt és a gyertya kábelek. 2 trafó....de ez nálam.
Jock2014-12-01 23:13:49 // 147318
Sziasztok 1.6TS-emmel, ha esőben megyek mindig beázik az elosztófedél (???) vagy legalábbis úgy viselkedik. Rángat, kihagy stb. amig ki nem szárad aztán ha újabb tócsába sikerul belemenni kezdi előről? Ez másnál is így van, vagy van rá valami trukk amivel elkerulhető lenne ez a kellemetlenség? Mert mostanában elég sokat esik :)
Zozo852014-12-01 22:52:56 // 147317
Sziasztok
Sztem nehezen indul a gép.
156 facelift 2004 2.4 jtdm(175le)
Reggel ha indítom kb 4 mp mire elkapja...utána nap közben pöcre indul. Izzitó gyertyák mind az 5 ki lett cserélve 2013. márciusban. Akku 2012 februárban lett cserélve (74Ah) Mi lehet más a hiba???
Sztem nehezen indul a gép.
156 facelift 2004 2.4 jtdm(175le)
Reggel ha indítom kb 4 mp mire elkapja...utána nap közben pöcre indul. Izzitó gyertyák mind az 5 ki lett cserélve 2013. márciusban. Akku 2012 februárban lett cserélve (74Ah) Mi lehet más a hiba???
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2014-12-01 20:37:55 // 147316
Az ECU reset-et próbáltad? Az alfaowner.com-on elég sokat írnak róla inkább pro mint kontra. A menete a következő:
1.) Kösd le az akksiról a negatív sarut legalább 45 percre.
2.) Kösd vissza a sarut, és add rá a gyújtást, majd hagyd rajta 90 másodpercig.
3.) Vedd le a gyújtást, és várj újabb 90 másodpercet.
4.) Indítsd be a motort és járasd alapjáraton 15 percig anélkül, hogy hozzáérnél a gázpedálhoz.
5.) Állíts le a motort és várj 10 percet.
6.) Indítsd be a járgányt, és menj el vele egy körre, váltogatva a különböző vezetési stílusokat, a nagypapástól a vadbaromig. :)
Én végigcsináltam, és nem mondom, hogy tökéletes lett, de szebben jár a motor, és élénkebbek a gázreakciók.
Az alapjárat elég béna volt előzőleg, eleinte 500 és 1500 között ingadozott, a fojtószelepház kipucolása után visszaállt normálba kábé egy hétre, aztán utána nagyon gázos volt (volt, hogy stabil kétezren forgott üresben), végül az ECU reset után megint kulturáltan jár a motor. Nem mondom, hogy tökéletes, mert érzésre néha kicsit túl lassan ejti vissza a fordulatot (váltásnál elég szar tud lenni), de nagyságrendekkel jobb. Ingyen van, egy próbát megér.
1.) Kösd le az akksiról a negatív sarut legalább 45 percre.
2.) Kösd vissza a sarut, és add rá a gyújtást, majd hagyd rajta 90 másodpercig.
3.) Vedd le a gyújtást, és várj újabb 90 másodpercet.
4.) Indítsd be a motort és járasd alapjáraton 15 percig anélkül, hogy hozzáérnél a gázpedálhoz.
5.) Állíts le a motort és várj 10 percet.
6.) Indítsd be a járgányt, és menj el vele egy körre, váltogatva a különböző vezetési stílusokat, a nagypapástól a vadbaromig. :)
Én végigcsináltam, és nem mondom, hogy tökéletes lett, de szebben jár a motor, és élénkebbek a gázreakciók.
Az alapjárat elég béna volt előzőleg, eleinte 500 és 1500 között ingadozott, a fojtószelepház kipucolása után visszaállt normálba kábé egy hétre, aztán utána nagyon gázos volt (volt, hogy stabil kétezren forgott üresben), végül az ECU reset után megint kulturáltan jár a motor. Nem mondom, hogy tökéletes, mert érzésre néha kicsit túl lassan ejti vissza a fordulatot (váltásnál elég szar tud lenni), de nagyságrendekkel jobb. Ingyen van, egy próbát megér.
Alfa166JTD2014-12-01 20:26:05 // 147315
Sziasztok!
Faceliftes 1,9 Jtd-nél a kiegészítő elektromos fűtést hogyan lehet bekapcsolni. Gyári rendszerről van szó, nem utólag lett beépítve, a radiátor kiszedve működik. Milyen gomb kombinációra kapcsol? Esetleg valaki tudja a megoldást?
Köszi!
Faceliftes 1,9 Jtd-nél a kiegészítő elektromos fűtést hogyan lehet bekapcsolni. Gyári rendszerről van szó, nem utólag lett beépítve, a radiátor kiszedve működik. Milyen gomb kombinációra kapcsol? Esetleg valaki tudja a megoldást?
Köszi!
Stringwalker2014-12-01 16:51:51 // 147313
Az alkatrész csere után ki lett ütve a hibakód?
szakosmate2014-12-01 15:47:53 // 147312
Sziasztok!
Új Alfás vagyok és szeretnék is pár kérdést feltenni, az autóm egy 98as 156 2.0ts
Ingadozik az alapjáratom, de nem is kicsit, van,hogy 1400-1500ra áll vissza, legfőképp akkor ingadizok ha gurul a kocsi ha megáll akkor egyidő mulva beáll az alapjárat, valamit elég erőtlen a 155 lóerőhöz képest, sztem egy trabi is legyorsulna jelenleg, és rángat is, mikor megvettem 2 hibát dobott a lambdaszondát és a légtömeg mérőt, ezekből vettem gyáriakat és el is tüntek a hibák de a kocsi ugyan olyan mint előtte, ha mes ben futtatok egy alapjárati motor tesztet azt írja hiba a végre hajtásban és az alapjárati motor vagy szelep csak kerreg és nem csinál semmit, szerintetek új alapjárati motor kell vagy más is okozhat ilyen hibákat?
Új Alfás vagyok és szeretnék is pár kérdést feltenni, az autóm egy 98as 156 2.0ts
Ingadozik az alapjáratom, de nem is kicsit, van,hogy 1400-1500ra áll vissza, legfőképp akkor ingadizok ha gurul a kocsi ha megáll akkor egyidő mulva beáll az alapjárat, valamit elég erőtlen a 155 lóerőhöz képest, sztem egy trabi is legyorsulna jelenleg, és rángat is, mikor megvettem 2 hibát dobott a lambdaszondát és a légtömeg mérőt, ezekből vettem gyáriakat és el is tüntek a hibák de a kocsi ugyan olyan mint előtte, ha mes ben futtatok egy alapjárati motor tesztet azt írja hiba a végre hajtásban és az alapjárati motor vagy szelep csak kerreg és nem csinál semmit, szerintetek új alapjárati motor kell vagy más is okozhat ilyen hibákat?
Liquid2014-12-01 13:42:58 // 147311
ez nagyon vadul hangzik :)
Dante2014-12-01 13:27:43 // 147310
Jó helyre spriccel pedig az enyém. Max az lehet, hogy a lapát legalsó állása feljebb van mint kéne. Bár ránézésre abszolut nem úgy néz ki.
Mondom, nekem alapból a lapát keretén spriccel keresztül, és úgy tolja az üveg kb felső harmadára a mosót.
Mondom, nekem alapból a lapát keretén spriccel keresztül, és úgy tolja az üveg kb felső harmadára a mosót.
Liquid2014-12-01 13:02:29 // 147309
valami rosszul van beállítva szerintem, az aerotwin nemhogy nem magasabb de alacsonyabb mint a "sima" lapát.
Dante2014-12-01 12:01:16 // 147308
Minőségre amúgy nagyon jó a media marktos ablaktörlő. Fater autóján 3 éve fenn van, és tökéletesen töröl még mindig. 1000 Ft/db áron bárkinek ajánlom igazából. De 156ra necces, szimplán mert nem tud átspriccelni felette az ablakmosó. A Bosch-nál átspriccelt felette nálad?
Liquid2014-12-01 11:57:01 // 147307
na az bizony nem mindegy. Már csak azért sem, mert pl. tartósságban nagyon nagy a különbség az eredeti és a majdnem olyan között.
Dante2014-12-01 11:13:04 // 147306
Nekem az Aerotwin lapátok nem jöttek be mert az ablakmosó spricni telibe lőtte magát a lapátot, így fölé soha nem jutott a cuccból. Míg a sima keretesen probléma nélkül átspriccel. Én ebből kifolyólag olyat nem vennék többet (igaz nem Bosch volt az enyém, hanem media marktos, de nem hiszem hogy sokkal laposabb lenne a Bosch féle)
Liquid2014-11-30 20:50:38 // 147305
Bosch AeroTwin, ez se olcsó de jól töröl és sokáig elvan. 6 éves volt az ablaktörlő, mikor eladtam a gépet.
Poló2014-11-30 20:48:53 // 147304
A gyári. Nem olcsó, de jó ;)
Boss 2.42014-11-29 18:18:41 // 147303
Sziasztok!!
Melyik a legmegfelelöbb ablaktörlőlapát 2004-es Alfa 156-ra?
Melyik a legmegfelelöbb ablaktörlőlapát 2004-es Alfa 156-ra?
Danny2014-11-29 12:24:56 // 147302
Neki ugrottam az axiál cserének, és sajnos az tökéletes volt....
Nem vagyok egy műszaki zseni, de nagyon úgy fest hogy a Fogaslécet ami megvezeti persely van kikopva..... :-(((
Nem vagyok egy műszaki zseni, de nagyon úgy fest hogy a Fogaslécet ami megvezeti persely van kikopva..... :-(((
Tuningman2014-11-28 21:35:43 // 147301
A karter hátsó oldalán kb. középtájt.
kerekesim2014-11-28 18:03:50 // 147300
De ezzel együtt sokkal jobbak, mint a hagyományos izzók :)
kawics2014-11-28 17:06:42 // 147299
Köszönöm szépen a segítségeteket, holnap reggel ezzel kezdek! :-D
JulesTS2014-11-28 14:57:01 // 147298
Nekem is kettő ki volt égve, én is ledesítettem, mert nem volt otthon olyan izzó...
Csak annyi hátránya van, hogy a háttérvilágítás fényerő szabályzója nincs hatással a ledekre, ugyanolyan fényesen világítanak...
Csak annyi hátránya van, hogy a háttérvilágítás fényerő szabályzója nincs hatással a ledekre, ugyanolyan fényesen világítanak...
kerekesim2014-11-28 13:16:11 // 147297
Ha a hátuljáról leszeded a műanyag borítást, azonnal észre fogod venni a lámpa foglalatokat. Javaslom még előtte szerezd be a csere izzókat, vagy kis ügyességgel ledeket is be tudsz forrasztani a helyükre, az a tetejébe sokkal tovább is fog szolgálni. Egyáltalán nem nehéz megcsinálni :)
heimzo2014-11-28 11:57:12 // 147296
Részletes leírás, angolul. Remélem segít valamit.
http://www.alfa156.net/tech/bulbs/fr_index.html?/tech/bulbs/consolebulbs.html
http://www.alfa156.net/tech/bulbs/fr_index.html?/tech/bulbs/consolebulbs.html
Abarai2014-11-28 11:26:11 // 147295
Az indexkar szétszedése és kitakarítása kivitelezhető házilag vagy kell hozzá valamilyen speckó szerszám? Ha igen, mekkora szívásra számíthatok?
kawics2014-11-28 09:30:09 // 147294
Kedves Car-társak!
Szeretnék segítséget kérni.
Amikor az autómat vettem (156SW), a középkonzolon lévő klíma-szellőzőkapcsolók, háttér világítása, csak a jobb szélsőn működött. Tegnap délutánra az is feladta a szolgálatot. Kiszereltem a kapcsoló egységet, de semmiféle izzócsere lehetőséget nem találtam rajta. Tudja valaki hogyan lehetne orvosolni a problémát?
Előre is köszönöm a segítséget.
Szeretnék segítséget kérni.
Amikor az autómat vettem (156SW), a középkonzolon lévő klíma-szellőzőkapcsolók, háttér világítása, csak a jobb szélsőn működött. Tegnap délutánra az is feladta a szolgálatot. Kiszereltem a kapcsoló egységet, de semmiféle izzócsere lehetőséget nem találtam rajta. Tudja valaki hogyan lehetne orvosolni a problémát?
Előre is köszönöm a segítséget.
Rizzo2014-11-27 21:33:31 // 147293