Rolee462016-02-15 07:59:33 // 150290
Patkany az ilyen,reszvetem!Az ajtod lehet az miatt nem nyilik,mert elment a hezag a sarvedo megnyomasaval😕.
Béci Ɨ|ѯ2016-02-15 07:20:21 // 150289
Oh, az több mint bosszantó! Rohadna meg az ilyen! Mindenképp egyszerűbb, ha FL előtti, rávaló alkatrészeket szerzel be a javításhoz.
Csongi2016-02-14 23:17:24 // 150288
Béci, rbalint88 köszi!
Nem, csak kicsit megnyomtak és FL-es cuccok vannak a közelembe... De ha ennyi mindent át kell mókolni, akkor inkább beszerzem a hozzávalókat. :)
Nem, csak kicsit megnyomtak és FL-es cuccok vannak a közelembe... De ha ennyi mindent át kell mókolni, akkor inkább beszerzem a hozzávalókat. :)
rbalint882016-02-14 22:30:36 // 150287
át akarod építeni a fl elejére?
lépcsőházi okoskodás: a vázon nem szoktak változtatni, szóval a nyúlványok stimmelnek elvileg. sárvédő, dobbetét, zárhíd, lámpa, lökösvas és héj, maszk, géptető fog kelleni hozzá.
vagy 2003-as belső faceliftes vasról akarsz valamit átrakni, ami kívülről egyezik?
lépcsőházi okoskodás: a vázon nem szoktak változtatni, szóval a nyúlványok stimmelnek elvileg. sárvédő, dobbetét, zárhíd, lámpa, lökösvas és héj, maszk, géptető fog kelleni hozzá.
vagy 2003-as belső faceliftes vasról akarsz valamit átrakni, ami kívülről egyezik?
Béci Ɨ|ѯ2016-02-14 22:28:19 // 150286
Elég sok mindent át kell építeni és szabni, hogy jó legyen. Nem lehetetlen, de elég nagy meló.
Csongi2016-02-14 21:45:44 // 150285
Urak!
156-ba az FL-es lámpák, sárvédők, ilyesmik jók az előttibe?
156-ba az FL-es lámpák, sárvédők, ilyesmik jók az előttibe?
b.jani2016-02-14 18:31:52 // 150284
Sziasztok valaki tudna segiteni kuplung gumi csövet hol kapok 156 1.9jtd-hez elöre is köszönöm.
JulesTS2016-02-14 17:45:37 // 150283
Gondolom ugyanott mint a TS-nél: a blokk hátulján, gyakorlatilag hozzáférhetetlen helyen. Nekem valószínűleg az előző tulaj lehúzta a csatlakozót róla, aztán "elfelejtette" visszatenni, alig találtam meg...
Fölülről a szívó rész takarja, balról a váltó és a légtömegmérő/fojtószelepház, jobbról a szervó szivattyú, alulról a segédváz és a féltengely...
Én úgy tettem vissza a vezetéket, hogy a légtömegmérőt kiszedtem.
Fölülről a szívó rész takarja, balról a váltó és a légtömegmérő/fojtószelepház, jobbról a szervó szivattyú, alulról a segédváz és a féltengely...
Én úgy tettem vissza a vezetéket, hogy a légtömegmérőt kiszedtem.
MMárk912016-02-14 17:45:28 // 150282
Sziasztok valaki cserélt már 1.9 kombi 85 kw kuplung készletet mert 2 fajta valeót is ír hozzá és nem tudom melyik lenne a jó esetleg ha van valakinek biztosan ehhez való akár meg is venném.
Totokid2016-02-14 17:36:25 // 150281
Valahol találhatok olyan képet, amin az autó összes szilentje pontos méretekkel meg van adva? :)
Alfa GT-Csaba2016-02-14 15:47:00 // 150280
Bírt fél évet az alsó gömbfej ,és 1 év után mind a 4 kukás lett,pedig kerülöm a gödröket!
Liquid2016-02-14 15:33:14 // 150279
Megelőzve GTPetit, CAN-bus LED nem lézezik :) Csak műterheléses...
A Hosszával nem hiszem hogy gond lehet, elfér.
Nekem ilyen volt:
Ebben mondjuk nem volt ellenállás, én közöttem be egyet.
A Hosszával nem hiszem hogy gond lehet, elfér.
Nekem ilyen volt:
Ebben mondjuk nem volt ellenállás, én közöttem be egyet.
Totokid2016-02-14 15:22:14 // 150278
Halo!
Érdekelne, hogy valaki próbálta már futóműbe beépíteni a Starline márkát? Mik a tapasztalatok?! Van aki a Lemförderre, TRW-re esküszik.. Én meg kíváncsiságból érdeklődöm ezután :)
Érdekelne, hogy valaki próbálta már futóműbe beépíteni a Starline márkát? Mik a tapasztalatok?! Van aki a Lemförderre, TRW-re esküszik.. Én meg kíváncsiságból érdeklődöm ezután :)
DELFIN2016-02-14 00:28:05 // 150277
Sziasztok, próbált már valaki első helyzetjelzőbe canbus-os ledet rakni?? Nem volt gond a hosszal?? Meddig birta???
AlfaMore2016-02-13 19:20:25 // 150276
sziasztok, itt a sógor :-) Szóval, Csepel Cityben van esetleg szerelő, akihez holnap el tudom juttatni a verdát, h ha holnap nem is, de a hét elején megnézze? Ötlet, javaslat? köszi,Szabi
berobbantam2016-02-13 18:59:09 // 150275
Sziasztok
Tegye már meg valaki azt a szivességet,hogy fl utáni szedánon megméri a felni közép és a sárvédőív teteje közti távolságot elöl hátul.Érdekelne mennyit van megültetve az autóm,de semmi adatot nem találok ez ügyben.Jah 1.9 jtd 115 lovas.
Tegye már meg valaki azt a szivességet,hogy fl utáni szedánon megméri a felni közép és a sárvédőív teteje közti távolságot elöl hátul.Érdekelne mennyit van megültetve az autóm,de semmi adatot nem találok ez ügyben.Jah 1.9 jtd 115 lovas.
Sityu2016-02-13 16:49:09 // 150274
SOS! Sógor (Alfamore) lerohadt csepelen egy 156 2.4 JTD-vel, az üzemanyagvezeték valahol szétment.. Ha valaki a környéken tud valamit tenni az érdekében, hívja a 20/ 619 5510-en. Köszi előre is! :)
Juve1562016-02-13 15:34:25 // 150273
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék tőletek S.O.S.!!
Hol találom az olajgombát az Alfa 156 2.0 JTS-nél?
Előre is köszönöm
Hol találom az olajgombát az Alfa 156 2.0 JTS-nél?
Előre is köszönöm
rain91x2016-02-13 14:54:24 // 150272
Sziasztok
JTD solenoid hibakódom van (overboost valve). Kivettem, rákötöttem 12V-ot, ad hangot, de ugyan úgy átengedi a levegőt mint alap állapotban. Akkor ez valóban rossz, vagy nem is így működik?
JTD solenoid hibakódom van (overboost valve). Kivettem, rákötöttem 12V-ot, ad hangot, de ugyan úgy átengedi a levegőt mint alap állapotban. Akkor ez valóban rossz, vagy nem is így működik?
tebee1562016-02-13 11:46:16 // 150271
Sziasztok! Keresek 156 1.6 benzin 2001 kormányművet,nem tudom hogy csak a benzinesé jó bele vagy esetleg a dizelé is,van egy gyári szám:606700840 ez van rajta.Van egy eladó 606700850 dizel,esetleg valakinek van-e tapasztalata hogy mi a különbség ,bele lehet-e rakni?Köszi.
JulesTS2016-02-12 10:01:12 // 150270
Levél ment, köszi!
blackbird002016-02-12 05:36:56 // 150269
Nekem van itthon első-hátsó, ami kell. Csak el kell jönni érte Érdre. Egy ezres darabja. Ha érdekel, emailban keress.
Alfás Theo2016-02-11 20:42:03 // 150268
De én bontottam! De ez már nincs meg!
JulesTS2016-02-11 20:06:39 // 150267
Véletlenül nem bontott valaki FL elötti 156-ost? Első ajtó paneleket keresek rendkívül olcsón ;) kis hangszóróbeépítési projekthez...
gecsa2016-02-09 23:49:18 // 150266
Ha az alfa code sárga lámpa világít, akkor olvasd el a hasznalatit, minden benne van. Immo antenna, vagy a csatlakozó kontaktos első tippre.
Dante2016-02-09 21:01:38 // 150265
Nekem is ugyanez a tapasztalatom, csak Pioneer fejegységgel használom :) A gyári Blaupunkt fejegység tényleg vállalhatatlan volt ahhoz képest, hogy egy normális fejegység mit hoz ki a Bose rendszerből. Lehetne persze többre vágyni, de nekem egyelőre bőven elég. Ja és a Pio úgy megtornásztatta a mélynyomót, hogy szétszakadt az a kis porvédő műanyag ami hangszóró közepén van :)
kristian1562016-02-09 18:12:54 // 150264
sziasztok egy kerdesem lenne 156jtd m van kéri a kulcs kodod azt hol lehet beszerezni? elöre is köszönöm
rbalint882016-02-09 13:05:53 // 150263
Pedig elég lett volna a fejegységet lecserélni egy normálisra :) Ha nem szeded szét és dynamatozod ki az egész autót, akkor bőven elég a gyári hifi teljesítménye és hangminősége is - megfelelő forrásról hallgatva persze. Nekem csak egy 35ezres JVC van benn, de ég és föld a gyárihoz képest. Sokkal tisztábban szól, nem olyan dunyha mögöttien, mint a gyárival. A gyári egyébként Blaupunkt, ami egy jó ideje -főleg OEM fejekben- nem a hangminőség szinonimája. Kell bele dobni egy rendes fejet (Alpine-t ajánlom jó szívvel, 50-ig bezárólag van jó), van 10 ezerért jelátalakító a BOSE erősítőhöz és egy díszkeret a gyári rádió -din rádió hézag kitöltésére az előlapnál, oszt sanyi. Ha nem műszaki analfabéta valaki, otthon megcsinálja egy óra alatt bekötéssel és beállítással együtt.
OGLIHAWK156SW2016-02-09 12:05:05 // 150262
Hello én náluk csináltattam: Autóhifi Szaküzlet Nyíregyháza
Cím: 4400 Nyíregyháza, Pazonyi út 22.
E-Mail: car.audio@freemail.hu
Telefonos elérhetőség:
+36 30 244 0747
Nekem Gyári bose rendszer van és megtartottam a gyári fejegységet, csak kellett rá jelátalakító, h legyen RCA kimenetem (5000 az átalakító + 2000 a bekötés).
Néha kicsit bunkó a pali de érti a dolgát.
Cím: 4400 Nyíregyháza, Pazonyi út 22.
E-Mail: car.audio@freemail.hu
Telefonos elérhetőség:
+36 30 244 0747
Nekem Gyári bose rendszer van és megtartottam a gyári fejegységet, csak kellett rá jelátalakító, h legyen RCA kimenetem (5000 az átalakító + 2000 a bekötés).
Néha kicsit bunkó a pali de érti a dolgát.
lata882016-02-09 08:52:14 // 150261
Valakinek nincs kölcsönben egy vákumvezérlője 1 óra erejéig? Meg kéne tudnom h nekem az rosszalkodik-e. Bp és környéke. De ha van ötletetek h h tudnám megnézni h müködik-e az is megteszi:D:D:D
Trombozis2016-02-09 07:13:04 // 150260
Jaja megvolt. Át volt állítva. Már szét akartam szedni az ajtót, mert nem nyílt belulrol. Köszi, 159 is hasonló.
rbalint882016-02-08 22:36:47 // 150259
Fl előtti 156-hoz nincs tökvéletlenül polcon porosodó gyári xenonos lámpateste? az se baj, ha direkt van, a lényeg, hogy némi készpénz hatására megváljon tőle :D nagyon olcsón jöhet egy balos is mellé ;)
Kispaksi2016-02-08 16:41:30 // 150258
benczemark2016-02-08 15:03:22 // 150257
Hali valakinek nincs fekete számlapos kilométerórája eladó?? SOS-be kéne! Üdv
Alfás Theo2016-02-07 16:53:25 // 150256
Irtam Neked, linkeltem is az oldalara.
blackbird002016-02-07 14:42:14 // 150255
Na, egy csomó keresgélés után megállapítható, hogy az eLearnben megadott 335mm magas/hosszú rugóméret (hátsó, normál) csak az eLearnban létezik, a valóságban nincs.
A kereskedések mindegyike a 352mm-eset hozza az EPERben megadott cikkszámra.
Az első rugónál uez a helyzet, persze más méretekkel.
Egy nagy kérés a fórumozókhoz: ha valaki megtenné, hogy megméri a kerékközép-sárvédőív alja közti távolságot, ha FL utáni 156 SW-je van, és diesel (a 2,4 a legjobb).
Első-hátsó keréknél is érdekel, de csak NORMÁL futóművesnél.
Nekem jelenleg elöl 365, hátul 325, SPORT futómű.
Előre is köszönöm Mindenkinek, aki mér!
A kereskedések mindegyike a 352mm-eset hozza az EPERben megadott cikkszámra.
Az első rugónál uez a helyzet, persze más méretekkel.
Egy nagy kérés a fórumozókhoz: ha valaki megtenné, hogy megméri a kerékközép-sárvédőív alja közti távolságot, ha FL utáni 156 SW-je van, és diesel (a 2,4 a legjobb).
Első-hátsó keréknél is érdekel, de csak NORMÁL futóművesnél.
Nekem jelenleg elöl 365, hátul 325, SPORT futómű.
Előre is köszönöm Mindenkinek, aki mér!
blackbird002016-02-07 12:12:56 // 150254
Akkor a futóműállítás oké. Ami gáz, hogy az eLearn a rugó meghatározásához nekem nem jött be:( A méreteknél szinte mindegyikhez uazt adja. Az EPER már jobb, ott sikerült kibogarászni, hogy elméletileg melyik lenne jó, de méreteket sehol nem találtam a Szakál weboldalán kívül. Persze azok nem egyeznek az eLearnben megadottakkal.
Innentől meg egyenlőre vakvágány a dolog. A bontott sem mérvadó, mivel nem lehet tudni, mennyinek kéne lennie.
Ha végképp nem találok méreteket, egrendelem cikkszám aéapján, hátha bejön.
Gátlót egyszerűbb találni.
Ha esetleg van valami módja a méretek meghatározásának a neten, akkor azt szívesen fogadom.
Innentől meg egyenlőre vakvágány a dolog. A bontott sem mérvadó, mivel nem lehet tudni, mennyinek kéne lennie.
Ha végképp nem találok méreteket, egrendelem cikkszám aéapján, hátha bejön.
Gátlót egyszerűbb találni.
Ha esetleg van valami módja a méretek meghatározásának a neten, akkor azt szívesen fogadom.
.......................2016-02-07 09:49:32 // 150253
ha szészereled,úgyis látod mit kell cserélni még
normál csillapítókhoz normál rugó dukál
úgy visszaáll az autó eredeti futómű viselkedése
futóműállítás mindenképpen kell ,ha ültetőrugók kikerülnek és változik a kocsi magasága
normál csillapítókhoz normál rugó dukál
úgy visszaáll az autó eredeti futómű viselkedése
futóműállítás mindenképpen kell ,ha ültetőrugók kikerülnek és változik a kocsi magasága
blackbird002016-02-07 09:43:45 // 150252
A gátlók gyáriak voltak hátul (blogomban), de cseréltem, mert folyt. A száma, és a mérete szerint egyértelmüen sport változat. Most normál van bent, mert a sport nem kapható, vagy csak arany árban.Eper szerinti normált vettem. Most a rugókon kattogok, hogy mi legyen a következő lépés.
Szerintem elöl is gyáriak még a gátlók, de Eper szerint ott is más a sport-normál viszonylat.
Nem tudom, kell/javasolt e még esetleg mást is cserélni, és utána kell e futómű beállítás? Gondolom kell. Ja eLearn megvan:)))
Köszi a választ és a tanácsokat!
Szerintem elöl is gyáriak még a gátlók, de Eper szerint ott is más a sport-normál viszonylat.
Nem tudom, kell/javasolt e még esetleg mást is cserélni, és utána kell e futómű beállítás? Gondolom kell. Ja eLearn megvan:)))
Köszi a választ és a tanácsokat!
lata882016-02-07 09:20:21 // 150251
A geometriat megmozgattam, nem szorul. Viszont amit eszrevettem. Amikor hozzam kerult az auto, gyakran hallottam leallitas utan a motorbol berrego zajt. Azota megtudtam hogy az a vakumlabda vezerloje volt. Nah ez a hang mar nem hallhato sosem... Egyaltaln normalis volt h leallitas utan bugott??? Azota azonban dugtam ra masik vezerlot is, es ugyanugy letiltott. Szoval passzolom, mi lehet.
.......................2016-02-07 08:26:28 // 150250
Ha gyári gátlókat találsz benne azt továbbra is használhatod
Rugókat bontóban tudsz szerezni olcsón
Színkód van mindegyiken ,az alapján vagy
A menetszám ,rugó huzal átmérő ,és hossz alapján tudod beazonosítani hogy melyik autóhoz passzol
A 2,4hez más rugók vannak,mint pl. Az 1,9 hez,sw hez más mint a berlina,stb.
Az eLearnban viszont benne van minden adat
Netről letölthető a 156eLearn
Rugókat bontóban tudsz szerezni olcsón
Színkód van mindegyiken ,az alapján vagy
A menetszám ,rugó huzal átmérő ,és hossz alapján tudod beazonosítani hogy melyik autóhoz passzol
A 2,4hez más rugók vannak,mint pl. Az 1,9 hez,sw hez más mint a berlina,stb.
Az eLearnban viszont benne van minden adat
Netről letölthető a 156eLearn
blackbird002016-02-07 07:59:24 // 150249
Üdv!
Az autóm gyárilag sport futóműves. Azon gondolkodom, hogy visszaállítanám a normál magasságot. Utána néztem Eperben, csak a rugókat, és a gátlókat kell cserélni.
Ha esetleg van valakinek tapasztalata ilyen téren, és el is mondaná, azt megköszönném:)
Amennyiben sikerül, a megmaradt alkatrészeket eladnám.
Az autóm gyárilag sport futóműves. Azon gondolkodom, hogy visszaállítanám a normál magasságot. Utána néztem Eperben, csak a rugókat, és a gátlókat kell cserélni.
Ha esetleg van valakinek tapasztalata ilyen téren, és el is mondaná, azt megköszönném:)
Amennyiben sikerül, a megmaradt alkatrészeket eladnám.
berobbantam2016-02-07 07:10:05 // 150248
Kinyitod az ajtót.Egy kis négyszögletes enyhén íves lukat keress a zár környékén.A slusszkulcs hegyével át tudod pattintani
GEORGE2016-02-07 04:04:58 // 150247
Na akkor még1szer.
Üdv.
6000-et hogy tud forogni? 5000-nél tiltás van.
Szerintem a változó geometria van letapadva, nem tudja nyitni zárni, így egy bizonyos fordulat/teljesítmény igény elérésekor, nem lesz meg a igényelt turbónyomás, ezzel eltérés képződik a kért és valós töltésérték közt, ezért letilt.
Üdv.
6000-et hogy tud forogni? 5000-nél tiltás van.
Szerintem a változó geometria van letapadva, nem tudja nyitni zárni, így egy bizonyos fordulat/teljesítmény igény elérésekor, nem lesz meg a igényelt turbónyomás, ezzel eltérés képződik a kért és valós töltésérték közt, ezért letilt.
GEORGE2016-02-07 03:57:56 // 150246
6000-et hogy tud forogni? 5000-nél tiltás van.
Trombozis2016-02-06 21:59:02 // 150245
Tudom. Tuti ott van. Csak türelmetlen voltam és nem vagyok gíp előtt. :-)
PistaFR2016-02-06 21:50:47 // 150244
Valahol a zárszerkezetnél van egy kis kallantyú, azt kell átkattintani a másik állásba. A használatiban tuti benne van :P
Trombozis2016-02-06 21:43:18 // 150243
Heyyo!
56ban is van hatul gyerekzar, igaz? Hogy a rakban kell kikapcsolni? Nem tudok kimaszni hatul, ha vezetem a kocsit. :-D
56ban is van hatul gyerekzar, igaz? Hogy a rakban kell kikapcsolni? Nem tudok kimaszni hatul, ha vezetem a kocsit. :-D
lata882016-02-06 21:29:46 // 150242
Sziasztok!
Remélem tud valaki segíteni. Az esetem a következő:
Már lassan 1 éve, amikor is autópályán haladtam, kigyulladt a motorhiba lámpa, és dealerhez küldött Alfinho. A hibával már másoknál is találkoztam itt a fórumon. Tünetek. pályán 3000 fordulat felett letiltja a turbót, leállítás után, visszaadja, majd egy ütemesebb gyorsítás következtében el is alszik a hiba jelző, mindaddig amig ujra el nem érem 5-ben a 3000es fordulatot. Városban dinamikusan lehet vezetni akár 5-6000 fordulaton is, de amint folyamatosan terhelve van, legyen az akár egy emelkedő, vagy autopálya ahol tartósabban magas fordulaton kihuzatom, letilt. Gondoltam én naívan, megcsinálom!
Azóta sem sikerült.... Egr, Map tisztítva. vákumvezérlő szilikoncsövek cserélve. Nah ezután... Kb két hete beszereztem egy kapcsolos vagkkl kábelt a netdigitől. Minap rádugtam alfinhora, és lám... Légzsákra és ABSre rá tud csatlakozni, viszont ECUra nem. Mi lehet az oka? Szívesen fogadok minden jótanácsot, segítséget mint a motor tünetekkel, mind a kábellel kapcsolatban. Ja amúgy alfa 156 1.9JTD, 2002-es évjárat. Remélem tudtok valami okosat mondani.. Köszönöm előre is. Attila
Remélem tud valaki segíteni. Az esetem a következő:
Már lassan 1 éve, amikor is autópályán haladtam, kigyulladt a motorhiba lámpa, és dealerhez küldött Alfinho. A hibával már másoknál is találkoztam itt a fórumon. Tünetek. pályán 3000 fordulat felett letiltja a turbót, leállítás után, visszaadja, majd egy ütemesebb gyorsítás következtében el is alszik a hiba jelző, mindaddig amig ujra el nem érem 5-ben a 3000es fordulatot. Városban dinamikusan lehet vezetni akár 5-6000 fordulaton is, de amint folyamatosan terhelve van, legyen az akár egy emelkedő, vagy autopálya ahol tartósabban magas fordulaton kihuzatom, letilt. Gondoltam én naívan, megcsinálom!
Azóta sem sikerült.... Egr, Map tisztítva. vákumvezérlő szilikoncsövek cserélve. Nah ezután... Kb két hete beszereztem egy kapcsolos vagkkl kábelt a netdigitől. Minap rádugtam alfinhora, és lám... Légzsákra és ABSre rá tud csatlakozni, viszont ECUra nem. Mi lehet az oka? Szívesen fogadok minden jótanácsot, segítséget mint a motor tünetekkel, mind a kábellel kapcsolatban. Ja amúgy alfa 156 1.9JTD, 2002-es évjárat. Remélem tudtok valami okosat mondani.. Köszönöm előre is. Attila
berobbantam2016-02-06 14:56:49 // 150241
Ezt úgy reálisnak tartom.Tegnap épp egy fábia akart lenyomni egy "német" szakaszon.Hát én nem éreztem 170-nél,hogy el akarna fogyni.5-ben 140 fölött él igazán.Nekem is 215-ös gumik vannak fenn.És nem kizárt,hogy meg is van chippelve.Az előéletéröl sajnos semmit sem tudok.Csak annyit,hogy az előző olasz gazdi nem kevés pénzt tett a futóműbe.Másrészröl viszont elég igénytelen volt az autót illetően.Főleg a beltér nem nagyon izgatta.