WarbiRunner (Gyuri)2023-10-19 15:11:35 // 155992
Lehet kicsit túlzás az elképzelésekhez, de megkérdem :-)
Kócosw2023-10-19 13:55:32 // 155991
az enyém elado 😁
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-19 10:52:31 // 155990
Vagy tud valaki biztos(abb) előéletű 156 jtd-t?
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-18 20:36:30 // 155989
Ciao! Ezt az autót ismeri valaki?
Piritu - 1.000.0002023-10-18 15:58:49 // 155988
Mi volt a hibakód? Miért cseréltétek a szenzorokat? Nincs csippelve?
salamonl762023-10-17 23:52:58 // 155987
Sziasztok! A segitsegetek szeretném kérni.Történt,hogy leállt a kicsike.Hiba kód olvasás.Üzemanyag nyomás szabályzó szelep és rail közös nyomocső nyomás érzéekő szenzor csere...most se jó.Erősebb gázadáskor letilt és lekapcsolja a tápszivattyút.'.9jtd(110LE Várom üzeneteitek. Köszönettel:Lacika
Kócosw2023-08-20 21:30:24 // 155986
Hosszas agyalás után be kellett lássam,a 156 csak áll a garázsban,alig megy .így majd 15 ev után úgy döntöttünk eladó sorba kerül.Először csak itt hirdetem, szeretném ha jó kezekbe kerülne.Ha valakit erdekel, infók a blogban, kérdezni a falamon.A Hifi és a GTA felnik nem kerülnek eladásra.Uj műszakit fog kapni, plusz eladáskor vezérműszíj és olaj plusz szűrők szintén átadásra kerülnek.
NormaN2023-07-05 09:00:38 // 155985
DZ rendberakta, és menet közben kiderült 100%-ra hogy 3.2 lefogatokkal lett felrakva a vezérlés, szóval ha valaha valaki belefutni (ahogy hallottam már páraknak sikerült) igenis kurva sokat számít az a pár mili. :)
NormaN2023-06-26 21:06:07 // 155984
Sziasztok visszatértem :D
no a generátor cserével ami sikeres volt, történt egy vezérlés + vizpumpa (nyilván) csere is, ami eleinte sikeres volt, de beindítás után mondta a szerelő hogy furán jár alapjáraton.
Nem hazudott egy elfokolt verseny v8 vagy boxer hang lett az alajárati hang, még tetszene is ha ez lenne az elvárt de sajnos nem, rázza az egész kasztnit és a kormányt is, fordulaton egész kisimul majdnem tökéletes aztán piros lámpa és megint pokol, lefulladás határ.
Befecsire gyanakodott ugyhogy bemérettem és kiderült hogy amúgy egész rendben vannak
(de nem árt ha jönnek újak amiket meglehet csinálni tökéletesre) ha már itt voltam hála prostreet Nándinak, szereztem felújított benzin hidakat és új üzemanyag csöveket, mert elkezdett a teflon belül leválogatni ami nem annyira jó, kicseréltem azokat is minden fasza, de a hiba változatlan. Tovább mentem, kábelek kicsipogva trafó, befecsi, minden ami hátul volt előre került, fülre és érzésre is nagyon gyanusan a hátsó hengersorról jön a baj, mindent hátulról előre raktam variáltam, voltak tarcsi trafók azokat is raktam mindenhova semmi változás. Kerültek most be új gyerták és szerda-csütürtökön jönnek az új trafók is, hogy tényleg mindent kilőjek.
Menet közben egész sok forumot találtam ahol szépen kifejtik hogy nagyon érzékeny a vezérlés és 1-1 miliméter itt ott simán okozhat pontosan ilyen eredményt, mivel ennyire már nem értek hozzá és nem látok bele nem egészen értem hogy itt mit jelent az 1-1 miliméter és ezt hogy lehet kideríteni, vagy megelőzni a szereléskor, de szerelőkkel is beszéltem (külfödiekkel) ezeken a forumokon és egyértelműen kifejtették hogy tipikius a hátsó hengersor kipufógó szelepjeit ellehet ugy rakni kicsit, hogy ez történjen.
Valakinek van ezzel kapcsolatban infója, tapasztalata, mert kicsit már kezdenek a költségek és az energiám elfogyni, és ha annyi a megoldás hogy a szerelő ránéz a vezérlésre és helyre igazítja egész boldog lennék :D
no a generátor cserével ami sikeres volt, történt egy vezérlés + vizpumpa (nyilván) csere is, ami eleinte sikeres volt, de beindítás után mondta a szerelő hogy furán jár alapjáraton.
Nem hazudott egy elfokolt verseny v8 vagy boxer hang lett az alajárati hang, még tetszene is ha ez lenne az elvárt de sajnos nem, rázza az egész kasztnit és a kormányt is, fordulaton egész kisimul majdnem tökéletes aztán piros lámpa és megint pokol, lefulladás határ.
Befecsire gyanakodott ugyhogy bemérettem és kiderült hogy amúgy egész rendben vannak
(de nem árt ha jönnek újak amiket meglehet csinálni tökéletesre) ha már itt voltam hála prostreet Nándinak, szereztem felújított benzin hidakat és új üzemanyag csöveket, mert elkezdett a teflon belül leválogatni ami nem annyira jó, kicseréltem azokat is minden fasza, de a hiba változatlan. Tovább mentem, kábelek kicsipogva trafó, befecsi, minden ami hátul volt előre került, fülre és érzésre is nagyon gyanusan a hátsó hengersorról jön a baj, mindent hátulról előre raktam variáltam, voltak tarcsi trafók azokat is raktam mindenhova semmi változás. Kerültek most be új gyerták és szerda-csütürtökön jönnek az új trafók is, hogy tényleg mindent kilőjek.
Menet közben egész sok forumot találtam ahol szépen kifejtik hogy nagyon érzékeny a vezérlés és 1-1 miliméter itt ott simán okozhat pontosan ilyen eredményt, mivel ennyire már nem értek hozzá és nem látok bele nem egészen értem hogy itt mit jelent az 1-1 miliméter és ezt hogy lehet kideríteni, vagy megelőzni a szereléskor, de szerelőkkel is beszéltem (külfödiekkel) ezeken a forumokon és egyértelműen kifejtették hogy tipikius a hátsó hengersor kipufógó szelepjeit ellehet ugy rakni kicsit, hogy ez történjen.
Valakinek van ezzel kapcsolatban infója, tapasztalata, mert kicsit már kezdenek a költségek és az energiám elfogyni, és ha annyi a megoldás hogy a szerelő ránéz a vezérlésre és helyre igazítja egész boldog lennék :D
NormaN2023-06-26 20:57:24 // 155983
nagyon köszönöm itt is
aranytl2023-06-21 22:56:03 // 155982
Fontos az ellenállás értéke, nem jó bele az eu2-es. A 3.2 és a 3.0 motorokban nagyobb ccm-es van, ellenállása ua, de nem biztos hogy az ecu tud annyit korrigálni hogy ne legyen sok a mennyiség.
aranytl2023-06-21 22:44:36 // 155981
Tudok adni 160 ekm-t futott motorból gyárit.
NormaN2023-06-20 09:47:05 // 155980
NormaN2023-06-20 08:34:01 // 155979
Igen, rajta túl vagyok, köszi.
Ő a 190LE v6ba cserélte aminél a gyári EV1 is 14.5 OHM tehát ott teljes match a cucc és ezért merült fel bennem, hogy mi történhet az én esetmeben, vagy van-e esetleg jobb alternatíva, de köszike !
Ő a 190LE v6ba cserélte aminél a gyári EV1 is 14.5 OHM tehát ott teljes match a cucc és ezért merült fel bennem, hogy mi történhet az én esetmeben, vagy van-e esetleg jobb alternatíva, de köszike !
gyml2023-06-20 07:52:22 // 155978
NormaN2023-06-19 19:06:22 // 155977
ja 2.5 v6 az lemaradt
NormaN2023-06-19 19:01:58 // 155976
Helloka,
Injektor kérdés
192le - EV6 a gyárija eme bosch száma : 0 280 156 039
a beszerzésének az esélye konvergál a nullához, ugyhogy elkezdtem utána járni és itt ott találta alternativát amik tökéletesek lehetnek specifikációba kicsit többet hordanak de az még nem baj.
ezt találtam hogy van aki cserélte 190LE-ben erre a gyárit: 0-280-155-746
Itt felmerült benne hogy baj lehet-e az ohm elétérés:
gyári: 14.5
"csere": 15,95
elvileg minden todásom és az internet szerint ez még OK, de jó lenne egy tapasztaltabb tudású megerősítése,
egyéb alternativája valakinek erre ami bevált és beszerezhető ?
Köszöntem
Injektor kérdés
192le - EV6 a gyárija eme bosch száma : 0 280 156 039
a beszerzésének az esélye konvergál a nullához, ugyhogy elkezdtem utána járni és itt ott találta alternativát amik tökéletesek lehetnek specifikációba kicsit többet hordanak de az még nem baj.
ezt találtam hogy van aki cserélte 190LE-ben erre a gyárit: 0-280-155-746
Itt felmerült benne hogy baj lehet-e az ohm elétérés:
gyári: 14.5
"csere": 15,95
elvileg minden todásom és az internet szerint ez még OK, de jó lenne egy tapasztaltabb tudású megerősítése,
egyéb alternativája valakinek erre ami bevált és beszerezhető ?
Köszöntem
aranytl2023-05-03 16:17:20 // 155975
0 124 515 090 van a hátsó burkolaton, de ez változhat az évek során. Az összes V6-on ez a generátor van. 52 mm-es kerék, 6 borda. Fülek oldalt egyvonalban. Más motorra nem is jó. Lehet kérni 1000 Ft-ért 200 napos visszaküldést, ha mégsem lenne jó. Bejelented és jön érte a futár. Nincs veszítenivalód, max az a pár nap.
Korábban ez a találat tűnt szimpatikusnak. De a hátulja kicsit máshogy néz ki. Szerintem a cikkszámban ezek jelentik az eltérést.
Korábban ez a találat tűnt szimpatikusnak. De a hátulja kicsit máshogy néz ki. Szerintem a cikkszámban ezek jelentik az eltérést.
NormaN2023-05-03 12:53:30 // 155974
Pont az nézegetem, hogy gyanusan olcsó és az Bosch szám alaján stimmel ? mert van egy 200+ért is aminek más a száma (192 ló)
megvan neked esetleg mármint a gyári bosch szám ?
https://www.autodoc.hu/bosch/1158655
https://www.autodoc.hu/bosch/19149893
megvan neked esetleg mármint a gyári bosch szám ?
https://www.autodoc.hu/bosch/1158655
https://www.autodoc.hu/bosch/19149893
aranytl2023-04-29 10:39:52 // 155973
Ahol cseredarabot kérnek az is mind felújított. A házon és a forgórész vasán kívül minden mást kicserélnek. A szabályzóban van különbség. Az enyém noname és gázfröccsre ingadozik a feszültség, a fényszórón látszik. A régi Bosch-sal nem csinálta. De amúgy jók az értékek.
Most van az autodocon 88-ért Bosch, az egész jó ár. Novemberben 180-200 között volt, annyit azért nem ér.
Most van az autodocon 88-ért Bosch, az egész jó ár. Novemberben 180-200 között volt, annyit azért nem ér.
berobbantam2023-04-28 17:24:04 // 155972
A régit nyugodtan add le vasba.Lesz rajta egy új ami jó esetben el megy 200k kilómétert.Másrészt nekem anno azt mondták nem érdemes felújíttatni.Nyitott a generátor ház és ahogy rozsdásodik a vasmag előbb utóbb szétrepeszti a házat.Azért én is őrzöm a régit😀.De pénzt nem áldoztam rá.
NormaN2023-04-28 09:50:35 // 155970
Nagyon köszönöm a részletes leírást, egyrészt le a kalappal másrészt sajnálom :D ...
Bennem is megfordult hogy lehet hogy nem kockáztatok be semmit és uj gyárit rendelek, plug and play, addig a régi felmegy felújítódni és a polcra.
De akkor a sejtésem beigazólodótt, ez nem egy futo kaland lesz pár órára :D
Bennem is megfordult hogy lehet hogy nem kockáztatok be semmit és uj gyárit rendelek, plug and play, addig a régi felmegy felújítódni és a polcra.
De akkor a sejtésem beigazólodótt, ez nem egy futo kaland lesz pár órára :D
aranytl2023-04-28 08:50:46 // 155969
berobbantam2023-04-28 05:36:05 // 155968
Szia
Én is új generátort javaslok.Én alba autóalkatrésznél vettem fehérvárrol anno a jtd-re.Akkor a felújított 45 lett volna a régi leadásával,a gyári új 52 volt.
Én is új generátort javaslok.Én alba autóalkatrésznél vettem fehérvárrol anno a jtd-re.Akkor a felújított 45 lett volna a régi leadásával,a gyári új 52 volt.
Kazes☻2023-04-27 23:54:17 // 155967
Ez szép, de elég valószínű, hogy az 1,6 és a 2,5V6 nem egészen ugyanolyan. :)
aranytl2023-04-27 23:43:00 // 155966
Szia!
Tavaly novemberben volt szerencsém 3x cserélni generátort, már csukott szemmel is megy :D
Elkezdtem róla írni a blogot, de abbamaradt.
Magamnak csináltam, harmadjára már 4 órán belül megvoltam.
Javaslom új generátor beszerzését. Én Szegeden a Polgárnál vettem 62 eFt volt és le kellett adni a régit. 2 éve volt már egy felújításom amit szintén magam végeztem. Új csapágyak, Bosch szabályzó, elszállt mert az állórészen a gyári "forrasztás" meglazult. Szóval állapotfüggő is, de kisebb szopás egy új, csak feltétlenül tegyék padra a szemed láttára vagy legalább adjanak valami papírt róla. Én egy hibás tekercselésűt kaptam elsőre, azért kellett 3x szerelnem. Sajnos csak akkor tudod lepróbálni, ha teljesen összerakod az autót. A padon 1300-as fordulatnál már illene töltenie (2,3 az áttétel, ez 565 motorfordulat).
Vegyél kipufogó tömítést, mert azt mindenképpen le kell szerelni a két katalizátor között.
Én legutóbb csáposon csináltam, de felbakolt autón is meg lehet csinálni (az volt 2 éve).
Menete tömören:
Áramtalanítás. Felső motorkitámasztó oldása a motorról. Kézifék oldva. Váltó üresben. Ha meg akarod spórólni a futóműállítást, akkor a bölcső-kasztni csatlakozó pontokat össze kell jelölni festékfilccel, hogy ugyanoda tedd vissza.
Le kell szerelni az első kerekeket, motorvédő burkolatot, 2 db kipufogócsövet a katalizátorok közül.
Lekötni a stabrudat a villáról, a villát az alsó lengőkarról, kormányművet a bölcsőről.
Le kell engedni a váltóalagutat (15 cm-re a bölcső felőli végén). Ennek az utolsó csavarja a hővédő burkolat alatt van, azt is le kell szerelni. (Ha nagyon leengeded, a kézifék behúzza magát, visszarakáskor figyelni kell.)
Hosszbordás feszítőjét kitámasztani (15-ös hajlított csillag, 4-es fúrószár vagy valami)
Motort alá kell támasztani úgy, hogy a hátsó váltótartó konzolt (24-es racsnis csillag) le tudd szerelni és a bölcső is leengedhető legyen. Mielőtt a bölcsőt lelazítod, a szervo csöveket tartó bilincset ki kell nyitni egy széles csavarhúzóval. Bal oldalon van a bölcső nyúlványán. Szép mutatvány, főleg visszapattintani.
Jöhet le a bölcső, az alsó lengőkarok gömbcsuklói megtartják.
Jobb féltengelyt a generátor alatt szét kell csavarozni. Nemtom hanyas imbusz, végén önzáró anya beékelődve, figyelni kell a pozícióra meghúzáskor. Legyen nálad 2 rongy vagy zacskó, amit a szétválasztott végekre teszel, különben minden grafitos zsíros lesz.
Na most már hozzáférsz a generátorhoz. Hátuljáról leoldod a vezetékeket. 13/8 Érdemes lehúzni az olajnyomás gomba vezetékét is, pattintós füles.
A generátort 2 db jó hosszú 8-as csavar fogja. Az alsó gyerekjáték, de ne húzd ki. A felső trükkös. Kicsavarod oké, de nem tudod kihúzni csak akkor, ha megemeled a motort. A legjobb, ha az olajteknő elején emeled, de lehet az első motortartó baknál is ütközésig. Ekkor a csavar feje szembe kerül a váznyúlvány mélyedésével, és ki lehet húzni. Ha megvan, engedd vissza a motort. Húzd ki az alsó csavart. Leesni nem fog, mert szorítja magát az anyáival. Ezen egy hosszú erős csavarhúzóval segíthetsz. Egyik kezedben a generátor, másikkal finoman feszítgeted. Arra számíts hogy nehéz, és ha elengeded letöri a gombát.
Ha már csak Te tartod, ügyesen ki kell játszanod a kerékjárat irányába.
Pár kép, ezek között van generátoros szerelős is.
Tavaly novemberben volt szerencsém 3x cserélni generátort, már csukott szemmel is megy :D
Elkezdtem róla írni a blogot, de abbamaradt.
Magamnak csináltam, harmadjára már 4 órán belül megvoltam.
Javaslom új generátor beszerzését. Én Szegeden a Polgárnál vettem 62 eFt volt és le kellett adni a régit. 2 éve volt már egy felújításom amit szintén magam végeztem. Új csapágyak, Bosch szabályzó, elszállt mert az állórészen a gyári "forrasztás" meglazult. Szóval állapotfüggő is, de kisebb szopás egy új, csak feltétlenül tegyék padra a szemed láttára vagy legalább adjanak valami papírt róla. Én egy hibás tekercselésűt kaptam elsőre, azért kellett 3x szerelnem. Sajnos csak akkor tudod lepróbálni, ha teljesen összerakod az autót. A padon 1300-as fordulatnál már illene töltenie (2,3 az áttétel, ez 565 motorfordulat).
Vegyél kipufogó tömítést, mert azt mindenképpen le kell szerelni a két katalizátor között.
Én legutóbb csáposon csináltam, de felbakolt autón is meg lehet csinálni (az volt 2 éve).
Menete tömören:
Áramtalanítás. Felső motorkitámasztó oldása a motorról. Kézifék oldva. Váltó üresben. Ha meg akarod spórólni a futóműállítást, akkor a bölcső-kasztni csatlakozó pontokat össze kell jelölni festékfilccel, hogy ugyanoda tedd vissza.
Le kell szerelni az első kerekeket, motorvédő burkolatot, 2 db kipufogócsövet a katalizátorok közül.
Lekötni a stabrudat a villáról, a villát az alsó lengőkarról, kormányművet a bölcsőről.
Le kell engedni a váltóalagutat (15 cm-re a bölcső felőli végén). Ennek az utolsó csavarja a hővédő burkolat alatt van, azt is le kell szerelni. (Ha nagyon leengeded, a kézifék behúzza magát, visszarakáskor figyelni kell.)
Hosszbordás feszítőjét kitámasztani (15-ös hajlított csillag, 4-es fúrószár vagy valami)
Motort alá kell támasztani úgy, hogy a hátsó váltótartó konzolt (24-es racsnis csillag) le tudd szerelni és a bölcső is leengedhető legyen. Mielőtt a bölcsőt lelazítod, a szervo csöveket tartó bilincset ki kell nyitni egy széles csavarhúzóval. Bal oldalon van a bölcső nyúlványán. Szép mutatvány, főleg visszapattintani.
Jöhet le a bölcső, az alsó lengőkarok gömbcsuklói megtartják.
Jobb féltengelyt a generátor alatt szét kell csavarozni. Nemtom hanyas imbusz, végén önzáró anya beékelődve, figyelni kell a pozícióra meghúzáskor. Legyen nálad 2 rongy vagy zacskó, amit a szétválasztott végekre teszel, különben minden grafitos zsíros lesz.
Na most már hozzáférsz a generátorhoz. Hátuljáról leoldod a vezetékeket. 13/8 Érdemes lehúzni az olajnyomás gomba vezetékét is, pattintós füles.
A generátort 2 db jó hosszú 8-as csavar fogja. Az alsó gyerekjáték, de ne húzd ki. A felső trükkös. Kicsavarod oké, de nem tudod kihúzni csak akkor, ha megemeled a motort. A legjobb, ha az olajteknő elején emeled, de lehet az első motortartó baknál is ütközésig. Ekkor a csavar feje szembe kerül a váznyúlvány mélyedésével, és ki lehet húzni. Ha megvan, engedd vissza a motort. Húzd ki az alsó csavart. Leesni nem fog, mert szorítja magát az anyáival. Ezen egy hosszú erős csavarhúzóval segíthetsz. Egyik kezedben a generátor, másikkal finoman feszítgeted. Arra számíts hogy nehéz, és ha elengeded letöri a gombát.
Ha már csak Te tartod, ügyesen ki kell játszanod a kerékjárat irányába.
Pár kép, ezek között van generátoros szerelős is.
NormaN2023-04-27 22:21:52 // 155965
Helloka,
2.5 v6
1 éve lassan szopok teljesen random ABS VDC hibával 3 aksi volt bent azóta, féklámpa kapcsoló, tempomat (kuplung) kapcsoló, kábelek, fütúmű, minden volt cserélve, nézve, csinálva.
Ma "végre" kidobott egy töltés check lámpát 10.9 volt járó motornál a töltés.
Összeállt a kép, hogy "áááááá" biztos eddig csak a végét járta a generátor (ha mentem 1000kmt összesen az autóval ebben az időszakban) és most beadta a kulcsot és ezek lehettek a random hibák is, mert ugye híresen érzékeny rá és először ezeket dobja el ha akksi, töltés gondok vannak.
Szóval szinte biztos hogy generátor, de egy rövid utánaolvasás után nem tünik egy 10 perces mutatványnak :D
Tapasztalatok tippek ? felújítás, csak bosch vagy más is fasza ? van-e kiskapu hogy ne kelljen a bódét levenni a motor körül :D ?
2.5 v6
1 éve lassan szopok teljesen random ABS VDC hibával 3 aksi volt bent azóta, féklámpa kapcsoló, tempomat (kuplung) kapcsoló, kábelek, fütúmű, minden volt cserélve, nézve, csinálva.
Ma "végre" kidobott egy töltés check lámpát 10.9 volt járó motornál a töltés.
Összeállt a kép, hogy "áááááá" biztos eddig csak a végét járta a generátor (ha mentem 1000kmt összesen az autóval ebben az időszakban) és most beadta a kulcsot és ezek lehettek a random hibák is, mert ugye híresen érzékeny rá és először ezeket dobja el ha akksi, töltés gondok vannak.
Szóval szinte biztos hogy generátor, de egy rövid utánaolvasás után nem tünik egy 10 perces mutatványnak :D
Tapasztalatok tippek ? felújítás, csak bosch vagy más is fasza ? van-e kiskapu hogy ne kelljen a bódét levenni a motor körül :D ?
Dévid2023-04-24 20:21:07 // 155964
Köszi! Majd valamikor megnézem.
Adam772023-04-24 19:51:03 // 155963
Szia!Jobb első kerékdobban van,az ablakmosó tartály előtt.Ha szerencséd van ,csak a kábelsaruk korrodáltak.
Dévid2023-04-24 19:12:13 // 155962
Hello! Tudja valaki, hol keressem a dudát a 156-ban? Találtam egy kocsit a garázsban, de nem szól az sem benne.
Liquid2023-04-22 12:46:17 // 155961
A tudománynak is vannak fokozatai, Ő már sok danos 🙂
Kócosw2023-04-22 05:50:59 // 155960
tudomány...Gt nél voltál már? 😁
Kócosw2023-04-22 05:42:58 // 155959
yat szoktam fogyasztani kerlek szepen, jó nem vagyok GT kategória,de nem a 3;1 instant fogy nalhnk 😆
Liquid2023-04-21 22:53:34 // 155958
az se kis tudomány ám :) El lehet rontani :)
Coyote2023-04-21 18:07:07 // 155957
Egy finom olasz kávéra mindig kapható vagyok 😉
Kócosw2023-04-21 15:08:42 // 155956
hajrá,de szolok en csak kávét tudok főzni 😆
Coyote2023-04-21 11:44:46 // 155955
Ha meg egyszer ráveszem magam a költözésre lehet szomszédok is lehetünk akkor nem kell annyit autózni 😁
Kócosw2023-04-21 05:01:09 // 155954
ha megyek en is egy seggel tolom ne aggodj,nem a világ vége 😆
Coyote2023-04-20 20:36:50 // 155953
Hmmm…. 2 pihenővel max az kb 8:30-9 óra csak. Az nem olyan sok. Én simán megjárom frankfurtot oda vissza 😁
Kócosw2023-04-20 20:02:18 // 155952
csak epp jelenleg egy 706 km re vagyok épp 😆
Kócosw2023-04-20 20:01:38 // 155951
tudom köszi szépen,ki tudja hatha szavadon foglak egyszer...😎
Coyote2023-04-20 17:22:45 // 155950
Hát jó, azért sajnálom, hogy nem tudsz eljönni. Max, he esetleg erre jársz ugorj be, nálam mindig minden Alfás szívesen látott vendég bármikor. 😉😁
Kócosw2023-04-20 11:07:38 // 155949
picit attol odebb vagyok ,csak nem irtam be 😁
Coyote2023-04-20 02:01:11 // 155948
Győrből ide hozzánk 😉
Kócosw2023-04-19 20:55:30 // 155947
ilyen kifogas nem is lenne 😆
Coyote2023-04-19 20:50:10 // 155945
Kocsival max 1:30-1:45 perc 😉😁
Coyote2023-04-19 19:57:29 // 155944
Szállást tudok biztosítani, zárt parkolót is amely kamerával megfigyelt 😁 Több kifogásod nem lehet 😁