Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 22:38:49 // 83455
Azért az nem az ên kategóriám lesz...az 3 évesen is lesz 15 mihály...plusz majd 70-80e nél fogja mindenki eladni amikor rá kell locsolni egy 5-öt :)
Haddel2016-06-01 22:34:15 // 83454
Amúgy érdekes,hogy nem csak Magyarországon ilyen rosssz az olasz autok megitélése,hanem itt az osztrákoknál is.
Most kiküldetésben vagyunk,ottalvós melon,és én pénteken haza akarok menni Várpalotára.Ezért saját autóval jöttem hétfőn,amikor elkezdte a hülyeségét a Boci.Mutattam a kollegáknak,hogy villog a müszerfal ,mint a karácsonyfa,egyböl elkezdték ,hogy normális autót kellett volna vennem ,nem olasz vacakot.. Mondom nekik,nekem ennél nem kell jobb.😃
Most kiküldetésben vagyunk,ottalvós melon,és én pénteken haza akarok menni Várpalotára.Ezért saját autóval jöttem hétfőn,amikor elkezdte a hülyeségét a Boci.Mutattam a kollegáknak,hogy villog a müszerfal ,mint a karácsonyfa,egyböl elkezdték ,hogy normális autót kellett volna vennem ,nem olasz vacakot.. Mondom nekik,nekem ennél nem kell jobb.😃
Haddel2016-06-01 22:14:00 // 83453
Én főleg csak pályán használom,de ennek ellenére nagyon csábit ,hogy a giuliából a qv-t vegyem.Pláne,ha 3 évesen olyan áreséssel meg lehet majd venni ,mint a 159-et az uj árához képest.
droberto2016-06-01 22:06:34 // 83452
Most olvasom, hogy az év motorja választáson nem, hogy dízel nyertes, de még jelölt sem volt. Mekkora egy képmutatás... :(
Viszont az absolut győztes a Ferrari 488 V8 turbója lett. :)
Viszont az absolut győztes a Ferrari 488 V8 turbója lett. :)
droberto2016-06-01 21:36:29 // 83451
Szégyen, hogy az Alfa idáig süllyedt! Ez kb olyan mint a sportos japóknál a kamu dupla kipuff vég.
droberto2016-06-01 21:33:47 // 83450
Benzinest venni most újra divat lett. Az ötvenkilencnél a 2009 után a Tbi-ből sajnos nem sokat adtak el kint a dízelfüggő nyugaton. Így itthon csak kis számban lesznek. A TBi egyébként jó motor csak elfelejtettek hozzá kipuffott tervezni. Meg vsz. az E5 és a turbó is kiöli belőle a V6, a TS és a Boxerek hírhedt orgánumát. Reméljük ebbe az új 2.0 benyába visszarakják a boggie-t! :)
maotun2016-06-01 21:20:01 // 83449
Na, a TiBi hangja rendben van, csak lemarad :)))) mert a kocsi gyorsabb mint a hangja!
Mondok még hülyeséget (ebben profi vagyok, pappír is van róla) tehátt az öt henger diesel előbb duruzsol, dörmög, hörög és húzz. a TiBi meg előbb húz , suhan oszt 4000 ford felett
jön egy pici hang hogy motor is van benn, nekem ez az érzet próbáltam 2,4 jtd-t és vettem a TiBit.
Amilyen műszaki zseni vagyok azt is elhinném hogy villanymotor van a TiBi ben .:)))
Mondok még hülyeséget (ebben profi vagyok, pappír is van róla) tehátt az öt henger diesel előbb duruzsol, dörmög, hörög és húzz. a TiBi meg előbb húz , suhan oszt 4000 ford felett
jön egy pici hang hogy motor is van benn, nekem ez az érzet próbáltam 2,4 jtd-t és vettem a TiBit.
Amilyen műszaki zseni vagyok azt is elhinném hogy villanymotor van a TiBi ben .:)))
droberto2016-06-01 20:50:20 // 83448
Helyreállt a rend! :)
AdiArsenal2016-06-01 18:57:47 // 83447
Nekem Giuliettaban van Tbi motor, de én megdöbbentem mikor először hallottam a hangját, nagyon kerregős alapjáraton, majdnem mint egy dízel, az előző 1.4 T-jethez képest meg főleg hangos, ami szinte észrevehetetlen volt.
Shadin2016-06-01 18:11:31 // 83446
semmi baj a Tibi hangjával bakker...
Shadin2016-06-01 18:10:54 // 83445
beszarok
Piritu - 1.000.0002016-06-01 17:21:40 // 83444
Giuntini2016-06-01 17:17:56 // 83443
Már nagyon elvette az eszemet a gázolaj, mert 91 óta csak dízelezem.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 16:37:53 // 83442
van annak hangja csak 3500-4000 felett...és benyás hangja van nem dejzel :P
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 16:28:55 // 83441
kis off
a tuti alternatíva a vellanyautó, mint pl az Ampera, használtan vesz az ember egy szépet és jót, csak nincs meg hozzá a kábel, vegyünk egy otthoni hálózatit hozzá 260e ft meg ha már a városba dolgozunk kéne hozzá egy nyilvános állomási töltőkábel is hozzá az már csak 170e ...tiszta occsó ez a vellanyautó :)
on
a tuti alternatíva a vellanyautó, mint pl az Ampera, használtan vesz az ember egy szépet és jót, csak nincs meg hozzá a kábel, vegyünk egy otthoni hálózatit hozzá 260e ft meg ha már a városba dolgozunk kéne hozzá egy nyilvános állomási töltőkábel is hozzá az már csak 170e ...tiszta occsó ez a vellanyautó :)
on
Giuntini2016-06-01 16:13:42 // 83440
Ezt tudom, tényleg fantasztikusan jó a Tbi, csak egy kicsit csinálhattak volna olyan hangot mint a Giuliettáé. Sportos a 159, megérdemelte volna.
yani🍀2016-06-01 16:04:07 // 83439
Ha akartak volna a 159 TBi-nek is tudtak volna szebb hangot csinálni.
A 4C-ben is ilyen blokk van, és annak gyönyörű a hangja.
Tudom, hogy nem turbósak, de a motorkerékpárokban 600-1000 ccm is állat hangot tud adni.
A 4C-ben is ilyen blokk van, és annak gyönyörű a hangja.
Tudom, hogy nem turbósak, de a motorkerékpárokban 600-1000 ccm is állat hangot tud adni.
Kazes☻2016-06-01 15:48:40 // 83438
"Ez a gyáraknak jó, de nem a mi pénztárcánknak." - Miért, szerinted bármi más számít...?!
Ez inkább csak egy költői kérdés volt... :)
Ez inkább csak egy költői kérdés volt... :)
Giuntini2016-06-01 15:24:23 // 83437
Oké a Maseratiba szentségtörés berakni a dízelt, de az európai vásárlókat ki kell szolgálni. Sajnos hosszú éveken keresztül csak a dízeleket fejlesztették. Azért a Mercedes, Bmw a középkategóriás autóit nagyrészt dízel motorral adja el, Európában még mindig arra van a nagy igény. A másik, 2 literes benzinesből 300 lovat kihozni, biztos hogy a motor tartósságának rovására fog menni. Az emisszió miatt kis motor, és sok turbó. Ez itt a jelszó. Ez a gyáraknak jó, de nem a mi pénztárcánknak. Nem tudom, ha csak a hanghatást nézzük, a 2.4-nek szebb hangja van, mint a TBI-nek, mert annak egyszerűen nincsen, csak megy mint a disznó. Az tény, ahogy a dízelt szalonképessé tették, azzal egyenes arányban vesztette el tartósságát, és megbízhatóságát.
WarbiRunner (Gyuri)2016-06-01 15:12:07 // 83436
A dízel botrány óta (ami vajon véletlen?) azért a presztízs fogalma és a bármilyen dízel az egy jó lépést távolodtak egymástól. Nem lennék meglepve, ha a presztízs fogalma újra a benzinmotorral kapcsolódna össze. Illetve bizonyos körökben a hibrid hajtással. Plusz bárhány hengeres, bármilyen kifinomult dízelt is építsenek, a morgás, a vibráció jelen van. És ne feledjük, a dízel csak Európában eladható, márpedig a célközönség már kicsit szélesebb.
Ha csak itt a fórumot nézed is a dízel egyeduralmat szépen bontja az egyre több TBi. Egyszerűen túl szűk az a közönség akinek kéne az a 300 lovas dízel.
Ha csak itt a fórumot nézed is a dízel egyeduralmat szépen bontja az egyre több TBi. Egyszerűen túl szűk az a közönség akinek kéne az a 300 lovas dízel.
Shadin2016-06-01 14:57:03 // 83435
Bódottá :-) Használd egészséggel!!!
Dömpi (il dottore)2016-06-01 14:30:06 // 83434
Nekem, ha sokáig egy állásban van, néha nem akar átállni, ilyenkor addig tekergetem, amíg egyszer csak veszi az adást.
Giuntini2016-06-01 14:23:55 // 83433
Ott azért volt öt henger. Érzésre kulturáltabban jár, mint a BMW hathengerese. Négy henger, azért csak négy henger. Elhiszem, hogy a súly miatt a 180 lovas Giulia jobban megy a 200 lovas öthengeresnél, de kellene egy igazi nagy dízel bele. Ez presztizs kategóriájú autó, nem a VW és a Ford a konkurencia. A Giulia a három nagy némettől akar vevőket elcsábítani. Oda kell egy nagy dízel.
Nivan842016-06-01 14:15:58 // 83432
Sziasztok!
Valaki találkozott már hasonló hibábal? A befújás irányának az állítója nem mindig működik. Ha éppen nem működik akkor minden szellőző eostelyból fújja a levegőt, kivéve a szélvédő elötti hosszú szellőzőböl. Valaki találkozott már ilyennel? Esetleg diaggal ki lehet nézni hogy vezérli e az elektronika az állító motort?
Köszi
Valaki találkozott már hasonló hibábal? A befújás irányának az állítója nem mindig működik. Ha éppen nem működik akkor minden szellőző eostelyból fújja a levegőt, kivéve a szélvédő elötti hosszú szellőzőböl. Valaki találkozott már ilyennel? Esetleg diaggal ki lehet nézni hogy vezérli e az elektronika az állító motort?
Köszi
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 13:26:47 // 83431
pedig az idióták az 59-be sem rakták bele....a blokk meg volt
Giuntini2016-06-01 13:04:40 // 83430
Az megint egy tévedés lenne! A BMW kínál a hármasba hathengeres dízelt, az Audi is, és ha jól tudom a Merci is. Aki ilyet akar venni, megint a németekhez kell menni. Az megint egy rossz húzás lenne!
Dömpi (il dottore)2016-06-01 12:52:07 // 83429
de nem fogják, az csak az SUV-ba megy illetve a tervezett 166 utódba...legalább is ezt hallottam/olvastam korábban
Giuntini2016-06-01 12:25:33 // 83428
Én se vennék dízelt, ha nagyrészt a városban kellene használnom. Ha ősszel kihozzák a Giuliának a V6 dízelt, akkor lesz a 300 lovas benzinesnek alternatívája.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 11:53:15 // 83427
autópályán többet eszik a TBi 1L-rel minimum, nekem 9,2-9,5-et eszik a 2,4 meg 8,2-őt evett 140-150 hosszú távon
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 11:48:48 // 83426
Giu-ban pont ezért lesz 8 sebességes automata, nem nagyon fogja magát túlpörögni...a 300 lovasnak meg ahogy látom megint nem lesz alternatívája dízelben... ráadásul ha adblue is kell bele akkor meg még drágább lesz üzemeltetni... aki sokat megy pályán annak jó a dízel egyébként meg sz@aregál
yani🍀2016-06-01 11:31:40 // 83425
A TBi sem forog sokkal többet ekkora tempónál 6.-ban. Ugyan elbírna még egy 7.-et is, de így sem eszik többet, mint a 2.4.
Giuntini2016-06-01 11:15:09 // 83424
Ez egy nagyon korrekt autó! Igazad van Yani elképzelhető hogy céges volt, és a Giulia miatt akarják cserélni. Bár első körben csak dízelek lesznek meg a QV. Viszont szerintem vigyázat ezzel a TBI őrülettel. Eddig dízelt vett az is, akinek valójában nem volt szüksége rá. Mérlegelni kell. A város valóban megöli a mostani dízeleket. Viszont hosszú távon, autópályán nincs alternatíva gazdaságossági szempontból. Azt figyelembe kell venni, hogy a 2,4, és a Tibi hasonló menettulajdonságokkal rendelkezik, de a 170 lovas 2,0 sem marad el nagyon mögöttük. Én vezettem most a Tibit, nagyon jó, viszont a dízelnél 150-es tempónál a 2500-as fordulatszám nagyon megnyugtató.
yani🍀2016-06-01 09:37:47 // 83423
Lehet, hogy valamelyik főnök autója volt a Budaörsieknél. Jön a Giulia, ezért cserélik.
Dömpi (il dottore)2016-06-01 09:14:35 // 83422
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 09:07:59 // 83421
olyan, mint az enyém, csak nekem antracit a felni... én sem adnám oda 4 milla alatt
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 08:57:56 // 83420
5 év vagy 80-100e km...
WarbiRunner (Gyuri)2016-06-01 08:56:53 // 83419
Mint én.. ja igazad van :-)
Csabi2016-06-01 08:53:49 // 83418
Rendes tulaj! 5év vagy 140e km az előírás, sokan csak a km-t nézik tévesen
Csabi2016-06-01 08:52:23 // 83417
Ezt sem fogják sokáig árulni, ritka mint a holló... Kár, hogy nem én fogom megvenni! :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-06-01 08:52:13 // 83416
Szokatlanul jó felhozatal van :-) A 65e- nél vezérlés csere az normális dolog amúgy?
WarbiRunner (Gyuri)2016-05-31 22:38:43 // 83412
Ha a megérné e kérdésre keresném a választ, akkor nem, nem éri meg :-) Ezen nem sokat kell számolni, amíg a 146 működik, addig gazdaságilag csak az az indokolt, ha fenntartom és hajtom. Főleg, hogy céges, tehát kvázi termelő eszköz. Papíron 77kw, tehát így adózik. Pláne, hogy véletlenül van egy nem céges is. Ez ilyen.
Hát jahh, hogy az árát. Példa: . Faterom és tesóm is 0km-es autókat vettek 4-5m közt akkor, amikor én a 146-ot másfélért. 10e km-re pontosan ugyanannyit használtuk az autókat. Ha mindent összeadunk minimális a különbség a 8-9 év alatt anyagi ráfordításban. Valószínű tesóm Astra 1.6 twinportja győzne, enyém lenne a második és a Focus 1.8 tdci jönne ki legrosszabbul. Nem nagy különbséggel. 17Ft/km kb a szervíz és fenntartási költsége a 146-omnak. Ez bő 3 milla mióta megvettem. Mára a maradvány értékek közt is csak pár 100e van. Ha nem veszel fel hitelt, akkor tehát ugyanott vagy 8-9 év alatt egy 4-5 milla közti vadi új autóval, mint egy használt másfél millással (feltéve ha úgy normálisan tartod fenn, új gumi, minőségi alkatrészek). Pl ezt gondoltad volna? :-) Autót cserélgetni nem éri meg. De én képtelen is vagyok rá, mert megszeretem és nem adom :-D
Hát jahh, hogy az árát. Példa: . Faterom és tesóm is 0km-es autókat vettek 4-5m közt akkor, amikor én a 146-ot másfélért. 10e km-re pontosan ugyanannyit használtuk az autókat. Ha mindent összeadunk minimális a különbség a 8-9 év alatt anyagi ráfordításban. Valószínű tesóm Astra 1.6 twinportja győzne, enyém lenne a második és a Focus 1.8 tdci jönne ki legrosszabbul. Nem nagy különbséggel. 17Ft/km kb a szervíz és fenntartási költsége a 146-omnak. Ez bő 3 milla mióta megvettem. Mára a maradvány értékek közt is csak pár 100e van. Ha nem veszel fel hitelt, akkor tehát ugyanott vagy 8-9 év alatt egy 4-5 milla közti vadi új autóval, mint egy használt másfél millással (feltéve ha úgy normálisan tartod fenn, új gumi, minőségi alkatrészek). Pl ezt gondoltad volna? :-) Autót cserélgetni nem éri meg. De én képtelen is vagyok rá, mert megszeretem és nem adom :-D
Csabi2016-05-31 22:21:26 // 83411
Csak így tovább, őrölünk, hogy itt vagy! :)
Haddel2016-05-31 21:52:35 // 83410
A pénz nem minden ,a szerelem az szerelem.😃
WarbiRunner (Gyuri)2016-05-31 21:48:30 // 83409
Hát valahogy így :-) Nem a haszálati tárgyat keresem, hanem a 146 majdani utódját. Ha ehhez várni kell, várok. Addig sem unatkozok, ez a kis dög nekem 9 éve gyönyörű, és 9 éve függő vagyok a vezethetőségétől és mióta kiizmsítottam, a nyers brutalitásától. Amikor a 350Nm szaggatja előre az 1300 kilót, az azért élmény. Másképp adja elő, mint egy modernebb kasztniban, súlyosan megtolja az adrenalinszintet :-) Egy szó mint száz, átmeneti autót nem szeretnék. A TBi-t mindenképp ki kell próbálnom, mert van esélye. TI felszereltséggel az autóipar szerintem egyik valaha volt legszebb produktuma az általam valaha próbált legjobb elsőkerék hajtásos futóművével.
Ha a Giulia nem létezne, könnyítene a dolgon :-) De hát az a sunyi nézés, és azok a rajongással teli első cikkek amik megjelentek... hátsókerék hajtás. Lehet megérné várni még egy kicsit :-)
De egy kipróbálásra nagyon megérett a dolog, Bp-re menet azt a TBi Ti-t legalább megnézem.
Ha a Giulia nem létezne, könnyítene a dolgon :-) De hát az a sunyi nézés, és azok a rajongással teli első cikkek amik megjelentek... hátsókerék hajtás. Lehet megérné várni még egy kicsit :-)
De egy kipróbálásra nagyon megérett a dolog, Bp-re menet azt a TBi Ti-t legalább megnézem.
Don Gombóc2016-05-31 21:32:15 // 83408
136 K kb úgy is néz ki minden rajta. De ha balfasz volt az előző tulaja, még jó hogy ennyit kibírt. :-(
Don Gombóc2016-05-31 21:30:12 // 83407
Így van. Tipikus olaszos jeladó jelenség.
RomeoOne2016-05-31 21:16:55 // 83406
Jó, bocsi, ez tényleg nem volt jó kifejezés, csak arra gondoltam, hogy annyira különböző kategóriát képvisel a két autó, hogy nem is lehet őket összehasonlítani. De remélem azért érthető, hogy mire gondoltam. A Guilia a 159 utódja, drágább is lesz, a fenntartása is legalább annyi lesz. Ha valakinek ennyire gondolkodnia kell, hogy megérné-e neki venni mondjuk 4 évre egy 159-est, akkor azt gondolom, hogy nem igazán tudja reálisan felmérni, hogy mivel jár majd egy Guilia fenntartása. Ha esetleg a pénzt össze tudja spórolni az idő alatt, hogy tényleg megvegyen egyet, a fenntartása már lehet, hogy nem fog menni. Sokszor elfelejtik az emberek, hogy egy autó ára csak a töredéke a költségeinek. Főleg egy használtnál. Simán előfordulhat, hogy 2-3 év alatt ráköltöd a vételárát még egyszer. Elég megnézni itt a fórumon azokat, akik rendesen vezetik a költségeket az autóiknál, hogy mennyi ment rá néhány év alatt...