Haddel2016-06-02 22:20:32 // 83470
Kolci2016-06-02 21:09:14 // 83469
Lehet, hogy vezérlés
RomeoOne2016-06-02 21:07:38 // 83468
Megcsináltattad már rajta a nagyszervizt, amióta megvetted?
Pizza172016-06-02 20:31:53 // 83467
Helló! Egy kérdésem lenne,hátha valakinek van tapasztalata ilyennel kapcsolatban.. Nos arról van szó,hogy néha amikor beindítom a gépet ( 159 jts 2.2 ) a motor felöl ilyen kopogó hang jön,megyek pàr km-t és utàna semmi. Viszont van amikor olyankor is hallom újra. :-/ Ràadàsul màr 2.-ik reggel hidegen beindítom és a kattogó hang helyett elég morajló-csörgö hang jelentkezik de kb 5-6 mp mulva megszünik és teljesen normàlis,utàna csak néha amikor megàllok alapjàraton jön a kattogàs (nem mindig). Ez mi lehet? Remélem kapok egy két infót ezzel kapcsolatban. :-/ Elöre is köszönöm szépen a vàlaszokat! Szép estét!
Shadin2016-06-02 15:09:43 // 83466
Részemről sajna nem :-( Ahogy elképzelted az szopás.
WarbiRunner (Gyuri)2016-06-02 14:41:37 // 83465
Hát fene tudja. Az 1000 Bar feletti befecskendezés megjelenésekor is ez ment vagy 15-20 éve. Ajj, nagy nyomás, biztos a tartósság rovására megy majd. Tervezés kérdése. Mára már tudjuk, hogy egy 8v jtd fél millát zokszó nélkül elgurul. És nem lassan. És húzva is. Ezt akkor nem nagyon hittük. A 2l 300 ló pedig azért nem a világ csodája, nem gondolom, hogy gond lenne a tartóssággal. Coupe turbo-kat régóta húzogatnak ennél feljebb is, de pl egy 90-es évek beli Maser is kb ezt tudta. Mármint a 2.0 biturbo. Az utóbbi nyilván nem a megbízhatóság mintaképe, de azért nem szakadtak szanaszét azok a motorok sem. Plusz eltelt negyed évszázad :-)
Nem lesz gond.
Hang? 9 év dízelezés után én bírom értékelni a csendet :-)
Lehet tőlem 5 henger, a morgás az morgás. A csend meg jó. Ezért is szeretnék benzinest. Mindamellett megszerettem a dízelt, a kis jtd egy baromi jó karakterű motor, élmény vele menni.
Nem lesz gond.
Hang? 9 év dízelezés után én bírom értékelni a csendet :-)
Lehet tőlem 5 henger, a morgás az morgás. A csend meg jó. Ezért is szeretnék benzinest. Mindamellett megszerettem a dízelt, a kis jtd egy baromi jó karakterű motor, élmény vele menni.
tdemeter2016-06-02 13:45:25 // 83464
A felnifelújításos kérdésemmel kapcsolatban senki se tud tanácsot adni?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-02 11:01:41 // 83463
azért ez a QV Gyula prémium ezt se felejtsük el, majd az idő megmondja... a özép modellek inkább elérhetőek lesznek, remélem :)
RomeoOne2016-06-02 10:01:54 // 83462
Mondjuk az Alfák ára nagyobbat szokott zuhanni, mint a németeké, de a 11-12 millió szerintem is inkább 5 év felett képzelhető el.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-02 09:33:41 // 83461
hát egy lassan 10 éves M3 9 milla
Haddel2016-06-02 09:14:14 // 83460
3-4 évesen 11-12 miskára gondoltam.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-02 08:07:48 // 83459
mire gondolsz? hogy egy 25-30 millás autó pár évesen 3-4 lesz? egy 2002-2003as 47 GTA 2,5-3 milla most is :DDD
FireAlfa2016-06-02 07:56:49 // 83458
Üdv Cartársak! Meghalt a hátsó ablaktörlő motorom. Nincs valakinek elfekvőben egy működőképes?
AdiArsenal2016-06-02 05:03:56 // 83457
Giulia QV-vel ugy vagyok, hogy egyszer kiprobálnám, de otthonra nem vennék, az pályára való, utcára még az én Giulietta QV-m is túl erős. Meg új fejlesztés, kihegyezett motor nem biztos, hogy annyira jó lesz az pár 10ezer km után.
Haddel2016-06-01 22:42:03 // 83456
Mondjuk 15 tényleg sok ,na de majd a piac beárazza😃
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 22:38:49 // 83455
Azért az nem az ên kategóriám lesz...az 3 évesen is lesz 15 mihály...plusz majd 70-80e nél fogja mindenki eladni amikor rá kell locsolni egy 5-öt :)
Haddel2016-06-01 22:34:15 // 83454
Amúgy érdekes,hogy nem csak Magyarországon ilyen rosssz az olasz autok megitélése,hanem itt az osztrákoknál is.
Most kiküldetésben vagyunk,ottalvós melon,és én pénteken haza akarok menni Várpalotára.Ezért saját autóval jöttem hétfőn,amikor elkezdte a hülyeségét a Boci.Mutattam a kollegáknak,hogy villog a müszerfal ,mint a karácsonyfa,egyböl elkezdték ,hogy normális autót kellett volna vennem ,nem olasz vacakot.. Mondom nekik,nekem ennél nem kell jobb.😃
Most kiküldetésben vagyunk,ottalvós melon,és én pénteken haza akarok menni Várpalotára.Ezért saját autóval jöttem hétfőn,amikor elkezdte a hülyeségét a Boci.Mutattam a kollegáknak,hogy villog a müszerfal ,mint a karácsonyfa,egyböl elkezdték ,hogy normális autót kellett volna vennem ,nem olasz vacakot.. Mondom nekik,nekem ennél nem kell jobb.😃
Haddel2016-06-01 22:14:00 // 83453
Én főleg csak pályán használom,de ennek ellenére nagyon csábit ,hogy a giuliából a qv-t vegyem.Pláne,ha 3 évesen olyan áreséssel meg lehet majd venni ,mint a 159-et az uj árához képest.
droberto2016-06-01 22:06:34 // 83452
Most olvasom, hogy az év motorja választáson nem, hogy dízel nyertes, de még jelölt sem volt. Mekkora egy képmutatás... :(
Viszont az absolut győztes a Ferrari 488 V8 turbója lett. :)
Viszont az absolut győztes a Ferrari 488 V8 turbója lett. :)
droberto2016-06-01 21:36:29 // 83451
Szégyen, hogy az Alfa idáig süllyedt! Ez kb olyan mint a sportos japóknál a kamu dupla kipuff vég.
droberto2016-06-01 21:33:47 // 83450
Benzinest venni most újra divat lett. Az ötvenkilencnél a 2009 után a Tbi-ből sajnos nem sokat adtak el kint a dízelfüggő nyugaton. Így itthon csak kis számban lesznek. A TBi egyébként jó motor csak elfelejtettek hozzá kipuffott tervezni. Meg vsz. az E5 és a turbó is kiöli belőle a V6, a TS és a Boxerek hírhedt orgánumát. Reméljük ebbe az új 2.0 benyába visszarakják a boggie-t! :)
maotun2016-06-01 21:20:01 // 83449
Na, a TiBi hangja rendben van, csak lemarad :)))) mert a kocsi gyorsabb mint a hangja!
Mondok még hülyeséget (ebben profi vagyok, pappír is van róla) tehátt az öt henger diesel előbb duruzsol, dörmög, hörög és húzz. a TiBi meg előbb húz , suhan oszt 4000 ford felett
jön egy pici hang hogy motor is van benn, nekem ez az érzet próbáltam 2,4 jtd-t és vettem a TiBit.
Amilyen műszaki zseni vagyok azt is elhinném hogy villanymotor van a TiBi ben .:)))
Mondok még hülyeséget (ebben profi vagyok, pappír is van róla) tehátt az öt henger diesel előbb duruzsol, dörmög, hörög és húzz. a TiBi meg előbb húz , suhan oszt 4000 ford felett
jön egy pici hang hogy motor is van benn, nekem ez az érzet próbáltam 2,4 jtd-t és vettem a TiBit.
Amilyen műszaki zseni vagyok azt is elhinném hogy villanymotor van a TiBi ben .:)))
droberto2016-06-01 20:50:20 // 83448
Helyreállt a rend! :)
AdiArsenal2016-06-01 18:57:47 // 83447
Nekem Giuliettaban van Tbi motor, de én megdöbbentem mikor először hallottam a hangját, nagyon kerregős alapjáraton, majdnem mint egy dízel, az előző 1.4 T-jethez képest meg főleg hangos, ami szinte észrevehetetlen volt.
Shadin2016-06-01 18:11:31 // 83446
semmi baj a Tibi hangjával bakker...
Shadin2016-06-01 18:10:54 // 83445
beszarok
Piritu - 1.000.0002016-06-01 17:21:40 // 83444
Giuntini2016-06-01 17:17:56 // 83443
Már nagyon elvette az eszemet a gázolaj, mert 91 óta csak dízelezem.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 16:37:53 // 83442
van annak hangja csak 3500-4000 felett...és benyás hangja van nem dejzel :P
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 16:28:55 // 83441
kis off
a tuti alternatíva a vellanyautó, mint pl az Ampera, használtan vesz az ember egy szépet és jót, csak nincs meg hozzá a kábel, vegyünk egy otthoni hálózatit hozzá 260e ft meg ha már a városba dolgozunk kéne hozzá egy nyilvános állomási töltőkábel is hozzá az már csak 170e ...tiszta occsó ez a vellanyautó :)
on
a tuti alternatíva a vellanyautó, mint pl az Ampera, használtan vesz az ember egy szépet és jót, csak nincs meg hozzá a kábel, vegyünk egy otthoni hálózatit hozzá 260e ft meg ha már a városba dolgozunk kéne hozzá egy nyilvános állomási töltőkábel is hozzá az már csak 170e ...tiszta occsó ez a vellanyautó :)
on
Giuntini2016-06-01 16:13:42 // 83440
Ezt tudom, tényleg fantasztikusan jó a Tbi, csak egy kicsit csinálhattak volna olyan hangot mint a Giuliettáé. Sportos a 159, megérdemelte volna.
yani🍀2016-06-01 16:04:07 // 83439
Ha akartak volna a 159 TBi-nek is tudtak volna szebb hangot csinálni.
A 4C-ben is ilyen blokk van, és annak gyönyörű a hangja.
Tudom, hogy nem turbósak, de a motorkerékpárokban 600-1000 ccm is állat hangot tud adni.
A 4C-ben is ilyen blokk van, és annak gyönyörű a hangja.
Tudom, hogy nem turbósak, de a motorkerékpárokban 600-1000 ccm is állat hangot tud adni.
Kazes☻2016-06-01 15:48:40 // 83438
"Ez a gyáraknak jó, de nem a mi pénztárcánknak." - Miért, szerinted bármi más számít...?!
Ez inkább csak egy költői kérdés volt... :)
Ez inkább csak egy költői kérdés volt... :)
Giuntini2016-06-01 15:24:23 // 83437
Oké a Maseratiba szentségtörés berakni a dízelt, de az európai vásárlókat ki kell szolgálni. Sajnos hosszú éveken keresztül csak a dízeleket fejlesztették. Azért a Mercedes, Bmw a középkategóriás autóit nagyrészt dízel motorral adja el, Európában még mindig arra van a nagy igény. A másik, 2 literes benzinesből 300 lovat kihozni, biztos hogy a motor tartósságának rovására fog menni. Az emisszió miatt kis motor, és sok turbó. Ez itt a jelszó. Ez a gyáraknak jó, de nem a mi pénztárcánknak. Nem tudom, ha csak a hanghatást nézzük, a 2.4-nek szebb hangja van, mint a TBI-nek, mert annak egyszerűen nincsen, csak megy mint a disznó. Az tény, ahogy a dízelt szalonképessé tették, azzal egyenes arányban vesztette el tartósságát, és megbízhatóságát.
WarbiRunner (Gyuri)2016-06-01 15:12:07 // 83436
A dízel botrány óta (ami vajon véletlen?) azért a presztízs fogalma és a bármilyen dízel az egy jó lépést távolodtak egymástól. Nem lennék meglepve, ha a presztízs fogalma újra a benzinmotorral kapcsolódna össze. Illetve bizonyos körökben a hibrid hajtással. Plusz bárhány hengeres, bármilyen kifinomult dízelt is építsenek, a morgás, a vibráció jelen van. És ne feledjük, a dízel csak Európában eladható, márpedig a célközönség már kicsit szélesebb.
Ha csak itt a fórumot nézed is a dízel egyeduralmat szépen bontja az egyre több TBi. Egyszerűen túl szűk az a közönség akinek kéne az a 300 lovas dízel.
Ha csak itt a fórumot nézed is a dízel egyeduralmat szépen bontja az egyre több TBi. Egyszerűen túl szűk az a közönség akinek kéne az a 300 lovas dízel.
Shadin2016-06-01 14:57:03 // 83435
Bódottá :-) Használd egészséggel!!!
Dömpi (il dottore)2016-06-01 14:30:06 // 83434
Nekem, ha sokáig egy állásban van, néha nem akar átállni, ilyenkor addig tekergetem, amíg egyszer csak veszi az adást.
Giuntini2016-06-01 14:23:55 // 83433
Ott azért volt öt henger. Érzésre kulturáltabban jár, mint a BMW hathengerese. Négy henger, azért csak négy henger. Elhiszem, hogy a súly miatt a 180 lovas Giulia jobban megy a 200 lovas öthengeresnél, de kellene egy igazi nagy dízel bele. Ez presztizs kategóriájú autó, nem a VW és a Ford a konkurencia. A Giulia a három nagy némettől akar vevőket elcsábítani. Oda kell egy nagy dízel.
Nivan842016-06-01 14:15:58 // 83432
Sziasztok!
Valaki találkozott már hasonló hibábal? A befújás irányának az állítója nem mindig működik. Ha éppen nem működik akkor minden szellőző eostelyból fújja a levegőt, kivéve a szélvédő elötti hosszú szellőzőböl. Valaki találkozott már ilyennel? Esetleg diaggal ki lehet nézni hogy vezérli e az elektronika az állító motort?
Köszi
Valaki találkozott már hasonló hibábal? A befújás irányának az állítója nem mindig működik. Ha éppen nem működik akkor minden szellőző eostelyból fújja a levegőt, kivéve a szélvédő elötti hosszú szellőzőböl. Valaki találkozott már ilyennel? Esetleg diaggal ki lehet nézni hogy vezérli e az elektronika az állító motort?
Köszi
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 13:26:47 // 83431
pedig az idióták az 59-be sem rakták bele....a blokk meg volt
Giuntini2016-06-01 13:04:40 // 83430
Az megint egy tévedés lenne! A BMW kínál a hármasba hathengeres dízelt, az Audi is, és ha jól tudom a Merci is. Aki ilyet akar venni, megint a németekhez kell menni. Az megint egy rossz húzás lenne!
Dömpi (il dottore)2016-06-01 12:52:07 // 83429
de nem fogják, az csak az SUV-ba megy illetve a tervezett 166 utódba...legalább is ezt hallottam/olvastam korábban
Giuntini2016-06-01 12:25:33 // 83428
Én se vennék dízelt, ha nagyrészt a városban kellene használnom. Ha ősszel kihozzák a Giuliának a V6 dízelt, akkor lesz a 300 lovas benzinesnek alternatívája.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 11:53:15 // 83427
autópályán többet eszik a TBi 1L-rel minimum, nekem 9,2-9,5-et eszik a 2,4 meg 8,2-őt evett 140-150 hosszú távon
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 11:48:48 // 83426
Giu-ban pont ezért lesz 8 sebességes automata, nem nagyon fogja magát túlpörögni...a 300 lovasnak meg ahogy látom megint nem lesz alternatívája dízelben... ráadásul ha adblue is kell bele akkor meg még drágább lesz üzemeltetni... aki sokat megy pályán annak jó a dízel egyébként meg sz@aregál
yani🍀2016-06-01 11:31:40 // 83425
A TBi sem forog sokkal többet ekkora tempónál 6.-ban. Ugyan elbírna még egy 7.-et is, de így sem eszik többet, mint a 2.4.
Giuntini2016-06-01 11:15:09 // 83424
Ez egy nagyon korrekt autó! Igazad van Yani elképzelhető hogy céges volt, és a Giulia miatt akarják cserélni. Bár első körben csak dízelek lesznek meg a QV. Viszont szerintem vigyázat ezzel a TBI őrülettel. Eddig dízelt vett az is, akinek valójában nem volt szüksége rá. Mérlegelni kell. A város valóban megöli a mostani dízeleket. Viszont hosszú távon, autópályán nincs alternatíva gazdaságossági szempontból. Azt figyelembe kell venni, hogy a 2,4, és a Tibi hasonló menettulajdonságokkal rendelkezik, de a 170 lovas 2,0 sem marad el nagyon mögöttük. Én vezettem most a Tibit, nagyon jó, viszont a dízelnél 150-es tempónál a 2500-as fordulatszám nagyon megnyugtató.
yani🍀2016-06-01 09:37:47 // 83423
Lehet, hogy valamelyik főnök autója volt a Budaörsieknél. Jön a Giulia, ezért cserélik.
Dömpi (il dottore)2016-06-01 09:14:35 // 83422
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-01 09:07:59 // 83421
olyan, mint az enyém, csak nekem antracit a felni... én sem adnám oda 4 milla alatt
Online tag
2
Vendég2
583