Fórum >> Típusok >> 159

RomeoOne2016-06-07 20:45:54 // 83605
Na berendeltem az Alfisti-ről a Ti pedálokat, a lábtartót, meg a matt króm tükörborításokat. Remélem jövő héten meg is érkezik :D
David | Centocinquantanove2016-06-07 19:02:47 // 83604
Nincs elég klímagáz a rendszerben.
Bárhol feltöltik egy tízesért.
Norby2016-06-07 18:28:00 // 83603
Shadin által javasolt megoldás nálam megoldotta a zúgást.
Giuntini2016-06-07 17:12:27 // 83602
Én is remélem hogy nem a turbóval lesz a baj! De a sok adalék, tisztítás az is viszi a pénzt. Szerintem jobb kizárni, hogy a turbónak nincs baja.
Shadin2016-06-07 16:55:53 // 83601
Én meg a gáz és (olaj) lefejtését, majd utána a gáz és a OLAJ(!) feltöltését javaslom.
boli1112016-06-07 16:45:21 // 83600
Sziasztok!

Tudnátok segíteni, hogy hol lehet a hiba a kocsimban? Ha bekapcsolom a klímát semmi különöset nem hallok. Viszont, ha az autó megmozdul, akkor egy amolyan kerregő hangot hallat. Gázadásra ez a hang kicsit hangosodik. Ha az autó egy helyben áll, akkor nem hallható. A klíma kikapcsolása automatikusan megszünteti.
Két klímással megnézettem eddig. Az egyik őszinte volt és elmondta, hogy fogalma sincs, a másik a klímakompresszor cseréjét javasolta.
ott22172016-06-07 13:43:56 // 83599
Nekem a főtengely törött el,de már alig várom ,hogy újra működjön, és itt köszönöm meg a sok segítséget ,és bíztatást amit kaptam. Még így is imádom ,és egy szóval sem ócsároltam,sőtt védem mint a gyerekem. Szeretni kell a hibáival együtt is.Nekem közel húsz autóm volt és hidd el .hogy a 159 egy szuper autó. Kitartás,mert egy ilyen közösség is áll mögötted,ha igazán Alfás akarsz maradni.
Ui.: a hétvégén megjártam Olaszországot ,de sajnos egy Giuliát sem láttam (:
David | Centocinquantanove2016-06-07 13:12:58 // 83598
Mennyi az a "nincs turbónyomás"?
Nálam már gyújtáson felmegy kb. 2 mutatónyit, majd beindítás után még egy kicsit.
Csak alapjáraton ketyeg, és máris az első osztás közepénél vagy az fölött áll a mutató.

De például maxra sem megy fel, hanem előtte már megáll. Ezért mondtam, hogy nagyon relatív.
Persze lehet csinálni, amit mondasz, hogy rá kell dugni a gépet és menni vele, de mivel betűre ugyanez van nálam is, bizton állíthatom, hogy szinte biztos, hogy nem lesz rosszabb és nincs semmi komolyabb baja az autónak, max tényleg ki kell kormolni.

Tény, hogy sajnos Te megjártad az autóddal, de csak arra próbáltam rávilágítani, hogy nem mind szar ami barna :))

Kívánom neki, hogy igazam legyen, és tényleg nem rossz az az autó.
Kazes☻2016-06-07 12:55:29 // 83597
Biztos, hogy kicserélték, vagy csak egy kis paszta, ráhúztak a csavarokra és pá... jópézé... a tömítés meg maradt nekik... persze, hogy kifúj...!
emGéza2016-06-07 12:43:56 // 83596
Minden akku szaküzletben van műszer (terhelővilla) , azzal be tudják mérni .
Zolibácsi2016-06-07 12:36:19 // 83595
Láttunk már karón varjút 😁
Greentimus2016-06-07 12:32:25 // 83594
Nincs valakinek elfekvőben működő aksija kölcsönbe? Azzal ki tudnám szűrni, hogy maga az aksi a rossz és amiatt nem indult jól az autó vagy más a hiba. Februári vétel az Exide-m, de lehet gyári hibás, ki tudja. Bár csak nagy melegben vacakol a kocsi.. Fene tudja.
emGéza2016-06-07 12:30:27 // 83593
De lehet , hogy csak másik szerviz csapat után kellene nézni .
yani🍀2016-06-07 11:58:52 // 83592
Csak egy személyes jó tanács. Ezen a fórumon, ne "fos"-ozd le a 159-et, mert érthető okok miatt, nem leszel népszerű! Ez egy rajongói oldal, az autót, minden hibájával együtt, imádjuk. Ha neked nem jött be add el, de ne kezd el szidni, mert senki nem fog megérteni!
Giuntini2016-06-07 11:25:01 // 83591
Ne haragudj, de nekem ez felfoghatatlan amiket itt leírsz. Ezek az autók hihetetlenül jól össze vannak rakva, és megbízhatóak. Amiket itt leírsz, amikhez hozzá kellett nyúlni, azok 200 ezer kilométer környékén történnek meg. Ezekhez az autókhoz 150 ezer km-ig nem kell hozzányúlni. Nálam a generátor azért lett felújítva, mert ki lett véve a motor. Gyári volt. Ha valaki ápolja a bőrt, az nagyon sokáig úgy néz ki, mintha új lenne. Az Alfa bőr belseje, az egyik legjobb minőségű, Frau bőrből van. Kiülés 200-300 ezerig nem igazán látható rajta, szakadás az oldalán ha van, azt jelenti, hogy már a 300 ezer km környékére ért, és nem vigyáztak rá. Kopást meg egy pillanat alatt be lehet festetni. Kopás meg attól van, ha dörzsölik, illetve nem kezelték, és a festék megrepedezett. de nem a bőr reped! Azt meg be lehet festeni. Ami hibákat leírtál, az egy 80 ezret futott autónál képtelenség. Ha Te szeretnéd elhinni, hogy egy 9 éves nagy dízel 80 ezret futott, az a te bajod. Egy 2,4-es dízellel nem évi 8-10 ezret mennek, ezt neked is tudnod kell, hanem minimum 30 ezret.
Liquid2016-06-07 10:33:07 // 83590
nálam se volt semmi ilyesmi eddig
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-07 10:16:01 // 83589
azért az nekem kicsit fura, hogy 80x ezernél kell cserélgetni pl szabadonfutót és társait én a 2,4-et 180e-rel adtam el semmi ilyet nem kellett cserélni....
Pozsi852016-06-07 08:14:02 // 83588
Köszi!
thePupill2016-06-06 23:45:54 // 83587
esztétikalilag egyben van , de pont most ér el arra szintre h cserélgetni kell a dolgokat
thePupill2016-06-06 23:44:09 // 83586
ha látnád belülről elhinnéd , hogy annyi van benne. a vezetőoldali ülésnél van egy kis ránc azt is én csinálom ahogy kiszálllok
thePupill2016-06-06 23:40:00 // 83585
igen kb 2 évet állt
thePupill2016-06-06 23:39:09 // 83584
a szentbalázsiak vannak képben alfa ügyben náluk még nem voltam
Haddel2016-06-06 23:06:30 // 83583
Érdekes,hogy mieinkbe kb ugyanannyi km van ,és mindkettő föleg autópályázott . Nekem szerencsére volt elöjele a kuplung hibának .A megcsúszkálás.
Kolci2016-06-06 23:05:36 // 83582
kerékagycsapágy nagyvalószínüséggel
Hardy2016-06-06 23:03:58 // 83581
De vilagitani fog 5 inditasig. Utanna elalszik ha minden ok. Az enyem ezt csinalja.
Hardy2016-06-06 23:01:36 // 83580
Nekem is 2.0 es nagy valoszinuseggel nekem is kuplungos. Csak ugy szethullott. De tobbet tudunk ha Csöri leveszi a valtot.
Haddel2016-06-06 22:34:30 // 83579
Tök büszke vagyok a Bocinátorra.Mindenben az első.Csöri mondta ma ,hogy 2.0 -n még nem kellett befecskendezö csatlakozót cserélni,enyém lesz az első nála😃 Mikor kuplungozták ,akkor meg azt mondták Zé-ék,hogy 2.0-n még nem cseréltek kuplungot😃 Ott is első volt😃
Haddel2016-06-06 22:25:52 // 83578
Igen ,100% hogy ez a baja ,ha jok a csillagállásaim ,a héten kész is lesz😃
Giuntini2016-06-06 22:25:29 // 83577
Én is azt mondom, hogy egyszer kellene rendbe tenni. Ez az autó hosszú éveket állt? Mert a 90 ezer km nagyon elképzelhetetlen. Viszont ha nagyon sokat állt az autó az egyáltalán nem tett jót neki.
Liquid2016-06-06 22:15:58 // 83576
Valamit rosszul csinálnak a képben lévő szerelőid...
A hátsó fék nálam is gyári és 18x.000 km van benne :)
thePupill2016-06-06 22:10:46 // 83575
nincs törve semmi főcsavar benne
thePupill2016-06-06 22:10:08 // 83574
80x ezer km el vettem minden ami benne van alkatrészek pl a szijhajtásba full gyári, most cseréltem le szinte az egsézet szijjak feszitők generátor szabadonfutók, tudom h kell rá költeni nem ais azzal van a baj, hanem hogy kicserélem és ugyan ugy kifuj. de most beszéltem a szentbalázsi szerelőkkel azt mondják képben vannak, mondták hogy ha a sortömitést cserélem akkor a csonkot elkell vinni sikoltatni, ez miatt fujhat ki. ebbe a kocsiba még a hátsó fékbetét is gyári volt most cseréltük ki, igazábol szeretem jó vele haladni, egr és dpf nélkül elég jól megy. a léyneg hogy 3 napig tartott még kicserélték a sortömitést és rá 2 napra kifujt megint szép kocsi jó kocsi de sokat szellözik a motorháztető sürün nyitvavan :D
Giuntini2016-06-06 21:47:09 // 83573
Nem ördögfestés. Én csak tapasztalatból mondom, hogy ez is lehet. Egy geometria tisztítás pedig nem a világvége. Nagyon megtanultam, hogy az okot kell megkeresni. A légtömegmérő, EGR hibák azok lehetnek valaminek a következményei. Én azt mondom, el kell menni úgy egy körre, hogy rá van akasztva a comp, és akkor kiderül a probléma. Csak cserélgetni valamit azok próbálkozások, és azok nagyon zsebbenyúlósok.

Mindenesetre akkor rángat, amikor nincs turbónyomás. Akkor ott valami összefüggés van a turbóval. Ha benne van a DPF, akkor a kormolást sem lehet rögtön észrevenni.
Csabi2016-06-06 21:42:22 // 83572
Olyannak kéne vele foglalkozni aki ért is hozzá...Sokat segítene, hidd el..:D
yani🍀2016-06-06 21:41:27 // 83571
Eltörve. Tabblettról írom és dobálja a hülyeséget
Giuntini2016-06-06 21:40:39 // 83570
Mit gondoltál? Egy 200 ezret futott autóra nem kell rákölteni? Bele kell gondolni, hogy egy ilyen autó megvétele nem pénztárcakímélő megoldás. A 2,4 nem fos, csak bonyolult szerkezet. Ha valaki mondhatná rá hogy fos az én lehetnék, de tudom, hogy ez egy nagyszerű autó. Hogy gondoltad, hogy megveszel egy ilyen jellegű használt autót, és arra nem kell rákölteni?
David | Centocinquantanove2016-06-06 21:35:57 // 83569
Azért nem kell mindjárt az ördögöt a falra festeni.
A turbó órája - mint tudjuk - szinte minden autóban más és mást mutat. Erre nem szabad alapozni semmit.
yani🍀2016-06-06 21:35:55 // 83568
Nincs feltöltve valamelyik tőcsavar? Már többször olvastam, hogy a 2.4-nél gyakori ez a hiba.
Az nem az autó hibája, ha nem tudják megcsinálni. Nem tudom mennyiért vetted, de gondolom számították rá, hogy kell majd rá költened. Ha nem, nagy hiba volt. Hidd el, nem véletlenül adták el.
David | Centocinquantanove2016-06-06 21:30:52 // 83567
Szerintem vedd le az akksit, és úgy szedd le a szenzort.
Kitakarít, visszarak, majd akksi saru vissza. Szerintem nem fog dobni semmi hibát.
NGéza2016-06-06 21:30:38 // 83566
Nekem is csinált ilyet. Rángatott az autó az üzemanyag szint mérő pedig ugrált. Hibakód is volt. 3-as injektornál nincs jel. A 3-as injektorra menő vezeték csatija lelazult mert a sárga kis retesz eltört. Nem volt folyamatosan kontakt. Ér!emes ellenőrizni az injektor csatikat is.
Liquid2016-06-06 20:56:25 // 83565
akkor add el, és vegyél egy fasza passzátot
Pozsi852016-06-06 20:40:34 // 83564
Köszi mindenkinek. Kiolvastam már, és 0 hiba tárolva. Viszont, a kérdésem másik felére tudja valaki a választ, ha lehúzok egy szenzort (hiba feltárás szempontjából), az ugye hibát fog dobni, de el tűnik-e ha vissza dugom? mármint a műszerfalról. Csak hogy ne kelljen megint kölcsön kérnem a kábelt.
David | Centocinquantanove2016-06-06 20:33:03 // 83563
Amúgy nekem is pontosan ezek a tünetek, szóról szóra amiket leírtál.
Ilyen nekem amióta csak megvan, nem jobb és nem is rosszabb.
Télen - szerintem a hideg miatt - kevésbé hajlamos a rángásra, de mostmár néha néha nekem is kezdi.
Prémium üzemanyag és adalékok egyik se segített semmit. Ki kell kormolni, aztán egy ideig megint semmi rángatás...
David | Centocinquantanove2016-06-06 20:23:22 // 83562
Javaslok egy hosszabb, párszáz km-es jó kis taposós autópályás kikormolós menetet.
Ez általában jótékony hatású, és jóidőre elfelejti a rángatást.

Próbáld ki, sokat nem veszthetsz vele, ha mégsem segít.
Giuntini2016-06-06 20:14:17 // 83561
Ki kell olvasni. Én ebben a cipőben jártam, EGR, légtömegmérő, DPF. minden hibát kiírt, minden ki is lett véve, és a végén turbó hiba volt. MAP szenzort kitisztítottad? Ami gyanús, hogy miért nincs turbónyomás alacsony fordulaton? Ha jó a turbód, 1500-on az első osztás fölött kell lennie a nyomásnak. Bár én a 2,4-ből indulok ki, az is igaz, hogy a tiéden kisebb turbó van. Ki kell olvasni, csak nehogy úgy járj mint én. Minden hibát kiírt, csak a valódi hibát nem. Turbócsövet is meg kellene nézni, nem e lyukas.
Pozsi852016-06-06 19:30:42 // 83560
Köszi a választ, de án úgy érzem ez valami "jel' hiba lehet. Ezt onnan gondolom, hogy ha nyomom a gázt, nem kell padló, vagy odalépni sem, csak úgy normálisan gyorsítok, akkor semmi baja. De, ha pl 4-esben akarok menni 60-al, ahhoz ott tartom a lábam ugye, 1500 ös fordulat körül és akkor csinálja, ha ekkor rá lépek akár picit is a gázra, abbahagyja. tempomattal is, úgyhogy a gázpedál jeladó kilőve. 8V a motor, én úgy tudom az nem változó geo-s...
Giuntini2016-06-06 19:07:45 // 83559
Amit leírsz, az nagyon úgy tűnik, hogy a turbónál van a bibi. 1500-nál kell lennie turbónyomásnak. Tobbfajta hiba lehet, a geometria elkoszosodásától a vákumgombáig. Meg kellene nézni a kért turbónyomást a leadott nyomással. Ezt csak menet közben lehetne megnézni.
Pozsi852016-06-06 18:49:44 // 83558
Sziasztok, rángat az autó, leírtam az utolsó 2 blog bejegyzésben, hogy mit csinál, meg, hogy én mit csináltam. Segítsetek légyszi, hogy ha ki akar szűrni mi lehet a rossz, akkor lehúzhatom e a csatikat, és utána vissza dugom akkor nem fog világítani a motor check lámpa utána? Mert megpróbálnám, hogy lehúzom az egr csatit, úgy mit csinál, illetve a légtömeg mérőt is (persze külön-külön)... Köszi előre is. ja és a blog: (nem hosszú)
http://alfaamore.hu/tagok/7416/autok/12372/blog
Kócosw2016-06-06 17:46:55 // 83557
Valakinek van esetleg friss navija a 159 hez? Telepítős vagy cdröl megy direktbe a navi?
Szabolcs 1592016-06-06 17:45:06 // 83556
Most emeltem fel nem hallok bugäst :((((((((( de valoszinü nem kizärt
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak