Fórum >> Típusok >> 159

Csosznorbert2012-08-03 08:06:48 // 23159
zárhidat nem kell levenni a szivósor miatt, én csak a hűtők miatt kaptam szét ennyire. szvósorhoz is kell idő, no meg új vezérműszij. majd irom a menetét :))
Csosznorbert2012-08-03 08:05:11 // 23158
hűtöket is alaposan kifujatom, mert sokat járok poros helyen. Igy meg ha szét van szedve lefestegetem a rozsdásodó foltokat mindjárt. No meg tudod.... a kiváncsiság hajtja az embert :))))))
Coolby2012-08-03 07:35:40 // 23157
az szép :) a szívósor tisztítás miatt már ennyire szét kell berhelni? vagy csak körülnézel alaposan? :)
.....2012-08-03 06:59:27 // 23156
Szívósor tisztítás menete engem is érdekelne.
droberto2012-08-03 06:19:13 // 23155
Mi a baj a hűtőiddel? A szívósort miért nem csak tisztítod? Mit produkált, hogy nekiálltál?
Csosznorbert2012-08-02 22:31:26 // 23154
Egy kis nagyszerviz, ja és mapsz. gányolás. :))))) a második kép egy 159 ha nem felismerhető :D
holnap jön ki a szivósor meg a hűtők, kivéve a klimát. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 22:21:06 // 23153
én nem értek hozzá :)
GTPeti2012-08-02 22:00:44 // 23152
Nyugi, olyan egyszerűen úgy sem lesz extra teljesítmény. (Sajnos.) Ha megnézed a belinkelt oldalakat, meglátod. Nem lehetetlen, de nem egy injektor és egy kapcsoló...
'''''2012-08-02 21:58:41 // 23151
Ezt a plussz erőt ma jól bírta! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:56:38 // 23150
a dejzel öngyulladó :) inkább a hajtókar, csapágyak mennyire bírják a a plusz erőt
GTPeti2012-08-02 21:55:16 // 23149
(Inkább előbb tudd meg, hogy milyen installációra és egyebekre van még szükség. Szerintem.)
GTPeti2012-08-02 21:53:56 // 23148
Olyan körülmények sem ártanának, hogy egyáltalán meggyulladhasson a lachgas... És ez az egészben a csavar. Már amennyire az iménti hevenyészett keresésből számomra kiderült. B)
'''''2012-08-02 21:53:49 // 23147
Most már benne van,csak működnie kéne rendesen.Megpróbálom hétfőn berakni a szívósorhoz.
direttore2012-08-02 21:43:12 // 23146
9,2 klímával :)), tempomat 140-nél 6,6l
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:41:38 // 23145
szerintem érezhető lesz az plusz o2-t kap az égéstér ...mondjuk amennyibe kerül a cucc inkább egy plusz turbót raknék a rendszerbe az állandó lenne
GTPeti2012-08-02 21:39:32 // 23144
És akkor még mindig nem fog működni... Lásd Dízeltopic, utolsó link. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:37:59 // 23143
én eleve oda raktam volna :) csak hát ahhoz hogy ne kerüljön be fémforgás le kell szedni a szívósort fain kis meló lesz
'''''2012-08-02 21:35:38 // 23142
A következő az lesz,hogy átrakom a szívósor elejébe.Már tiszta ideg vagyok,azt hittem,ma már gyorsulgathatok.Sajna így jövő hétre marad.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:31:34 // 23141
egy kettőstömegű cseréjét halogatták még bírja, bírja menet közben eltörött és bele vágott a váltóba....milyen rémtörténetek vannak így csütörtök este
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:29:07 // 23140
szerintem sanszos :) ezért nem érzel semmit ...én a szívósorba raknám csak ne hogy lerobbanjon :P
'''''2012-08-02 21:23:06 // 23139
Én is ezen gondolkodtam.Alap helyzetben nyitva van a pillangó szelep.Lehet pont lezár előtte amikor nyomom neki?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:02:55 // 23138
szerintem rossz helyre raktad ha az EGR nyílik a pillangó zár ...a szívósorba kellene berakni
'''''2012-08-02 20:52:56 // 23137
Ma beraktam a nitrót.Minden működik de semmi eredmény!Szerintetek jó helyre fúrtam a fúvókát?
anubisz182012-08-02 20:21:32 // 23136
Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Most volt az alfám (159) részecskeszűrő tisztíson, az rendben is van, de kiderült hogy a nyomásszabályzó szenzort cserélni kellene, mert az előzmények megviselték, most computer szerint 30 %-on van. Kérdésem ezzel mennyit tudok még elmmeni, mert holnap kellene a kicsike, kibir ezzel még oda-vissza 100km-es távot, vagy ne is próbálkozzak a használattal és cseréltessem ki mielőtt használom.
És a csere alkatrészt honna érdemes beszerezni? Beviszem szervízbe és rájuk bízom, ők rendelnek majd hozzá valamilyet, vagy ebbe inkább valami eredeti külön rendelés kell??

Kösti előre is a választ
anubisz
Shadin2012-08-02 19:55:03 // 23135
1.9 100KW lusta belga dög :-)
Coolby2012-08-02 19:48:17 // 23134
hát, ha jól látom neked 1.9-ed van, az már egy nagy különbség... plusz én most sokat mentem lámpától lámpáig max 5 km-es szakaszokon...
Laosz1562012-08-02 19:39:04 // 23133
Horvatorszag oda-vissza 1900km megpakolva klimaval 160 vegig tempomattal 7.1liter atlagfogyasztas. 1.9jtd 8v szerintem nemrossz
Shadin2012-08-02 19:00:23 // 23132
Van egy feleslegessé vált SprintBooster-em 159-hez, ha érdekel valakit.
Link
Shadin2012-08-02 18:53:51 // 23131
Mit csináltok ti azzal a szegény autóval? Ha 7.5 fölé megy, akkor már sírok :-(

Mellesleg csak tanulságként mindenkinek, a kopogás oka a bal első futóműben a rosszul meghúzott kerékcsavar volt... én barom... pedig azt rángattam először meg, de nem éreztem kézzel semmit... hát öregszem... haverom az autószerelő baszogat állandóan, hogy túlhúzom a csavarokat, hát most nem...

Ha hidegen (első elinduláskor) még nem csattan a hajtáslánc, majd bemelegedés után igen, az lehet a féltengely zsírzás hiánya? Ez most nem a kerékcsavar, csak a szokásos...

szép estét
Coolby2012-08-02 14:21:43 // 23130
csak megerősíteni tudom szoszát, mostanában csak városban mentem és 9-10 körül alakult klímával.
Alfa156SW2012-08-02 14:00:19 // 23128
az egész jó) az 1.9 Jtd is megeszik annyit!
de ez gondolom nem automata
.......................2012-08-02 13:59:33 // 23127
Brera 2,4 városi 9-10 liter
Alfa156SW2012-08-02 13:56:47 // 23126
Sziasztok 2.4 JTD tulajok nektek mennyit fogyaszt az Alfátok városban?
Csosznorbert2012-08-02 13:24:15 // 23125
eper.... tejszinhab..... pezsgő..... és egy nő, ehhez meg cikkszám sem kell :))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 10:49:12 // 23124
az kell hozzá ami benne van az autódban bosch számügyileg, az eper ezt is rosszul hozza
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 10:46:36 // 23123
ugyan az a bosch :) az eper az eper....
Csabi2012-08-02 10:43:42 // 23122
Érdekes.. eperben is két cikkszámú injektor van, az egyik 3.000HUF al olcsóbb :) 2007/07-től lehet rendelni a másodikat... valamiben csak különbözik a 2007.es
Coolby2012-08-02 10:24:55 // 23121
Valószínű beruházom majd az LMM-re azért, főleg, hogy nekem hibakódot dob. A honlapod szerint mintha egyforma LMM lenne az összes 2.4-esben és csak 1.9 lenne más, vagy rosszul nézem?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 10:06:44 // 23120
ugyan az a bosch van mindegyik 200 lovasban a 210-nek más....nálam még sosem jelentkezett alapjárati ingadozás pedig 2006-os igaz 110e-nél új LMM került bele ....
Csabi2012-08-02 10:04:30 // 23119
Röviden, igen. :) Ez a "hiba" sokunknál jelentkezett, jelentkezik és nincs LMM hibám, hibakódom.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 09:55:43 // 23118
semmit nem kell állítani csak cserélni kell
Coolby2012-08-02 09:53:29 // 23117
Akkor azt mondod éljek vele tovább és ennek nincs is köze az LMM hibához?
Csabi2012-08-02 09:41:15 // 23116
Első körben azt tudom tanácsolni, hogy ne kapkodd el az LMM cserét, 2006-os évjáratnál ez amolyan "típushiba"( az injektorokra vezethető vissza, 2007évjárattól már más Bosch számú injektorokat építettek be) nálam is jelentkezik néha, de lényegesen kevesebbszer mióta prémiumot tankolok. + ha megfigyeled 20-25°C felett hidegindításnál jelentkezik. pl reggeli 15°C-os hőmérsékletnél már nem...
Coolby2012-08-02 09:10:34 // 23115
No, amúgy újonnan előjött egy új problémám... lehet pláne felesleges az LMM tisztítás. Arra lettem figyelmes ma, hogy hidegen indítva fel-le ugrál alapjárat, valamint kicsi kék füstöt ereget a masina... Kb 1 perc után mindkét jelenség megszűnik... Azért elszaladtam vele szervízbe, megnézték, kiolvasták és LMM hibát (LMM és valami LMM hőjeladó vagy mi, ilyen van?) jelez a comp, amúgy hibajelet műszerfalon nem dob. Szervíz szerint ez cserés, bár elmondásuk szerint ez így most nagy gondot nem jelent, majd cseréljem, azt mondják legkésőbb a hidegek előtt. Ez a hozzáállás jó vagy cseréljem inkább minél előbb? Mondtak amúgy egy 80-88e HUF árat LMM-re. Azóta megnéztem a Bosch elvileg belevaló a Bárdis kedvezményemmel 29e HUF, így már barátibbnak hangzik...

LMM csere esetén csak fizikai feladat van vagy kompban is kell valamit állítani? Magyarul meg tudom csinálni én vagy kell a szervíz?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 08:52:03 // 23114
LMM mérőt pucolgatni szerintem felesleges időtöltés a Map, EGR-t inkább érdemes de ami még fontos a pillangóház, ott van az igazi retekerdő
Coolby2012-08-02 08:18:24 // 23113
haha, érdemes nézegetni cartársak blogjait, válasz saját magamnak: MAP szenzor tisztítás

köszönet droberto cartársnak :)
Coolby2012-08-02 08:14:44 // 23112
múltkor volt szó SIM kártyákról...

tegnap amúgy vettem egy normál feltöltős SIM kártyát, amit megkapott Alfa, úgyhogy már ő is hívható :) Utánajártam közben, hogy a csomagomban a hívásátirányítás 50 perc beszélgetésig ingyenes, így most, ha autóba beszállok, akkor hívásátirányítás be és akkor ha valaki nagyon el akar érni, akkor kihangosíton lehet beszélgetni... (amúgy frankón szól és jól is értenek a kihangosítóval) Ez így nem ugyanaz, mint autóskártya, de nem kerül 1500 HUF-ba havonta...
Coolby2012-08-02 08:11:44 // 23111
szívósor tisztítás azt jól gondolom, hogy már egy jóval nagyobb munka? Annak nem olyan egyszerű nekiállni?

Tegnap nézegettem az elearnben, hogy mi hogy van, de ábrából én nehezen értek, majd ha előttem lesz az egész és meg leszek támogatva műszaki érzékű édesapámmal, akkor ügyesek leszünk :)

MAP szenzort be tudja nekem valaki határolni, hogy majd merre keressük? EGR, LMM már megvan :)
Csosznorbert2012-08-02 00:44:58 // 23110
én is..... csak kiegészitem egy szívósor tisztitás és lapát kiiktatással is. + hűtők kifujása, frostschutz csere, + mindjárt fékbetétet cserélek ja és akkor már a féklötyit is lecserélem, és ha már a fél elejét ledobom akkor jól szemügyre is veszek mindent. :)))))))))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak