Valaki megnézné nekem a FES-ben a Delphi climate control (Dual/three zone) -ban a Bal keverőlap helyzetére mit ír ki? Nálam csak % jel van,az összes többi értéket is ír, a tesztben nem jelentkezik,de hibakód nincs.
EXECUTING ACTUATOR...
Bal keverés mozgató motor
HIBA A VEGREHAJTASBAN
.....2012-08-11 17:10:29 // 23337
ALFI1562012-08-11 16:57:42 // 23336
Csinálsz a kormányról egy közeli képet?Ennyinél még teljessen gyárinak kell lenni.Sőt még a gyári tárcsáknak,betéteknek gyári gumiknak kell fent lenni.Erős,hogy nincs benne semmi?Miért?
GTPeti2012-08-11 16:48:20 // 23335
Ilyen autókat nem szeretek látni. :) Mert "szerelembe esek". B)
.......................2012-08-11 16:46:17 // 23334
Tozo2012-08-11 16:42:40 // 23333
ha szeretsz bütykölni, akkor kellemes időtöltögetés :-D
.......................2012-08-11 16:37:53 // 23332
én megértem a kollegát,nem akar kínlódni a 150 ezer+ km eresekkel
Alfa156SW2012-08-11 16:29:31 // 23331
végig lett ellenőrizve rendesen nem kapkodtam el))
Tudod szart nem veszek)
Tudod szart nem veszek)
Alfa156SW2012-08-11 16:25:39 // 23330
ebben kivételesen tényleg annyi van)
egyébként az,hogy nincsen benne semmi az azért egy kicsit erős)))
egyébként az,hogy nincsen benne semmi az azért egy kicsit erős)))
ALFI1562012-08-11 15:44:07 // 23329
Hát nem ahogy látom :)
De te tudod.Mindenki azt vesz és annyiért amit akar.Én biztos nem adtam volna egy 2006-osért 3.3-at.Amibe nagyon semmi nincs.És ezek a Gödöllői alfa darázs körül meg nagy simlik vannak.Ennél én is majdnem alászaladtam egyszer.Pont egy éve.Akit említettem az hozta a kocsit.És mindig így van,hogy a gyártási év mondjuk 2006 de a forgalombahelyetés 2009.Meg harmincvalahányezer kilóméter.
De te tudod.Mindenki azt vesz és annyiért amit akar.Én biztos nem adtam volna egy 2006-osért 3.3-at.Amibe nagyon semmi nincs.És ezek a Gödöllői alfa darázs körül meg nagy simlik vannak.Ennél én is majdnem alászaladtam egyszer.Pont egy éve.Akit említettem az hozta a kocsit.És mindig így van,hogy a gyártási év mondjuk 2006 de a forgalombahelyetés 2009.Meg harmincvalahányezer kilóméter.
Alfa156SW2012-08-11 15:38:49 // 23328
ja inkább fizetek érte többet vásárlásnál de nekem megfeleljen minden szempontból))
sajnos nem vagyok egyszerű eset)))
sajnos nem vagyok egyszerű eset)))
Alfa156SW2012-08-11 15:37:15 // 23327
BÉKÉSCSABÁRA kellett lemenni érte))
Alfa156SW2012-08-11 15:36:38 // 23326
nekem is új dolog volt az automata elég nehéz volt kompromisszumot kötnöm,mivel ez idáig csak manuális váltós autóm volt,de nem bántam meg egyáltalán sőt)))))
Alfa156SW2012-08-11 15:35:00 // 23325
nekem az volt a fontos,hogy újszerű legyen kevés KM-rel na ez össze jött lehetett volna 2001-es évjárat is ha Magyarországi leinformálható STB.... ez mindennél többet ér mint a behozott Import szarok!!!!
ALFI1562012-08-11 15:34:05 // 23324
Nem az idős alfaneppertől vetted?Azt hiszem a 12.kerületbe laknak.50-es fickó akinek van egy fiatalabb gyereke.Általába elkiséri.
.......................2012-08-11 15:32:59 // 23323
irigylem az automatát
ALFI1562012-08-11 15:32:14 // 23322
3.3m.-ért vettél egy 2006-os 159-est?! Az komoly!
Alfa156SW2012-08-11 15:23:09 // 23321
Alfa156SW2012-08-11 15:16:56 // 23320
csinálok képeket belülről is
9 Lufi térd légzsákkal Fűthető Üllések,Eső szenzor,Automata,és a Többi szokásos egyedül Bőr belső nincsen benne,de azt nem bánom egyáltalán)))
9 Lufi térd légzsákkal Fűthető Üllések,Eső szenzor,Automata,és a Többi szokásos egyedül Bőr belső nincsen benne,de azt nem bánom egyáltalán)))
.......................2012-08-11 15:14:32 // 23319
szép
belsö felszerel´tség?
belsö felszerel´tség?
Alfa156SW2012-08-11 15:09:17 // 23318
3.300.000 Forintért
alkudtam nem keveset belőle 300.000 Forintot jól kitartották az árát!
na neki nem ég a Jobb oldali Xenon Izzója!
alkudtam nem keveset belőle 300.000 Forintot jól kitartották az árát!
na neki nem ég a Jobb oldali Xenon Izzója!
.......................2012-08-11 15:07:00 // 23317
mennyiért sikerült hozzájutni?
Alfa156SW2012-08-11 15:02:00 // 23316
2.4 JTD Distincitive
Alfa156SW2012-08-11 15:01:13 // 23315




Na végre haza hoztam az autót amit hosszas keresgélés után végre sikerült megtalálnom!
2006-os gyártású
2008-ig állt Olaszországban a szalonban majd haza jött
2008-tól 2010 .10.09 ig állt Gödöllőn A Fiat Darázsba,majd onnét adták el
első Forgalomba helyezés 2010.10.09
Valós KM 37880 Szervizkönyves műszerrel bevizsgált!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-11 14:01:14 // 23314
a mito az mito, az 59 meg 59
.......................2012-08-11 13:58:24 // 23313
a Mito ban is a motor nyakán van,soha nem volt vele baj a 3,5 fél év alatt
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-11 13:56:34 // 23312
majd kiderül
droberto2012-08-11 13:17:37 // 23311
A 2.0 JTD leömlőjében jó helye van.
GTPeti2012-08-11 13:13:09 // 23310
(Egy kondenzátor ugye nem tranzisztor, egy IGBT pedig az.)
GTPeti2012-08-11 13:12:26 // 23309
Teljesen másról beszélünk. Egy IGBT-t még meg tudok különböztetni egy kondenzátortól. ;)
Dömpi (il dottore)2012-08-11 13:04:19 // 23307
nem kondenzátort raknak, hanem IGBT-modult, olyat, amit mi gyártunk (Infineon Cegléd). Nem szárad ki, mert egy DCB kerámia lapon microchip van, az egész meg szilikongyantával van kiöntve. Köze nincs a régi, hagyományos kondenzátorokhoz. Ez fog menni a hibridkocsikba is, és évek óta ezekkel a félvezetőkkel mennek a fél világ metrói, villamosai és superexpresszei.
GTPeti2012-08-11 12:57:10 // 23306
Én meg veszek egy másik 156 8V-t alkatrésznek a köv 20 évre. :PP
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-11 12:55:24 // 23305
még ha jól tudom nincs itt 1.8Tibi tulaj, egyről hallottam újonnan vette de 6e km után leadta mert 3x kellett trélerezni külföldről :(
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-11 12:53:41 // 23304
remélem valamennyi autót ezzel szerelik most már :)))
GTPeti2012-08-11 12:50:39 // 23303
Nem a mérnököknek, mert az kiadás. Hanem a (szak)szervízeknek, mert az bevétel. (Részesedés+gyári alkatrészek.)
.......................2012-08-11 12:46:15 // 23302
Ezt csak azért csinálják,hogy a Mérnököknek legyen munkájuk,
+ az Erhardnak legyen haszon öszire :)
+ az Erhardnak legyen haszon öszire :)
GTPeti2012-08-11 12:40:52 // 23301
Valamelyik német gyártó találta ki, hogy kis akkut tesznek az autóba és mellé egy bazi kondenzátort. Így megspórolnak rémületes 5 kilót. És spec. akksi kell, no meg a kondenzátor is gondolom 5 évente kiszárad... "Autógyártás én így szeretlek..." B)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-11 12:38:33 // 23300
na igen a start-stop rendszer igen jó lesz most kapunk hozzá akkukat gondolom nem 2ft lesz hozzá, amit megspórol az ember a ki-be kapcsoláson az akkun vissza hozza :P
.......................2012-08-11 12:34:20 // 23299
+ egy ötlet,mivel az a baj ,hogy nem éri el a 650 Cfokot ,meg lehetne próbálni a kipuf elsö szakaszát szigetelni a DPF ig,olyan anyaggal mint a gözvezetékeket sziegelik
így hamarabb elérné a megfelelö höm öt
lehet segít
így hamarabb elérné a megfelelö höm öt
lehet segít
GTPeti2012-08-11 12:34:03 // 23298
A DPF szerintem egy teljesen eltolt fejlesztés.
A kormot pl. tankoláskor kéne egy tartályból üríteni. Lennének ötleteim, hogyan lehetne a kipufogógázból kinyerni és megkötni.
A kormot pl. tankoláskor kéne egy tartályból üríteni. Lennének ötleteim, hogyan lehetne a kipufogógázból kinyerni és megkötni.
.......................2012-08-11 12:31:42 // 23297
Igazad van,az autó meghatározó,
gyakorlatilag nélküle ma nem lehet élni
én is kritikusan bírálom az Autógyárak fejlesztéseit,nem mindent úgy csinálnék mint ök
a DPF jó fejlesztés,mert nem lesz sok tüdörák a mai gyerekeknél
(sajna mikor én felnöttem még a Euro I kat is luxus volt)
gyakorlatilag nélküle ma nem lehet élni
én is kritikusan bírálom az Autógyárak fejlesztéseit,nem mindent úgy csinálnék mint ök
a DPF jó fejlesztés,mert nem lesz sok tüdörák a mai gyerekeknél
(sajna mikor én felnöttem még a Euro I kat is luxus volt)
GTPeti2012-08-11 12:26:42 // 23296
Féltem, hogy ide lyukadunk ki. Ebben a véleményedben Piritu is meg fog erősíteni.
Pedig valami mást próbáltam hangsúlyozni. Azt, hogy elértük, hogy az autó szabja meg, mennyit és hol használd.
Pedig valami mást próbáltam hangsúlyozni. Azt, hogy elértük, hogy az autó szabja meg, mennyit és hol használd.
.......................2012-08-11 12:22:19 // 23295
szerintem ,nem kellene ezt a diesel használatot eröltetni
a városban,
aki pedig állandóan ott használja minek vett gázolajost,
benzines sokkal jobb oda
mi azért vettünk dieselt mert 90% ban autópályán toljuk neki,amire való
nem a kocsi tehet róla,ha a vásárló nem megfelelö kocsit választja
a városban,
aki pedig állandóan ott használja minek vett gázolajost,
benzines sokkal jobb oda
mi azért vettünk dieselt mert 90% ban autópályán toljuk neki,amire való
nem a kocsi tehet róla,ha a vásárló nem megfelelö kocsit választja
.......................2012-08-11 12:18:29 // 23294
kiírja a kijelzöre,legalábbis a Mito
DPF is clogged,see handbook
DPF is clogged,see handbook
droberto2012-08-11 12:00:44 // 23293
GTPeti2012-08-11 11:58:40 // 23292
Erre azt szokták mondani, hogy ki lehet kapcsolni. :)
ALFI1562012-08-11 11:58:07 // 23291
Már mint nem az 59 meg a többi amibe van dpf.Az ténleg nem városba való!
ALFI1562012-08-11 11:56:36 // 23290
És a start-stop rendszer?Megyek pályán megálok tankolni vagy pihenni és rögtön leáll.Azzal mi van?
ALFI1562012-08-11 11:55:37 // 23289
Én is.Ment is a háztól.Ment az akár 160-at is csak mire felgyorsult az sok idő volt.Majd jött egy kis emelkedő el is ment az erő ismét.Én ebből nem kérek!
GTPeti2012-08-11 11:32:47 // 23288
Mondjuk "a racing után nem állítjuk le"-t azért nem írják bele, mert a turbócsere zsíros akció, jó üzlet. Megkockáztatom, nyugaton 3000 ojró alatt nem úszod meg. (Suckszervízben, természetesen, oda járnak a népek.)
Viszont az, hogy járogatsz az autókáddal és egyszer csak azt mondja, "szervízmód"... azegy picit inkorrekt kib....
Viszont az, hogy járogatsz az autókáddal és egyszer csak azt mondja, "szervízmód"... az
Online tag
4
Vendég4
571