Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:36:50 // 32354
a Párducét kellett vezetnem a gari miatt, innentől Csörihez fog járni, ha valaki majd meg akarja venni elég lesz a tudat, meg ha beszél vele :-)
A Póké meg eddig nem volt, de már csak a buli miatt is lesz :-D
Dömpi (il dottore)2013-03-07 22:35:21 // 32353
bírom az olaszokat, de ha pizzának az a neve, hogy Garfield, lehet gondolkodóba esek :)
Csabi2013-03-07 22:33:54 // 32352
A típusismeret hiánya okozhat bosszúságot...Jártam úgy, h pl leszereltettem a generátorom egy téves diagnózis miatt...de két napot vártam arra, h a generátor szíjat fel tudják tenni...2,4-en egy elasztikus szíj van a generátoron, amit a klímakompresszor hajt meg közvetve... szűk a hely ott bármire is...egyszerűen nem cseréltek még 2,4-en. Kisérleteztek, úgy h egy szíjat el is szakítottak, mert próbálták ráfeszíteni a tárcsára...aztán kitalálták a technológiát...
A mostani esetemnél is ezért vittem az említett szervizbe, mert ALFA 159-nek ott csinálták a szívósor, és a tőcsavar cserét..gond nélkül.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:23:08 // 32351
Tiszta sor, csak OFF műhely bélyegzőjével szerintem pont annyira mész, mint az állategészségügyi állomáséval. A legjobb esetben szakszerűtlen javítás tényét tudod bizonyítani, mert bizonyítja, hogy nem regisztrált Alfa szerviz. :-DD
Garanciára meg nem kötelez. A személyes ismeretség többet ér, ha gáz van.
droberto2013-03-07 22:22:53 // 32350
Vagy a húslevesbe? :)))
Dömpi (il dottore)2013-03-07 22:20:07 // 32349
Sej nagy Abonyban, ahol csak két torony látszik :-) /idézet Kodály Z: Háry János/
Dömpi (il dottore)2013-03-07 22:18:30 // 32348
Mondjuk nekem nem okoz gondot a pecsételgetés, mivelhogy az Arkangyal szervízkönyve valahol Olaszban maradt. Viszont a Megyeriné 147-esének van. Azt vezetjük tovább.
Csabi2013-03-07 22:16:45 // 32347
Köszi az ajánlást, legközelebb számításba veszem, egyébként hol is van a műhelye helyileg?
Dömpi (il dottore)2013-03-07 22:15:28 // 32346
Az egészséges macskét én a kutyám fogai között tudom csak elképzelni :-)
(Bocsi a macskapártiaktól, én kutyás vagyok.)
droberto2013-03-07 22:15:15 // 32345
Én a Honda csónakmotorom szervizkönyvébe bőszen pecsételtettem a Yamaha szervizben, aztán az embernek aki megvette nem is kellett a szervizkönyv. Tök lesz@rta. Alig tudtam rábeszélni, hogy az neki is jó, hogyha megvan. :(
Dömpi (il dottore)2013-03-07 22:13:43 // 32344
Nem úgy értettem. Rendes szervízbélyegzője van.
A műhely az apjáé (lehet idővel főállásban átveszi). Ő napközben autóalkatrész boltban melózik, este 7-től, no meg egész hétvégén pedig szerel az apja műhelyében a saját ügyfeleinek.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:10:03 // 32343
Nem is rossz ötlet. Csináltatok magamnak egy bélyegzőt és folytatom a pecsételést a Spider szervizkönyvében. Valami jó dumát kellene a pecsétre tenni...
Liquid2013-03-07 22:07:44 // 32342
olyasmi :)
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:04:03 // 32341
Az örök kérdés, hogy hol van az otthoni szerelgetés határa? Milyen kockázatot vállal be a ember.
Szerintem ő is büszke volt, hogy megoldotta a problémát :-DD
droberto2013-03-07 22:01:26 // 32340
Az enyém "csak" aknáról ment.
Nem, volt nyomatékkulcs. :(
Filccel jelölés és 3x az átforgatás volt.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:00:32 // 32339
Én is tudok pecsételni a könyvbe. Milyen bélyegző kérsz bele? Egy óra alatt kész :-P
droberto2013-03-07 21:57:45 // 32338
Meg nálam is.
droberto2013-03-07 21:56:40 // 32337
Milyen az, hogy egészséges macska? :)
Selénia olajban lépked és Ricambi Originali dobozban alszik a 147 GTA mellet? :)
Norby2013-03-07 21:54:13 // 32336
telefonon ok, csak az ecu scan-nel nem látom :(
droberto2013-03-07 21:52:52 // 32335
Szerencséd van!
Tetszik ez az alázatos hozzáállás a szerelők részéről.
Az enyém is ilyen, csak sajna nincs olyan profi műhelye mint a tiédnek.
Dömpi (il dottore)2013-03-07 21:52:49 // 32334
Az enyém sem ad számlát csak ha kérnék, de alapos és becsületes, és papír nélkül is vállalja a felelősséget a munkájáért. Meg hát pecsétel a szervízkönyvbe.
droberto2013-03-07 21:50:09 // 32333
Az én szerelőm magán, de nem rendelkezik típus ismerttel. Cserébe viszont nagyon alapos. Eddig hál' Istennek csak egyszer szerelt, amikor volt a nagyszerviz. Viszont számlát nem adott, cserébe egy csomó értékes infót tudtam meg tőle, a szerviz ideje alatt.
Dömpi (il dottore)2013-03-07 21:47:31 // 32332
nem Magyarország, hanem Agyarország!
mizooo2013-03-07 21:46:42 // 32331
Én használtam ilyet, most adtam el mert nem működött az 59-el. Viszont a nagyobb testvére az működik.
droberto2013-03-07 21:45:46 // 32330
Az az egész csak egy mókolás. Komoly cégek nem is gyártanak ilyet.
Dömpi (il dottore)2013-03-07 21:45:40 // 32329
Mi a jobb első kereket szedtük ki, majd a jobb oldalsó motortartót, azután a srác aknájában van egy görgőkön csúsztatható pneumatikus emelő, azzal megemeltük a motort.
Mi használtunk rögzítő szerszámot, és mindent nyomatékkulccsal húztunk meg a megfelelő nyomatékokkal, amiket a szerelőm fejből vágott.
eLearn nem kellett - nincs is.
Asszem háromszor lett átforgatva.
Amúgy a szétszedés előtt alkoholos filccel is feljelöltünk mindent...ha jól emlékszem...de lehet az valami másik műtétnél volt.
droberto2013-03-07 21:45:06 // 32328
Ezt ne is mondjad. Én is félek tőle, pedig benne van a pakliban.
droberto2013-03-07 21:44:11 // 32327
Van gyári tetőcsomim, de tetőn vinni bicót már nem frankó és nem is praktikus (fel-le vétel; fogyasztás; bogarak, bicó stabilitás nagy oldal G-nél). :)
Így van, egyébként olcsóbb lenne.
droberto2013-03-07 21:41:11 // 32326
Teljesen egyet értek.
Hülye egy világot élünk. Csináltass mindent mással, és ha elb@szódik a cucc, akkor meg húzd rá a felelősséget. :(
Sikered, meg csak akkor lesz, ha papírod van mindenről.
Sajnos mostanában van ebben tapasztalatom. :(
droberto2013-03-07 21:37:15 // 32325
Nekem egy szerelő ismerősöm csinálta. Félt tőle, de igazán egyszerű más típusokhoz képest. Csak a jobb oldalsó motortartót kell kiszedni.
Nem figyeltem minden részletre oda, de a Youtube dugig van JTD vez. cserés videókkal.
Munka közben az eLearn segített minket. :)
Ja, rögzítő szerszámot nem használtunk. :)
Norby2013-03-07 21:32:08 // 32324
Nekem fordítva :)

explorer
Dömpi (il dottore)2013-03-07 21:27:10 // 32323
Engem a "kilépős link" esetében sem léptet ki.

google chrome-t használok jelenleg
Norby2013-03-07 21:26:48 // 32322
Még mindig nem sikerült a kiolvasás

ELM327 mini bluetoth ecu scan

tegnap a bluetooth nem működött, windows újratelepítés megoldotta,
viszont most sem tudok kommunikálni vele. komunikációs portra nem tudom beállítani, így az ecu sem találja
valaki használi ilyent?
Dömpi (il dottore)2013-03-07 21:25:08 // 32321
Szerintem félreértettél.
Tehát, a nem nagy NAVI-s középkonzolba elég nehéz egy 2DIN-es egységet bepakolni, mivel a konzol fémlapját is cserélni kell.
Amúgy utólag egy 2DIN-es fejegység beépítése esetén a legjobb választás egy aftermarketes.
Nekem pl. nincs navi CD-m, én külön hordozható navit fogok venni pár hét múlva. A gyári szerintem is nagyon kívül esik a látószögből.
Nekem inkább összképileg tetszik...márhogy esztétikailag sokat dob a kocsi armatúráján. Én a kijelzőn a CD-lejátszó adatait és a trip adatokat szeretem nézegetni.Ott sokkal jobb, mint a műszerfalon. DE ez a személyes véleményem csak.

Összefoglalva: ha navist akarsz, olyat keress, ha nem, tudd, hogy utólag egy sokkal profibb aftermarketes cuccot lehet beépíteni. De szerintem ne a navi kijelző megléte legyen a fő szempontod.
Liquid2013-03-07 21:14:38 // 32320
naja, utóbbi 2 alkalommal mikor egyedül mentem, olyat élményautóztam....:)
Hazafele (háztól-házig) 79-es átlagot futottam, pedig a falvakban óra szerinti 60 volt csak :)
Piritu - 1.000.0002013-03-07 21:12:40 // 32319
Nem is beszélve arról, hogy egy jót lehet kocsikázni oda-vissza :-)
Liquid2013-03-07 21:10:18 // 32318
wow, így van nálam is
Piritu - 1.000.0002013-03-07 21:06:16 // 32317
OFF
Találtam egy érdekes dolgot a linkre kattintva kijelentkezés ügyben. A legutóbbi Dömpi linknél belépve maradtam:
Belépve marad
Míg a múltkorinál nem:
kilépős link
A különbség, hogy ez utóbbiban benne van a "www" is.
Nálatok is így van?
ON
Liquid2013-03-07 21:01:09 // 32315
Csatlakozom! Hozzá elmenni, nem szükséges rossz, hanem programpont :)
Lehet egy jót dumálni, meg persze megjavul az autó is közben :)
Jupiter1552013-03-07 20:58:28 // 32314
Köszi. Ez a NAV-kérdés igazából csak azért érdekel, hogy mennyire gyúrjak rá egy NAV-os példány kutatásába, ill. mennyire árfelhajtó tényező, de úgy látom, nem mérvadó a választásnál, hiszen viszonylag egyszerűen és a kocsi árához képest jelentéktelen összegből megoldható.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 20:50:30 // 32313
Az izzó meleg ellenállása többszöröse a hidegnek. Az a két Volt hidegen sokkal nagyobb áramkülönbséget jelent, mint melegen, ráadásul ez utóbbi jóval kisebb áramerősségnél. Eléggé furcsán hangzik, hogy egy kisebb áramingadozás többet árt, mint egy 15-20%-al magasabb csúcsáram.
GTPeti2013-03-07 20:41:00 // 32312
Az izzószálat is állítólag megviseli a feszültségingadozás. Nálamnál okosabbak mondták.
Dömpi (il dottore)2013-03-07 20:39:33 // 32311
Gyere a szerelőmhöz! Nektek tényleg csak ajánlani tudom.
Amióta az enyémet szereli, olvassa az amore-t, és mindenféle szakirodalmat az alfákról. Amúgy alapból opel-profi, és hát az opelek többségében a mi motorunk van.
Nála én mindig ott lehetek, sőt segíthetek, használhatom a szerszámait stb...
Ja, és elég olcsó, és szervízkönyve tud pecsételni.
Iszonyat felszerelt a computer-diagnosztika terén, ráadásul az autóelektronikában is profi.
Mi kell ennél több?
Én sohase mennék máshoz.
Dömpi (il dottore)2013-03-07 20:35:11 // 32310
Ez logikus, és Tibcsi166-tal is erről diskuráltunk Pityukománál január elején.Ennek ellenére, valamiért a növelt fényerejűeknél mégis így kell csinálni.
Ha legközelebb találkozok a szerelőmmel, megkérem magyarázza el miért van ez.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 20:34:46 // 32309
Xenonnál még az esetleges újragyújtás miatt értem, de izzónál miért is?
Piritu - 1.000.0002013-03-07 20:34:07 // 32308
Lekapcsoláskor meg főleg mindegy, hogy mikor feszültségmentesíted. Mindkét esetben jó valószínűséggel a töltési feszt kapja, aztán semmit. Mi a különbség?
Csabi2013-03-07 20:33:52 // 32307
Én megúsztam karcok nélkül, külön végignéztem az autót, mert régebben már írtad...
A hozzáállásuk a dolgokhoz viszont tetszett, bármennyire fura is.
A legjobb választás egy magán szerelő lenne, aki vágja ezeket a motorokat,és végig ott vagy "felügyelőnek"
Dömpi (il dottore)2013-03-07 20:30:50 // 32306
Nem az! Én végignéztem az enyémet.
Ha jó, és megbízható szerelőt akartok, hívjátok az én szerelőmet. Az én kocsim volt a "próbababa". A srác már profi alfákban. Nekem még kárt nem okozott. Ráadásul a srác nagyon jó diagnoszta. Nem találgat. Gyorsan rájön mi a baj, és nem cseréltet ki feleslegesen semmit. Csak azt, amit tényleg kell.
Ha valakit érdekel, megadom az elérhetőségét.