a Párducét kellett vezetnem a gari miatt, innentől Csörihez fog járni, ha valaki majd meg akarja venni elég lesz a tudat, meg ha beszél vele :-)
A Póké meg eddig nem volt, de már csak a buli miatt is lesz :-D
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:36:50 // 32354
Dömpi (il dottore)2013-03-07 22:35:21 // 32353
bírom az olaszokat, de ha pizzának az a neve, hogy Garfield, lehet gondolkodóba esek :)
Csabi2013-03-07 22:33:54 // 32352
A típusismeret hiánya okozhat bosszúságot...Jártam úgy, h pl leszereltettem a generátorom egy téves diagnózis miatt...de két napot vártam arra, h a generátor szíjat fel tudják tenni...2,4-en egy elasztikus szíj van a generátoron, amit a klímakompresszor hajt meg közvetve... szűk a hely ott bármire is...egyszerűen nem cseréltek még 2,4-en. Kisérleteztek, úgy h egy szíjat el is szakítottak, mert próbálták ráfeszíteni a tárcsára...aztán kitalálták a technológiát...
A mostani esetemnél is ezért vittem az említett szervizbe, mert ALFA 159-nek ott csinálták a szívósor, és a tőcsavar cserét..gond nélkül.
A mostani esetemnél is ezért vittem az említett szervizbe, mert ALFA 159-nek ott csinálták a szívósor, és a tőcsavar cserét..gond nélkül.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:23:08 // 32351
Tiszta sor, csak OFF műhely bélyegzőjével szerintem pont annyira mész, mint az állategészségügyi állomáséval. A legjobb esetben szakszerűtlen javítás tényét tudod bizonyítani, mert bizonyítja, hogy nem regisztrált Alfa szerviz. :-DD
Garanciára meg nem kötelez. A személyes ismeretség többet ér, ha gáz van.
Garanciára meg nem kötelez. A személyes ismeretség többet ér, ha gáz van.
droberto2013-03-07 22:22:53 // 32350
Vagy a húslevesbe? :)))
Dömpi (il dottore)2013-03-07 22:20:07 // 32349
Sej nagy Abonyban, ahol csak két torony látszik :-) /idézet Kodály Z: Háry János/
Dömpi (il dottore)2013-03-07 22:18:30 // 32348
Mondjuk nekem nem okoz gondot a pecsételgetés, mivelhogy az Arkangyal szervízkönyve valahol Olaszban maradt. Viszont a Megyeriné 147-esének van. Azt vezetjük tovább.
Csabi2013-03-07 22:16:45 // 32347
Köszi az ajánlást, legközelebb számításba veszem, egyébként hol is van a műhelye helyileg?
Dömpi (il dottore)2013-03-07 22:15:28 // 32346
Az egészséges macskét én a kutyám fogai között tudom csak elképzelni :-)
(Bocsi a macskapártiaktól, én kutyás vagyok.)
(Bocsi a macskapártiaktól, én kutyás vagyok.)
droberto2013-03-07 22:15:15 // 32345
Én a Honda csónakmotorom szervizkönyvébe bőszen pecsételtettem a Yamaha szervizben, aztán az embernek aki megvette nem is kellett a szervizkönyv. Tök lesz@rta. Alig tudtam rábeszélni, hogy az neki is jó, hogyha megvan. :(
Dömpi (il dottore)2013-03-07 22:13:43 // 32344
Nem úgy értettem. Rendes szervízbélyegzője van.
A műhely az apjáé (lehet idővel főállásban átveszi). Ő napközben autóalkatrész boltban melózik, este 7-től, no meg egész hétvégén pedig szerel az apja műhelyében a saját ügyfeleinek.
A műhely az apjáé (lehet idővel főállásban átveszi). Ő napközben autóalkatrész boltban melózik, este 7-től, no meg egész hétvégén pedig szerel az apja műhelyében a saját ügyfeleinek.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:10:03 // 32343
Nem is rossz ötlet. Csináltatok magamnak egy bélyegzőt és folytatom a pecsételést a Spider szervizkönyvében. Valami jó dumát kellene a pecsétre tenni...
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:04:03 // 32341
Az örök kérdés, hogy hol van az otthoni szerelgetés határa? Milyen kockázatot vállal be a ember.
Szerintem ő is büszke volt, hogy megoldotta a problémát :-DD
Szerintem ő is büszke volt, hogy megoldotta a problémát :-DD
droberto2013-03-07 22:01:26 // 32340
Az enyém "csak" aknáról ment.
Nem, volt nyomatékkulcs. :(
Filccel jelölés és 3x az átforgatás volt.
Nem, volt nyomatékkulcs. :(
Filccel jelölés és 3x az átforgatás volt.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 22:00:32 // 32339
Én is tudok pecsételni a könyvbe. Milyen bélyegző kérsz bele? Egy óra alatt kész :-P
droberto2013-03-07 21:56:40 // 32337
Milyen az, hogy egészséges macska? :)
Selénia olajban lépked és Ricambi Originali dobozban alszik a 147 GTA mellet? :)
Selénia olajban lépked és Ricambi Originali dobozban alszik a 147 GTA mellet? :)
Norby2013-03-07 21:54:13 // 32336
telefonon ok, csak az ecu scan-nel nem látom :(
droberto2013-03-07 21:52:52 // 32335
Szerencséd van!
Tetszik ez az alázatos hozzáállás a szerelők részéről.
Az enyém is ilyen, csak sajna nincs olyan profi műhelye mint a tiédnek.
Tetszik ez az alázatos hozzáállás a szerelők részéről.
Az enyém is ilyen, csak sajna nincs olyan profi műhelye mint a tiédnek.
Dömpi (il dottore)2013-03-07 21:52:49 // 32334
Az enyém sem ad számlát csak ha kérnék, de alapos és becsületes, és papír nélkül is vállalja a felelősséget a munkájáért. Meg hát pecsétel a szervízkönyvbe.
droberto2013-03-07 21:50:09 // 32333
Az én szerelőm magán, de nem rendelkezik típus ismerttel. Cserébe viszont nagyon alapos. Eddig hál' Istennek csak egyszer szerelt, amikor volt a nagyszerviz. Viszont számlát nem adott, cserébe egy csomó értékes infót tudtam meg tőle, a szerviz ideje alatt.
Dömpi (il dottore)2013-03-07 21:47:31 // 32332
nem Magyarország, hanem Agyarország!
mizooo2013-03-07 21:46:42 // 32331
Én használtam ilyet, most adtam el mert nem működött az 59-el. Viszont a nagyobb testvére az működik.
droberto2013-03-07 21:45:46 // 32330
Az az egész csak egy mókolás. Komoly cégek nem is gyártanak ilyet.
Dömpi (il dottore)2013-03-07 21:45:40 // 32329
Mi a jobb első kereket szedtük ki, majd a jobb oldalsó motortartót, azután a srác aknájában van egy görgőkön csúsztatható pneumatikus emelő, azzal megemeltük a motort.
Mi használtunk rögzítő szerszámot, és mindent nyomatékkulccsal húztunk meg a megfelelő nyomatékokkal, amiket a szerelőm fejből vágott.
eLearn nem kellett - nincs is.
Asszem háromszor lett átforgatva.
Amúgy a szétszedés előtt alkoholos filccel is feljelöltünk mindent...ha jól emlékszem...de lehet az valami másik műtétnél volt.
Mi használtunk rögzítő szerszámot, és mindent nyomatékkulccsal húztunk meg a megfelelő nyomatékokkal, amiket a szerelőm fejből vágott.
eLearn nem kellett - nincs is.
Asszem háromszor lett átforgatva.
Amúgy a szétszedés előtt alkoholos filccel is feljelöltünk mindent...ha jól emlékszem...de lehet az valami másik műtétnél volt.
droberto2013-03-07 21:45:06 // 32328
Ezt ne is mondjad. Én is félek tőle, pedig benne van a pakliban.
droberto2013-03-07 21:44:11 // 32327
Van gyári tetőcsomim, de tetőn vinni bicót már nem frankó és nem is praktikus (fel-le vétel; fogyasztás; bogarak, bicó stabilitás nagy oldal G-nél). :)
Így van, egyébként olcsóbb lenne.
Így van, egyébként olcsóbb lenne.
droberto2013-03-07 21:41:11 // 32326
Teljesen egyet értek.
Hülye egy világot élünk. Csináltass mindent mással, és ha elb@szódik a cucc, akkor meg húzd rá a felelősséget. :(
Sikered, meg csak akkor lesz, ha papírod van mindenről.
Sajnos mostanában van ebben tapasztalatom. :(
Hülye egy világot élünk. Csináltass mindent mással, és ha elb@szódik a cucc, akkor meg húzd rá a felelősséget. :(
Sikered, meg csak akkor lesz, ha papírod van mindenről.
Sajnos mostanában van ebben tapasztalatom. :(
droberto2013-03-07 21:37:15 // 32325
Nekem egy szerelő ismerősöm csinálta. Félt tőle, de igazán egyszerű más típusokhoz képest. Csak a jobb oldalsó motortartót kell kiszedni.
Nem figyeltem minden részletre oda, de a Youtube dugig van JTD vez. cserés videókkal.
Munka közben az eLearn segített minket. :)
Ja, rögzítő szerszámot nem használtunk. :)
Nem figyeltem minden részletre oda, de a Youtube dugig van JTD vez. cserés videókkal.
Munka közben az eLearn segített minket. :)
Ja, rögzítő szerszámot nem használtunk. :)
Norby2013-03-07 21:32:08 // 32324
Nekem fordítva :)
explorer
explorer
Dömpi (il dottore)2013-03-07 21:27:10 // 32323
Engem a "kilépős link" esetében sem léptet ki.
google chrome-t használok jelenleg
google chrome-t használok jelenleg
Norby2013-03-07 21:26:48 // 32322
Még mindig nem sikerült a kiolvasás
ELM327 mini bluetoth ecu scan
tegnap a bluetooth nem működött, windows újratelepítés megoldotta,
viszont most sem tudok kommunikálni vele. komunikációs portra nem tudom beállítani, így az ecu sem találja
valaki használi ilyent?
ELM327 mini bluetoth ecu scan
tegnap a bluetooth nem működött, windows újratelepítés megoldotta,
viszont most sem tudok kommunikálni vele. komunikációs portra nem tudom beállítani, így az ecu sem találja
valaki használi ilyent?
Dömpi (il dottore)2013-03-07 21:25:08 // 32321
Szerintem félreértettél.
Tehát, a nem nagy NAVI-s középkonzolba elég nehéz egy 2DIN-es egységet bepakolni, mivel a konzol fémlapját is cserélni kell.
Amúgy utólag egy 2DIN-es fejegység beépítése esetén a legjobb választás egy aftermarketes.
Nekem pl. nincs navi CD-m, én külön hordozható navit fogok venni pár hét múlva. A gyári szerintem is nagyon kívül esik a látószögből.
Nekem inkább összképileg tetszik...márhogy esztétikailag sokat dob a kocsi armatúráján. Én a kijelzőn a CD-lejátszó adatait és a trip adatokat szeretem nézegetni.Ott sokkal jobb, mint a műszerfalon. DE ez a személyes véleményem csak.
Összefoglalva: ha navist akarsz, olyat keress, ha nem, tudd, hogy utólag egy sokkal profibb aftermarketes cuccot lehet beépíteni. De szerintem ne a navi kijelző megléte legyen a fő szempontod.
Tehát, a nem nagy NAVI-s középkonzolba elég nehéz egy 2DIN-es egységet bepakolni, mivel a konzol fémlapját is cserélni kell.
Amúgy utólag egy 2DIN-es fejegység beépítése esetén a legjobb választás egy aftermarketes.
Nekem pl. nincs navi CD-m, én külön hordozható navit fogok venni pár hét múlva. A gyári szerintem is nagyon kívül esik a látószögből.
Nekem inkább összképileg tetszik...márhogy esztétikailag sokat dob a kocsi armatúráján. Én a kijelzőn a CD-lejátszó adatait és a trip adatokat szeretem nézegetni.Ott sokkal jobb, mint a műszerfalon. DE ez a személyes véleményem csak.
Összefoglalva: ha navist akarsz, olyat keress, ha nem, tudd, hogy utólag egy sokkal profibb aftermarketes cuccot lehet beépíteni. De szerintem ne a navi kijelző megléte legyen a fő szempontod.
Liquid2013-03-07 21:14:38 // 32320
naja, utóbbi 2 alkalommal mikor egyedül mentem, olyat élményautóztam....:)
Hazafele (háztól-házig) 79-es átlagot futottam, pedig a falvakban óra szerinti 60 volt csak :)
Hazafele (háztól-házig) 79-es átlagot futottam, pedig a falvakban óra szerinti 60 volt csak :)
Piritu - 1.000.0002013-03-07 21:12:40 // 32319
Nem is beszélve arról, hogy egy jót lehet kocsikázni oda-vissza :-)
Liquid2013-03-07 21:10:18 // 32318
wow, így van nálam is
Piritu - 1.000.0002013-03-07 21:06:16 // 32317
OFF
Találtam egy érdekes dolgot a linkre kattintva kijelentkezés ügyben. A legutóbbi Dömpi linknél belépve maradtam:
Belépve marad
Míg a múltkorinál nem:
kilépős link
A különbség, hogy ez utóbbiban benne van a "www" is.
Nálatok is így van?
ON
Találtam egy érdekes dolgot a linkre kattintva kijelentkezés ügyben. A legutóbbi Dömpi linknél belépve maradtam:
Belépve marad
Míg a múltkorinál nem:
kilépős link
A különbség, hogy ez utóbbiban benne van a "www" is.
Nálatok is így van?
ON
Liquid2013-03-07 21:01:59 // 32316
ez jó :)
Liquid2013-03-07 21:01:09 // 32315
Csatlakozom! Hozzá elmenni, nem szükséges rossz, hanem programpont :)
Lehet egy jót dumálni, meg persze megjavul az autó is közben :)
Lehet egy jót dumálni, meg persze megjavul az autó is közben :)
Jupiter1552013-03-07 20:58:28 // 32314
Köszi. Ez a NAV-kérdés igazából csak azért érdekel, hogy mennyire gyúrjak rá egy NAV-os példány kutatásába, ill. mennyire árfelhajtó tényező, de úgy látom, nem mérvadó a választásnál, hiszen viszonylag egyszerűen és a kocsi árához képest jelentéktelen összegből megoldható.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 20:50:30 // 32313
Az izzó meleg ellenállása többszöröse a hidegnek. Az a két Volt hidegen sokkal nagyobb áramkülönbséget jelent, mint melegen, ráadásul ez utóbbi jóval kisebb áramerősségnél. Eléggé furcsán hangzik, hogy egy kisebb áramingadozás többet árt, mint egy 15-20%-al magasabb csúcsáram.
GTPeti2013-03-07 20:41:00 // 32312
Az izzószálat is állítólag megviseli a feszültségingadozás. Nálamnál okosabbak mondták.
Dömpi (il dottore)2013-03-07 20:39:33 // 32311
Gyere a szerelőmhöz! Nektek tényleg csak ajánlani tudom.
Amióta az enyémet szereli, olvassa az amore-t, és mindenféle szakirodalmat az alfákról. Amúgy alapból opel-profi, és hát az opelek többségében a mi motorunk van.
Nála én mindig ott lehetek, sőt segíthetek, használhatom a szerszámait stb...
Ja, és elég olcsó, és szervízkönyve tud pecsételni.
Iszonyat felszerelt a computer-diagnosztika terén, ráadásul az autóelektronikában is profi.
Mi kell ennél több?
Én sohase mennék máshoz.
Amióta az enyémet szereli, olvassa az amore-t, és mindenféle szakirodalmat az alfákról. Amúgy alapból opel-profi, és hát az opelek többségében a mi motorunk van.
Nála én mindig ott lehetek, sőt segíthetek, használhatom a szerszámait stb...
Ja, és elég olcsó, és szervízkönyve tud pecsételni.
Iszonyat felszerelt a computer-diagnosztika terén, ráadásul az autóelektronikában is profi.
Mi kell ennél több?
Én sohase mennék máshoz.
Dömpi (il dottore)2013-03-07 20:35:11 // 32310
Ez logikus, és Tibcsi166-tal is erről diskuráltunk Pityukománál január elején.Ennek ellenére, valamiért a növelt fényerejűeknél mégis így kell csinálni.
Ha legközelebb találkozok a szerelőmmel, megkérem magyarázza el miért van ez.
Ha legközelebb találkozok a szerelőmmel, megkérem magyarázza el miért van ez.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 20:34:46 // 32309
Xenonnál még az esetleges újragyújtás miatt értem, de izzónál miért is?
Piritu - 1.000.0002013-03-07 20:34:07 // 32308
Lekapcsoláskor meg főleg mindegy, hogy mikor feszültségmentesíted. Mindkét esetben jó valószínűséggel a töltési feszt kapja, aztán semmit. Mi a különbség?
Csabi2013-03-07 20:33:52 // 32307
Én megúsztam karcok nélkül, külön végignéztem az autót, mert régebben már írtad...
A hozzáállásuk a dolgokhoz viszont tetszett, bármennyire fura is.
A legjobb választás egy magán szerelő lenne, aki vágja ezeket a motorokat,és végig ott vagy "felügyelőnek"
A hozzáállásuk a dolgokhoz viszont tetszett, bármennyire fura is.
A legjobb választás egy magán szerelő lenne, aki vágja ezeket a motorokat,és végig ott vagy "felügyelőnek"
Dömpi (il dottore)2013-03-07 20:30:50 // 32306
Nem az! Én végignéztem az enyémet.
Ha jó, és megbízható szerelőt akartok, hívjátok az én szerelőmet. Az én kocsim volt a "próbababa". A srác már profi alfákban. Nekem még kárt nem okozott. Ráadásul a srác nagyon jó diagnoszta. Nem találgat. Gyorsan rájön mi a baj, és nem cseréltet ki feleslegesen semmit. Csak azt, amit tényleg kell.
Ha valakit érdekel, megadom az elérhetőségét.
Ha jó, és megbízható szerelőt akartok, hívjátok az én szerelőmet. Az én kocsim volt a "próbababa". A srác már profi alfákban. Nekem még kárt nem okozott. Ráadásul a srác nagyon jó diagnoszta. Nem találgat. Gyorsan rájön mi a baj, és nem cseréltet ki feleslegesen semmit. Csak azt, amit tényleg kell.
Ha valakit érdekel, megadom az elérhetőségét.