Piritu - 1.000.0002013-03-07 20:25:40 // 32303
Mondjam azt, hogy évekig jártam fóliás ablakkal és sose szóltak, aztán egyszer nekiálltak (mert kellett a bevétel) és egy csomó embert megvártak a parkolóban. Akkor én is leszedettem.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 20:23:57 // 32302
Ha már csináltad párszor, és nem most látod először, akkor lehet hogy nem bonyolult. Egyedül, elsőre nekiállni azért nagyon nagy önbizalom kell hozzá. Jobb rutinosra bízni.
Dömpi (il dottore)2013-03-07 20:23:51 // 32301
Nos, nekem volt gondom a 2DIN-es fejegységgel, már ott tartottam, hogy csere.
Egy új gyári ára üti az 1 misit, használtan pár tízezer.
Nekem sikerült megjavíttatni, viszont ha egyszer tönkremegy csak aftermarketes jöhet szóba.
Ha érdekelnek a részletek olvass utána a blogomban.
PART1
PART2
PART4
PART5
Egy új gyári ára üti az 1 misit, használtan pár tízezer.
Nekem sikerült megjavíttatni, viszont ha egyszer tönkremegy csak aftermarketes jöhet szóba.
Ha érdekelnek a részletek olvass utána a blogomban.
PART1
PART2
PART4
PART5
'''''2013-03-07 20:15:53 // 32300
Robi,tetőcsomit lehet kapni.Arra nem jó a biciklit rakni? (Bár én nem tekerek.) Gondolom az jóval olcsóbb lenne.
GTPeti2013-03-07 20:12:05 // 32299
Így van! És xenonnál hatványozottan igaz.
Dömpi (il dottore)2013-03-07 20:05:50 // 32298
Úgy tudod növelni az élettartamot - vagyis nem tönkretenni - ha a kocsi indítása után kb. 10-15 mp múlva kapcsolod csak be, leállításkor pedig előbb lekapcsolod a pilácsot, aztán állítod le a kocsit. Sohase indíts úgy , hogy rajta van a tompított.
Ez a +50%-os emelt fényű titka.
Nekem már 1 éve tökéletes.
Ez a +50%-os emelt fényű titka.
Nekem már 1 éve tökéletes.
Dömpi (il dottore)2013-03-07 20:00:44 // 32297
Engem igazoltattak a sünök gyakorló sünökkel (gondolom a kiképzés része) azóta, hogy van a ledsor, de még egyik sem szólt érte, sőt, meg sem jegyezték.
ALFI1562013-03-07 18:40:10 // 32296
Szerintem ezeken nem nagy kunszt a vez.csere.Akármelyik opelbe is ez az 1.9-es motor van.
.......................2013-03-07 18:39:51 // 32295
és talán a Bagolyban is fözek valami finomat :)
.......................2013-03-07 18:37:18 // 32294
Látsz legalább egy egészséges macskát,
és bepillantást nyersz a Csörgö család vidám életébe,
megéri,
már csak ezért is :)
és bepillantást nyersz a Csörgö család vidám életébe,
megéri,
már csak ezért is :)
Shadin2013-03-07 18:37:06 // 32293
erre nem is gondoltam...
.......................2013-03-07 18:35:40 // 32292
ha elrontod ,senki nem vállal garanciát,
ha anyaghibás a szí ,és elszakad 5e km múlva ,senki nem vállal garanciát
szóval kell róla a számla ,csak úgy éri meg
ha anyaghibás a szí ,és elszakad 5e km múlva ,senki nem vállal garanciát
szóval kell róla a számla ,csak úgy éri meg
Piritu - 1.000.0002013-03-07 18:28:50 // 32291
Ez nem olyan dolog, amit otthon, gyakorlat nélkül megbütyköl az ember. Sok mindent megcsináltam a Pókon, de ezt nem vállaltam én se be. Menj el Várpalotára Csörihez. Azon kívül, hogy nyugodtan alhatsz utána, lesz még egy jó napod is :-)
Shadin2013-03-07 18:23:54 // 32290
Én hetek óta a házi vezérléscserére gyúrok. Egyszerűen nem merem sehova bevinni. Még ilyet, hogy kivágták az alsó motorvédő burkolatot, hogy ne kelljen leszerelni az olajcseréhez :-(
Cserélt már közületek magának vezérlést + vízpumpát? A szíjon lévő 3 jelölő vonalnak gondolom van jelentősége mint a 156-osnál is. eLearn nem ír róla semmit. Rögzítőkészlet 12-16e Forint. Nem tervezem megvenni :-(
Mondja valaki, hogy gyerekjáték...
Cserélt már közületek magának vezérlést + vízpumpát? A szíjon lévő 3 jelölő vonalnak gondolom van jelentősége mint a 156-osnál is. eLearn nem ír róla semmit. Rögzítőkészlet 12-16e Forint. Nem tervezem megvenni :-(
Mondja valaki, hogy gyerekjáték...
Piritu - 1.000.0002013-03-07 18:06:45 // 32289
Sose lehetett :-(
99-óta vagyok vírusgazda, de azóta nem sikerült megbízható márkaszervizt találnom :-(
99-óta vagyok vírusgazda, de azóta nem sikerült megbízható márkaszervizt találnom :-(
droberto2013-03-07 16:54:08 // 32288
A NAV nem csak, hogy magasabb de szélesebb is mint a "hagyományos" fej.
droberto2013-03-07 16:30:34 // 32287
.......................2013-03-07 16:09:02 // 32286
létezik vonóhorogra szerelhetö biciklitartó is,
ami van egy külön lámpatest is,ill egy pár
ami van egy külön lámpatest is,ill egy pár
droberto2013-03-07 16:07:17 // 32285
Ezeket a tartókat ferde hátú autókra lehet szerelni.
Amik ellene szólnak:
- Az ajtó zsanérjait zárszerkezetét nem erre (a több 10 kg-os) igénybevételre méretezték.
- Lekopik a festék.
- A tartót műanyagpöckök és vékony szalagok rögzítik, mely igen balesetveszélyes.
- Nem látsz hátra a bicikliktől.
- Nem látszik a rendszám és a hátsó lámpa.
- Nem nyílik a csomagtartó.
- Frontális balesetkor megsérül az autó és a kerékpárok is.
Amik ellene szólnak:
- Az ajtó zsanérjait zárszerkezetét nem erre (a több 10 kg-os) igénybevételre méretezték.
- Lekopik a festék.
- A tartót műanyagpöckök és vékony szalagok rögzítik, mely igen balesetveszélyes.
- Nem látsz hátra a bicikliktől.
- Nem látszik a rendszám és a hátsó lámpa.
- Nem nyílik a csomagtartó.
- Frontális balesetkor megsérül az autó és a kerékpárok is.
Jupiter1552013-03-07 15:54:26 // 32284
Szia!
Miért? Rossz konstrukció, vagy a spoiler miatt nem lehet feltenni? A négyajtósra sem ajánlod?
Miért? Rossz konstrukció, vagy a spoiler miatt nem lehet feltenni? A négyajtósra sem ajánlod?
Jupiter1552013-03-07 15:53:03 // 32283
Köszi a válaszokat, sokat segítettek!
Jupiter155
Jupiter155
'''''2013-03-07 15:41:12 // 32282
Már nem hivatalos márkaszervíz.Nekem is sikerült megkarcolják a sárvédőt.Szerencsére polírral kijött.Ráadásul a főnök a családom jó ismerőse.Külön szólt,hogy vigyázzanak a verdámra mert ismerik,hogy milyen háklis vagyok.Úgy még nem sikerült elhozzam,hogy kisebb karcok ne lettek volna rajta.
Coolby2013-03-07 14:48:31 // 32281
úgy tudom Fiat Stoll Bonyhádon
droberto2013-03-07 14:47:54 // 32280
Ha biciklit akarsz szállítani, akkor a csomagtartóra kötözhetős tartót SZVSZ felejtsd el.
.......................2013-03-07 14:43:59 // 32279
én vettem Behr t ,egyböl jó lett,
plug and play
sokkoló ,hogy MA MÁR EGYIK MÁRKASZERVÍZBEN SEM lehet megbízni
gondolom nem álltál ott felette,mikor csinálták?
plug and play
sokkoló ,hogy MA MÁR EGYIK MÁRKASZERVÍZBEN SEM lehet megbízni
gondolom nem álltál ott felette,mikor csinálták?
Piritu - 1.000.0002013-03-07 13:32:25 // 32278
:-(
Szabad tudni melyik szervizről van szó? Csak hogy véletlenül se menjen be az ember...
A gázolajcső azért nagyon durva, mi van ha kigyullad a kocsi? :-O
Szabad tudni melyik szervizről van szó? Csak hogy véletlenül se menjen be az ember...
A gázolajcső azért nagyon durva, mi van ha kigyullad a kocsi? :-O
Piritu - 1.000.0002013-03-07 13:22:37 // 32277
Nekem pl. 10 másodperc betenni a 7"-os navit :-)
Nem egyszerű a gyárit beszerelni, ráadásul finoman szólva nem olcsó mulatság. Akkor inkább már aftermarketes, ami jóval több szolgáltatással bír. (Személy szerint jobban szeretem, ha a navi a látómezőben van, és nem kell lenézni a kijelzőjére.)
Motorban szerintem az 1,9 mjet a maga 150 lovával egy nagyon jó kompromisszum. Sok is van belőle, bevált. Ha belefér a keretbe a 2.0-t meg csak ajánlani tudom, bár relatív kevés van belőle. Néhány gyermekbetegségét kiküszöbölték az 1,9/2,4 párosnak.
Nem egyszerű a gyárit beszerelni, ráadásul finoman szólva nem olcsó mulatság. Akkor inkább már aftermarketes, ami jóval több szolgáltatással bír. (Személy szerint jobban szeretem, ha a navi a látómezőben van, és nem kell lenézni a kijelzőjére.)
Motorban szerintem az 1,9 mjet a maga 150 lovával egy nagyon jó kompromisszum. Sok is van belőle, bevált. Ha belefér a keretbe a 2.0-t meg csak ajánlani tudom, bár relatív kevés van belőle. Néhány gyermekbetegségét kiküszöbölték az 1,9/2,4 párosnak.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-07 13:08:22 // 32276
a szar behr :)))
Csabi2013-03-07 12:25:39 // 32275
Üdv!
No, túlestünk a tőcsavar cserén(+általános szervizen), a jobb szélső tőcsavar mellett a bal szélső is törött volt(de az még nem esett ki), ezért is érdemes mind a 10-et cserélni!
Na de sajnos nem széles mosollyal gondolok vissza...ugyanis... Átvettem az autót tegnap, megjegyezte a munkafalvevő h a szerelő szerint mintha egy kicsit gyengécske lenne a vas...Beültem írány haza, vagyis Coolby-ékhoz (megbeszéltük,ha kész a vas akkor összefutok az Édesapjával egy eszmecserére a javításról, tőcsavarok méreteiről) Ahogy kifordultam a főútra nemhogy gyengécske, hanem konkrétan nem ment az autó(sárga lámpa villan), hívtam a szervizt, h holnap érkezem mert ez így xar...(A munkaidő már lejárt azért nem mentem vissza, kapkodást meg nem akartam) Coolby-éknál kiderült, h eltörték a gázolajszűrőről jövő csatlakozót így az nem tömített...ÖMLÖTT a gázolaj a tűzfal és a blokk közé...agyonütött a látvány...ideiglenesen egy dróttal megszerelte Coolby Édesapja ezért nagy köszönet neki! :)
Ma reggel vissza, kérdőre vonás---stbstb nem részletezném...
Kartervédő leszed, a turbóra menő gumicsőnél szökött a vákuum...visszanyomva rendben...
EGR leszerel mert beállt...gondolom ahogy járatták alapjáraton, plusz a "vészüzemben" megtett közel 100km...kitakarítva megjáratva...OK
Gázolajvezeték kicserélve...egy másik, a szervizben álló "testvérről"...
Elváltak útjaink...
A klímagázt elmondásuk szerint, le- és visszafejtették de csak 300g volt benne...Mivel nekik nincs plusz klímagázuk így hazafele beugrottam egy klímáshoz...semmi azaz 0 gáz volt a rendszerben...feltöltés..OK
Tervezve volt a termosztát csere is, az általam vitt GATES termót nem lehet beszerelni mert az egyik cső kivezetése kisebb szögben van megtörve mint a gyári, így beleér az elötte levő csőbe(EGR elmenő hűtés..asszem)...
A poén, h rendeltek egy VERNET-et is de az sem volt jó...és tényleg más a kivezetés
Visszakerült a régi...
Ezek szerint csak a BEHR a nyerő.
Csodálkoztam volna ha probléma mentes lesz a művelet...de ez így...
No, túlestünk a tőcsavar cserén(+általános szervizen), a jobb szélső tőcsavar mellett a bal szélső is törött volt(de az még nem esett ki), ezért is érdemes mind a 10-et cserélni!
Na de sajnos nem széles mosollyal gondolok vissza...ugyanis... Átvettem az autót tegnap, megjegyezte a munkafalvevő h a szerelő szerint mintha egy kicsit gyengécske lenne a vas...Beültem írány haza, vagyis Coolby-ékhoz (megbeszéltük,ha kész a vas akkor összefutok az Édesapjával egy eszmecserére a javításról, tőcsavarok méreteiről) Ahogy kifordultam a főútra nemhogy gyengécske, hanem konkrétan nem ment az autó(sárga lámpa villan), hívtam a szervizt, h holnap érkezem mert ez így xar...(A munkaidő már lejárt azért nem mentem vissza, kapkodást meg nem akartam) Coolby-éknál kiderült, h eltörték a gázolajszűrőről jövő csatlakozót így az nem tömített...ÖMLÖTT a gázolaj a tűzfal és a blokk közé...agyonütött a látvány...ideiglenesen egy dróttal megszerelte Coolby Édesapja ezért nagy köszönet neki! :)
Ma reggel vissza, kérdőre vonás---stbstb nem részletezném...
Kartervédő leszed, a turbóra menő gumicsőnél szökött a vákuum...visszanyomva rendben...
EGR leszerel mert beállt...gondolom ahogy járatták alapjáraton, plusz a "vészüzemben" megtett közel 100km...kitakarítva megjáratva...OK
Gázolajvezeték kicserélve...egy másik, a szervizben álló "testvérről"...
Elváltak útjaink...
A klímagázt elmondásuk szerint, le- és visszafejtették de csak 300g volt benne...Mivel nekik nincs plusz klímagázuk így hazafele beugrottam egy klímáshoz...semmi azaz 0 gáz volt a rendszerben...feltöltés..OK
Tervezve volt a termosztát csere is, az általam vitt GATES termót nem lehet beszerelni mert az egyik cső kivezetése kisebb szögben van megtörve mint a gyári, így beleér az elötte levő csőbe(EGR elmenő hűtés..asszem)...
A poén, h rendeltek egy VERNET-et is de az sem volt jó...és tényleg más a kivezetés
Visszakerült a régi...
Ezek szerint csak a BEHR a nyerő.
Csodálkoztam volna ha probléma mentes lesz a művelet...de ez így...
Coolby2013-03-07 10:19:25 // 32274
egyetértek. nagy naviért utólag nem adnám meg az árát, de így hogy van, a térképe frissíthető, teljesen jól működik (Pesten sokszor házszámokat jobb helyre rakja, mint google maps) és igen lent van, de navigálását én a mutatócsoport közötti kijelzőn nézem. SIM kártyás telefon jól használható, bár nekem blue&me nincs, így egyszer egy dension kütyübe beruházok, amivel bluetooth és USB is kiépül (bár itt kérdés, hogy akko CD táram megy-e a levesbe, vagy valahogy elosztva mehet mindkettő)...
Liquid2013-03-07 10:06:40 // 32273
hm ezt nem is tudtam
.......................2013-03-07 10:05:47 // 32272
utólag nem,
igaz ahhoz túl daga a Connect nav
,és a sima rádió helyére nem fér be a Nagy navi!!!!!
így az Alu borítást is cserélni kell,
ami még bontottban sincs,
mert egy centivel magasabb az elölapja a Nagy navinam ,mint a sima rádiónak
igaz ahhoz túl daga a Connect nav
,és a sima rádió helyére nem fér be a Nagy navi!!!!!
így az Alu borítást is cserélni kell,
ami még bontottban sincs,
mert egy centivel magasabb az elölapja a Nagy navinam ,mint a sima rádiónak
Liquid2013-03-07 10:02:06 // 32271
az tény hogy nem próbáltam, elfogadom hogy használható, de te megvennéd/beépítenéd utólag?
.......................2013-03-07 09:58:42 // 32270
nekem pont ellenkezö a véleményem,
szerintem a gyári Connect nav+ tökéletes,
a netröl bármikor le lehet hozzá szedni térképet,vagy adunk itt is
(nem úgy mint a Mito ban lévö Navigon hoz)
van benne gyári Sim kártyás telefon is,
csak egy partnerkártya kell és tuszd a kocsiból is telefonálni
és a müszerek között írja is hogy merre menj,
ja és a multikormánnyal tökéletesen müködik
szerintem a gyári Connect nav+ tökéletes,
a netröl bármikor le lehet hozzá szedni térképet,vagy adunk itt is
(nem úgy mint a Mito ban lévö Navigon hoz)
van benne gyári Sim kártyás telefon is,
csak egy partnerkártya kell és tuszd a kocsiból is telefonálni
és a müszerek között írja is hogy merre menj,
ja és a multikormánnyal tökéletesen müködik
.......................2013-03-07 09:54:47 // 32269
a sima rádió helyére be lehet rakni utólag dupla DIN es navit,
nem nagy ügy..
nem nagy ügy..
Liquid2013-03-07 09:38:42 // 32268
a nagy navi szten tök felesleges, nem jó helyen van, és "elavult", nehezen frissíthető, drága, egy sima 20e-es felcuppantható navi tökéletesen tudja helyettesíteni. Esetleg azt is lehet szépen elhelyezni (nézd meg a blogom)
Így általánosságban nemnagyon tudok mit tanácsolni, a szokásos használtautó vásárlási tanácsokon felül.
Így általánosságban nemnagyon tudok mit tanácsolni, a szokásos használtautó vásárlási tanácsokon felül.
Jupiter1552013-03-07 09:35:36 // 32267
Köszi a válaszokat :)
És ráadásul kombit nézegetek (a bicikli miatt).
Józanul gondolkodva az 1.8TB már kicsit túl erős is és árban sem áll ott, ameddig el tudok menni.
Ilyen kérdések is felmerültek bennem még például, hogy utólag beszerelhető a nagy navi? Sok macerával jár?
De szívesen veszek bármilyen hasznos tanácsot, mire kell figyelni stb. stb.
Köszi!
Jupiter155
És ráadásul kombit nézegetek (a bicikli miatt).
Józanul gondolkodva az 1.8TB már kicsit túl erős is és árban sem áll ott, ameddig el tudok menni.
Ilyen kérdések is felmerültek bennem még például, hogy utólag beszerelhető a nagy navi? Sok macerával jár?
De szívesen veszek bármilyen hasznos tanácsot, mire kell figyelni stb. stb.
Köszi!
Jupiter155
.......................2013-03-07 09:09:51 // 32266
majd lesz,már itt is van egy pár tag aki ilyen motorral vette a 159 ét,
egyszer csak eladják
egyszer csak eladják
Liquid2013-03-07 09:02:32 // 32265
ellenben 0 a hahu-n :)
.......................2013-03-07 08:43:18 // 32264
csak 1.8tibi böl 135 találat van a mobile.de n
azért az nem kevés..
azért az nem kevés..
Liquid2013-03-07 08:18:16 // 32263
egyetértek szosza-val, kisebb utakra inkább a benyás a megfelelő, viszont ha dinamikában nem akarsz visszalépni akkor kell minimum egy 2.2 JTS, illetve érzetileg egy 1.9 JTDm 16V is megfelelő, a tuti a 2.0 vagy a 2.4 JTDm de mint írtad inkább benzines. Az 1.8tibi is jó lehet, csak abból is nagyon kevés van.,
Liquid2013-03-07 08:08:55 // 32262
én se tennék fel, még a gyári megoldások is nagyon nem szépek sokszor, egy utólagos meg nagyrészt kimondottan ronda, valahogy nem illik az autóhoz.
Liquid2013-03-07 08:07:50 // 32261
az a gáz, hogy ha ezeknek bekattan, akkor kakálni fognak mindenféle nemzetközi jelölésre, az lesz kiadva hogy amelyik nem gyári az tiltott, remélem nem festek ördögöt :)
Coolby2013-03-07 07:58:27 // 32260
A másik, amit akartam kérdezni, hogy többen mondtátok, hogy ha a tőcsavar miatt ugye igen meg kell bontani az autót és lejön a turbó, akkor azt is tisztíttassam ki vagy valami ilyesmi. Ez alatt mit értetek? Külön vigyem el egy turbóshoz szétszedetni darabokra és tisztítsa ki vagy csak valami egyszerű, bontás nélküli tisztításra gondoltatok?
Coolby2013-03-07 07:55:17 // 32259
No, tegnap használnunk kellett kicsit a kocsit. A tőcsavar törés miatt sípol, de 1-2 km és már gázadásra is elmúlik. Óvatosan mentem, ne kapjon hirtelen nagy hőterhelést a leömlő, ha nincs még kiflibe csavarodva és elrepedve, akkor ne most tegye... Valószínű jövő hétre tudjuk csak ütemezni szerelést, addig 1-2 alkalommal kell majd használnom, egyébként letettük a mindennapi ingázásból most.
Node előjött megint az a hang, ami tavaly ősszel volt utoljára, ezek szerint melegben jön elő, fogalmam sincs mi lehet, de mostmár ennek is utánamennék valahogy jobban, mert nem akarok 2 hét múlva megint szerelőhöz menni... ősszel így írtam le a jelenséget:
“Egy új jelenség viszont megjelent, érdekes hang... Kettes, hármasban 2000-es fordulat körül, ha gázt adok, akkor nyikorog valami, mintha egy forgó hang lenne, beleér valami, valamibe, gumis hang, mint amikor a cipőd a parkettán nyikorgatod, csak üteme van. Megálltam megnéztem guminál van-e valami, motortérbe hallani-e valamit, üresben fordulatra nincs hang, tehát csak ha elindulok és csak 2-es 3-asban hallani, lehet utána is van, de ott már nem hallom... Valakinek van tippje?”
Most azzal egészíteném ki, hogy inkább 1-es, 2-esben hallom ugyanúgy nyik-nyik-nyik-nyik hang 1500-2000 körül hideg és üzemmeleg autónál is indulásnál, nem kell semmi extra, viszonylag finoman indulsz és ezt adja... utána már nincs hang vagy legalábbis nem hallani... Valami gumi, műanyag alkatrészre gondolok, gumibak, szilent, fogalmam sincs? Üresben felpörgetve nem csinálja, csak menet közben, sebességben. Tippek, hogy merre induljunk, merre induljon szerelőm?
Node előjött megint az a hang, ami tavaly ősszel volt utoljára, ezek szerint melegben jön elő, fogalmam sincs mi lehet, de mostmár ennek is utánamennék valahogy jobban, mert nem akarok 2 hét múlva megint szerelőhöz menni... ősszel így írtam le a jelenséget:
“Egy új jelenség viszont megjelent, érdekes hang... Kettes, hármasban 2000-es fordulat körül, ha gázt adok, akkor nyikorog valami, mintha egy forgó hang lenne, beleér valami, valamibe, gumis hang, mint amikor a cipőd a parkettán nyikorgatod, csak üteme van. Megálltam megnéztem guminál van-e valami, motortérbe hallani-e valamit, üresben fordulatra nincs hang, tehát csak ha elindulok és csak 2-es 3-asban hallani, lehet utána is van, de ott már nem hallom... Valakinek van tippje?”
Most azzal egészíteném ki, hogy inkább 1-es, 2-esben hallom ugyanúgy nyik-nyik-nyik-nyik hang 1500-2000 körül hideg és üzemmeleg autónál is indulásnál, nem kell semmi extra, viszonylag finoman indulsz és ezt adja... utána már nincs hang vagy legalábbis nem hallani... Valami gumi, műanyag alkatrészre gondolok, gumibak, szilent, fogalmam sincs? Üresben felpörgetve nem csinálja, csak menet közben, sebességben. Tippek, hogy merre induljunk, merre induljon szerelőm?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-07 07:06:16 // 32258
kezdj el gyűjteni egy ablakmechanikára meg egy kormányműre
Piritu - 1.000.0002013-03-07 07:03:37 // 32257
Csak nehogy félreértse valaki.
.......................2013-03-07 07:03:25 // 32256
Nekem tetszett a 2,2 jts ,vajpuhàn simàn elforog 7000 ig,
Mellesleg tiszta aluminium a motor,
Így nem lesz az így is dögnehéz 159 es még nehezebb,
Pl. A 2,4 jtdm SW 1750 kg körül van!!!
ha rövidtàvra hasznàlod szerintem benzinest vegyél,
A 155 utàn ,hogy ne legyen gyengébb mininum a 2,2 jts t ajànlom,
A vezetési stílusodhoz az új 1,8 TBi 200 lovas motor illene,
Sokan mondtàk ,hogy ez a legjobban passzoló benzines a 159 be
Igazàból a dieselre sokat kell költeni ,ha baja van,nagyon sokat..
A diesel inkàbb autópàlyàzni jó,ott jön ki az előnye,szerintem
Mellesleg tiszta aluminium a motor,
Így nem lesz az így is dögnehéz 159 es még nehezebb,
Pl. A 2,4 jtdm SW 1750 kg körül van!!!
ha rövidtàvra hasznàlod szerintem benzinest vegyél,
A 155 utàn ,hogy ne legyen gyengébb mininum a 2,2 jts t ajànlom,
A vezetési stílusodhoz az új 1,8 TBi 200 lovas motor illene,
Sokan mondtàk ,hogy ez a legjobban passzoló benzines a 159 be
Igazàból a dieselre sokat kell költeni ,ha baja van,nagyon sokat..
A diesel inkàbb autópàlyàzni jó,ott jön ki az előnye,szerintem
Piritu - 1.000.0002013-03-07 07:03:11 // 32255
Meglepően jó fényük van a HB3-as lámpáknak. Kb a 156 faceliftéhoz hasonlíthatnám.
Piritu - 1.000.0002013-03-07 06:48:31 // 32254
A Pókba kell HB3 a 159-be sima H7 van.