Készülődés a nyári garnitúra felrakására: felnicsavarok galvanizáltatva
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00345/00345448t.jpg)
meg az ,hogy egy komplett jtdm blokk 1500 euró,használtan,
én biztos nem rizikóznék,
gyári szett beugrana,
Csöri meg is rendeli,
és nincs gond ezzel 100ekm ig
Shadin2013-03-08 08:55:46 //
32369
Youtube-ot nézem hetek óta, Csőri is azt mondta nem gáz, Nagyon rendes, elmondta mire kell figyelni, rögzítő nem szükséges...
Az egyetlen kérdés egy esetleges garancia...
Shadin2013-03-08 08:53:21 //
32368
A mini BT-s macerás volt nekem is meg még egy CarTarsnak is. Én a nagyot (kék-narancs színű) használom átkötött 9-es lábbal (ABS miatt) ás kiszedett 6-14 láb közötti ellenállással és minden menüben tökéletes...
Az ATE festett,ha ATE betétet veszel hozzà tuti nem fog nyikorogni,
A jobb minőségű betétek hàtuljàn van egy gumilap és lemez ,azért nem nyikorog.
Megéri
Tanàcs ,ha a tàrcsa nyakàra fújsz +hőàlló lakkot még egy évig bírja rozsda nélkül
Igen , a klimacsöveket jobb ha leszedik,
Úgy biztos nem sérül a tömlő,
Mi sem vettük le a csüveket,aztàn amikor össze lett rakva ,ki is durrant egy szakaszon,
Meg lettt erőltetve ,nagyon keveset bír a tömlő
Coolby2013-03-08 07:42:58 //
32365
húú, egy este annyit tudtok írni, győzöm reggel elolvasni.
tegnap beszéltünk szerelőmmel, jövő hét csütörtökön fogja tőcsavar cseréket megoldani. Épp gyakorol egy C Vectrán, ugyanúgy beszakadt a tőcsavar. Annyit mondott nekem, hogy egy klímásnál engedjem le a klímagázt, majd töltessem vissza, mert most vectra tulaja nem akarta és ő izzad, mert hajlítania kellett a klímacsöveket hiába mondta a faszinak, hogy lehet így eltörik és még drágább lesz... no comment.
Amúgy tőcsavart is beszerez nekem, Vectrába is valami általánosan kapható kipufogó leömlő tőcsavart rendelt valami rézfejes anyával, édesapám megnézte, méretben ugyanaz, mint Alfáé, anyaga meg valami 10.9-es acél (ehhez nem értek, de azt mondják jó lesz)... ami a vicc, hogy azt mondja 200 Ft darabja anyával együtt...
húú, múltkori kérdésemre valaki a turbótisztításról? hogy mit takarna ez pontosan? mert ha csak valami egyszeri műveletet, akkor megcsináltatom, de egy turbóshoz elvinni, hogy szedje darabokra és tisztítsa ki, azt már nem biztos, főleg, hogy nincs baja? vagy?
Alfonis2013-03-08 07:08:30 //
32364
tnap irtam ide? azaz meg ma?:Dmilyen jo ez a forum. Legalabb tudom, h mikor kerultem kb agyba. :D huu de hosszu lesz ez a mai nap :O
Alfonis2013-03-08 01:18:53 //
32363
halaszcsardaba a vendegek 100 % a alfaval jar :)
uhhhh. :D a nyari gumit megrendeltem de most kapcsolok h még AT be leeht szüksé g lenne a télire is.... opsi :D
Csabi2013-03-07 23:06:42 //
32362
Egyik sincs közel...Egy több napos munkánál külön szervezést igényel a logisztika...
Lehet, arra már nem figyeltem, hogy nagyobb a gyári :) De a lényeg az, hogy nem kell mindenáron navis példányt vadásznom (bár jobban néz ki, kétségtelen). Fontosabb a világos belső meg a szép felni :)
Liquid2013-03-07 23:02:39 //
32360
a kis fék 305 a nagy 330mm, tudtommal a TI csak a színében különbözik
Srácok!
Kis brembo féknyereg esetében a féktárcsa mérete más, mint a normál kétdugattyús féknyeregnél? Vagy csak a TI nyeregnél van tárcsaméret különbség?
Csak azért kérdem, mert majd valamikor esedékes lesz a csere, és nézegetem az árakat.
Amúgy mit ajánlotok? Mi vált be?
- ATE?
- Textar?
- Brembo?
Igaz hogy a legjobb, ha a tárcsa márkájával megegyező márkájú a fékbetét?
Melyik fenti típusnak festett a közepe úgy, mint a gyárinak? Vagy egyiknek sem?
Valamiért úgy emlékeztem, hogy budapesti vagy. Onnan nem távolság (80 km).
De most látom, hogy Tolna...
Nos, ahogy nézem, onnan, Abony 152 km, Várpalota 124 km.
Jó éjt mindenkinek! :-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00345/00345438t.jpg)
Csabi2013-03-07 22:39:30 //
32355
Korábban említetted de én Adony-ra emlékeztem, ezért is kérdeztem...Abony az viszont már távolság :)
a Párducét kellett vezetnem a gari miatt, innentől Csörihez fog járni, ha valaki majd meg akarja venni elég lesz a tudat, meg ha beszél vele :-)
A Póké meg eddig nem volt, de már csak a buli miatt is lesz :-D
bírom az olaszokat, de ha pizzának az a neve, hogy Garfield, lehet gondolkodóba esek :)
Csabi2013-03-07 22:33:54 //
32352
A típusismeret hiánya okozhat bosszúságot...Jártam úgy, h pl leszereltettem a generátorom egy téves diagnózis miatt...de két napot vártam arra, h a generátor szíjat fel tudják tenni...2,4-en egy elasztikus szíj van a generátoron, amit a klímakompresszor hajt meg közvetve... szűk a hely ott bármire is...egyszerűen nem cseréltek még 2,4-en. Kisérleteztek, úgy h egy szíjat el is szakítottak, mert próbálták ráfeszíteni a tárcsára...aztán kitalálták a technológiát...
A mostani esetemnél is ezért vittem az említett szervizbe, mert ALFA 159-nek ott csinálták a szívósor, és a tőcsavar cserét..gond nélkül.
Tiszta sor, csak OFF műhely bélyegzőjével szerintem pont annyira mész, mint az állategészségügyi állomáséval. A legjobb esetben szakszerűtlen javítás tényét tudod bizonyítani, mert bizonyítja, hogy nem regisztrált Alfa szerviz. :-DD
Garanciára meg nem kötelez. A személyes ismeretség többet ér, ha gáz van.
Sej nagy Abonyban, ahol csak két torony látszik :-) /idézet Kodály Z: Háry János/
Mondjuk nekem nem okoz gondot a pecsételgetés, mivelhogy az Arkangyal szervízkönyve valahol Olaszban maradt. Viszont a
Megyeriné 147-esének van. Azt vezetjük tovább.
Csabi2013-03-07 22:16:45 //
32347
Köszi az ajánlást, legközelebb számításba veszem, egyébként hol is van a műhelye helyileg?
Az egészséges macskét én a kutyám fogai között tudom csak elképzelni :-)
(Bocsi a macskapártiaktól, én kutyás vagyok.)
Én a Honda csónakmotorom szervizkönyvébe bőszen pecsételtettem a Yamaha szervizben, aztán az embernek aki megvette nem is kellett a szervizkönyv. Tök lesz@rta. Alig tudtam rábeszélni, hogy az neki is jó, hogyha megvan. :(
Nem úgy értettem. Rendes szervízbélyegzője van.
A műhely az apjáé (lehet idővel főállásban átveszi). Ő napközben autóalkatrész boltban melózik, este 7-től, no meg egész hétvégén pedig szerel az apja műhelyében a saját ügyfeleinek.
Nem is rossz ötlet. Csináltatok magamnak egy bélyegzőt és folytatom a pecsételést a Spider szervizkönyvében. Valami jó dumát kellene a pecsétre tenni...
Liquid2013-03-07 22:07:44 //
32342
olyasmi :)
Az örök kérdés, hogy hol van az otthoni szerelgetés határa? Milyen kockázatot vállal be a ember.
Szerintem
ő is büszke volt, hogy megoldotta a problémát :-DD
Az enyém "csak" aknáról ment.
Nem, volt nyomatékkulcs. :(
Filccel jelölés és 3x az átforgatás volt.
Én is tudok pecsételni a könyvbe. Milyen bélyegző kérsz bele? Egy óra alatt kész :-P
Milyen az, hogy egészséges macska? :)
Selénia olajban lépked és Ricambi Originali dobozban alszik a 147 GTA mellet? :)
Norby2013-03-07 21:54:13 //
32336
telefonon ok, csak az ecu scan-nel nem látom :(
Szerencséd van!
Tetszik ez az alázatos hozzáállás a szerelők részéről.
Az enyém is ilyen, csak sajna nincs olyan profi műhelye mint a tiédnek.
Az enyém sem ad számlát csak ha kérnék, de alapos és becsületes, és papír nélkül is vállalja a felelősséget a munkájáért. Meg hát pecsétel a szervízkönyvbe.
Az én szerelőm magán, de nem rendelkezik típus ismerttel. Cserébe viszont nagyon alapos. Eddig hál' Istennek csak egyszer szerelt, amikor volt a nagyszerviz. Viszont számlát nem adott, cserébe egy csomó értékes infót tudtam meg tőle, a szerviz ideje alatt.
nem Magyarország, hanem Agyarország!
mizooo2013-03-07 21:46:42 //
32331
Én használtam ilyet, most adtam el mert nem működött az 59-el. Viszont a nagyobb testvére az működik.
Az az egész csak egy mókolás. Komoly cégek nem is gyártanak ilyet.
Mi a jobb első kereket szedtük ki, majd a jobb oldalsó motortartót, azután a srác aknájában van egy görgőkön csúsztatható pneumatikus emelő, azzal megemeltük a motort.
Mi használtunk rögzítő szerszámot, és mindent nyomatékkulccsal húztunk meg a megfelelő nyomatékokkal, amiket a szerelőm fejből vágott.
eLearn nem kellett - nincs is.
Asszem háromszor lett átforgatva.
Amúgy a szétszedés előtt alkoholos filccel is feljelöltünk mindent...ha jól emlékszem...de lehet az valami másik műtétnél volt.
Ezt ne is mondjad. Én is félek tőle, pedig benne van a pakliban.
Van gyári tetőcsomim, de tetőn vinni bicót már nem frankó és nem is praktikus (fel-le vétel; fogyasztás; bogarak, bicó stabilitás nagy oldal G-nél). :)
Így van, egyébként olcsóbb lenne.
Teljesen egyet értek.
Hülye egy világot élünk. Csináltass mindent mással, és ha elb@szódik a cucc, akkor meg húzd rá a felelősséget. :(
Sikered, meg csak akkor lesz, ha papírod van mindenről.
Sajnos mostanában van ebben tapasztalatom. :(
Nekem egy szerelő ismerősöm csinálta. Félt tőle, de igazán egyszerű más típusokhoz képest. Csak a jobb oldalsó motortartót kell kiszedni.
Nem figyeltem minden részletre oda, de a Youtube dugig van JTD vez. cserés videókkal.
Munka közben az eLearn segített minket. :)
Ja, rögzítő szerszámot nem használtunk. :)
Norby2013-03-07 21:32:08 //
32324
Nekem fordítva :)
explorer
Engem a "kilépős link" esetében sem léptet ki.
google chrome-t használok jelenleg
Norby2013-03-07 21:26:48 //
32322
Még mindig nem sikerült a kiolvasás
ELM327 mini bluetoth ecu scan
tegnap a bluetooth nem működött, windows újratelepítés megoldotta,
viszont most sem tudok kommunikálni vele. komunikációs portra nem tudom beállítani, így az ecu sem találja
valaki használi ilyent?