A generátor-exitusnak esetenként különböző stádiumai vannak. Ha szerencséd van tölt valamennyit. Ha nincs, akkor nem. Vagyis addig jutsz el, amíg az akku táplálni tudja a befecskendezést (beleértve a legnagyobb fogyasztót, az AC-t).
Az Uno-mban halt már meg a gen. valahol Passau felé. Nem volt őszinte a mosolyom. Azóta max. 150e-nél szigorúan generátor felújítás. 200e fölött szerintem minden méter ajándék. Legalábbis én külföldre nem indulnék ilyennel. De ez sok egyéb alkatrészre is vonatkozik. (Igen, itt pl. a főtengely-jeladóra gondolok.)
GTPeti2014-04-03 21:42:41 // 51106
mex862014-04-03 21:35:17 // 51105
szép lett a vas!
mex862014-04-03 21:34:41 // 51104
amúgy lehet hazajött volna lábán, csak hát este 10kor nem volt vicces világítás nélkül....
ja kérdés, ezekben nincs ilyen töltésjelző vagy valami?
mert a fura az hogy nem világított, és most nem is emlékszem rá hgoy volt-e benne.
abból gondoltam már elsőre hogy generátor lesz hogy dobálta el sorra az ABS VDC stb.-t és sokan írtátok hogy lemerülő akku esetén is ezt játssza.
a 166osomban anno vétel után 1héttel halt le a generátor, az jelezte szokásos módon hogy nincs töltés, de vicces módon még tudtam vele helyben közlekedni, Ő saját lábán ment el a szerelőhöz, utána elvittem felújíttatni a generátort, 30ért csinálták garival és többet nem volt vele probléma.
ja kérdés, ezekben nincs ilyen töltésjelző vagy valami?
mert a fura az hogy nem világított, és most nem is emlékszem rá hgoy volt-e benne.
abból gondoltam már elsőre hogy generátor lesz hogy dobálta el sorra az ABS VDC stb.-t és sokan írtátok hogy lemerülő akku esetén is ezt játssza.
a 166osomban anno vétel után 1héttel halt le a generátor, az jelezte szokásos módon hogy nincs töltés, de vicces módon még tudtam vele helyben közlekedni, Ő saját lábán ment el a szerelőhöz, utána elvittem felújíttatni a generátort, 30ért csinálták garival és többet nem volt vele probléma.
mex862014-04-03 21:31:33 // 51103
mex862014-04-03 21:29:56 // 51102
ezek sztem szalonból szerezték az árat.
ebayen 270 ojro a Denso, gyári is az.
ha nem jön össze a felújíttatás a hétvégén otthon (kollegám elvitte M.o.-ra) akkor veszek egyet gyorsban, húsvétkor 159el mennénk hazafele.... :(
Sajna nekem az első nyárikerekes képeim nem olyanok lettek amilyennek szerettem volna...
Remélem aztán más probléma nem lesz, meg a munkadíj sem lesz horror mert ezek nem sok Alfát láttak itt Wolfsburgban....
ebayen 270 ojro a Denso, gyári is az.
ha nem jön össze a felújíttatás a hétvégén otthon (kollegám elvitte M.o.-ra) akkor veszek egyet gyorsban, húsvétkor 159el mennénk hazafele.... :(
Sajna nekem az első nyárikerekes képeim nem olyanok lettek amilyennek szerettem volna...
Remélem aztán más probléma nem lesz, meg a munkadíj sem lesz horror mert ezek nem sok Alfát láttak itt Wolfsburgban....
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-03 21:14:37 // 51101
kb 100e az új generátor...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-03 21:10:25 // 51100
Trakesz kuplung :DDD
mex862014-04-03 21:04:18 // 51099
nálam nem állt meg a pechszéria, napközben hívott a szerelő hogy be van állva a Ruszitól vett generátor....
szóval vagy hoznak bele 570 euroért vagy intézzek bele....
szóval vagy hoznak bele 570 euroért vagy intézzek bele....
Shadin2014-04-03 20:54:10 // 51098
Akkor buli van, meg csodák is :-D
Giuntini2014-04-03 20:42:25 // 51097
Én is bár időnként kitérőkkel (Goodyear) de mindig a Michelinekre szavaztam.
Piritu - 1.000.0002014-04-03 20:34:09 // 51096
A jövő héten dobom le a második garnitúra Michelint. Egy rossz szavam se lehet rájuk. Jó választás.
Giuntini2014-04-03 20:25:12 // 51095
Piritu - 1.000.0002014-04-03 20:11:04 // 51094
Giuntini2014-04-03 19:18:25 // 51093
Igen, ez mind így igaz, sajnos Milanoban megszűnt (jobban mondva Areseben) az Alfák gyártása, bár Marchione fogadkozott a múltkoriban, hogy visszaviszi.
David | Centocinquantanove2014-04-03 18:56:14 // 51092
Shadin! Talán hihetelen, de a motorlámpa reggel már nem jött elő és egész nap színét sem láttam. Nem értem teljesen a dolgot, de örülök neki.
afla1592014-04-03 18:41:27 // 51091
Üdv Cartársak!
Lehet, hogy csak nekem újdonság, illetve érdekesség, de hátha valakit még érdekel.:) :)
Alfa Romeo
Nem csak az autóbolondok körében cseng jól a Fiat konszernhez tartozó olasz gyártó neve, amely két cég egyesülésével jött létre. Logóját mindenki ismeri, de emlékezetből csak kevesen tudnák lerajzolni. Gyökerei 1907-be, a Darracq Italiana megalakulásához vezetnek, amelyet Alexandre Darracq, a francia autógyáros honosított meg Nápolyban Ugo Stella közreműködésével. Az együttműködést három év után felbontották, így Stella átköltöztette a vállalkozást Milánóba, ahol ALFA (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili), vagyis névtelen lombardiai autógyár néven kezdték meg a működést.
Forrás: Alfa Romeo
Sokat változott, de ugyanaz maradt az Alfa emblémája
Ebben a formában is csak az évtized végéig léteztek, amikor Nicola Romeo felvásárolta, és Alfa Romeo névre keresztelte, majd a háború alatt átmenetileg fegyverek és lőszerek termelésére állította át a gyárat. A míves emblémát egy mérnök tervezte, az ő ötlete volt, hogy milánói szimbólumokat használjanak fel. Éppen villamosra várt a Piazza Castellón, amikor megpillantotta a Filarete torony tetején lévő, embert lenyelő, koronás, sárkányfejű kígyót, a Visconti család címerállatát, amely a kerek alakú logó közepébe, Milánó város zászlaja, a fehér alapon piros kereszt mellé került.
Forrás: [origo]
A Visconti család címere
Az 1910-ben tervezett embléma kék keretébe arany betűkkel felülre az Alfa, alulra a Milano szavakat írták, a kettőt pedig a Savoyai-dinasztiára utaló csomóval választották el. Az egyesülés után a feliratot fehérrel írt Alfa Romeóra cserélték, majd 1925-ben babérkoszorúval vették körül, melynek formáját 1946-ban megváltoztatták, a csomót pedig hullámvonallal helyettesítették. 1972-től a kígyó rajzát stilizálták, a betűket ismét arany színnel írták, de elhagyták a koszorút és a Milano nevet.
Lehet, hogy csak nekem újdonság, illetve érdekesség, de hátha valakit még érdekel.:) :)
Alfa Romeo
Nem csak az autóbolondok körében cseng jól a Fiat konszernhez tartozó olasz gyártó neve, amely két cég egyesülésével jött létre. Logóját mindenki ismeri, de emlékezetből csak kevesen tudnák lerajzolni. Gyökerei 1907-be, a Darracq Italiana megalakulásához vezetnek, amelyet Alexandre Darracq, a francia autógyáros honosított meg Nápolyban Ugo Stella közreműködésével. Az együttműködést három év után felbontották, így Stella átköltöztette a vállalkozást Milánóba, ahol ALFA (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili), vagyis névtelen lombardiai autógyár néven kezdték meg a működést.
Forrás: Alfa Romeo
Sokat változott, de ugyanaz maradt az Alfa emblémája
Ebben a formában is csak az évtized végéig léteztek, amikor Nicola Romeo felvásárolta, és Alfa Romeo névre keresztelte, majd a háború alatt átmenetileg fegyverek és lőszerek termelésére állította át a gyárat. A míves emblémát egy mérnök tervezte, az ő ötlete volt, hogy milánói szimbólumokat használjanak fel. Éppen villamosra várt a Piazza Castellón, amikor megpillantotta a Filarete torony tetején lévő, embert lenyelő, koronás, sárkányfejű kígyót, a Visconti család címerállatát, amely a kerek alakú logó közepébe, Milánó város zászlaja, a fehér alapon piros kereszt mellé került.
Forrás: [origo]
A Visconti család címere
Az 1910-ben tervezett embléma kék keretébe arany betűkkel felülre az Alfa, alulra a Milano szavakat írták, a kettőt pedig a Savoyai-dinasztiára utaló csomóval választották el. Az egyesülés után a feliratot fehérrel írt Alfa Romeóra cserélték, majd 1925-ben babérkoszorúval vették körül, melynek formáját 1946-ban megváltoztatták, a csomót pedig hullámvonallal helyettesítették. 1972-től a kígyó rajzát stilizálták, a betűket ismét arany színnel írták, de elhagyták a koszorút és a Milano nevet.
ALFI1562014-04-03 17:07:43 // 51090
59-hez szinter
ValeRossi462014-04-03 16:20:34 // 51089
Ugy is megemlitik h nem baj ha pont egy Alfa talakozo is pont akkor van :D
hivd fel oket nyugodtan ;)
hivd fel oket nyugodtan ;)
Liquid2014-04-03 15:58:57 // 51088
Robival kell megbeszélni, mert elvben Ő lefoglalta amit kell...
Ildiko2014-04-03 15:31:29 // 51087
Május 24. szombatra? Kell valamire hivatkozni vagy csak annyi, hogy alfás tali?
Dömpi (il dottore)2014-04-03 15:25:15 // 51086
Szállást én is lefoglaltam a VTT-re :)
Liquid2014-04-03 10:17:54 // 51085
ez sokat segített :D
a másodikat éreztem, bár lehetett volna becsapós is
a másodikat éreztem, bár lehetett volna becsapós is
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-03 10:04:39 // 51084
annyit elárulok hogy LUK és dejzel :)
Liquid2014-04-03 10:01:50 // 51083
bakker, gugliztam egy csomót de kép alapján se találja az intercarshoz meg regisztráció kell :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-03 10:00:25 // 51082
az alap de lesz különlegesség is :P
Liquid2014-04-03 09:50:36 // 51081
ha nem mondom meg már nem is kínálsz meg? jóvan... :)
mex862014-04-03 09:31:08 // 51080
Üdv Hölgyek-Urak!
Tegnapi napom kicsit hosszúra sikerült, szerintem titeket is érdekel miért.
A sztori majdnem vége az, hogy a 159 trélerhátra került...
Délután elmentem vele tankolni mert már porzott a tank elötte nap volt egy 200km-es etapunk autópályán és pont igy jött ki hogy már nem tudtam akkor tankolni (tudom nem vitamin kifogyasztani de igy jött ki, kb 2 liter volt még benne), feltünt hogy az alapjárat magasabb lett.
Ezután hazamentem vele, lecseréltem a téli kerekeket.
Majdnem este 9 lett mire végeztem (itt még világos van) mondom az asszonynak menjünk próbakörre. Fujatás, csavar utánhúzást megejtjük közben.
Mentünk 20km-t, közbe meg-megálltunk fujatni meg utánhúzni, le is volt állitva, de az alapjárat csak nem akart lemenni, ilyen 1000en tanyäzott a megszokottal szemben.
Aztán egyszer csak éreztem hgoy nem megy a gép... hiába nyomtam mintha nem lenne turbo gondolom kiment vészüzembe de a falazott EGR miatti sárgalámpátol nem láttam hgoy uj üzenet lenne.
Utána nem sokkal kilötte az ESP ASR VDC stb kombót na itt már tudtam hogy valami nem vicces következik.
Ezután 2 perccel lelötte a navit is, na mondom szép, igyekezzünk haza, még jó hogy közel vagyunk.
Igyekeztünk volna de a vaksötétben lelötte a tompitottat is!!!!!
Ekkora már az alapjárat 1500ra ment fel, kidobtam a vészvillogót de egy perc múlva ezt is kilötte!!!!! Tehát álltunk töksötétben külterületen, vészvillogó meg tompitott nélkül... (helyzetjelzö lehet volt de bentröl abbol nem észleltünk semmit)
Ki konstruál ilyet hogy kilövi a vészvillogót????
Nagy nehezen koromsötétben félreálltunk egy bekötöutra szerencsére nem hajtottunk árokba meg semmi szerencsére...
Aztán hivtuk az ADAC-ot....
Majd le akartam ällitani és kb a 15. gombnyomásra engedte csak leállitani, utána meg nem adta ki a kulcsot 10 percig, ezt sem tudom mire vélni.
Ezután már engedte a vészvillogót újra, persze csomagtartót nem engedte nyitni ha kellett volna a kampó...
Aztän megérkezett az ADAC trélere, bebikäzta a szaki a vasat, saját lábán állt fel a trélerre, töltés viszont nincs, kimértük, szóval egyértelmüen generátor baj.
Ezután elvittük a falunkba a szerelöhöz akivel reggel konzultáltam is hogy generátor csere lesz meg vittem neki a Januárban elörelátóan Ruszi-tól megvett 1000km-et futott generátort....
11re haza is értünk....
Namost ha ez 2 hét mulva történik mondjuk Prága külsön telepakolt autóval éjjel, finoman szólva nem lettem volna boldog....
a konzekvenciákat vonja le mindenki maga....
lényeg hogy a 166omban is vétel utáni héten halt le a generátor, meg több offomnäl is, de ilyet hogy igy kilövi a dolgokat még sosem tapasztaltam, kb azt hittem belénk száll majd valaki a prérin vaksötétben mikor kilötte a tompitottat meg a vészvillogót.
Tegnapi napom kicsit hosszúra sikerült, szerintem titeket is érdekel miért.
A sztori majdnem vége az, hogy a 159 trélerhátra került...
Délután elmentem vele tankolni mert már porzott a tank elötte nap volt egy 200km-es etapunk autópályán és pont igy jött ki hogy már nem tudtam akkor tankolni (tudom nem vitamin kifogyasztani de igy jött ki, kb 2 liter volt még benne), feltünt hogy az alapjárat magasabb lett.
Ezután hazamentem vele, lecseréltem a téli kerekeket.
Majdnem este 9 lett mire végeztem (itt még világos van) mondom az asszonynak menjünk próbakörre. Fujatás, csavar utánhúzást megejtjük közben.
Mentünk 20km-t, közbe meg-megálltunk fujatni meg utánhúzni, le is volt állitva, de az alapjárat csak nem akart lemenni, ilyen 1000en tanyäzott a megszokottal szemben.
Aztán egyszer csak éreztem hgoy nem megy a gép... hiába nyomtam mintha nem lenne turbo gondolom kiment vészüzembe de a falazott EGR miatti sárgalámpátol nem láttam hgoy uj üzenet lenne.
Utána nem sokkal kilötte az ESP ASR VDC stb kombót na itt már tudtam hogy valami nem vicces következik.
Ezután 2 perccel lelötte a navit is, na mondom szép, igyekezzünk haza, még jó hogy közel vagyunk.
Igyekeztünk volna de a vaksötétben lelötte a tompitottat is!!!!!
Ekkora már az alapjárat 1500ra ment fel, kidobtam a vészvillogót de egy perc múlva ezt is kilötte!!!!! Tehát álltunk töksötétben külterületen, vészvillogó meg tompitott nélkül... (helyzetjelzö lehet volt de bentröl abbol nem észleltünk semmit)
Ki konstruál ilyet hogy kilövi a vészvillogót????
Nagy nehezen koromsötétben félreálltunk egy bekötöutra szerencsére nem hajtottunk árokba meg semmi szerencsére...
Aztán hivtuk az ADAC-ot....
Majd le akartam ällitani és kb a 15. gombnyomásra engedte csak leállitani, utána meg nem adta ki a kulcsot 10 percig, ezt sem tudom mire vélni.
Ezután már engedte a vészvillogót újra, persze csomagtartót nem engedte nyitni ha kellett volna a kampó...
Aztän megérkezett az ADAC trélere, bebikäzta a szaki a vasat, saját lábán állt fel a trélerre, töltés viszont nincs, kimértük, szóval egyértelmüen generátor baj.
Ezután elvittük a falunkba a szerelöhöz akivel reggel konzultáltam is hogy generátor csere lesz meg vittem neki a Januárban elörelátóan Ruszi-tól megvett 1000km-et futott generátort....
11re haza is értünk....
Namost ha ez 2 hét mulva történik mondjuk Prága külsön telepakolt autóval éjjel, finoman szólva nem lettem volna boldog....
a konzekvenciákat vonja le mindenki maga....
lényeg hogy a 166omban is vétel utáni héten halt le a generátor, meg több offomnäl is, de ilyet hogy igy kilövi a dolgokat még sosem tapasztaltam, kb azt hittem belénk száll majd valaki a prérin vaksötétben mikor kilötte a tompitottat meg a vészvillogót.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-03 09:17:19 // 51079
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-03 08:33:50 // 51078
szerszám készlet tasakban....nincs rá kedvezmény azaz 1% :)))
Ildiko2014-04-03 08:05:10 // 51077
Idén mindenki külön foglal szállást?
afla1592014-04-03 00:34:20 // 51076
Hali!
Május 24-25 természetesen Velencén legalábbis remélem, mert mi már Valerossi barátommal foglaltunk mobil házat.
Május 24-25 természetesen Velencén legalábbis remélem, mert mi már Valerossi barátommal foglaltunk mobil házat.
156er2014-04-02 22:48:50 // 51075
Nálam így működött. Chrome-mal!
Haddel2014-04-02 22:43:34 // 51074
Ja tényleg ,kicsit félrenyomtam :-)
Dömpi (il dottore)2014-04-02 22:37:36 // 51073
nincs is ködlámpája
Piritu - 1.000.0002014-04-02 22:36:54 // 51072
A link mögött nem látok semmit, amire hivatkozna. Ha a hivatkozást kimásolom, üres a vágólap.
156er2014-04-02 22:25:52 // 51071
Töröld ki a www előtti részt. Úgy megy.
Lexlutor2014-04-02 22:25:08 // 51070
Dömpi (il dottore)2014-04-02 22:23:48 // 51069
nekem sem
Piritu - 1.000.0002014-04-02 22:20:24 // 51068
Nekem nem megy a link :-(
Haddel2014-04-02 22:19:04 // 51067
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-02 22:13:05 // 51066
van, oda adom beszer áron max...
Dömpi (il dottore)2014-04-02 22:12:10 // 51065
Erhard! Csoportos kedvezmény van?
Dömpi (il dottore)2014-04-02 22:11:47 // 51064
meg engem is
Dömpi (il dottore)2014-04-02 22:10:28 // 51063
csak nehogy úgy járj vele mint én a PUN-ekkel...én is "kéz alól szereztem"
Giuntini2014-04-02 21:15:32 // 51062
Majd holnap. Lefényképezem a gumikat még felrakás előtt, és majd utána. A gép úgy ragyog mint a Salamon töke. A műszerfal a ragyogás mellett még vanília illatú, bár ezt nem érzem, a piros bőr belső most nagyon pipecül néz ki.
Giuntini2014-04-02 21:11:42 // 51061
Mikor lesz ez a nagy 59 tali?
Chianti2014-04-02 21:01:07 // 51060
Nagyon helyes! Ha teljes lesz az összkép, pár fotót azért dobhatnál... csak úgy! Egyébként én is csinosítgattam ma a Démont. Gumiszőnyeg rögzítés, bogároldózás ( orr és tükrök ), na meg virtuálisan is törődtem vele. Rendeltem pár matricát GT-től, holnap meg felkeresem az Alfadepo-t... kell néhány apróság.
ValeRossi462014-04-02 20:21:56 // 51059
Lehet. Mi mat foglaltink ;) pentektol
Giuntini2014-04-02 20:14:40 // 51058
A mai napot az Alfának szenteltem. Mosás után teljes polírozás, takarítás, műszerfal ápolás, bőrtisztítás és teljes ápolás. Holnap kerülnek rá az új Michelin Primacy-k, és azt akartam hogy teljes pompájában ragyogjon az autó.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-02 19:38:50 // 51057
szállást lehet már foglalni az 59 talira?