Nem óhajtok flood-olni, ezért csak ide másolom be a cseviből - lévén, csak-csak ez a kedvenc topikom valamiért. :)
KINDER-pályázat
Kedves Cartársak!
Amennyiben rabolhatom becses időtöket egy-egy rövid regisztráció és klikkelés erejéig, tisztelettel kérünk mindnyájatokat, hogy szavazzatok szemünk fényére a megosztott oldalon. Elfogultság nélkül állítom, a látvány nem szorul magyarázatra... :) Szonja kódja/sorszáma: 1996, a keresőmezőbe ezeket a számokat üssétek be a "Szavazás" fül megnyitása után. Az esetleges megosztásokért is hálásak vagyunk!
Nagy köszönettel: Timár család :)
tipoatti2013-02-07 13:56:26 // 65629
farki2013-02-06 23:35:17 // 65628
Akarsz beszélni róla? :)
Dzsozy2013-02-06 21:44:58 // 65627
Na most akkor megmagyaráztam a saját szegénységi bizonyítványom. :))))
Andy2013-02-06 20:40:38 // 65626
Nincs olyan, hogy pillanatnyi átlagfogyasztás. :)))) Az az átfolyás. Az átlagfogyasztás mérése az indulástól megtett km, és azóta eltelt idő arányaival számol.
Ebből van nekünk kettő. Egy "napi" ami két óra állás után nulláz, és van egy ami hosszútávú. Annak van egyedül értelme, mert az egy valós adatot, mondjuk 5000 km után.
Ebből van nekünk kettő. Egy "napi" ami két óra állás után nulláz, és van egy ami hosszútávú. Annak van egyedül értelme, mert az egy valós adatot, mondjuk 5000 km után.
Dzsozy2013-02-06 20:32:34 // 65625
Köszönöm a felvilágosítást! Akkor viszont azért ICS-nél nem nevezhetnénk pillanatnyi átlagfogyinak a kijelzőn megjelenő értéket, gondolván a "pillanatnyi" jelzésre.
De a fene se gondolta volna, hogy van különbség a két működési elv között.
De a fene se gondolta volna, hogy van különbség a két működési elv között.
Andy2013-02-06 20:18:41 // 65624
Ami ugrál, mint pl a szutyukié, az igazából átfolyást mér. Nem kell összekeverni az átlagfogyasztással.
Andy2013-02-06 20:16:22 // 65623
A műszerfal alsó része más anyagból van mint a felső. A meleg meg egy szemét, ami lent is jelen van. ;)
Dzsozy2013-02-06 19:58:44 // 65622
Szép estét Mkinek!
Lehet, hogy elég nagy hülyeséget kérdezek, de igazából ma lettem rá figyelmes. Szóval több céges kocsi át ment a seggem alatt, és azt vettem észre,hogy a bennük lévő fed comp.-nál a pillanatnyi fogyasztásmérő úgy ugrál, mintha muszáj lenne. Gázadásra pörög felfele, motorféknél nullát mutat, alapjáratnál meg át vált h/literre. Alfiba a pillanatnyi fogyasztásmérő közel sem produkálja ezt a jelenséget,jó ha 5-6-7 km-t vált. Tudom nem illik azt nézegetni,de az enyém nem egy erőgép. Asszem a működési elv megtett távon belül számolja a befecskendezést, de ez nem száz. Szar a rendszerem, vagy mindenkié lassan változik?
Lehet, hogy elég nagy hülyeséget kérdezek, de igazából ma lettem rá figyelmes. Szóval több céges kocsi át ment a seggem alatt, és azt vettem észre,hogy a bennük lévő fed comp.-nál a pillanatnyi fogyasztásmérő úgy ugrál, mintha muszáj lenne. Gázadásra pörög felfele, motorféknél nullát mutat, alapjáratnál meg át vált h/literre. Alfiba a pillanatnyi fogyasztásmérő közel sem produkálja ezt a jelenséget,jó ha 5-6-7 km-t vált. Tudom nem illik azt nézegetni,de az enyém nem egy erőgép. Asszem a működési elv megtett távon belül számolja a befecskendezést, de ez nem száz. Szar a rendszerem, vagy mindenkié lassan változik?
Piritu - 1.000.0002013-02-06 19:55:42 // 65621
A facelift előtti GTV/Spider középkonzol is érintett a dologban. (Mondjuk az kap napot rendesen.) Az enyém se véletlenül lett ezüstre fújva abban a GTV-ben, amiből származik..
F412013-02-06 19:49:16 // 65620
Na,de pont a biztosítékokat fedő "lap" - ami ugye lent van- kezd el ragadni? Nálam ott a legdurvább a helyzet.
Zsunior2013-02-06 17:39:57 // 65619
A felületragacsodás nem kémiai anyagok, tisztítószerek következtében jelentkezik, mint probléma. Jellemző a 164-re és a 166-ra is, az oka más.
Elsősorban a sötét belső (fekete) kezd el ragacsosodni, a világosabb ritkábban, de persze vannak kivételek.
Az oka a hőben keresendő. A napon kint álló autó felmelegszik, elsősorban a fekete műanyag szívja magába a hőt ezerrel. Magas hő hatására, az elem szerkezete változik, és egy fajta olvadásos jelenséghez hasonló folyamat játszódik le, melynek hatására az anyag felülete ragacsossá válik. Persze, az anyag minősége miatt van ez így, de hát ez van :)
A 164-eseknél a rádiótakaró fedél, és a körülötte lévő műanyagok hajlamosak ugyanerre.
A világos belső értelemszerűen csak magasabb hő hatására "olvad", mert kevésbé szívja magába a meleget.
Elsősorban a sötét belső (fekete) kezd el ragacsosodni, a világosabb ritkábban, de persze vannak kivételek.
Az oka a hőben keresendő. A napon kint álló autó felmelegszik, elsősorban a fekete műanyag szívja magába a hőt ezerrel. Magas hő hatására, az elem szerkezete változik, és egy fajta olvadásos jelenséghez hasonló folyamat játszódik le, melynek hatására az anyag felülete ragacsossá válik. Persze, az anyag minősége miatt van ez így, de hát ez van :)
A 164-eseknél a rádiótakaró fedél, és a körülötte lévő műanyagok hajlamosak ugyanerre.
A világos belső értelemszerűen csak magasabb hő hatására "olvad", mert kevésbé szívja magába a meleget.
Kimis1112013-02-05 21:03:03 // 65618
Azt is kikapom.... de ha az elsőt nyitom,akkor nem gyullad ki a belső világítás...de valami összefüggés lehet...
Smith2013-02-05 20:58:52 // 65617
Nem lehet hogy a bal hátsóval van a gond? Ha azt csapkodod és úgy változik...
Kimis1112013-02-05 19:46:14 // 65616
Akkor kikapom a zárat....
Smith2013-02-05 19:32:03 // 65615
Az ajtó nyitottság érzékelő kapcsolója a zárba van beépítve. Az is lehet szar, vagy a vezeték van megtörve.
Kimis1112013-02-05 19:25:04 // 65614
vacakol a belső világításom...a abal első ajtóval vagy nem gyullad ki,vagy nem alszik el....de ha becsapom a bal hátsót akkor elalszik...na ez hogy lehet...
Marek2013-02-05 11:28:42 // 65613
szasztok!
Bont valaki 164 V6 TB-?
Bont valaki 164 V6 TB-?
Putyesz2013-02-04 19:43:36 // 65612
Az egy giulietta...
Grando2013-02-04 18:30:18 // 65611
Valami paródia? :D
Alfás Viktor (NagyVad)2013-02-04 18:25:02 // 65610
Megjelent a Halálos Iaramban 6 és egy MITO van benne! :-)
Kimis1112013-02-04 08:28:03 // 65609
szerintem itt az lehet a gond,hogy a gyártó által használt anyag olyan összetevőt tartalmaz,ami reakcióba lép a tisztítószerek,vagy ápolószerek valamelyikével és lassan tönkremegy.
Erre rájöhettek,mert sok autónál van így,de 2002 után azt hiszem már nincs ilyen probléma.
Mivel az elődök i tudja mivel kenték,ezt nem lehet már kiszűrni...de nem is normális,hogy így legyen.
Jelzem,műanyag kárpitról van szó,nem a bőrről.Azon is a bevonat málik.
Erre rájöhettek,mert sok autónál van így,de 2002 után azt hiszem már nincs ilyen probléma.
Mivel az elődök i tudja mivel kenték,ezt nem lehet már kiszűrni...de nem is normális,hogy így legyen.
Jelzem,műanyag kárpitról van szó,nem a bőrről.Azon is a bevonat málik.
Don Gombóc2013-02-04 08:15:51 // 65608
Én a DM-ben kapható ERDAL nevű bőrápolót használom, azt bárhová kenheted nem okoz bajságot. Amúgy üllőgarnitúrára és kabátra is ajánlják, a képén legalább is ott van minden. Egy darabig kicsit csúszik de aztán beáll. :-) Szórófejes flakonban adják, kb 1500-1600 ft.
Kimis1112013-02-03 19:16:14 // 65607
Én minden autómon szilikont használtam eddig. Sosem volt baj...pedig néhány autóm volt már...
Kimis1112013-02-03 18:58:53 // 65606
Hát...valószínűleg a bőrözés az igazi majd...
F412013-02-03 17:49:39 // 65605
Nálam a ragacsosodás azután kezdődött miután átkentem a belső teret bőrápolóval.Gyanítom, hogy az ülésen kívül a biztosíték fedelet is letöröltem vele.Nagyjából azóta ragadok, és nem jött le eddig semmivel.Bár a gatyából kijött :-P
Don Gombóc2013-02-03 09:08:44 // 65604
Alapból csinálhatta volna sima bordázott műanyagból az egészet, azt jobb lenne takarítani is. Gondolom az ember kezének izzadtsága, savassága is idővel kikezdi. Úgy mint a középső bőr könyöklőt ha nem hosszú ujjúban könyököl az ember. Bár a gyári könyöklő az műbőr, de az eredeti bőrből készítettet is kikezdi. Ezek a kárpit ragacsosságok meg biztos hogy valami rossz ápolószer eredményei. Nekem 1998. 10. havi gyártású a verdám, igen sok kilométerrel, és semmi sem ragad a kárpitok közül. Az is igaz, hogy én nem hiszek a sok csiricsáré tisztítószerben.
Kárpitot mosogatószeres víz tömény habjával tisztítok, a bőrt is, utána jön a bőrápoló.
A külső mosás is mosogatószerrel történik.
Viszont a szilikonspray sohasem ártott a műszerfalnak.
Kárpitot mosogatószeres víz tömény habjával tisztítok, a bőrt is, utána jön a bőrápoló.
A külső mosás is mosogatószerrel történik.
Viszont a szilikonspray sohasem ártott a műszerfalnak.
mreni2013-02-02 21:56:13 // 65603
Jó ez a PlastiDip, használtam már én is jópárszor.
GTPeti2013-02-02 21:55:27 // 65602
Igen, az alapozó sem hülyeség. A higítóval műanyagok esetén én óvatos lennék. Egyszer már megjártam, kb. sosem keményedett ki a felület.
Kimis1112013-02-02 21:53:19 // 65601
Én kiszedtem,lehigítóztam és féktisztítóztam. Utána alapozó. Így jó,nem ragad. lErre kéne a fekete gumi spray....
A tekerő adja magát...
A tekerő adja magát...
GTPeti2013-02-02 21:45:34 // 65600
SZVSZ nem a legnyerőbb ragacsos felületre fújni. Meg kéne tisztítani, hogy normális műanyagra menjen. (Már ha műanyag a ragacsosság alatti "hordozó".)
Kimis1112013-02-02 21:28:59 // 65599
Megnéztem durván 4200 Ft 200 g . Spray-ben drágább.
Veszek egy ilyet,egy olyat és befújom a ragacsos kárpitot....
A dobozosba bemártom a tekerőt....biztos jó lesz.
Pár tekerő kitelik belőle....majd körbe adjuk...!
Veszek egy ilyet,egy olyat és befújom a ragacsos kárpitot....
A dobozosba bemártom a tekerőt....biztos jó lesz.
Pár tekerő kitelik belőle....majd körbe adjuk...!
GTPeti2013-02-02 20:39:04 // 65598
Igen, pontosan erre gondoltam!
Fairlane2013-02-02 20:35:52 // 65597
"Plastidip" néven fut gumi bevonatot képző dobozos festék vagy spray - talán GTPeti is erre gondolt soft-touch néven.
Nem olcsó, 5 rongy körül van egy flakon, de az elég lehet jópár gombra, tekerőre, fogantyúra...
Állítólag bírja az üzemszerű tapogatást....
Nem olcsó, 5 rongy körül van egy flakon, de az elég lehet jópár gombra, tekerőre, fogantyúra...
Állítólag bírja az üzemszerű tapogatást....
W.2013-02-02 20:17:56 // 65596
Köszi, holnap megpróbálom!
Don Gombóc2013-02-02 18:42:32 // 65595
Bocsi de telós kép.
Mivel nekem csak az első része volt ragacsos a gombnak, egyelőre úgy csináltam, hogy körbe vágtam éles késsel ameddig ragacsos volt, és az első részéről körömmel lekapargattam az ótvaros gumit. azért körömmel hogy ne karcolja meg a műanyagot. De ha szerintem az egészet lekaparod, akkor utána valamilyen hasonló méretű gumicsőből lehet ráhúzni egy darabot, és akkor ugyan olyan vastagságú lesz mint az eredeti. Nem olyan nagy az átmérő beli különbség gumival vagy anélkül, lehet hogy simán csupaszon is elmegy. A képen látszik a gomb gumi nélküli formája, ez szerintem nem gáz. Egy új gomb vétele a lentebb említett áron, inkább elvből nem javasolt.
Louis2013-02-02 13:28:41 // 65594
Magát a reteszelőt manuálisan is ki tudod oldani a váltó alatt jobbról (anyósülés felől), egy kis szerelő nyíláson át, vagy leszedve a jobb oldali burkolatot.
Nekem is volt ilyen gondom, mert a váltó előválasztó szerkezete romlott el, ami magán a váltón van.
Nekem is volt ilyen gondom, mert a váltó előválasztó szerkezete romlott el, ami magán a váltón van.
Totti (NagyVad)2013-02-02 12:16:04 // 65593
A kormány alatti műanyag burkolaton van egy kis gomb szerű valami amit be kell nyomni az automatánál ha le volt véve az aksi azt próbálják meg!
vologya[kendács mester]2013-02-02 12:10:25 // 65592
Nagy bajban vagyok, segítség kellene.
Tömören: vezérműszíj szakadás, fél év a szervízben, hengerfejeket én szereztem, motor végre összerakva, de ezzel a jó része be is fejetődött.
A probléma: Automata váltó, aku fel, ICS kód beír, minden működik, de a fék letaposása után nincs az a jellegzetes kattanás ami kiblokkolná a sebváltó kart és így P üzemmódból nem lehet kivenni.
Diagnosztika után nincs hibakód semmire, a relé ha kap külön áramot akkor működik, elvileg a fék pedáltól kapja a jelet ami rendben van, biztosítékok rendben, vezetékek (elvileg) rendben. De akkor mi a sz@r lehet a gond. A szerelőim tanácstalanok, már szívesen megszabadulnának tőle.
Valakinek valami ötlete???
Előre is köszönöm.
Mellékesen 166 3.0 V6 Sportronic
Tömören: vezérműszíj szakadás, fél év a szervízben, hengerfejeket én szereztem, motor végre összerakva, de ezzel a jó része be is fejetődött.
A probléma: Automata váltó, aku fel, ICS kód beír, minden működik, de a fék letaposása után nincs az a jellegzetes kattanás ami kiblokkolná a sebváltó kart és így P üzemmódból nem lehet kivenni.
Diagnosztika után nincs hibakód semmire, a relé ha kap külön áramot akkor működik, elvileg a fék pedáltól kapja a jelet ami rendben van, biztosítékok rendben, vezetékek (elvileg) rendben. De akkor mi a sz@r lehet a gond. A szerelőim tanácstalanok, már szívesen megszabadulnának tőle.
Valakinek valami ötlete???
Előre is köszönöm.
Mellékesen 166 3.0 V6 Sportronic
Don Gombóc2013-02-02 08:28:03 // 65590
Különben tényleg nem gáz ha leszeded róla a gumit. De akár mind a kettőről is, és így egyforma lesz.
W.2013-02-01 20:46:09 // 65589
Mintha Sprint83 cartárs nézte volna korábban! Kérdezd Őt!
TarP2013-02-01 20:38:17 // 65588
Sziasztok!
Ismeri valaki ezt az ótót? Érdemes komolyan megvizsgálni?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_2.4_jtd_20v_progression_automata-6540310
Ismeri valaki ezt az ótót? Érdemes komolyan megvizsgálni?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_2.4_jtd_20v_progression_automata-6540310
Kimis1112013-02-01 19:29:35 // 65587
Olvasta valaki a Totalcar-t ???
Ferrari motort kap az új Alfa....
Ferrari motort kap az új Alfa....
W.2013-01-31 19:34:12 // 65586
A Sokol rádió tekerőgombjai jók rá! :)
GTPeti2013-01-31 19:24:20 // 65585
Lehet kapni ún. soft touch spray-t. Ha nincs állandó "tapogatásnak" kitéve a felület, akkor ezzel talán fel lehetne újítani.
Don Gombóc2013-01-31 19:08:59 // 65584
Viszont bogár oldónak biztos hogy jó ez a veldán, mert ezt használom nyaranta. És költséghatékony. :-)
Don Gombóc2013-01-31 19:05:24 // 65583
Nekem a jobbos gombja járt így, simán leszedtem róla a gumit, alul műanyag. Nem nagyon gázos.
Kimis1112013-01-31 17:09:57 // 65582
Kimis1112013-01-31 14:53:55 // 65581
Igazad van, én írtam el.
forrasr2013-01-31 14:44:58 // 65580
ahogy nézem a képen, a főtengely hajtja lánccal a szivattyút, és onnan a szivattyú fogaskerékkel hajtja a kiegyenlítő tengelyt. Lánc feszességről nem nagyon gondoskodik semmi.