Rumi2006-07-04 14:01:14 // 17971
detto. én mondjuk 95-öst tankolok. de szinte csak az ÖMV-től nem csörög. majd ha egyszer sok pénzem lesz, lehet átállok 98-ra.
jellemző volt még az előző alfámnál a rángatás 2000 környékén. de csak ha szart tankoltam
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-07-04 13:49:04 // 17970
sajnos ez a mostani fosvilágra általában jellemző.
-van valaminek az illúziója drágán
-ha pedig tényleg biztos akarsz lenni,hogy mit vettél,fizess még többet...
iszonyú mocsokság, hogy ide jutottunk :-(
más:
eltűnök lassan...
ugye 11 felé letámasztottam a gépest, párom persze nem is ő lenne ha nem b..szott volna be 1 10 perces utat a szelephézagmérés miatti lehűlési ciklus kellős közepébe.
valami leletet kell elhozni,és hát ugye mint időmilliomos vállalkozó én igazán megtehetem...
úgyhogy bicajra fel,de ha nem a garázsban van a bicajpumpa,akkor szivacs :-)
András bácsi2006-07-04 13:48:28 // 17969
Pedig ez mind van... :)
Songokou2006-07-04 13:45:48 // 17968
Na jo, belatom, kisse naiv elkepzeles volt :) Nincs is szuksegem ra :)
koszi az infot!
bb182006-07-04 13:38:48 // 17967
na lássuk csak :
-válto kihajtás + a kasztnin egy ablak ahol beköszön a kar+belül a kárpitok alakitása
-kardán a felfüggesztövel
-hátso hid. a hozzá valo alkatrészekkel
-tank ( esetleg még alakitani is kell rajta )
-kipufogo
és akkor még kérdés hogy hogyan akarod megoldani, mert persze az elsö-hátso difi áttétel nem lehet más.
igy diohéjban...
pb_2006-07-04 13:28:34 // 17966
A legjobb a TG benzin.))
Bálint332006-07-04 13:15:09 // 17965
Lehet, hogy nem az, csak egy ötlet volt. (nálam egyértelmű volt a dolog)
A shellel amúgy nekem nagyon tele van a tököm. Egyszer bementem hozzájuk, nézem milyen benzin van, mondja a kutas srác, hogy hát van sima 95-ös, meg egy másik, ami garantáltan 95-ös. Nem is tankolok náluk soha...
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-07-04 13:10:47 // 17964
szia!
ez már nekem is ezembe jutott.
szinte mindig 98-ast thankolok.
ha nincs - pl. Shell - akkor 95-öst.
de úgy tűnik nem ettől függ,vagy legalábbis max 98-al is csinálja és 95-tel picit rosszabb :-(
Bálint332006-07-04 13:04:04 // 17963
Csak kíváncsiság képp: Te milyen benyát tankolsz? Nekem ugyanis egyszer volt olyan, hogy csörgött a motor, ha alacsony fordulaton gázt adtam, amikor kipróbáltam, hogy megy-e a gép 95-össel.(amúgy 98-assal megyek)
pb_2006-07-04 12:10:50 // 17962
Helyes.) Egyénként jó dolog az.)
Songokou2006-07-04 12:00:43 // 17961
Jaja, ua a 8V es a 16V fotengely, a hozzaertok mar megaszondtak itt, de sajna most nem aktualis mert nincs ra zseton :S Azert koszi!
András bácsi2006-07-04 11:57:29 // 17960
Elvileg van, ha megbontjuk a motort. Ha jól tévedek az összes 1.7-esé ugyanaz.
András bácsi2006-07-04 11:56:28 // 17959
Oké, én is akarok egy kicsit aludni. :)
Songokou2006-07-04 11:55:10 // 17958
Sajna nincs meg, de a angyobb problema, hogy penzem sincs most. Nemtom mennyire lattad a gepemet, de a bal hatuljat megtortek szombaton :(. Egyreszt arra kell a tarcsi, hatha a biztosito elkezd sza.ozni, masreszt mult hetfon eletemben eloszor sikerul belecsusznom az alottem alloba anyum uj corsajaval. Ott az onreszt en perkalom. Szal a multhetem nem sikerult fenyesen. :D
pb_2006-07-04 11:54:59 // 17957
Inkább délelőtt. De felhívlak még a 7 2. felében mindenképp.
András bácsi2006-07-04 11:52:51 // 17956
Van már 1.7 főtengelyed?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-07-04 11:50:46 // 17955
sziasztok!
köszi a szakértést.
a mérés padlógázon történt,de mint mondottam nem kicsit szelelt mellette :-(
nekem ugye hidrotőke helyett a lapka van,ezeket tavaly néztem át és cseréltem amit kellett. vagyis az utolsó kettő darabra már nem került sor
(ezeket kiszerelve nem mértük,hanem leolvastuk a vastagságát. hiba volt ,mert kopottak voltak és nem akkorák,mint a névleges méretük.
és ugye azóta mentem majd 20ezret
most a garázsban hűsöl,ma nem kell menni a gyerekért csak este anyósomhoz,
ha lehűlt átmegyek du. és megméregetem a hézagokat.
amúgy morgó hangja nincs :-)
ha a szelepek rendben ,akkor karbizás 1000rel
gt:
igen,vettem karbifelújítót csak szerintem tankfelújító is kellene :-(
Songokou2006-07-04 11:41:13 // 17954
Mondhatni 0. :)
András bácsi2006-07-04 11:28:49 // 17953
Ugye jól látom, hogy a pirosból csak nagyon kevés négyzetcenti maradt?
András bácsi2006-07-04 11:27:21 // 17952
Negyed tank benzin a köcsög pesti utak (és a háttérben lakozó felelősök) miatt. :(((
András bácsi2006-07-04 11:25:51 // 17950
Eddig jó. Reggel?
Songokou2006-07-04 11:07:22 // 17949
Ennyi eleg is, koszi. :D Kizart h hozzanyuljak! Ugy orulok h nem rohad sehol. :D
pb_2006-07-04 11:06:23 // 17948
Azt neked kell eldöntened. Van olyan része a dolognak, hogy 1 kicsit át kell szabni a padlólemezt.
Songokou2006-07-04 11:02:46 // 17947
pb_!
Megeri ilyesmivel bajlodni?
Songokou2006-07-04 11:02:21 // 17946
Bingo!Fogadni mernek, h te vezetted azt a kicsit gyonyoru 166-t?!! :DD
pb_2006-07-04 10:56:48 // 17945
Mostani szombat jó lenne?
pb_2006-07-04 10:55:59 // 17944
Sok mindent.)
Attól függ, hogy milyen 4x4-et akarsz, vagy esetleg P4-et.
András bácsi2006-07-04 10:52:24 // 17943
Te szövegeltél Bp.-n a zöld 33-asból? És feltartottátok mindkét sávot? :)))
GT Ɨ|ѯ2006-07-04 10:50:09 // 17942
Songokou2006-07-04 10:33:03 // 17941
Reggeleket!
Tegnap osszefutottam Marklarral es mondta h van elado 4x4-e.
Jol hangzik a dolog, csak azt nem tom, hogy miket kell kicserelni-atalakitani, hogy a sima fronhajtasombol 4x4 legyen.
Valaki el tudna mondani?
pb_2006-07-04 09:43:26 // 17940
Én is inkább az elégtelen égésre gyanakszom.
granturismo2006-07-04 09:19:04 // 17939
Tényleg szereztél végül karbi felújító készletet?
granturismo2006-07-04 09:15:36 // 17938
Mondjuk azt írja, hogy mintha "arról a bizonyos oldalról jönne". Ez nem arra utal mintha főtengelyes lenne.
pb_2006-07-04 08:48:12 // 17937
+ ugye az sem mind1, hogy padló gázon történt-e a mérés.
A hangot hallani kellene, ha csőrgős, akkor az égéssel van baj(bb írt errpl régebben). Ha főtengelyes, akkor mély morgós, kopogós hangja van a motornak. Sztem csapágyasan is kibírhat 10-15 k km, ha valaki vigyáz rá(ezzel nem azt akarom mondani, hogy csapágyas a motorod).
A TS-nél a a vezmód szokta okozni a dízeles hangot. A boxerereknél szokott szelepes hang lenni, azokon amilyikeken htőkés hfej van. Legtöbbször htőkére vezethető vissza.
norbee2006-07-04 08:32:24 // 17936
Ádi,
tennap már akartam írni, de nem sikerált. Volt ilyen hibajelenség nálam is, elkezdett kéthengerezni az ótó, és folyton beköpte a gyertyákat. A vadi újakat is. Szóval nekem a piroson a "Karbis Levi" takarította ki és állította be a karbikat, nem kis megelégedésemre, mintegy 6 órán keresztül. Nem áztatta be egy napra, hanem benzin, és egy marha vékony drótszál segítségével felpucolta a benne ragadt cuccot. Nagyon akkurátusan dolgozott, minden alkatrészt legalább 4* átmosott, dupla karbinál ezt nem kell bemutatni, elég szép meló. Utánna összehangolta őket, és többet sosem volt ilyen bajom, pedig már mi is gyűrűtörésre gyanakodtunk.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-07-04 08:31:23 // 17935
fasz se tudja....
ez alapján én sem szedném szét, alapjárat felett szépen megy...
van még egy másik vonal:
dízelesen csörög a motor és mintha oldalról (a bizonyosról) jönne.
olyan hang,mint amikor valaki balfaszul vált és nagyon mélyről akarja húzatni...
mondták,hogy főtengelycsapágy de szerintem az nem bír ki csörgősen 10-15 e km-t vagy igen?
meg ugye a TS tulajoknál is a dízelhang a vezérléstől való és a szelepeket csörgeti,nem ?
azért gondoltam,hogy legalább a szelephézagot ellenőrzöm meg még egy karbipucolás,de utána nincs tippem :-(
szubjektív érzés: városban járva,hogy a lámpáknál reszket az egész autó úgy érzem a városhatárig sem jutok vele...
aztán elindulok vele vidékre és országúton már minden olyan,mintha a világ végéig bírná :-)
pb_2006-07-04 08:14:51 // 17934
Mondtam, hogy szép, és jó dolog, de nem sokra fogsz menni vele. Maga az érték pedig nem nagyon bíztató. + kéne mérni normálisan, mert az a 8 elég kevés. Bár, ha az összes hengerben kb ennyi(vagy 1 baron belül van), akkor még el lehet vele járkálni, de fel kell készülni 1 komolyabb beavatkozásra.
ha mindig kormos a gyertya, és a gyújtás jó, akkor sokat kap, valószínű karbi gond lesz. Komp.-al ki kell fújni a karbit, próbáld ki hátha segít.
granturismo2006-07-04 07:36:31 // 17933
Ha a gyertya állandóan kormos, azt okozhatja a karbi. Ha nem tökéletes a porlasztás, túl nagy benzincseppeket szív be a motor akkor a csepp nem tud rendesen elégni csak a külső felülete megpörkölődik és lecsapódik a gyertyára.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-07-04 07:30:19 // 17932
szevasztok!
hát,nemtom mire mentem ezzel a kompressziómérésel :-(
Józsi mérője csak ránézésre volt jobb állapotban,mint az enyém...
az ominózus hengeren 8-at mért a srác,de jól hallhatóan kifújt :-(
ilyen "infrastruktúra" mellett nem láttam értelmét végigmérni az összeset,
még megnéztünk egy "jól prosperáló" hengert,ott is kábé annyi volt,
tehát ez alapján annak se kéne mennie ,illetve valszeg hézagmentes mérővel
meglett volna egy jónak mondható érték (9-10 bar) az meg szerintem nem indokolja,hogy "beálljon" a henger
KÉRDÉS:
szerintetek ha mindig bekormozódik a gyertya ,akkor is okozhatja a karbi,
vagyis hogy nem kap alapjáraton benyát?
mert ugye a közvetett jelenség, hogy az alapjárati csavarra nem reagál :-(
Wikicica2006-07-03 21:19:46 // 17931
Köszi Kando :-)))
kando.2006-07-03 14:21:11 // 17930
Jó, tudom :-)))
Csak Ő így írja... ;-) (mármint, nick névben)
Azmo2006-07-03 14:14:55 // 17929
nincs olyan női keresztnév Magyarországon, én úgy tudom.....
Azmo2006-07-03 14:11:44 // 17926
Látom este Viki itt járt és felizzótt a boj :D
pb_2006-07-03 11:19:08 // 17925
Cseréld ki a teleszkópokat.
pb_2006-07-03 11:17:44 // 17924
Hézagmérővel, vagy ha az nincs, akkor nagyon házolagos +oldásnak +teszi a köröm is.
swan2006-07-03 10:57:50 // 17923
Hétvégén feltettem a hátsó szárnyat! Na most a csomi tartó félig lecsukódik! Ha cserélema csomi tartó csillapítókat (2db) akkor fog javulni a helyzet?Vagy szokjam meg hogy ez van. Bár nehezen tudom elképzelni hogy gyárilag ez ilyen volt ha rajta volt a hátsó szárny!
gabi alfa332006-07-03 10:46:22 // 17922
Valoszinü hogy léptetövilla kopás