Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

Whiteskull2008-10-16 22:58:24 // 50171
Vagy szalagkorláttól, szalagkorlátig. :DDDDDDDDDDDDDDD
pb_2008-10-16 22:57:12 // 50170
Annyit tapasztalatból mond6ok, hogy jó néhányx fog fültől, fülig érni a szád.))))

Whiteskull2008-10-16 22:53:39 // 50169
Ez egyértelmű. :))))

Ma szemből jött egy tgk. és miután megállt a szemközti háznál kiugrott belőle a rakodó srác, és körbegusztálta a sprintet. :DDDDDDDD
ANGER2008-10-16 22:53:00 // 50168
Mindegy,beletörődtem,és tuti fizetek még tanulópénzt!
De nem bánom,ha meglesz a jó végeredmény!)))
pb_2008-10-16 22:51:35 // 50167
Xar az, mikor 1más után összejönnek az ilyen dolgok, de túl kell lépni rajtuk, és gyorsan felejteni. Azért 1 idő után több lesz a sikerélmény, mint az Lbaltázott dolgok.
Whiteskull2008-10-16 22:47:18 // 50166
Ezt tanúsíthatom. :)))
pb_2008-10-16 22:47:05 // 50165
Látod, ez teljesen jogos reklamáció, én is biztos, hogy kifogást Melnék.DDDD
pb_2008-10-16 22:45:29 // 50164
Még fogsz nyugodj +!)) (Bocs nem bíztatni szeretnélek)
De ez mindennel, és mindenkivel így van.
Whiteskull2008-10-16 22:44:49 // 50163
Az volt a baja, hogy észrevehetően simábban fényezünk, mint a gyári narancsos festés. :DDD
pb_2008-10-16 22:40:36 // 50162
Az a legjobb hely 1értelmű, hogy oda kell vinni.DDD Sokan innen is hordják oda a gépeket.DDDD
ANGER2008-10-16 22:39:28 // 50161
Túl sok tanulópénzt fizetek mostanában!
Lásd hidrótőke !
Whiteskull2008-10-16 22:35:12 // 50160
Ebben nincs is vita. :)))))))))

Ma volt egy ürge nálunk, akinek a 156-osát kellett volna javítani. Elengedtük neki az önrészét, és azután még az fájt neki, hogy a biztosító felé mekkora számlát adunk. Javasoltuk neki a márka szervízt.:DDDD
pb_2008-10-16 22:34:09 // 50159
Tanulópénz volt. De, most már tudod mi az ábra.)
pb_2008-10-16 22:32:33 // 50158
Azt kell csinálni, amit az ügyfél kér.DD
ANGER2008-10-16 22:27:06 // 50157
Én is ebbe a hibába estem bele!(((
Whiteskull2008-10-16 22:23:22 // 50156
De én betöltöm bárkinek, aki kéri. :DDD
pb_2008-10-16 22:22:16 // 50155
így is mond6juk.)))
Whiteskull2008-10-16 22:20:48 // 50154
Csak egy kicsit. :DDD
pb_2008-10-16 22:11:47 // 50153
A Selénia sztem 1 kicsit túl van misztifikálva.
ANGER2008-10-16 22:08:07 // 50152
Üdv!
Igazad van nincs ráírva ,hogy 33,de az hogy Alfa Romeo az igen,ebből kifolyólag csak gyári,nem?
Egyébként nem is vagyok megelégedve vele!(
Nekem most pont ez az úgynevezett magnatec van benne!
Majd meglátjuk hogy viselkedik!
pb_2008-10-16 22:01:39 // 50151
A 60as sztem túl vékony neki. 40es az jó, csak ne Selénia legyen.)
BuBu.2008-10-16 21:50:39 // 50150
nem is a 33 as nak a gyári olaja:D:D
sztem egy jó kis castrol magneteket bele vagy pl egyik kartárs pont a napokban dicsérte a castrol edge sport 10w60 as olajat hogy sokkal jobb a vas vele
pb_2008-10-16 21:21:47 // 50149
Akkor nincs más hátra, váltani kell.)))
ANGER2008-10-16 21:17:48 // 50148
Legközelebb így lesz,de az az igazság,hogy én sem,vagyok megelégedve a gyári olajjal!(((
pb_2008-10-16 20:57:18 // 50147
Ezért kellett volna Lőtte 1 nonames olajjal járatni vagy 1 1/2 órát, lehet úgy tovább bírta volna. De nekem nem jött be a Selénia.
ANGER2008-10-16 20:51:57 // 50146
Így már értem!)))
Hát nem silányabb olaj,egyből ment bele a Selénia.
De akkor is túl hamar koszolódott el,és a direkt szűrőt sem használt 1 hónapnál tovább pont ezért!
pb_2008-10-16 20:44:35 // 50145
Faxságot írtam, mert utánt akartam írni.) Az a baj, hogy a tisztítós olaj még bent marad, és ez jeveredik az új olajjal. Ilyenkor célszerű 1 silányabb olajjal átöblíteni a motort, aztán bele a zsír olajat.
ANGER2008-10-16 20:41:04 // 50144
Hát a megfáradt oljhoz ment az adalék,mert állítólag az tisztítsa a moci belső részeit.
Majd utána friss olaj és ennyi!
Amúgy mire gondolsz?
HátvédRomeo2008-10-16 20:22:10 // 50143
Valamennyi azért elemésztődik.
pb_2008-10-16 20:20:14 // 50142
A tisztító Lőtt átöblítetted a motort?
ANGER2008-10-16 20:17:42 // 50141
Lehet ,hogy így volt,pedig moci tisztító adalékot használtam új olajfeltöltése előtt !
Eddig bejött más autóknál!
Most nagyon tiszta még az olaj,remélem nincs több trutyi benne!
pb_2008-10-16 19:34:33 // 50140
Akkor szerencséd volt. Sztem nem fáradt az L, csak Loldotta a kokszot belülről, át kellett volna mosni Lőtte.
pb_2008-10-16 19:33:15 // 50139
Ez nem új duma, de ezt csak az injektorral rendelkező kollégák értik csak.DDD De neked is +tanítjuk szívesen, úgyis Lőbb, utóbb te is beállsz a sorba.DD
Rosszul látod, nincs ott semmilyen difi.))))
pb_2008-10-16 19:28:36 // 50138
Vagy kipufgáz.)))
ANGER2008-10-16 14:17:25 // 50137
Nekem a Seléniát nem ette egyáltalán,de nagyon hamar elfáradt!((( 6Ekilcsit bírt csak!
Most,hogy leengedtem olyan volt mintha agyon használtam volna!
Most olyan tiszta még az olaj,hogy a nívón alíg bírom meglesni a szintet!)))
Ferke2008-10-16 13:35:13 // 50136
Ez az áldozatoskoggyá az új duma?! Mert akko nehogymár lemaradjak, gyorsan megtanulom!:)))))
Neon ide vagy oda, ott mintha még lenne egy kis differencia!:))))))
Ferke2008-10-16 13:31:49 // 50135
Az olaj nemigen szokott párologni, nincs hová párologjon....hacsak nem mint kartergáz..:)))))
HátvédRomeo2008-10-16 13:29:07 // 50134
Nekem Shell Hélix 10W-40-es van benne- Sárga kannás. Sztem kurva jó, és olsó is. 7000 km-nél hiánzott kb. 2 deci. Ez betudhtó, a párolgásnak és nem a zabálásnak, főleg mikor motorom gyári adatokat tud. Na meg egy komoly felforrásnak tavaj, olyankor az olaj is párolog sztem kissé persze.
pb_2008-10-16 13:23:04 // 50133
Akad6 persze, pl a Seléniat mind1ik szereti +zabálni.)
ANGER2008-10-16 13:11:38 // 50132
Akkor rendben van ,ezeknek az előírásoknak megfelel,a jelenlegi is.
De úgy tudom,hogy olajok között is vannak különbségek.
pb_2008-10-16 12:42:54 // 50131
Nem nehéz azt kiválasztani.) A lényeg, hogy a gyári Lőírásnak +feleljen, ha túlteljesíti, az nem baj.)
API-SF/CD
SAE 10W-40
ANGER2008-10-16 11:10:43 // 50130
Tudom,csak nehéz kiválasztani,hogy melyik olaj a neki megfelelő!
A gyári nem volt jó!(
A moistaninál kicsit hangosabb a veztengely körüli hang,de az nem vészes,csak zajosabb!(
1x csak kifogom a megfelelőt!
pb_2008-10-16 10:15:18 // 50129
10W-40, az a gyári ajánlás is.
pb_2008-10-16 10:14:30 // 50128
Örülünk vaze!DDDD

Legalább van 1 kis +um is a dologban.))
ANGER2008-10-16 10:07:29 // 50127
És így könnyebb lesz a meló,lökös nélkül?
pb_2008-10-16 09:20:27 // 50126


A csatlakozó 5ös lába a diganosis line K. Oda pedig a fehér/piros megy, a másik vége pedig a diganosztikai csatlakozóba megy. Vagyis, amíg nem dugod rá a teszterre lóg a levegőben.)
Vazze, hányx mondtam nár, hogy ne áldozatoskodjá' má korán reggel!)))
ANGER2008-10-16 08:53:14 // 50125
Üdv!
Lehet,sőt biztos legközelebb bontottat szerzek be!
Amúgy most castrol-t kapott 10w40
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-10-16 08:48:52 // 50124
Üdv!

helyzet: megnéztem a lököst és határeset, de levettem (hogy örüljetek, vazze'! :-)))
(maga a feszítő egy kereszttartó alá esik, de a szerszámok "becsapódási szöge" laposabbra vehető, ha nincs lökös.

Vezérlés-csak rébuszokban:
A tegnap este kiagyalt ötlet nem jó, az elvet jól megálmodtam, de a gyakorlatban befuccsolt. Viszont ma reggel a drót + egy saját "találmány" kombója igéretes volt, de biztosan kell hozzá még egy ember! :-(

A legnagyobb szar, hogy a nagyobbik gyerek tegnap óta beteg, a kicsit meg a nejem bölcsödébe hordja, éppen "megszokik". Kora reggel ha átmegyek, 8-ig szerelhetek, utána viszont már nem tudok visszamenni 1-2 órácskát időlimit nélkül folytatni, vigyáznom kell Marcira.Délutánra teleszalad melóval a nap, este meg már nincs kedvem...
Tegnap éjszaka már muszáj volt elmennem futni, ilyenkor jól feldob, nem bírok lefeküdni, reggel meg későn keltem :-)

A radiátormocsok kiázott, kihasználom a délelőttöt itthon egy forró vizes mosásra. Mint kiderült , az irodához közeli helyen, ahol a lököst megvarrták, ezzel is foglalkoznak, délután beadom.

1 jó van ebben az egészben: a vályú festésétől tartottam, ti. hogy ebben az időben nem szárad meg rendesen. Na ez már nem következhet be, most ellenőriztem! :-)
Dekka2008-10-16 08:48:44 // 50123
az a kabel nem log a levegoben, amugy kivan nyomtatva, ottvan Zé-nél
pb_2008-10-16 08:39:14 // 50122
Az a kábel alapból is lóg a levegőben, tehát Lvág6od, akkor sem leszel Lőrébb.)
Asszem kénytelen leszek nyomtatni.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak