VinceP4 (Il capitano)2008-10-26 12:41:14 // 50271
Igen...
pb_2008-10-26 12:39:57 // 50270
Döntsd L, asszem ezzel kapcsolatban már mindent tudsz.)
VinceP4 (Il capitano)2008-10-26 12:30:44 // 50269
Hát akkor lehet végül tényleg fel kell vinnem Pestre, pedig anyagilag nem lenne túl jó, egy harmadik emberrel is szétszedetni...
pb_2008-10-26 12:25:52 // 50268
Ilyenkor már az nem jelent semmit sem.(( Amúgy én tudok, néhányat már volt szerencsém +mérni.)
Ha minden rendben van, akkor már nem lehet másra gondolni. Az a cső nem jelent semmit, meleg motornál, már nem számít. 1ébként 2006ban Lacházán én is ilyennel mentem, sztem ez kívülről nem látszódott.))
A hírhedt borászati cső.DD
Akkor az valamiért nagyon gyenge lehet, vagy nem tudom.(( Látni kéne.
Ha minden rendben van, akkor már nem lehet másra gondolni. Az a cső nem jelent semmit, meleg motornál, már nem számít. 1ébként 2006ban Lacházán én is ilyennel mentem, sztem ez kívülről nem látszódott.))
A hírhedt borászati cső.DD
Akkor az valamiért nagyon gyenge lehet, vagy nem tudom.(( Látni kéne.
VinceP4 (Il capitano)2008-10-26 12:12:21 // 50267
Vazze. Meg van hüvelyezve meg gyűrőzve. Meg egyébként is ki tud ezekben komressziót mérni?
Józsi is kezdte megint azzal mint én, hogy végignézte a jeladókat stb.-t. A vákuumcsöveket, azok is rendben vannak (lettek). A folytószelepeket, a határoló csavarjait. Egyedül az alapjárati szabályzóról jövő vastag vákuumcső gyanus, mert nagy gáznál összehorpad, de szerintem csak az anyagával van baj, ki kell csarélni, de az nem oszt, nem szoroz.
1-esbe 10 másodpercig kell csúsztatni a kuplungot, hogy elinduljon. :-) Az nem vall 132 lóerőre....
Józsi is kezdte megint azzal mint én, hogy végignézte a jeladókat stb.-t. A vákuumcsöveket, azok is rendben vannak (lettek). A folytószelepeket, a határoló csavarjait. Egyedül az alapjárati szabályzóról jövő vastag vákuumcső gyanus, mert nagy gáznál összehorpad, de szerintem csak az anyagával van baj, ki kell csarélni, de az nem oszt, nem szoroz.
1-esbe 10 másodpercig kell csúsztatni a kuplungot, hogy elinduljon. :-) Az nem vall 132 lóerőre....
pb_2008-10-26 11:47:07 // 50266
Ez nem jó hír. Ez 1 dolgot jelenthet.((( Kompressziót mértetek?
VinceP4 (Il capitano)2008-10-26 11:34:34 // 50265
Cső Pb_!
Vazze, ez a kocsi már hihetetlen...
Csontó Józsinak is feladtam vele a leckét rendesen. Nincs benne erő. Pont.
Szerintem az összes többi bal csak tünet.
Vazze, ez a kocsi már hihetetlen...
Csontó Józsinak is feladtam vele a leckét rendesen. Nincs benne erő. Pont.
Szerintem az összes többi bal csak tünet.
alfamate892008-10-26 10:27:05 // 50264
pb_!
sokat gondolkodtam a kipuffon! és arra jutottam hogy a leömlőt nem tom megcsinálni. utánaérdeklődtem és nincs csőhajlító sem de még azzal is nehéz lenne megcsinálni szerelőakna híján...uhhogy arra gondoltam lehet jobban járok ha inkább szerzek 1 gyári V stílusu leömlőt ha persze az jobb mint a mostani összevissza megyek! és utána meg már 50eset húznék 1 középdob+a hátsó dob társaságában
sokat gondolkodtam a kipuffon! és arra jutottam hogy a leömlőt nem tom megcsinálni. utánaérdeklődtem és nincs csőhajlító sem de még azzal is nehéz lenne megcsinálni szerelőakna híján...uhhogy arra gondoltam lehet jobban járok ha inkább szerzek 1 gyári V stílusu leömlőt ha persze az jobb mint a mostani összevissza megyek! és utána meg már 50eset húznék 1 középdob+a hátsó dob társaságában
pb_2008-10-25 21:26:53 // 50263
Lehet akár. De be kell építeni 1 nyomásmérőt az üzemanyagkörbe, és mérni kell, áztán kiderül, hogy mennyi, az annyi.
pb_2008-10-25 21:22:51 // 50262
Ha ott szorítod L, akkor bármit csinálsz, nem fog menni a motor.
sprint832008-10-25 20:14:10 // 50261
Egyébként nem az eredeti tápszivattyúval próbáltuk a motort mert az rossz volt, ez vmi golfé volt. Akkor ez is lehet az oka?
sprint832008-10-25 20:12:26 // 50260
Ahova tettem a piros karikát konkrétan ott szorítottam el.
pb_2008-10-25 20:01:10 // 50259
Na most a nyomásszab után, vagy a lengéscsillapító után szorítottad L?) Nem mind1.)
Sztem nyomás probléma van, kéne mérni 1 nyomást. Olyan szivattyú kell, ami monsjuk tud 4 bar nyomást produkálni, az "üzemi" nyomás, úgyis a szabályzótól függ majd.
Sztem nyomás probléma van, kéne mérni 1 nyomást. Olyan szivattyú kell, ami monsjuk tud 4 bar nyomást produkálni, az "üzemi" nyomás, úgyis a szabályzótól függ majd.
sprint832008-10-25 19:47:00 // 50258
Úgy emlékszem, hogy az a cső volt. Ahogy jön az üzemanyag a szűrőtől ehez a nyomás szabályzóhoz, rögtön utána szorítottam el ahogy kijön belőle. Ilyet tud produkálni ha rossz az a szabályzó? Nem gondoltam, hogy ilyen arany árban van az is.
Még egy kérdés: tápszivattyúnak bármely más ijektorosét lehet használni? Mennyire működnek ezek egyforma nyomással?
Még egy kérdés: tápszivattyúnak bármely más ijektorosét lehet használni? Mennyire működnek ezek egyforma nyomással?
pb_2008-10-25 19:20:29 // 50257
Ügyelet mindig van.D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-10-25 19:13:58 // 50256
na mivvan, tegnap óta effektíve senki???
"buriztok", vagy miaz? :-)
"buriztok", vagy miaz? :-)
pb_2008-10-24 21:10:12 // 50255
Biztos, hogy azt a csövet?
Sztem ne vegyél újat, kb 2 éve a nyomásszabályzó 24xxx HUF volt, de, ha gondolod.) Tökéletesen +felel a bontott jó is.
Sztem ne vegyél újat, kb 2 éve a nyomásszabályzó 24xxx HUF volt, de, ha gondolod.) Tökéletesen +felel a bontott jó is.
sprint832008-10-24 18:57:32 // 50254
pb_ !!
Ezt a kérdést inkább ebben a topicban teszem fel Neked:
Amikor elhoztam a 33-at akkor úgy indult a motorja, hogy egy benzincsövet el kellett szorítani fogóval, ha elengedtem akkor lefulladt. Ezen a képen bekarikáztam melyik volt az:
Elvileg ez az üzemanyag lengés csillapító lenne ugye?
Ilyet mennyiért lehetne újat venni? Ez okozhatja az alapjáraton fulladást, és ha beállt alapjáratra akkor az is magas volt olyan 1200 körül?
Ezt a kérdést inkább ebben a topicban teszem fel Neked:
Amikor elhoztam a 33-at akkor úgy indult a motorja, hogy egy benzincsövet el kellett szorítani fogóval, ha elengedtem akkor lefulladt. Ezen a képen bekarikáztam melyik volt az:
Elvileg ez az üzemanyag lengés csillapító lenne ugye?
Ilyet mennyiért lehetne újat venni? Ez okozhatja az alapjáraton fulladást, és ha beállt alapjáratra akkor az is magas volt olyan 1200 körül?
pb_2008-10-23 00:15:54 // 50253
Nyugdíjas korban, már fáradékonyabb az Mber.DDD
Whiteskull2008-10-22 22:28:14 // 50250
Én voltam, de csak 4-kor értem oda, és úgy elfáradtam este, hogy reggelre már semmire sem emlékeztem. :)))))
Egyébként nagyon frankó volt. :))))))
Egyébként nagyon frankó volt. :))))))
Süge2008-10-22 22:09:16 // 50249
No mi van... senki nem volt?
Süge2008-10-22 21:36:04 // 50248
Üdv emberek
Milyen volt a találkozó?Sajnos nem birtam elmenni mert gyürüztem a vasat de nagyon érdekel,hogy mily lehetett.
Milyen volt a találkozó?Sajnos nem birtam elmenni mert gyürüztem a vasat de nagyon érdekel,hogy mily lehetett.
pb_2008-10-22 19:55:16 // 50247
Leginkább az oltogatás megy, mert értelmes téma már jó ideje nem volt.)(
A durrogás jó + minden, de a kat köszi szépen, inkább nem kér belőle.))
Még nem tudják mi a jó, 1 kis kaposi móka után, még mindig nagyítóval keresnék az állukat a fűben.DD
A durrogás jó + minden, de a kat köszi szépen, inkább nem kér belőle.))
Még nem tudják mi a jó, 1 kis kaposi móka után, még mindig nagyítóval keresnék az állukat a fűben.DD
alfamate892008-10-22 16:27:47 // 50246
Haló-haló!
Na mi a helyzet itten már régen voltam itt, de látom megy a szervizelgetés:)
ma sikerült 2 akkorát durrantani a kipuffal hogy még pb_ is megirigyelné:P
jah és gyülik a pénz a csőkre a kipuffba, valamint sikerült szerezni 1 szinte teljesen ujj középdobot ami gyárilag 1,9es autóhoz készült és átlátszó:D
meg ma voltam 1. az oskolában a verdával:))) hát izzé... csak kicsi nézett a nép, pedig csak elegánsan kigurultam az udvarból:P
Na mi a helyzet itten már régen voltam itt, de látom megy a szervizelgetés:)
ma sikerült 2 akkorát durrantani a kipuffal hogy még pb_ is megirigyelné:P
jah és gyülik a pénz a csőkre a kipuffba, valamint sikerült szerezni 1 szinte teljesen ujj középdobot ami gyárilag 1,9es autóhoz készült és átlátszó:D
meg ma voltam 1. az oskolában a verdával:))) hát izzé... csak kicsi nézett a nép, pedig csak elegánsan kigurultam az udvarból:P
Dekka2008-10-22 16:19:15 // 50245
köszi vannak, hétvégéig reményeim szerint sikerül is elérni :)
pb_2008-10-22 16:03:52 // 50244
Ha gondolod, kap6sz célokat.))))
Dekka2008-10-22 15:31:41 // 50243
jóvanna, az embernek mindig kellenek célok az életben :)
pb_2008-10-22 14:31:07 // 50242
Azért ne törjél ekkora babérokra.DD
Dekka2008-10-22 13:43:19 // 50241
akkor senki lettem, de azis valami
pb_2008-10-22 13:36:48 // 50240
Ezt, azért így nem állítanám.))))
Dekka2008-10-22 12:51:01 // 50239
így lett belolem valaki :)
Dekka2008-10-22 10:03:58 // 50237
hellomindenki :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-10-21 19:38:39 // 50236
Sziasztok!
na nem szaroztam, megrendeltem tegnap az ország talán egyetlen csíklámpás Valeo radiátorát... ;-)
holnap akartam elhozni - mivel most esett le, hogy a héten ez az utolsó alkalom rá - de nemrég hívott Vittorio cartárs - ő volt a "közvetítő közeg" - hogy már nála van, lehet hogy ma este már "azzal alszom"! :-DDDD
vezérlés: volt a öcskös a hétvégén,de nem sikerült.:-( Az akna jó ötlet, ráadásul nekem elöl 70-80 cm mély, tényleg jobban kézreáll meg látom is amit csinálok. Viszont a bepattintás nem a 4 kézen múlik, a rendelkezésre álló kevés idő alatt ez kiderült...
De most ennyi idő volt, vannak ötletek , talán a hosszú hétvégén berakom már végre...
A derót is jó dolog, csak a helyszűke miatt kicsit elfele húzom a rugóvéget a horonytól, ezért akarom valahogy kocsi alól hátra megcibálni, remélem elférek majd...
Lehet hogy az ékszíjtárcsát is le kell venni hozzá? (remélem nem :-(
na nem szaroztam, megrendeltem tegnap az ország talán egyetlen csíklámpás Valeo radiátorát... ;-)
holnap akartam elhozni - mivel most esett le, hogy a héten ez az utolsó alkalom rá - de nemrég hívott Vittorio cartárs - ő volt a "közvetítő közeg" - hogy már nála van, lehet hogy ma este már "azzal alszom"! :-DDDD
vezérlés: volt a öcskös a hétvégén,de nem sikerült.:-( Az akna jó ötlet, ráadásul nekem elöl 70-80 cm mély, tényleg jobban kézreáll meg látom is amit csinálok. Viszont a bepattintás nem a 4 kézen múlik, a rendelkezésre álló kevés idő alatt ez kiderült...
De most ennyi idő volt, vannak ötletek , talán a hosszú hétvégén berakom már végre...
A derót is jó dolog, csak a helyszűke miatt kicsit elfele húzom a rugóvéget a horonytól, ezért akarom valahogy kocsi alól hátra megcibálni, remélem elférek majd...
Lehet hogy az ékszíjtárcsát is le kell venni hozzá? (remélem nem :-(
HátvédRomeo2008-10-21 00:07:56 // 50234
Megbosszullak igérem!! :-DD
Vendetta! :DDD
Vendetta! :DDD
pb_2008-10-21 00:06:31 // 50233
Ja +fogtuk kézzel őket, a parkolóban.DDDD
HátvédRomeo2008-10-21 00:01:35 // 50232
El lett kapva pár Gép azé. :)
pb_2008-10-20 23:59:43 // 50230
Úgy könnyű, ha a többi áll.DDD
Seriff2008-10-20 23:57:20 // 50229
Azért nagyokat nézett mindenki;P
HátvédRomeo2008-10-20 23:54:46 // 50228
BOXER POWERRR! Mit vártál??? :-DD
Seriff2008-10-20 23:34:50 // 50226
pb_2008-10-20 12:54:36 // 50225
Áh, teljesen felesleges.DD A mentális lovak mindent Lviselnek, sőt túlszárnyalnak.DDD
Dekka2008-10-20 11:43:56 // 50224
hát mennyi? tanits mester :D az tuti h a nehéz disztarcsa betesz a suly loero aranynak :D