Ferke2007-11-27 10:25:02 // 36471
Hívd fel gyorsan ezt: 33 1.8TD bontva
Hari2007-11-26 19:22:26 // 36470
Szevasztok!
S.O.S. Egy barétomnak a 33 1,8 tádéjához nagyon kéne 1 vízhűtő!!! Ha valaki tud ilyet, kérem ne fogja vissza magát!
(Elöre is köszi minden infó!)
S.O.S. Egy barétomnak a 33 1,8 tádéjához nagyon kéne 1 vízhűtő!!! Ha valaki tud ilyet, kérem ne fogja vissza magát!
(Elöre is köszi minden infó!)
pb_2007-11-25 22:34:43 // 36469
Én már láttam ilyet, nem is 1et.))((
Face2007-11-25 22:29:14 // 36468
Na így már értem..
De ha a csapágyban lötyög a tengely akkor az már rég rossz... :)))
De ha a csapágyban lötyög a tengely akkor az már rég rossz... :)))
pb_2007-11-25 22:06:32 // 36467
Ja, ha a csapágyban nem lötyög a tengely, akkor jó.))
Whiteskull2007-11-25 21:55:59 // 36466
De ha nem lötyög, akkor jó. :)))
pb_2007-11-25 21:54:37 // 36465
Lehet, már nem tudom, kitől nyúltam a képet.)))
Gróf2007-11-25 21:46:16 // 36464
HáááHÁááá de ismerősss:::::))) xDD
pb_2007-11-25 21:41:18 // 36463
Na, na.)) Ott fém, a fémmel érintkezik, 1 hangyányit jobban kopnak a dolgok.))
Whiteskull2007-11-25 21:37:06 // 36461
Persze. De akkor nem kell cserélni a tengely csapágyait. Ugyanis azzal nem oldasz meg semmit. :)))
pb_2007-11-25 21:32:11 // 36460
Ha szemben állsz az autóval, akkor a bal oldalon, az olajszűrőnél környékén kell keresgélni a blokkon, van 1 kis téglalap alakú kimunkálás azon van rajta.Az összed boxernél itt van a motorszám, és általában ki is szokott rohadni.
Gróf2007-11-25 21:31:47 // 36459
A légszűrő felőli oldalon, a blokk öntvény részének tűzfal felőli végén. Ilyen kis kiemelkedésen van, felfelé néz, csak eléggé halvány...
Gabi862007-11-25 21:26:56 // 36458
Valaki meg tudná mondani hogy a 33-as Alfában (1,5ös injektoros) hol található meg a motorszám? Kellene vizsgához, de hiába kerestük faterral nem találtuk sehol. Előre is köszi
pb_2007-11-25 21:25:16 // 36457
Hja, de ott inkább a műanyag kopik ki.
pb_2007-11-25 21:24:23 // 36456
Arra a végeire gondolok, amelyik a csapágyba megy.
Whiteskull2007-11-25 21:06:29 // 36455
Megfogod a két kis gömbfejet, elkezded kézzel feszegetni, és ha nem lötyög semmilyen irányban, akkor csak maximum egy tisztítást neki. :)))
Face2007-11-25 21:03:01 // 36454
Nemértem milyen tengelyvégekre gondolsz.. :S.. a kis gömbfej csatlakozási pontok amikkel a karbikhoz csatlakozik a kereszrúd?
pb_2007-11-25 20:52:52 // 36453
Van értelme, én is cseréltem őket, sőt a rudat is. +, ha 1x csinálja az mber, akkor csinálja + normálisan.) A szinkronba természetesen beleszól. A probléma az, hogy a tengely végei is kopnak, így cálszerű a csapágyakkal 1ütt cserélni, már, ha van rá lehetőség. Ha nincs, akkor mondjuk le kell húzni 1enesre, majd rápréselni 1 közdbot.
Face2007-11-25 19:41:17 // 36452
A közeljövőben karbikat fogok cserélni, felújított darabokra; szerintetek van értelme cserélni újakra a gázösszekötő rudazat két végén lévő csapágyat? Ezeknek a kopottsága számíthat a karbik szinkornizálásánál, finomhangolásánál?
pb_2007-11-25 13:27:19 // 36451
A boxereknél elvileg mind1ik rendszer olyan, hogy tolóüzemben +szakítja a befecskendezést. Már hallom is, a következő kérdést.)))
Csak nem be szeretnél állni a sorba?)))
Csak nem be szeretnél állni a sorba?)))
pb_2007-11-25 13:20:52 // 36450
A főtengely szíjtárcsáját kihagytad.)) Jobban mondva a záróanyáját.))
pb_2007-11-25 13:19:17 // 36449
Sztem ezeknél az alkatrészeknél az a biztos, ha kiméred őket 1 multiméterrel. Elismerem, hogy geczi dolog, de csak így lehet biztosra menni. A pillangók mennyire vannak nyitva alaphelyzetben? Szinkront néztétek?
Ferke2007-11-25 11:03:03 // 36448
Közben már utánanéztem, van folyamatos és szakaszos működésű is, most már csak az a kérdésem, hogy melyik rendszer az elterjedtebb? Ki, melyik motornál melyiket alkalmazza?
Ferke2007-11-25 10:46:04 // 36447
Van egy hülye kérdésem:) Injektor esetében motorféknél van befecskendezés?Tehát kap üzemanyagot és van robbansá, vagy nincs?? :)
VinceP4 (Il capitano)2007-11-25 10:14:50 // 36446
A folytószelep kapcsoló szerintem jó, mert próbálkoztunk vele, hogy ide, meg oda tekergettük, és volt változás. A vicc az, hogy olyan, mintha, a hőfok jeladó fordítva működne, de az nem lehetséges, meg cseréltük is. Hidegen szerintem azért áll le, mert túl sok benyát kap, aztán van egy hőmérséklet, amikor tartja a kb. 1000-t, és amikor meleg akkor 1500. Az alapjárata egyenletes. Ami még nem tetszik, az az, hogy induláskor torpan, de az lehet a kuplung miatt is, meg különben is részletkérdés, mert tele gázzal induljon, aki sietni akar. :))
Teljes tanácstalanságom miatt már a cumputert is kicseréltem.
Teljes tanácstalanságom miatt már a cumputert is kicseréltem.
Ferke2007-11-25 08:38:11 // 36445
Az dísztárcsa. Mindenhol lepadkázva (a képen pont nem látszik az a rész), tehát kukásak.
Jaja, tényleg 38-as, csak a féltengely anyák miatt már a 36-os áll a számra (kezemre). :)
Jaja, tényleg 38-as, csak a féltengely anyák miatt már a 36-os áll a számra (kezemre). :)
pb_2007-11-25 01:34:31 // 36444
Probléma kipipálva.))
HátvédRomeo2007-11-25 01:29:25 // 36443
OFF: Megtaláltam!!! :)))
Jujj nagy kö esett le a szívemről. :DD
ON:
Jujj nagy kö esett le a szívemről. :DD
ON:
HátvédRomeo2007-11-25 01:25:40 // 36442
Jujj de királyul nézhet ki. :DDD
OFF:
Nem tudod Betonl@b Shill Peti cartárs regje hova lett?? CSak nem töröltette magát??!! Egyik legjobb Alfás barátom. Tőle vettem a Bestiát!
ON:
OFF:
Nem tudod Betonl@b Shill Peti cartárs regje hova lett?? CSak nem töröltette magát??!! Egyik legjobb Alfás barátom. Tőle vettem a Bestiát!
ON:
pb_2007-11-25 01:21:43 // 36441
Hasonlóan nézki, de létezett hasonló könnyűfém keréktárcsa is.
HátvédRomeo2007-11-25 01:19:21 // 36440
Olyan mint az én dísztárcsám :))
pb_2007-11-25 01:03:32 // 36439
Na most lehet nézegetni a szinkrongyűrűket, kapcsolókörmöket, + kapcsolóhüvelyeket.) Látom a hajtott tengelyt nem vetted ki.))
Jó kis merék van a verdán, vagy az dísztárcsa?
Jó kis merék van a verdán, vagy az dísztárcsa?
pb_2007-11-25 00:59:06 // 36438
Akarod mondani, 38-as.)))
Ferke2007-11-24 20:16:05 // 36437
Ferke2007-11-24 20:05:53 // 36436
Szeva Boxisok. Vazze pb_, csak nem volt 36-osom. Asszittem van. Mindegy, szétjött így is.:)
pb_2007-11-24 19:06:48 // 36435
Hajaj, számtalan lehetőség van még.)) Lszonda szinte nem oszt, nem szoroz ML4.1-nél.)
pb_2007-11-24 19:05:26 // 36434
Sztem össztett a hibád. Pl. az alapjárati kapcsoló semmit sem jelent, ha nem mérted ki. Remélem a jó oldalon cseréltetek jeladót.) Az alapjárati motor csak hidegen szól bele a szabályzásba, tehát a hideg alapjárátnál még lehet az 1ik gyanúsított. + kéne nézni a pillangó állását, és ezzel 1idejűleg a szinkront is. Dobálni nem dobálja, 1enletes, csak magas?
tt (tt Alfa team)2007-11-24 18:31:59 // 36433
Hi! Túl sok lehetőség már nincs, méresd ki a lamda szondádat, hogy szuperál...
VinceP4 (Il capitano)2007-11-24 18:07:09 // 36432
Vazze! Alapjáratom 1600, hidegen meg nincs is.
Amiket eddig cseréltem: légtömeg mérő, hőfokjeladó, alapjárati szabályzó (az mondjuk lehet, hogy rossz), folytószelep kapcsoló, de semmi változást nem tapasztaltam.
Várom az ötleteket, majd olvasgatom vissza.
Amiket eddig cseréltem: légtömeg mérő, hőfokjeladó, alapjárati szabályzó (az mondjuk lehet, hogy rossz), folytószelep kapcsoló, de semmi változást nem tapasztaltam.
Várom az ötleteket, majd olvasgatom vissza.
Bálint2007-11-23 17:02:58 // 36431
A második ábrát, ha tudod akkor légyszi küldd át mailban vagy msn-re is felvehetsz ha gondolod.
bertabalint@citromail.hu
ez az msn címem is
bertabalint@citromail.hu
ez az msn címem is
Bálint2007-11-23 16:56:37 // 36430
Köszönöm szépen az infót. Akkor nekem fel van veztve az első ködlámpa kábele, csatlakozóval együtt, csak vakdugóra van ráhúzva mivel elöl nincs ködlámpám, de akkor elvileg ha szerzek bele, összedugom a kábeleket és már jó is.
Nem én cserélem a szíjakat, csak mikor a régi 33-ason csrélte a szerelő, örült a könyvnek, mert így 1szerűbb volt a dolga. A könyvet sajnos odaadtam az Alfához, de sokat nem érne, mert a régi kiadás volt (karbisokhoz), de karácsonyra majd beszerzem ezt az újat és akkor nem foglak folyton zaklatni..... :)
Alulról már próbálkoztam, de nem értem el az izzókat, de akkor majd próbálkozom a rádiófelől is.....
Egyébként már alakulnak a dolgok. Holnap megy a kasztnisokhoz, ott lesz egy hétig, van rajt mit hegeszteni, utána pedig jönnek a szíjak.
Szóval a vízpumpára figyeljünk oda......ok
Köszi!!!
Nem én cserélem a szíjakat, csak mikor a régi 33-ason csrélte a szerelő, örült a könyvnek, mert így 1szerűbb volt a dolga. A könyvet sajnos odaadtam az Alfához, de sokat nem érne, mert a régi kiadás volt (karbisokhoz), de karácsonyra majd beszerzem ezt az újat és akkor nem foglak folyton zaklatni..... :)
Alulról már próbálkoztam, de nem értem el az izzókat, de akkor majd próbálkozom a rádiófelől is.....
Egyébként már alakulnak a dolgok. Holnap megy a kasztnisokhoz, ott lesz egy hétig, van rajt mit hegeszteni, utána pedig jönnek a szíjak.
Szóval a vízpumpára figyeljünk oda......ok
Köszi!!!
pb_2007-11-23 16:27:30 // 36429



Ha nem olvas6ó szólj, átzavarom mélben. 1-2 dolog, ha a szíj forgásirányos, akkor aszerint rakd fel, ha nem akkor, úgy mintha 1 könyvet olvasnál, tehát balról jobbra legyen a felirat. A feszítőre nem kell kézzel ráhúzni, célszerű néhányx átforgatni a motort, had helyezkedjen be a szíj, és a feszítő. Majd, ha minden jelen van, ezek után lehúzni. Még 1 dologot érdemeés még vezérlés szétszedésekor +nézni a vízpumpát, bosszantó, ha vezérlés csere után esetleg újból szét kell szedni emiatt.

Ha tényleg 92-es a verdád, akkor ilyen kapcsolók vannak benne. balra a ködfészóró, és a ködfényzáró van, asszem a jobbról a 2. a ködfényszóró, az 1. pedig a ködfényzáró. A ködfényszoró műxik helyzetjelzőnél is, a ködfényzáró csak tompítottnál. A jobbon pedig a hátsó ablakfűtés, ill a vészvillogó kapcsolója van.
Hacsak a fűtéskapcsolóknál szeretnéd kicserélni az izzókat, ahhoz nem kell kivenni a kardánboxot. Elvileg hozzáférsz, ha kiszeded a magnót(ha van, vagy a műanyag fiókot), felül a fűtés légbeömlőit, és a mögöttük lévő műanyagokat. Utána be lehet nyúlni a fűtéskapcsolók mögé. Asszem 2-3 izzó van benne. Képet most nem tudok csatolni, mert nincs nálam.)
Bálint2007-11-23 14:32:55 // 36428
pb_!!
Megkérhetlek arra, ha tudsz akkor tegyél fel képeket avezérműszíj-csréről (az alfa-karbantartási könyvedből) légyszives!!
Meg azt szeretném kérdezni, hogy a hátsó ködlámpa melletti kapcsoló, (tehát a baloldali gombsoron, jobbról a második kapcsoló) mit vezérel, minek a kapcsolója?
Ja és még1 kép ha lehetne róla szó, a középonzol szétszedése, a fűtéskapcsolóknál szeretném kicserélni az izzókat.....
Előre is köszönöm szépen!
Megkérhetlek arra, ha tudsz akkor tegyél fel képeket avezérműszíj-csréről (az alfa-karbantartási könyvedből) légyszives!!
Meg azt szeretném kérdezni, hogy a hátsó ködlámpa melletti kapcsoló, (tehát a baloldali gombsoron, jobbról a második kapcsoló) mit vezérel, minek a kapcsolója?
Ja és még1 kép ha lehetne róla szó, a középonzol szétszedése, a fűtéskapcsolóknál szeretném kicserélni az izzókat.....
Előre is köszönöm szépen!
Dekka2007-11-23 10:56:21 // 36427
annyira nem, csak beszeltem tegnap a tulajjal, leveszem a lampat, aztan berakom az egyik otthoni torott rogzitesut hogy a bontoig eljusson majd az autoval :D
pb_2007-11-23 10:37:09 // 36426
Ok. Már cefetekre is szeditek az SW-t?)
Dekka2007-11-23 10:00:55 // 36425
lehet, ma majd ugyis leveszem az sw-rol a lampat,es akkor meglatjuk mennyit kell pucolni
pb_2007-11-23 09:54:13 // 36424
A balosnál nem érdemes cserélni semmit, max annyit, hogy a bontottat szétszeded, kipucolod, majd újra összeragasztod.
HGyuri2007-11-23 09:45:07 // 36423
Srácok, most hogy kiderült, hogy szponzorhiány miatt biztosan nem viszik el az autómat Bamakoba (pedig micsoda humor lett volna...), és nyakamon a jövő évi kötelező biztosítási szezon, ismét napirendre került az autóeladás. Szóval szóljatok, ha valakit érdekel.
Mostanában ritkábban olvaslak Benneteket, tekintve, hogy bővült a család, szóval inkább mélben/telefonon.
Köszönöm mindenkinek!
Mostanában ritkábban olvaslak Benneteket, tekintve, hogy bővült a család, szóval inkább mélben/telefonon.
Köszönöm mindenkinek!
Dekka2007-11-23 09:37:35 // 36422
azt vagom, de sztem siman buracsere lesz a mostanival,hogyha nem lehet szepen kipucolni,vagy elsore nem lathato serules van a buran.aztan megy bele a kszenon, hogy lássak is valamit az uton :D