pb_2008-02-27 08:01:24 // 41821
Az még 1 elég olcsó ár rá. Ha ezeknél van a bibi, akkor jobban jársz, ha rögtön cseréled őket, a javítókészlettel nem érdemes próbálkozni.
pb_2008-02-27 07:59:37 // 41820
Pedig, könnyen ez lehet a vége.
HátvédRomeo2008-02-27 01:06:33 // 41819
Hát ahogy elnézem főhenger+munkahenger 13K.
Hidraulika javító készlet 1.300 Ft. Ez nem drága. Fenti drága. De ha kell hát kell.
Hidraulika javító készlet 1.300 Ft. Ez nem drága. Fenti drága. De ha kell hát kell.
HátvédRomeo2008-02-27 01:01:36 // 41818
Hát igen. Bár én nagyon ovatosan pakoltam, a fokozatokat. Mondtam srácnak Ő isóvatosan járjon vele. Remélem nem kell kuplungot cserélnem most.
pb_2008-02-27 00:46:40 // 41817
Ahogy Ferke is írta javaítani nem nagyon lehet rajta. Ill. 1 módon lehet javítani, akár hidraulika, akár mechanika, csere. A mechanikával kapcsolatban még 1et lehet +nézni a kapcsolóvillát. A hidraulikánál viszonylag könnyen + lehet látni, hogy mi a helyzet, mert, ha folyamatosan fogy a tartályból a fékolaj, akkor 1értelmű a helyzet. Bár a fék még zavaró tényező lehet ilyen esetben. Még 1 baj van ezzel a kuplung nem emel kivel, ez úgy mond 1 láncreakció, Ha, nem emel ki normálisan, akkor már reccsenek a fokozatok, gyorsabban kopik a szinkrongyűrű(ha eddig még nem kopott), darálódnak a kapcsolókörömök, és hüvelyek. Ezenkívül még ott van a váltórudazat, és vaáltókar, ami szintén elősegíti a pontatlan váltást.
HátvédRomeo2008-02-26 22:23:40 // 41816
Holnapra kiderül. Holnap kapom vissza a vasat.
kaibinger842008-02-26 22:17:38 // 41815
köszönöm szépen!
Ferke2008-02-26 22:00:52 // 41813
A kuplungon nemigen tudsz javítani. Ha nem emel ki rendesen, akkor vagy a szerkezet lamellái vannak már túlmaródva, vagy vmelyik munkahengered nem 100-as.
HátvédRomeo2008-02-26 20:03:14 // 41812
Beszámoló váltóügyileg.
Rájöttünk új Alfás Carrárssal mivel már 15 év Alfákat szerel, hogy a kuplungom nem emel ki rendesen. Én is gyanakodtam rá, de hát én 100%-ra nem mondtam ezt.
Remélem tud ill. lehet rajta állítani már mint a kuplungon, hogy emeljen ki rendesen.
Mert akkor sirály, váltómnak nincs baja, ill nem hiszem hogy van. A váltó dekninél folyik az olaj, azt új tömítéssel pótólja. Na meg mivel nem tudom mikor lett olaj cserélve benne cseréltetem azt is.
Rájöttünk új Alfás Carrárssal mivel már 15 év Alfákat szerel, hogy a kuplungom nem emel ki rendesen. Én is gyanakodtam rá, de hát én 100%-ra nem mondtam ezt.
Remélem tud ill. lehet rajta állítani már mint a kuplungon, hogy emeljen ki rendesen.
Mert akkor sirály, váltómnak nincs baja, ill nem hiszem hogy van. A váltó dekninél folyik az olaj, azt új tömítéssel pótólja. Na meg mivel nem tudom mikor lett olaj cserélve benne cseréltetem azt is.
HátvédRomeo2008-02-26 17:48:33 // 41811
Sztorno, még is csak beleöntetem ezt a váltóolajat.
Bocsi Cartársak! :))
Bocsi Cartársak! :))
HátvédRomeo2008-02-26 17:38:15 // 41810
Sziasztok! :)
Van ELADÓ 2 L Mol Hycomol váltóolajam. 1000 Ft./L odaadom. Kell valakinek?
Van ELADÓ 2 L Mol Hycomol váltóolajam. 1000 Ft./L odaadom. Kell valakinek?
Ferke2008-02-26 17:03:53 // 41809
Szééép!:)))
(kár, hogy nem karbis!:)) )
(kár, hogy nem karbis!:)) )
Seriff2008-02-26 13:08:16 // 41808
![](http://farm1.static.flickr.com/84/248305469_c94f492206.jpg?v=0)
pb_2008-02-26 08:12:09 // 41807
Igen, ezeket asszem én is lecserélném.)
HátvédRomeo2008-02-26 01:30:48 // 41805
Hát nekem a pirosnál belül nem tetszik. Az a joystik féle váltógombót hajítanám el a Duna felé innét Kanizsáról előszőr, aztán a kormányt meg a Murába az közelebb van. :-)
HátvédRomeo2008-02-26 01:28:36 // 41804
Hát igen. De ha pl. 200k-ért veszel egy 33-at és rádobsz még 200K- és esetleg akkor tutti lesz, akkor már főnyeremény megy 400K-ból igen király alfa áll össze. Közben meg OFF-ból ma láttam 760K-ért 8 év körüli Dévú matizt. Hát a 2őt össze se lehet hasonlítani.
Én ebből indulok ki. Ja, de igen az a piaci ár a Dévúnál.
Én ebből indulok ki. Ja, de igen az a piaci ár a Dévúnál.
HátvédRomeo2008-02-26 01:25:54 // 41803
Nem ezekre gondoltam az elbontást. Hanem ezeket életben tartani az igazán levertekből. :)
pb_2008-02-26 00:34:26 // 41802
Az összesre, de inkább 1 szorzótényező is kellene elé, ami min 2, de inkább 3.))
pb_2008-02-26 00:31:15 // 41801
Sztem + pont a piros a levertebb, 1/2ig QV, széles kerekek, amit nagyon komál a futómű, stb.
pb_2008-02-26 00:28:33 // 41800
Most mondjam azt, amit szoktam?)) Ez mind hulladék, a reális áruk a béka segge alatt van, még, ha P4 is. Pedig a P4/Q4, az P4/Q4.)
pb_2008-02-26 00:26:19 // 41799
Vagy, még akkor sem.
pb_2008-02-26 00:25:38 // 41798
Sztem nem kell nekünk több bontószökevény.) Ha + mindent elbontunk, akkor nem maradnak ép példányok.)
pityke2008-02-26 00:09:56 // 41797
ezekre a vételárat rá lehet még költeni az tuti : )
HátvédRomeo2008-02-25 23:58:29 // 41796
Ha megnézed a felniket, meg a kasztni, így képről főleg a pirosnál eléggé egyben van ha a motornak másnak van hibája, már az ér ennyit.
Whiteskull2008-02-25 23:58:10 // 41795
Nekünk akik ismerjük őket tényleg nem ennyi a normális ára.
Viszont lassan tényleg beáll a használtautó piac arra az árra, amit ezek az őskövületek tényleg érnek. :)))
Viszont lassan tényleg beáll a használtautó piac arra az árra, amit ezek az őskövületek tényleg érnek. :)))
pityke2008-02-25 23:56:16 // 41794
majd 10 év mulva lesz aszépnek : )
HátvédRomeo2008-02-25 23:55:32 // 41793
Hála ISTEN, legalább occson van Nekünk verda, meg bontott alkatrész ha kell. :))
Sötét színűnek van szépség hibája, de ennyi pénzér, kit érdekel, helyre rakni kész.
Sötét színűnek van szépség hibája, de ennyi pénzér, kit érdekel, helyre rakni kész.
pb_2008-02-25 23:55:15 // 41792
Sztem oka van, hogy nincs áruk. Azért nem ennyi 1 normálisabb db ára, igaz nem is több 100k.
Whiteskull2008-02-25 23:49:46 // 41791
Úgy néz ki tényleg nincs áruk.
Szerintem tartanak is tőlük, és szinte eladhatatlanok.
Szerintem tartanak is tőlük, és szinte eladhatatlanok.
Gróf2008-02-25 20:40:58 // 41789
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00178/00178857t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00178/00178860t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00178/00178858t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00178/00178859t.jpg)
Ezekl mellé kicseréltem a benzincsövet, mert vár viseltes volt, (votl rajta egy törés is) Kipucoltam a szűrőt, lefestettem a tankot és átmostam... Remélem megérte a fáradozást.....
pb_2008-02-25 14:50:33 // 41787
Az LE3 már gyújtáson is nyomja, az ML4.1 pedig, mikor indítozol. A nehézkes indítás előfordul6 rossz nyomásszabályzó miatt is.
kaibinger842008-02-25 14:38:22 // 41786
BuBu.2008-02-25 14:34:16 // 41785
sziasztok
PB neked az ac pumpa hogyan müxik ha gyujtást adsz már nyomatja a benyát vagy csak amikor már inditozol akkor tolja a benzint
azért kérdezem mert nekem a kocka már gyujtáson zizeg de a csiké csak akkor tol benyát mikor már nyekegtetem a motort és nehezen indul be s gondoltam azért mert nem jól müxik az ac
tyüü de bonyolult vagyok:D:D:D
PB neked az ac pumpa hogyan müxik ha gyujtást adsz már nyomatja a benyát vagy csak amikor már inditozol akkor tolja a benzint
azért kérdezem mert nekem a kocka már gyujtáson zizeg de a csiké csak akkor tol benyát mikor már nyekegtetem a motort és nehezen indul be s gondoltam azért mert nem jól müxik az ac
tyüü de bonyolult vagyok:D:D:D
pb_2008-02-25 07:57:51 // 41784
Látom teljesen belebolondultál már a 16vbe, jó is az.)))
Scott2008-02-24 19:41:42 // 41783
Fúrd fel 1.7-re és alakítsd át 16V-re. Annál jobb tuning nincs :))
Barni1472008-02-24 16:10:07 // 41782
Keresek 1.6 boxer tuning eprom tartalmat . HA van valakinek ne tartsa magában. !!!
pb_2008-02-24 16:07:12 // 41781
2 kerékhajtás után jött az összkerékhajtás, ezt így kell nézni.)) Igaz, azt már, csak csöndben jegyzem +, hogy a 33as nem nevezhető klasszikus összkerekes autónak. De ez nem zavaró tényező abban, hogy 1 külső szemlélődőnek ne említse + az mber ezt a tulajdonságát a verdának, mire annak leesik az álla.)))
pb_2008-02-24 16:00:01 // 41780
De jobb, mint a gyárilag készített.))
pb_2008-02-24 15:59:18 // 41779
+ még nem árt, ha még néhány dolgok átalakítasz ezek mellé.)
pb_2008-02-24 15:57:19 // 41778
THX az Lérhetőséget! Kardánkeresztet a Bárdiban is lehet venni, vagy méret alapján, vagy szétszeded, és összelegozol annyi jót, amennyi kell. A vezetőcsapágyak ilyen korban már Lfáradnak, aztán kanyarban Lkezd kolompolni a kardán, viszkó dettó ugyanez. Jaja, ha karbis 16v, akkor 45-ösöket kell ráfaragni. Igaz, hogy Lzabálja az mber gatyáját, de cserébe lép is, valamit, valamiért.)) Ha szerencséd van, akkor kifog6sz 1 normálisabb dbot is ennyiért. A tuning zsigák nem rosszak, az biztos.)
Gábor332008-02-24 15:12:56 // 41777
Polirozás megcsinálom,de nem szedek ki a csatornákbol. Létezik Alfa-hoz is fokolt tengely,állithato vez. kerék,acél lendkerék stb. Ezekkel csak egy a bibi az áruk horror! Egy komplett motor kb 400.000ft lenne! Otthon meg nagyon nem érdemes kisérletezni,mert dolgozol vele egy csomot és eggyáltalán nem biztos hogy jo lesz. A Lada-val is az a baj,hogy a komolyabban tuningolt motor aránylag hamar széthullik.Nekem semmi gond nem volt a Lancia motorral,teljesen gyári volt,inkább a válto,futomü,diffi,kardán fogyott gyorsan.Meguntam,hogy állandoan szerelni kellet,amugy nagyon szerettem mert jot lehetett vele csapatni.Okozott pár meglepetést a lámpás rajtoknál.Ebböl mondjuk az következne,hogy egy Alfa 75-re váltok,de még is 33 lett belöle.Azonnal megszerettem a boxer hangot,meg manapság már kevés van belöle.Szoval megprobálom minél jobbra összehozni és azért amit lehet megcsinálni tutira.
kesa2008-02-24 14:08:50 // 41776
A polírozás már nem számít olyan jónak! Helyette jobb a finom felületre szemcseszórt / homokszórt felület, amit egyébként előbb valóban érdemes simára felcsiszolni.
Andorka2008-02-24 14:04:58 // 41775
Gábor,
A hengerfej tuningnál alap, hogy a ki-és leömlő csatornákat polírozzák. Ezt meg lehet csinálni házilag is, komolyabb műhely nélkül. Síkolással (köszörülés) lehet a kompressziót növelni, szívómotoroknál ez is segít, viszont akkor a 98-as a minimum benzin, alacsonyabb oktánszámnál már kopog a motor...
A szelepek cseréje jöhet ezután, nagyobb átmérőre (ehhez kell a csatornák kibővítése is, és ehhez jöhet a nagyobb átmérőjű leömlőcsonk). Komolyabb művelet a vezérlés módosítása (szelepek benyitási idejét és a löketük hosszát lehet változtatni), de ehhez már komolyabb előkészületek, számítások kellenek. (de a Ladához pl Havassy igen jó kit-eket árul)
Alfához is biztos lehet ilyet bütykölni, de ehhez sok éves/évtizedes tapasztalatokkal rendelkező szerelőműhely kellene...
A hengerfej tuningnál alap, hogy a ki-és leömlő csatornákat polírozzák. Ezt meg lehet csinálni házilag is, komolyabb műhely nélkül. Síkolással (köszörülés) lehet a kompressziót növelni, szívómotoroknál ez is segít, viszont akkor a 98-as a minimum benzin, alacsonyabb oktánszámnál már kopog a motor...
A szelepek cseréje jöhet ezután, nagyobb átmérőre (ehhez kell a csatornák kibővítése is, és ehhez jöhet a nagyobb átmérőjű leömlőcsonk). Komolyabb művelet a vezérlés módosítása (szelepek benyitási idejét és a löketük hosszát lehet változtatni), de ehhez már komolyabb előkészületek, számítások kellenek. (de a Ladához pl Havassy igen jó kit-eket árul)
Alfához is biztos lehet ilyet bütykölni, de ehhez sok éves/évtizedes tapasztalatokkal rendelkező szerelőműhely kellene...
Gábor332008-02-24 13:24:00 // 41774
Gyöben kérdeztem. Valami utángyártott de állitolag megbizhato,ha kell akkor 2 napon bellül szálitják. A bolt tel. száma:06-96-524-744 kopo-cop kft. Náluk szoktam alkatrészt venni,mert álltalában tudnak segiteni mindenben. Mondjuk a kardán keresztem talán az eggyetlen kivétel,mert még karácsony elött rendeltem meg és nem akar megérkezni. Lassan most már ki kell vennem az egész kardánt,mert elég szar a vezetö csapágyam. Végül is nekem a gumiágy van szétrepedve,amiben a csapágy van,na mondjuk ezt sem volt egyszerü szerezni,de végül is meg van.Nam szeretném visszarakni a régi keresztet,ugyhogy még várok az ujra. Tudom,hogy nem volt karbis 16v,de meg lehet oldani,elvileg a 40-es karbik tudják etetni,de az igazi az a 45-ös lenne. Csak hát nálam megint az anyagiak miatt nem lett semmi a 16v motorbol,mert a hulladékért is 40.000-50.000 ft kértek.Olaszbol meg még drágábban hoznának,tehát marad az 1.5 motor,ebböl kell valamit csinálni. Mennyivel egyszerübb volt a Zsiguli,fogtad a 2,0 Fiat vagy Lancia motort és készen is volt a tuning. Nekem igaz csak 1,6 Lancia motorom volt,de nagyon ütös lett vele.Egyböl 105 le-s lett és ehez jött a hátsokerék hajtás.
pb_2008-02-24 12:44:22 // 41773
Gábor332008-02-24 09:39:48 // 41772
Üdv mindenkinek! Igen,amit emlitettem az a gyári 16v leömlö ára.Szerintem ez kezdetnek jo lesz a folytatást pedig legjobb lenne kor anyagbol megoldani az tuti tartos lenne. Hát igen a keresztmetszetröl senki sem mond konkrétat,tudom hogy igazábol az lenne a tuti,ha a hengerfejben is böviteném a szivo-kipufogo csatornákat. De ugye mekkora átmérö legyen?Ha sokat veszek ki akkor még roszabb lesz. Tehát mivel nem tudom megfizetni a hengerfejek tuningolását marad a gyári méretü csatorna és ahoz lesz csinálva a kipuff rendszer. Tekintettel arra,hogy felesleges jo hengerfejem sincs,amin lehetne kisérletezni. Örültem,ha a 4db hengerfejböl tudtam 2db jot összehozni.Egyébként szivesen tuningolnám,mert kiváncsi vagyok,hogy menyit lehetne kihozni belöle. Nekem a 16v motor kellene,de csak is karbival,de ugye olyan nem volt igy hát marad az 1,5-ös.
Online tag
2
Vendég2
452