pb_2008-07-27 22:54:39 // 47421
Sztem hozd át Zéhez, mjad kipróbáljuk ott.))) Amúgy mi volt a pöti malőr?
HátvédRomeo2008-07-27 22:54:29 // 47420
1.4-ben is át lehet. Cimbim volt kollégám átállította 1x mikor beszart a lambdája.
pb_2008-07-27 22:53:05 // 47419
Mert soha nem jársz arrafelé.)
Ferke2008-07-27 22:46:58 // 47418
Pötimalőre megoldva! Olyan váltó van a cas alatt, hogy ihajj! El sem hiszem! Kúúvajó lett! Ki gondolta volna, hogy az az ezer éves váltó így egyben van. Nem tudtam sehogyse megreccsenteni a kettesemet, pedig, nagyon próbáltam. Na, most nem kicsit örülök!:)))
Ferke2008-07-27 22:41:58 // 47417
Ááá, erről meg lemaradtam...:( Látom, jó volt!!!:)
ANGER2008-07-27 22:13:48 // 47416
Köszi!
Majd valamelyik nap nekiugrok a méricskélésnek.
A szűrőt csak azért hoztam fel,mert ha netán mégis a szívásnál durrog akkor a szűrőknek eltérő a hangja és akkor tutira megtudom,hogy honnan jön a hang.
De sajna tuti a hengerektől jön,mert volt amikor odahajóljtam,és pont akkor puffogott 1et.
Na majd megosztom a mért adatokat!
Hali.
Majd valamelyik nap nekiugrok a méricskélésnek.
A szűrőt csak azért hoztam fel,mert ha netán mégis a szívásnál durrog akkor a szűrőknek eltérő a hangja és akkor tutira megtudom,hogy honnan jön a hang.
De sajna tuti a hengerektől jön,mert volt amikor odahajóljtam,és pont akkor puffogott 1et.
Na majd megosztom a mért adatokat!
Hali.
pb_2008-07-27 22:09:12 // 47415
Ja, csak nálad LE3.2 van, a 92es 1.4ben pedig IAW. Bár, azért arról sem vagyok +győződve, hogy az LE3at át lehet állítani.
HátvédRomeo2008-07-27 22:05:58 // 47413
Át lehet. Nálam is át volt. ha jól tudom.
HátvédRomeo2008-07-27 22:03:03 // 47412
Én összejátszottam. Tekergettem "jó" irányba :) Gyújtás+ aztán mondtam az instrukciót a szerelőnek akinél épp voltam, meg persze tekertem én is feljebb. :-)) Szép korszak volt.
pb_2008-07-27 21:55:17 // 47411
Érdekes, az valamilyen mechanikai problémára utal6. Ha csinálja, akkor teljesen mind1, hogy milyen xűrő van rajta.
Marad6unk, de nem biztos, hogy tudsz, majd vele mérni. Járó motornál kell csinálni. A motortérben kell lenni 1 csatlakozónak(nálam 2db van, de 1nek jelölik), onnan 1 ibolyakék vezeték megy a vezérlő 29es lábára.
Na, az nem ilyen 1xű.) A vezérlőt resetelni kell, hogy legyen lát6ó jele az ilyen mókáknak. De, ha lehúzod a Lt, akkor ügy fogja venni a vezérlő, hogy nincs, vagy rossz, és középértéket fog venni, és úgy fog működni, de valószínűleg ezt a kódót L fogja tárolni. Inkább át kéne állítani, ha lehet 1általán, Lszonda nélküli módra.
Marad6unk, de nem biztos, hogy tudsz, majd vele mérni. Járó motornál kell csinálni. A motortérben kell lenni 1 csatlakozónak(nálam 2db van, de 1nek jelölik), onnan 1 ibolyakék vezeték megy a vezérlő 29es lábára.
Na, az nem ilyen 1xű.) A vezérlőt resetelni kell, hogy legyen lát6ó jele az ilyen mókáknak. De, ha lehúzod a Lt, akkor ügy fogja venni a vezérlő, hogy nincs, vagy rossz, és középértéket fog venni, és úgy fog működni, de valószínűleg ezt a kódót L fogja tárolni. Inkább át kéne állítani, ha lehet 1általán, Lszonda nélküli módra.
ANGER2008-07-27 21:36:22 // 47410
Üdv!
Sajna nem a szívócsőben,inkább a hengereknél hallom!
1-3 hengerről van szó.
Vissza fogom tenni a gyári szűrő egységet,mert most direkt van fent,igaz a gyárival is durrog,de ha netán a szívócsőben durrog,akkor lesz hang különbség.
Maradjunk inkább az egyszerű mérőműszernél.
3 vezeték van,melyikre kell rámérnem,és járó motornál kell?
Én két vezetéken mértem feszkót,az 1ik 12volt a másik 14 v közt mozgott.
Ilyen kis feszültséget nem találtam!
Egyébként járó motornál ha leveszem a lambda csatiját nem reagál a motor a különbségre!
Sajna nem a szívócsőben,inkább a hengereknél hallom!
1-3 hengerről van szó.
Vissza fogom tenni a gyári szűrő egységet,mert most direkt van fent,igaz a gyárival is durrog,de ha netán a szívócsőben durrog,akkor lesz hang különbség.
Maradjunk inkább az egyszerű mérőműszernél.
3 vezeték van,melyikre kell rámérnem,és járó motornál kell?
Én két vezetéken mértem feszkót,az 1ik 12volt a másik 14 v közt mozgott.
Ilyen kis feszültséget nem találtam!
Egyébként járó motornál ha leveszem a lambda csatiját nem reagál a motor a különbségre!
pb_2008-07-27 20:51:11 // 47409
Sejtettem, hogy így fog járni.))(((
pb_2008-07-27 20:50:01 // 47407
Zé.2008-07-27 20:46:43 // 47406
Beszéltem Ferkével és pötiproblemvan a váltó prjektel.
pb_2008-07-27 20:35:14 // 47405
26osm jelenleg nincsen.) Majd yövő 7en, úgyis megyek arra, néhányx.))
pb_2008-07-27 20:33:55 // 47404
Azt nem igazán szereti a motor.)
pb_2008-07-27 20:32:36 // 47403
Arról beszélgettünk.)) Ha, az Lőgyújtást Lnyomod +ba, akkor alapjáraton, és kis fordulaton, szépen Lhal a motor. Ha a keverékszabályzó csavarral játszol, akkor szted mi történik?) A benzint, és a levegőt is növelni kell, különben felborul az 1ensúly.)
ANGER2008-07-27 20:13:28 // 47401
Üdv!
Hát nem tudom,de már kezd aggasztó lenni a dolog,mert félek,hogy nagyobb a bibi!
Hát nem tudom,de már kezd aggasztó lenni a dolog,mert félek,hogy nagyobb a bibi!
HátvédRomeo2008-07-27 17:22:02 // 47400
Utógyújtás talán?? De mér??
Kimérésben sajna nem tudok segíteni.
pb_, Ferke, Szegecs!!
Kimérésben sajna nem tudok segíteni.
pb_, Ferke, Szegecs!!
ANGER2008-07-27 17:17:17 // 47399
Üdv Mindenkinek!
1 kis segítséget kérnék,ugyanis szeretném kimérni a lambdát,de nem tudom a módját!
Elkezdtem mérni,de ahol mutatott feszkót ott mindíg 12-14 volt -ot mutatott!
Túl sokat durrogott az 1-3as hengernél!
Amikor gázt adok akkor csinálja 3e fordulat alatt!
1 es fokozat gázadás durr előfórdúl,hogy 2x is egymás után!
3e fölött kifogástalan,ülésbe süppedősen húz! :-)
1 kis segítséget kérnék,ugyanis szeretném kimérni a lambdát,de nem tudom a módját!
Elkezdtem mérni,de ahol mutatott feszkót ott mindíg 12-14 volt -ot mutatott!
Túl sokat durrogott az 1-3as hengernél!
Amikor gázt adok akkor csinálja 3e fordulat alatt!
1 es fokozat gázadás durr előfórdúl,hogy 2x is egymás után!
3e fölött kifogástalan,ülésbe süppedősen húz! :-)
Zé.2008-07-27 14:10:04 // 47398
Péjbéj! megjött a 21ledes fejlámpád! djere át érte!
26colossal...
26colossal...
HátvédRomeo2008-07-27 14:00:15 // 47397
Volt olyan utógyújtásom, hogy leállítotam a motort azt még járt 3 másodpercig. Hi-hi:DD
HátvédRomeo2008-07-27 13:56:50 // 47396
Karbison??? Előgyújtást állítasz +-ba meg több levegő, és benya szint és jobban megy. nem a Co-t állítattam az nem érdekel. Nem vagyok én környezetvédő! :DD Az mindíg több volt mint kellett bőven.
BuBu.2008-07-27 13:32:35 // 47395
légszürüre gondolsz???
pb_2008-07-27 12:21:18 // 47394
Ha Te mondod, akkor biztos úgy is van.DD
pb_2008-07-27 11:35:46 // 47392
Nem árt neki a több levegő, mert csak befullad a motor. Vannak 1edileg írható motorvezérlések, de azok horror árban vannak, ha, már ennyit költenék 1 motorra, sztem én azt a vitrinben tárolnám.))) Ha 1x ilyenre adnám a fejemet, akkor lehet nem őket választanám, de leginkább magam csinálnám.
pb_2008-07-27 11:31:42 // 47391
Ne is mondd.DD
Azért kíváncsi lennék Föckösre, hogy fog ma szerelni.))) Felcseréli a generátort a klímakompresszorral, azt majd néz bután, hogy mi is van.DDD
Azért kíváncsi lennék Föckösre, hogy fog ma szerelni.))) Felcseréli a generátort a klímakompresszorral, azt majd néz bután, hogy mi is van.DDD
pb_2008-07-27 11:29:59 // 47390
Sör, az volt, +mozgékonyak.D
Mit lehet tudni.))
Az LMM leginkább semmit sem, nem ő lesz a szűk keresztmetszet.
Mit lehet tudni.))
Az LMM leginkább semmit sem, nem ő lesz a szűk keresztmetszet.
pb_2008-07-27 11:28:05 // 47389
Nem tudom, én nem voltam ott, csak futottam.)))
Viszont 1et tudok, ha gyári a konfigod, és Lállítgatod a gyújtást, + a COt a gyári értékről, azzal többlet teljesítményt nemigen fogsz Lérni, max mentális lovakat kapsz.) Sőt, ha szerencséd van még szarabb is lesz, mint volt.
Viszont 1et tudok, ha gyári a konfigod, és Lállítgatod a gyújtást, + a COt a gyári értékről, azzal többlet teljesítményt nemigen fogsz Lérni, max mentális lovakat kapsz.) Sőt, ha szerencséd van még szarabb is lesz, mint volt.
Gábor332008-07-27 10:33:25 // 47388
Üdv mindenkinek! Hát igen,ha több a benzin,akkor több levegö is kell. Ezért irtam,hogy tuning motoroknál gyakori megoldás,mert ott már fokolhato a vez.tengely,nagyobbak a szivo-kipufogo csatornák és álltalában teljes mértékben irhato a motorvezérlés elektronikája pl MOTEC motor vezérlés,amit akár üzem közben is irhatsz egy laptoppal az anyos ülésröl. Láttam már ilyen motorvezérléssel és 8db benzin befecskendezövel motort,az tényleg fullos volt! Ezeket kifejezetten sport célra fejlesztik ezért az áruk is horror. Megcsinálhato igy a boxer is de szerintem nem ér annyit az egész. A DCS tuningnál megcsinálják de maga a motorvezérlés olyan 200.000ft lenne plusz az átalakitás,hogy használhato is legyen a dolog. Nekem ezért maradnak a karbik a motoron,azokat tudom magam állitgatni.
Scott2008-07-27 09:46:10 // 47387
Óóóó a fejem.... Megyek is vissza aludni....
BuBu.2008-07-27 03:17:30 // 47386
pb_ látom télleg sok volt a sör:D:D:D:
szerinted ha tudnám hogy hogyan kapjon airt akkor megkérdeztem volna hogy lehete ijet csinálni?????
épp az a bajom hogy nem tom hogy az lmm mitt szoll ehez a dologhoz:D:D
szerinted ha tudnám hogy hogyan kapjon airt akkor megkérdeztem volna hogy lehete ijet csinálni?????
épp az a bajom hogy nem tom hogy az lmm mitt szoll ehez a dologhoz:D:D
HátvédRomeo2008-07-27 01:39:52 // 47385
Mit gondolsz hogyé szoktam győzedelmeskedi a 1.2-es boximmal 1.6 OFF-fosok ellen?! :DDD
Apám tudta nélkül állítgattam a benya meg levegő mértéket, meg stikába állítattam a gyújtást rajta valakinél. azt mikor ment vele melózni jött haza.
- Te gyerek ez a verda má megen iggen megy, baszogattad megen??
- Ééén?? Dehogy. Csak kigyit megküldem a kipuffot kiégessem. Biztos attól megy jobban.
- Lóf@sz Fiam engem ne baszó át.
Fater felnyitotta a motortetőt azt megnézte a levegő csavart. Megjegyezte hogy állt.
Meló helye mellett volt az Alfa szalon-szervíz ott meg levitte műszak közbe azt megnézette.
Én MEG BUKTAM LE! :DDDD
Apám tudta nélkül állítgattam a benya meg levegő mértéket, meg stikába állítattam a gyújtást rajta valakinél. azt mikor ment vele melózni jött haza.
- Te gyerek ez a verda má megen iggen megy, baszogattad megen??
- Ééén?? Dehogy. Csak kigyit megküldem a kipuffot kiégessem. Biztos attól megy jobban.
- Lóf@sz Fiam engem ne baszó át.
Fater felnyitotta a motortetőt azt megnézte a levegő csavart. Megjegyezte hogy állt.
Meló helye mellett volt az Alfa szalon-szervíz ott meg levitte műszak közbe azt megnézette.
Én MEG BUKTAM LE! :DDDD
pb_2008-07-27 01:29:37 // 47384
Vagyis, hogy adsz neki?)
pb_2008-07-27 01:28:49 // 47383
Az is több, mint a semmi.))
BuBu.2008-07-27 01:28:22 // 47382
ez volt az eredeti kérdés:D:D:D
pb_2008-07-27 01:28:13 // 47381
Ezt, ne tőlem kérdezd.))
pb_2008-07-27 01:27:37 // 47380
Ha több benzint adsz neki több levegőt is kell adnod. Mindig a szűkeresztmetszet számít.))
HátvédRomeo2008-07-27 01:27:34 // 47379
Mi meg mini talit tartottunk Kanizsán. 2-en voltunk azé boxeresek. :DD
HátvédRomeo2008-07-27 01:26:43 // 47378
Faszé lakom én itt a prélin??? :-)))
pb_2008-07-27 01:26:01 // 47377
A legnagyobbak.DDD
Igaz műszakvezető nem volt, hacsak Fcks nem lehet annak nevezni.DDD
Igaz műszakvezető nem volt, hacsak Fcks nem lehet annak nevezni.DDD
HátvédRomeo2008-07-27 01:26:00 // 47376
Én IE párti vagyok, de most azt mondom ebbe az estben a karbis a favorit, ha erről van szó, mert lehet levegőt állítani, meg persze ott nem elektromos AC van. Mint tudjuk. Bár lehet arra is elektromosat biztergálni.
pb_2008-07-27 01:24:27 // 47375
+ nem is gyári tengelyek, és levegőcsatornák.)
pb_2008-07-27 01:23:30 // 47374
Sztem, pont a Sprintedbe való, a neonnal 1ütt.)))))))))))))
pb_2008-07-27 01:21:52 // 47373
Ez rendben, és levegőt, hogy adol neki?)
pb_2008-07-27 01:20:42 // 47372
Talán holnap lesz annyi lelkiRőm, hogy lefényképezzem.). Az 1. lökös problémát viszonylag könnyű +oldani.)