pb_2008-09-14 00:07:28 //
49121
Parancsolj:
))
pb_2008-09-14 00:03:11 //
49120
Úgy van, ahogy Whiteskull kolléga úr mondja. Pl a gyújtási sorrend is tükrözi, hogy mikor melyik hengerben történik a robbanás.
pb_2008-09-14 00:00:07 //
49119
Nyugodtan lehet itt is kezdeni.))
pb_2008-09-13 23:55:40 //
49118
Volt ilyen, és olyan is gyárilag.)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00215/00215591t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00215/00215592t.jpg)
én már láttám:D nagyon baba! biztos nem hangos:D
Zoli332008-09-13 19:06:52 //
49116
HÉÉÉ!
van
itt olyan amit n mondtam!föntről a 4. képen! ott pont az a helyzet mint ami én gondoltam ki! mellesleg megint saját vélemélny nem nagyon értem hogy hogy van mert nálam 2 trafó van, és ugy 1 trafóról mennek az 1mással szemben lévők, akkor ez most hogy van? és nincs gyujtáéselosztó csak a 2 trafó amibe 2-2 szál megy a + meg ugye a - akkor most mivan????=0
van valami kép hoigy hogy kellene kinéznie? és akkor ugy gondoltad hogy levágni a régi csőtöt és a csatlakozó fülre(ami a hengere megy) arra már 24ösöset? aztán onnan miesfajta hajlítás szükségeltetik? meg hol fussanak össze az 1 oldalon lévők aztán az egész meg ilyesmik infó kellene nekem!
pb_2008-09-13 13:52:47 //
49113
Francokat, csak már úgy be voltam nyomva, hogy hazajönni is alig tudtam, aztán persze délLőtt nagyon beteg voltam.)))
kesa2008-09-13 12:58:50 //
49112
Tulajdonképpen a vezérlés eltolásával meg lehetne oldani, bár ahhoz a gyújtást is át kellene variálni, de nem hiszem, hogy kocsinál lenne értelme.
Igen, én is abból indulok ki a saját ötleteimmel kapcsolatban, hogy a gyárban valószínűleg nem voltak butábbak nálam. :))))))))))
értem akkor valszeg jó az elrendezés igy a kipufogónak:)
(őőő nekem is feltünt hogy nemlátni a jobb oldalt:)
A négyütemű négyhengeres motorban minden henger különböző ütemben van az adott pillanatban. Szívás-sűrítés-robbanás-kipufogás. 2-2 henger egyszerre mozog, de különböző ütemekben vannak. szívás-robbanás és sűrítés-kipufogás.
Ezen meg azért nem látszik, mert a jobb oldali részt nem mutatja. :)))
jó! igazatok lehet! csak ennyit láttam:
![](http://static.howstuffworks.com/gif/engine-flat-4.gif)
akkor jah mert ebből az nem derül ki de ha ti mondjátok akkor biztos ugy van:)
akkor visszaszivok mindent amit irtam az elképzelésemről:(
Nem robban egyik henger sem egyszerre a másikkal. Az egymással szemben lévők különböző ütemben vannak, így pl. amikor az 1-es henger gyújt, akkor a 3-as a kipufogási ütemének a végén van, és kezdi a szívást.
hát az 1mással szemben lévők mennek 1 ütemben...tehát azok 1xre robbannak aztán kipufognak. akkkor szerintem jobb lenne mert nem zavará be 1ik a másikat szerintem!
kesa2008-09-13 02:23:42 //
49104
Máris végeztél, vagy csak felszaladtál védőitalért / szerszámért :)?
kesa2008-09-13 02:23:42 //
49103
Máris végeztél, vagy csak felszaladtál védőitalért / szerszámért :)?
kesa2008-09-13 02:22:04 //
49102
Négyütemű négyhengeres motornál egy időben csak egy henger puffant. Kivéve a big-bang blokkokat, de az más tészta.
Hogy a gázlengések hogyan jobbak, a jelenlegi kialakítással, vagy szemben átkötéssel, azt nem tudom. Szerintem a tuningot nem itt kell kezdeni, hanem összehozni egy valóban jó állapotú motort, egy normális kipuff rendszerrel. A túl nyitott rendszer nem jó a motornak és a teljesítménynek sem.
Na erre mégg reagálok mielőtt lépek. Mér haragudnánk? :-))
A kipufról meg: Sztem érdekes hangok jönnének ki. Sztem, de nem tudom.
Plusz a szembe lévő hengrek mozdulnak egy irányba ha jól tudom, szóval lehet gebasz lenne. Mondom ezt én is éjje. Át kéne gondolnom rendesen, de most kajálok majd holnap. :))
na most megint saját elképzelés következik, figyelem:
az én logkikám alapján az jön ki hogy jobb lenne ha a leömlők nem az 1más melletibe mennének 1x össze hanem a szembelévők mennének 1másba és utánna a két-két szembelévő 1be mert azok elvileg 1xre puffanak és szerintem az jobb lenne:S no de ha nem jót mondok akkor nemharagudni ezt csak én gondoltam hirtelen igy éjféltájt igy:)
pb_2008-09-12 23:55:47 //
49099
Vastagabb csőre, és más hajlításúra.)
pb_2008-09-12 23:54:52 //
49098
Ez a fanatizmus.)))
de a gyári is ugyanez...akkor a leömlőt mér kéne kicserélni?mert az vékonyabb?
pb_2008-09-12 23:49:03 //
49096
4-2-1 középdob, végdob.
pb_2008-09-12 23:47:55 //
49095
Persze, 1koron, még ilyenkor ment vissza a motor bs2be, vagy ilynkor kezdtük leszedni a váltót 20.a Lőtt.))
pb_2008-09-12 23:46:42 //
49094
Ahogy gondolod.)
pb_2008-09-12 23:46:07 //
49093
Ha jó a gyári kat visszarak6od.
mellesleg a leömlőt hogy képzelted? hogy a 4 hengertől a leömlő 1 helyen megy össze és nem 1. kettőbe aztán a 2 1be:P? meg akkor gondolom ha már megcsinálom akkor levágni az eredeti illesztéseket rádobni az ujj csőre őket és akkor végig 1 ujj rendszert kialagítani:)(amiben már benne van valami vagy középdob,vagy a kati + a sportkipuffom:)
Nem jön le a lökös csavarom sehogy. Valamikor levágatom a picsába. Ma néztem egy rendes anya bővel elfér.
de végülis azzal jobb eredmény érek el mint a gyári kattal? mert ám ha nagyon nem számottevő akkor nem bajlódok vele hanem visszarakom mer megnéztem és nem csörög-zörög benne semmi so jó a cucc:)
Azt úgy is látod, hogy a vas már mozdul mikor hajlítod.
pb_2008-09-12 23:38:37 //
49087
Bassza + még szerelnem kéne, de kedv nem sok van hozzá.))
pb_2008-09-12 23:36:45 //
49086
Tegyél bele homokot, és csőhajlító, vagy láng.))
pb_2008-09-12 23:35:51 //
49085
Kőzetgyapot + perfor cső.
nem az áldozattal van a baj, hanem hogy megtapsolnám magam ha el tudnám görbíteni a 45ös kipuff csövet beraktam 2 fa közé 1 2mes darabot azt ráugrottam meg sem hajlott:S pedig az kipufogócsőőnek készült...esetleg ha lánghegesztővel megmlegíteném akkor tuti engedne csak ha meg túlmelegítem az gáz...:P
végülis 1 átmenő dob miből áll?
pb_2008-09-12 23:28:37 //
49082
Áldozatok nélkül nincs Redmény.)))
pb_2008-09-12 23:27:26 //
49081
Sport kat, humbuk dolog, akkor tedd vissza a gyárit, vagy csinálj helyette átmenő dobot.
pb_2008-09-12 23:25:49 //
49080
A 16vnek 50 a gyárija.
naja:) de azt már nemtom ki csinálja meg nekem:S mert hogy én nem fogom itt hajlítgatni a 45ös csövet az tuti:P
de a lényeg hogy amit linkeltem olyan kell nekem és a sportkatalizátorral mi a helyzet? az nem ad elegendő folytást meg azzal talán a vizsgán is átmegy a cucc:)
pb_vel azt beszéltük, hogy 45 az még ok.
1.7-nél 50 max.
pb_2008-09-12 16:14:15 //
49076
Szerelőkre sose halgass. Az 50es jó lenne neked, de akkor már hajts rá leömlőt is.
pb_2008-09-12 16:12:21 //
49075
Inkább menjél L, 1 bontóba, és gubizzál 1 jó állapotú átmenő középdobot, az jó lesz lángfogónak. A hangorkánt pedig nem kell ecsetelned, néhányan már hallották bs1est, bár sztem most nem az igazi a hangja.)
pb_2008-09-12 16:06:53 //
49074
Kevés, tegyél rá 1 középdobot is. Úgy jó lesz.
pb_2008-09-12 16:06:13 //
49073
Akkor húzzál bele!))
az enyémen
EZ van remélem ez jó 1nek.