pb_2009-05-05 12:54:42 // 61419
Alapjáraton akarod +torolni?DD
pb_2009-05-05 12:51:24 // 61418
Összeszeded magad, szépen kicseréled, nem 1 nagy kaland.))
BuBu.2009-05-05 12:42:56 // 61417
egy ilyen is tervben van már :D:D:D:D:D
BuBu.2009-05-05 12:40:33 // 61416
megtorlás majd akkor lesz ha lesz alapjáratom rendessen:D:D:D
Dekka2009-05-05 12:32:29 // 61415
tudom, de Z mondta h ha veszunk is munkahengert, cserelni nemfogjuk tudni,mert o nem fog raerni :S
Dekka2009-05-05 12:08:59 // 61413
tudom, de a bal hatso munkahenger egyik fele bevan allva :(
pb_2009-05-05 12:05:22 // 61412
Pedig dobfékesre könnyebb kfet csinálni.))
Dekka2009-05-05 11:59:22 // 61411
nem nagyon mukodj volt, de aztan azert eletre leheltuk, kezifekem igyis csak mutatoba van :D de legalabb mar van rendes fekhatas :))
pb_2009-05-05 11:57:49 // 61410
Mi van a hátsó fékkel? Lintézzem, hogy beleférjen?)))
Dekka2009-05-05 11:28:41 // 61409
jah, hátsó fék miatt kerestelek de megoldottuk,ma megyek at az utcadisszel zolihoz,gyors atnezesre,bar elvan havazva....remelem azert egy 20 perc belefer
pb_2009-05-05 11:25:26 // 61408
Matricával is lehet még utcadísz.DD Sikerült Lintézni?
Tegnap kerestél, csak nem voltam tel közelben.
Tegnap kerestél, csak nem voltam tel közelben.
Dekka2009-05-05 11:20:57 // 61407
holnap nagy nap lesz,remélhetoleg megszunik az utcadisz statusz :)
pb_2009-05-05 11:16:53 // 61406
A +torlást nem így kell alkalmazni.DD
pb_2009-05-05 11:16:10 // 61405
Biztos Lakadtál 1 csehóban.DD
BuBu.2009-05-05 11:06:53 // 61404
:))))
és a poén hogy itt van az utca sarkán egy kút kb 100 méter de lehet, hogy 150
rájöttem hogy nem lustaság csak tudod az autóm inni inna menni meg nem akar most fenyítés van amíg nem megy addig nem iszik:):D:D:D:D
és a poén hogy itt van az utca sarkán egy kút kb 100 méter de lehet, hogy 150
rájöttem hogy nem lustaság csak tudod az autóm inni inna menni meg nem akar most fenyítés van amíg nem megy addig nem iszik:):D:D:D:D
Dekka2009-05-05 10:57:44 // 61403
ezt senki nem is vonta ketsegbe :)
BuBu.2009-05-05 10:41:07 // 61402
azért poén hogy tegnap este óta még nem jutottam ki a benya kútra egy kannával:D
lusta vagyok:):)
lusta vagyok:):)
pb_2009-05-05 00:09:51 // 61401
De még abből is, valami vad változat.DD
Haddel2009-05-05 00:05:56 // 61400
Jaja ez tényleg vmi szpesöl edisön lehet :DDD
pb_2009-05-04 23:59:21 // 61399
NIncs mit, bár sokkal Lőrébb nem vagy vele.
pb_2009-05-04 23:58:42 // 61398
Marha érdekes autód van.)(
Haddel2009-05-04 23:51:38 // 61397
ÁÁ nem olyan családból származom én!:DD
BuBu.2009-05-04 23:38:18 // 61396
ne kötekeggyéééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
Haddel2009-05-04 23:11:09 // 61395
Igy legalább keveset fogyaszt :))
BuBu.2009-05-04 19:18:21 // 61394
igazából két fojtószeleppel is próbálkoztam már ....
amivel vettem az autót (volt alapjárat)
és a sajátommal (szintén volt alapjárat)....
most kipróbáltam hogy lezártam azt a rohadt szelepet,
erre nem tom kipróbálni mert elfogyott a banya most sétálok egyet a kútig:D:D:D:D
amivel vettem az autót (volt alapjárat)
és a sajátommal (szintén volt alapjárat)....
most kipróbáltam hogy lezártam azt a rohadt szelepet,
erre nem tom kipróbálni mert elfogyott a banya most sétálok egyet a kútig:D:D:D:D
gab552009-05-04 18:01:23 // 61393
BuBu!
Cimbi most mondott még egy lehetőséget:
Elképzelhető, hogy a fojtószeleped van kikopva, és ezért falsot szív a tengelynél, de a fojtószelepházat is kikoptathatta. Ezek szoktak szerinte még 1-2 mp-enkénti fordulat változást okozni.
Ha ez sem, akkor nincs több tipp.
Sok sikert!
Cimbi most mondott még egy lehetőséget:
Elképzelhető, hogy a fojtószeleped van kikopva, és ezért falsot szív a tengelynél, de a fojtószelepházat is kikoptathatta. Ezek szoktak szerinte még 1-2 mp-enkénti fordulat változást okozni.
Ha ez sem, akkor nincs több tipp.
Sok sikert!
BuBu.2009-05-04 17:01:44 // 61392
neked is köszi pb_
BuBu.2009-05-04 17:01:31 // 61391
üzemanyag nem lehet kevés max sok de assem nagyon mert nem feketea gyertya....
ezt a lapátot megnézem most... köszönöm
ezt a lapátot megnézem most... köszönöm
BuBu.2009-05-04 16:59:17 // 61389
hiába inditom be gázal
ha beinditom utána elengedem le is áll már probáltam ugy alapjáratot adni neki hogy közben haverom nem hagyta leálni a motort de semmi.....
ha beinditom utána elengedem le is áll már probáltam ugy alapjáratot adni neki hogy közben haverom nem hagyta leálni a motort de semmi.....
BuBu.2009-05-04 16:57:49 // 61388
igen mindig máskál annyi hogy hidegen kicsit kisebbet 1000-1250 melegen 1000-1500 között:)
BuBu.2009-05-04 16:56:50 // 61387
ez egy nagyon érdekes dolog ugyanis kivettem a pótlevegő szelepet és befogtam a szivósoron mind a két jukat az alapjárati tekerentyüt és a potlevegót és akkor volt alapjárat csak ijen 250 környéke:) de azis csak kb fél percig utána lefuladt
.....
.....
pb_2009-05-04 10:27:54 // 61385
Néha át kell vinni gyakorlatba is, az Lméleti tudást.)))
pb_2009-05-04 10:25:45 // 61384
Iktasd ki a pótlevegő szelepet, és nézd +, hogy mit csinál a meleg alapjárat.
pb_2009-05-04 10:24:12 // 61383
A kép címe, akár az is lehetne, hogy:
Szünet a továbbképzésen
DDD
Szünet a továbbképzésen
DDD
pb_2009-05-04 10:13:40 // 61382
Ha jól tudom, a főbaj az, hogy minden üzemállapotban liftezik az alapjárat.
pb_2009-05-04 10:07:18 // 61381
Mindenképp abból kellene kiindulni, hogy a pillangó zárva legyen. Lvileg annyi levegőt kéne kapnia, hogy Lpöfögjön alapjáraton. Beindulnia be kéne, ha más nem próbáld gázzal indítani, aztán Ngedd L a gázt. Nincs kizárva az sem, hogy sok benzint kap, de Nnek nyoma kell, hogy legyen a gyertyán. Ha ez a probléma, ez lehet vákuum miatt, vagy dugulás miatt.
pb_2009-05-04 09:59:34 // 61380
Az a variáció nem játsz6, hogy mivel nincs zárva a fojtószelep, így az alapjáratni kapcsoló sem kapcsol?
gab552009-05-04 08:29:48 // 61379
Megkérdeztem az előbbi hsz.-omban már említett cimborámat.
Aszongya: nyomásszabályzó vákuumcső, üa.lengéscsillapító, rendszernyomás probléma, fals levegő, benzinszűrő/szivattyú lehet a ludas.
Esetleg érdemes megnézni a LMM torlólapját, lehet, hogy van rajta egy elég gyenge rugóval terhelt lapocska, ami a beszívott levegő pulzálását hivatott kiegyenlíteni (nem mindegyik LE Jet-en van), ha ez szorult meg, az is okozhat ingadozó alapjáratot.
Nekem anno akkor jött rendbe a verda, amikor az egyébként időszerű nagyszervízen átesett a masina (gyertyától a vezérlésig qrva sok mindent cseréltem)
Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni.
Aszongya: nyomásszabályzó vákuumcső, üa.lengéscsillapító, rendszernyomás probléma, fals levegő, benzinszűrő/szivattyú lehet a ludas.
Esetleg érdemes megnézni a LMM torlólapját, lehet, hogy van rajta egy elég gyenge rugóval terhelt lapocska, ami a beszívott levegő pulzálását hivatott kiegyenlíteni (nem mindegyik LE Jet-en van), ha ez szorult meg, az is okozhat ingadozó alapjáratot.
Nekem anno akkor jött rendbe a verda, amikor az egyébként időszerű nagyszervízen átesett a masina (gyertyától a vezérlésig qrva sok mindent cseréltem)
Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni.
kesa2009-05-04 07:34:38 // 61378
Mi a helyzet evribodri?
Májustól lemondtátok a net előfizetést???
Ekkora pangást rég láttam már :(.
Májustól lemondtátok a net előfizetést???
Ekkora pangást rég láttam már :(.
BuBu.2009-05-03 22:51:54 // 61377
köszi a segítséget de ez eddig is meg volt csak az a baj hogy ha minden ugy van ahogy kell lennie akkkor nincsen semmi ha mindent elbaszok akkor meg müxik csak nem tökéletessen.....
pb_2009-05-03 21:30:06 // 61376
Kb 1800 x 950. Amennyire a többi autónál.)
Dekka2009-05-03 19:39:11 // 61375
és melyik-melyik? :))
Scott2009-05-03 17:42:28 // 61374
Scott2009-05-03 17:39:39 // 61373
gab552009-05-03 17:23:29 // 61372
Pótlevegő szelepnél még kimaradt:
Alapvetően hűtővíz hőmérséklet vezérli, de a bimetál körül van egy fűtőszál is, így a vezérlő elektronika is belepofázhat, ezért megy hozzá vezeték is.
Asszem most már télleg nem maradt ki semmi.
Remélem sikerült segíteni.
Üdv:
gábor
Alapvetően hűtővíz hőmérséklet vezérli, de a bimetál körül van egy fűtőszál is, így a vezérlő elektronika is belepofázhat, ezért megy hozzá vezeték is.
Asszem most már télleg nem maradt ki semmi.
Remélem sikerült segíteni.
Üdv:
gábor
Online tag
1
Vendég1
514