Csoki1162010-05-18 09:44:52 // 73621
pb_2010-05-18 09:31:56 // 73620
Boxerbe, boxer motor való.)))
TDI752010-05-18 09:29:06 // 73619
Tegyél bele V6-ot :-)
pb_2010-05-18 08:34:13 // 73618
Megyek segíteni kitolni a szemét, ha gondolod. Utána + öblítünk 1et.DDD
Föckös2010-05-18 08:32:39 // 73617
hát bazzeg, ha most ez bexarik nekem, akkor először összerugdosom, aztán veszek bele egy MOTORt, jó???
pb_2010-05-18 08:12:55 // 73616
Nem, de az Lv ugyanaz.
pb_2010-05-18 08:11:48 // 73614
1.6 boxer, nincs a hagyományos értelemben vett trafó.)
TDI752010-05-18 08:09:19 // 73612
Ja Most látom 45-öd van. Akkor elektronikus. Azokban már IAW gyuszi van ugye?
TDI752010-05-18 08:07:06 // 73611
Ha érkeznek a trafóra impulzusok, akkor próbáld meg egy másik trafóval.
Ja egy kérdés... Milyen gyújtásod van? Régi megszakítós, vagy már elektronikus?
Ja egy kérdés... Milyen gyújtásod van? Régi megszakítós, vagy már elektronikus?
pb_2010-05-18 08:04:30 // 73610
Papa, motor kell bele.DDD
TDI752010-05-18 08:03:33 // 73609
Szerintem nézzétek meg először, hogy kap-e áramot a gyújtótrafód. Minden egyes gyújtásnál kéne hogy kapjon egy impulzust. Tipp kössetek rá a trafó primer oldalára egy kicsike 12 voltos izzót, (mondjuk műszerfalba valót) és figyeljétek, de jobb lenne ha egy ledet kötnétek rá egy soros 1000 ohmos ellenállással. Vigyázz a LED az egy dióda, tehát csak az egyik irányú bekötésnél fog világítani. Illetve egy másik tipp ami viszont tuti, oszcilloszkóppal kéne feszkót mérni a trafón. De csak a primer oldalon. A nagyfesz azonnal tönkreteszi a szkóp bemeneti erősítőjét!!
Jak2010-05-18 07:45:36 // 73608
Ha sikerült úgy ráindítani,hogy valamelyik gyertyakábel lógott a levegőben,vagy netán a trafó kábel akkor a modulba visszarugott a trafó és elszállt a modul!Ha nem akkor valamilyen kontakt hiba vagy trafó!
Jak2010-05-18 07:41:16 // 73607
Figyeld meg,hogy lő-e valahova!Ha kipuff-ba akkor utógyújtás,ha szívótorokba akkor az élőgyújtás a sok!E-mellett beránt-e indításkor(előgyújtás),vagy nagyobb fokozatba terhelésre csörög-e (nem csőröge):) a szelep(előgyújtás)!De szerintem egy kicsit előgyújtás irányába mászott el,mert ha utógyújtás fele megy akkor mélyűl a hangja és nem recsegős!Na meg általában a kopásból eredően arra mászik el!
Föckös2010-05-18 07:28:42 // 73606
a fal azt mondta, h nem engedi el...
bakker úgy kelepel az autóm, mint anno a zápor józsef:-S
bakker úgy kelepel az autóm, mint anno a zápor józsef:-S
Rumi2010-05-17 23:46:53 // 73603
erre szerintem innen a forumrol kizzo tudhat valaszolni a 75 topikban :)
G-Burt2010-05-17 23:25:20 // 73602
Kuplungot cseréltünk akna nélkül. Azért vettük ki a motort, mert így láttuk egyszerűbbnek.
pb_2010-05-17 22:54:41 // 73601
Ehhez a művelethez nem kell kivenni a motort.
G-Burt2010-05-17 21:01:50 // 73600
Sziasztok Cartársak! SÜRGŐS segítségre lenne szükségem, ugyanis kiszedtük a kocsiból a motort (1.6 boxer) ami most a visszarakás után nem akar indulni. Szikra nincs, de kap benzint és a csatikat is jól dugtuk össze. Valakinek esetleg van valmi ötlete, hogy mit nézzünk meg rajta, vagy hova nyúljunk? Szétszedés előtt tökéletes volt, kuplungtárcsa és kinyomócsapágy csere miatt szedtük ki a motort.
Atttis2010-05-17 18:02:20 // 73599
Egy kicsit elállítódott a gyujtásom, csak nem tudom hogy nagyobb vagy kissebb lett az előgyújtás. hidegen-melegen pöccre indul, melegen eddig nehezebben indult, sokkal recsegősebb lett a kipuff hangja és nem lép úgy mint eddig, alapjárat kicsit megemelkedett.
Merre állíthatódott szerintetek?
Merre állíthatódott szerintetek?
Jak2010-05-16 18:57:01 // 73597
Biztos a nitró csöve!!!:))))
Atttis2010-05-16 18:50:26 // 73596
Az enyém így néz ki:D A patent állapot látszik is rajta :)))
Asszem most is orvosoltam a problémát az enyémen csak nem tudom már megint, hogy mi volt a gond.
Asszem most is orvosoltam a problémát az enyémen csak nem tudom már megint, hogy mi volt a gond.
Gábor332010-05-16 15:34:31 // 73594
Üdv! A cim: Györ Benedek Elek ut 80 Kardán unio bt. Tel. szám:0630/3697-690
pb_2010-05-16 11:42:29 // 73593
Értem. Írd + Ltesszük, hátha 1x szükség lehet rá.))
Gábor332010-05-16 11:28:29 // 73592
Hali! Igen ugy volt,hogy kiirtom a hátso hajtást. De mivel most összejött a kardán igy marad!!! Eddig olyan horror árakat mondtak,hogy azért gondolkoztam a ki iktatáson. A megoldás szinte a szomszédban volt,interneten találtam a mühelyt. Legyárt egyedi kardánt is kivánság szerint. Nekem összesen 25.000Ft volt mindenestöl és 1,5-hét alatt megvolt. Egy erösebb kardán komplett gyártása a 33-hoz olyan 45.000-50.000FT lenne mindenestöl kompletten. Ha érdekel valakit,akkor adom a számot.
pb_2010-05-16 11:05:15 // 73591
Mintha azt mondtad volna, hogy kiírtod belőle.))) Amúgy mibe fáj 1 ilyen játék, ha nem titok?
Gábor332010-05-16 09:09:50 // 73590
pb_2010-05-15 20:58:14 // 73588
Nem kizárt, hogy valami házi hernyák.
pb_2010-05-15 20:57:16 // 73587
Köszi a képeket! Látom már mik lehetnek a problémák.)) Érdekes a nem szétszedhető termosztát. Nem sokára én is teszek fel képeket.
pb_2010-05-15 20:55:37 // 73586
EvoGerry2010-05-15 20:30:23 // 73585
Üdv! Holnap szerelnénk g-burt cartárs autóját,145 1,6boxin kuplungtárcsa+kinyomó..aztán ha ez kész utána vezérlés csere.A kérdésem az lenne h általában hogy szokás kivenni motort,váltóval vagy anélkül is kijön különösebb mélytorkos művelet nélkül?mire figyeljünk különösképpen?
sprint832010-05-15 19:17:37 // 73584
Vagy valami LPG-s cucc lehetett.
sprint832010-05-15 19:16:33 // 73583
Atttis2010-05-15 18:20:56 // 73582
Svájci? Az enyém is svájci de nincs rajt ott semmi? Ahogy nézem ott valami benzinnek kell lenni azon a csövön vagy levegőnek.
Ez lehetséges?
Ez lehetséges?
pb_2010-05-15 17:04:13 // 73581
Svájci szutyokság lesz.
pb_2010-05-15 17:02:03 // 73578
Nagy baja nem lehet tőle.))
Atttis2010-05-15 11:09:51 // 73577
Atttis2010-05-15 10:51:55 // 73576
Üdv szakik. Létezett olyan 33-as ami 1.5-ös 1db dupla weber karbival rendelkezett és 105 lóerőt teljesített? Mindez 1989-es autóban?
Tiszi2010-05-14 18:20:04 // 73574
pb_2010-05-14 08:31:42 // 73572
Várj a 2 HLt a 105, 116os(+ gondolom a 115öshöz is) hozza Lvileg. A boxeré a 25 HL. Vagy vesztek más gyertyát.