LacUS2010-11-30 22:03:30 // 31329
Az elég komoly terv :) Remélem minden összeáll, azért egy olyan kinézettel és azzal az erővel azért igen nagyot néznének az élmenők is. :)
NaTo2010-11-30 22:03:26 // 31328
ááá megcsinálom tudod :)
Csak mostanában egészen más felé jár az agyam...
Azt kéne, hogy leköltözök Debrecenbe, akkor minden nap együtt innánk meg a sört... :) hamar vágnám a videót is :)
Csak mostanában egészen más felé jár az agyam...
Azt kéne, hogy leköltözök Debrecenbe, akkor minden nap együtt innánk meg a sört... :) hamar vágnám a videót is :)
Mester2010-11-30 21:56:47 // 31327
Jut eszembe a videóval mi az újság?? Jövőre csak meg lesz,. Jó videóhoz idő kell mint a munkához:)
Mester2010-11-30 21:50:08 // 31326
De a futómű és hajtáslánc ez marad! Egyébként Lacus biztosan tudja miről beszélek és te is:))
NaTo2010-11-30 21:47:13 // 31325
Lacc! Ez a 75-90-es topic! :))) Lehet nem tudják :)
Mester2010-11-30 21:41:48 // 31324
Persze meg van! Tudod NIKOLA LARINNI is ilyennel ment.
LacUS2010-11-30 21:38:00 // 31323
És van valami konkrét terv a jövő gépre nézve?
Mester2010-11-30 21:32:23 // 31322
Az autó már bizonyított egy éven át és soha semmi baja nem volt! Nagyon jól kezelhető és szeretem is vezetni. Ültek már mellettem bmv-ek és levoltak halva hogy milyen könnyű kezelni,azt mondták szinte nem csinálok semmit! Én ezt magamon nem érzem.
NaTo2010-11-30 21:26:40 // 31321
Azért a kis GIulietta bizonyított már. Könnyű, erős, igazi bmw alázó :)
Mester2010-11-30 21:22:37 // 31320
Lesz jobb gép! Csak előbb műhely projekt kell,és abból lesz az új kocsi. (ha csak nem jön a szponzi)
NaTo2010-11-30 21:18:17 // 31319
vagy ha műhelyre kell a pénz...
LacUS2010-11-30 21:15:38 // 31318
Hát ezt őszintén sajnálom.
Egy mentség lehetne, ha jobbat építesz.
Egy mentség lehetne, ha jobbat építesz.
Mester2010-11-30 21:11:38 // 31316
Sajnos úgysem kapok érte annyit amennyibe van,de ha már a felét megkapom az már jó!
LacUS2010-11-30 21:10:17 // 31315
Remélem ez még az előző vicceskedés része...
NaTo2010-11-30 21:09:09 // 31314
ne add olcsón!
Ha még egy ilyet akarsz építeni, az nagyon sokban lesz...
Ha még egy ilyet akarsz építeni, az nagyon sokban lesz...
Mester2010-11-30 21:03:51 // 31313
Lehet hogy meg kell válnom Julikától((
Mester2010-11-30 21:02:35 // 31312
Meg kell fontoljam a projektet,lehet nagyobb esélyem lenne!
NaTo2010-11-30 20:59:11 // 31311
Hát mert ilyen szar hidraulikus :) Építsd át bowdenesre az jó! Az bekattan! :)
Mester2010-11-30 20:46:45 // 31310
Hát igen nagyon vigyázni kell a lejtőkkel! :)) A kézit csak rángatom és mégsem akad be!
NaTo2010-11-30 19:50:05 // 31309
Csak még lejtős úton nem szabad neki megállni, mer nem fog rendesen a kézije...
NaTo2010-11-30 19:49:14 // 31308
Lehet hogy 156-os a féked Laci! Ezt tanusíthatom, mert multkor is simán megállt 40 km/h-ról úgy 70-80 méteren. Az meg jó! Ráadásul száraz úton! Ha még esett volna egy kis eső is, még hamarabb megáll!
Gyula822010-11-30 12:14:15 // 31307
Kedves Alfások!
Az elmúlt hónapok alkatrészkeresési kálváriám eredményeként ráakadtam egy honlapra, ahol a majdnem összes típus robbantott alkatrészrajza megtalálható cikkszámmal!
Remélem hasznát tudjátok venni (nekem nem jött volna mostanában rosszul), esetleg terjesszétek! :)
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COUNTRY=012&SBMK=R&DRIVE=D&MAKE=R&COMM_MODEL=33&ALL_FIG=0&LANGUAGE=3&PREVIOUS_KEY=HOME&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=VERSION&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=3&WINDOW_ID=1
Gyula
Az elmúlt hónapok alkatrészkeresési kálváriám eredményeként ráakadtam egy honlapra, ahol a majdnem összes típus robbantott alkatrészrajza megtalálható cikkszámmal!
Remélem hasznát tudjátok venni (nekem nem jött volna mostanában rosszul), esetleg terjesszétek! :)
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COUNTRY=012&SBMK=R&DRIVE=D&MAKE=R&COMM_MODEL=33&ALL_FIG=0&LANGUAGE=3&PREVIOUS_KEY=HOME&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=VERSION&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=3&WINDOW_ID=1
Gyula
Lali752010-11-29 18:18:51 // 31306
Csakhogy Svájcból hivatalosan behozni,költséges.
prooF_752010-11-28 17:15:58 // 31305
Abból a szempontból kár, hogy messze van, viszont legalább van rá esély, hogy nincs széthajtva...
Mester2010-11-28 13:44:34 // 31304
A 156 féktárcsa biztos hogy jó mert nekem is az van az autón,féknyereggel együtt!
Lali752010-11-28 08:52:03 // 31303
Szép,csak kár,hogy svájci....
GTPeti2010-11-28 05:42:31 // 31302
Tom5552010-11-28 00:40:14 // 31301
Ja az alap, hogy sok fontot kérnek szerintem is.. Én ott vagyok meglőve hogy 15 collosal akarok szaladgálni.Ez azt jelenti hogy max 285 mm körüli féktárcsa, na ilyenből 5x98 as megfelelő mélységűt kellene szerezni. nem tudom lehet a 164, 156 vagy valami hasonló passzol? Ahogy nézegettem talán össze lehet hozni. 5let?
Belga2010-11-27 22:59:54 // 31300
Raadasul mar nincs is nekik. :) A 4dugattyus konverzion dolgoznak mar egy ideje... csak a megvalositas kesik. Gondolom az ugyfelautoztatas tobb penzt hoz, mint az Alfa alkatreszek.
Egyebkent ez a regi webshopjuk, az ujon mar nincs is fenn.
Egyebkent ez a regi webshopjuk, az ujon mar nincs is fenn.
LacUS2010-11-27 22:56:58 // 31299
Ezt egy jó esztergályos max egy 20-asból kihozza... :-)
Mester2010-11-27 18:56:06 // 31297
Bocsi! www.performatek.com
Mester2010-11-27 18:21:54 // 31296
Nem tudom hogy ismeritek e de nagyon komoly cuccok vannak itt is! www.performatec.com.
prooF_752010-11-27 18:19:46 // 31295
Jó ötlet, de azér ~640€ kicsit sok érte szvsz (betéttel együtt)..
Ha valaki legyártatná itthon, arra viszont kíváncsi lennék, mennyiből jönne ki.
Ha valaki legyártatná itthon, arra viszont kíváncsi lennék, mennyiből jönne ki.
Tom5552010-11-27 17:07:38 // 31294
http://www.alfaromeo-performanceparts.com/shop/view_product.php?product=BDF305SET
erről mi a véleményetek?
dióhéjbanmiről is van szó: gyári brembo nyergek (egyedi konzollal), nagyobb tárcsával (305 mm, Min 16 collos felni kell hozzá..)
erről mi a véleményetek?
dióhéjbanmiről is van szó: gyári brembo nyergek (egyedi konzollal), nagyobb tárcsával (305 mm, Min 16 collos felni kell hozzá..)
Alfaslaci2010-11-16 20:30:12 // 31292
Ha valakit érdekel új,csak be nem szerelt hátsó fékbetét,ingyen és bérmentve viheti.
Nekem 75 V6-ba lett volna.
-Etf gyátmény
-Alfa 75/90 87
-Alfa -Giulietta 83-
Nekem 75 V6-ba lett volna.
-Etf gyátmény
-Alfa 75/90 87
-Alfa -Giulietta 83-
[k i z z o]2010-11-16 20:04:51 // 31291
0.8 mindíg jó.
NaTo2010-11-16 15:01:27 // 31290
gyertyákkal kapcsolatban: a 75 V6 3.0 nak tudja valaki a gyújtógyertya hézag távolságát?
prooF_752010-11-13 15:17:10 // 31289
Norc2010-11-10 22:18:09 // 31288
Értem. Akkor nem bántom, mert a töltésmennyiség az elég. Köszi azért a tanácsot, legalább nem kucigoltam el tudatlanul. :-)
[k i z z o]2010-11-09 22:03:15 // 31287
Állíthatónak keskenysávnál nincs értelme, mert a küszöb szegényre 420mV alatt szegény, 550mV felett dús. Azaz kell egy ilyen, meg egy olyan, ahol az R3 -at kiveszed, akkor van kb. 700mV -ot, és dúsnak érzi. Szakítsd meg R3 -at egy kapcsolóval és akkor van egy szegény dús játékod. Ha pedig 450mV ot adsz neki akkor hagyja a kalkulált benzint AFM alapján.
Kisbubi2010-11-09 21:30:33 // 31286
Ha állithatót szeretnék 0,3-0,8 V között akkor melyik R-t cseréljem ki potira és mekkorára?
[k i z z o]2010-11-09 21:22:16 // 31285
Kisbubi2010-11-09 21:21:50 // 31284
A turbo nemigazán fog hamarabb felpörögni csak ,ha kissebbet raksz rá. A turbonak muszály megfelelö kipufogógázmennyiség h felpörögjön. Lehet állitgatni a westgate végén lévö hernyocsavarral, de lefele nemigazán tudsz. Ha kintebb tekered csökken a turbónyomás és ennyi.
Kisbubi2010-11-09 21:11:46 // 31283
Köszi. Majd készitek vmi feszszabályzót.
[k i z z o]2010-11-07 18:18:56 // 31282
Hi,
ha a lambda szenzor aktív akkor, szabályozott a rendszer, és jobban mehet a motor:
Alapban a lambda benzintérképek kb. 10% -al dúsabbak, azaz ha van levegő, akkor ha dúsít a szenzor akkor lehet teljesítményt szerezni. Ehhez persze levegőt kell juttatni a motorba, azaz a VE -t valahogyan növelni.
A másik, talán komolyabb előnye a lambda map -nak, hogy az előgyújtás is kb. 5- 8 fokkal feljebb van a lamda ON map esetén, mint a lambda off map esetén. Ezen felül ha még a highoctane - t is bekapcsolod, akkor lehet megint csak powert szerezni. Azaz, a legtöbb powert a köv. konfig adja: lambda ON + highoctane.
Ha azt akarod, hogy lambda szabályozás esetén dúsítson, akkor konstans 400mV -t tegyél a motronic lambda bemenetére.
ha a lambda szenzor aktív akkor, szabályozott a rendszer, és jobban mehet a motor:
Alapban a lambda benzintérképek kb. 10% -al dúsabbak, azaz ha van levegő, akkor ha dúsít a szenzor akkor lehet teljesítményt szerezni. Ehhez persze levegőt kell juttatni a motorba, azaz a VE -t valahogyan növelni.
A másik, talán komolyabb előnye a lambda map -nak, hogy az előgyújtás is kb. 5- 8 fokkal feljebb van a lamda ON map esetén, mint a lambda off map esetén. Ezen felül ha még a highoctane - t is bekapcsolod, akkor lehet megint csak powert szerezni. Azaz, a legtöbb powert a köv. konfig adja: lambda ON + highoctane.
Ha azt akarod, hogy lambda szabályozás esetén dúsítson, akkor konstans 400mV -t tegyél a motronic lambda bemenetére.
Kisbubi2010-11-07 16:11:07 // 31281
Részben megkaptam a választ proofttól. Egyik a ts-em lenne a másik pedig egy tipo gt és dedra turbo amihez kellene. Kicsit tul akarom dusitani a keveréket. Meg ha a ts-ben bekapcsolom h érzékelje a lambdát és ezt rárakom akkor mennyit tudok nyerni vele?ha egyáltalán lehet
Norc2010-11-07 15:52:06 // 31280
k-16 Nem sebességre kell, csak alacsony fordulaton akarok kicsit több töltést, mert a hangja kb 1500-nál jön meg, de érhető tolást, csak 2500 felett produkál.