Inner Circle2006-03-09 12:03:20 // 454
Igen, az 1300 egy brutális gép :D De a csöves műszeregység kivételével a többi nem hasonlít. Egyébként a dupla körlámpás "egyszerűen" 1310 volt, a TX és a TLX már tunnning kivitelek - oldalfényjelzővel és két plusz műszerrel :DDD Sőt még 1410 is volt, aztán román barátaink még Isten tudja, hova faceliftelték és sorszámozták tovább ugyanazt a technikát...
mesa2006-03-09 11:56:00 // 453
Áááááááá,
ha vannak kivételezettek, akkor minek menjünk el szombaton (a havazásba'), ha mi halandók úgysem vezethetjük a Brerát még kettőkettesben sem ? :(
Attie2006-03-09 11:45:24 // 452
Nyálcsorgatás ezerrel :-)~~~~~~~~~
Halesz2006-03-09 00:42:44 // 451
Megjelent az első Alfa teszt az Alfa Amorén! :))
Vezettük a Brerát!!!!!
BadBoy2006-03-08 20:38:07 // 450
Nevetséges véleményeket tudnak irni azok az emberek akik még nem ültek ilyen autókban, és a véleményüket az imerősük ismrősének az ismerősének a véleményére alapozzák aki úgyszintén hallotta.
Ez olyan butaság mint amit családunk barátjának a léűánya mondott amikor megnyitották Suzuki szalonjukat. Annyit mondott az apumnak vegyen Vitarát,mert az Alfák szar autók,és a suzuki minősége jobb. Erre megkérdezte apum ült e már ilyenben. A válasz NEM volt. Neki az élettársával nincs suzukija csak Lexus.
Nem nevetséges,hogy egy eladó azt meri mondani egy másik márkára,hogy szar,de tapasztalata nincs?
Satti2006-03-08 18:18:07 // 449
Az A5.hu oldalon,most van fenn a Breráról egy írás a főoldalon,a hozzászólásoknál,azt a sok barmot,hihetetlen,hogy mennyi korlátolt írigy ember van,de sajnos ilyen az ország,suzukit a népnek.Egész nyugat Eu.-ban jó véleményeket írtak a Breráról,de ott biztos nem értenek hozzá,nálunk a ladán felnőtt okosok majd megmondják a tutit.
mesa2006-03-08 16:53:10 // 448
Már úgy értve, hogy az akkori alfák csőműszerfalára hasonlított. :)
A 159 múszerfalára szerintem nem lehet mondani. Végül is ez süllyesztett, nem igazi csőműszer. Szerintem.
Seriff2006-03-08 16:46:30 // 447
Fejezzétek be a dácsiázás7t, mert kavarog a gyomrom:((
mesa2006-03-08 16:44:09 // 446
A Dacia 1300-nak van a legalfásabb műszerfala ! :)
A 1310 TLX badarság. Nem ért hozzá! Viszont a 1300 tényleg meglepő csőműszerfalas !!! az még a régi első szériás lapos első lámpás kocsi. A dupla körlámpás már a Renault 12 műszerfalát kapta (1310 TLX).
Nem értek hozzá, de egyszer egy húsz éves Dácsia műszerfalán lehidaltam, hogy mennyire alfás :D
TarP2006-03-08 15:51:28 // 444
Tetszene nekem 3.2 Novitec 380 lóval is, csak nem merek olyan nagyot álmodni :)
Kici óccó álomból még lehet valami :)
Halesz2006-03-08 15:46:31 // 443
Nekem is azzal tetszene leginkább a GT és persze összekerékkel :) Csak azt sem tudnám megvenni :D
Inner Circle2006-03-08 15:45:42 // 442
Hétköznapokra jó lesz. Élményautónak meg amúgyis 87 előttit kell venni :D
Ollah2006-03-08 15:44:09 // 441
GTV-elkobzásra ítéllek, gyaur! :)))
Ollah2006-03-08 15:43:43 // 440
V6-ban leírtam, hogyan vélekedem erről. Most ez kell, erre valszeg vevőbb a nép, mint az Alfás újításokra. Szóval nekem germanoid kokeményen.
Alfista2006-03-08 15:42:45 // 439
Igen, egy 3,2 V6 mindenképpen kell és egy Crosswagon a hétköznapokra! :-))))
TarP2006-03-08 15:42:43 // 438
2.4MJET ?
Jójóójóóój, tudom, tudom :)
TarP2006-03-08 15:41:36 // 437
Akkor gondolom egy F40-et max egy TZ-4K Csehszlovák traktorhoz lehet hasonlítani extrák és luxus tekintetében :)
Szóvál hülyéket ne is idézzünk, nem szellemek azok...sajnos :)
Tedi2006-03-08 15:40:33 // 436
Szépen, lassan lesz modelfrissítés, szvsz tuti megkapja a jts mocik valamelyikét. 2.2-es mondjuk nem lenne rossz a GT-ben.
Csöri2006-03-08 15:39:40 // 435
3.2 V6 van.
Mi kell még.:PPP
TarP2006-03-08 15:39:00 // 434
Van, akinek pont ez a másik "világ" kell.
Te még nem erre vágysz, de majd alakulsz:)
Jelenleg a GT a legkellemesebb Alfa nekem, de mikor szórják már meg az új motorpalettával?
Inner Circle2006-03-08 15:36:41 // 433
Azonkívül valószínűleg nem is látott Dáciát. Azzal a műszerfallal még egy vak bölcsész nő se keverhetné össze, még a formája is más.
Az Alfetta GT fordulatszámmérője viszont mindenkit, aki csak látta mindkettőt, a régi kis Polskikra emlékezteti. Nagyjából egy ugyanakkora doboz ül a kormány mögött mindkettőben. Csak a Polskiban az a komplett műszeregység, az Alfettában meg csak a fordulatszámmérő, mert a többi középen van :-) Szóval lehet találni hasonlóan "lealacsonyító" hasonlatokat, amik megállják a helyüket. Csak hát ehhez ismerni kell a szóban forgó autókat, nem pedig 15 éves komplexusos hülyegyerekként írogatni a Netre, ahogy ez a szerző teszi :P
Ollah2006-03-08 15:32:40 // 432
A dácsijával való összevetés tényleg erős kicsit, de őszintén, kinek volt olyan érzés beleülni egy 159/Brera-ba, mint volt először beleülni egy 156/147-be? Szvsz nem ugyanaz a világ sajnos...
Halesz2006-03-08 15:30:07 // 430
Azt a GT-t mát elvitték....
TarP2006-03-08 15:20:53 // 429
Mi meg licitálunk a GT-re?
Halesz2006-03-08 15:18:31 // 428
És ha ott is tetszik, akkor meg is rendeled? :D
Halesz2006-03-08 15:17:55 // 427
Belül kopogó műanyagok!
TarP2006-03-08 15:14:22 // 426
Gyere a V6 topicba, ott senki nem ért egyet, még saját magával sem :) :) :)
TarP2006-03-08 15:13:10 // 425
350Z stílusra, design-ra nem rúg labdába. Rönó lámpák, ötletmentes kialakítás...
Alfista2006-03-08 15:11:17 // 424
Annyi szépet és jót mondtatok/hallottam a Breraról, hogy kezdek behódolni! :-))
De véglegeset csak a szombati vizit után mondhatok!
Tedi2006-03-08 15:06:36 // 423
így van. Tökéletes ez a zárt rendszer. Ha egy-két ilyen majom bekeveredne ide tuti, hogy olyan anyázások lennének, hogy nem győznél hsz-t törölni :)))
GEORGE2006-03-08 15:05:59 // 422
Bizony! :-(, nem is kell megengedni!!!
Tedi2006-03-08 15:04:50 // 421
Nem elmélkedtem ilyenen, de hogy őszinte legyek nem is érdekel. :)
Halesz2006-03-08 15:04:45 // 420
OFF: Azért néha nem árt megnézni az ilyen foróumokat, és elgondolkozni azon, hogy mi lenne itt, ha bárki csak úgy beeshetne és írkálhatna az amore fórumaiba!
GEORGE2006-03-08 15:00:15 // 419
Ez a Dacia összehasonlítás irigység szüleménye csak!!
Tedi2006-03-08 14:58:43 // 418
Visszanevelő tábor? :))
Közben elejtenék egy gyöngyszemet az A5 fórumáról:
"xyz123 [2006-03-08. 02:36]
Kívülről semmi különös, olyan "elmegy" kategória, de belülről egyáltalán nem tetszik. A Dacia 1310 TLX-re emlékeztet a műszerfal."
Na ezen feküdtem egyet :)))) Kész a gyerek nagyon :)
Halesz2006-03-08 14:55:52 // 417
Hmmm, vizsgáljuk meg az Alfa-függőségedet? :)
Inner Circle2006-03-08 14:55:02 // 416
Nekem a régi Datsun, hogy is hívták, 240Z? Na, az sokkal jobban bejött, a Jaguar E-type-ra emlékeztető felépítésével, hosszú gépháztetejével és hátratolt fülkéjével. A 350Z meg olyan, mint egy japósított Audi TT.
De ezen nem fogunk összeveszni :-)
Halesz2006-03-08 14:53:31 // 415
Már bocsánat, de arról asszem sajna nem az Alfa tehet, hogy nem tudjuk megvenni :)))) meg arról sem, hogy kevés menedzserfiú chatel az amorén :)))
mesa2006-03-08 14:51:08 // 414
mondjuk azért az OFFos verdák közül a 350Z szerintem még jól néz ki. De egy Z4 sem csúnya!
Jöhetnek a köveeeeek ! :))
TarP2006-03-08 14:46:32 // 413
Tréfát félretéve, SAJNOS ezek a reális árak, de akkor valami nem reális, ha az itt fórumozók 90%-a nem tudná megvenni akkor sem, ha 3 évig gyűjt rá
:(
Az autó egyébként tényleg lélegzetelállító.
Legtöbb konkurrense elbújhat szégyenében kinézetet illetően...
Inner Circle2006-03-08 14:42:55 // 412
Én is. De a főnököm nem tudom, reális szolgálati autónak fogja-e tartani :D
Halesz2006-03-08 14:40:47 // 411
Tréfát félretéve, nagyon jók az árai az autónak!!! Teljesen reálisnak tartom!
Ferke2006-03-08 12:35:21 // 410
Inner Circle2006-03-08 11:43:49 // 409
Itt van egy tízes, és a visszajárót kérem Suzuki Wagon R-ben :D
TarP2006-03-08 11:32:19 // 408
Nem vészes, 9.5-re számítottam :)
mesa2006-03-08 11:06:08 // 407
Ollah2006-03-07 11:32:58 // 405
260 az nem túl kókemény, bár kezdetnek nem rossz.
És fogott egy szívószálat... :PPP
Nem vagyok Autodelta-s sajnos, nekem csak a szám nagy. De az nagyon. :)))
Szilárd!
Honnan tudod? :P