Ja a másik meg minőség. Nem 8 osztályos primitiv putrimaradékokra kéne bizni alkatrészek gyártásának irányítását. Akkor még meg is bocsátanák azt hogy, hasonlit a Fiatra pár helyen, mert hát tutti verda lenne. A mindenem ez a márka, de akik a főkutyák az Alfánál Fiatnál nincsenek képbe, miken bukik el a minőség.
Émmeg erről tudom mit beszélek, láttam sajnos hogy gyártódott Alfa alkatrész 3000 db-os széria hibával, majd szép több műszakos, kézi mokólással javítva ki, amit több 100 milliós mesterséges inteligencia féle gépnek kellett volna gyártani 100%-os minőségbe, de legalább 99,5%-ba. Mert a primitív főnöknéni, irni olvasni alig tudott az anyanyelvén. A segítséget meg nem fogadta el! Na ezzel egészül ki, hogy a tradició pofánköpve. A FIAT házasság már rég megbocsátott bűn a rajongók szívében is!!!
HátvédRomeo2010-04-07 01:02:24 // 460
HátvédRomeo2010-04-07 00:54:08 // 459
Ti is apró tévedésbe vagytok! vágom amit mondtok a tipusokról márkákról.
DE én nem fikáztam a FIATot, ha jól elolvasod. 1 szóval se irtam rá hogy fos. Ha fikázok autót arra min a fos szót írom.
Továbbá attól még, lehetne egyéni verdákat gyártani. Csak meg kéne próbálni egy tipussal, mekkora a harapás rá.
Nézd meg az 500-as Fiatot újra életre hívták modern technikával és multat idéző de szintén divatos kasztnival. Egy CSöpp kategoriás Offra nem hasonlít, és sztem eléggé ütős lett. Más kérdés hogy felénk bizonyos okok miatt (ebbe nem megyek bele mert 8 év bant kapok) drága verda ahhoz képest! A bizonyos okok nélkül sokkal olcsóbb lehetne, minden fiatal azzal zúzna, csaj srác egyaránt, nagyanyu nagyapu, stb.
Na igen a paicot túl kell élni. Csakhogy egyszer látnék egy olyat, hogy nem a birka törvényeket követi az Alfa pénzügyi megfontolások miatt! Lehet újra a régi fényében tündökölne.
DE én nem fikáztam a FIATot, ha jól elolvasod. 1 szóval se irtam rá hogy fos. Ha fikázok autót arra min a fos szót írom.
Továbbá attól még, lehetne egyéni verdákat gyártani. Csak meg kéne próbálni egy tipussal, mekkora a harapás rá.
Nézd meg az 500-as Fiatot újra életre hívták modern technikával és multat idéző de szintén divatos kasztnival. Egy CSöpp kategoriás Offra nem hasonlít, és sztem eléggé ütős lett. Más kérdés hogy felénk bizonyos okok miatt (ebbe nem megyek bele mert 8 év bant kapok) drága verda ahhoz képest! A bizonyos okok nélkül sokkal olcsóbb lehetne, minden fiatal azzal zúzna, csaj srác egyaránt, nagyanyu nagyapu, stb.
Na igen a paicot túl kell élni. Csakhogy egyszer látnék egy olyat, hogy nem a birka törvényeket követi az Alfa pénzügyi megfontolások miatt! Lehet újra a régi fényében tündökölne.
Tom122010-04-06 23:43:27 // 457
Én is ezt a biciklis példát szoktam felhozni...:-))
Tom122010-04-06 23:36:23 // 456
Tényleg szép ez a Fiat, meg még pár hasonló /Fiat/, de az azért kis túlzás, hogy: "nincs értelme fikázni a FIATot, mert akkor a saját múltunkat tagadjuk le."
Az Alfa nem a Fiatból nőtt ki, még annyira sem, mint pl. az Alfából a Ferrari, tehát a múlttal nincs itt "baj", a gond az, hogy kellett egy "nagy testvér", aki felkarolta a kisebb autógyártókat, szóval ez csakis a pénzről - túlélésről szól. Ennyi erővel a Skoda is VW, mondjuk, ők erre büszkék is /:-)/, de, ha nem így lenne, már rég "elvérzett volna", vagy akár a "VW gruppe" többi "kiscsoportos" tagja is rég lehúzhatta volna a rolót. Ez az egyetlen megoldás létezik a kisebb gyártók számára, hogy életben maradjanak, vagy fejjel a falnak, de annak nem sok értelme lenne...:-)
Azt, hogy egy - két alkatrész hasonlít, vagy azonos, sajnos le kell nyelni /engem soha nem zavart/, mert csak így lehet az árakkal a földön maradni és ezért nem kell múlt időben beszélni az Alfáról, Lanciáról, vagy akár a Maseratiról...
Hasonlítgatni tehát tényleg nincs értelme, max. azért jár ki bizonyos "tisztelet" a Fiatnak, hogy még mindig egy "élő játékszerrel játszadozhatunk", sőt jövője is van - úgy néz ki...:-)
/Ja, ezt nem pont Neked szántam, csak úgy általában... :-)/
Az Alfa nem a Fiatból nőtt ki, még annyira sem, mint pl. az Alfából a Ferrari, tehát a múlttal nincs itt "baj", a gond az, hogy kellett egy "nagy testvér", aki felkarolta a kisebb autógyártókat, szóval ez csakis a pénzről - túlélésről szól. Ennyi erővel a Skoda is VW, mondjuk, ők erre büszkék is /:-)/, de, ha nem így lenne, már rég "elvérzett volna", vagy akár a "VW gruppe" többi "kiscsoportos" tagja is rég lehúzhatta volna a rolót. Ez az egyetlen megoldás létezik a kisebb gyártók számára, hogy életben maradjanak, vagy fejjel a falnak, de annak nem sok értelme lenne...:-)
Azt, hogy egy - két alkatrész hasonlít, vagy azonos, sajnos le kell nyelni /engem soha nem zavart/, mert csak így lehet az árakkal a földön maradni és ezért nem kell múlt időben beszélni az Alfáról, Lanciáról, vagy akár a Maseratiról...
Hasonlítgatni tehát tényleg nincs értelme, max. azért jár ki bizonyos "tisztelet" a Fiatnak, hogy még mindig egy "élő játékszerrel játszadozhatunk", sőt jövője is van - úgy néz ki...:-)
/Ja, ezt nem pont Neked szántam, csak úgy általában... :-)/
Kazes☻2010-04-06 23:23:06 // 455
Ez amolyan pofád lapos puttáná?! :)))
Kazes☻2010-04-06 22:58:31 // 452
Ja! Tyűűű, de rosszul hangzik! :D
Kazes☻2010-04-06 21:36:52 // 449
Gyakorlatilag akkor hagyhatjuk a 'csába az Alfát! Fiatra fel! :)
mesa2010-04-06 21:31:24 // 448
Te figyi most nem azért, de nagyon nem vagy képben. A Tipo/Tempra/Dedra/155 mind ugyanaz a kocsi csak a sárvédői mások, mint írta GEORGE az ajtók egy az egyben felcsavarozhatók, annyira ugyanaz, itt nem arról van szó, hogy közös mocikat használtak volna. Az Integrale / Q4 esetében is óriási tévedésben vagy, mert az Alfában ez ugyanaz a FIAT/Lancia motor, ami sosem volt AR, hanem a 131-es FIATtól származik, idővel dobtak rá a lanciások egy csigát, meg variáltak a hengerfejjel, szelepekkel, vezérműtengelyekkel
GEORGE megpróbált felhozni ezernyi érvet, hogy miért nincs értelme fikázni a FIATot, mert akkor a saját múltunkat tagadjuk le.
Egy FIAT példa a sok közül, amire bármikor büszkén ráakaszthattuk volna a kígyós-keresztes emblémát
GEORGE megpróbált felhozni ezernyi érvet, hogy miért nincs értelme fikázni a FIATot, mert akkor a saját múltunkat tagadjuk le.
Egy FIAT példa a sok közül, amire bármikor büszkén ráakaszthattuk volna a kígyós-keresztes emblémát
Poló2010-04-06 20:24:06 // 447
Meg ne hagyjuk ki a légellenállást sem, 180-nál már persze, hogy nehezebben gyorsul, mint 20-nál.
HátvédRomeo2010-04-06 19:58:11 // 446
Na igen ez igaz! Voltak Tipo tédé motorok benne meg HF integrálé fötengej a Q4-ben, de dizájnban nem volt hasonlóra csomagolva. Viselkedésre pedig naná nem. ÚJ Bravo-t hajottam. Elég olaszos volt sőt. Emlékeztetett a direkt kormány a 145-re TS-re. Persze a 2 autó viselkedése vezetési hovatartozása nem egyforma de csukott szemmel olaszosak.
Viszont abban fejet hajtok, hogy egymásra hasonlít a 2 olasz márka 1-1 tipusa itt ott, mert akkor kapnék már csak igazi gutát ha egy német vagy angol off-ra hasonlítana. Mert az új A3 valahogy nem sokkal üt el az új Focustól és a 30-as Volvora is hasonlítanak kicsit.
Nnnna ezt nem szeretném. Akkor már házon belül legyen haonslóság.
Viszont abban fejet hajtok, hogy egymásra hasonlít a 2 olasz márka 1-1 tipusa itt ott, mert akkor kapnék már csak igazi gutát ha egy német vagy angol off-ra hasonlítana. Mert az új A3 valahogy nem sokkal üt el az új Focustól és a 30-as Volvora is hasonlítanak kicsit.
Nnnna ezt nem szeretném. Akkor már házon belül legyen haonslóság.
Somez2010-04-06 18:33:09 // 445
Köszi. Így már értem. Arra nem is gondoltam, hogy van veszteség a hajtásláncon :-)
Blade2010-04-06 18:31:44 // 444
Egy belső égésű motor teljesítményének és nyomatékának a maximuma és a tulajdonságai állandóak. Ez fordulatszám függő, amit egy diagramban lehet rögzíteni. Ez egy 3.2 V6-é:
Teljesen mindegy milyen áttételt kapcsolsz hozzá, az csak a kerékre illetve a difire jutó nyomatékot határozza meg. Mint amikor biciklizel, Te mindig ugyanakkora erővel tudod megtaposni a pedált,ami által a hozzá kapcsolt tengelyen ugyanakkora nyomaték keletkezik, csak ha a váltóval áttételt váltasz, úgy változik a hátsó kerékre jutó nyomaték és ezzel a gyorsulási érték és végsebesség:)
Teljesen mindegy milyen áttételt kapcsolsz hozzá, az csak a kerékre illetve a difire jutó nyomatékot határozza meg. Mint amikor biciklizel, Te mindig ugyanakkora erővel tudod megtaposni a pedált,ami által a hozzá kapcsolt tengelyen ugyanakkora nyomaték keletkezik, csak ha a váltóval áttételt váltasz, úgy változik a hátsó kerékre jutó nyomaték és ezzel a gyorsulási érték és végsebesség:)
GTPeti2010-04-06 18:26:32 // 443
Még jó, hogy függ a fokozattól a nyomaték... Csak nem a motor nyomatéka, hanem ami a kerekekre jut!
Somez2010-04-06 18:14:05 // 442
Igen ezt tudom. Csak azt sejtem, hogy sebességfokozattól függ a nyomaték adott fordulaton.
Tehát például 4000-nél:
1-ben 140 Nm
2-ben 120 Nm
3-ban 100 Nm
stb. Ez hülyeség? Vagy mitől érzem akkor, hogy magasbab fokozatban ugyanakkora fordulatnál nem húz annyira, mint alacsonyabb fokozatban azonos fordulatnál?
Tehát például 4000-nél:
1-ben 140 Nm
2-ben 120 Nm
3-ban 100 Nm
stb. Ez hülyeség? Vagy mitől érzem akkor, hogy magasbab fokozatban ugyanakkora fordulatnál nem húz annyira, mint alacsonyabb fokozatban azonos fordulatnál?
GEORGE2010-04-06 17:03:57 // 441
Hosszabb ideig még nem volt alattam ilyen , de a hónap vége fele meglátjuk milyen lezs a 7köznapokban :-)
Tedi2010-04-06 16:57:07 // 440
Rángatja is összevissza indulásnál a 159-et, annak a motornak ritkaszar a nyomatékelosztása...
GEORGE2010-04-06 16:51:30 // 439
Én már ezt élvezem a diesellel jó 2 éve.
Az hogy 4,-ben alacsony fordulaton lusta az nem csak a váltó áttételezésen múlik.
Inkább a nyomaték hiány a ludas.
A te gépednek 144Nm van 4.500-as fordulaton.
A 159 1,8 TBI nek 320Nm van 1.400 fordulaton.
Az hogy 4,-ben alacsony fordulaton lusta az nem csak a váltó áttételezésen múlik.
Inkább a nyomaték hiány a ludas.
A te gépednek 144Nm van 4.500-as fordulaton.
A 159 1,8 TBI nek 320Nm van 1.400 fordulaton.
Somez2010-04-06 16:30:55 // 438
Ezt a tulajdonságot egyébként tudnám szeretni :) Meg azt is, hogy magasabb sebességi fokozatban is legyen nyomatékom. Mert amíg 2-esben 4000 körül egész erősnek érződik a motor, 4-esben ugyanennyinél odalépek és lustaság fél egészség. Gondolom ez a váltóáttételezés miatt van.
GEORGE2010-04-06 15:57:11 // 437
Ezeket az új TBI mocikat már nem kell 7.000 forgatni, nincs is rá lehetőség egyszerűen nem forgathatóak el addig.
Cserébe 1300-tól megindul ahogy egy jó diesel :-)
Cserébe 1300-tól megindul ahogy egy jó diesel :-)
Somez2010-04-06 15:16:16 // 436
Igen értelek. Valami ilyesmit sejtettem én is, de nem vagyok benne műszakilag a témában. Viszont az fura, hogy felül elfogy az ereje, illetve nem érdemes leforgatni 7000-ig, hiszen a TS-eknél meg ez simán működik. Igaz, én ritkán forgattam 6500 környékére, tehát lehet ezeknek is elmegy ott az ereje...
mesa2010-04-06 08:42:42 // 435
a 164 pedig jóval előtte ('88) FIAT Croma / Lancia Thema / Saab 9000 alapokon :)
GEORGE2010-04-06 06:27:58 // 434
A 155 már Tipo/Tempra alapokból van "megépítve"
HátvédRomeo2010-04-06 02:26:29 // 433
Na igen felgyorsult a világ nem tagadom. De nem azért kéne akinek futja új autot venni, mert a régi már fossá ment, hanem azért mert kijött az általad említett ÚJ technikás. A régebbit, meg használná ill venné akinek arra telik. Mért is?, mert a überparaszt, 5 év után leharcolja és azt mondja fos. És pártol át a másik reklámba látott tipusra. És ez nem csak felénk magyaroknál igaz már.
Továbbá az autoipar már nem viv tisztességes piaci harcot. Felvásárolják egymást és vagy egyenautókat gyártanak, vagy elsorvasszák, vagy eladják a sülyesztőbe. Lásd Volvo.
Tradició pedig sztem nem a 155-el lett leköpve. TS motorkat raktak azokba is, mint anno nagyonrégen. Inkább felelevenítették a tradiciót a TS-el. Igaz már a 75-ben is volt. És a versenytradiciók pedig virágkorukat élték a 155 pályagyőzelmekkel.Tradició leköpése a GM blokkokkal kezdödött.
De hát George mindenki másképp éli meg a dolgokat ill látja. Nekem ez az álláspontom.
Azé bírlak továbbra is! :))
Továbbá az autoipar már nem viv tisztességes piaci harcot. Felvásárolják egymást és vagy egyenautókat gyártanak, vagy elsorvasszák, vagy eladják a sülyesztőbe. Lásd Volvo.
Tradició pedig sztem nem a 155-el lett leköpve. TS motorkat raktak azokba is, mint anno nagyonrégen. Inkább felelevenítették a tradiciót a TS-el. Igaz már a 75-ben is volt. És a versenytradiciók pedig virágkorukat élték a 155 pályagyőzelmekkel.Tradició leköpése a GM blokkokkal kezdödött.
De hát George mindenki másképp éli meg a dolgokat ill látja. Nekem ez az álláspontom.
Azé bírlak továbbra is! :))
BeeGee2010-04-05 23:07:01 // 432
Elfogadom az álláspontod, uram :)
Ha nem is Alfában, de Abarthból én kinézem. Az még pont utcai :) Élettartam sokadlagos szempont.
Várjuk meg, hogy megkapja az 1.8 is a MultiAirt, szerintem akkor eltűnik a teljesítmény átfedés. Most azért vannak részhalmazok, mert a kisebbik már tudja az új technikát, a nagy még nem. Mondjuk ha a nagyobbik nem kapja meg, akkor nem értem :)
Ha nem is Alfában, de Abarthból én kinézem. Az még pont utcai :) Élettartam sokadlagos szempont.
Várjuk meg, hogy megkapja az 1.8 is a MultiAirt, szerintem akkor eltűnik a teljesítmény átfedés. Most azért vannak részhalmazok, mert a kisebbik már tudja az új technikát, a nagy még nem. Mondjuk ha a nagyobbik nem kapja meg, akkor nem értem :)
GEORGE2010-04-05 22:29:34 // 431
:-)
Azért a 159 jóval nehezebb verda mint a kis MiTo.
Elhiszem, hogy elveri a 159-et, mert a MiTo 7.5 alatt van százon a 159 1.8 TBI meg csak 7,7 alatt.
A Giulietta 1,8 TBi-je ha jól tudom 6,8 alatt lesz százon.
De ha az 1,4 TBI-ből is kijön a 200 ló akkor minek készítették a 1,8 TBI-t 200 lóval?
lehet nincs igazam, és nem is kell egyet érteni velem, de szerintem nem lesz 200 lovas 1,4 TBi utcai célokra. Biztosan ki lehet hozni a motorból ezt a teljesítményt, de ott már csökken az élettartam is.
Azért a 159 jóval nehezebb verda mint a kis MiTo.
Elhiszem, hogy elveri a 159-et, mert a MiTo 7.5 alatt van százon a 159 1.8 TBI meg csak 7,7 alatt.
A Giulietta 1,8 TBi-je ha jól tudom 6,8 alatt lesz százon.
De ha az 1,4 TBI-ből is kijön a 200 ló akkor minek készítették a 1,8 TBI-t 200 lóval?
lehet nincs igazam, és nem is kell egyet érteni velem, de szerintem nem lesz 200 lovas 1,4 TBi utcai célokra. Biztosan ki lehet hozni a motorból ezt a teljesítményt, de ott már csökken az élettartam is.
BeeGee2010-04-05 22:23:37 // 430
Ezt mondtam én, baszki? :P
Azt mondtam, hogy messze még az 1.4 korlátja.
Az összehasonlítási alapok pedig az elméleted ellen szóltak, diskuratíve :)
1.8 TBI, a 200 lovas, hogy pontosak legyünk, mert csak arról van "mérésünk".
Azt mondtam, hogy messze még az 1.4 korlátja.
Az összehasonlítási alapok pedig az elméleted ellen szóltak, diskuratíve :)
1.8 TBI, a 200 lovas, hogy pontosak legyünk, mert csak arról van "mérésünk".
GEORGE2010-04-05 22:20:32 // 429
Multiair-ral még nem mentem, mert vagy nálatok volt vagy az Ákosnál :-)
Szóval nem is kell más méretű motor mint az 1,4 és happy lesz az élet?
Az 1.8 TBi-ből a 200 lovast veri el ami a 159-ben van, vagy majd a Giulietta 1,8 TBi-t is elveri ami már 235lóerős?
Szóval nem is kell más méretű motor mint az 1,4 és happy lesz az élet?
Az 1.8 TBi-ből a 200 lovast veri el ami a 159-ben van, vagy majd a Giulietta 1,8 TBi-t is elveri ami már 235lóerős?
BeeGee2010-04-05 22:14:45 // 428
Próbáltad már valamelyik MultiAirt?
Engem meglepett, bevallom. Pl nem gondoltam volna, hogy egy mai autóban tudok 6.-kat kapcsolni 60-nál. Úgy hogy rángatás nélkül megindul 900-950 fordulatról. A QV tudja.
Lemérve a rugalmasságát pedig elveri az 1.8TBi-t. Aztán be kell hogy lássam, teljes fordulatszám tartományban elveri a GT-met is. Ergó, lehagyja a 2.4 JTD-ket is, legyen az 175 v 210 LE. Ezek pedig pariban vannak 3 literig a benzinesekkel.
Nyomatékhoz manapság nem köbci kell, hanem elektronika, turbó és hangolás.
A sportos érzéshez meg engedély a marketingosztálytól..mert az ennek ellenére nincs meg benne.
Egyébként a Start&Stop előbb fogja gallyra vágni a motort, mint a teljesítménye, szvsz.
Engem meglepett, bevallom. Pl nem gondoltam volna, hogy egy mai autóban tudok 6.-kat kapcsolni 60-nál. Úgy hogy rángatás nélkül megindul 900-950 fordulatról. A QV tudja.
Lemérve a rugalmasságát pedig elveri az 1.8TBi-t. Aztán be kell hogy lássam, teljes fordulatszám tartományban elveri a GT-met is. Ergó, lehagyja a 2.4 JTD-ket is, legyen az 175 v 210 LE. Ezek pedig pariban vannak 3 literig a benzinesekkel.
Nyomatékhoz manapság nem köbci kell, hanem elektronika, turbó és hangolás.
A sportos érzéshez meg engedély a marketingosztálytól..mert az ennek ellenére nincs meg benne.
Egyébként a Start&Stop előbb fogja gallyra vágni a motort, mint a teljesítménye, szvsz.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-05 21:45:00 // 427
így van minden véges... a fosvágennél egyenlőre a 180 lovas 1.4-es a vége jelenleg...füstölnek el felé 10e km-nél...
GEORGE2010-04-05 21:39:04 // 426
Pár dologban tévedsz, az alapok jók.
De m inden motornak meg vannak a korlátai....egy 1,4 sose fogja az tudni amit egy 3 3,5 literes motor.
A nyomatékhoz meg kéne a köbcenti!
A turbó által betolt levegő fogadásának meg szintén van korlátja.
Ezért mertem azt írni, hogy véges az 1,4 literből kihozható teljesítmény.
De m inden motornak meg vannak a korlátai....egy 1,4 sose fogja az tudni amit egy 3 3,5 literes motor.
A nyomatékhoz meg kéne a köbcenti!
A turbó által betolt levegő fogadásának meg szintén van korlátja.
Ezért mertem azt írni, hogy véges az 1,4 literből kihozható teljesítmény.
zotya littlesoldier és Szabina2010-04-05 20:43:14 // 425
Somez2010-04-05 20:28:26 // 424
Laikusként kérdezem. Nem az a dolog lényege, hogy minél nagyobb a hengerűrtartalom, annál több levegő tud berobbanni és annál nagyobb a teljesítmény? A turbó pedig gyakorlatilag összenyomja a levegőt és így kisebb égéstérben is lehet akkora robbanást csinált, mint nagyobb szívóban. A turbó meg csak akkor eszik kevesebbet, ha nem forgatod, mert akkor sima 1.4-esként működik. Ezzel szemben egy nagy szívó akkor is sokat eszik, amikor nem forgatod.
Tévedek?
Tévedek?
GEORGE2010-04-05 19:12:16 // 423
még 1 szösszenet.
Ki gyárt ma 10 évre autót????
Ahhoz, hogy felfele íveljen egy gyár eladott autók kellenek.
Sokan bírálják mostanában az Alfát, kérdem én veszel új Alfát, vesznek a bírálók új Alfát, hogy szerencsétlenek legyen bevétel amiből tudják finanszírozni az új modelleket és egyéb újításokat......
Ki gyárt ma 10 évre autót????
Ahhoz, hogy felfele íveljen egy gyár eladott autók kellenek.
Sokan bírálják mostanában az Alfát, kérdem én veszel új Alfát, vesznek a bírálók új Alfát, hogy szerencsétlenek legyen bevétel amiből tudják finanszírozni az új modelleket és egyéb újításokat......
GEORGE2010-04-05 19:02:04 // 422
Az általad említett tradíció nem most lett szembeköpve.......
A 155-el kezdődött el.
Én továbbra sem tartom akkora szentségtőrésnek mint ahogy itt páran beállítják.....
A 155-el kezdődött el.
Én továbbra sem tartom akkora szentségtőrésnek mint ahogy itt páran beállítják.....
GEORGE2010-04-05 18:47:09 // 421
Tudom, hogy még nincs se diesel dupla turbó se benzin dupla turbó, de lesz, mert a korábbi motor kínálati listákban szerepel mind kettő. A kerregős 220 lovas lesz a benzines 265 :-)
Látod te magad is mondod, hogy a köbcentihiányt nem lehet helyetesíteni, ezt mondom én is, hogy tetszik nem tetszik egyszer a végére ér az 1,4 T-ből kihozható tartós teljesítmény.
Szerintem a 170 lóerő és szép teljesítmény egy 1,4T-ből.
Látod te magad is mondod, hogy a köbcentihiányt nem lehet helyetesíteni, ezt mondom én is, hogy tetszik nem tetszik egyszer a végére ér az 1,4 T-ből kihozható tartós teljesítmény.
Szerintem a 170 lóerő és szép teljesítmény egy 1,4T-ből.
GEORGE2010-04-05 18:43:17 // 420
Okés, hogy annyit nem adtak el belőle mint a 156-ból, de ettől még tényleg jobb a 156-tól. És merem ezt úgy írni, hogy pár ezer km-et letekertem több 159-el.
Külföldön azért van több eladó 159, mert a 156-ok lassan kikopnak a piacról...
Külföldön azért van több eladó 159, mert a 156-ok lassan kikopnak a piacról...
HátvédRomeo2010-04-05 13:39:42 // 419
Sziasztok! :)
Hát pár napja figyelemmel kísérem az itteni eszmecserét az Új Alfá(k)ról.
Annyit tennék én hozzá csupán ebben a hsz-ban:
Sajnos itt ott visszaköszön a FIAT-os hasonlóság már említették páran. Nekem ezzel csupán annyi a bajom, hogy a tradició kicsit szemen köpve lett. Megjegyzem nem azért mondom, mert a FIAT szar anyagokkal vagy dizájnnal operálna, sőt ellenkelőleg, Csak hát Guilettát egy Bravo mellé állítom azt a kasztnin hasonlóság (sőt) visszaköszön, legalább is a vonalvezetésen.Belül is itt ott.
Leszögezem tetszik nekem ez a tipus. DE akkor is!
Technikáról annyit mondanék, hogy über f@sza szerintem az 1.8TBI teljesítménye, és a többié is, és a technikai fejlettsége. Vezethetősége is élmény lehet. DE felbukkant valamelyik hsz, a tartosság szó az 1.4TBI-nél.(birja e tartósan) Hát ez az. Kiványcsi leszek egy 10 éves TBI-re majd, hogy hozzányulás nélkül a főbb alkatrészekhez, mekkora kompresszió lesz, úgy hogy nem öregurasan hajtja valaki, hanem kihasználja a verdát. Továbbá ha kell egy kis feljavítás az mennyibe fáj, érdemes e vagy másik motort bele.
DE nem akarok vészmadár lenni, mert Életem márkája az ALFARomeo. Csak lovéügyileg más világot élünk. Már nem ugymond hosszú távra terveznek autókat.
Nagyon szurkolok a Márkának, hogy újra sikeres tipusokat dobjon piacra! Viszont egy igazi tökös Alfa vezér már elkelne, aki mer is, nem csak megy a birkanyáj után a szakmában.
Hát pár napja figyelemmel kísérem az itteni eszmecserét az Új Alfá(k)ról.
Annyit tennék én hozzá csupán ebben a hsz-ban:
Sajnos itt ott visszaköszön a FIAT-os hasonlóság már említették páran. Nekem ezzel csupán annyi a bajom, hogy a tradició kicsit szemen köpve lett. Megjegyzem nem azért mondom, mert a FIAT szar anyagokkal vagy dizájnnal operálna, sőt ellenkelőleg, Csak hát Guilettát egy Bravo mellé állítom azt a kasztnin hasonlóság (sőt) visszaköszön, legalább is a vonalvezetésen.Belül is itt ott.
Leszögezem tetszik nekem ez a tipus. DE akkor is!
Technikáról annyit mondanék, hogy über f@sza szerintem az 1.8TBI teljesítménye, és a többié is, és a technikai fejlettsége. Vezethetősége is élmény lehet. DE felbukkant valamelyik hsz, a tartosság szó az 1.4TBI-nél.(birja e tartósan) Hát ez az. Kiványcsi leszek egy 10 éves TBI-re majd, hogy hozzányulás nélkül a főbb alkatrészekhez, mekkora kompresszió lesz, úgy hogy nem öregurasan hajtja valaki, hanem kihasználja a verdát. Továbbá ha kell egy kis feljavítás az mennyibe fáj, érdemes e vagy másik motort bele.
DE nem akarok vészmadár lenni, mert Életem márkája az ALFARomeo. Csak lovéügyileg más világot élünk. Már nem ugymond hosszú távra terveznek autókat.
Nagyon szurkolok a Márkának, hogy újra sikeres tipusokat dobjon piacra! Viszont egy igazi tökös Alfa vezér már elkelne, aki mer is, nem csak megy a birkanyáj után a szakmában.
Putyesz2010-04-05 12:27:03 // 418
Robert-jtd2010-04-05 10:14:15 // 417
"Az hasonlit legjobban a hőn szeretett 156-ra, és sajna azt kell mondjam, hogy szinte minden téren jobb a 156-tól. "- ezt nem vitatom lehet igazad van!!:)
De koránt sem volt olyan sikeres mint anno a 156-os az eladási statisztikákban!:)
És a használtan a (mobile.de vagy az autoscout.it ) sokkal több van eladó mint pl a 156-osokból ez is érdekes számomra vajon miért?:)
De koránt sem volt olyan sikeres mint anno a 156-os az eladási statisztikákban!:)
És a használtan a (mobile.de vagy az autoscout.it ) sokkal több van eladó mint pl a 156-osokból ez is érdekes számomra vajon miért?:)
GTVili2010-04-05 08:51:39 // 416
Meg a kicsi turbót......;-D....
Tedi2010-04-05 08:27:45 // 415
1.8 TBI-ből van duplaturbós? vagy elkottyintottad magad? :)
A QV MiTóban tényleg van még tarcsi szerintem is. Ha 200 lóig nem is, de 190-ig biztosan lehet játszani vele.Bár tény, hogy felül azért sem húz, mert a lökethiányt nem lehet olyan egyszerűen kikompenzálni...
A QV MiTóban tényleg van még tarcsi szerintem is. Ha 200 lóig nem is, de 190-ig biztosan lehet játszani vele.Bár tény, hogy felül azért sem húz, mert a lökethiányt nem lehet olyan egyszerűen kikompenzálni...
GEORGE2010-04-05 00:52:21 // 414
gyárilag az 1.8 TBi 235 lóerő a dupla turbós verzióban 265 lóerő...
Szóval nehezen tudom elképzelni, hogy az 1,4 Tbi 200 lovas legyen és tartósan bírja is.
Szóval nehezen tudom elképzelni, hogy az 1,4 Tbi 200 lovas legyen és tartósan bírja is.
MYSKHA2010-04-04 18:09:09 // 413
az jelent valamit ha a egy régi giuliettán giulietta felirat elött egy négylevelű lóhere is van? :) köszi
BeeGee2010-04-04 10:39:06 // 412
Szerintem lehet még. Max nem EURO 5ös, 6 literes átlagfogyiból, de a QV-ben érezni hogy mennyire programozott a motor. Alul megy mint barom, felül semmi.
Egy klasszikus sportos mappelésel sztem 200 LE is van benne.
Egy klasszikus sportos mappelésel sztem 200 LE is van benne.
GEORGE2010-04-03 23:54:44 // 411
Szerintem annak a 170 lóerejét már nem nagyon lehet tovább fokozni.
Azért azt ne felejtsük el, hogy 1,4 motorról van szó és meg vannak a korlátai.
Azért azt ne felejtsük el, hogy 1,4 motorról van szó és meg vannak a korlátai.