Fórum >> Típusok >> GT coupé

Tedi2007-04-02 17:08:35 // 806
Ráfaragtál :D Nem tudtad a tiszta autóra ráírni, hogy "koszos", meg "Zsótié" :D
Seriff2007-04-02 17:02:31 // 805
De nem az övére gondolom;D A matrica-eltávolítás expressz sebességén csodálkozom én is...
Csöri2007-04-02 15:38:08 // 804
Elég hamar lekerültek a matricák.:)) De a felnik most is gyönyörűek. Halesz, most már komolyan gondolkodom a cserén.:PPPPPP
G-MANN🍀2007-04-02 15:20:21 // 803
nagyon ismerős:)) kié lehet?:)
GEORGE2007-04-02 13:27:58 // 802
ismerős a gép :-)
Seriff2007-04-02 13:24:31 // 801
Ma pedig ezt az autót láttam "a hegyen" :))

G-MANN🍀2007-04-02 10:42:15 // 800
Megkésve bár, de most tudtam válaszolni. igen:), velem találkoztál, akkor hoztam el az új autót:).,.,.,.de Esztergomban személyesen már sikerült beszélnünk:) üdv
Seriff2007-03-30 20:19:10 // 799
Szeva! Veled találkoztam az M1esen?:)
G-MANN🍀2007-03-30 08:44:56 // 798
Ez egy jó kérdés:) Remélem ma megtudom, amikor átveszem az autót:)
Tibe2007-03-29 15:52:07 // 797
Köszi, már csak egy kérdésem maradt. Remélem itt már kikapcsolható a VDC, jól gondolom? :) Mert ha nem akkor egy feketepont :)
Bazsi2007-03-29 12:11:43 // 796
Igaz, én nem G-MANN vagyok, de gondolom nem haragszol meg ha válaszolok:)... IGEN, a Q2-ben alapból benne maradt a VDC. Üdv:Bazsi
Tibe2007-03-29 12:02:54 // 795
G-Mann az új GT-ben a Q2 mellett megmaradt a VDC is ugye?
G-MANN🍀2007-03-29 11:57:50 // 794
köszi:)
kru2007-03-29 09:45:42 // 793
Én sem kívánok tovább elmélkedni, csak egy mondat még. Nem a motorral van gond, és nem a lóerőkkel. Ezt kell megérteni. Hanem a hajtáslánccal és a ráeresztett nyomatékkal. Az, hogy hány lóeró, az kis túlzással marketing kozmetika. Függ a teljesítménygörbétől, és a fordulatszámtól, abból számolható. Vagyis ha 4000 környékén kicsit feljebb van még a nyomatékgörbe, amivel egy turbós autónál talán nem annyira nehéz (határokon belül) játszani, akkor mindjárt ott van 5-10LE plusz. Na mindegy... jó várakozást és utána okos autózást!! :-)))
G-MANN🍀2007-03-29 08:49:31 // 792
Más autótípusok hasonló motorjaiból is simán kihoznak 150 lóerőt.,.,., nem érzem ezt a határok döngetésének.,.,. (VW, BMW.,.,.,.,.,) de mivel nem vagyok szakember, rátok hagyom a további elmélkedést:) én egyenlőre annak örülnék most a legjobban, ha telefonálna a kereskedő, hogy végre megvan a forgalombahelyezett autókám és mehetek érte.,.,.,., már csak két nap.,.,.,.,., üdv
Tommaso 1592007-03-28 22:37:35 // 791
Mi újság a GT-s cartársakkal?? Látom Márkó Renaultal jön, P.Zoli 155 Q4-el:-))))
kru2007-03-28 22:20:27 // 790
Igen, azóta én is utánaolvastam és revidiálom a véleményem! Sőt! Egyébként én továbbra sem tennék be boxot, de utánaszámolva meg miegymás, remap-elni sem remappeltetén, nem egészséges. Dyro jött a saab 9-3-mal. Megnéztem. Vajhh miaszarér tud az Alfa csak 305Nm-t, amíg ugyanaz a motor Saab-éknál 325Nm gyárilag, opeléknél pedig 315Nm-t? És a Hirsch tuning a maga 375 vagy hány Nm-ével miért megy át a gyári garin Saab-éknál? A válasz egyértelmű: a hajtáslánc. Az 1.9 16V-ben használt 6 sebességes váltó, amit a 2.5V6 és a GTA is használ, ennyit bír biztonsággal. Vélhetően van benne némi tartalék, de gyanítom minimális. Egyébként nem korlátoznák 305Nm-re a nyomatékot. És nem kerestek volna egy másik váltót a 2.4 20V-hez. De az egy másik történet, hogy abban aztán meg tényleg nincs tartalék...
Tibe2007-03-28 16:52:05 // 789
Ezzel a leírással nem értek egyet, mert ez az 1.9-es 150 pacis Mjet moci már gyárilag a határokat döngeti. Szal nincs benne akkora tartalék hogy 175 lóra húzva még az alkatrészek terhelése a tűréshatáron belül maradjon.
kru2007-03-28 16:26:57 // 788
Ez a PSI is, mint minden más akkor lehet jó, ha előtte és utána is leméreted ugyanazon a padon, ugyanakkor és látod a tényeket.
kru2007-03-28 16:24:38 // 787
Na, a végén még rábeszéltek? :-)))) Egyébként ez nem tűnik annyira vészesnek, mármint a 345Nm, mondjuk sántít a 175LE, mert a 2.4mjet 385Nm-ből hoz ki ennyit, de végül is mindegy.
G-MANN🍀2007-03-28 16:18:53 // 786
PSI: Alfa GT (1,9 jtd 110kW 2004 -) 150 LE 124.200Ft. Eredeti teljesítmény (LE), Eredeti forgatónyomaték (Nm) 150 305 Megnövelt PSI teljesítmény (LE), Megnövelt PSI forgatónyomaték (Nm) 175 345
G-MANN🍀2007-03-28 16:10:33 // 785
Az alábbi tájékoztatót a www.dieselchiptuning.hu oldalon olvastam, a leírtak végén kitérnek a 147-es Alfára is:) A chiptuning egyre népszerűbb Magyarországon. Egyre több diesel erőforrással felszerelt autóval találkozhatunk az utakon. Az autógyártók szigorú előírások szerint gyártják ezeket a járműveket, hiszen az Európai Unió nagyon pontosan meghatározott keretek közé szorítja a károsanyag-kibocsátást, valamint az egyes típusokat teljesítményük alapján meghatározott adókategóriákba sorolja. Az ilyen autók jelentős teljesítménytartalékokkal rendelkeznek, amelyet komoly átalakítás nélkül hozhatunk felszínre, ezáltal sokkal élvezetesebb vezetési élményt nyerhetünk. A PSI-tuningbox úgy növeli meg a turbodiesel autók teljesítményét 20-30%-kal, hogy azok a motor tervezésénél használt biztonsági tényezőkön belül üzemelnek tovább. A károsanyag-kibocsátás nem nő a gyárilag meghatározott értékek fölé, így a környezetet sem szennyezi a megengedett mértéknél jobban. A motor eredeti védelme szintén megmarad, mivel a működését vezérlő számítógép továbbra is érzékeli minden egyes működési paraméterét. Autónk eggyel magasabb kategóriába kerül, anélkül, hogy a kategóriák közti ár- és adótöbbletet meg kellene fizetnünk. A beszerelést követően azonnal érezhető a teljesítménytöbblet. A motor egészen alacsony fordulatszámtól húzni kezd, mint a "nagyok". Lényegesen alacsonyabb fordulatszám-tartományban üzemeltetve az üzemanyag-fogyasztás akár csökkenhet is. Felsőbb tartományokban élvezetes előzéseket vihetünk véghez. Járművünk könnyedén veszi az út összes akadályát, anélkül, hogy többet kellene fizetnünk utazásainkért. Finomabb járás, élesebb reakciók, hihetetlen gyorsulás jelzik a PSI-tuningbox működését. A PSI-Powerbox élvezetes utazást, és jelentős üzemanyag-megtakarítást jelent. Analóg - digitális. Mi a különbség? Analóg - digitális. Mi a különbség? A PSI-tuningbox kivételes minőségű termék. Gyártása az Európa szerte elismert ISO 9002-es minőségügyi szabvány szerint történik. Működését és használhatóságát Németországban a TÜV szerint tesztelték, és fogadták el, így a piac legmegbízhatóbb terméke. A PSI-tuningbox az egyetlen RISC (csökkentett utasításkészletű processzor) processzoros termék, mely valós időben, időcsúszás nélkül módosítja az ECU által kibocsátott jeleket az üzemanyag adagoló pumpa felé, míg más tuning termékek analóg módon, pontatlanul teszik ugyanezt, egyenetlen teljesítményt és nyomatékot eredményezve. Mindegyik PSI-tuningbox berendezés egy mikroprocesszort tartalmaz. Ez a �chip� elcsípi az ECU üzemanyag-ellátás jeleit, és digitalizálja azokat (egy számmá alakítja). Ezután a kapott érték alapján kikeresi a megfelelő hozzárendelt optimalizált kimeneti értéket. Ezt az értéket azután visszaalakítja analóg jellé, amit valós időben továbbküld az üzemanyag adagoló pumpának. A digitális rendszer a motor teljes fordulatszám-tartománya alatt az optimális üzemanyag-ellátást biztosítja. Más tuning rendszerek pontatlanul időzítik az adagolást, ezáltal az autó kiegyensúlyozatlanul viselkedik. A fenti ábra részletezi az üzemanyag befecskendezés optimalizálásának lényegét:. - A zöld terület jelképezi azt a tartományt, ahol az autó motorja az optimális üzemanyag-mennyiséghez jut, így a maximális teljesítményt nyújtja anélkül, hogy a károsanyag-kibocsátás meghaladná a gyárilag előírt értéket. - A vörös tartomány az olyan megoldásokat képviseli, ahol csupán az egyes fordulatszám-tartományokhoz rendelt analóg mennyiség kerül befecskendezésre. Ebben az esetben a motor képtelen teljesen elégetni a befecskendezett üzemanyag-mennyiséget, és erős füstöléssel üzemel. Ezen tartományban a motor a leadott teljesítménytől függetlenül, aránytalanul sok üzemanyagot használ el, és teljesítménye nem növekszik a kívánt mértékben. A PSI-tuningbox meglehetősen kisméretű, köszönhetően az SMD technológiának, rezgés és vízálló is egyben. Az összes típus az autó gyári csatlakozóihoz illeszkedik, így a beszerelés nagyon egyszerű és gyors. Csupán szét kell húzni az autó gyári csatlakozóit, és közé kell illeszteni a PSI-tuningbox csatlakozóit. Más tuning megoldások speciális csatlakozókat használnak, és az ECU kábelkötegét megbontva lehet őket beilleszteni. A PSI megoldásával nem kell megbontani az ECU eredeti kábelkötegét, valamint magát az ECU-t. Minden PSI-egység részletes, képekkel illusztrált beszerelési útmutatóval együtt érkezik a megrendelőhöz. Az autó eredeti állapota percek alatt visszaállítható, ha az autót esetleg el akarják adni, vagy garanciális szervizbe kell vinni. Az alábbiakban felsorolunk még néhány előnyt: • 2 év garancia érvényes a PSI-tuningbox termékekre, • a PSI-tuningbox TÜV minősítésű, ami azt jelenti, hogy megfelel a legszigorúbb károsanyag-kibocsátási előírásoknak, • a gyártó folyamatosan teszteli és fejleszti a termékeket, • Az Alfa Romeo gyártója felkérte a PSI-t, hogy a korlátozott kiadású 147-es modelljéhez fejlesszen ki egy tuning megoldást, • Közel kétszer annyi PSI-tuningboxot adunk el, mint a versenytársaink egyéb megoldásokat, • A PSI tuningbox sokkal jobb megoldás, mint az irreverzibilis chip-felülírás, mert az eredeti állapot visszaállítható, valamint akárki be- ill. ki tudja szerelni, Ha az autót eladják, akkor a PSI-tuningbox könnyen eladható külön is, vagy pedig az autó vételárát növeli értékével.
G-MANN🍀2007-03-28 10:00:30 // 784
Sajnos Alfás ismerőseim között nincs olyan, aki hosszabb távon használt P-boxot, vagy hasonló teljesítménynövelőt.,.,.. van egy VW Passat-os, aki 3 éve használja, kb 90e km-t ment vele és az autónak semmi baja.,.,.,.,.,. Szerintem egyébként ezek a kis dobozkák a leírtak ellenére max 10-15%-os teljesítmény növekedést produkálnak.,.,,. legalábbis érzésre én többre nem becsülném.,.,.,., Egyébként mivel már az új autóhoz is megvettem a Novitec P2-t, nem fogom a szekrényben tárolni:) én bizony berakatom:) lesz ami lesz:).,.,.,.. Legalábbis most még így gondolom:) Egyébként én szívesen vennék 2.4 JTDm-et, de sajnos a GT-ben nincs ilyen motor:).,.,.,,. és én bizony ragaszkodtam a GT-hez:) További jó elemezgetést kívánok:) üdv
kru2007-03-27 22:31:24 // 783
Nekem akarok én senkit sem le, se rábeszélni! A lentiek mindenesetre tények. Én egyébként azt írtam korábban, hogy szerintem egy tisztességes és nem túlzó remap (obd csatin keresztül) még elviselhető, kérdés kell-e. Szóval a gyári 150LE és 305Nm-t felhúzni, 160-165LE és 340Nm környékére. Annyit szerintem hosszútávon is el kell vinnie, de mondjuk ezt dobozzal nem kapod meg, szerintem. Ennek annyi az előnye, hogy 4-5-6-ban dinamikusabb lesz az autó, ami mondjuk autópályán nem rossz. De kérdés, megéri-e, mondjuk azt a 100-120ezret...
Tibe2007-03-27 22:17:37 // 782
Köszi ezzel asszem meg is győztél :) Marad minden így ahogy van.
kru2007-03-27 22:03:38 // 781
Mondanék egy példát. A 156 2.4 20V gyárilag 385Nm. Nem egy, nem kettő, hanem sok 2.4 20V-t tudok mondani, ami gyári mappel beadta a kulcsot viszonylag hamar (mittudomén 50-60e km) és a féltgengely belső csuklók szarrá mentek. Hozzátenném, a 2.4 20V-ben a belső csuklók speciálisak az eleve nagy terhelés miatt, semelyik másik Alfában nincs ilyen, még a GTA-ban sem. Namost, ezek alapján, miből gondoljátok, hogy az 1.9 16V, ami 305Nm, felhúzva mittudomén 360-370Nm-re hosszútávon el fogja ezt viselni, amikor még az eleve jóval magasabb gyári terhelésre tervezett gyári alkatrész is beadja a kulcsot elég hamar. Na én ezekről beszéltem korábban. Egy tisztességes remap-ben tudják limitálni a nyomatékot és nem egy buta doboz, ami behazudik valamit és az ECU tolja a gázolajat. Egyébként arról sincs senki meggyőződve, hogy a Torsen difi olyan nagyon fogja szeretni a megemelt nyomatékot. Persze, mindez kérdés, meddig használod. Ha 2 évig, amíg tart a garancia, akkor mákod van. Ha mindezt egy 3-4 éves autóval kezded el, akkor már kevésbé. Egyébként egy normális remap-et sem fog a márkaszervíz megmondani, hogy fel van húzva. Elsőre legalábbis nem. De ilyen szempontból mindegy, mert az ECU remap esetén is hatványozottan jönnek elő a dolgok.
G-MANN🍀2007-03-27 13:44:59 // 780
Autópályán nagyon király, egyébként szerintem nem nagy durranás:)
Tibe2007-03-26 22:40:19 // 779
Jah, nem olvastam vissza sorry :) Én asszem maradok a gyári állapotnál. Végülis így sem rossz a kicsike teljesítménye ;)
dyRo2007-03-26 21:28:38 // 778
Lejjebb írta hogy nem túlságosan érezhető, inkább csak autópályán nagy sebesség mellett! Amúgy a KW-nak van kikapcsolható p-box-sza, lehet pont ez az értelme, hogy amikor szükségét érzed, bekapcsolod, amikor meg nem, akkor hagyod a gyárilag sem kis teljesítménnyel döcögni! ;)
Tibe2007-03-26 17:55:11 // 777
Mondjuk 36 ezer egy új autónál nem sok. Különben én is gondolkodtam egy ilyen beszerzésén de lebeszéltek róla mivel nem akarom se eladni se leváltani mostanában a gépet. Mennyire érezhető a különbség?
G-MANN🍀2007-03-26 17:28:16 // 776
kb.36e km-rel adtam el az autót, ha nem úgy használsz egy autót mint egy autóversenyző, szerintem nem igazán tesz tönkre semmit.,.,.,.,. egyébként sem túl brutális ez a p-box, csak egyenletesebbé teszi a teljesítményt a teljes fordulatszám tartományban mivel nem használtam sokáig igazából nincsenek tapasztalataim a hibákkal kapcsolatban nekem bejött a dolog és a későbbiekben is használok hasonló teljesítménynövelőt:) üdv
Tibe2007-03-26 15:27:08 // 775
Hány kilómétert mentél a P-box beszerelése után? Azt mondják egy darabig bírják az alkatrészek a megnövekedett terhelést, mivel túl vannak méretezve de aztán csőstül jön a baj.
G-MANN🍀2007-03-24 22:02:49 // 774
Én régi GT-ben Steinbauer P-boxot használtam, most adtam el az autót, de eddig nem volt semmi baja.,.,.,., :)
dyRo2007-03-24 11:19:14 // 773
Hát, tudni én meg aztán pláne nem tudok, csak sejtek, de te azért gonolom kicsit jobban sejted a dolgokat! ;) És igazad van, fogalmam nincs milyen váltó van alapból a Saab-ban, azt hittem azt is az alfától kapja 'szett'-ben a motorral... Persze igazad lehet mert azt hiszem a hátramenet nem ugyanott van!! Na mind1. De azért a Novitec, meg a többi csak tudja hogy mit csinál, nem? És a lóerőket meg nem tudom elfelejteni! ;))) Meg persze a nyomatéktöbbletet sem!
kru2007-03-23 13:33:44 // 772
Én úgy tudom nem. Figyelj, a dobozkát egyetlen egy csatinál kell közbeiktatni... Igen, van benne egy saját map, ami behazudja, hogy melyik érték helyett mit kell továbbítani az ECU felé, és az ECU ennek megfelelően kalkulál és megemeli a CR nyomást, áltag 300barral. Én úgy tudom így működik, nem több ennél... Ja, és úgy általánosságban (nem csak a doboz, bármilyen tuning): felejtsd el egy pillanatra a lóerőket, a nyomaték az, ami a lendkerékre, kuplungra, stb. jut, illetve ami végül a féltengelyekre kerül és terheli azokat. Itt az a kérdés, hogy a tuning után a nyomatékgörbe miként alakul. Nem csak a 4500-as fordulatról van szó. Egy jtd motor a csúcsnyomatékot leadja 2000 tájékán. Ott meg csak pörgeted már nap, mint nap... Persze a a Hirsch is megemeli 175LE-re, a nyomatékcsúcs nála 370Nm, de náluk alapból is 320Nm, nem 305, ráadásul honnan tudod a Saab-ban milyen kuplung, váltó, stb. van? Mennyi tartalékkal... Félreértés ne essék, én nem lebeszélek, csak ennyit sejtek a témáról. Tudni nem tudok, csak sejtek... Belevágni nem mertem, pont a fentiek miatt.
dyRo2007-03-23 10:25:42 // 771
Hmm.. Én úgy tudtam, hogy a 'dobozka' egyszerűen átveri az ECU-t, magyarán kívülről módosít a diagrammokon, és nem csak a nyomást emeli fel! Tehát gyakorlatilag annyi a különbség az ECU átprogramozásához képest, hogy az új utasítások (amiket az ECU ad a motor felé) két lépcsőben kerülnek meghatározásra. Először a dobozka kitalálja hogy a bejövő jelek alapján mit kell hazudni ahhoz hogy az ECU a módosított éredményre jusson... aztán az ECU meg számol mintha mi sem történt volna, és adja a kívánt utasításokat. És így gyakorlatilag tényleg csak abban van a különbség, hogy a dobozka egyszerűen kivehető. De persze ezt lehet hogy megint csak én gondolom rosszul, annyira még nem foglalkoztam a dologgal. =| A másik feléről viszont, hogy meg kellene növelni az alkatrészek teherbírását, az a véleményem, hogy ez nem akkora többletteher, hogy az alkatrészek ne bírnák elviselni. Ezt már csak azért is mondom, mert ugynez az 1,9-es mjet motor kerül a Saab 9-3asokba is, és ott 'kínálnak' gyári motortuningot (Hirsch tuning), ami felemeli a teljesítményt 175LE-re pusztán a vez elektronika átprogramozásával! Tehát semmilyen alkatrészt nem cserélnek! És arra is ugyanúgy vállalják a garanciát, meg minden. Meg aztán nem hajtja az ember állandóan 4500-ön azt a szerencsétlen motort! ;)))
kru2007-03-22 13:13:24 // 770
Asszem 156 topic volt, többen agymentünk a témáról. Végül az jött ki, hogy senkinek nincs igaza :-))) Csak annak, aki nem nyúl hozzá a motorhoz :-)) Igazság szerint én egyiket sem raktam az autómba, se dobozka, se remap. Innentől kezdve nem tűnhetek túl hitelesnek... ;-) De. Egy angol Alfa tuner sráccal haverkodtam össze, ő okított a témában hobbiból, mármint az alapokat, nyilván műhelytitkokat nem osztott meg velem... Mivel nem az volt, hogy vele akarok remappeltetni, nem arról szólt, hogy a saját malmára hajtsa a vizet, de nyilván ez is benne van a pakliban... mégsicsak ezzel foglalkozik és nem dobozkákat gyárt. Nos én ezeket szedtem össze. Lehet, hogy más, aki ezzel foglalkozik (DCS, stb.) kinevet, vagy lehülyéz, én elhittem az érveket és elfogadtam őket. A tuning dobozok működése elsőre furfangos: megemelik a CR pumpa nyomását és ezzel operálnak, átverve az ECU-t. És bár ez eléggé trükkös huszárvágásnak tűnik elsőre és persze működik is, ugyanakkor végtelenül leegyszerűsíti a helyzetet és túl egyoldalú. A CR pumpák ezekben a cuccokban 1300bar körül tolják a naftát, amit a dobozkna feltol 1600fölé (nyilván fordulatszám függvényében). A vezérlés ennél sokkal bonyolultabb. Megannyi táblával az ECU-ben, csomó szenzor méricskél és rengeteg paraméter befolyásol. Egy tisztességes remap egy komoly munka. Kezdve ott, hogy az EGR szelet állítgatják szoftverből, a nyomaték limitáló táblákat, stb. Persze a remap is emel(het) a CR nyomáson, többek között, de nem csak kizárólag azzal operál... Az angol srác mutatott pár map-et a BOSCH EDC15-ös ECU-ből, hogy hogy is néz ki, érdekes (mármint nem a hexa dump, hanem a diagramok). Végül is a hasonlat az lehet, hogy a remap olyan, hogy sok láncszemet erősítesz egyszerre, a dobozka meg olyan, mintha egyet. Egyik sem egészséges persze, ha nem erősíted az összes láncszemet. (Azaz a teljes hajtásláncot... vagyis a remap mellé is dukálna erősített kuplung, stb.) De vélhetően a sok láncszem erősítéssel jóval-jóval finomabb hangolást tudsz elérni. Az ellenérv egyébként a 156-os topicban a srácok részéről, amit el is fogadtam, az volt, hogy aki egyszerű, könnyen eltávolítható megoldást akar, ami növeli a teljesítményt, annak jó a dobozka, mert a full remap sem egészséges, ez sem, akkor legalább ez mozdítható cserébe. Hát igen. Nekem ennek ellenére dobozka semmiképp sem kellene.
kru2007-03-22 12:46:51 // 769
tudtommal az 1,9JTD 8v /a 159ben igaz/ szintén Multijet vezérléssel van már igen, lehet. 156-ra fókuszáltam Jáksó gépe kapcsán :-))
G-MANN🍀2007-03-22 12:33:42 // 768
ok:) sajnos arról lemaradtam:))
Bckk2007-03-22 12:08:27 // 767
tudtommal az 1,9JTD 8v /a 159ben igaz/ szintén Multijet vezérléssel van már
Halesz2007-03-22 11:58:24 // 766
Kru, szívesen elolvasnám az okokat, hogy miért nem tennéd bele. Hol írtál erről?
kru2007-03-22 11:38:51 // 765
g-mann, félreértettél, én csak p-box-ot és hasonlót nem tennék semmi pénzért. egyszer már kifejtettem, miért, másik topicban.
G-MANN🍀2007-03-22 11:38:11 // 764
majd megmondom nekik:)
G-MANN🍀2007-03-22 11:36:57 // 763
okk:) azért írtam a kérdést ilyen szűkszavúan:)
Halesz2007-03-22 11:34:03 // 762
Ha nem, akkor mondd meg nekik, hogy el se jöjjenek Esztergomba :D
Halesz2007-03-22 11:33:36 // 761
Ma megyek :) De ne áruld el itt, hogy milyen felnim lesz :) Amíg nincs meg, magamnak sem mondom el :D
G-MANN🍀2007-03-22 11:30:05 // 760
most hívtak, úgy néz ki, hogy szerdán mehetek az autóért!:)
G-MANN🍀2007-03-22 11:28:38 // 759
sikerült gumit találnod?
G-MANN🍀2007-03-22 11:27:53 // 758
az is nagyon jó válsztás:)))))
Halesz2007-03-22 11:23:15 // 757
Nekem meg ha sok pénzem lesz becserélem egy 3,2 V6-ra :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak