Fórum >> Típusok >> GT coupé

G-MANN🍀2007-03-22 11:20:31 // 756
azért a benzineseket még mindíg imádom:), ha a GT-t lehetne rendelni 2.0 benzines, turbós motorral, szerintem inkább amellett döntenék.,.,.,.
G-MANN🍀2007-03-22 11:16:38 // 755
szinte észre sem venni hogy kormol:))))) (csak néha.,.,,..:) mint minden szép, jó, erős, takarékos dízel:)
G-MANN🍀2007-03-22 11:11:36 // 754
2.4 JTDm-be én sem biztos, hogy betenném:).,.,.,. az 1.9 JTDm-be azért kell:)))
G-MANN🍀2007-03-22 10:39:01 // 753
köszi az infot, neten már én is megtaláltam a KW-t.,.,.,. kicsit drága, hasonló árban van mint a Steinbauer
kru2007-03-22 10:36:38 // 752
Ne viccezz :-)) Válaszom még mindig: NEM! No JTD-k: 1.9 8V 2.4 10V 1.9 16V multijet 2.4 20V multijet Ezek voltak/vannak. A 8V/10V még nem hirdotőkés, unijet rendszerű, a 16V/20V már hidrotőkés, multijet rendszerű, teljesen más vezérléssel, injektorokkal, stb.
dyRo2007-03-22 09:00:54 // 751
jójó, azt értem hogy egy régebbi verzió, de azért csak 20 szelepes, nem? vagy csak 10? na mind1, nem is olyan fontos... a lényeg hogy 5hengeres Amúgy Halesz meg nem fog megcsapni, egyrészt mert most volt a szülinapja és gondolom hullarészegen fekszik valamelyik árokparton, a másik meg mert gondolom előző bejegyzésekből már tudja hogy én is egy dízel GT-t szeretnék! ;)))
perdix1552007-03-22 08:53:14 // 750
Á! Köszönöm..látom azért belinkelted.....sorry hsz.-i sorrend alapján válaszolok GEORGE koma:-)))))
perdix1552007-03-22 08:51:43 // 749
pl. belinkelsz eggyet nekem, mert én lusta vagyok:-))))))
perdix1552007-03-22 08:50:34 // 748
Mert nem , és kész:-)))))))))) Különben is sose volt coupes vasad, vagy 2 ajtós, 2 személyes volt...mér most jött volna rád az inger:-)))))))) neked 159 2.4 JTDm 20V /200 php/ vagy 156 2.4 JTD 20V M-JET /175 php/ való vagy berlingóban vagy SW-ben!!!! Reklamációnak helye nincs:-))))
perdix1552007-03-22 08:45:56 // 747
még olyanban nem ücsörögtem.....
kru2007-03-22 08:41:46 // 746
Halesz meg fog csapni :-)))) De a válasz nem az. Már csak azért sem, mert a 2.4 20V az MY2004 modellévtől van, azaz 2003/10-től a Giugiaro facelift 156-ban és a facelift 166-ban is. Másrészt ha még ebben is kételkednénk, akkor még egy érv. Az övé húzott. Namost egy kevésbé húzott 2.4 20V is minima 210LE és 420-30Nm, a durvábbak, akik nem kímélik a hajtásláncot, vagy erősített kuplunggal mennek, azok 235-240LE és 460-470Nm.
dyRo2007-03-22 08:27:42 // 745
Reméljük GEORGE már kialudta magát... ;))) Megnyugtatásul: egy különlegesen ékesszólással megáldott tehetség SEM képes egy Alfa 20v DÍZEL gyönyörű hangjának leírására!!!! ;)) amúgy kru: szerinted Jáksó 2,4 JTD-je nem 20V-s?? hmm ;)
GEORGE2007-03-22 00:22:31 // 744
Figyú. nem hiszem el, hogy nem tudod használni a Használt autót.hu-t Ime egy kis segitség! 156 2,4 MJET 20V 156 2,4 MJET 20 V 2. Sorry a sok hsz-ért!
GEORGE2007-03-22 00:14:33 // 743
Szerinted hogy lehet interneten elmagyarázni egy 5 hengeres motor hangját????????
GEORGE2007-03-22 00:12:38 // 742
Miért nem????
GEORGE2007-03-22 00:12:23 // 741
Igen utazóban semmi hangja sincs a mocinak! A 159 2,4 JTDm 20V 200-as óra állásnál is simán beszélgettem a hátul ülökkel!! :-)
GEORGE2007-03-22 00:11:01 // 740
Pl az hogy az 1,9-es az 4 hengeres míg a 2,4 5 hengeres!!!!!!! ültél már Fiat bravo HGT-ben? Az is 5 hengeres! Full olyan hangja van!!!!
GEORGE2007-03-22 00:09:56 // 739
:-))))))))) Szereltessél a GT-be 2,4-et esk hogy akkor lesz nekem olyanom! :-)))
kru2007-03-21 23:57:38 // 738
ki kezdte? :-))))))))) ps. nem, a dízelesek a benzingőz után áhitoznak :-)))))
Halesz2007-03-21 23:10:22 // 737
:))) :P :)))) Nahát, már a dízelesek is lenézik egymást? :D
kru2007-03-21 21:40:03 // 736
sajnos én úgy fogalmaznék a sor5 20V fanok kénytelenek átmenni innen a 156, 159 vagy 166 topicba ;-)))))
Halesz2007-03-21 19:27:41 // 734
Na jól van, a 156-os fanok mennnyenek innen :))))))
perdix1552007-03-21 17:48:14 // 732
az jó:-)))))
perdix1552007-03-21 17:47:49 // 731
nagyon helyes:-))))
Seriff2007-03-21 16:59:46 // 730
"Morgósabb"
kru2007-03-21 16:57:41 // 729
nagyon más :-))) utóbbi hangjából árad az erő :-)))
kru2007-03-21 16:56:34 // 728
volt. 2.4 20V m-jet néven. például isti20v itt minálunk. de hasznaltauto-n is volt nemrég (talán még most is). az sw és berlina teljes átfedésben volt motorilag! kivéve a q4-et meg q4 crosswagont, de az nem motorilag volt eltérés (azokban lévő motor is volt berlinában).
perdix1552007-03-21 16:51:31 // 727
Persze hogy más, GEORGE is rávilágított, de milyen más?
perdix1552007-03-21 16:50:21 // 726
Szia! Igen , megnéztem, de én nem erre a mocira vagyok kiváncsi, hanem a mjet 20V-re, ez sima JTD felhúzva.
kru2007-03-21 16:46:50 // 725
Könnyen láthatod saját szemeddel is a 4ajtós 156 2,4 JTD-t: Jáksó mondjuk a 20V volt a kérdés :-))) de egyébként az is volt giugiaro 156 berlina-ban.
kru2007-03-21 16:45:38 // 724
alfisti.net-en kedvezményesen a novitec prII 379EUR+posta, de mondjuk a Halasiak előnye megvan, hogy visszaadják a pénzt, ha nem tetszik. azt a pár ezer forintot nem éri meg spórolni a netes rendeléssel, szerintem. (mondjuk én nem tenném be, de ez más kérdés...)
Seriff2007-03-21 16:36:00 // 723
Egy öthengeresnek teljesen más a hangja:)
dyRo2007-03-21 16:31:28 // 722
Szia Bo! Várjuk a képeket fekete GT belsejéről! (meg én is az e-mailt!) ;)
dyRo2007-03-21 16:27:36 // 721
Perdix: Könnyen láthatod saját szemeddel is a 4ajtós 156 2,4 JTD-t: Jáksó
dyRo2007-03-21 16:22:05 // 720
Na, a 110 elég baráti ár! Én a KW System oldalán 779EURO-ért láttam (azt hiszem beszereléssel együtt) az meg a mai alacsony euro árral is 190e Ft körül lenne (és nem tudom hogy hova kell elmenni érte)... Azért itt a link: KV-Systems.de, ha valakit érdekelne.
kru2007-03-21 12:52:53 // 719
volt? 2.4 JTDm 20V 156? ja, de akkor még MJET 20V volt a neve, nem JTDm... nem volt annyira meghúzva, mint a 159. mármint gyárilag...
kru2007-03-21 12:50:12 // 718
Visszatérve a 2,4 Mjet 156-ra, már 1500-1600-tól elindul és brutális erővel présel az ülésbe. És az a szép, hogy 1200-1300 körül is húz már rendesen!! Sőt igazából 1000-1100 környékén sem jön soha zavarba. Szerintem a 2.4mjet hangja belülről (alapjáratot leszámolva) nagyon kedves erőt sugároz, ha akarod :-) Ugyanakkor autópályán 6. 140-nél nulla motorhang.
perdix1552007-03-21 12:40:50 // 717
ha már a hangnál tartunk: mi a különbség az 1.9 JTDm 16V és a 2.4 JTDm 20V hangja között? Nekünk, szívóbenzines füleink mit érez a 2 moci között?
perdix1552007-03-21 12:38:32 // 716
volt? 2.4 JTDm 20V 156? Nem nagyon láttam még....csak SW ben persze az se kutya:-)))))
perdix1552007-03-21 12:37:34 // 715
:-))) Te akkor se azt vennél....
Halesz2007-03-21 12:28:42 // 714
Jó hát megértem én, hogy családi autót akarsz venni :)))
GEORGE2007-03-20 23:48:49 // 713
Ja és a hang is a 156 2,4 mellé "taszit" :-)
GEORGE2007-03-20 23:33:34 // 712
Azért majd mond meg nekem mit tapasztaltál Apudék és Adrián gépe közt .-))
GEORGE2007-03-20 23:33:34 // 711
Azért majd mond meg nekem mit tapasztaltál Apudék és Adrián gépe közt .-))
GEORGE2007-03-20 23:28:02 // 710
Egy picit kell hogy látszódjék! Köp egy picit mikor megindul de utána elhagyja a füstölést. És ami a lényeg, hogy fekete a füst nem kékes fehéres .-)
GEORGE2007-03-20 23:27:02 // 709
az SW és a "limo" 156-ban is van 2,4 MJET 20V :-)
GEORGE2007-03-20 23:25:25 // 708
Akkor inkább 156 :-)))) Nem értem miért nem lehet kiadni a GT-t is a 2,4 motorral????
Tommi2007-03-20 23:24:48 // 707
NEM :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak