Don Gombóc2005-01-16 11:39:25 // 564
Hát nem is tudom a miénk az csak 1500 kg és az sok. Engem elvert a 155 Ronni lacházán az igaz hogy ketten ültünk benne lehuzott ablakkal teletankkal, így vagy 3-4 száz kilóval többek voltunk. Szerintem úgy kb egyforma lenne egy kocsihossznyin belül az Akkordal. Mondjuk lehet hogy tavasszal kipróbálom kettesből indulva olyan 4-5-ezernél ráengedve, legfeljebb kicserélem a kuplungot utánna.
Charlie 1662005-01-16 11:32:52 // 563
Bocs hogy beleszólok. Alapmodellre gondolsz? Szerintem ti nyernétek, de itt már nagyon sok múlik a sofőrön.
András bácsi2005-01-16 11:21:18 // 562
Gyuri! Mit gondolsz, az Accord Type-S verhető általunk? Elvileg jobb a gyorsulásadata, viszont alacsony a nyomaték, és csak 4500-nál van a csúcsa.
András bácsi2005-01-16 11:14:25 // 561
Mondjuk én is a GTV motorjánál néztem. Egyébként 166 V6TB-hoz típusspecifikust még nem találtam. Átírós módszert ismerek, de valahogy abban nem bízom igazán.
Don Gombóc2005-01-16 11:11:15 // 560
Néztem 166 V6TB-re nem is ír a honlapjuk.
András bácsi2005-01-16 10:59:55 // 559
Azt a Sqaudra-chipet én is nézegettem már. Kivánncsi leszek a gyakorlati tapasztalatokra. Azon kívül max. egy kipufogótuningot tudok elképzelni.
A gépek törésével nekem is hasonló tapasztalataim vannak. Az enyémen is van javításnyom az üzatöltőnyílás környékén, de máshol nem. Inkább vettem olyat, amin egy két dolgot ki kell cserélni, rendbe kell rakni, mint olyat, ami volt már huzatópadon. A gépészeti elemek zömükben javíthatók, de kevés olyan kasznist ismerek, aki ad a minőségre. Őket is meg lehet persze érteni, pénzből él az ember.
Charlie 1662005-01-16 10:37:03 // 558
Igazad van, rosszul fogalmazta. Az alváz volt a lényeg, olyant néztem ahol a váz sértetlen. Javítva az enyém is volt jobb hátul, de nem is venni észre. Ha összefutunk majd mesélek. Az a baj hogy biztosítózzák, és azért rendesen meg kell törni. Fájt a szíven annyi szörnyűséget láttam. :(:(
Don Gombóc2005-01-16 10:22:07 // 557
Hát azért a 20-30 le pluszért kár annyi pénzt kiadni.
Onil2005-01-16 10:21:35 // 556
Azon mit értesz, hogy nem volt tökéletes? Ez már egy kész program (chip), ha jól tudom. Vagy a programon módosítani akarsz?
Don Gombóc2005-01-16 10:19:36 // 555
Szerintem túlzottan rámentél arra hogy ne legyen törött a verda, és így meg bele léptél abba a hibába hogy más bajok voltak vele. Mert ha azt nézzük hogy az autó külföldről lett behozva, mint pl. az itt lévő 166-osok 99%-a és volt egy kisebb törése azt általában szépen javítják, és jó technológiával ill. jó minőségű alkatrészekkel, és anyagokkal. Amire inkábbb oda kell figyelni az hogy ne legyen alváz problémás. Egy jó karosszáriás azt meglátja és meg is tudja mérni egy sima mérőszalaggal. Értem itt az alváz bekötési pontjait a segéd alvázkeret átlós méreteit stb. Még egy profi huzató paddal sem tudják visszaállítani tök pontosra a gyári értékeket illetve a szimmetriákat. Ezek után érdemes megnézni menetközben az egyenesfutást nagy sebességnél a vibrációt, rezonanciát, stb. Elég sok árulkodó jele van annak hogy milyen mértékű volt a törés. Nekem is volt javítva a hátulja de jól meg van csinálva de azért kiszúrtam rögtön.
SKrisz2005-01-16 10:06:32 // 554
Én nem néztem a weboldalt, de az biztos, hogy a V6TB-re ezzel a chippel 30-35% teljesítménynövekedés amit fix-re mondanak!
SKrisz2005-01-16 10:03:55 // 553
A cuccos már most is foglalatos. Már volt bennt a chip, csak még nem volt tökéletes, azóta meg nem volt idő foglalkozni vele. S2000 más kérdés. Majd meglátjuk mi lesz belőle!:))
Onil2005-01-16 10:01:08 // 552
Krisz! A Squadra chip-et már én is kinéztem korábban, meg hallottam róla jókat, és persze kiváncsian várom majd a Te tapasztalataid is, csak egy dolgot nem értek: ezt a 270LE-t honnan vetted? A Squadra a web oldalán (http://www.squadra-tuning.com) 230LE-t ígér csak.
Don Gombóc2005-01-16 09:57:51 // 551
Köszike! Neked megcsinálták a procit foglalatosra vagy fix marad beforrasztva?
Na minden esetre kíváncsi leszek rá milyenre sikerül. Majd tán elmondod a véleményedet milyen lett a vezethetősége normál és sportos körülmények között. Így simán nem lesz gond az S2000 mert ott igen nagy fodulaton jön elő a nyomaték és a teljesítmény is. Ráadásul olyan könnyű a hátulja hogy így az a hátsó hajtás sem érvényesül igazán.
Charlie 1662005-01-16 09:56:44 // 550
Köszi. Egyenlőre elvi síkon mozgok, mert megy ez most is mint a veszedelem. Nem vagyok egy versenyző típus, csak szeretek "dinamikusan" közlekedni, arra meg bőven jó ami van. Igazad van,várhattam volna, és nekem is szívem csücske a turbó, de Júliustól Decemberig kerestem, majd 20-at megnéztem,és az összes törött volt. Ami nem, vagy nincs semmi komoly gebasz vele, azt meg nem adják oda 3,5 pénz alatt.
Don Gombóc2005-01-16 09:49:00 // 549
Szia Karcsi!! Szerintem a 3-4 százezer egy kicsit kevés, bár attól függ hogy hajtják. nos a szívó és a turbós közötti chip tuning közt elég nagy a különbség szerintem. Mert a turbósnál rengeteg levegő áll rendelkezésre, és itt csak a chippel egy kicsit megemelik a turbónyomást, és adnak hozzá plusz üzemanyagot és már kész is. Míg az atmoszférikus motoroknál egykicsivel bonyolultabb ott kell vezérlés módositás a szívó oldalon, ami neked egyébként is van, de kell még. Kell üzemanyag többlet hozzárendelés szívó oldali levegő rendszer bővítése sport légszűrő stb. És általában a szívó mociknál a plusz teljesítmény ezek után csak magasabb fordulaton áll rendelkezésre. Én már a helyedbe keresgéltem volna egy kicsit még, és 3.0 V6-ot vettem volna, mert talán az sem drágább, az eltarthatóságoz tekintvel. Nekem speciel a V6 TB volt a vágyam, de hát ez egyedi megitélés. Mindenesetre jó ez bármelyik.
SKrisz2005-01-16 09:43:53 // 548
Gomboc!
Amit kívánsz biztos megvalósítható, de nem ezen a módon. Itt az eredti szoftver kikerül az autóból (hogy bármikor gyárivá lehessen visszaállítani) és bekerül az új autóhoz igazított eprom. Ergo mindig annyit fog tudni az autó, mint az aktuális szoftver azt diktálja neki, nem tudod gombnyomással szabályozni!!!
Amit mondasz szerintem a Syntec-es srácok meg tudják csinálni. Őket kellene megkeresned!
Charlie 1662005-01-16 09:31:26 // 547
Szia Gomboc, Csak 1 kérdés. Neked turbos a géped, és most chiptuningot akarsz rá. Én is gondolkodom a chip-rn, de van egy visszatartó erő. Azt mondták a "szakik", hogy a 2000 - 3000 nagymotorok alapból simán elmennek 3-400.000 km-t. A turbó és/vagy chip mennyire gyilkolja a motort? Sokat elvesz az élettartamból, vagy nincs rá igazán hatással?
Don Gombóc2005-01-16 09:16:54 // 546
Krisz! Ez a Squadra chip majd engem is érdekelne, miután tavasszal rendbe rakatom az overboost rendszeremet. Nem ártana ha a hajóm tudna 270 lót. Csak majd meg kellene nézetni tudóssal mert itt van ez az str gomb amiről írtunk már. Jó lenne ahhoz kapcsolni a chip tuning részt, mert lenne egy alap autó meg egy baromállat.
Szilárd2005-01-15 23:55:21 // 545
Ne aggódj érkezem holnap Ollah mesterrel TSákvárra.
SKrisz2005-01-15 23:13:59 // 544
Nem. A chip még nincs bennt az autóban... Nekem minden gyári, csak egy kicsit ki lett takarítva az elektronyika, meg az egész üzemanyagellátó rendszer, turbo meg minden. SZóval a chip még "csak" megvan írva, de nincs beaktiválva!:)
Csabee2005-01-15 23:05:06 // 543
neked ugye emelt turbonyomásod van?
hol csinálták?
Ollah2005-01-15 18:14:53 // 542
Mint a gazdija... :)))
SKrisz2005-01-15 17:34:32 // 541
Ma valami csoda történt az autómmal!:) 4.-ben sikerült stabilan 1.2Bar töltönyomást elérni és úgy megindult a verda majd besz@rtam a gyönyrűségtől! :DDD
SKrisz2005-01-15 11:22:00 // 540
Ez eddig is tiszta volt, hogy a te autód semmiben sem átlagos /normális?/ ... Még ebben sem! :DDDDDDD
Ollah2005-01-15 11:09:54 // 539
Höhö, nekem is ez a max, csak épp' a 90 túloldalán áll ugyanilyen szögben a mutató...
Csöri2005-01-15 10:32:34 // 538
Ilyet ritkán látni GTV-től.:)
De teljesen normális.
András bácsi2005-01-14 20:05:09 // 537
Csak akkor nem, ha 90-nél tartós menetben -10 fok külső hőmérsékletnél fényképezted. :-))))) Egyébként jó.
Paco2005-01-14 18:27:11 // 536
Semmi baja, még a 100 fokot sem érte el :)
Giorgio2005-01-14 18:16:05 // 535
Tökéletesen normális. Nem kell hogy mindig 90° legyen.
gabi332005-01-14 17:15:40 // 534
az F1 esek 170 fok környékén üzemelnek.
gabi332005-01-14 17:14:50 // 533
Mivel a hűtőrendszer túlnyomással működi 100 fok fölé is mehet a hőmérséklet és még nem forr. 120 130 környékén kezd forrani.
gabi332005-01-14 17:13:04 // 532
Teljesen.
Cseresnyés (Monster)2005-01-14 17:07:22 // 531
Giorgio2005-01-14 11:24:52 // 530
Tipli to Csevegés, meghesszelni a ződ GTVt! :-))
Cseresnyés (Monster)2005-01-14 11:22:39 // 529
Fiuk ti menthetetlenek vagytok!
Ollah2005-01-14 11:09:04 // 528
Ja, és repülőnek hívják. :)))
Ollah2005-01-14 11:08:48 // 527
Jóvanna, TSak megvitattuk a tuning-lehetőségeket... :PPP
Krisz! Te nyertél! Akkor legyen kétezer lojjerő! :DDDDDD De az meg 500zal is tud mán dzsalni! :PPP
SKrisz2005-01-14 08:12:36 // 526
1000??? Ugyanmár! Merjél nagyot álmodni vazze!:))) 1000 lóerőt 20 évvel (bocs 21 - 1984) ezelőtt kihozott már König bácsi egy kotvány Testarossából! Nehogymá' a XXI.-században sz@ros 1000 BHP legyen a cél!:PPPPP
Cseresnyés (Monster)2005-01-14 08:11:23 // 525
Mindenki!!!!!! Eriggggy A RENDELŐBE
Csabee2005-01-13 16:19:40 // 524
na persz,dce lehagytad a magnum, tuningyertyát+ 5 % telj. növekedés
sprtlégszűrő+15%
sprtdob+15%
chiptuning+30-35%
ja és a vizuállóerők: magnumtuningmartica kb 50%
így már lehet:)))
Ollah2005-01-13 16:17:07 // 523
Mér? Szvsz elég hozzá 1000 lojjerő. Ameg sima. Mondjam a receptet? Sportdob, sportkat, sportlambda... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ollah2005-01-13 16:15:05 // 522
Nah, beszót a bredpit... :DDD
Szilárd2005-01-13 15:26:19 // 521
Azt már én is sokallanám:)))))
SKrisz2005-01-13 15:18:50 // 520
Én sokallom magamon a 95-öt is de ez már mind1:)))
Szilárd2005-01-13 15:15:17 // 519
Kicsit sok az a 900 is nem??
SKrisz2005-01-13 15:10:41 // 518
Rossz a feltételezés! Szimán megfogja az autót,csak ne legyen 1450kiló, mindössze 900!!! /akkor talán még menni is fod 400-at:PPPPP / :))))
Csabee2005-01-13 15:05:43 // 517
tudod mikor fogsz te 400 al repeszteni?:)))
90os lejltőn, tájfun erejű hátszálben, esetleg, szerintem:)))
Ollah2005-01-13 14:58:13 // 516
Nem, de ha 400ról lassítok, akkor ez a kis pöcsike nem fogja meg az autót... :/
:PPP
Szilárd2005-01-13 12:00:34 // 515
Miért gyengusz???
Mindig a féken akarsz állni????:PPP