Fórum >> Típusok >> MiTo

Giuntini2022-01-16 09:37:35 // 6393
Természetesen marad, hiszen utazóautó!
A MiTo városozásra, rövid távra.
zgi5212022-01-16 09:34:39 // 6392
sok sikert! :) akkor ez csere lesz vagy marad a 159 is?
Giuntini2022-01-15 22:58:29 // 6390
Ma végleg megfogalmazódott bennem a döntés, hogy kell egy kis Mito! Teljesen racionális alapon!
Tegnap visszahelyeztettem forgalomba az imádott 159-emet, ma beraktam a vadiúj akkumulátort, és több hónap kényszerpihenő után beröffentettem. 7-én viszem le Csörihez, mert a kormányszervó csövet és a hátsó lengőkart ki kell cserélni, de mentem vele egy rövid kört. Az autó kb. 6 hónap után úgy indult, mintha tegnap indítottam volna be. A kormányszervó cső szivárgásától eltekintve tökéletesen muzsikált, egyszerűen fantasztikus öröm volt újra vezetni. Imádom ezt az autót!

Mégis miért mondom, hogy döntöttem a 77 lovas MiTo megvásárlásával kapcsolatban, és mérlegelve, raciinálisan?
1, Tankoltam, prémiumot 520 Ft literes áron. Az automata 2,4 fogyasztása Budapesten alsó hangon 12 liter. Garázsban áll, kb. 7-8 km kell, hogy bemelegedjen a motor. Mikor már a kört megtettem, dobott egy regent. Elmentem vele egy újabb körre, az addig 8,5l-es fogyasztást a 6-os bevezetőn felvitte lazán 12 literre.
Egyszó mint száz a 2,4 fenntartása nem városbarát! Egész más autópályán, a hibalehetőség meg túl sok, és zsebbenyúlós.
Egy faék egyszerűségű MiTo-val a rövid távok jóval egyszerűbbek, pénztárcakímélőbbek. Pazar futómű kisautóhoz mérten, a 77 lovasnál egyszerű megoldások, egyszerű fenntartás. Budapesti dugós közlekedésben nem is kell több!
zgi5212022-01-15 16:41:26 // 6389
finom kis MiTo reszlet, a Giulian is elferne.. :)

a kis gumi utkozo megakadalyozza ,hogy az anyosulesen a nem hasznalt ov
kocogjon a B oszlopon.
tdemeter2022-01-12 11:28:52 // 6388
Szia!
Én itt szoktam kotorászni cikkszámok után.
Kicsit hülye a rendszer, mert engem véletlenszerűen kiléptet, de jobbat nem tudok perpillanat.
xbazsix2022-01-11 21:48:22 // 6387
Nagyon szépen köszönöm, holnap mindenképpen felhívlak
Giuntini2022-01-11 21:39:19 // 6386
Vigye oda a kórság! Az 59-hez nem olcsók az alkatrészek, de azért egy MiTo, akármilyen QV, szóval ez bitang!
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-11 20:45:40 // 6385
csak úgy ránéztem a komplett féltengely 168000... ha a hátsó gátló szintszabályzós akkor 178000...
Piritu - 1.000.0002022-01-11 20:14:27 // 6384
Üdv a márkaszervizek világában :-)
Piritu - 1.000.0002022-01-11 20:14:09 // 6383
Van itt az Amore-n elhivatott alkatrész kereskedő, kérj ajánlatot tőle.
Giuntini2022-01-11 20:06:57 // 6382
Azért ez már mekkora rablóbanda!
xbazsix2022-01-11 19:30:39 // 6381
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék kicsit,

Adott egy probléma: 2010 Mito Qv jobb eleje fura hangot ad illetve bizonytalan a kormány

Szerviz vizsgálat után megállapították, hogy jobb féltengely a ludas komplett csere.
Ez mellé még kértem:
első féktárcsa + betét csere
Vezérlés, vízpumpa
Hátsó két lengéscsillapító

Az ajánlat vége 940.000Ft amit nem kicsit sokallok.

Tudnátok esetleg segíteni, hogy hol találom meg a pontos cikkszámát OEM számát a lengéscsillapítóknak illetve a féltengelynek?

A következő alkatrész árakat kaptam ajánlatban(engem a féltengely és a lengéscsillapító zavar igazán)

jobb féltengely(146,032)
jobb féltengely belső rész (112,542)
első féktárcsa + betét (32,683+11,865)
Vezérlés, vízpumpa (19,796+14,202)
Hátsó két lengéscsillapító (211,522/db)

Nagyon köszönöm a segítséget előre is
Üdv
Balázs
Kazes☻2022-01-08 20:31:02 // 6380
Vacak - 1
Kazes☻2022-01-08 20:30:40 // 6379
Több száz?! Haha... sosem volt... legalábbis egyszerre... Régóta mondogatom már, legyen csak egy... legalább nem kell lapozgatnotok, mehet minden egybe! :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-07 20:31:44 // 6377
Tudom, csak ezzel bezárod magad előtt a kaput. A 159-en innen és túl is vannak izgalmas Alfák. Sőt Alfán innen és túl izgalmas autók. Nem győzködlek, persze Te tudod hogy mi tesz boldoggá :-)
Kazes☻2022-01-07 20:13:16 // 6376
De nem te akarod venni, hanem Emil... neki is kell valami hasonlóan viszonyulni eme dologhoz! :)))
Piritu - 1.000.0002022-01-07 19:43:01 // 6375
én a 60 lovas Pandába ülök át és tök jó :-)
Ki lehet nyomni a szemét büntetlenül :-)))
Giuntini2022-01-07 19:36:23 // 6374
Sajnos ez a paraszt keleti (még mindig) mentalitás. Hatalmas Suv-ok a szűk belvárosi utcákban, parkolni nem tudnak vele és mégis...
Kinek jó ez??
tdemeter2022-01-07 19:18:40 // 6373
Ez 95 ló és szívó, nem idegbeteg fiat motor de jól teszi a dolgát, a pirosnál pedig nem hallod/nem érzed, hogy jár alattad. Én pesten nyomom neki, kb 80-al max,de inkább lassabban.
Annyit azért tudjatok, hogy ezt az autót nem tisztelik az úton. Szerintem a mito is kb ilyen lehet és ha már itt tartunk, akkor lehet nem felesleges egy jól gyorsuló turbós vas a városban sem.
Olyan, hogy a kamionnal beállnak mögéd, letolnak ezerrel, busszal is, bármivel. Egy 159 után hatalmas váltás! Bárki lesajnál és kikezd veled, ha kisautód van.
Kazes☻2022-01-07 19:17:23 // 6372
Nem állítottam, hogy eladod... csak, hogy egyik nap azzal mész és másnap, vagy akár aznap átülsz a 77-esbe... hogy bírod-e, nem riaszt el a kontraszt... Bp.-re elég, mint már említettem. :)
tdemeter2022-01-07 19:13:45 // 6371
Sajna még nem volt időm sztárfotókat készíteni róla, de az autó összességében gyönyörű állapotban van. Fent sötét, az ablakok aljától lefele pedig a régi alfámhoz hasonló pezsgő színű.
Annyira ritka darab, hogy konkrétan fotót is alig találni ilyenről a neten.
Példaképp, az autoscout24.it-n böngészve több mint 2400 lancia ypsilont találtam eladót, de csak 4 olyan volt, ami ez a felszereltség.

Ha akarjátok holnap lemosom és felteszek róla 1-2 fotót :)

Még a designról és az olaszságról annyit, hogy a tulaj megtartotta a gyári katalógust is amit mellé adtak, abban van egy rész a rendelhető kiegészítőkről. Nem hittem el, de gyári kiegészítőként színben és anyagban hozzá illő női táskákat és férfi nyakkendőket is lehetett rendelni :)) Teljesen elmebeteg :)
Giuntini2022-01-07 19:08:05 // 6370
A 200-as az marad!!! Budapesten minek több 77 lónál???? Karacsonyfalván, ahol az autó közelenség!!!
Gyurinak! Ismersz engem, imadom a 159-et, a 2,4-et! Végre ha lehet, el akarok vele ismét jutni az imádott Olaszországomba, nyesni az autópályát!
Kazes☻2022-01-07 19:01:11 // 6369
ITT is például 195/55 R16 a gyári méret.
Kazes☻2022-01-07 18:54:45 // 6368
Én most csak a /45-ös gumira gondoltam... és ahogy írod, főleg egy kezdőnek...
zgi5212022-01-07 18:52:04 // 6367
a 17 collra nincs mas valtomeret :(
zgi5212022-01-07 18:50:09 // 6366
gondolj egy kezdo lanyra aki ejjel sirva hiv fel hogy ket kereken defektje van
(escsak egy potkerek ugye)
persze nem a futomu hibaja , az utak

szegeny a kornyeken minden godrot ismer ahol a defektje volt hetekig inkabb kerulte
nem ment arra 😢
Kazes☻2022-01-07 18:45:16 // 6365
Adott esetben igen, ez is benne van a pakliban. :)
Kazes☻2022-01-07 18:44:29 // 6364
EZ nem a futómű hibája... /45-ös gumival! :)
Kazes☻2022-01-07 18:43:42 // 6363
Szerencséd volt... ennyi! :)
Kazes☻2022-01-07 18:43:02 // 6362
Ezt neked kell érezni, hogy majd milyen lesz a 200-as után a 77... de városban remek, az biztos! :)
zgi5212022-01-07 18:33:20 // 6361
sztem ez is faek pl a Giulia-hoz kepest, de pont a varosban , indulaskor
jobb hogy nem alulmotorizalt. a 77 paci sztem hatareset
pont azert fogyaszt tobbet adott esetben mert csak ot sebesseges
zgi5212022-01-07 18:28:11 // 6360
sajnos a rossz utak miatt nekunk kettos defekt volt a gyari 17 coll alufelnin a peres gumikon
raadasul zsir uj gumik voltak
nem bantam volna ha 15 v 16 coll ballonosabb lenne rajta:(
nem kizart hogy egyszer lecsereljuk

igy kifejezetten feszes a futomu, de ugy latom ez nem tul nyero
pl a lanyomnak, reszket mikor lesz megint defekt a xar utakon

mondta is a gumis hogy ez a gumi nem a msgyar utakra valo

205 45 R17
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-07 18:24:38 // 6359
A kilométeren sok múlik az "állapotot veszünk" népmesével ellentétben. :-)
Nyilván azért nem ment szét nekem, mert valóban 118e km-es autót vettem. Mindegy hogy 16 évesen vettem annyival, számít. Nem egy agyonkarbantartott autó volt, és mégis bírta a turbó. Gyári lengőkarok, kuplung szolgált végig a 9 év alatt.
Aztán a 159. Valóban kis méteres volt az is, 125e volt benne amikor vettem. Amíg más össze vissza szívott a 2.4-gyel, én 5 évig mentem vele komolyabb bajok nélkül.
Egy autó 200e km-ig autó, aztán hobbi. Tudom sarkos állítás, de nagy átlagban azért közel van a valósághoz. Az eddigi Alfáim ezt az elméletet igazolják. beleértve az elsőt, amit 200e-rel vettem, nagyon szerettem, de ne adjuk össze, hogy mennyibe került :-) Mondjuk turbót azon sem cseréltem 180e km alatt..
Giuntini2022-01-07 18:23:54 // 6358
Ismerem, húgomnak a Puntój 95 lova 16V, több mint 300 ezer van benne!
Igen, igazad van, de nekem a legfaékebb kellene! Városból ki sem menne!
zgi5212022-01-07 18:20:44 // 6357
sztem ez tuti befuto jo hogy megtalaltad!milyen szinu?
zgi5212022-01-07 18:19:20 // 6356
nekunk volt 1.4 8V grande punto, komolyan sokkal jobb az 1.4 16V a Mito ban
sokkal elvezetesebb
fogyijuk hasonlo varosban es kivul egyarant, bannam a gyerekek foleg ha nem ez a motor
lett volna en kizarolag D ben megyek vele 😀
Kazes☻2022-01-07 18:07:38 // 6355
És engem nem ismersz?! :P Mert ha mégis, akkor tudhatod, hogy az én húszon évesemen a hét év alatt épp a második turbó adja meg magát a nem csak napi budapesti városi forgalomtól... igaz kétszer annyi km van benne, mint a tiédben volt. Amúgy másfelől is hallom, olvasom, hogy bíz kell helyenként a Giuliettákon is turbózni... persze nyilván felhasználó függő is a dolog... de ezért preferáltam ismerősnél is, barátnál is és nálunk is a szívót ide a nagy faluba... mert különben meg mit érsz az erővel, amikor fél óra alatt araszolsz pár száz métert! :)
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-07 17:59:46 // 6354
Semmi baja a turbónak a várostól. A huszonéves TD-n nem ment tönkre soha. A 9 év napi városozás alatt az az ős öreg meghalós típusú turbó hibátlanul teljesített. Egy mai turbó lényegesen normálisabb szerkezet, nem mennek tönkre olyan könnyen. A benzines sima fix geós, semmi komplikáció. Egyedül a fogysztás több, cserében van erő a gépben.
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-07 17:55:20 // 6353
Emil, ismered a véleményem XD
A 2.4-et eladod, és beülsz egy benzines Giuliettába. Valami egytulajos faceliftes keveset futottba. Két napig fogod visszasírni a "vonulós autót". Aztán boldogan hajtod, és nem kell a szerelőn gondolkozni, meg hónapokig a szaladgálós autóval Balatonra járni. Hanem lenne egy jó autó ami mindenben kiszolgál.
Persze, tudom, én meg ismerlek Téged... XD De akkor is ennek lenne értelme.
Kazes☻2022-01-07 17:55:18 // 6352
Meggondolandó... főleg annak, aki úgy vezet :P... én szerintem félnék egy utolsó pillanatban elkapott jobbra kanyarodó lámpánál... nehogy felboruljak! :)
Kazes☻2022-01-07 17:52:24 // 6351
Az biztos, hogy parkolókirály! :D
Kazes☻2022-01-07 17:51:56 // 6350
Érden van most egy 135 lovacskás! ;) De valóban, én is ezzel értek egyet, hogy főleg városban minek a turbóval vacakolni... sima szívó és királyság! :)
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-07 17:51:19 // 6349
Amúgy a billegés a Budapesti utakon előnnyé válhat, mert ezek szerint van rugózása. A mcpherson futóműves autóknál nagyon ritka, hogy valaminek rugózása és útfekvése is legyen egszerre. Ilyen szaladgálós verdánál már én is a rugózást választanám, pláne 77 lóhoz. A Lanciák beltéri anyagai általában jók, szépek a részletmegoldások, és ugyanazt a technikát kapod prémium milliővel, mint a konszerntársaknál.
A MiTo komolyabb autónak hat, biztos jobb élmény vele száguldozni, de jóval drágábbak is. Ha csak olaszos feelingben dugóban közlekedni kell, meggondolandó.
Giuntini2022-01-07 17:41:41 // 6348
Osztom! Én Shadin 135 lovasát próbáltam, nekem magyon tetszett! A 77 lovas azért lenne befutó, mert igénytelen és egyszerű!
1,6 és 1,8 milliós kategória az, amelyért már érdemes elmenni megnézni. Azok is 10-11 évesek, de ha igaz, lehet találni köztük 100 méter körüli futásúakat.
Olajcsere, vezérlés csere utána alapban benne van.
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-07 17:41:28 // 6347
Azt a topicot sem olvassa senki, itt meg beleillett a beszélgetésbe. Szerintem épp ideje megszüntetni a rengeteg topicot, nincs már több száz fórumozó. :-)
tdemeter2022-01-07 17:29:08 // 6346
Igen, ez egy hintaló a mitohoz képest !
Én egyedül megyek, nagy ritkán beül mellém valaki, nekem nem szűk, pont elég.

Parkolókirály!
Kazes☻2022-01-07 17:25:37 // 6345
No, hát erre van a Félig Off-os autók (egyéb olasz autók) topic! :D
Amúgy én is nézegettem, de szvsz kicsi, legalábbis nekünk kicsi volt... a MiTo jobb, de ízlések és pofonok megint csak... és a MiTo nem billeg úgy és szépen halad, nekem nagyon tetszett a 77 és a 155 lovas verzió is... mindössze azért nem lett, mert csak 3 ajtós és az momentán nem jó nálunk még második autónak sem feltétlenül. De aki sokat megy egyedül, vagy másodmagával, tökéletes! :)
Gergely2022-01-07 17:09:11 // 6344
Mindenképpen elgondolkodtató, köszi az infót! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak