Fórum >> Típusok >> MiTo

Attie2008-09-17 22:09:28 // 938
Itt limitáltként van. Biztos ezért emlékeztem rá így. De van mellette nem limitált is.
BeeGee2008-09-17 22:07:35 // 937
Limitáltnak indult, 10 db-ra. Ezért van a nevében az X :)
Szilárd2008-09-17 22:03:01 // 936
Még mindig az...
HátvédRomeo2008-09-17 22:03:01 // 935
Bocsesz, de alapáron lemezfelnit kapsz MITO-ból is. Igaz 16 Colt olvasam. Árlistában. Ha szeretnéd átdobom az Excelt.
BeeGee2008-09-17 22:01:25 // 934
Ott nem limitált az 1.8
A Gt-ben volt az.
count M2008-09-17 22:01:05 // 933
Ezt még nem árulták el... de én is tippelek, szerintem inkább 4.7. :)
Attie2008-09-17 21:56:53 // 932
Ja most jut eszembe. A 159-ben az 1.8 is limitált széria.
Már vagy 2 éve... :)) Így lesz a Mitonál is vajon?
Attie2008-09-17 21:55:09 // 931
Ez nem rossz, de mennyi lesz vajon az ára? A tippem: 4.8 milla.
Attie2008-09-17 21:53:05 // 930
Ez igaz :)
Mondjuk arról lövesem se volt hogy mennyire fogy.
Szilárd2008-09-17 21:51:30 // 929
Csak nem te voltál az??:)))
Mike.2008-09-17 21:49:06 // 928
.... szóval már csak pár ezret kell. :-))
Tedi2008-09-17 21:39:45 // 927
Hát az elsőt máris eladták, szóval...:)
Mike.2008-09-17 21:32:03 // 926
Legyen igazad és döljön meg vele a Magyar eladási rekord! :-)
Majd egy év múlva visszatérünk rá. :-)
BeeGee2008-09-17 21:28:04 // 925
A MiTot én nem féltem annyira. Eddig jó sajtója van, magyarok sznobok, az autó nem rossz, nem okoz csalódást. Az idei eladásokat meg fogja fejelni jövőre, szerintem +50% teljesíthető.
Mike.2008-09-17 21:25:47 // 924
A 159 szerintem alul maradt. Az új kicsike meg még nagy talány, de szerintem itthon ez sem jön be. Az Olaszoknál lesz ez sláger... szerintem.
BeeGee2008-09-17 21:24:08 // 923
Szerinted? :)
Csöri2008-09-17 21:23:10 // 922
Ma végre én is tesztközelből megnéztem a MiTo-t. A veszprémi szalonba egy fehér áll a tesztautójuk pedig egy piros 18-as Supersport jellegű felnikkel. Nekem jobban tetszik élőben mint a képeken, viszont valóban kis autó. A jövő héten majd elhozom és kipróbálom.:)
Mike.2008-09-17 21:21:05 // 921
Azért kíváncsiságból megnézném a tervezett 159- es eladásokat és a témylegesen eladott db számot. És ezt egy év múlva a Mitoról is meglesném.
Halesz2008-09-17 21:18:17 // 920
Uhh basszus, tényleg :D
BeeGee2008-09-17 21:15:09 // 919
Az 159 1.8 MPI is eléggé "vicces" kombó, mégis fogyik :)
count M2008-09-17 21:12:02 // 918
Ja, és köztesnek meg jön a 120LE-s 1.4T... a lényeg, hogy nem kell 78LE-s venni. ;)
BeeGee2008-09-17 21:11:49 // 917
Erre lenne való a marketing, többek között..
count M2008-09-17 21:11:14 // 916
Pontosabban, a nyomatéka romlik, ha nem kapcsolod át. Nekem ez a bajom a DNA-val, amúgy...
Bckk2008-09-17 21:09:27 // 915
vagyis a lebuditott 78as ugyanaz mint a németeknél kaphato 95os, csak olcsobb es lassubb, de van benne DNA es a nyomatoka vajmit javul ha atkapcsolod
Bckk2008-09-17 21:08:07 // 914
igazat adok. de sajnos ha korulnezel az emberek nagyon sokmindenben - beleertve az Alfa-t is - nem tudjak mit mivel kell hasonlitani, mit hova kell besorolni
count M2008-09-17 21:08:06 // 913
A sajtájon két dolgot mondtak el a low-end MiToról, mégpedig:

- a 78LE-s változat limitált széria lesz itthon
- a motorban benne van a 100+ LE: egyszerűen a középső fodulatszámtartományra lőtték be a teljesítményt, viszont letilt magas fordulatnál, ahol megjönne a maradék huszonakárhány ló
Attie2008-09-17 21:01:31 // 912
2.5-et :)
Attie2008-09-17 21:01:12 // 911
Az biztos :) De az mondjuk legyen 2.5 milla :-P
Attie2008-09-17 21:00:31 // 910
Igen, de nekem ma egy 1.4 78 LE-s autó ne legyen drága.
És engem nem érdekel, hogy az olaszoknál milyen szabály vonatkozik a fiatalokra, ha nálunk vagy Német-, Francia-, stb országban ez nincs.
Gyanítom csak az elektronikán kéne egy kicsit variálni, hogy legalább 100 LE közelében legyen az a motor.
Miért nem csinálnak az olaszok a külföldi piacokra erősebb autót?

Amúgy meg mi a Mito? Egy más köntösbe bújtatott Grande Punto :-P
Halesz2008-09-17 20:55:38 // 909
Akkor a VW Polóért max 2-t szabadna kérni :D
Halesz2008-09-17 20:52:43 // 908
Srácok, milyen fika lenne már itt, ha fapados alfát is lehetne kapni??? Tekerős ablakkal, klíma nélkül, lemezfelnivel???
GTPeti2008-09-17 20:27:32 // 907
3-at?? Dehát kb. annyi a Punto!
Mike.2008-09-17 20:27:15 // 906
Ez így van. Azéé', hogy itt jól érezzük magunkat sikerült megtoldani egy adóval még.
Attie2008-09-17 20:26:27 // 905
Én is a 4 millát tartanám reálisnak érte, és 3-3.2-t a szívó 1.4-re.
Attie2008-09-17 20:25:18 // 904
Ez tuti? Pedig annak még aránylag jó ára is lett volna.
HátvédRomeo2008-09-17 20:23:46 // 903
Ez részlet kérdésre csöpörödik a lényeg, azon van amit épp mondasz, hogy ennek ellenére :-(
GTPeti2008-09-17 20:22:36 // 902
Ezzel egyetértek. Ugyanakkor szívom a fogam, hogy nem tudok 159est venni, mert nem ötmillió...
Kis megnyugvást jelent, mikor összehasonlítom pl. a négykarikások áraival. (A 88ezer eurós A4es 3.0 dízel továbbra is sokkol. Felextrázva, de akkoris.)
kalizsoli2008-09-17 20:20:57 // 901
Amióta az EU-hoz tartozunk nem import....elvileg olyan mintha itthon gyártanák :-(
kalizsoli2008-09-17 20:18:28 // 900
Teljesen igaz sőt, a luxus termékek árazásánál direkt szempont az hogy drágább legyen mint a középkategória, nem azért mert jobb, hanem azért, hogy kevesebben vegyék meg, és aki megvette aról mindenki tudja hogy van mit a tejbe aprítania....szóval lehet hogy menne 3.5 is a MITO, de nem az a cél, hogy mindenki azt vegyen mint például POLO-t, hanem az hogy aki meghvette egy kicsit úgy érezze, hogy valami különlegeset vett.....persze ez csak illuzió :-)
GTPeti2008-09-17 20:15:11 // 899
Érdekes adalék: A múltkor egy műsorban tesztelték a márkakereskedéseket. Konkrétan Fiat Bravo-ra alkudoztak. KP esetén 15%-ot is engedtek volna a listaárból.

No-ban ui. verseny van.
GTPeti2008-09-17 20:09:38 // 898
Erre azt szokták mondani a magyar márkakereskedések (illtve a Fiat Mo.), hogy a kisebb darabszám miatt ők csak rosszabb árat tudnak kialkudni a gyártól. A fene tudja...
HátvédRomeo2008-09-17 19:56:18 // 897
1 példa. Mikor a 156 megjelent. Németbe a 2.5 V6 annyiba került, mint nálunk a 2.0 TS. Az ADAC műsorban néztem. A németnek is import verda az Alfa. Nekünk is import, akkor hányadán is állunk?? És ott is talán nem egy TATA márkának fogják fel, vagy valami népautónak. Ott is kicsit kitüntetettebb a kategorián belül, jelzem motor variáns függvényében.
HátvédRomeo2008-09-17 19:51:48 // 896
Mondjuk abban van nagy igazság, hogy a drága kis országunk adói is ludasak benne.
GTPeti2008-09-17 19:51:08 // 895
"Ha a szomszéd ország áraihoz akkor megint csak sok."

És ez ráadásul autó és kategória független. Nem értem mi magyarok miért szivatjuk egymást... De tényleg.
Mike.2008-09-17 19:44:28 // 894
Minden relatív. Ha a mostani anyagi helyzetem nézem akkor nagyon sok. Ha egy hasonló felszereltségű más típusú autóhoz hasonlítom, és számolom, hogy az Alfa az egy jó márka akkor nem sokallom. Ha a szomszéd ország áraihoz akkor megint csak sok.
BeeGee2008-09-17 19:33:24 // 893
Tény, hogy a dízel modellek valóban túl vannak árazva..
BeeGee2008-09-17 19:32:16 // 892
Mond neked valamit a prémium autó?
Leszámítva a nagy adóterheket, amiről nem az Alfa tehet, egyszerűen nem lehet Punto áron adni egy Alfát, mégha neked ez a reális ár is.
Tudod, van kisató kategória (fabia, 206, clio, polo, Punto) ami árérzékeny és van prémium kisautó kategória (mini, 206 CC, A merga, beetle) ahol nem az ár számít, hanem az élmény. És a MiTo itt versenyzik.
Az Juniort meg ne csórómagyar változatnak tekintsd (úgy télleg drága), hanem egy kiskapu az olaszoknál.

A 147es kifutó árát meg ne hasonlítsátok egy új modelléhez.
Sporter2008-09-17 19:17:39 // 891
Én ott leszek ;)
ChEff2008-09-17 18:54:58 // 890
Ki jön holnap a Mito VIP bemutatóra? :)
Sporter2008-09-17 18:29:52 // 889
Én is láttam ma 1et a Váci úton. Fekete volt, P- rendszámmal :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak