Fórum >> Típusok >> MiTo

Tom122008-09-17 22:28:36 // 949
Így legalább a "tuningosok" is megélnek...;-))
Attie2008-09-17 22:27:16 // 948
Szánalmas...
HátvédRomeo2008-09-17 22:22:35 // 947
Valahogy 1-re gondoltunk! :-DD
HátvédRomeo2008-09-17 22:20:15 // 946
Akkor én meg üzenem ennek a Csodakapitánynak, hogy a PDTIDTTID vagy mi a rákjába töltögesse szorgalmasan az olajat 1500 km-ként/1 L-t. azt csodálja a világ legjobb autóit.
Viszotn mi alfáink meg 20 év mulva is gurulni fognak és körbe verni jópár OFF-ot.
A 33-asra is ezt mondták anno, hogy 10 évesen kukába se dobná senki őket, mert nem piszkolja be vele és lássunk csodát az én 20 éves vasamba GYÁRI kompresszió van. Tanuim vannak rá, komoly szerelő motor felújítók.
count M2008-09-17 22:20:12 // 945
Az első simán lehet, mmint az átprogramozás.) A második megoldás, a turbósitás... amennyibe az kerülne, annyiből megvan egy gyári 155LE-s. :D
Tom122008-09-17 22:16:45 // 944
Van egy olyan érzésem, hogy rövid időn belül ezt is CD-ről fogják tuningolni 100+ lóra...:-)
A múltkor a DSF-en teszteltek egy ilyen G Puntot, volt külömbség előtte és utána, aztán, ha kevés lenne az is, rá lehet "akasztani" a turbot... ...talán...:-)
Liquid2008-09-17 22:16:24 // 943
ez kb. egy olyan passzátos kirohanása, aki soxor látta már távolodni egy Alfa hátsó lámpáit a gázon állva...
count M2008-09-17 22:15:58 // 942
Hülyék mindenhol vannak...
Halesz2008-09-17 22:13:51 // 941
Csak idéznék a Belsőség MiTo bemutatóról szóló post kommentjeiből:

s ami igazán gyomorforgató, hogy egy talján fostaligagyár könnyedén lezsíroz magának egy reklámocskát az elvtársaknál. Na ettől hányok én ebben a csodás vadkeleti-balkáni kapitalizmusban és igazán éghetne legalább egy kicsit a técé pofája e gusztustalan orvreklám attack miatt!

Tom, hogy ez nem hídavatás, még azelőtt vagyunk (asszem) de mégis méltatlanul sütkérezteti a taligagyár a lomjait egy, a maga nemében valóban értékes mérnöki-fizikai munkási (eheh) alkotás dicsfényében.


No comment :)
count M2008-09-17 22:12:07 // 940
Azzal csak reklámozták, "AR már 5.995.000 forinttól"...
HátvédRomeo2008-09-17 22:10:06 // 939
Én is ezt feszegettem. Szar olasz vas. Az emberek 70%-a a véleménye az Alfáról hazánkba. Beszélhetsz nekik autó történelemről meg technikai újításról, egyedül álló megoldsról műszakiag formailag, leszarják. Lényeg mennyi krumpli fér bele, meg a német minőség páratlan, stb. Meg a wvgenya milyen szép :-O Izlés ficamos emberek.
Most hogy begurultam futóműveshez, hogy csattantam a mire lesz kész kérdésre a válasz: "1 Alfánál sose tudni!" Mi ez a lenézés? Értitek?!
Attie2008-09-17 22:09:28 // 938
Itt limitáltként van. Biztos ezért emlékeztem rá így. De van mellette nem limitált is.
BeeGee2008-09-17 22:07:35 // 937
Limitáltnak indult, 10 db-ra. Ezért van a nevében az X :)
Szilárd2008-09-17 22:03:01 // 936
Még mindig az...
HátvédRomeo2008-09-17 22:03:01 // 935
Bocsesz, de alapáron lemezfelnit kapsz MITO-ból is. Igaz 16 Colt olvasam. Árlistában. Ha szeretnéd átdobom az Excelt.
BeeGee2008-09-17 22:01:25 // 934
Ott nem limitált az 1.8
A Gt-ben volt az.
count M2008-09-17 22:01:05 // 933
Ezt még nem árulták el... de én is tippelek, szerintem inkább 4.7. :)
Attie2008-09-17 21:56:53 // 932
Ja most jut eszembe. A 159-ben az 1.8 is limitált széria.
Már vagy 2 éve... :)) Így lesz a Mitonál is vajon?
Attie2008-09-17 21:55:09 // 931
Ez nem rossz, de mennyi lesz vajon az ára? A tippem: 4.8 milla.
Attie2008-09-17 21:53:05 // 930
Ez igaz :)
Mondjuk arról lövesem se volt hogy mennyire fogy.
Szilárd2008-09-17 21:51:30 // 929
Csak nem te voltál az??:)))
Mike.2008-09-17 21:49:06 // 928
.... szóval már csak pár ezret kell. :-))
Tedi2008-09-17 21:39:45 // 927
Hát az elsőt máris eladták, szóval...:)
Mike.2008-09-17 21:32:03 // 926
Legyen igazad és döljön meg vele a Magyar eladási rekord! :-)
Majd egy év múlva visszatérünk rá. :-)
BeeGee2008-09-17 21:28:04 // 925
A MiTot én nem féltem annyira. Eddig jó sajtója van, magyarok sznobok, az autó nem rossz, nem okoz csalódást. Az idei eladásokat meg fogja fejelni jövőre, szerintem +50% teljesíthető.
Mike.2008-09-17 21:25:47 // 924
A 159 szerintem alul maradt. Az új kicsike meg még nagy talány, de szerintem itthon ez sem jön be. Az Olaszoknál lesz ez sláger... szerintem.
BeeGee2008-09-17 21:24:08 // 923
Szerinted? :)
Csöri2008-09-17 21:23:10 // 922
Ma végre én is tesztközelből megnéztem a MiTo-t. A veszprémi szalonba egy fehér áll a tesztautójuk pedig egy piros 18-as Supersport jellegű felnikkel. Nekem jobban tetszik élőben mint a képeken, viszont valóban kis autó. A jövő héten majd elhozom és kipróbálom.:)
Mike.2008-09-17 21:21:05 // 921
Azért kíváncsiságból megnézném a tervezett 159- es eladásokat és a témylegesen eladott db számot. És ezt egy év múlva a Mitoról is meglesném.
Halesz2008-09-17 21:18:17 // 920
Uhh basszus, tényleg :D
BeeGee2008-09-17 21:15:09 // 919
Az 159 1.8 MPI is eléggé "vicces" kombó, mégis fogyik :)
count M2008-09-17 21:12:02 // 918
Ja, és köztesnek meg jön a 120LE-s 1.4T... a lényeg, hogy nem kell 78LE-s venni. ;)
BeeGee2008-09-17 21:11:49 // 917
Erre lenne való a marketing, többek között..
count M2008-09-17 21:11:14 // 916
Pontosabban, a nyomatéka romlik, ha nem kapcsolod át. Nekem ez a bajom a DNA-val, amúgy...
Bckk2008-09-17 21:09:27 // 915
vagyis a lebuditott 78as ugyanaz mint a németeknél kaphato 95os, csak olcsobb es lassubb, de van benne DNA es a nyomatoka vajmit javul ha atkapcsolod
Bckk2008-09-17 21:08:07 // 914
igazat adok. de sajnos ha korulnezel az emberek nagyon sokmindenben - beleertve az Alfa-t is - nem tudjak mit mivel kell hasonlitani, mit hova kell besorolni
count M2008-09-17 21:08:06 // 913
A sajtájon két dolgot mondtak el a low-end MiToról, mégpedig:

- a 78LE-s változat limitált széria lesz itthon
- a motorban benne van a 100+ LE: egyszerűen a középső fodulatszámtartományra lőtték be a teljesítményt, viszont letilt magas fordulatnál, ahol megjönne a maradék huszonakárhány ló
Attie2008-09-17 21:01:31 // 912
2.5-et :)
Attie2008-09-17 21:01:12 // 911
Az biztos :) De az mondjuk legyen 2.5 milla :-P
Attie2008-09-17 21:00:31 // 910
Igen, de nekem ma egy 1.4 78 LE-s autó ne legyen drága.
És engem nem érdekel, hogy az olaszoknál milyen szabály vonatkozik a fiatalokra, ha nálunk vagy Német-, Francia-, stb országban ez nincs.
Gyanítom csak az elektronikán kéne egy kicsit variálni, hogy legalább 100 LE közelében legyen az a motor.
Miért nem csinálnak az olaszok a külföldi piacokra erősebb autót?

Amúgy meg mi a Mito? Egy más köntösbe bújtatott Grande Punto :-P
Halesz2008-09-17 20:55:38 // 909
Akkor a VW Polóért max 2-t szabadna kérni :D
Halesz2008-09-17 20:52:43 // 908
Srácok, milyen fika lenne már itt, ha fapados alfát is lehetne kapni??? Tekerős ablakkal, klíma nélkül, lemezfelnivel???
GTPeti2008-09-17 20:27:32 // 907
3-at?? Dehát kb. annyi a Punto!
Mike.2008-09-17 20:27:15 // 906
Ez így van. Azéé', hogy itt jól érezzük magunkat sikerült megtoldani egy adóval még.
Attie2008-09-17 20:26:27 // 905
Én is a 4 millát tartanám reálisnak érte, és 3-3.2-t a szívó 1.4-re.
Attie2008-09-17 20:25:18 // 904
Ez tuti? Pedig annak még aránylag jó ára is lett volna.
HátvédRomeo2008-09-17 20:23:46 // 903
Ez részlet kérdésre csöpörödik a lényeg, azon van amit épp mondasz, hogy ennek ellenére :-(
GTPeti2008-09-17 20:22:36 // 902
Ezzel egyetértek. Ugyanakkor szívom a fogam, hogy nem tudok 159est venni, mert nem ötmillió...
Kis megnyugvást jelent, mikor összehasonlítom pl. a négykarikások áraival. (A 88ezer eurós A4es 3.0 dízel továbbra is sokkol. Felextrázva, de akkoris.)
kalizsoli2008-09-17 20:20:57 // 901
Amióta az EU-hoz tartozunk nem import....elvileg olyan mintha itthon gyártanák :-(
kalizsoli2008-09-17 20:18:28 // 900
Teljesen igaz sőt, a luxus termékek árazásánál direkt szempont az hogy drágább legyen mint a középkategória, nem azért mert jobb, hanem azért, hogy kevesebben vegyék meg, és aki megvette aról mindenki tudja hogy van mit a tejbe aprítania....szóval lehet hogy menne 3.5 is a MITO, de nem az a cél, hogy mindenki azt vegyen mint például POLO-t, hanem az hogy aki meghvette egy kicsit úgy érezze, hogy valami különlegeset vett.....persze ez csak illuzió :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak