Fórum >> Típusok >> MiTo

GT Ɨ|ѯ2008-07-25 10:53:01 // 208
Korrekt!:-)
Balázs156SW2008-07-25 10:40:54 // 207
Kötelező olvasmány minden Alfa tulajdonosnak. Egyébként életem legjobb tesztje. http://origo.hu/auto/teszt/20060626duh.html
Balázs156SW2008-07-25 09:54:57 // 206
Az Alfa - Passat polémiádhoz egy rövid szösszenet: Totalcar , népitélet. Olvasgassad!Számolgasd a csillagokat, amit a tulajdonosok írtak. És vegyél passátot.
Zool2008-07-25 09:27:08 // 205
Végre valami méltó kampány a Mitóhoz:
http://www.autoblog.com/2008/07/24/autoblog-gets-schooled-by-alfa-romeo-in-italy/
Zool2008-07-25 09:24:07 // 204
Azért ez az ülés dolog egy érdekes kérdés. Én a 146 és a 147 ülését kifejezetten kedveztem. Rendszeresen bő 1000km-t mentem le a 147-tel 1 nap alatt, ez 12-15 órás utat jelent, sosem volt vele gondom. Már a szalonban jól éreztem megem benne, és ez nem változott 2 év alatt, sem amikor rendszeresen vezettem konkurenseket az utüd keresésekor. Csak miutón a megszokott volvóból ültem vissza, tűnt fel hogy létezik kényelmesebb is. Pedig az újságírók sokat szidták. Érdekes módon az első Alfa amiben nehezen találtam meg az idális üléshelyzetet, az 159 volt. Pedig az újságírók nagyon dicsérték. De érdemes megnézni a Passat népitéleteit, nagyon sokan panaszkodnak az ülséekre, komoly hátfájás és miegyebek. Szal én etalonnak nem venném. Ráadásul a Passat belseje nekem nagyon gagyinak tűnt. Amíg nem ül be az ember ok, de a műanyagak szerintem kiábrándítóak. Szerintem egy rendesen összallított 159 nem lesz ényegesen drágább sem, csak abból nincs németesen fapados 1.6-os...
TarP2008-07-25 08:57:05 // 203
Ezen a "Passat mindenben jobb" dolgon azért még gondolkozzatok.

A kanyarsebességben, szlalomsebességben és a fékhatásban hideg-meleg fékekkel a 159 az osztálya élvonaláben van. Passat csak középen.

Ettől még persze elfogadom, ha valaki szerint kénylemesebb, de az nem MINDEN.
TarP2008-07-25 08:54:52 // 202
Vegyé bele egy Momo ülést, ami a GTV-k ben is lakik. Nekem pont a seggemhez méretezték, tökéletes. :)
Somez2008-07-24 18:36:40 // 201
A derekam nekem is elfárad a 145-ben, szóval abszolút átérzem a problémádat :-)
Kuzma2008-07-24 14:34:34 // 200
Lehetséges, hogy rosszul fogalmaztam, ha így van, akkor elnézést érte.
Én nem a minőségre és a megbízhatóságra gondoltam, mivel én is Alfával járok (csak Alfával, tehát nincs mellette elnyűhetetlen német autóm), és soha semmilyen megbízhatósági probléma nem volt. Sőt, lehet mondani, hogy az én autómmal semmilyen gond nem volt. Amivel én elégedetlen vagyok a 147-ben, az talán csak a törésteszt. Tegyük hozzá, hogy ez is eléggé elijeszti a vásárlókat, mivel a 147-es a Golf-kategóriában versenyez, de a törésteszt eredménye sosem érte el a Golfét.
Na mindegy, ezen lépjünk túl, jó kis autó a 147.

A Mitot még nem láttam, arról nem tudok nyilatkozni. A középkonzol nekem sem tetszik, ahogy a Bravoban és a Deltában sem, de ez már szubjektív.

A gondom a 159/Brera/Spider trióval van. Bár úgy harangozták be, hogy itt az új Alfa, a "német" Alfa, a precízen összerakott, minőségi, megbízható Alfa. Ez lehet, hogy igaz is, de kérem, a 147-re pl. ez nem volt igaz? (Az enyémre szerintem igen.) A 156-ra ez nem volt igaz? (Ezt nem tudom, mert nem volt soha 156-om)

Viszont vannak olyan dolgok a 159-ben, pl. kevés választható motor, gagyi ülés, terjeszkedő középkonzol, ami a térdemet nyomja _folyamatosan_ stb., ami egy VW-nél tök jól meg van oldva. Pl. van egy olyan funkció, ami miatt talán még ne adja Isten, még meg is venném a Passatot 159-es helyett, ez pedig a négy irányban állítható deréktámasz a bőrüléses verzióknál. Ilyen hol van az Alfánál? Még a sokkal drágább Breránál is csak kézzel tekergethető deréktámasz van. Még az elektromos ülésállításhoz is csak ez jár. Mintha 1990-et írnánk. Arról nem is beszélve, hogy még a lehető legdrágább Alfában is olyan az ülés, hogy fél óra alatt megfájdul tőle a derekam.

Ha esetleg 1-2 év múlva a 147-es helyett szintén alsó-középkategóriás autót vennék, akkor játszani fog az Alfa, ebben biztos vagyok, de nagyobb kategóriában már sajnos nem. Inkább legyen a VW, amiben csöndben, nyugodtan elautózom, legfeljebb unalmas alaknak és 50 éves impotens bácsinak fognak nézni.

A marketinghez nem értek egyébként, csak arról írtam, hogy a marketing mellé egy kicsit jobb modellekre is szükség lenne.
Somez2008-07-24 14:24:06 // 199
A marketinget a magyar piacon való gyakorlatból ítélitek meg, vagy van tapasztalatotok a külföldi marketinggel is? Mert ha tényleg évi 300 autót adnak el Alfából kis hazánkban, akkor nem csodálom, hogy nincs marketing.

Egyébként meg az emberek itthon továbbra is azt hiszik, hogy az autógyártás meghaladja a fizika törvényeit, és a VW, Toyota, Honda soha meg nem hibásodó autókat tud gyártani, a többi gyártó meg kóklerkedik és az ő autóik szarok. Persze ha hidegen kínozzák azt a szerencsétlen motort, nem hűtik vissza a turbót, illetve lövetük sincs róla, hogy van olyan a kocsiban, akkor nem meglepő.
Kuzma2008-07-24 14:10:51 // 198
Sajnos szerintem nem(csak) a marketinggel van gond, az sem kedvez az eladásoknak, hogy nem igazán jók az autók.
Meg kell mondanom, hogy bár az Alfa 159 kategóriájában a legszebb, legkülönlegesebb autó, de szinte minden más szempontból jobbnak mondható a Passat.
És mivel tudjuk, hogy a Passatból mennyit adnak el, talán az Alfának is fel kellene nőnie mellé.
Az Alfa 156 a maga idejében talán jobb volt a versenytársaknál, vagy elérte az ő szintjüket, ahogy az Alfa 147 is az eggyel kisebb kategóriában.
GTPeti2008-07-24 13:45:54 // 197
Pontosan.

"Szerintem ezekből sokan megmaradnak majd az Alfánál ha beválik nekik a Mito..."
És remélem a "normálisabbaknak" válik be. :))

Az, hogy rácsodálkoznak, nem új.
Szerintem a külső alapján is azt gondolják sokan, hogy egy futó modell. (Tudom, hogy csak pár éve futott ki, nem ez a kunszt, hanem hogy 10 éve jelent meg...) És jól is van ez így.
Attie2008-07-24 13:33:35 // 196
Nekem csak 2000 végétől :)
Sanyi2008-07-24 13:24:58 // 195
Nekünk, vagyis apunak már 1977 óta jár. 77-87 be is van köttetve. a többi meg be van dobozolva egészen napjainkig :-)
GEORGE2008-07-24 13:24:50 // 194
Szerintem ezekből sokan megmaradnak majd az Alfánál ha beválik nekik a Mito...
Én azt vettem észre az OFF tulajoknál, hogy igazából azt sem tudják milyen modellek vannak az Alfánál.....
Az új melohelyemen rendre rácsodálkoztak az Alfára, és nem is sejtették, hogy a 156-os annyi mindent "tud" eddig csak egy átlagos kocsinak titulálták.....

Az Alfának avval kéne törödnie, hogy egy jó marketingel ismertesse a "néppel" az Alfákat....
GEORGE2008-07-24 13:20:44 // 193
Én ugy látom, hogy neked sosem lesz szájizednek megfeleő Alfa.....
Olyan érdekes stilusban fanyalogsz, hogy az csak na....kiváncsi lennék a nőknél is így jársz el....mert ha igen akkor ezek szerint neked egy full bombázó hibátlan párod lehet.
Ugy tudom, hogy volvo 1,6 D-vel jársz igaz?
Szerintem attól fényévekkel izgalmasabb a Mito :-)
raga2008-07-24 10:25:46 // 192
Na elolvastam az AM-t, ami nagyon felrázott az az, hogy a MITO GTA 230Lovas 1.8 turbo motorja már a fojtószelepnélküli új feljesztésű motor lesz(a szelepek nyitási mérteét befolyásolja a gázpedál) + sperrdiffi. 80-120 km/h között pariba lesz a 8C (430Le) -vel!
Attie2008-07-23 22:54:31 // 191
Az Autó Motor általában dícséri az Alfákat.
Ez az egy autós újság amit mindig megveszek. Már egy polc betelt velük állítva :))
radi2008-07-23 18:58:04 // 190
Nem kell rá venni tecsós króm véget, király:)
GT Ɨ|ѯ2008-07-23 18:00:16 // 189
olasz tűzfészek...ez tecc:-)
Somez2008-07-23 18:00:15 // 188
Szerintem mennie kéne, de ha a kepfeltoltes.hu nem szereti, akkor toldacuccot.hu-ra tedd fel, és a fájlt linkeld be ide.
Tom122008-07-23 17:43:53 // 187
MiTo-val :-)
Tom122008-07-23 17:24:47 // 186
Kezdetnek nem rossz...;-)
Tom122008-07-23 17:23:45 // 185
Én úgy érzem, hogy a MiTO-va az a cél, hogy minél több embert "megfogjon", ha lehet, fiatalt /20 - 30/ és, ha már "meg vannak", lehet, hogy maradnak is, de, ha csak egy részük marad és utána cserél pl. egy 159, 169, stb.-re, akkor is "talált"...
A lényeg, hogy újra felfedezzék az Alfát. Lehet, hogy "gyenge" az alapverzió, lehet, hogy kicsit ijedt az "arca" de nem mindenki akar "bestiát" /versenyautót/ a garázsában tartani, a MiTo pedig biztos, hogy sokak számára egy imádni való kis ékszer lesz.;-)
Halesz2008-07-23 17:23:24 // 184
Az Autó Motor viszont lényegében szétdícséri :) Nem nagyon ír negatív dolgokat, sőt azt is megemlíti, hogy jóval olcsóbb a Mininél.
BeeGee2008-07-23 17:18:42 // 183
Az az AutoMagazin.

Mitoról felemás a vélemény, az író szerint nem olyan szép, viszon tökjó vezetni és megfelelő a minősége is.
Sanyi2008-07-23 17:12:31 // 182
Ide sem lehet ilyen méretűt feltölteni...
Sanyi2008-07-23 17:05:09 // 181
Átlapoztam párszor de nem találok benne deltát..
:-S
Sanyi2008-07-23 17:02:45 // 180


próbálkozni lehet...
Sanyi2008-07-23 17:00:08 // 179
Persze. Küldöm mailben ok?
Sanyi2008-07-23 16:59:23 // 178
Ha a 4536*3368 as felbontású képet lebutítja amore kb 800*600 abból szted látni vmit??? szöveg tuti nem lehet elolvasni!
Somez2008-07-23 16:49:55 // 177
Kepfeltoltes.hu gyerekek!
mesa2008-07-23 16:43:24 // 176
Értelmes. Nem egyszerűbb lett volna feltolni simán ? :)
ystuc2008-07-23 12:29:27 // 175
Bár nem ide tartozik, de ha jól tudom, van az újságban pár Lancia Delta is... Bescannelnéd nekem azokat? :-)
Sanyi2008-07-23 12:26:00 // 174
ftp. felh.név és jelszó kell hozzá :-)
Sanyi2008-07-23 12:25:22 // 173
MiTo az autó motor legújabb számában.

Scaneltem hátha vkit érdekel.
GT Ɨ|ѯ2008-07-23 10:19:01 // 172
az 1 másik bolygó...:-)
Somez2008-07-23 07:53:38 // 171
Én nem akartam szétbaltázni a műszerfalat egy kihangosító miatt. Kényelmesebb a napellenzős megoldás, csak néha megfeledkezem róla.
Xixo2008-07-22 23:58:17 // 170
:))

Ezért van nekem beépített blútucc kihangosítóm!! :))
Meg persze azért mert kaptam szülinapomra az asszonytól. Én sajnáltam volna érte annyi pénzt, pedig kurva jó!!
Somez2008-07-22 23:48:02 // 169
Én is ezt mondtam, de azóta kb 5 alkalommal is benn hagytam a napellenzőre rakható Bluetooth kihangosítót :-)
Xixo2008-07-22 23:47:05 // 168
Hát akinek annyi esze van, hogy ilyet benthagy a kocsiban...
Somez2008-07-22 23:35:49 // 167
Csak nehogy azt lásd, amit a szomszédunk. Az orra előtt törték fel a kocsiját, és vették ki a GPS-t. Lefutni már nem volt ideje az első emeletről, de csináltatott fantomképet.
Ferko2008-07-22 23:15:15 // 166
Ja. Néha látom is az ablakból!:-DDD
Zool2008-07-22 19:33:29 // 165
Sajna az a helyzet, hogy a "trendiségből" vásárlók sokkal nagyobb vásárlóerőt jelentenek, mint a rajongók. Elég megnézji, hogy a new Mini (ami tőkéletes elentéte az ős történelmi mininek) annyi autót ad el, mind az Alfa összesen minden modellljéből. Nem hiszem, h sokan ültek volna át ebből régi miniből.
Ha megnézi az ember, h az amórén hányan ülnek olyan autóban, amit újonnan vettek, nem fog jól festeni az arány. Ezért a kereskedőnek pénzügyileg nem ez lesz a fő vadászterülete, mert a fan úgyis bejön, és úyis megveszi ha van pénze. Ha meg nincs kár vele foglalkozni. A Karotta írt erről egy releváns cikket régebben a Tcaron.

Az Alfa még viszonylag komolyan is veszi a márkaőrülteket, de azért ez kölcsönös. Az igaz fan tulajok 20 fölött kihalnak a legtöbb márknál. Az Alfa fanoknál tovább él a tűz. szerencsére. Nyugaton is ez helyzet, csak ott az olasz bevándorlók adják ezt a réteget. (Neke is ilyen vitte el a 147est, egy GTvel jött megnézni, első pillantásra látszott, hogy el fogja vinni). Ezen kívül gyakori az, hogy ha valakit megferőznek nem egy autót vesz. Errefelé (Benelux) elég gyakori, hogy a 159 mellett egy 166 vagy 147, esetleg 156SW is áll a ház előtt.
Somez2008-07-22 18:43:12 // 164
Ennek fényében nem is olyan rossz az Alfa Amorén regisztráltak száma.
GTPeti2008-07-22 18:35:20 // 163
Pontosan. :)
BeeGee2008-07-22 18:30:58 // 162
Tavaly 204 db..
És ebbe beleveszik a demóautóknak forgalomba helyezett autókat is. Kb 170-180 autó mehetett el tavaly..
Somez2008-07-22 18:30:17 // 161
Akkor 147-es után még több mit sem sejtő hölgy fog Mi.To-val rohangálni :-)
GTPeti2008-07-22 18:23:17 // 160
Ezzel teljesen egyetértek. Sokan nem azért fognak MiTo-t venni, mert rájuktört a Cuore Sportivo fíling, hanem mert trendi autó...
Egy részük aztán egyszer átül egy másik trendi autóba (pl. új kis Audi), de bizonyára némelyek megmaradnak Alfásnak.
GTPeti2008-07-22 18:20:32 // 159
Én valami százas nagyságrendre emlékszem... Összesen!
(300-nál nem több, az tuti.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak