Halesz2008-08-21 12:30:11 // 538
Még a Progetto vízjele is ott van a képen. De szánalmas....
Tedi2008-08-21 10:52:58 // 537
Akinek van egy kis esze, az látja, hogy ez kamu és nem veszik komolyan. Németországban használja olasz rendszámmal, aha...Ezt a képet a Progetto955-ről lőtte az arc, én legalábbis ott láttam először.
Don Gombóc2008-08-21 10:24:40 // 536
Következő autója Skoda 120. Ennek még az sem való, max egy szamár húzta kordé, bár amekkora gyökér lehet, az állatvédők elvennék tőle. :)
Don Gombóc2008-08-21 10:22:49 // 535
120 ezret az anyjában ment amikor farfekvéses születése volt, azt is tolatva vissza az anyja seggébe. Mekkora köcsög ez. Mondjuk tényleg megnézhetnék miket tesznek fel. Azt is tudhatná hogy egy ország van ahol nem Németautó pártiak az emberek elvakultan, és ez pont Németország.
BadBoy2008-08-21 10:07:53 // 534
Megszületett az első népitélet a Mi.To-ra, és nem is akár kitől, 1 németautóbuzi funtól. Nem tudom, hogy lehet egy ilyen irást nyilvánosságra hozni. AZt mondják a totalcar szerkesztői, hogy ők minden irást elolvasnak. De hát nem úgy néz ki.
Népitélet ala németauto fun
Népitélet ala németauto fun
ImO2008-08-21 09:46:04 // 533
Gratulálok a cikkhez, csak egy kis helyesbítést szeretnék kérni:
Dynamic módba állítva a középső kijelzőn egy digitális turbónyomás mérő jelenik meg. Jópofa, de igazán elférhetett volna a műszerfalon egy manuális kijelző.
A manuális kijelző helyett én analóg kijelzőt írnék.
Köszi! :-)
Dynamic módba állítva a középső kijelzőn egy digitális turbónyomás mérő jelenik meg. Jópofa, de igazán elférhetett volna a műszerfalon egy manuális kijelző.
A manuális kijelző helyett én analóg kijelzőt írnék.
Köszi! :-)
SD2008-08-21 09:09:20 // 532
Még képeket!!! Még képeket, képeket!!! Biztos nem csak 3at fotóztatok:)
Somez2008-08-21 06:34:32 // 531
Én nem voltam ott, de úgy sejtem, nem a Fiat Magyarország hozta nektek a Mi.To-t, hanem valami kereskedés. Már pedig egy kereskedőnek inkább számít, hogy megsérül-e a kocsi, amit gondolom még sok helyen be akar mutatni, vagy legalább vevőket akar csalogatni vele. Tehát ha úgy tetszik most még féltett reklám.
Hozzáteszem, én az ilyen össznépi kipróbálgatós tesztvezetős megoldásokat amúgy sem szeretem. Nekem az jön be, hogy magammal vagy az eladóval karöltve szépen mindent megnézek, kérdezgetek, kipróbálok, stb. Ha másik 50 ember várja mögöttem remegő térdekkel, hogy mikor padlózhatja le a bejáratós motort, az nem tesz jót az idegeimnek :D
Hozzáteszem, én az ilyen össznépi kipróbálgatós tesztvezetős megoldásokat amúgy sem szeretem. Nekem az jön be, hogy magammal vagy az eladóval karöltve szépen mindent megnézek, kérdezgetek, kipróbálok, stb. Ha másik 50 ember várja mögöttem remegő térdekkel, hogy mikor padlózhatja le a bejáratós motort, az nem tesz jót az idegeimnek :D
Xixo2008-08-21 01:21:10 // 530
A 47esben meg a kalaptartó felfogatása van így megoldva az ajtón... :((
Mondjuk ezen, meg az első-középső-fenti befúvón lévő csavaron kívül másba nem tudnék belekötni a 47 belsejében!! :))
Mondjuk ezen, meg az első-középső-fenti befúvón lévő csavaron kívül másba nem tudnék belekötni a 47 belsejében!! :))
GEORGE2008-08-21 00:01:36 // 529
Sajnos ez egy ilyen ország........ez ellen sok mindent nem lehet tenni, csak sóvárogni hogy a más országokban ügyesebben állnak hozzá az Alfa eladásokhoz...
Az meg elég vicces volt ( ha már nagyon nagyon vigyázzuk a Mitot ), hogy a biztonsági övet odaakasztották az ajtóra mint egy kordon szalagot..én vagy 5 alkalommal láttam amint meglökték és koppant a Mito oldalán a fémcsat.
Ha ennyire vigyáztak rá akkor miért nem úgy rögzítették, hogy a nézelődő sereg ne verhesse le....
Az meg elég vicces volt ( ha már nagyon nagyon vigyázzuk a Mitot ), hogy a biztonsági övet odaakasztották az ajtóra mint egy kordon szalagot..én vagy 5 alkalommal láttam amint meglökték és koppant a Mito oldalán a fémcsat.
Ha ennyire vigyáztak rá akkor miért nem úgy rögzítették, hogy a nézelődő sereg ne verhesse le....
zolee1452008-08-20 23:55:47 // 528
Magyarországon minden ár "túllőtt", legalábbis nyugathoz képest.
Az viszont mókás, hogy Alfásoknak nemhogy nem adják oda, de bele sem ülhetnek (ahogy mondjátok), bezzeg majd az autós újságírók megkapják...akik amúgy arról híresek, hogy ütik-vágják, majd írnak egy lehúzós cikket, mert a pedálrend, meg ugye ez mégiscsak egy szarolasz ami most nem, de majd jövő héten szétesik...
Az viszont mókás, hogy Alfásoknak nemhogy nem adják oda, de bele sem ülhetnek (ahogy mondjátok), bezzeg majd az autós újságírók megkapják...akik amúgy arról híresek, hogy ütik-vágják, majd írnak egy lehúzós cikket, mert a pedálrend, meg ugye ez mégiscsak egy szarolasz ami most nem, de majd jövő héten szétesik...
GEORGE2008-08-20 23:43:42 // 527
Hmmmm, igen Sipig tökös volt hogy elhozta...de ez a bemutatás olyan volt, hogy hozott is valamit meg nem is...így inkább ne hozott volna...
A FAM meg felébredhetne már és végre csinálhatná úgy is a dolgokat mintha akarna Alfát eladni..szerintem kicsit túl lőtték a Mito árát...és így lehet nem is lesz akkora sikere a Mitonak magyarországon mint más országokban.....de ne legyen igazam....
A FAM meg felébredhetne már és végre csinálhatná úgy is a dolgokat mintha akarna Alfát eladni..szerintem kicsit túl lőtték a Mito árát...és így lehet nem is lesz akkora sikere a Mitonak magyarországon mint más országokban.....de ne legyen igazam....
GEORGE2008-08-20 23:39:15 // 526
Szépen féltették tőlünk...elég visszásra sikeredett ez a Mito mutogatás....inkább hagyták volna pesten...
GEORGE2008-08-20 23:37:30 // 525
Ma "megnézhettük" a Mito-t élőben Kalocsán....hát mit mondjak elég szigorúra vették a megnézhetőséget...
Megérkeztek vele majd úgy "libbentek" ki belőle mintha Ferrarival érkeztek volna, aztán "szinte" hozzá sem lehetett jóformán érni....
Beülni?? "felejtsétek el"......kipróbálni??..... "felejtsétek el" mintha az egyetlen létező példány állt volna ott a Mitoból....a csomagtartó kinyitását sem "díjazták" annyira......pedig ötletes az embléma szerepeltetése mint nyomógomb.... egy idő után csodák csodájára kinyitották a mocitetőt majd utána le, aztán csak ott állt nyitott ajtóval...
Szóval egy Alfás talin ilyen szigorúra venni egy nagyon várt modell bemutatását nem éppen frankó dolog!
Rövid körbe szaladása után ott is hagytam, had őrizzék....
Élőben másabb mint a fotókon...amúgy el nem ájultam tőle..asszem marad a 156 nem cserélek ...
Megérkeztek vele majd úgy "libbentek" ki belőle mintha Ferrarival érkeztek volna, aztán "szinte" hozzá sem lehetett jóformán érni....
Beülni?? "felejtsétek el"......kipróbálni??..... "felejtsétek el" mintha az egyetlen létező példány állt volna ott a Mitoból....a csomagtartó kinyitását sem "díjazták" annyira......pedig ötletes az embléma szerepeltetése mint nyomógomb.... egy idő után csodák csodájára kinyitották a mocitetőt majd utána le, aztán csak ott állt nyitott ajtóval...
Szóval egy Alfás talin ilyen szigorúra venni egy nagyon várt modell bemutatását nem éppen frankó dolog!
Rövid körbe szaladása után ott is hagytam, had őrizzék....
Élőben másabb mint a fotókon...amúgy el nem ájultam tőle..asszem marad a 156 nem cserélek ...
Rohodi Mihály2008-08-20 21:07:22 // 523
Jól értem, nem tudtátok megnézni a belsejét Kalocsán? Nem csodálkozom, így is elég szép műsor alakult Budaörsön, h miért nézegethetik a rajongók, érdeklődők (potenciális vásárlók?) az autót, még a mindenféle hivatalos bemutató előtt (Csiki-Bege mószerolt?? Ha nem Ő, elnézést kérek). Szerintem annak örülni lehet, hogy Spigi a FAM-tól volt olyan tökös, h bevállalta a zűröket, legalább már láthattátok élőben.
Egyébként nekem nagyon tetszik élőben, féltem tőle, h az övvonal nagyon magas lesz. De nem, szerintem dögös. Megéltem, amikor az 56-os megjelent, h sorba álltak érte, aztán azt is, amikor a 47-eseket úgy adtuk el Olman kartárssal, h nem "arab piaci" alkukkal rongáltuk egymás idegeit a vevőkkel :-))))
A Mito is esélyes erre, nagyon remélem, h a régi szép időket idéző szalonforgalom lesz minden szalonban, feltéve ha a FAM marketingje megfelelő lesz a hazai piacra történő bevezetéshez. Ránk fér megint egy sikeres, szép, kedvelhető, és jó Alfa kistesó. És nagyon várom a kabriót is :-)))
Egyébként nekem nagyon tetszik élőben, féltem tőle, h az övvonal nagyon magas lesz. De nem, szerintem dögös. Megéltem, amikor az 56-os megjelent, h sorba álltak érte, aztán azt is, amikor a 47-eseket úgy adtuk el Olman kartárssal, h nem "arab piaci" alkukkal rongáltuk egymás idegeit a vevőkkel :-))))
A Mito is esélyes erre, nagyon remélem, h a régi szép időket idéző szalonforgalom lesz minden szalonban, feltéve ha a FAM marketingje megfelelő lesz a hazai piacra történő bevezetéshez. Ránk fér megint egy sikeres, szép, kedvelhető, és jó Alfa kistesó. És nagyon várom a kabriót is :-)))
GTPeti2008-08-20 19:44:33 // 522
Ha te MiTo-don majdan nem lesznek ott, felragasztunk majd neked pár csavarfejet. :))
ALFI1562008-08-20 19:38:52 // 521
Nem mindegy neked.Egyébként se férnél bele.
Szilárd2008-08-20 19:37:24 // 520
Igazából én sem értettem a dolgot...
Don Gombóc2008-08-20 19:36:18 // 519
Jó hogy lehozták, de a biztonsági öv kikötése az ajtóhoz, hogy ne ülhess bele az piti volt nagyon. Úgy gondolom nem csövesek voltak ott hanem Alfások. A többit nem írom le. :)
Szilárd2008-08-20 19:29:33 // 518
Kalocsán megnéztük élőben a Mi.To-t.
Számomra vegyes érzelmeket keltett egyenlőre.
Még szoknom kell.
Talán majd egy tesztvezetés segít.
Számomra vegyes érzelmeket keltett egyenlőre.
Még szoknom kell.
Talán majd egy tesztvezetés segít.
GTPeti2008-08-20 18:39:10 // 516
Szerintem a csavarok relatív hamar el fognak tűnni. Amint felfedezi a német sajtó...
Somez2008-08-20 18:34:05 // 515
Nem értem ezt a fanyalgást, de tényleg. Pár kikandikáló csavar miatt leírtok egy olyan autót, ami végre nem 2 tonna, fasza turbó motor van benne, kurvasok extrát lehet hozzá kérni és még szép is. Ha megengedhettek magatoknak 40-50 millás kocsit, akkor jogosan fanyalogtok, de valami azt súgja, hogy nem engedhetitek meg.
atish2008-08-20 14:53:33 // 514
ha jól láttam még a hátul ülőknek is jutott pohártartó... lábfej magasságban:)
atish2008-08-20 14:51:46 // 513
Sziasztok!Leugrottunk asszonypajtival Kalocsára,és mit ad Isten,tényleg kigurult oda a MITO:)(nem olvadós formában:))Mit is mondhatnék; ha onnan nézzük,h kiskategóriás autó,akkor nagyon ott van,de a többi alfa között....hát egyszerüen nem oda való:(
Sztem élőben sem sokkal szebb az eleje,mint a képeken,és hát az a csavaros megoldás is elkeserítő...ahogy hallgattam a vélemenyéket senki sem volt oda érte tulságosan (még a hölgyek sem).Kiváncsi vagyok,h mennyivel fogunk találkozni az utakon...
Sztem élőben sem sokkal szebb az eleje,mint a képeken,és hát az a csavaros megoldás is elkeserítő...ahogy hallgattam a vélemenyéket senki sem volt oda érte tulságosan (még a hölgyek sem).Kiváncsi vagyok,h mennyivel fogunk találkozni az utakon...
Wickey2008-08-20 14:28:12 // 512
mondjuk tény, hogy a gtv6-ban 1981-ben igényesebben csinálták fel a kárpitot csavarokkal :D volt rendes fészke, sőt, műanyag kerete is a csavarnak. Erényt kovácsoltak abból, hogy ocsmány :-D
Wickey2008-08-20 14:23:02 // 511
legalább nem fog zörögni meg lógni az ajtókárpit csak mert hangszórót cseréltek benne négyéves korában.
Wickey2008-08-20 14:19:32 // 510
a gtv6-ban az ET belsős csavaros volt, a Recaro belsős patentos.
Tudod hol vannak a Recaro belsők: A kukában. Mert kiszakadtak a patentok a kárpitból, és az istennek nem lehetett újbatenni őket. Lógnak mint tehénen a gatya.
Én biztos, hogy ET oldalkárpitot fogok Recaro üléshez betenni, és inkább bőröztetem az egész autót, de elfér az a pár csavar.
Tudod hol vannak a Recaro belsők: A kukában. Mert kiszakadtak a patentok a kárpitból, és az istennek nem lehetett újbatenni őket. Lógnak mint tehénen a gatya.
Én biztos, hogy ET oldalkárpitot fogok Recaro üléshez betenni, és inkább bőröztetem az egész autót, de elfér az a pár csavar.
Tedi2008-08-20 12:55:30 // 509
Van, de kit érdekel? :) A DNA kapcsoló mellett van, ha kiveszed a hamutartót, akkor tudsz oda pakolni.
Somez2008-08-20 12:25:19 // 508
Tényleg! Van pohártartó? :-)
Somez2008-08-20 12:25:00 // 507
Hát inkább legyen ilyen csavaros megoldás benne, minthogy szenvedjünk az egyszer használatos patentokkal :-) Persze ahogy nézem a fotót, azok a kicsi csavarok nem helyettesítik a belső patentokat. Engem mondjuk nem zavarnak.
A gyorsulási adatok ott vannak az alfaromeo.com-on, ha valaki nem hisz nekem :-)
A gyorsulási adatok ott vannak az alfaromeo.com-on, ha valaki nem hisz nekem :-)
Youri2008-08-20 11:51:36 // 506
De szerintem ezeket a csavarokat csak mi vesszük észre :)
Ne hidd...Majd a bajor fényezők,ebbe kötnek bele.És sajna joggal,mert igénytelen megoldás.Azt nem értem h egy ilyen márka mint az ALFA,h engedhet meg ilyet magának.Ez nem pénz kérdés...
Ne hidd...Majd a bajor fényezők,ebbe kötnek bele.És sajna joggal,mert igénytelen megoldás.Azt nem értem h egy ilyen márka mint az ALFA,h engedhet meg ilyet magának.Ez nem pénz kérdés...
zolee1452008-08-20 11:50:01 // 505
Kit érdekel a csavar? Pohártartó van?
Amúgy ez kisautó...spórolós. Ami nem látszik, vagy nem mindig látszik az spórolós, ami szem előtt van az meg igényes. Asszem ez a kompromisszum. Mondjuk ilyen csavar már az ezerötös Ladában sem volt, de jó ez így.:))
Amúgy ez kisautó...spórolós. Ami nem látszik, vagy nem mindig látszik az spórolós, ami szem előtt van az meg igényes. Asszem ez a kompromisszum. Mondjuk ilyen csavar már az ezerötös Ladában sem volt, de jó ez így.:))
BeeGee2008-08-20 11:43:04 // 504
Ebbe sajnos nem vagyok biztos..
Halesz2008-08-20 11:41:01 // 503
Tényleg az a fura, hogy van benne pár nagyon nagyautós, igényes megoldás, és mellette meg ilyen apró hülye olcsóságok is...
De szerintem ezeket a csavarokat csak mi vesszük észre :)
De szerintem ezeket a csavarokat csak mi vesszük észre :)
Youri2008-08-20 11:22:43 // 502
Ez tényleg gáz.Nagyon gáz:-((((
Attie2008-08-20 11:22:29 // 501
Nagy az egyetértés az urak között :DDDD
Tényleg elég fura ez a megoldás... legalább egy takaró műanyag bizbaszt rátehettek volna :-O
Tényleg elég fura ez a megoldás... legalább egy takaró műanyag bizbaszt rátehettek volna :-O
Halesz2008-08-20 11:17:59 // 499
ROTFL :):):)
A klumpás Józsi új autója? :D
A klumpás Józsi új autója? :D
Tedi2008-08-20 11:06:40 // 497
Haggyadazt, nem tudná kibogózni, hogy mit akar jelenteni az a sok betű...
Halesz2008-08-20 11:05:40 // 496
Milyen jó lenne ilyen biankó rendszám, nem? :) Minden reggel azt írsz rá, amit akarsz, alkoholos filccel.
például: HLY RNDR :)
például: HLY RNDR :)
Tedi2008-08-20 11:03:28 // 493
Az esztétikai környezetszennyezés lenne :D
Csinálunk majd egy galériát, abba bele fog kerülni. De ne számíts túl szép látványra :) Én ilyet nemhogy Alfában, még fauvében sem láttam...
Csinálunk majd egy galériát, abba bele fog kerülni. De ne számíts túl szép látványra :) Én ilyet nemhogy Alfában, még fauvében sem láttam...
Halesz2008-08-20 11:02:48 // 492
Youri2008-08-20 11:01:09 // 491
ÁÁÁÁ.Szőkének nevezni egy kopaszt????Az a kemény:-DDDD
Vhol tuti h 8.3 volt megadva,ez tuti.De tényleg teljesen mind1 igazából...
Vhol tuti h 8.3 volt megadva,ez tuti.De tényleg teljesen mind1 igazából...
Attie2008-08-20 10:57:21 // 490
Elolvastam a Mito cikket.
Arról a lemezcsavaros felfogatásról tudtok egy képet ide tenni?
Arról a lemezcsavaros felfogatásról tudtok egy képet ide tenni?
Tedi2008-08-20 10:55:04 // 489
Az a fáni, hogy én is 8.3-ra emlékszem, de a wikin is 8 mp-et írnak, és a progetto955-ön is 8.1-et adtak meg. De végülis mindegy, így már ketten vagyunk szőkék :D