Buksi2008-10-29 12:19:30 // 2393
Kapott a MiTo egy szavazatot tőlem is! ;-))
raga2008-10-29 12:10:17 // 2392
Hát azt nem tudom, hogy a hátulja mennyire ideges,mert a tesztvezetés alkalmából nem autóztam annyira határon, hogy el tudjam dönteni, de hogy azt írja a fékről, hogy rosszul adagolható azt nem értem, mert a fék szerintem mesterien jó benne.
Seriff2008-10-29 11:40:11 // 2391
Satti2008-10-29 11:32:20 // 2390
Jólvanna, nincs ilyenkor erre időm, most láttam a cikket, és gondoltam belinkelem, bocsi, ha ez ekkora gond lenne.:-)
Tedi2008-10-29 11:09:01 // 2389
1) olvass vissza
2) néz be a hírek rovatba
csak ennyi :DDD
2) néz be a hírek rovatba
csak ennyi :DDD
Satti2008-10-29 11:06:35 // 2388
A 2. a Lancia Delta, így a Fiat konszern örülhet.:-)
Satti2008-10-29 11:05:07 // 2387
Seriff2008-10-29 11:00:49 // 2386
"A kis Alfa egyenesben nagyon erős, ha gyorsít, meneküljön előle mindenki! De ha kanyarodni, fékezni, netán kanyarodni és fékezni kell, akkor mellőle és mögüle is jó lesz elinalni. " :)
Zool2008-10-29 10:55:25 // 2385
A Mazda 6 élőben más mint az elődje, sokkal masszívabnak hat. Érződik rajta, hogy mindenből a legjobbat lopták össze, és nem féltek másolni. Persze az eredetiség megsínyli és néhány olcsó elem is becsúszott, de mondjuk a C5 elé tenném. Egyáltalán, sokszor az az érzésem, hogy a díj jogtalan, mert a nyertes osztájában sokkal jobb autók vannak az előző évekből. A Clio 12 egy tucat, semmivel nem több, mint egy 207 vagy GPuntó, a 3as meg a jategóriájának örök eladási éllovasa, ezen kívül az állandó fejlesztéseknek köszönhetően nincs olyan, amit ne tudna (316i-től über M3ig, karosszéraiváltozatok és felszeretlség, 7-8 millától 25 milla föléig). A Clio esetében inkább hagyjuk. Persze picit jobb az anyaga, mint volt, meg lehet hozzá rendelni 2zónás klímát, de azért szerintem akkor is szégyen (a piacot sem tarolta le).
Kevés autó nyújt maradandót akár a piacnak akár az iparágnak, mondjuk az Alfák a common rail dízelekkel vagy a Pug 307 a részecskeszűrővel, vagy a Prius a hibriddel. Érdekes hogy az örök piacvezetőp Golf még sosem nyert., de legyünk őszinték a lehengerlő szakújságírókampány mellett semmi kiemelkedőt nem nyujt, a III. és a IV igényesebb lett, de utóbbi megbízhatósága necces. Az V meg semmi extra, viszont a Golf VI tényleg csak fészlift...
Kevés autó nyújt maradandót akár a piacnak akár az iparágnak, mondjuk az Alfák a common rail dízelekkel vagy a Pug 307 a részecskeszűrővel, vagy a Prius a hibriddel. Érdekes hogy az örök piacvezetőp Golf még sosem nyert., de legyünk őszinték a lehengerlő szakújságírókampány mellett semmi kiemelkedőt nem nyujt, a III. és a IV igényesebb lett, de utóbbi megbízhatósága necces. Az V meg semmi extra, viszont a Golf VI tényleg csak fészlift...
mesa2008-10-29 10:24:50 // 2384
Igen, az megalázó volt :(
Nekem az új Okktávia tetszik még a 4/5 ajtós megoldásával. Én a Mazda6-ra egy petákot se tennék, mivel az ugyanaz a kocsi, csak a kaszni formát cserélték, tulajdonképpen egy facelift.
Nekem az új Okktávia tetszik még a 4/5 ajtós megoldásával. Én a Mazda6-ra egy petákot se tennék, mivel az ugyanaz a kocsi, csak a kaszni formát cserélték, tulajdonképpen egy facelift.
Zool2008-10-29 10:22:48 // 2383
Ebben a mezőnyben. Jaja...
A 7-be be sem jutott a Mazda6 ami nem rossz (igaz nem is kiemelkedő, de többre tartom, mint a megáne-t vagy a C5-öt), a Jag XFről és az XC60-ról nem is beszélve.
Azért még él az emlék, amikor a Clio III. nyert a 159 és a 3as előtt...
A 7-be be sem jutott a Mazda6 ami nem rossz (igaz nem is kiemelkedő, de többre tartom, mint a megáne-t vagy a C5-öt), a Jag XFről és az XC60-ról nem is beszélve.
Azért még él az emlék, amikor a Clio III. nyert a 159 és a 3as előtt...
mesa2008-10-29 10:18:35 // 2382
Nem vagyunk egyformák! :) Nekem az első Alfa a 156 / GT óta ami tetszik!!! :))
De a szavazás tényleg hülyeség. És a cikk írója meg az egyik legnagyobb BMW fanatik. De az is igaz, hogy szar a hátsó futóműve.
De azért így is, ebben a mezőnyben megérdemli az Év Autója címet! ,-)
De a szavazás tényleg hülyeség. És a cikk írója meg az egyik legnagyobb BMW fanatik. De az is igaz, hogy szar a hátsó futóműve.
De azért így is, ebben a mezőnyben megérdemli az Év Autója címet! ,-)
Zool2008-10-29 10:03:37 // 2381
Nem lep meg. Az a baj, hogy eleve a rossz kérdést teszik fel.
Valljuk be őszintén nem a legtipikusabb magyar vásárló autója sem a Mini, sem a Mito. Őszintén, ha feltennék a kérést, mit venne, a legtöbb ember azt mondaná, poklba a 6-8 millás minivel, ide nekem az Oktáviát. Ha mondjuk az lenne, hogy egy komolyan felszerelt Mini S vagy a 155LE Mito, és van közte 2-4 milla különbség, már elgondolkoznának rajta.
A baj az, hogy ésszeűen nem tudok komolya érvet a Mitó mellett a Bravóval szemben. Vonatkoztassunk el a több autót a pénzért elvtől kcisit. Van egy ari csili vili autóm, ok. De Bravo sem csúnya. A 147 mellet ott van a vezetési élvezet és az igényes belső. A Mito ezt nem tudja. Ha aránytalanul drágábbban adják a Mitót, mkint a GPuntót, nem igaz hogy nem tudtak volna kicsit dolgozni még a kocsin. Az első alfa ami bemutatásakor sem tetszik, ilyen nem volt a jó ideje. A 147 azért taglózta le az embert 2001ben, mert olyan belsőt és opciókat kínált ami a kategóriában akkor ismeretlen volt. A vevők jelentős részének (csaldanyák és tini csajszik) ez volt a lényeg. Emellett volt hozzá egy kategórián túlmutató futómű és vezetési élvezet. 2001-ben még sehol sem volt az 1es és az A3 is még egy VW anyacég által lebutított valami volt. Azóta sokat változott a világ.
Valljuk be őszintén nem a legtipikusabb magyar vásárló autója sem a Mini, sem a Mito. Őszintén, ha feltennék a kérést, mit venne, a legtöbb ember azt mondaná, poklba a 6-8 millás minivel, ide nekem az Oktáviát. Ha mondjuk az lenne, hogy egy komolyan felszerelt Mini S vagy a 155LE Mito, és van közte 2-4 milla különbség, már elgondolkoznának rajta.
A baj az, hogy ésszeűen nem tudok komolya érvet a Mitó mellett a Bravóval szemben. Vonatkoztassunk el a több autót a pénzért elvtől kcisit. Van egy ari csili vili autóm, ok. De Bravo sem csúnya. A 147 mellet ott van a vezetési élvezet és az igényes belső. A Mito ezt nem tudja. Ha aránytalanul drágábbban adják a Mitót, mkint a GPuntót, nem igaz hogy nem tudtak volna kicsit dolgozni még a kocsin. Az első alfa ami bemutatásakor sem tetszik, ilyen nem volt a jó ideje. A 147 azért taglózta le az embert 2001ben, mert olyan belsőt és opciókat kínált ami a kategóriában akkor ismeretlen volt. A vevők jelentős részének (csaldanyák és tini csajszik) ez volt a lényeg. Emellett volt hozzá egy kategórián túlmutató futómű és vezetési élvezet. 2001-ben még sehol sem volt az 1es és az A3 is még egy VW anyacég által lebutított valami volt. Azóta sokat változott a világ.
Seriff2008-10-29 09:56:16 // 2380
A magyar valóságot tükrözi:)
tipoatti2008-10-29 09:51:06 // 2379
Elég szarul áll a szavazás a Totalcar-on.
Zsolesz2008-10-29 09:19:08 // 2376
Nekem a kulcs kifejezetten bejött...
Grando2008-10-29 09:14:45 // 2375
A MiTo az év autója...ha igaz... :))))
Zool2008-10-29 08:38:16 // 2374
A német vezetés több szívet/lelket adott bele a 159 tervezésébe mint Marchione/De Meo a Mitóéba...
Zool2008-10-29 08:36:52 // 2373
Megerősített abban, amit magam is tapasztaltam. Annyira kevés kellett volna neki (valami 147 közeli futómű, saját kormány és kormányzás, meg valami igényesebb belső, leaglább az Alfa bejáratott kezelőszerveivel), és ez a kocsi jobb lehetett volna mint a Mini. (picit arányosabb orral még szebb is...).
Még egy rendes Alfa kulcsra sem futotta. Ha a 159 kulcsnélkülije nem fért bele a keretbe, legalább a régi aszimetrikus Alfa bicska maradhatott volna.
Még egy rendes Alfa kulcsra sem futotta. Ha a 159 kulcsnélkülije nem fért bele a keretbe, legalább a régi aszimetrikus Alfa bicska maradhatott volna.
Belga2008-10-29 07:46:46 // 2372
Korrekt írás...
NGC2008-10-29 07:31:50 // 2371
kicsit lehúzták, de én akkor is Rá szavaztam:)
Wickey2008-10-29 07:18:46 // 2370
Alap.
Meg is kapta a Bravo a maga kis szavazatát :DDDDDDDDD
Meg is kapta a Bravo a maga kis szavazatát :DDDDDDDDD
Balázs156SW2008-10-29 06:11:26 // 2369
http://totalcar.hu/tesztek/mito14tjet!2#poll
Kötelező szavazás mindenkinek!
Kötelező szavazás mindenkinek!
mesa2008-10-28 19:27:20 // 2367
SZOLG. KÖZL.
Hostessek jelentkezését várjuk party, DJ, céges, esküvő stb. rendezvényekhez !!! Jelentkezési laphoz az URL nálam!
ON
De szééép autók! :)
Hostessek jelentkezését várjuk party, DJ, céges, esküvő stb. rendezvényekhez !!! Jelentkezési laphoz az URL nálam!
ON
De szééép autók! :)
Seriff2008-10-28 16:12:56 // 2366
Egy mail?:) Hmmm, mingyá nézem...
Erről jut eszembe, hogy hiába írtam az amore shopnak?:PP
Erről jut eszembe, hogy hiába írtam az amore shopnak?:PP
Halesz2008-10-28 16:10:57 // 2365
Ment Neked egy mail!
BeeGee2008-10-28 15:55:30 // 2363
Köszi :)
Már ült a kocsimban :P
Már ült a kocsimban :P
Seriff2008-10-28 15:43:59 // 2360
Begének:)
Seriff2008-10-28 14:41:15 // 2359
Úgyis kaptam a menedzsmentekszpert kollégától egy ferrerróóórosééét az imént, leöblítem:D
Marty2008-10-28 14:39:15 // 2358
Ok, jó lesz az is kiszáradás ellen!:))
Seriff2008-10-28 14:38:37 // 2357
Dolgozom, szóval szódát tolok a kedvedért:)
Marty2008-10-28 14:34:44 // 2356
Igyál gyorsan valamit!!:DDD
Seriff2008-10-28 14:08:15 // 2355
Ma még száraz vagyok:D
Marty2008-10-28 14:03:30 // 2354
:DDD
iszol te rendesen???:DDD
iszol te rendesen???:DDD
Marty2008-10-28 13:57:39 // 2352
Akkor duplán is IJ!:)))))))
Seriff2008-10-28 13:56:15 // 2351
Így van, nagyobb motoros meg nincs a raktáron:PP
Marty2008-10-28 13:53:09 // 2350
Már lecsúsztál!!!:))) IJ!!!:)))
GEORGE2008-10-28 13:52:01 // 2349
Ha ennyiből meg van a dolog, akkor engem is érdekelne ez a fullos kis diesel MiTo :-)
Marty2008-10-28 13:47:30 // 2346
akkó megyek!!!:DDDDDD
Juhééééééé... két autóm is lesz.... egyik hétköznap, a másik ünnepi:DDDD
Juhééééééé... két autóm is lesz.... egyik hétköznap, a másik ünnepi:DDDD
Seriff2008-10-28 13:46:54 // 2345
Nem kell fizetni, ugyan:)) Örülnek itt a nagy válság közepette ha egyáltalán elviszik a szalonból:D