mesa2008-10-13 13:01:42 // 2138
Ezzel a hsz-eddel most kivételesen teljes mértékben egyet kell hogy értsek, nagyon jól megfogalmazutad !!! ;-)
GEORGE2008-10-13 12:58:40 // 2137
A feleségednek viszont nagyon tetszik :-) az ahogy megy és az is amikor a pálya elfogyott és beraktam a MiTot a balra talákható 90 fokos betoncsikra :-)
igazán meglephetnéd vele az asszonyt :-)
igazán meglephetnéd vele az asszonyt :-)
GEORGE2008-10-13 12:56:19 // 2136
Még mirlött MiTo utálónak titulálna bárki is, még1szer leírom, hogy a MiTo nagyon korrekt kis gép, jó autózható, jól megy, igaz felül elfogy de ettől még jól megy...és igazából én csak az utazó tempoban sokallom a fogyasztását. Sokat autóztam már sok autóval, és bizony azt kell mondanom, hogy tempomattal 160-nál marha sok a 12.2- 12,5 liter 100km-re.
Somez2008-10-12 22:34:18 // 2135
Így van, de ezt már mondtam is neked :-)
Ha kipróbálok egyet élőben, akkor nem lesz egy nyugodt éjszakám sem addig, amíg nem cserélem le a 145-öt.
Ha kipróbálok egyet élőben, akkor nem lesz egy nyugodt éjszakám sem addig, amíg nem cserélem le a 145-öt.
Halesz2008-10-12 21:49:11 // 2134
Szerintem Te direkt kerülöd a MiTo-t :D
zolee1452008-10-12 13:45:08 // 2133
Mutass egy olyan retro autót ami rosszul néz ki! Eleve egy sikeres típusból indulnak ki, átrajzolják a vonalait, kizárt, hogy bukta legyen. Ráadásul megvan az az előny, hogy már megszokta a szemed.
Mini, Beetle, Thunderbird, vagy épp a 8C...de mondjuk lazán ide sorolható a Porsche 911 is, csak ott nem volt közben kihagyás.
A MiTo-nál most az első fázis van, az ami a fentebb említett autóknál évtizedekkel ezelőtt volt. Csináltak valamit, ami kitűnik a sorból. Az eladások szempontjából szinte mindegy, hogy felfelé vagy lefelé (ez amúgy is ízlés dolga), a lényeg, hogy nem tucatautó. Aki be akar állni a sorba az úgyis Polo-t vesz. Aki meg "traubit akar inni" az MiTo-t, a pláza pitchák és a homárok meg Mini-t vagy Beetle-t.
Mini, Beetle, Thunderbird, vagy épp a 8C...de mondjuk lazán ide sorolható a Porsche 911 is, csak ott nem volt közben kihagyás.
A MiTo-nál most az első fázis van, az ami a fentebb említett autóknál évtizedekkel ezelőtt volt. Csináltak valamit, ami kitűnik a sorból. Az eladások szempontjából szinte mindegy, hogy felfelé vagy lefelé (ez amúgy is ízlés dolga), a lényeg, hogy nem tucatautó. Aki be akar állni a sorba az úgyis Polo-t vesz. Aki meg "traubit akar inni" az MiTo-t, a pláza pitchák és a homárok meg Mini-t vagy Beetle-t.
Somez2008-10-12 13:36:04 // 2132
Tudtam, hogy ki kellett volna mennem Kaposra, de hát sajna meló meg tanulás van a hétvégén :-(
Satti2008-10-12 12:45:47 // 2131
Kinek, mji teccik, ízlések és pofonok.......:-)
pityke2008-10-12 12:11:44 // 2130
szerintem a sokkal szebb azért tulzás föleg ha a legujabb minit nézzük : )
Satti2008-10-12 12:02:12 // 2129
Olasz gépeknél maradva, a kis 500-as sem éppen olcsó, főleg a sportcsomagos turbo benzines, de az egy szép kis retro gép, akár a Mini.
Satti2008-10-12 12:00:56 // 2128
A Mini egy régi legendává vált kisautót élesztett újra fel, ráadásul nagy sikerrel, és sztem, de ezzel asszem nem vagyok egyedül, sokkal szebb, mutatósabb kis gép, mint a Mito.
Zool2008-10-12 11:51:15 // 2127
Nem vagyok a legnagyobb Mito fan, de ha a Minit még kisebb kasztnival még pofátlanul drágábban viszik mint a cukrot, akkor azért valami lehet a koncepcióban. A ktshatékonság alapján az ember eleve leírhatná az újatőkat (ha nem lenne valójában annyi akció, ami az értékvesztés kiszámítását eleve elleheteleníti). Édees megézni, a németek töb ódi A3ast vesznek mint oktáviát, pedig ép ésszel ez felfoghatatlan. A Skoda egy az egyben A3 (Golf5) alkatrészekből, sokkal nyagobb beltér, elég jó anyagokból. Mégis a drágább kisebbet veszik.
Ami tény, az Alfa eddig ebben a régióban (sportos igényes kisautók) kevésbé mozgott otthonosan. Valahol a 3ajtós147 volt még itt, de valjuk be őszintén egy 6 éves kasznti a fizetőképes vásárlórétegén (elsősorban nők, és jól szituált fiatalok) már nem igazán "trendi". A MIto sikeres piacbővítést hajthat végre, úgy halászhat el vevőket, hogy kevesebbet kannibálkodik.
Ami tény, az Alfa eddig ebben a régióban (sportos igényes kisautók) kevésbé mozgott otthonosan. Valahol a 3ajtós147 volt még itt, de valjuk be őszintén egy 6 éves kasznti a fizetőképes vásárlórétegén (elsősorban nők, és jól szituált fiatalok) már nem igazán "trendi". A MIto sikeres piacbővítést hajthat végre, úgy halászhat el vevőket, hogy kevesebbet kannibálkodik.
Satti2008-10-12 11:30:18 // 2126
Az autót úgy gondoltam, hogy pl. egy új GT-ét is, ha már az Alfánál vagyunk, de egy nagyon, nagyon extrás szép Bravot is. A fiatal korosztály, meg nem igazán engedhet meg magának egy ilyen jópofának titulált kisautót, 5 milla körüli áron, vagy ha extrábbat akar, akkor még többért, legalábbis itthon.
Tom122008-10-12 07:38:14 // 2125
A dízel volt ott? ;-))
Tom122008-10-12 07:37:12 // 2124
annyiért már "autót" is lehet kapni
Egy jóóó nagy Mondeo combit pl.? :-)
...mint nemrég az egyik ismerosom. Kipróbálta a 159-est és azt mondja, hogy neki nem jon be, mert "túl kemény", mondtam neki, hogy akkor vegyen limbó hintót, amiben tengeribetegséget is kaphat...:-)
Egy jóóó nagy Mondeo combit pl.? :-)
...mint nemrég az egyik ismerosom. Kipróbálta a 159-est és azt mondja, hogy neki nem jon be, mert "túl kemény", mondtam neki, hogy akkor vegyen limbó hintót, amiben tengeribetegséget is kaphat...:-)
Halesz2008-10-11 22:39:57 // 2123
Ahhoz képest, hogy mennyit szidja, GEORGE volt az első Kaposújlakon, aki ment pár kört a MiTo tesztautóval :):):):)
:P:P:P:P:P :)
:P:P:P:P:P :)
Somez2008-10-11 22:28:40 // 2122
... az valami fenomenális :-)
Viccet félretéve. A 18-30 éves korosztálynak készült, tehát érthető, ha sokaknak nem jön be a formája.
Viccet félretéve. A 18-30 éves korosztálynak készült, tehát érthető, ha sokaknak nem jön be a formája.
Satti2008-10-11 21:41:57 // 2121
A turbo motorral nincs is bajom, meg az sem érdekelne, ha sokat eszik, de ahogy kinéz.........
Keri2008-10-11 21:39:57 // 2120
Satti!!! Én idáig nem szóltam bele ebbe a Mito vitába pedig régóta megy ... SZVSZ A motortér ronda az egy dolog, viszint a kulcs, az fenomenális. Amit meg tud az a kicsi benziás turos az megint más Georgris írta, hogy sokat eszik. Persze, hogy sokat eszik ÚJ auto annak be kell melegednie. Viszont jól megy rá a kötelező és partiba megy jópár túrós szarrrrral..... :)))
Satti2008-10-11 21:01:42 // 2119
Most, hogy testközelből élőben is láttam a Mitot, csak meg lett erősítve a véleményem, miszerint, hiába Alfa, sajnos nagyon csúnya, főleg az eleje, egyszerűen, tényleg egy nagy bárgyú szemekkel bámuló hüjegyerekre emlékeztet, és ezen semmi nem tud változtatni. Oldalról még elmegy, a hátsó kerek lámpák sem rosszak, bár láttam már szebbet is, de a krómkeret az szőrnyű, az egyetlen pozitívum, ami tetszik, az a keret nélküli ajtó, na az tényleg jó, de itt vége is. Akárhogy is nézem, sehol sincs az elődökhőz, akár a 145-öt, akár a 147-et nézem. Persze ez az én véleményem, amivel sztem nem vagyok egyedül, ahogy azt ma Kaposon pár sráccal beszéltük is, arról nem is beszélve, hogy amennyibe egy jobban felszerelt normálisabb motorral ellátott változat kerül, az már nem kicsit sok, annyiért már "autót" is lehet kapni.
Wickey2008-10-11 00:25:57 // 2118
Csak akarni kell. Te is tudod, hogy mindent tönkre lehet tenni, és kurvára nem egyformák az emberek. Beleszarási képesség ügyileg. Én a saját autóimat is tönkre tudom tenni, pedig istenüccse, azokra többé-kevésbé vigyázok. Egy bérelt autónál meg, hogy bemondásra nem hiszik el a dolgot, azért végülis nem hibáztathatóak, új autó, hogyhogyesziazolajatvazze, biztos azt hitték át akarom őket baszni két liter olajjal. Semmi gond, én viszont nem fogom a SAJÁT pénzemből megkímélni azt, amiért mellesleg nem keveset fizetek, hogy hibátlan, tiszta és kultúrált legyen, amikor beleülök. Ezt azért tisztáztam velük még mielőtt lecsaptam volna a telefont. Hazajöttem min szint alatti olajjal 700km-et padlógázon négyes-ötösben. Inkább négyesben. Tudod, benzines, forgatni kell. Leszarom, hogy körömvékonyságúra kopott a hajtókarcsapágy. Vigyék vissza garanciába, és felejtsék el a Casco önrész követelését, örüljenek, hogy nem állt meg alattam, mert akkor világi botrányt rendeztem volna. Legközelebb meg ne sajnáljanak tőle két liter olajat.
GEORGE2008-10-10 23:59:33 // 2117
Jó akkor te szét tudod hajtani 1000km alatt is...
Wickey2008-10-10 11:40:28 // 2116
dehogynem.
Adtam vissza Golfot 1000km után csapágyas motorral.
Nem megette az ÚJ autó az összes olajat? :-)
Felhívtam a kölcsönzőt Szlovákiából, roaming meg miazma, hogy mivan ilyenkor, nekiláttak akadékoskodni hogy az nem lehet, így úgy amúgy, az egy hibátlan autó, mondom MÉG az, mert ugyan min jelzés alatt van a szint, de még beleér a nivópálca az olajba, nagy baja nem lehet, de először is ez a beszélgetés nekem sokba van, másodszor is csak annyi érdekel: kifizetik azt a 3ezer forintot vagy nem a két liter olajra. Mondták hogy nem. Jó, akkor viszonthallásra. Pesten már igendurván kopogott, de lábon visszament a Hertz-hez :-)
Adtam vissza Golfot 1000km után csapágyas motorral.
Nem megette az ÚJ autó az összes olajat? :-)
Felhívtam a kölcsönzőt Szlovákiából, roaming meg miazma, hogy mivan ilyenkor, nekiláttak akadékoskodni hogy az nem lehet, így úgy amúgy, az egy hibátlan autó, mondom MÉG az, mert ugyan min jelzés alatt van a szint, de még beleér a nivópálca az olajba, nagy baja nem lehet, de először is ez a beszélgetés nekem sokba van, másodszor is csak annyi érdekel: kifizetik azt a 3ezer forintot vagy nem a két liter olajra. Mondták hogy nem. Jó, akkor viszonthallásra. Pesten már igendurván kopogott, de lábon visszament a Hertz-hez :-)
mesa2008-10-10 11:38:53 // 2115
Mindenkinek nagyon köszönöm, akik megszervezték az egész promós tevékenységet, és hogy személyesen is részese lehettem! :) Köszönöm!!!
mesa2008-10-10 11:32:02 // 2114
Nem voltam ellenség, csak írtó pesszimista :))
frutta2008-10-10 07:54:22 // 2113
egyből gondoltam:-)))
GEORGE2008-10-09 22:43:20 // 2112
mondjuk poénnak írtam.....
Seriff2008-10-09 22:32:31 // 2111
240? Hmm... Tsz? az mi? téesz?:D
Seriff2008-10-09 22:30:46 // 2110
Hüjje:))))))))))))))))))))))
zolee1452008-10-09 21:49:27 // 2109
Tsz-től pár km-re a traktorból már csak 120. A tarktorosnál otthon lámpaoltás után meg ingyé...ha nem hamis a kuvasz.:D
frutta2008-10-09 21:37:12 // 2108
tsz kuton tudok 240 ft-ért gázolajat.......ha gondolod, tankolhatsz tehát olcsóbban is.....
GEORGE2008-10-09 21:25:32 // 2107
Az alfaromeo.hu-n a MiTo 8,1 alatt van 100-on igy 0,2 mp rosszabul gyorsul a 156 2,4 mjet motorral....
Legyen ez elméleti jellegű eltérés...amugy pedig sokkal rugalmasabb az mJet....no de mind1....
Igen tudom, hogy drágább a gázolaj, azért is vettem diesel gépet mert én nem akarok szar olcsó üzemanyaggal járni :-) :-D
Legyen ez elméleti jellegű eltérés...amugy pedig sokkal rugalmasabb az mJet....no de mind1....
Igen tudom, hogy drágább a gázolaj, azért is vettem diesel gépet mert én nem akarok szar olcsó üzemanyaggal járni :-) :-D
Somez2008-10-09 21:23:57 // 2106
Oké, akkor már értem. A poént meg hát poénnak szántam :-)
De most megyek, majd 1-2 óra múlva visszaolvasom a topicot.
Sziasztok!
De most megyek, majd 1-2 óra múlva visszaolvasom a topicot.
Sziasztok!
Somez2008-10-09 21:23:09 // 2105
Nem tudom konkrétan, de azt hiszem 3000-5000 kilométer környékén szokás olajat cserélni bejáratáskor. De ezt most tényleg csak saccoltam. Viszont cseszheted, ha olyan Mi.To-t adnak neked majd később kipróbálásra, amit nem megfelelően járattak be. Tehát ha kifogsz egyet ezek közül a mindenki által széthajtott típusok közül, csak már több kilométerrel és cserélt olajjal. Szerintem erre nagy az esély :-(
zolee1452008-10-09 21:21:56 // 2104
"Én ugy indultam el otthonról, hogyha a 2 nap alatt megfelelőnek érzem a MiTo-t lecserélem a 156-ot egy MiTo-ra...."
Asszem itt a bibi... a két autó egymásnak nem konkurenciája, és egyáltalán nem lehet a kettőt összehasonlítani. Vagyis lehet, de minek? Nem ugyanaz a kettőnek a célja, a rendeltetése, és ezáltal a célközönsége sem. Ezt az elején mondhattad volna, és látatlanban azt mondom, hogy nem akarsz majd cserélni.
A bor és az étel közt nem választani kell, hanem elfogyasztani őket szépen egymás után.;) (Ha nem jött volna át: az egyik jó, a másik meg kell)
Mindegy...részemről meggyőzési kísérlet (azzal kapcsolatban, hogy nem az a kérdés amire válaszolsz, nem arról, hogy cseréld a 156-ot) off, mert egymás melletti elbeszélés minősített esete forog fenn.:)
Asszem itt a bibi... a két autó egymásnak nem konkurenciája, és egyáltalán nem lehet a kettőt összehasonlítani. Vagyis lehet, de minek? Nem ugyanaz a kettőnek a célja, a rendeltetése, és ezáltal a célközönsége sem. Ezt az elején mondhattad volna, és látatlanban azt mondom, hogy nem akarsz majd cserélni.
A bor és az étel közt nem választani kell, hanem elfogyasztani őket szépen egymás után.;) (Ha nem jött volna át: az egyik jó, a másik meg kell)
Mindegy...részemről meggyőzési kísérlet (azzal kapcsolatban, hogy nem az a kérdés amire válaszolsz, nem arról, hogy cseréld a 156-ot) off, mert egymás melletti elbeszélés minősített esete forog fenn.:)
GEORGE2008-10-09 21:21:13 // 2103
Bocs telom volt és már megirtam az elöbbi utána olvastam csak a hsz-ed...
GEORGE2008-10-09 21:20:07 // 2102
Mennyi kilométer múlva kopik be a MiTo motorja?
Mert akkor utána is kipróbálom.....
Mert akkor utána is kipróbálom.....
zolee1452008-10-09 21:13:09 // 2101
Hagyjuk.:)
8,3 mp / 216 km/h vs
8,0 mp / 215 km/h
8.8/5.3/6.6 l/100km urban/extra-urban/combined vs
8.5/5.3/6.5 l/100km urban/extra-urban/combined
Ezek a gyári adatok. Válogasd ki melyik melyik autóhoz tartozik. (Nyilván az egyik a 156 2,4 jtdm 20v a másik pedig a MiTo 1,4t-jet, és amennyire segíteni akarok, még megeshet, hogy az adatokat is ebben a sorrendben írtam:D)
Persze a 156 nagyobb, kényelmesebb mittudomén, tehát első autónak jobb. A MiTo nem sokat menő igáslónak készült, szerintem. Persze lényegtelen, mert a két autóra jelenleg kb ugyanannyi az esélyem, és az a nullához közelít.
Mindössze annyit akartam mondani, hogy ne egy bejáratós, első olajcsere előtti autó kompjúterének pillanatnyi fogyasztási adata legyen neked a szentírás, bár tény, hogy nagyon jól jön ahhoz, hogy igazold a korábbi állításodat. (ne, kérlek ne írd le mégegyszer, hogy deakompjúterténylegannyitmutatott:D)
ui.: azt tudtad, hogy a gázolaj drágább mint a benzin?:D
8,3 mp / 216 km/h vs
8,0 mp / 215 km/h
8.8/5.3/6.6 l/100km urban/extra-urban/combined vs
8.5/5.3/6.5 l/100km urban/extra-urban/combined
Ezek a gyári adatok. Válogasd ki melyik melyik autóhoz tartozik. (Nyilván az egyik a 156 2,4 jtdm 20v a másik pedig a MiTo 1,4t-jet, és amennyire segíteni akarok, még megeshet, hogy az adatokat is ebben a sorrendben írtam:D)
Persze a 156 nagyobb, kényelmesebb mittudomén, tehát első autónak jobb. A MiTo nem sokat menő igáslónak készült, szerintem. Persze lényegtelen, mert a két autóra jelenleg kb ugyanannyi az esélyem, és az a nullához közelít.
Mindössze annyit akartam mondani, hogy ne egy bejáratós, első olajcsere előtti autó kompjúterének pillanatnyi fogyasztási adata legyen neked a szentírás, bár tény, hogy nagyon jól jön ahhoz, hogy igazold a korábbi állításodat. (ne, kérlek ne írd le mégegyszer, hogy deakompjúterténylegannyitmutatott:D)
ui.: azt tudtad, hogy a gázolaj drágább mint a benzin?:D
Somez2008-10-09 21:09:40 // 2100
Tehát kikerülöd a kérdésem, és nem válaszolsz.
GEORGE2008-10-09 21:04:45 // 2099
Te is kárnak figurázod ki a dolgokat.....
Komolyan nem értem itt az embereket...
Én ugy indultam el otthonról, hogyha a 2 nap alatt megfelelőnek érzem a MiTo-t lecserélem a 156-ot egy MiTo-ra....
Én szerencsés voltam mert tudtam használni a MiTo-t városon kivül is, reggel munkába menet is....ugyan olyan használat mellett lényegesen többet fogyaszt.
Nos ezért nem fogom lecserélni a mostanit, főleg, hogy évente 40ezeret megyek...
Nem várom el egy autótól, hogy termelje a benzint, sose vártam el!
Arra is kivi vagyok azok közül akinek tetszik a Mito fogyija azok közül kiknek lesz MiToja....
Komolyan nem értem itt az embereket...
Én ugy indultam el otthonról, hogyha a 2 nap alatt megfelelőnek érzem a MiTo-t lecserélem a 156-ot egy MiTo-ra....
Én szerencsés voltam mert tudtam használni a MiTo-t városon kivül is, reggel munkába menet is....ugyan olyan használat mellett lényegesen többet fogyaszt.
Nos ezért nem fogom lecserélni a mostanit, főleg, hogy évente 40ezeret megyek...
Nem várom el egy autótól, hogy termelje a benzint, sose vártam el!
Arra is kivi vagyok azok közül akinek tetszik a Mito fogyija azok közül kiknek lesz MiToja....
Somez2008-10-09 21:01:50 // 2098
Te George!
Tényleg nem bántásból mondom, de a hozzászólásaid alapján akaratlanul is felmerül bennem egy érthetetlen dolog. Gépész létedre úgy véleményezed a fogyasztását egy bejáratós kocsinak, mintha nem tudnál arról, hogy a motor alkatrészeinek össze kell kopnia az optimális teljesítmény elérése érdekében.
Vagy rosszul értelmeztem a hozzászólásaidat?
Tényleg nem bántásból mondom, de a hozzászólásaid alapján akaratlanul is felmerül bennem egy érthetetlen dolog. Gépész létedre úgy véleményezed a fogyasztását egy bejáratós kocsinak, mintha nem tudnál arról, hogy a motor alkatrészeinek össze kell kopnia az optimális teljesítmény elérése érdekében.
Vagy rosszul értelmeztem a hozzászólásaidat?
Somez2008-10-09 20:58:43 // 2096
Áhh, le is beszéltetek a Mi.To-ról! Ma akartam venni egyet, mert a Wallisnál bunkó volt a takarító és úgy gondoltam így mégsem lesz 1-es BMW. Erre itt meg azt olvasom, hogy bejáratós kocsi létére nem termeli a benzint! Felháborító, de komolyan!
A BMW-nél nekem megígérték, hogy bármelyik kocsijukat veszem meg, az több benzint termel meg, mint amennyit elfogyaszt. Azt is mondták, hogy a Mini tankjába beleönthetem a háztartási szemetet, és a kipufogóján ropogós zöldhasúak potyognak ki. Ilyenkor nem benzint termel, hanem Bio-pénzt. Ez azért jó, mert ha nem tudod elkölteni, akkor megeheted. Tudnak ezek a németek na!
A BMW-nél nekem megígérték, hogy bármelyik kocsijukat veszem meg, az több benzint termel meg, mint amennyit elfogyaszt. Azt is mondták, hogy a Mini tankjába beleönthetem a háztartási szemetet, és a kipufogóján ropogós zöldhasúak potyognak ki. Ilyenkor nem benzint termel, hanem Bio-pénzt. Ez azért jó, mert ha nem tudod elkölteni, akkor megeheted. Tudnak ezek a németek na!
GEORGE2008-10-09 20:57:32 // 2095
Mi ebben az igaszág rám nézve????
GEORGE2008-10-09 20:57:13 // 2094
Ugy látom nem ismersz ....
Mikorra érted meg, hogy évi 40ezer km nézve nem kell nekem olyan autó ami szarabbul megy mint a mostani gépem, és ráadásul sokkal többet is iszik...miért cserélném le egy ilyenre???
Te cserélnél a mostanid helíyett olyanra ami lényegesen többet fogyaszt?????
A Nőknél meg még1szer sem érdekelt mit fogyasztottak mikor velem voltak....
Mikorra érted meg, hogy évi 40ezer km nézve nem kell nekem olyan autó ami szarabbul megy mint a mostani gépem, és ráadásul sokkal többet is iszik...miért cserélném le egy ilyenre???
Te cserélnél a mostanid helíyett olyanra ami lényegesen többet fogyaszt?????
A Nőknél meg még1szer sem érdekelt mit fogyasztottak mikor velem voltak....
Halesz2008-10-09 20:10:20 // 2093
ROTFL :D:D:D:D:D:D mekkora jó duma és mennyire igaz :)
zolee1452008-10-09 20:04:15 // 2092
Rendben George, feladom. Beszélgessünk inkább a nőkről.:)
De előre bocsájtom, hogy sokkal jobban érdekel, hogy mennyire jó a segge egy nőnek, mint az, hogy elvitted vacsorázni, és nemhogy felfalta azt amit kért magának, de még a tiedbe is beleevett.:DDD
De előre bocsájtom, hogy sokkal jobban érdekel, hogy mennyire jó a segge egy nőnek, mint az, hogy elvitted vacsorázni, és nemhogy felfalta azt amit kért magának, de még a tiedbe is beleevett.:DDD
GEORGE2008-10-09 19:06:47 // 2091
Igazad van, szerintem is jól sikerült a MiTo!
NBo de az már csak nem véletlen, hogy mindegyik tesztelő magasfogyiról számol be és más oldalakon is a nagy fogyival van a baj...lásd korábban belinkelve vagy bemásolva egy német oldalról a MiTo fogyi.....
NBo de az már csak nem véletlen, hogy mindegyik tesztelő magasfogyiról számol be és más oldalakon is a nagy fogyival van a baj...lásd korábban belinkelve vagy bemásolva egy német oldalról a MiTo fogyi.....
GEORGE2008-10-09 19:00:29 // 2090
2600 km alatt azért nem lehet széthajtani egy autót ezt meg te értsed meg!
A pillanatnyi fogyi pedig adott pillanati érték......
Azért ne törötesd magad :-)))
A pillanatnyi fogyi pedig adott pillanati érték......
Azért ne törötesd magad :-)))
zolee1452008-10-09 18:57:40 // 2089
George. Egy utolsó próbálkozás, csak a tisztesség kedvéért...bár már lélekben feladtam.
Üvegen hajtva, vagy autópályán utazva átlagot számolva, vagy pillanatnyi utazónál leolvasva a kompjútert hóttmindegy. Még mindig ugyanarról a kibaszott nullkilóméteres széttaposott első olajcserén sem túlesett MiToról beszélünk.
Érted? Szépen lassan szótagolva tessék felfogni a lényeget: egy széttaposott új tesztautó nem fog olyan fogyasztást produkálni még 90-es országútiban sem mint a gyári adat. Az első olajcseréig normál használatban sem úgy eszik az autó ahogy kéne neki, hátmég akkor, ha naponta, vagy akár óránként másik tesztelő próbálja szétforgatni a turbóját.
Ez átjött?
Ha ezek után azt mondod, hogy de te láttad a saját szemeddel a kompjúteren a 21654654165 literes pillanatnyi fogyasztást 45 km/h-nál tempomattal akkor belebaszom a klaviatúrámat a monitorba, és töröltetem magamat az amoréról!:DDD
Üvegen hajtva, vagy autópályán utazva átlagot számolva, vagy pillanatnyi utazónál leolvasva a kompjútert hóttmindegy. Még mindig ugyanarról a kibaszott nullkilóméteres széttaposott első olajcserén sem túlesett MiToról beszélünk.
Érted? Szépen lassan szótagolva tessék felfogni a lényeget: egy széttaposott új tesztautó nem fog olyan fogyasztást produkálni még 90-es országútiban sem mint a gyári adat. Az első olajcseréig normál használatban sem úgy eszik az autó ahogy kéne neki, hátmég akkor, ha naponta, vagy akár óránként másik tesztelő próbálja szétforgatni a turbóját.
Ez átjött?
Ha ezek után azt mondod, hogy de te láttad a saját szemeddel a kompjúteren a 21654654165 literes pillanatnyi fogyasztást 45 km/h-nál tempomattal akkor belebaszom a klaviatúrámat a monitorba, és töröltetem magamat az amoréról!:DDD